Mi az a várakozási idő?
A várakozási idő az az idő, amikor az ügyfélnek várakoznia kell telefonhíváskor, hogy kapcsolják egy képviselőhöz.
A várakozási idő nyomon követésével és áttekintésével a vállalat menedzselheti képviselői személyzetét. Például ha a várakozási idő túl hosszú, akkor úgy kell felkészíteni a munkatársakat, hogy csökkenjen ez az idő. Így az ügyfelek elégedettebbek lesznek szolgáltatásaikkal.
Egy másik dolog, ami javíthat ezen, ha több képviselőt vesz fel a telefonhívások kezelésére, és szakterületüknek megfelelően képzi a képviselőket.
Expert’s note
A várakozási idő az az idő, amikor az ügyfélnek várnia kell telefonhíváskor, hogy kapcsolják egy képviselőhöz. Fontos nyomon követni és csökkenteni a várakozási időt az ügyfélélmény fokozása érdekében.
Az e-mail marketing a legtöbbet hozza a digitális marketing terén. A LiveAgent tesztet nyújt a gépelési sebesség növelésére, míg a VoIP szoftverek a Mac-felhasználók számára a legjobbak. Az ügyfélszolgálati élmény javítása érdekében a gépi tanulás és az adatközpontú megközelítés is fontos szerepet játszik. A koronavírus idején a kommunikáció és az ügyfélkapcsolatok kialakítása kulcsfontosságúak, míg az érzelmi kapcsolatok és az ügyfélmegtartási stratégiák segíthetnek a sikeres e-kereskedelmi üzlet működtetésében.
A WYSIWYG szerkesztő lehetővé teszi a tudásbázis cikkek, jegyek és e-mail sablonok formázását, valamint számos szerkesztési lehetőséget kínál, mint például betűtípusok változtatása és képek hozzáadása. Azok, akik értenek a dizájnhoz, egyéni tudásbázis cikkeket is készíthetnek a HTML és CSS szerkesztő segítségével.