Ha egy ügyfél teljesít egy vásárlást vagy szüksége van segítségre egy már megvásárolt termékkel, kapcsolatba léphet az ügyfélszolgálattal. Az ügyfélszolgálat ott van a vásárlóknak, hogy segítse őket. A vásárlótól függ, hogy mennyire lesz jó vagy rossz az értékelés. Ha úgy dönt, hogy értékelést hagy egy ügyfélszolgálaton, az segíthet a többi potenciális vásárlónak eldönteni, hogy megvegyen-e egy terméket attól a vállalattól.
Vissza a szójegyzékhezLegyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..