Mit jelent a visszahívás az ügyfélszolgálattól?
A visszahívás az ügyfélszolgálattól egy IVR (interactive voice response – interaktív hangválasz) call center szoftver funkció. Lényegében egy automatikus visszahívás, amelyet teljes egészében a call center szoftver hajt végre.
Miért kérnek az ügyfelek visszahívást?
Az ügyfelek három fő okból kérnek visszahívást:
- Nem szeretnének várakozni
- Foglalt a vonal / túl sokan várakoznak
- Nincs elérhető képviselő, aki fogadná a hívást (például munkaidőn kívül)
Hogyan történik az automatikus visszahívás?
Általában, amikor az ügyfél visszahívást kér, a hívás azonnal befejeződik. A rendszer azonban megőrzi a hívó telefonszámát, és elhelyezi a visszahívandó számok sorában. Amikor a szám a sor elejére ér, a rendszer automatikusan tárcsázza a telefonszámot, és kapcsolja a kijelölt ügyfélszolgálati képviselőt.
Miért hasznos funkció a visszahívás?
A visszahívás azért hasznos, mert:
- növeli a vevői elégedettséget
- csökkenti az ügyfelek erőfeszítéseit
- csökkenti a megszakított hívások számát
- lerövidíti a várakozási időt
- több értékesítési lehetőséget biztosít
- növeli a képviselők produktivitását
- mélyebb betekintést biztosít a call centerbe
Hogyan építheti be a funkciót a LiveAgent-be?
Az IVR visszahívási funkció használatának megkezdéséhez csatlakoztatnia kell egy VoIP-telefonszámot a LiveAgent-fiókjához. Ezután létre kell hoznia egy IVR-szkriptet, és fel kell töltenie az IVR-üzeneteket. A teljes IVR-beállítási útmutató megtekintéséhez olvassa el ezt a cikket.
Ezt követően az ebben az útmutatóban leírtak szerint hozzá kell adnia a visszahívási szkriptet az IVR-szkripthez. Ha ezzel elkészült, kattintson a mentés gombra, és tesztelje a funkciót a LiveAgent-fiókjába integrált telefonszám felhívásával.
Hallgassa meg az IVR-menüsort, és nyomja meg a kért számot (például: „Visszahívás kéréséhez nyomja meg a 4-es gombot”). A hívása azonnal megszakad, és elkezd csörögni a LiveAgent irányítópultján belül, amíg egy képviselő fogadja azt. Amikor a képviselő fogadja a hívást, a LiveAgent automatikusan visszahívja a telefonszámát, létrehozva ezzel egy automatikus visszahívást.
Szeretne többet megtudni az ügyfélszolgálati visszahívásról?
Nézze meg legfrissebb blogbejegyzésünket.
A hangkommunikáció előnye, hogy könnyebb magyarázni dolgokat. A kimenő értékesítés csapat a hatékony munkafolyamatokon alapul és személyre szabott ajánlatokat kínál. A LiveAgent szoftver megoldást nyújt az ügyfélkapcsolatok kezelésére és az élő chat lehetőségeket teremt a proaktív ügyfélszolgálatra. Köszönik a feliratkozást és küldeni fognak egy e-mailt az adatokkal a LiveAgent fiókjához való belépéshez.
A LiveAgent egy hatékony és könnyen használható ügyfélszolgálati szoftver, amely növeli a vásárlói elégedettséget és támogatja a cégeket hatékonyabb kommunikációban az ügyfelekkel. Az oldal számos információt tartalmaz a cég árairól, funkcióiról, integrációiról és támogatásáról, valamint többek között VoIP telefonrendszerek és önkiszolgáló szoftverek kínálatával rendelkezik. A LiveAgent nyílt forráskódú jegykezelési rendszere személyre szabott állapotok beállítását teszi lehetővé minden egyes jegyhez. A cikk emellett hangsúlyozza az ügyfélélmény és az erőforrások hatékonyabb kihasználása fontosságát.
Az ügyfélkapcsolatok fontosak a vállalatok számára, ezért az ügyfelek motivációit és követelményeit meg kell érteni. A CRM stratégiája segíthet ebben, melynek során kiváló szolgáltatást kell nyújtani és gondoskodni kell az ügyfelekről. A LiveAgent ügyfélszolgálati támogatás szoftvere segít az ügyfél elégedettségének javításában és hasznos tippeket találhatunk a cég blogjában. Elérhető ingyenes próba és bocsánatkérési sablonok állnak rendelkezésre. Az ügyfélszolgálati jelentések áttekintik az összes igényt, a kapcsolódó tevékenységeket és az SLA megfelelőségét. A készség alapú továbbítás segítségével jobb kommunikációs csatornákat és szolgáltatásokat kínálhatunk. A hívásmegoldás szakértői segítséget nyújtanak az ügyfélszolgáltatással kapcsolatos fogalmak megértésében.
Az ügyféllel kapcsolatfelvétel célját és a saját UVP elkészítését fontos meghatározni az üzleti beszélgetés zökkenőmentes áttérése érdekében. A lehetséges ügyfelek LinkedIn profiljának megtekintéséhez számos eszköz áll rendelkezésre. Az elégedett ügyfelek ajánlják a márkát másoknak is, míg az elkötelezett ügyfelek többet költenek. Az "inbound" értékesítési ügynökök feladata, hogy növeljék az értékesítést és kezeljék a bejövő hívásokat. A bejövő hívásközpont pedig kizárólag vagy túlnyomórészt a bejövő ügyfélhívásokat kezeli. A LiveAgent pedig egy olyan szoftver, amely számos funkcióval és integrációval rendelkezik, és alternatívákat is kínál.