Tevékenységnapló

Mi az a Tevékenységnapló?

A tevékenységnapló egy adott időszakban végrehajtott összes művelet jelentése. Egy tevékenységi napló, más néven audit napló megmutatja, hogy valaki hogyan tölti az idejét a munkával. A LiveAgent-ben egy tevékenységnapló az összes létrehozott vagy szerkesztett jegyet megjeleníti.

Ez lehetőséget ad az adminisztrátornak/felügyelőnek az egyes ügynökök munkájának áttekintésére. Ez egyúttal lehetőséget kínál számukra a LiveAgent-ben hatékonyabb munkavégzésének fejlesztésére.

A tevékenységi naplóknak köszönhetően az ügynökök abbahagyhatják az alacsony értékű tevékenységekre való összpontosítást, és jobban kezelhetik az idejüket. A tevékenységi napló egyben remek eszköz annak biztosítására, hogy az alkalmazottak jó úton haladjanak a javasolt vállalati tervekkel.

Miért fontos a Tevékenységnapló?

A biztonság szempontjából kulcsfontosságú annak azonosítása, hogy ki jelentkezett be a fiókjába. Mivel a vállalatok napi szinten rengeteg adattal szoros kapcsolatban állnak, fontos, hogy azonnal azonosítani lehessen a visszaéléseket. Ha bármilyen visszaélés történik, a tevékenységi naplók azonnal azonosíthatják a felelős személyt.

A tevékenységnaplókból az is kiderül, hogy proaktív intézkedéseket hajtott végre visszaélés esetén. Ez akkor fontos, ha üzleti partnerei vagy érdekeltjei fektettek be a vállalkozásába.

Az ellenőrzési naplók azért is fontosak, mert átfogó betekintést nyújtanak.

Vessünk egy pillantást egy egyszerű példára. Képzelje el, hogy egy ügyfél panaszkodik az ügyfélszolgálatával kapcsolatban. Ha betekintést nyújt a tevékenységi naplókba, segíthet a helyzet megvizsgálásában. Az értékelés után visszajelzést adhat és megfelelő cselekvési tervet készíthet a helyzet megmentésére.

Miért kellene értékelni a Tevékenységnaplót?

Az alkalmazottak munkájának áttekintése fontos része a maximális hatékonyság biztosításának. A LiveAgent több mint 180 olyan funkciót kínál, amelyekkel javíthatja az ügyfélszolgálatát.

A tevékenységnaplók segítségével betekintést nyerhet abba, hogy ügynökei hogyan használják ezeket a szolgáltatásokat. Például, ha azt látja, hogy egy támogatási ügynök olyan feladatot végez, amelyet manuálisan könnyen automatizálhat, beszélhet nekik az automatizálásról.

Így az audit napló-felülvizsgálatok révén lehetőségeket találhat az ügyfélszolgálat javítására.

Az Audit naplók áttekintésével nyomon követheti ügynöke előrelépését a vállalati célok és mutatók teljesítése felé.

A Tevékenységnapló/Audit napló előnyei:

  • azonnal azonosítja a problémákat, amelyek elkerülik a hónapokig tartó esetleges hibákat
  • az ügyfélszolgálati ügynökök képességeinek felismerése – jó/rossz előadók
  • segít az alkalmazottak Fő teljesítménymutatóinak (KPI) mérésében
  • lehetőség a legjobban teljesítő ügyfélszolgálati ügynökök jutalmazására
  • lehetőség annak felismerésére, hogy több ügynökképzésre van szükség

Hol van a Tevékenységnapló a LiveAgent-ben?

Lépések a Tevékenységnapló eléréséhez:

A Tevékenységnapló/ Audit napló elérése a LiveAgent-ben.
  1. Jelentkezzen be a LiveAgent fiókjába

  2. Keresse meg a Konfigurációkat

  3. Kattintson az Eszközök fülre 

  4. Végül nyissa meg az Audit Napló-t

Ahogy említettük már, a Tevékenységnaplót más néven Audit naplónak hívják.

Audit Napló/Tevékenységnapló a LiveAgent-ben -példa.

Mit mutat a Tevékenységnapló a LiveAgent-ben?

A tevékenységnapló teljes jelentést nyújt az ügyfélszolgálati ügynökök által végrehajtott műveletekről.

Képes mutatni:

  • az ügynök nevét
  • az idejét annak, hogy mennyit foglalkozik az ügynök a jegyekkel

  • a jegyek számát, melyeken az ügynök dolgozik
  • az egyes cselekvések rövid leírása
  • az ügynök pontos műveletei/változtatásai az egyes jegyekben
<![CDATA[]]>

GYIK

Mi az a tevékenységnapló?

A tevékenységnapló rögzíti tevékenységét és hogy hogyan tölti idejét. Futtathat tevékenységnaplót a való világban, de a virtuális világban is. Szervezetekben és vállalatokban a tevékenységi naplót elsősorban arra használják, hogy figyelemmel kísérjék az alkalmazottakat vagy azok idejének eltöltését munka közben. Ennek köszönhetően fel lehet mérni, hogy ki és mit csinál egy bizonyos idő alatt. Az ilyen adatok elemzése hozzájárul az alkalmazottak produktivitásának növeléséhez, az időgazdálkodás javításához és támogatja a produktivitást.

Milyen tevékenységeket naplózhaz a LiveAgent-ben? h3>

A LiveAgent tevékenységnaplójában láthatja az ügyféltámogatási személyzet által elvégzett összes tevékenységet. Jelentés formájában gyűjtik őket. Az ott található adatok a következők: – mennyi időt tölt az ügynök egyes jegyek megoldásával – hány jeggyel dolgozott az ügyfél – egyes tevékenységek leírása – az ügynök által az adott jegyen végrehajtott összes változás és tevékenység

Hogyan találhatja meg a LiveAgent-ben a tevékenységnaplót?

Ha meg akarja találni a tevékenységét, hivatkozhat az audit naplóra, amely a kronologikus rekordkészlet. Ez tartalmazza a technikai támogató személyzet által végrehajtott összes intézkedést. A tevékenységnaplót a LiveAgent fiókjában találhatja meg. 1. Jelentkezzen be a LiveAgent fiókjába először. 2. Keresse meg a Konfigurációkat 3. Kattintson az Eszközökre 4. Végül nyissa meg az audit naplót (ez az, a tevékenységnapló).

Vissza a szójegyzékhez

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.