Ingyenes próba

Weboldal chat

Mi a weboldal chat?

A weboldal chat egy beépített eszköz, amely valós idejű csevegést biztosít. Videocsevegéssel, élő csevegéssel vagy telefonhívásokkal kelti életre a beszélgetéseket. Remekül helyettesíti az e-mailes kommunikációt, mivel sokkal gyorsabb. Ez is jobb, mint egy telefonhívás, mivel nem szükséges helyesírás-ellenőrzést végrehajtani.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKOldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Hogyan integrálhatom a chat dobozt a weboldalmra?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “In order to integrate chat with your website, you should first get a code that will allow you to implement the chat in the website code. Usually you get this code when you register and subscribe to the selected program. It is important where we embed the code so that we know where the chat will be displayed.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Hogyan telepítsük a csevegés funkciót a WordPress webhelyére?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A csevegés integrálásához a webhelyével először be kell szereznie egy kódot, amely lehetővé teszi a csevegés implementálását a webhely kódjában. Általában akkor kapja meg ezt a kódot, amikor regisztrál és feliratkozik a kiválasztott programra. Fontos, hogy hova ágyazzuk be a kódot, hogy tudjuk, hol jelenik meg a csevegés.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Milyen előnyökkel jár az élő csevegés a webhelyemen?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Az élő chat használatának előnyei: 1. a fájlok közvetlen átvitelének képessége, 2. többnyelvű támogatás, 3. egy másik tanácsadó felvétele a beszélgetésbe a probléma megoldása érdekében, 4. hozzáférés különböző eszközökről és különböző időpontokban, pl. amikor nem tudunk telefonálni, 5. elemzés és az ügyféllel folytatott kommunikáció története, 6. nagyobb marketing lehetőségek, 7. információk és adatok beszerzése az ügyfelekről, 8. az ügyfélszolgálati csapat munka hatékonyságának növelése, 9. sok ügyfél az élő csevegést választja a kommunikáció legjobb formájának, 10. beszélgetés lehetősége a vásárlás során. ” } }] }

GYIK

Hogyan integrálhatom a chat dobozt a weboldalmra?

A csevegés integrálásához a webhelyével először be kell szereznie egy kódot, amely lehetővé teszi a csevegés implementálását a webhely kódjában. Általában akkor kapja meg ezt a kódot, amikor regisztrál és feliratkozik a kiválasztott programra. Fontos, hogy hova ágyazzuk be a kódot, hogy tudjuk, hol jelenik meg a csevegés.

Hogyan telepítsük a csevegés funkciót a WordPress webhelyére?

Maga a WordPress webhely pluginja ingyenes, de a csevegés használatához előfizetéssel kell rendelkeznie. Miután regisztrálta és engedélyezte a beépülő modult, módosíthatja a csevegőablak megjelenését.

Milyen előnyökkel jár az élő csevegés a webhelyemen?

Az élő chat használatának előnyei: 1. a fájlok közvetlen átvitelének képessége, 2. többnyelvű támogatás, 3. egy másik tanácsadó felvétele a beszélgetésbe a probléma megoldása érdekében, 4. hozzáférés különböző eszközökről és különböző időpontokban, pl. amikor nem tudunk telefonálni, 5. elemzés és az ügyféllel folytatott kommunikáció története, 6. nagyobb marketing lehetőségek, 7. információk és adatok beszerzése az ügyfelekről, 8. az ügyfélszolgálati csapat munka hatékonyságának növelése, 9. sok ügyfél az élő csevegést választja a kommunikáció legjobb formájának, 10. beszélgetés lehetősége a vásárlás során.

Vissza a szójegyzékhez Hozzon létre INGYENES fiókot

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..