Ki az ügynök?
Az ügynökök minden vállalat elválaszthatatlan részét képezik. Az ügynökök vagy az ügyfelek képviselői olyan emberek, akik gondoskodnak az ügyfelekről és támogatási szolgáltatást nyújtanak. Hívásokra, csevegésekre vagy üzenetekre válaszolnak, hogy megoldják a vállalat termékeivel vagy szolgáltatásaival kapcsolatos ügyfélkérdéseket.
Fontos, hogy tiszteletben tartsuk az ügyfeleket. Az ügyfelek képviselőinek a készségek, a személyes tulajdonságok és a termék iránti szenvedély tökéletes kombinációjával kell rendelkezniük.
Az adminisztrátori szerepkörrel rendelkező ügynökök más felhasználókat is kezelhetnek, vagy jelentést tekinthetnek meg. A tulajdonos szerepkörrel hozzáférnek a számlákhoz és az üzleti információkhoz.
Learn more about Agents in LiveAgent.

- Hogyan Kell Értékelést Gyűjteni (Új Útmutató)
- Ügyfélszolgálati készségek [Kifejtve]
- Kik a Help Desk ügynökök? (+ Ingyenes próba) | LiveAgent
- Mi az a gamifikáció az ügyfélszolgálatban? | LiveAgent
- A márka szószólója [Kifejtve]
- Ügyfélszolgálati szabványok ellenőrző listája – biztosítson kiváló ügyfélélményt
- Ügyfélszolgálati Felügyelő | LiveAgent
- Ügyfél támogatás | LiveAgent