Az ügyfélszolgálat felügyelete az a személyzet, aki feladatokat delegál és figyelemmel kíséri az ügynökök munkáját. Felelősek az ügynökök képzéséért és alkalmazásáért is, és gondoskodnak arról, hogy a vállalatba érkező emberek megfelelő tudás és képesség birtokában legyenek.
Az ügyfélszolgálat felügyeletének meg kell győződnie arról, hogy a nyújtott ügyfélszolgálat megfelel-e a jelölésnek, és nem hiányzik-e olyan alapvető igény, amelyre az ügyfélnek szüksége lehet. Biztosítania kell, hogy az ügyfél ne csalódjon, miután felvette a kapcsolatot az ügyfélszolgálati munkatárssal. Az ügyfélnek elégedettnek kell lennie, és a felügyelőnek biztosítania kell ezt.
Vissza a szójegyzékhezLegyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..