A várakozási sor az üzenetek listája, amelyeket a támogató személyzet kap. Az ügyfelek a Facebookon, a Twitteren, az e-mailen stb. keresztül kapcsolatba léphetnek a felmerülő problémáikkal. Az üzenetek megjelennek a várakozási sorban. Egy vállalat támogató csapata többnyire időt tölt a várakozási sorban, hogy ügyfeleit jobban szolgálja azáltal, hogy megoldja a felmerülő problémákat.
Lehetőség van arra is, hogy leszűrje a várakozási sort bizonyos ügynökökre. Például az egyik ügynök jobban tudhat egy bizonyos termékről, ezért kijelöli neki azokat a kérdéseket, amelyeket jól tud megoldani. Így az ügyfél elégedettségi szintje is növekszik.
Vissza a szójegyzékhezLegyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..