Mit jelent az ügyfélszolgálati támogatás?
Customer care service is the process of providing help to customers before, during and after the purchase. It is an important part of customer relationships – it raises a customer satisfaction level. So, customer representatives should be well-skilled and organized.
Szükséges egy minőségi kiszolgáló pult használata is, amely egy sok funkcióval rendelkező szoftver, és lehetővé teszi a jegyek kezelését. A kiszolgáló pult egy olyan ügyfélszolgálati központ, amely különféle kommunikációs formákat kezel, például e-maileket, chat-üzeneteket, tweeteket és egyebeket. Egyes ügyfélszolgálati szoftverek ingyenesek lehetnek.
![desk_support-illustration Desk support illustration](https://www.liveagent.hu/wp/urlslab-download/389bfe07506690cfe61e40eee467b50f/desk_support.jpg)
LiveAgent egy hatékony eszköz az ügyfélkapcsolatok kezelésére, időt takarít meg és javítja az ügynökök teljesítményét. Az előnézeti tárcsázó segíti az ügynököket a hatékonyabb kapcsolatfelvételben. Az LiveAgent népszerű ügyfélszolgálati és hívóközpont megoldás, amely integrálható más rendszerekkel. Az előnézeti tárcsázó hasznos lehet összetett értékesítési kampányok esetén. Try LiveAgent today!
Alapvető tudásbázis kommunikációs sablonok
A tudásbázisok és a GYIK közötti különbségek a felhasználói élmény, az információ architektúrája és a kereshetőség. A LiveAgent hatékony ügyfélszolgálati megoldást kínál, mely növeli a vásárlói elégedettséget és az értékesítést. A vállalat innovatív megoldásokat kínál az ügyfélportál, panaszkezelési és e-mail kezelő rendszerekben.
A LiveAgent egy hatékony és könnyen használható ügyfélszolgálati szoftver, amely növeli a vásárlói elégedettséget és támogatja a cégeket hatékonyabb kommunikációban az ügyfelekkel. Az oldal számos információt tartalmaz a cég árairól, funkcióiról, integrációiról és támogatásáról, valamint többek között VoIP telefonrendszerek és önkiszolgáló szoftverek kínálatával rendelkezik. A LiveAgent nyílt forráskódú jegykezelési rendszere személyre szabott állapotok beállítását teszi lehetővé minden egyes jegyhez. A cikk emellett hangsúlyozza az ügyfélélmény és az erőforrások hatékonyabb kihasználása fontosságát.