Ingyenes próba

Várakozási sor

Mi az a várakozási sor?

A várakozási sor az üzenetek listája, amelyeket a támogató személyzet kap. Az ügyfelek a Facebookon, a Twitteren, az e-mailen stb. keresztül kapcsolatba léphetnek a felmerülő problémáikkal. Az üzenetek megjelennek a várakozási sorban. Egy vállalat támogató csapata többnyire időt tölt a várakozási sorban, hogy ügyfeleit jobban szolgálja azáltal, hogy megoldja a felmerülő problémákat.

Lehetőség van arra is, hogy leszűrje a várakozási sort bizonyos ügynökökre. Például az egyik ügynök jobban tudhat egy bizonyos termékről, ezért kijelöli neki azokat a kérdéseket, amelyeket jól tud megoldani. Így az ügyfél elégedettségi szintje is növekszik.

Vissza a szójegyzékhez

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..