Ki a súgóközpont-menedzser?
A súgóközpont-menedzser, az úgynevezett admin a LiveAgent-ben, egy feladatkör a súgóközpontban, amely teljes jogosultságot biztosít a képviselőnek a súgóközponttal kapcsolatos bármilyen művelethez. Az alapjogosultságú képviselők nem rendelkeznek menedzseri jogosultságokkal.
Expert note
A súgóközpont-menedzser fontos szerepet tölt be az ügyfélszolgálatban, széles jogosultságot biztosítva a súgóközpont kezeléséhez.

A LiveAgent lehetővé teszi az ügyfélszolgálat hatékonyabb kezelését, különböző szoftverekkel, mint a VoIP telefonrendszerek, az e-mail kezelő szoftverek, a bejövő call center szoftverek és az önkiszolgáló szoftverek. Az oldal számos szolgáltatást kínál, mint az ajánlatkérést, támogatást, adatmigrációt és rendszer állapotot. A blogon, szójegyzékben, akadémiában és egyéb tartalmakban további információkkal és sablonokkal találkozhat. A LiveAgent partnerekkel is együttműködik, az oldalon pedig címkék segítenek a navigálásban.
Az ügyfélszolgálati jelentések az összes ügyfélszolgálati igényről és a kapcsolódó tevékenységekről adnak áttekintést, beleértve az ügynökök teljesítményét és az SLA megfelelőségét is. A LiveAgent rendszerében elérhető 11 különböző jelentés közül néhány az elemzési áttekintés, a teljesítményjelentések, az ügynöki rangsor és a címkejelentések. Az SLA megfelelőségi jelentések lehetővé teszik az összes SLA szerinti rendezést, és a teljesített és kimaradt SLA-ok megtekintését. Érdemes rendszeresen áttekinteni az ilyen jelentéseket a szolgáltatás és termékfejlesztés szempontjából, és az ügyfélek igényeinek és elvárásainak teljesülését is biztosítani. A cikk további információkat nyújt arról, hogyan lehet kivételes call center ügyfélszolgálatot nyújtani.
A LiveAgent szoftvert kínál az ügyfélszolgálat számára, amely testre szabható sablonokat, hívó eszköz ütemezést és ügyfélszolgálati játékosítást tartalmaz. Az admin körrel rendelkező ügynökök és ügyfél támogatók felügyelhetik és beállíthatják a rendszert, és jelentést kaphatnak az ügynökökről és kommunikációs csatornákról. A LiveAgent további termékfrissítéseket és promóciós ajánlatokat is küld a felhasználóknak.
Az adott szöveg bemutatja a LiveAgent vállalat szolgáltatásait és ajánlatait, valamint kulcsfontosságú szerepet tulajdonít az ügyfélkapcsolati szoftvereknek. A LiveAgent rendszere lehetővé teszi az inbound értékesítési kampányokhoz hasznos kommunikációs csatornákat és szolgáltatásokat, és az ügyfélszolgálati jelentések áttekintést biztosítanak az összes ügyfélszolgálati igényről és a kapcsolódó tevékenységekről. Az ügyfél támogatás kulcsfontosságú az ügyfélszolgálati tevékenységben, és lehetőséget ad az ügyféleknek a problémák megoldására.