Mi a versenyelőny?
Azt nevezzük versenyelőnynek, ami jobbá teszi Önt más cégekhez, és a versenytársakhoz képest. Minden cégnek megvan a maga versenyelőnye. Ez lehet alacsonyabb ár, minőségi termék, szolgáltatás, vagy valami más. A cégeknek tudniuk kell, milyen ügyfelek vásárolják meg termékeiket, szolgáltatásaikat, illetve, hogy hogyan tudják elégedetté tenni őket. Az ügyfélszolgálat egy kiváló versenyelőny lehet minden vállalkozás számára. Adja meg vásárlóinak mindig azt, amit kérnek, és oldja meg problémáikat, kéréseiket.
A LiveAgent egy automatizált ügyfélszolgálati rendszer, amely több kommunikációs csatornát kapcsol össze egy univerzális postaládában. A rendszer hatékony és rendezett, növeli az ügyfelek elégedettségét és az értékesítést. A felhasználók elégedettek az árakkal és a szolgáltatással, a LiveAgentet pedig a legjobb támogatási rendszernek tartják. A rendszer önállóan generál válasszokat és automatikusan fordít nyelveket. A rendszer testre szabható, és segíti a brand imázsának növelését. A LiveAgent könnyen telepíthető és használható, amelyben egyedi bejelentkezési adatokkal rendelkezhet. A weboldal sütiket használ, amelyekről bővebb információt olvashat az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvekben.
A cikk az ügyfél elégedettséggel és az ügyfélszolgálati szoftverekkel foglalkozik. Bemutatja a LiveAgent szoftvert, amelynek segítségével az elégedettség mérése és az eszkaláció kezelése könnyebbé válik. Emellett segédpult incidens sablonokat, közösségi média panasz válasz sablonokat és egy értékelés-visszajelzés táblát is felvonultat. A cikk a márkák számára is kiemeli az elégedettség fontosságát és az alkalmazottak előnyeit. Ingyenes próba is elérhető a LiveAgent használatához.
A márka nagyon fontos az üzleti világban, mert ez az ügyfelek felé ígéretet jelent. A láthatóságnak, a vonzó kialakításnak és a speciális megjelenésnek meg kell felelnie bizonyos követelményeknek. Az élő csevegés lehetőséget teremt a proaktív ügyfélszolgálatra és a konverziós hatékonyság javítására, amely növeli a konverziók számát és javítja a hűséget és a bevételt. A konverziós költségek szabályozása létfontosságú a sikerhez. A tudásbázis és ügyfélportál segít megválaszolni olyan kérdéseket, mint az árcsökkentés vagy -emelkedés, és lehetőséget ad a felhasználók interakciójára.