Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Visszahívás az ügyfélszolgálattól

Mit jelent a visszahívás az ügyfélszolgálattól?

A visszahívás az ügyfélszolgálattól egy IVR (interactive voice response – interaktív hangválasz) call center szoftver funkció. Lényegében egy automatikus visszahívás, amelyet teljes egészében a call center szoftver hajt végre.

Miért kérnek az ügyfelek visszahívást?

Az ügyfelek három fő okból kérnek visszahívást:

  • Nem szeretnének várakozni
  • Foglalt a vonal / túl sokan várakoznak
  • Nincs elérhető képviselő, aki fogadná a hívást (például munkaidőn kívül)
Automatizált visszahívás az ügyfélszolgálattól

Hogyan történik az automatikus visszahívás?

Általában, amikor az ügyfél visszahívást kér, a hívás azonnal befejeződik. A rendszer azonban megőrzi a hívó telefonszámát, és elhelyezi a visszahívandó számok sorában. Amikor a szám a sor elejére ér, a rendszer automatikusan tárcsázza a telefonszámot, és kapcsolja a kijelölt ügyfélszolgálati képviselőt.

Miért hasznos funkció a visszahívás?

A visszahívás azért hasznos, mert:

  • növeli a vevői elégedettséget
  • csökkenti az ügyfelek erőfeszítéseit
  • csökkenti a megszakított hívások számát
  • lerövidíti a várakozási időt
  • több értékesítési lehetőséget biztosít
  • növeli a képviselők produktivitását
  • mélyebb betekintést biztosít a call centerbe

Hogyan építheti be a funkciót a LiveAgent-be?

Az IVR visszahívási funkció használatának megkezdéséhez csatlakoztatnia kell egy VoIP-telefonszámot a LiveAgent-fiókjához. Ezután létre kell hoznia egy IVR-szkriptet, és fel kell töltenie az IVR-üzeneteket. A teljes IVR-beállítási útmutató megtekintéséhez olvassa el ezt a cikket.

Ezt követően az ebben az útmutatóban leírtak szerint hozzá kell adnia a visszahívási szkriptet az IVR-szkripthez. Ha ezzel elkészült, kattintson a mentés gombra, és tesztelje a funkciót a LiveAgent-fiókjába integrált telefonszám felhívásával.

Hallgassa meg az IVR-menüsort, és nyomja meg a kért számot (például: „Visszahívás kéréséhez nyomja meg a 4-es gombot”). A hívása azonnal megszakad, és elkezd csörögni a LiveAgent irányítópultján belül, amíg egy képviselő fogadja azt. Amikor a képviselő fogadja a hívást, a LiveAgent automatikusan visszahívja a telefonszámát, létrehozva ezzel egy automatikus visszahívást.

Szeretne többet megtudni az ügyfélszolgálati visszahívásról?

Nézze meg legfrissebb blogbejegyzésünket.

Vissza a szójegyzékhez Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.