Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Ügynök

Ki az ügynök?

Az ügynökök minden vállalat elválaszthatatlan részét képezik. Az ügynökök vagy az ügyfelek képviselői olyan emberek, akik gondoskodnak az ügyfelekről és támogatási szolgáltatást nyújtanak. Hívásokra, csevegésekre vagy üzenetekre válaszolnak, hogy megoldják a vállalat termékeivel vagy szolgáltatásaival kapcsolatos ügyfélkérdéseket.

Fontos, hogy tiszteletben tartsuk az ügyfeleket. Az ügyfelek képviselőinek a készségek, a személyes tulajdonságok és a termék iránti szenvedély tökéletes kombinációjával kell rendelkezniük.

Az adminisztrátori szerepkörrel rendelkező ügynökök más felhasználókat is kezelhetnek, vagy jelentést tekinthetnek meg. A tulajdonos szerepkörrel hozzáférnek a számlákhoz és az üzleti információkhoz.

Tudjon meg többet az Ügynökökről a LiveAgentben.

Ügynökök

GYIK

Mi a meghatározása egy ügynöknek?

Az ügynök az ügyfélszolgálati szoftver legfontosabb eleme, mert biztosítja az alkalmazottak azon készségeit, amelyek nélkül maga a szoftver nem vezetheti az ügyfélszolgálatot. Az ügynök olyan személy, aki megoldja a problémákat és támogatja az ügyfelet, ennek köszönhetően márkája jobb eredményeket érhet el. A rendszergazdaként eljáró ügynök felügyelheti és konfigurálhatja a rendszert.

Hogyan rendelhet ki ügynök szerepkört a LiveAgentben?

Ha valaki a LiveAgentben ügynök szerepét kívánja betölteni, lépjen a „Konfiguráció” elemhez, majd válassza az „Ügynökök” fület. A következő lépésben kattintson az „Ügynök létrehozása” elemre. Adjon nevet az ügynöknek, adja meg az e-mail címet és a nemet. Végül válasszon egy pontos szerepet: Ügynök – böngészi a jegyeket és válaszol rájuk; vagy rendszergazda – megtekintheti a kéréseket, válaszolhat rájuk és kezelheti a rendszerbeállításokat; vagy Tulajdonos – kezelheti a fiókot, a számlázást és a rendszerbeállításokat, valamint megtekintheti és válaszolhat a kérésekre. Ezután az ügynök email-ben megkapja a fiókjához tartozó jelszót.

Melyek az ügynökök kompetenciái a LiveAgentben?

Az ügynök a vállalat ügyfélszolgálatának legfontosabb eleme. A legjobb ügyfélszolgálat biztosításához szükséges készségekkel rendelkeznek. Az ügynök támogatja és megoldja a problémákat, és ha rendszergazdaként jár el, felügyelheti és konfigurálhatja a rendszert. Az ügynöknek alaposan ismernie kell azokat a vállalati ügyeket, amelyek érdekesek lehetnek az ügyfél számára (termékek, szolgáltatások, értékesítés, marketing stb.).

Vissza a szójegyzékhez Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.