Az ügyfélszolgálati levelezés egyfajta kommunikációs csatorna. Az ügyfélszolgálati leveleken keresztül történő kommunikáció nem valós időben történik. A kommunikáció megkezdéséhez nincs szükség mindkét fél jelenlétére. Az üzenetek szinte azonnal megérkeznek a fogadóhoz.
Az ügyfélszolgálati leveleken keresztül az ügyfélképviselők megpróbálják elhárítani az ügyfél termékekkel vagy szolgáltatásokkal kapcsolatos problémáit. Fontos üzleti eszköz is. Minden e-mailt úgy kell megírni, hogy az egyes válaszokat személyes érintéssel hozza létre.
Vissza a szójegyzékhezLegyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..