Vásárlói Kapcsolat Menedzsment (CRM)

Mi a Vásárlói kapcsolat menedzsment?

A vásárlók egyike minden vállalat legfontosabb részének. Kötelező törődni velük és tudni, hogy milyen követelményeik vannak. A vásárlói kapcsolat menedzsment, vagy CRM menedzseli a vállalat és a vásárlók közötti interakciót. A vállalat információt gyűjt a vásárlókról és arra használja, hogy növelje a vásárlói elégedettséget. A CRM segít előre megjósolni és analizálni a vásárlói trendeket és viselkedést.

Vásárlói Kapcsolat Menedzsment (CRM)
Vásárlói Kapcsolat Menedzsment – vektor illusztráció

A vállalatok különböző módokon biztosít vásárlói kapcsolat menedzsmentet, pl. email-en vagy telefonhíváson keresztül. A fő cél az, hogy pozitív élményt építsen a vásárlóknak.

Vissza a szójegyzékhez

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.