Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Tevékenységnapló

Mi az a tevékenységnapló?

A tevékenységnapló egy adott időszakban végrehajtott összes művelet jelentése. Egy tevékenységi napló, más néven audit napló megmutatja, hogy valaki hogyan tölti az idejét a munkával. A LiveAgentben egy tevékenységnapló az összes létrehozott vagy szerkesztett jegyet megjeleníti.

Ez lehetőséget ad az adminisztrátornak/felügyelőnek az egyes ügynökök munkájának áttekintésére. Ez egyúttal lehetőséget kínál számukra a LiveAgentben hatékonyabb munkavégzésének fejlesztésére.

A tevékenységi naplóknak köszönhetően az ügynökök abbahagyhatják az alacsony értékű tevékenységekre való összpontosítást, és jobban kezelhetik az idejüket. A tevékenységi napló egyben remek eszköz annak biztosítására, hogy az alkalmazottak jó úton haladjanak a javasolt vállalati tervekkel.

Miért fontos a Tevékenységnapló?

A biztonság szempontjából kulcsfontosságú annak azonosítása, hogy ki jelentkezett be a fiókjába. Mivel a vállalatok napi szinten rengeteg adattal szoros kapcsolatban állnak, fontos, hogy azonnal azonosítani lehessen a visszaéléseket. Ha bármilyen visszaélés történik, a tevékenységi naplók azonnal azonosíthatják a felelős személyt.

A tevékenységnaplókból az is kiderül, hogy proaktív intézkedéseket hajtott végre visszaélés esetén. Ez akkor fontos, ha üzleti partnerei vagy érdekeltjei fektettek be a vállalkozásába.

Az ellenőrzési naplók azért is fontosak, mert átfogó betekintést nyújtanak.

Vessünk egy pillantást egy egyszerű példára. Képzelje el, hogy egy ügyfél panaszkodik az ügyfélszolgálatával kapcsolatban. Ha betekintést nyújt a tevékenységi naplókba, segíthet a helyzet megvizsgálásában. Az értékelés után visszajelzést adhat és megfelelő cselekvési tervet készíthet a helyzet megmentésére.

Miért kellene értékelnie a tevékenységnaplót?

Az alkalmazottak munkájának áttekintése fontos része a maximális hatékonyság biztosításának. A LiveAgent több mint 180 olyan funkciót kínál, amelyekkel javíthatja az ügyfélszolgálatát.

A tevékenységnaplók segítségével betekintést nyerhet abba, hogy ügynökei hogyan használják ezeket a szolgáltatásokat. Például, ha azt látja, hogy egy támogatási ügynök olyan feladatot végez, amelyet manuálisan könnyen automatizálhat, beszélhet nekik az automatizálásról.

Így az audit napló-felülvizsgálatok révén lehetőségeket találhat az ügyfélszolgálat javítására.

Az audit naplók áttekintésével nyomon követheti ügynöke előrelépését a vállalati célok és mutatók teljesítése felé.

A tevékenységnapló/eseménynapló előnyei:

  • azonnal azonosítja a problémákat, amelyek elkerülik a hónapokig tartó esetleges hibákat
  • az ügyfélszolgálati ügynökök képességeinek felismerése – jó/rossz előadók
  • segít az alkalmazottak Fő teljesítménymutatóinak (KPI) mérésében
  • lehetőség a legjobban teljesítő ügyfélszolgálati ügynökök jutalmazására
  • lehetőség annak felismerésére, hogy több ügynökképzésre van szükség

Hol található a tevékenységnapló a LiveAgentben?

Lépések a Tevékenységnapló eléréséhez:

A Tevékenységnapló/ Eseménynapló elérése a LiveAgentben.
  1. Jelentkezzen be a LiveAgent fiókjába
  2. Keresse meg a Konfigurációkat
  3. Kattintson az Eszközök fülre
  4. Végül nyissa meg az Eseménynaplót

Ahogy említettük már, a Tevékenységnaplót más néven Eseménynaplónak hívják.

Eseménynapló/Tevékenységnapló a LiveAgentben -példa.

Mit mutat meg a tevékenységnapló a LiveAgentben?

A tevékenységnapló teljes jelentést nyújt az ügyfélszolgálati ügynökök által végrehajtott műveletekről.

Képes mutatni:

  • az ügynök nevét
  • az idejét annak, hogy mennyit foglalkozik az ügynök a jegyekkel
  • a jegyek számát, melyeken az ügynök dolgozik
  • az egyes cselekvések rövid leírását
  • az ügynök pontos műveleteit/változtatásait az egyes jegyekben
<![CDATA[]]>

GYIK

Mi az a tevékenységnapló?

A tevékenységnapló rögzíti tevékenységét és hogy hogyan tölti idejét. Futtathat tevékenységnaplót a való világban, de a virtuális világban is. Szervezetekben és vállalatokban a tevékenységi naplót elsősorban arra használják, hogy figyelemmel kísérjék az alkalmazottakat vagy azok idejének eltöltését munka közben. Ennek köszönhetően fel lehet mérni, hogy ki és mit csinál egy bizonyos idő alatt. Az ilyen adatok elemzése hozzájárul az alkalmazottak produktivitásának növeléséhez, az időgazdálkodás javításához és támogatja a produktivitást.

Milyen tevékenységeket naplózhat a LiveAgentben?

A LiveAgent tevékenységnaplójában láthatja az ügyféltámogatási személyzet által elvégzett összes tevékenységet. Jelentés formájában gyűjtik őket. Az ott található adatok a következők: – mennyi időt tölt az ügynök egyes jegyek megoldásával – hány jeggyel dolgozott az ügyfél – egyes tevékenységek leírása – az ügynök által az adott jegyen végrehajtott összes változás és tevékenység

Hogyan találhatja meg a LiveAgentben a tevékenységnaplót?

Ha meg akarja találni a tevékenységét, hivatkozhat az audit naplóra, amely a kronologikus rekordkészlet. Ez tartalmazza a technikai támogató személyzet által végrehajtott összes intézkedést. A tevékenységnaplót a LiveAgent fiókjában találhatja meg. 1. Jelentkezzen be a LiveAgent fiókjába 2. Keresse meg a Konfigurációkat 3. Kattintson az Eszközökre 4. Végül nyissa meg az audit naplót (ez az, a tevékenységnapló).

Vissza a szójegyzékhez Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.