Mi az a tevékenységnapló?
A tevékenységnapló egy adott időszakban végrehajtott összes művelet jelentése. Egy tevékenységi napló, más néven audit napló megmutatja, hogy valaki hogyan tölti az idejét a munkával. A LiveAgentben egy tevékenységnapló az összes létrehozott vagy szerkesztett jegyet megjeleníti.
Ez lehetőséget ad az adminisztrátornak/felügyelőnek az egyes ügynökök munkájának áttekintésére. Ez egyúttal lehetőséget kínál számukra a LiveAgentben hatékonyabb munkavégzésének fejlesztésére.
A tevékenységi naplóknak köszönhetően az ügynökök abbahagyhatják az alacsony értékű tevékenységekre való összpontosítást, és jobban kezelhetik az idejüket. A tevékenységi napló egyben remek eszköz annak biztosítására, hogy az alkalmazottak jó úton haladjanak a javasolt vállalati tervekkel.
Miért fontos a Tevékenységnapló?
A biztonság szempontjából kulcsfontosságú annak azonosítása, hogy ki jelentkezett be a fiókjába. Mivel a vállalatok napi szinten rengeteg adattal szoros kapcsolatban állnak, fontos, hogy azonnal azonosítani lehessen a visszaéléseket. Ha bármilyen visszaélés történik, a tevékenységi naplók azonnal azonosíthatják a felelős személyt.
A tevékenységnaplókból az is kiderül, hogy proaktív intézkedéseket hajtott végre visszaélés esetén. Ez akkor fontos, ha üzleti partnerei vagy érdekeltjei fektettek be a vállalkozásába.
Az ellenőrzési naplók azért is fontosak, mert átfogó betekintést nyújtanak.
Vessünk egy pillantást egy egyszerű példára. Képzelje el, hogy egy ügyfél panaszkodik az ügyfélszolgálatával kapcsolatban. Ha betekintést nyújt a tevékenységi naplókba, segíthet a helyzet megvizsgálásában. Az értékelés után visszajelzést adhat és megfelelő cselekvési tervet készíthet a helyzet megmentésére.
Miért kellene értékelnie a tevékenységnaplót?
Az alkalmazottak munkájának áttekintése fontos része a maximális hatékonyság biztosításának. A LiveAgent több mint 180 olyan funkciót kínál, amelyekkel javíthatja az ügyfélszolgálatát.
A tevékenységnaplók segítségével betekintést nyerhet abba, hogy ügynökei hogyan használják ezeket a szolgáltatásokat. Például, ha azt látja, hogy egy támogatási ügynök olyan feladatot végez, amelyet manuálisan könnyen automatizálhat, beszélhet nekik az automatizálásról.
Így az audit napló-felülvizsgálatok révén lehetőségeket találhat az ügyfélszolgálat javítására.
Az audit naplók áttekintésével nyomon követheti ügynöke előrelépését a vállalati célok és mutatók teljesítése felé.
A tevékenységnapló/eseménynapló előnyei:
- azonnal azonosítja a problémákat, amelyek elkerülik a hónapokig tartó esetleges hibákat
- az ügyfélszolgálati ügynökök képességeinek felismerése – jó/rossz előadók
- segít az alkalmazottak Fő teljesítménymutatóinak (KPI) mérésében
- lehetőség a legjobban teljesítő ügyfélszolgálati ügynökök jutalmazására
- lehetőség annak felismerésére, hogy több ügynökképzésre van szükség
Hol található a tevékenységnapló a LiveAgentben?
Lépések a Tevékenységnapló eléréséhez:

Jelentkezzen be LiveAgent fiókjába
Keresse meg a Konfigurációkat
Kattintson az Eszközök fülre
Végül nyissa meg az Eseménynaplót
Ahogy említettük már, a Tevékenységnaplót más néven Eseménynaplónak hívják.
Mit mutat meg a tevékenységnapló a LiveAgentben?
A tevékenységnapló teljes jelentést nyújt az ügyfélszolgálati ügynökök által végrehajtott műveletekről.
Képes mutatni:
- az ügynök nevét
az idő, ameddig az ügynök a jegyen dolgozik
- a jegyek számát, melyeken az ügynök dolgozik
- az egyes cselekvések rövid leírását
- az ügynök pontos műveleteit/változtatásait az egyes jegyekben
Frequently asked questions
Mi az a tevékenységnapló?
A tevékenységnapló rögzíti tevékenységét és hogy hogyan tölti idejét. Futtathat tevékenységnaplót a való világban, de a virtuális világban is. Szervezetekben és vállalatokban a tevékenységi naplót elsősorban arra használják, hogy figyelemmel kísérjék az alkalmazottakat vagy azok idejének eltöltését munka közben. Ennek köszönhetően fel lehet mérni, hogy ki és mit csinál egy bizonyos idő alatt. Az ilyen adatok elemzése hozzájárul az alkalmazottak produktivitásának növeléséhez, az időgazdálkodás javításához és támogatja a produktivitást.
Milyen tevékenységeket naplózhat a LiveAgentben?
A LiveAgent tevékenységnaplójában láthatja az ügyféltámogatási személyzet által elvégzett összes tevékenységet. Jelentés formájában gyűjtik őket. Az ott található adatok a következők: – mennyi időt tölt az ügynök egyes jegyek megoldásával – hány jeggyel dolgozott az ügyfél – egyes tevékenységek leírása – az ügynök által az adott jegyen végrehajtott összes változás és tevékenység
Hogyan találhatja meg a LiveAgentben a tevékenységnaplót?
Ha meg akarja találni a tevékenységét, hivatkozhat az audit naplóra, amely a kronologikus rekordkészlet. Ez tartalmazza a technikai támogató személyzet által végrehajtott összes intézkedést. A tevékenységnaplót a LiveAgent fiókjában találhatja meg. 1. Jelentkezzen be a LiveAgent fiókjába 2. Keresse meg a Konfigurációkat 3. Kattintson az Eszközökre 4. Végül nyissa meg az audit naplót (ez az, a tevékenységnapló).
Mi az ACD jelentés?
Az ACD-jelentés egy automatikus ügyféladat-jelentés. Ez egy összeállított jelentés az ügyfelek adatairól, amelyet egy számítógép gyűjt össze és elemez.
Expert note
A tevékenységnapló rendszer elősegíti az ügyfélszolgálat hatékony működését és növeli az elégedettséget. A szoftver bármilyen méretű vállalkozás számára előnyös lehet.

A weboldal sütiket használ, és lehetőséget ad egyedi fiók létrehozására a LiveAgent szolgáltatásához. A felhasználóknak meg kell adniuk az e-mail címüket, majd kapnak egy üzenetet a belépési adatokkal. A weboldal több időpontban is e csevegést kínál az érdeklődőknek. Célszerű előzetesen elfogadni az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveket.
Képviselők keresztmunkájának felismerése
Az adott szöveg LiveAgent élményekkel és az általuk nyújtott előnyökkel, valamint kapcsolattartási lehetőségekkel kapcsolatos irányelveket és információkat tartalmaz. Emellett megemlíti a LiveAgent által kínált funkciókat, vállalati információkat, partnerekkel való együttműködést és a hírlevélre történő feliratkozási lehetőséget.
A LiveAgent lehetővé teszi az ügyfélszolgálat hatékonyabb kezelését, különböző szoftverekkel, mint a VoIP telefonrendszerek, az e-mail kezelő szoftverek, a bejövő call center szoftverek és az önkiszolgáló szoftverek. Az oldal számos szolgáltatást kínál, mint az ajánlatkérést, támogatást, adatmigrációt és rendszer állapotot. A blogon, szójegyzékben, akadémiában és egyéb tartalmakban további információkkal és sablonokkal találkozhat. A LiveAgent partnerekkel is együttműködik, az oldalon pedig címkék segítenek a navigálásban.
Az Infusionsoft egy felhőalapú ügyfélkapcsolat-menedzsment platform, amelyet marketing e-mailek küldésére, automata tárcsázásra és értékesítést célzó hívásokra használhatunk. A LiveAgent-be integrálva lehetővé válik az új ügyfelek és műveletek nyomon követése, valamint manuális műveletek elvégzése. Az Infusionsoft használata megkönnyíti a munkafolyamatokat, és előnyös lehet a csapatmunka hatékonyabbá tételéhez. Lehetőség van ingyenes fiók létrehozására és további integrációk használatára a LiveAgent-tel.