Ügynök

Ki az az Ügynök?

Az ügynökök minden vállalat elválaszthatatlan részét képezik. Az ügynökök vagy az ügyfelek képviselői olyan emberek, akik gondoskodnak az ügyfelekről és támogatási szolgáltatást nyújtanak. Hívásokra, csevegésekre vagy üzenetekre válaszolnak, hogy megoldják a vállalat termékeivel vagy szolgáltatásaival kapcsolatos ügyfél kérdéseket.

Fontos, hogy tiszteletben tartsuk az ügyfeleket. Az ügyfelek képviselőinek tökéletes kombinációval kell rendelkezniük a készségek, a személyes tulajdonságok és a termék iránti szenvedély iránt.

Az adminisztrátori szerepkörrel rendelkező ügynökök más felhasználókat is kezelhetnek, vagy jelentést tekinthetnek meg. A tulajdonos szerepkörrel hozzáférhetnek a számlákhoz és az üzleti információkhoz.

Tudjon meg többet az Ügynökökről a LiveAgent-ben.

Ügynök

 

<![CDATA[]]>

GYIK

Mi a meghatározása egy ügynöknek?

Az ügynök az ügyfélszolgálati szoftver legfontosabb eleme, mert biztosítja az alkalmazottak azon készségeit, amelyek nélkül maga a szoftver nem vezetheti az ügyfélszolgálatot. Az ügynök olyan személy, aki megoldja a problémákat és támogatja az ügyfelet, ennek köszönhetően márkája jobb eredményeket érhet el. A rendszergazdaként eljáró ügynök felügyelheti és konfigurálhatja a rendszert.

Hogyan adhat hozzá ügynököt a LiveAgent-ben?

Ha valaki a LiveAgent-ben ügynök szerepét kívánja betölteni, lépjen a „Konfiguráció” elemhez, majd válassza az „Ügynökök” fület. A következő lépésben kattintson az „Ügynök létrehozása” elemre. Adjon nevet az ügynöknek, adja meg az e-mail címet és a nemet. Végül válasszon egy pontos szerepet: Ügynök – böngészi a jegyeket és válaszol rájuk; vagy rendszergazda – megtekintheti a kéréseket, válaszolhat rájuk és kezelheti a rendszerbeállításokat; vagy Tulajdonos – kezelheti a fiókot, a számlázást és a rendszerbeállításokat, valamint megtekintheti és válaszolhat a kérésekre. Ezután az ügynök email-ben megkapja a fiókjához tartozó jelszót.

Melyek az ügynökök kompetenciái a LiveAgent-ben?

Az ügynök a vállalat ügyfélszolgálatának legfontosabb eleme. A legjobb ügyfélszolgálat biztosításához szükséges készségekkel rendelkeznek. Az ügynök támogatja és megoldja a problémákat, és ha rendszergazdaként jár el, felügyelheti és konfigurálhatja a rendszert. Az ügynöknek alaposan ismernie kell azokat a vállalati ügyeket, amelyek érdekesek lehetnek az ügyfél számára (termékek, szolgáltatások, értékesítés, marketing stb.).

Vissza a szójegyzékhez

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.