Mi az a várakozó jegy?
Azokat a jegyeket, amiket nem oldanak meg azonnal várakozó jegyeknek hívják. Jelenleg az ügyféltől vagy egy capattagtól több információra van szükség.
Expert note
A várakozó jegyek segítenek csökkenteni az ügyfél elégedetlenséget és javítják a munkafolyamatot. Várakozik az ügyfél vagy capattag válaszra.

A Quality Unit LLC jogait fenntartva tartó weboldalon felhasználási feltételek, adatvédelmi irányelvek és GDPR állnak rendelkezésre. A LiveAgent használatának létrehozása folyamatban van és üzenetet kap majd a bejelentkezési adatokkal. A weboldal sütiket használ, melyet elfogadhat vagy elutasíthat. Funkciók eltérő időpontokban érhetőek el, lehetőség van demó foglalásra és kapcsolattartásra. A LiveAgent számos előnyt kínál a vállalkozásoknak. A kapcsolatfelvételhez el kell fogadni a weboldal sütijeit. Többféle kapcsolatfelvételi lehetőség áll rendelkezésre.
Képviselők keresztmunkájának felismerése
Az adott szöveg LiveAgent élményekkel és az általuk nyújtott előnyökkel, valamint kapcsolattartási lehetőségekkel kapcsolatos irányelveket és információkat tartalmaz. Emellett megemlíti a LiveAgent által kínált funkciókat, vállalati információkat, partnerekkel való együttműködést és a hírlevélre történő feliratkozási lehetőséget.
Az ügyfelek információhiány miatt hagyják el a kosarakat, és sok vállalkozás úgy gondolja, hogy szükségtelen a jegykezelő szoftverekbe fektetni. Azonban a jegykezelő rendszerek javíthatják az ügyfélszolgálati élményt és biztosíthatnak jó alapot az ügynököknek, ami javítja az ügyfélélményt és a bevételeket. Boldog ügyfelek továbbá pozitív szájbeszédet generálnak, amely szintén javítja a bevételt.
Miért kellene használnia a jegykezelési rendszert?
Az ügyfélszolgálati elmélet és gyakorlati alkalmazása fontos a vállalkozások ügyfeleinek megszerzése és megtartása érdekében. A megfelelő eszközök, például a Help Desk szoftver, összeköti az élő csevegést, a közösségi médiát, az e-mailt és a hívásokat. Az alkalmazottak motiválása elengedhetetlen a kiváló ügyfélszolgálat biztosításához. Az ügyfél űrlap segítségével több információt szerezhetünk az ügyfelekről, ami javítja az ügyfélszolgálat minőségét. Javasolt a jegykezelő rendszerekbe fektetni az üzlet megőrzése érdekében.