Mi a több vállalati márka?
A több vállalati márka kiegészítő lehetővé teszi több márka egyidejű kezelését. Minden márkát több tényező jellemez, amelyek meghatározzák identitásukat. Ezek a tényezők az e-mail támogatási címek, a Súgó, a különféle modulok és bővítmények. A közösségi média platformok, például a Facebook vagy a Twitter, szintén segítenek a márka kialakításában.
Expert note
A több vállalati márka lehetővé teszi több márkával való egyidejű kezelést, mely magas szintű ügyfélszolgálatot igényel az árbevétel és a hűség növelése érdekében.

Termék/szolgáltatás árazás kérdések
A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver vállalat reklámozza termékeit és szolgáltatásait a weboldalukon. Az oldalon információkat találunk a cég történetéről, díjairól és partnereiről, valamint funkciókról és integrációkról, amelyek rendelkezésre állnak. A felhasználók demót is igényelhetnek és követhetik a cég blogját. A LiveAgent az online ügyfélszolgálat egyik vezető szolgáltatója.
A márkáknak érdemes híres személyeket vagy alkalmazottakat kinevezniük szószólónak, akik az emberek között terjesztik a márkát, és influenszerek is lehetnek. Az átalakítási költségeket fontos mélyen megérteni, a tudásbázis és az ügyfélportál segítségével az ügyfelek kérdéseiket feltehetik és szükség esetén konfliktusokat kezelhetnek. Az élő chat lehetőségeket teremt a proaktív ügyfélszolgálatra és növeli az eladásokat és a visszatérő ügyfelek arányát.
A kéttónusú többfrekvenciás jelzés a telefonkészülékek és a központok között információátvitelre szolgáló távközlési technológia. A DTMF lehetővé teszi a távolsági hívásokat és széles körben alkalmazzák a távközlésben és call centerekben. A technológia a tárcsázott szám azonosítására és folyamatinformációk gyűjtésére szolgál. Az A, B, C, D kulcsokat főként rádióberendezésekben és telefontársaságok belső hálózati vezérlésében használják. A DTMF magasabb szintű biztonságot nyújt és csökkenti a hibák valószínűségét.
A LiveAgent helpdesk szoftver hatékonyan javítja a Forex üzleti tevékenységet az ügyfélszolgálat 24/7 elérhetőségével, és segítséget nyújt a marketing tevékenységekben és a lead-ek generálásában is. A szoftver számos hatékony funkcióval rendelkezik és számos integrációval. Sales kapcsolatok is rendelkezésre állnak a felhasználóknak.