Ügynök

Ki az ügynök?

Az ügynökök minden vállalat elválaszthatatlan részét képezik. Az ügynökök vagy az ügyfelek képviselői olyan emberek, akik gondoskodnak az ügyfelekről és támogatási szolgáltatást nyújtanak. Hívásokra, csevegésekre vagy üzenetekre válaszolnak, hogy megoldják a vállalat termékeivel vagy szolgáltatásaival kapcsolatos ügyfélkérdéseket.

Fontos, hogy tiszteletben tartsuk az ügyfeleket. Az ügyfelek képviselőinek a készségek, a személyes tulajdonságok és a termék iránti szenvedély tökéletes kombinációjával kell rendelkezniük.

Az adminisztrátori szerepkörrel rendelkező ügynökök más felhasználókat is kezelhetnek, vagy jelentést tekinthetnek meg. A tulajdonos szerepkörrel hozzáférnek a számlákhoz és az üzleti információkhoz.

Learn more about Agents in LiveAgent.

LiveAgent's Agents preview
Vissza a szójegyzékhez Hozzon létre INGYENES fiókot
Az értékelés gyűjtés egy fontos része minden sikeres vállalkozás számára. Tudja meg hogyan gyűjtheti őket és hogyan használhatja fel őket előnyszerzésre.

Hogyan kell értékelést gyűjteni

A webhelyen speciális helyet kell létrehozni a felhasználói véleményeknek, és publikusaknak kell lenniük. Fontos a vásárlói visszajelzések használata és az e-mail utókövetések, amelyek segíthetnek abban, hogy az ügyfelek elégedettek legyenek és segítsék a márkát javítani. A felméréseknek hosszabbnak kell lenniük, és a nemzetközi vásárlói visszajelzések lokalizálásában segítség lehet a PickWriters vagy hasonló fordítószolgáltatás igénybevétele. Az e-mail utókövetések sablonjai használhatóak az ügyfelek nyomon követése és a visszajelzések elérésére.

Az ügyfélszolgálati képviselőnek jól képzettnek kell lennie, nagy tudással kell rendelkeznie a termékekről, és gondosan meg kell hallgatnia, hogy mit kér az ügyfél.

Ügyfélszolgálati készségek

A LiveAgent gamifikációval motiválja dolgozóit, az ügyfélszolgálati szabványok ellenőrzőlistájának betartása fontos. Az SLA jelentések rendszeres áttekintése javasolt, és az automatikus megoldás is segíthet hatékonyabb ügyfélélményt biztosítani. A szakemberek egyszerű magyarázataival ismertetik a hívásmegoldást.

A LiveAgentben az admin körrel rendelkező ügynökök és ügyfél támogatók felügyelhetik és beállításokat végezhetnek a rendszerben. Tudjon meg többet a felhasználó típusokról és még sok másról.

Ügynökök

A fontos stratégiák közé tartozik az ügyfélszolgálat és az ügyfél képviselet, amelyek segítik az értékesítést és az elégedettséget. Az ügynökök fontos szerepet töltenek be a vállalatokban, és különböző készségekkel kell rendelkezniük. Az ügyfélértékelések gyűjtése több módon is megoldható, és fontos a visszajelzések elérhetősége és megfogalmazása. A LiveAgent weboldalán további segítségnyújtás érhető el.

A játékosítás motiválja az ügyfélszolgálati csapatot, hogy keményebben és jobban dolgozzanak. Engedje meg ügyfélszolgálati csapatának, hogy idővel kitűzőket nyerjenek és szinteket léphessenek.

Az ügyfélszolgálat játékosítása

A LiveAgent célja dicsérni, motiválni, szórakoztatni, növelni a hatékonyságot és elősegíteni a csapatmunkát. Alapértelmezett jelvények és szintek állnak rendelkezésre, amelyek az ügynökök teljesítményét mérhetik. A LiveAgent további funkciókat is kínál, például a belső chatet, a belső hívásokat és az automatizálási szabályokat, hogy hatékonyabbá tegye a munkát.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.