Üzleti VoIP

Mi az üzleti VoIP?

Ez a megoldás megkönnyíti a cégtulajdonosok számára az ügyfelek felhívását, az értékesítési hívások lebonyolítását és a csapattal való együttműködést az üzleti hívások során. Az üzleti VoIP telefonszolgáltatások az alapvető hanghívásokon kívül jellemzően fejlett funkciókat kínálnak, például képernyőmegosztást, videomegbeszéléseket és hangposta-átírást. Mivel az üzleti VoIP-szolgáltatások sokféle funkcióval rendelkeznek, gyakori a további speciális képességekért való fizetés.

A fogyasztói szolgáltatásokkal ellentétben az üzleti VoIP-szolgáltató többet fektethet be egy biztonságos VoIP-hálózat kiépítésébe és karbantartásába. Ezenkívül a legjobb üzleti VoIP-szolgáltatások általában magas szintű ügyfélszolgálatot kínálnak. Végül is a cégtulajdonosok nem engedhetik meg maguknak, hogy elveszítsék a kapcsolatot az alkalmazottakkal, különösen, ha távolról dolgoznak.

Honnan lehet tudni, hogy cége alkalmas-e az üzleti VoIP-ra?

Mielőtt üzleti VoIP-szolgáltatásokat használna az összes telefonhívás kezelésére, tartson szem előtt néhány pontot. Először is ellenőrizze, hogy rendelkezik-e nagy sebességű internetkapcsolattal. Hagyományos irodai környezetben kábeles, DSL-, műholdas vagy üvegszálas internetkapcsolattal rendelkezhet. Fontos azonban, hogy tájékozódjon távoli csapataitól. Kérdezze meg tőlük, hogy van-e internetszolgáltatásuk legalább 5 megabites letöltési és feltöltési sebességgel, hogy videomegbeszéléseket tudjanak használni.

Honnan lehet tudni, hogy cége alkalmas-e az üzleti VoIP-ra? - App - Uploads - 2021 - 09 - Research 3 Increaseprofits.svg

Most megfontolhat néhány előnyt, amelyet az üzleti VoIP-szolgáltatók kínálnak a hagyományos üzleti telefonszolgáltatásokhoz képest.

  • funkciók – Az üzleti VoIP-szolgáltatókról ismert, hogy korlátlan hívást kínálnak az egész országban. Azonban sok más speciális funkciót is figyelembe kell venni. Például egy automatikus kezelő funkció megkönnyíti az esti és hétvégi hívások fogadását. Egyes szolgáltatók hangposta-átírást is biztosítanak (azaz a rendszer a hangpostát szöveggé alakítja).

  • költségmegtakarítás – A választott funkcióktól függően az üzleti VoIP-szolgáltatók jelentős költségmegtakarítást kínálhatnak. A hagyományos üzleti szolgáltatásokhoz képest 20-50%-ot takaríthat meg. A költségmegtakarítás még nagyobb lehet, ha sok nemzetközi hívást kezdeményez.

  • lehetőségek kisvállalkozások számára – Egyes üzleti telefonszolgáltatók egységes kommunikációt, videomegbeszéléseket és csoportos üzenetküldést kínálnak. Ezek a speciális funkciók általában drága előfizetéseken keresztül érhetők el. A vállalati telefonszolgáltatás nem megfelelő a költségmegtakarításra összpontosító kisvállalkozások számára. Ennek ellenére az üzleti VoIP telefonrendszerek továbbra is kiváló választást jelentenek sok kisvállalkozás számára alacsony költségük és rugalmasságuk miatt.

Hogyan profitálhatnak a vállalatok az üzleti VoIP szolgáltatásból?

Kilenc szempontból előnyös a vállalatok számára az üzleti VoIP szolgáltatás használata. Ezen előnyök némelyike a hagyományos analóg telefonokon keresztül érhető el, de a legtöbb csak VoIP-hívásoknál érhető el.

  • A korlátlan hívási funkciókkal annyi hívást kezdeményezhet, amennyit csak akar. A VoIP-szolgáltatások költséghatékony választást jelentenek azon vállalatok számára, amelyek hívások kezdeményezésére támaszkodnak, beleértve az ügyfelek kimenő hívásait is. Gyakran korlátlan belföldi hívást kaphat bárki az országban. A nemzetközi hívások díja percenként néhány fillér is lehet.

  • Maradjon kapcsolatban más csapatokkal. A távmunka korában könnyebben kezelhető az üzleti VoIP szolgáltatásokkal. Konferenciahívást is használhat ügyfélszolgálati csapataival, értékesítési csapataival és más vállalati részekkel.

  • Használjon képernyőmegosztást a jobb megértés érdekében. Egy folyamat szóbeli leírása nem mindig a megfelelő megközelítés az üzleti életben. Előfordulhat, hogy egyes alkalmazottai inkább diagramokat, vagy egyéb vizuális segédeszközöket szeretnének látni.

  • Mélyítse el kapcsolatát videobeszélésekkel. Egyes üzleti VoIP-csomagok támogatják a csoportos videomegbeszéléseket és a videohívásokat. A videón keresztüli kommunikáció hatékony módja az alkalmazottakkal vagy ügyfelekkel folytatott beszélgetés gazdagításának. Lehet, hogy könnyebben megérti a másik ember gondolatait és érzéseit, és jobban kapcsolódhat hozzájuk. Egyes VoIP-csomagok lehetővé teszik 10, 20 vagy akár 100 résztvevő meghívását egy videokonferencia-ülésre.

Videohívás funkció az élő chat szoftverben - LiveAgent
  • Gyors válaszokat kaphat a csapatüzenetekkel. Az újabb VoIP tervek tartalmaznak egy csapatüzenet (más néven azonnali üzenetküldés) funkciót. Ez egy hasznos módja a csapattal való kommunikációnak. Végtére is, ha 10 percet tölt a naptárak nézegetésével a konferenciahívás létrehozásához, nem minden helyzetben van értelme.

Belső csevegés az ügyfélszolgálati szoftverben - LiveAgent
  • Hangposta. Ez a mai üzleti VoIP technológia alapszolgáltatása, még alapcsomagon is. Az üzleti termelékenység további növelése érdekében keresse a hangposta-e-mail funkciókat. Az átírt hangposta olvasása egyszerűbb lehet, mint egy felvétel meghallgatása.

  • Alkalmazások videóval. Ezek nagyszerű választások, ha olyan internetszolgáltatóval rendelkezik, amely gyors szélessávú szolgáltatásokat kínál. Például meghívhatja tíz legjobb ügyfelét egy videohívásra, hogy bemutasson egy új terméket, amelyen dolgozik. A videomegbeszélés során a képernyőmegosztás segítségével bemutathatja az ötletet, és visszajelzést kaphat. Egyes videókat tartalmazó alkalmazások lehetővé teszik, hogy megosszák az irányítást a képernyő felett. Ez egy hatékony eszköz az elköteleződés fokozására.

  • Skálázhatóság. A legtöbb mobiltelefonnal ellentétben könnyen hozzáadhat vagy eltávolíthat felhasználókat VoIP-szolgáltatásához. Ez azért értékes, mert forgalmas időkben felhasználókat adhat hozzá a kapcsolattartói központokhoz, majd később törölheti ezeket a fiókokat, ha nincs rájuk szükség.

  • Továbbítás. A középvállalkozások és a nagyobb cégek naponta sok bejövő hívást kapnak. Ha a hívásokat a megfelelő személyhez vagy részleghez irányítja, jobb szolgáltatást nyújthat ügyfelei számára.

Híváselosztás beállítások a Kontakt központ szoftverben - LiveAgent

Hogyan válasszuk ki a legjobb üzleti VoIP szolgáltatót?

Néhány tényezőt szem előtt kell tartania, hogy biztosan a legjobb ajánlatot kapja.

  • rugalmasság – Egyes szolgáltatók megkövetelhetik, hogy regisztráljon éves csomagokra, hogy a legjobb ajánlatot kaphassa vállalati szintjén. Ezzel szemben a legalacsonyabb szint lehetővé teszi, hogy bármikor lemondja, de kevesebb funkciót biztosít. Ne feledje, hogy a csomagokat keverheti. Használhat magasabb szintű opciót (azaz vállalati vagy szakmai szintet). Ezzel szemben a legalacsonyabb szint jó választás lehet a kevesebb hívással rendelkező osztályok számára.

  • mobileszköz-támogatás – Sok alkalmazottjának tetszhet a távmunka lehetősége. Ennek az igénynek a támogatására keressen olyan szolgáltatót, amely telefonos alkalmazásokat kínál, vagy több helyről is tud hívásokat kezdeményezni anélkül, hogy irodai telefont vásárolna.

  • integrációkA LiveAgent integrálható olyan népszerű üzleti szoftverekkel, mint a Salesflare, a Pipedrive, a Highrise és a Gmail, és sok más. Ha olyan üzleti VoIP-szolgáltatót választ, amely integrálja a szoftvert, minden nap időt takaríthat meg.

  • havi percek – Egyes VoIP-szolgáltatók korlátlan perceket kínálnak belföldi hívásokhoz. Regisztráció előtt gondolja át hívási igényeit. Ha rendszeresen hívja ügyfeleit más országokban, szükség lehet egy nemzetközi híváscsomagra.

  • egyéb hatékony funkciók – A nagyobb cégeknek kapacitásra lehet szükségük ahhoz, hogy online találkozókat, korlátlan bővítményeket és a tipikus VoIP-szolgáltatásokon túlmutató egyéb lehetőségeket kínáljanak. Ez általában akkor fordul elő, ha egy sor különböző csapatból áll (pl. értékesítés, ügyfélszolgálat, könyvelés stb.), akiknek mindnek szüksége van egy irodai telefonra.

Ne feledje, hogy minden VoIP-szolgáltató más-más szavakat használ szolgáltatása leírására. Egy vállalat használhatja a „vállalati szint” kifejezést a leggyorsabb szolgáltatásra. Egy másik cég kínálhat „sebességszintet”. Mivel sok különböző kifejezés létezik, fontos alaposan megvizsgálni a felszámított havi díjat és a pontos jellemzőket.

Hogyan válasszuk ki a legjobb üzleti VoIP szolgáltatót? - App - Uploads - 2021 - 09 - Research 10 10callcenter.svg

Az üzleti VoIP telefonszolgáltatások szűkített listájának összeállításához kezdje az iparági áttekintésekkel, például a PC Mag által javasolt Voice Over IP rendszerekkel. Olyan ajánlatokat fog látni, mint az Ooma Office, a RingCentral és a Cisco.

Hogyan állítsunk be üzleti VoIP rendszert?

Az üzleti VoIP-rendszer beállításának konkrét lépései eltérőek. Például a RingCentral MVP beállítása eltér a LiveAgent beállításától. Ennek ellenére van néhány általános közös pont, amely minden VoIP rendszerre vonatkozik.

Internet kapcsolat

Az internetkapcsolat minősége és sebessége döntő fontosságú a VoIP-hívásoknál. Forduljon internetszolgáltatójához, és mondja el, hogy Voice over Internet Protocol szolgáltatásra vált. A legjobb hangminőség elérése érdekében előfordulhat, hogy frissítenie kell internetkapcsolatát, vagy vásárolnia kell egy újabb vezeték nélküli routert, amely támogatja a WiFi 6-ot.

Internet kapcsolat - App - Uploads - 2022 - 03 - Getvoip Speedtest.png

Tervezze meg a Voice over Internet Protocol telepítését

A következő lépés az új internetes telefonszolgáltatás telepítésének megtervezése. A legjobb hangminőség elérése némi tesztelést igényelhet, ezért adjon magának sok időt. Dönthet úgy is, hogy a telepítést a hétvégére tervezi, hogy minimalizálja az üzlet fennakadását. Ha hiányzik a házon belüli informatikai szakértelem, kérdezze meg internetes telefonszolgáltatóját, hogy kínál-e telepítési szolgáltatásokat. Ennek a lehetőségnek a fizetése néha jó ötlet nagyobb cégeknél.

Kommunikáljon az alkalmazottakkal

Az új rendszer bejelentése érdekében küldjön e-mailt alkalmazottainak. Ha vannak jelentős új funkciók, például az üzleti szöveges üzenetküldés, jelölje ki őket az e-mailben. Tervezzen meg néhány képzést a munkatársai számára. A modern IP-telefonok tele vannak extra funkciókkal, és időbe telik, mire megtanulják használni őket.

A képzési anyagok frissítése

Most, hogy jobb üzleti kommunikációs eszközei vannak, frissítse képzési dokumentumait. Például magyarázza el, hogyan működnek bizonyos szolgáltatások (pl. a többszintű automatikus kezelőt használjuk az ügyfelektől érkező hívások kezelésére).

Choose the right fit for your business

Among other useful features, LiveAgent also integrates with plenty of VoIP providers, giving you the option to pick the right one just for you. Want to see for yourself?

Frequently asked questions

Mi az üzleti VoIP?

Az üzleti VoIP egy üzleti kommunikációs eszköz, amely megkönnyíti a hívások kezdeményezését és fogadását. Az üzleti VoIP sok esetben olcsóbb, mint egy hagyományos üzleti telefonrendszer. Az üzleti VoIP-csomagok gyakran korlátlan hívást és speciális funkciókat, például képernyőmegosztást vagy videomegbeszéléseket biztosítanak.

Hogyan működik az üzleti VoIP?

Az üzleti VoIP úgy működik, hogy szavait digitális jelekké alakítja, amelyeket az interneten keresztül továbbítanak. A színfalak mögött az üzleti VoIP-szolgáltatók különféle módszereket alkalmaznak a jó minőségű hívások biztosítására. Minden üzleti VoIP-felhasználónak nagy sebességű internet hozzáférésre van szüksége a szolgáltatás hatékony használatához.

Honnan lehet tudni, hogy cége alkalmas-e az üzleti VoIP-ra?

Szinte minden vállalkozás jól illeszkedik az üzleti VoIP-hez. Csak két olyan helyzet van, amikor egy vállalkozás esetleg nem szeretne VoIP-ra váltani. Olyan cég, amely nem rendelkezik megbízható internet-hozzáféréssel, vagy olyan cégek, amelyek nem állnak készen az újabb technológiák bevezetésére.

Hogyan profitálhatnak a vállalatok az üzleti VoIP szolgáltatásból?

Az üzleti VoIP szolgáltatásra való váltás számos előnnyel jár. Például elkerülheti azokat a többletköltségeket, amelyeket a hagyományos telefontársaságok számítanak fel a hosszú telefonálásért. A legtöbb üzleti VoIP szolgáltató korlátlan perc vagy olcsó hívásdíjakat biztosít. Végül, az üzleti VoIP-szolgáltatások néha támogatják a videomegbeszéléseket és a híváskezelést, így Ön produktív maradhat.

Hogyan válasszuk ki a legjobb üzleti VoIP szolgáltatót?

Kezdje azzal, hogy megvizsgálja a technológiát, amelyet csapata minden nap használ. Ha például Gmailt és Pipedrive-ot használ, akkor a LiveAgent jól illeszkedik, mert integrálódik ezekkel a technológiákkal és több tucat más alkalmazással. Olvassa el az iparági értékeléseket, és kérjen tippeket kollégáitól. Folytassa a kutatást, amíg meg nem talál két vagy három lehetséges szolgáltatót a szűkített listán.

Hogyan állíthatok be üzleti VoIP rendszert?

A konkrét technikai lépések internetszolgáltatónként eltérőek. A VoIP-rendszer kiválasztása után azonban négy általános lépést követhet. Az első lépés annak ellenőrzése, hogy internetkapcsolata támogatja-e a VoIP-hívásokat. A második lépés a VoIP telepítés megtervezése és ütemezése. A harmadik lépésben tájékoztatja alkalmazottait az új technológiáról. Az utolsó lépés a képzési anyag frissítése.

Vissza a szójegyzékhez Hozzon létre INGYENES fiókot

    Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.