A szolgáltatási pult menedzser egy személy, aki felügyeli a segédpult szoftvert. Garantálja, hogy a támogatói szolgáltatások gyorsan eljutnak a vásárlókhoz és a weboldal látogatókhoz. Felelős az ügyfél támogatási részleg menedzseléséért és technikai tanácsokat biztosít számára. A menedzserek kommunikálnak az ügyfelekkel, problémákat oldanak meg vagy időbeosztást állítanak be.
A szolgáltatási pult menedzser szerepnek számos követelménye van. Kiváló kommunikátornak, motivátornak és coachnak kell lennie. Szükséges nagyszerű szoftver vagy program tudás. Jónak kell lennie a lojális kapcsolatok építésében. A szolgáltatási pult menedzser egy multifunkcionális szerep különböző szükségletekkel.
Vissza a szójegyzékhezLegyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..