Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Ügyfélszolgálati jegykezelő rendszer

Mi az az ügyfélszolgálati jegykezelő rendszer?

Az ügyfélszolgálati jegykezelő rendszer az ügyfélszolgálati képviselők számára készült szoftver. Segít egyetlen felületen keresztül kommunikálni az ügyfelekkel. Így ha vállalata sok platformon működik, ez tökéletes megoldás az Ön számára. Amikor egy ügyfele kapcsolatba lép vállalatával, gyorsan megoldhatja a problémát az olyan ügyfélszolgálati szoftverben, mint a LiveAgent.

Miért érdemes az ügyfélszolgálati jegykezelő rendszert használni?

Az ügyfélszolgálati munkatársak legfontosabb feladata a hosszú távú és hűséges kapcsolatok kialakítása az ügyfelekkel. Ezen cél elérésének egyik módja az ügyfélszolgálati jegykezelő rendszer használata. A rendszer az összes lényeges komponenst magában foglalja az ügyfelek problémáinak gyors megoldása érdekében. Az ügyfélszolgálati szoftver adminisztrátora szabályokat és SLA-kat hozhat létre. Ezek a megfelelő részlegekre irányítják az ügyfeleket, egyedi időpontokat határoznak meg, és így tovább. Az ügyfélszolgálati jegykezelő rendszer segít az ügyfélszolgálati folyamatok automatizálásában.

Ügyfélszolgálati jegykezelő rendszer
Részlegek

Előnyei:

  • Versenyelőny
  • Vevői elégedettség
  • Ügyfélszolgálati képviselők elégedettsége
  • Növekvő eladások
  • Vásárlók megtartása
  • Vásárlói hűség
  • Nagyobb profit
  • Rendszerezett adatok
  • Könnyebben elérhető ügyfélszolgálat

We use LiveAgent to manage chat conversations on our website with the aim of converting initial inquiries into qualified sales leads.

Barney B.

Hogyan működik az ügyfélszolgálati jegykezelő rendszer?

A jegykezelő rendszerbe kérdések és kérések érkeznek, amelyek ezután automatikusan jegyekké alakulnak. A kérdés vagy kérés érkezhet élő chat, e-mail, telefonhívás formájában, a közösségi médián vagy más platformon keresztül.

Ezután az ügyfélszolgálati képviselők kezelik és megoldják a jegyet. A képviselő az összes ügyféladatot láthatja a jegyben, így képes az ügyfeleket gyorsan segíteni.

Melyek a hatékony ügyfélszolgálati jegykezelő rendszer legfontosabb jellemzői?

  • Tudásbázis: Lehetővé teszi, hogy tartalmat/cikkeket hozzon létre ügyfelei számára. Manapság az ügyfelek jobban kedvelik, ha a weboldalon találnak információkat. Így az Ön által létrehozott cikkek javítják az ügyfélszolgálat hatékonyságát. Ezek a cikkek a képviselőknek is szólhatnak; ezeket az ügyfelek nem látják.
  • Automatizálás: például SLA-k (szolgáltatási szint szerződések) automatizálása. Az SLA-k beállítása kulcsfontosságú, hogy hatékonyan tudjon reagálni az ügyfelek megkereséseire. Például beállíthat egy konkrét időt az Első válaszra. Ha senki nem válaszol a jegyre ezen az időkereten belül, akkor az átkerül a lejárt jegyek közé.
  • Címkék: Ezzel a funkcióval testreszabott munkafolyamatokat és jelentéseket hozhat létre. Ezeket a címkéket használhatja a szabályokban, az időszabályokban, és az SLA-kban is.
  • Képviselői jelentések: Ha nyomon szeretné követni a képviselők teljesítményét, ez a kulcsfontosságú funkció megjeleníti az összes fontos mutatót, például a  megválaszolt jegyeket, jutalmakat, hívásokat stb. Ha meg szeretné ismerni a képviselői jelentésben található összes mutatót, olvassa el a képviselői jelentést.
  • Belső jegyek/jegyzetek: Ez a funkció a képviselők számára hasznos. Először is lehetővé teszi képviselői számára, hogy belső jegyeken keresztül kommunikáljanak. Ennek segítségévl gyorsabban és egyszerűbben oldjhatják meg a problémákat. Másodszor jegyet rendelhet egy másik képviselőhöz, például ha át kell irányítania a jegyet egy másik részlegre. Harmadszor pedig ezzel a funkcióval önmagának is készíthet jegyzetet. A belső jegyek/jegyzetek előnye, hogy ezeket az ügyfelek nem láthatják, ami zökkenőmentes és gyors kommunikációt tesz lehetővé.
  • Univerzális postaláda: Lehetővé teszi Önnek és képviselőinek, hogy egyetlen felületen tekinthessék meg a jegyeket, amelyek különféle csatornákon keresztül érkezhetnek, mint például e-mail, Twitter, Slack, fórumbejegyzések, Facebook, élő chat, telefonhívások és még sok más.

További funkciók, amelyekről érdemes tudni:

  • Többcsatornás kommunikáció az ügyfelekkel
  • Ügyféladatok egyetlen felületen rendezve
  • Beszélgetések/jegyek egyesítése
  • Konzerv- és előre meghatározott üzenetek
  • Mobil ügyfélszolgálati alkalmazás a jegyek bárhonnan történő gyors megoldásához
  • Többnyelvű jegykezelő rendszer
  • Jegyek exportálása PDF/HTML formátumba vagy CSV fájlba
  • E-mail továbbítás

Ha szeretne többet megtudni, kérjük, látogasson el a funkciók oldalra.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquires from one interface and start improving your customer service with a 14-day free trial right away.

FREE TRIAL
Vissza a szójegyzékhez Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.