Vásárló centrikus

Mit jelent a vásárlói centrikusság?

Tartsa vásárlóit elégedetten és lojálisan, nyújtson pozitív vásárlói tapasztalatot és növelje értékesítéseit. Az így végzett üzletelés neve a vásárló centrikus szolgáltatás. A vásárlói centrikusság egy olyan út, ahol többet biztosít, mint egy jó szolgáltatás vagy termék. Ez a stratégia arról szól, hogy a vásárlókat a biznisz magjához helyezzük.

A vásárlói centrikusság számos előnnyel és haszonnal jár. Erősíti a vásárlói hűségességet, bizalmat és elégedettséget. A boldog kliensek ajánlani fogják szolgáltatását másoknak is és több és több vásárlót hoznak.

Vissza a szójegyzékhez Hozzon létre INGYENES fiókot

    Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.