Mi az Ügyfél adatbázis?
Az ügyfelekkel kapcsolatos összes információt és adatot tárolja a LiveAgent ügyfél adatbázisában. Tárolhatja az alapvető kapcsolattartási adatokat, például telefonszámot, e-mailt, vállalati címet vagy nyelvi beállításokat és még sok minden mást. Tudja meg, mit kérnek a cégek és mentse el ezeket az információkat. Ebben az adatbázisban is láthatja a korábbi támogatási beszélgetéseket.


Expert note
Az ügyfél adatbázis hatékony kezelése kulcsfontosságú a sikeres üzleti tevékenységhez. Tárolja az ügyfelekkel kapcsolatos összes információt és adatot a LiveAgent ügyfél adatbázisában.

A cikk az áremelés bevételnövelő hatására, az ügyfélszolgálat javítására, valamint az ügyfélszolgálati jelentések fontosságára helyezi a hangsúlyt. Ajánlásokat is tartalmaz az áremelési e-mailek megfogalmazására és a személyre szabott megoldásokra. Fontos, hogy az ügyfélszolgálatot a vásárlók szemszögéből is értékeljük. Az ügyfélszolgálati jelentések pedig hasznosak a szolgáltatás és termékfejlesztés szempontjából is.
A GYIK oldalak létrehozása fontos a vállalkozások számára, mivel az emberek az önkiszolgáló lehetőségeket használják problémáik megoldására és információkhoz jutásra. A bemutatkozó cikknek rövidnek és tömörnek kell lenni, és tartalmaznia kell a termékek vagy szolgáltatások rövid leírásait, a gyakori kérdéseket, linkeket a leghasznosabb forrásokhoz, és a kapcsolatfelvételi lehetőségeket az ügyfélszolgálattal. A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver kiskereskedők számára ajánlott.
Az ügyfélszolgálati tevékenység fejlesztése megnöveli az értékesítést és a bevételeket, valamint javítja a képviselői produktivitást. Az ügyfélszolgálati rendszerek automatizálják a feladatokat és csökkentik a stresszt. Az ügyfélszolgálati szoftverek tárolják az összes fontos vásárlói információt, és gamifikációs funkciókat biztosítanak. Az elérhető adatok és jelentések áttekintést nyújtanak az ügyfélszolgálati tevékenységről és pénzt takaríthatnak meg.
A LiveAgent ügyfélszolgálati megoldása nagyszerű lehetőség vállalkozások számára, hogy növeljék a vásárlói elégedettséget és az értékesítést. Az Önkiszolgáló árak összehasonlítása konkurens megoldásokkal bizonyítja, hogy a LiveAgent kedvezőbb áron kínál kiemelkedő funkciókat. A csevegés indítása és a jegy beküldése lehetőségei azt mutatják, hogy az ügyfélportál testreszabható és könnyen használható. A Tudástár szoftver pedig megbízható tudásmenedzsmentet biztosít, hogy az ügyfélszolgálati megoldás minden igényt kielégítsen. A LiveAgent 14 napos ingyenes próbaverziója elérhető.