Mik az Ügyfélszolgálati értékelések?
Ha egy ügyfél teljesít egy vásárlást vagy szüksége van segítségre egy már megvásárolt termékkel, kapcsolatba léphet az ügyfélszolgálattal. Az ügyfélszolgálat ott van a vásárlóknak, hogy segítse őket. A vásárlótól függ, hogy mennyire lesz jó vagy rossz az értékelés. Ha úgy dönt, hogy értékelést hagy egy ügyfélszolgálaton, az segíthet a többi potenciális vásárlónak eldönteni, hogy megvegyen-e egy terméket attól a vállalattól.
Szakértői megjegyzés
<p>Az Ügyfélszolgálati értékelések fontosak a vevői elégedettség megértéséhez és javításához. Rendszeresen figyelni és értékelni kell ezeket az értékeléseket, és alkalmazni azokat a szolgáltatások minőségének javításához.</p>

Funkciógazdag ingyenes help desk szoftver.
Az ingyenes LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver segít ügyfeleit gyorsabb válaszokkal és hatékonyabb munkával a különböző kommunikációs csatornákon.
Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.
A legjobb VoIP szoftveres alkalmazások Mac-hez 2022-ben
A Bria Solo Free és a ZoiPer Free VoIP szoftverek tiszta, intuitív felhasználói felülettel rendelkeznek. Mindkét program ingyenes alapfunkciókat kínál, és vásárlói vélemények alapján is népszerűek. Ügyfélszolgálatuk is kielégítő. Az ár-érték arány mindkét esetben jó.