Mi az Ügyfél adatbázis?
Az ügyfelekkel kapcsolatos összes információt és adatot tárolja a LiveAgent ügyfél adatbázisában. Tárolhatja az alapvető kapcsolattartási adatokat, például telefonszámot, e-mailt, vállalati címet vagy nyelvi beállításokat és még sok minden mást. Tudja meg, mit kérnek a cégek és mentse el ezeket az információkat. Ebben az adatbázisban is láthatja a korábbi támogatási beszélgetéseket.
Expert’s note
Az ügyfél adatbázis hatékony kezelése kulcsfontosságú a sikeres üzleti tevékenységhez. Tárolja az ügyfelekkel kapcsolatos összes információt és adatot a LiveAgent ügyfél adatbázisában.
Hívásközpont: Hívások lezárása/szüneteltetése sablonok
Sok ügyfél telefonon szeretne kapcsolatba lépni, és bár más kommunikációs eszközök is népszerűek, a telefonos segítség továbbra is fontos. A LiveAgent egy magyar egyedi szoftver, amely több nyelven kínál kommunikációs csatornákat. Az ügyfélszolgálat kulcsfontosságú az elégedettséghez, és a LiveAgent számos eszközzel rendelkezik a pozitív élmény biztosításához. A LiveAgent lehetőséget ad arra, hogy megtervezze saját ügyfél e-mail sablonjait.
A LiveAgent ügynök paneljének egyik neve a Fehér téma, amely tisztább és fehérebb alternatíva az eredeti szürke témának. Az összes új fiók alapértelmezetten ezzel van beállítva, de könnyedén módosítható. A LiveAgent panel témája három előre meghatározott témából választható, azok személyre szabhatóak saját színekkel és logóval.
Ügyfélszolgálati ügynökképzés ellenőrzőlista
Az ügyfélszolgálati ügynököknek fontos megérteniük a munkajelentési elveket, hogy pontosan dokumentálhassák munkájukat és elkerülhessék a hibákat. Ehhez érdemes elolvasni a vállalat munkajelentési szabályzatát. Emellett fontos a műszakok, jelenlét és értekezletek hozzáadása a vállalati naptárhoz, hogy mindenki tisztában legyen a tervezett programokkal. Ehhez hozzon létre egy céges naptárt és ossza meg a csapat tagjaival.