Az ügynökök minden vállalat elválaszthatatlan részét képezik. Az ügynökök vagy az ügyfelek képviselői olyan emberek, akik gondoskodnak az ügyfelekről és támogatási szolgáltatást nyújtanak. Hívásokra, csevegésekre vagy üzenetekre válaszolnak, hogy megoldják a vállalat termékeivel vagy szolgáltatásaival kapcsolatos ügyfél kérdéseket.
Fontos, hogy tiszteletben tartsuk az ügyfeleket. Az ügyfelek képviselőinek tökéletes kombinációval kell rendelkezniük a készségek, a személyes tulajdonságok és a termék iránti szenvedély iránt.
Az adminisztrátori szerepkörrel rendelkező ügynökök más felhasználókat is kezelhetnek, vagy jelentést tekinthetnek meg. A tulajdonos szerepkörrel hozzáférhetnek a számlákhoz és az üzleti információkhoz.
Tudjon meg többet az Ügynökökről a LiveAgentben.
<![CDATA[]]>
Az ügynök az ügyfélszolgálati szoftver legfontosabb eleme, mert biztosítja az alkalmazottak azon készségeit, amelyek nélkül maga a szoftver nem vezetheti az ügyfélszolgálatot. Az ügynök olyan személy, aki megoldja a problémákat és támogatja az ügyfelet, ennek köszönhetően márkája jobb eredményeket érhet el. A rendszergazdaként eljáró ügynök felügyelheti és konfigurálhatja a rendszert.
Ha valaki a LiveAgentben ügynök szerepét kívánja betölteni, lépjen a „Konfiguráció” elemhez, majd válassza az „Ügynökök” fület. A következő lépésben kattintson az „Ügynök létrehozása” elemre. Adjon nevet az ügynöknek, adja meg az e-mail címet és a nemet. Végül válasszon egy pontos szerepet: Ügynök – böngészi a jegyeket és válaszol rájuk; vagy rendszergazda – megtekintheti a kéréseket, válaszolhat rájuk és kezelheti a rendszerbeállításokat; vagy Tulajdonos – kezelheti a fiókot, a számlázást és a rendszerbeállításokat, valamint megtekintheti és válaszolhat a kérésekre. Ezután az ügynök email-ben megkapja a fiókjához tartozó jelszót.
Az ügynök a vállalat ügyfélszolgálatának legfontosabb eleme. A legjobb ügyfélszolgálat biztosításához szükséges készségekkel rendelkeznek. Az ügynök támogatja és megoldja a problémákat, és ha rendszergazdaként jár el, felügyelheti és konfigurálhatja a rendszert. Az ügynöknek alaposan ismernie kell azokat a vállalati ügyeket, amelyek érdekesek lehetnek az ügyfél számára (termékek, szolgáltatások, értékesítés, marketing stb.).
Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..