Az ügyfélszolgálati filozófia egy stratégia. Azon képviselők számára készül, akik az ügyfélszolgálatot biztosítják. Az egész az ügyfelek kiszolgálásáról szól. Ha az ügyfélszolgálat nem dolgozik megfelelően, a vállalat nem lesz sikeres. Minden szervezet céljai között szerepel, hogy ügyfeleit a lehető legjobban szolgálja ki. Ennek eléréséhez erős stratégiára van szükség.
Az ügyfélszolgálati filozófia megvalósításának előnyei:
Hogyan írja meg az ügyfélszolgálati filozófiai nyilatkozatot?
Ezeknek a pilléreknek a megértése és leírása elősegíti a vállalat számára a nyilatkozat pontos elkészítését. Az ügyfélszolgálat képviseli a vállalatát. Általában ők azok, akik először lépnek kapcsolatba az ügyfelekkel. Az ügyfélszolgálati képviselők jelentik a vállalat hangját. Így a világos küldetés, a jövőkép és az értékek megdefiniálása segíthet a képviselők megfelelő oktatásában.
Küldetés – ez az oka annak, hogy egy vállalat létezik. A küldetésnek világosnak, lehetőleg néhány mondatban leírhatónak kell lennie. Ez segíti az alkalmazottait és végső soron az ügyfeleket abban, hogy megértsék, hogyan definiálja önmagát cégként.
Jövőkép – ezt szeretné elérni cége. A jövőkép a jövőre vonatkozó céljainak összessége.
Értékek – a piackutatás segít leírni vállalata értékeit. Az ügyfelek megértése kulcsfontosságú tényező a nyilatkozat leírásakor. A piackutatás segíthet a lehetséges fejlesztések kijelölésében és a vásárlói értékek meghatározásában. Ne feledje, hogy a vállalat és a vásárlók értékeit össze kell hangolni.
Minden vállalat egyik fontos célja a kivételes ügyfélszolgálat biztosítása. De mindenképpen le kell írni, hogy HOGYAN teszi ezt. A nagyszerű ügyfélszolgálat biztosításának egyik módja az önkiszolgálás, például tudásbázis cikkek vagy Gyakran Ismételt Kérdések formájában. Ezek segítenek az ügyfeleknek könnyen megtalálni a válaszokat vagy útmutatásokat. Megalkotásuk kevés erőfeszítéssel jár, képviselői kevesebb kérdést kapnak az ügyfelektől, és megelőzhető általuk a rossz ügyfélszolgálati élmény is, így vásárlóit is sikeresebben tudja megtartani.
The best customer service is if the customer doesn't need to call you, doesn't need to talk to you. It just works
A legfontosabb tényező egy ilyen nyilatkozat megírásakor az őszinteség. Ha tudja, hogy cégének vannak korlátai, azokat ismerje el. Hozzon létre olyan jövőképet, amely az Ön által nyújtott pozitív dolgok fejlesztésére vagy hangsúlyozására irányul, de ne ígérjen olyat, amit nem tud teljesíteni. Így cége elvárásai megfelelőek lesznek.
Hogyan segíthet az ügyfélszolgálati szoftver az ügyfélszolgálati filozófia megvalósításában?
Az ügyfélszolgálati teljesítény javításának egyik módja, ha az ügyfélélményt gyorssá és egyszerűvé teszi. Ez sokszor nehéz lehet, mert képviselői számos platformot használnak arra, hogy válaszoljanak az ügyfeleknek. Az olyan szoftver, mint a LiveAgent, segít egyetlen felületen kezelni az összes kérdést.
További hasznos LiveAgent funkciók:
Az Élő chat, az e-mailek, a call center és a közösségi médiában történő megkeresések egyetlen felületen zajlanak
Létrehozhat tudásbázis cikkeket (ügyfélszolgálati központ)
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
FREE TRIALLegyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..