Az ügyfélszolgálat az a folyamat, amikor az ügyfelek segítséget kapnak a vásárlás előtt, közben és után. Az ügyfélkapcsolatok fontos része: növeli a vevői elégedettséget. Az ügyfélszolgálati képviselőknek jól képzettnek kell lenniük, és szervezetten kell dolgozniuk.
Szükséges egy minőségi kiszolgáló pult használata is, amely egy sok funkcióval rendelkező szoftver, és lehetővé teszi a jegyek kezelését. A kiszolgáló pult egy olyan ügyfélszolgálati központ, amely különféle kommunikációs formákat kezel, például e-maileket, chat-üzeneteket, tweeteket és egyebeket. Egyes ügyfélszolgálati szoftverek ingyenesek lehetnek.
Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..