Mi a több vállalati márka?
A több vállalati márka kiegészítő lehetővé teszi több márka egyidejű kezelését. Minden márkát több tényező jellemez, amelyek meghatározzák identitásukat. Ezek a tényezők az e-mail támogatási címek, a Súgó, a különféle modulok és bővítmények. A közösségi média platformok, például a Facebook vagy a Twitter, szintén segítenek a márka kialakításában.
Expert’s note
A több vállalati márka lehetővé teszi több márkával való egyidejű kezelést, mely magas szintű ügyfélszolgálatot igényel az árbevétel és a hűség növelése érdekében.
Az égi média segítségével javítható a vállalat hírneve és vonzható potenciális ügyfelek. Az ügyfélközpontú marketing stratégiát az ügyfelek elvárásai motiválják, melyet a felső vezetőség létrehoz. Az ügyfélszolgálati rendszer bevezetése javíthatja a pozícionálást, csökkentve az értelmetlen kommenteket a közösségi oldalakon. A LiveAgent az ingyenes próbaverziója segítségével nagyszerű eszköz az ügyfelekkel történő kommunikációban és kiváló ügyfélszolgálatot biztosíthat.
LiveAgent egy hatékony eszköz az ügyfélkapcsolatok kezelésére, időt takarít meg és javítja az ügynökök teljesítményét. Az előnézeti tárcsázó segíti az ügynököket a hatékonyabb kapcsolatfelvételben. Az LiveAgent népszerű ügyfélszolgálati és hívóközpont megoldás, amely integrálható más rendszerekkel. Az előnézeti tárcsázó hasznos lehet összetett értékesítési kampányok esetén. Try LiveAgent today!
Ügyfélszolgálati ügynökképzés ellenőrzőlista
Az ügyfélszolgálati ügynököknek fontos megérteniük a munkajelentési elveket, hogy pontosan dokumentálhassák munkájukat és elkerülhessék a hibákat. Ehhez érdemes elolvasni a vállalat munkajelentési szabályzatát. Emellett fontos a műszakok, jelenlét és értekezletek hozzáadása a vállalati naptárhoz, hogy mindenki tisztában legyen a tervezett programokkal. Ehhez hozzon létre egy céges naptárt és ossza meg a csapat tagjaival.
A fogyasztói viselkedés tanulmányozása kulcsfontosságú a sikerhez. A kis részletek is fontosak a fogyasztói viselkedés megértésében és befolyásolásában. A fogyasztóknak értékes és kényszerítő előnyt kell látniuk a termékek vagy szolgáltatások használatában. A marketing kampányoknak alkalmazkodniuk kell a fogyasztói igényekhez.