Mi az az Ügynök alias?
Mi az Ügynök alias?
Az Ügynök Alias egy speciális típusú szolgáltatás a Help Desk szoftverben. Ez a szolgáltatás lehetővé teszi az ügynökök számára, hogy álnéven kommunikálhassanak az összes ügyféllel. A valódi nevüket az Alias ügynök felállításával titokban tartják.
Az ügynökök profiljának szerkesztésével lehetséges az álnév beállítása. Hívások, csevegések vagy e-mailek fogadása során az ügyfél csak egy hamis nevet lát. De más ügynökök látják az ügynök valódi nevét.
<![CDATA[]]>GYIK
Mik az alias nevek?
Az alias egy alternatív név, valaminek vagy valakinek. A mindennapok során találkozunk ezzel, amikor valaki álnevet használ. A technológiában akkor találkozunk ezzel a kifejezéssel, amikor valaminek egyszerűbb nevet akarunk adni, vagy könnyebben megérhetőt. Különböző alias neveket állíthatunk be egy bizonyos tárgynak.
Hogyan kapcsolható alias a LiveAgent fiókhoz?
Az Alias ügynök egy lehetőség az ügyfélszolgálati szoftverben ami lehetőséget ad az ügynöknek hogy kommunikáljanak az ügyfelekkel névtelenül ahelyett, hogy a valós, saját nevüket használnák. A LiveAgent nem rendelkezik ilyen funkcióval még.
Hány alias kapcsolható a LiveAgent-hez?
A LiveAgent nem rendelkezik jelenleg az Alias lehetőséggel, így nincs lehetőség annak hozzáadására.
Expert note
Az ügynök alias lehetővé teszi az ügynökök számára, hogy álnéven kommunikálhassanak az ügyfelekkel. A LiveAgent jelenleg nem rendelkezik ezzel a funkcióval.

A márkáknak érdemes híres személyeket vagy alkalmazottakat kinevezniük szószólónak, akik az emberek között terjesztik a márkát, és influenszerek is lehetnek. Az átalakítási költségeket fontos mélyen megérteni, a tudásbázis és az ügyfélportál segítségével az ügyfelek kérdéseiket feltehetik és szükség esetén konfliktusokat kezelhetnek. Az élő chat lehetőségeket teremt a proaktív ügyfélszolgálatra és növeli az eladásokat és a visszatérő ügyfelek arányát.
A magas színvonalú ügyfélszolgálat előnyöket kínál, például elégedett vásárlókat és a márka népszerűsítését. Az élő chat ügyfélszolgálati kommunikációja nem könnyű jól csinálni, de a fogyasztók körülbelül 70%-a elégedett vele. A nevet használva és a vásárlói elégedettségre összpontosítva növelhető az elégedettségi arány. A márka/vállalkozás és az ügyfél közötti információcsere az ügyfélkommunikáció egyik módja, és ehhez az értékesítési csoportoknak megfelelő ügyfél-kommunikációs készségekre van szükségük, hogy hatékonyan megoldják az ügyfelek panaszait. LiveAgent demó és alternatív lehetőségek érhetők el az ügyfélszolgálati szoftverekhez.
Az ügyfélszolgálat rendkívül fontos az összes vállalat számára, mivel az ügyfél-elégedettség szintje befolyásolja az ügyfelek hűségét és a vállalatok lényegét. Az ügynököknek kiváló kommunikációs és problémamegoldó készségekre van szükségük, és az ügyfélszolgálati csapatoknak könnyen és hatékonyan kell kommunikálniuk az ügyfelekkel. Az ügyfélszolgálati értékelés ellenőrzőlista bemutatja azokat az elvárásokat és módszereket, melyek segítségével a vállalkozás hatékonyan tudja kezelni az ügyfélkapcsolatokat, és az ügyfél elégedettsége érdekében javítani a szolgáltatás minőségét.