A Támogatási Jegyrendszer Korszerűsíti a Kommunikációját

Függetlenül attól, hogy melyik iparágban tevékenykedik a vállalkozás, elkerülhetetlen, hogy az ügyfelek időnként problémákba ütközzenek az Ön termékeivel vagy szolgáltatásaival kapcsolatban. Mivel az ügyfelek panaszai gyakran megtorpanáshoz vezethetnek (ha negatívan kezelik őket), fontos, hogy azokat úgy kezeljék, hogy nagyszerű ügyfélszolgálatot kiáltsanak. Ebben az esetben a támogatási jegyrendszerek rendkívül hasznosak. A jegyrendszerek támogatása segít a csapatoknak nagy mennyiségű kérelem kezelésében több csatornán keresztül és lehetővé teszi számukra, hogy gyorsan és hozzáértően válaszoljanak a kérdésekre.

Jegy létrehozása

Mi az a támogatási jegyrendszer?

A mai, többcsatornás ügyfél-interakciós környezetben az online támogatási jegyrendszer kötelező eszköz minden előre gondolkodó szolgáltatást nyújtó csapat számára. A támogatási jegykezelő szoftvert úgy fejlesztették ki, hogy a vállalkozások könnyen szervezhessék és kezelhessék központosított csatornák sokaságából érkező szolgáltatási igényeiket. Az e-mailektől és hívásoktól kezdve a csevegésekig és a közösségi média üzenetekig – az összes ügyfélbeszélgetést egyetlen, megosztott postaládába húzza be, ahol minden szükséges információt megkap, hogy zökkenőmentes szolgáltatási élményt nyújthasson.

Kinek Van Szüksége Támogatási Jegykezelő Szoftverre?

Vállalkozása még nem használja a jegykezelő rendszert? Itt az ideje a kezdésnek, ha:

help desk lehetetlen együttműködés emailek között

A támogatási kérelmek száma gyorsan növekszik, de meg akar győződni arról, hogy egyetlen ügyfélkérés sem veszik el

 
Visszaállít hiányzó részleteket

Hiányos az ügyfelek kommunikációjának holisztikus áttekintése

 
élő chat elégedettség fejlesztés

Kevésbé megterhelő munkakörnyezetet szeretne biztosítani a támogatási csapata számára

 
Stopperóra

Javítani szeretné a válaszadási és megoldási időket a jobb ügyfél-elégedettség érdekében

Hogyan Profitálnak a Vállalkozások a Támogatási Jegyrendszerekből

A megfelelő jegyrendszerrel egyszerűen kezelheti az összes ügyfél-interakciót egy egységes irányítópultról, függetlenül attól, hogy melyik csatornáról küldték őket.

Kényelmesen tárolhatja ügyfelei interakcióit és korábbi előzményeit egy helyen, így az ügynököknek minden szükséges kontextust megad a hatékony és személyre szabott támogatáshoz.

 

Az intelligens jegy-átirányítás és a szolgáltatási szintre vonatkozó megállapodásokon alapuló prioritások meghatározása segít az ügynököknek a magas szolgáltatási színvonal fenntartásában, még akkor is, ha nagy mennyiségű támogatási jegyük van.

Számos együttműködési funkció elősegíti az ügynökök közötti jobb együttműködést és lehetővé teszi számukra a kritikus információk átbeszélését és ugyanazon jegyeken dolgozva gyorsabb megoldást találhatnak.

 

All in one támogatási jegykezelő eszköz a LiveAgent-től

A LiveAgent támogatási jegykezelő rendszere mindent kínál, amire szüksége van az ügyfélszolgálat bővítéséhez és a hibátlan omnichannel szolgáltatási élmény biztosításához.

Univerzális Inbox intuitív kezelőfelülettel

A LiveAgent jegyértékesítő szoftvere egyesíti az összes kommunikációs csatornáját az univerzális postaládába. Az e-mailek, a csevegések, a hívások és a közösségi média üzenetei egyszerűen elérhetőek egyetlen irányítópultból a nagyobb kényelem és hatékony kezelés érdekében. A felhasználói felület intuitív módon egyszerű és könnyen alkalmazkodik az Ön igényeihez.

kinyit e mailek 6uqr
lány ül a babzsákon, a szociális médiát böngészi tableten

Hibrid Jegyáramlás

Nem számít, hol kezdődik az interakció, a jegyek mindig ugyanúgy néznek ki. Kezdje el a beszélgetést az ügyféllel az élő csevegésben, kövesse e-mailben, és fejezze be egy hívással – minden kommunikáció ugyanazon hibrid jegyen belül marad ugyanazon jegy-azonosító alatt, minden szükséges információval együtt az ügyféllel és az ügyével kapcsolatban.

Intelligens Jegyelosztás

Az automatizált jegyelosztás egy egyedülálló LiveAgent szolgáltatás. Biztosítja, hogy ügynökeinek mindig optimális munkaterhelése legyen, mivel lehetővé teszi a telefonos ügyelet forgatását, a szünetidő beállítását és az ügynökök pihenését, amikor szükségük van rá. Saját szabályokat is beállíthat a jegyelosztás alapján, a jegyek paraméterei, események vagy időalapú feltételek alapján.

kinyit applikáció betöltés mbdv
kinyit teendő lista a49b

Könnyű Felelősségkezelés

A LiveAgent támogatási jegykezelő rendszerével könnyedén kezelheti a jegyekkel kapcsolatos felelősségeket és jegyeket adhat át különböző osztályoknak vagy ügynököknek. Mindig tudni fogja, hogy ki a felelős az egyes jegyek megoldásáért és soha többé nem fogja azt hallani, hogy “Nem tudtam, hogy az én felelősségem”.

 

Átfogó Ügyfélbetekintés

A LiveAgent lehetővé teszi mezők hozzáadását az egyes névjegykártyákhoz, így értékesebb adatok állnak rendelkezésre az ügyfelekről. Könnyen hozzáadhat jegyzeteket, elérheti korábbi jegyelőzményeiket, vagy összekapcsolhatja a rendelkezésre álló harmadik fél bővítményeit a teljes ügyfélprofil felépítéséhez.

 
kinyit profil 6l1l
kinyit könyvimádó mkck

Hatékony Önkiszolgáló Eszközök

Engedje meg az ügyfeleknek, hogy a problémákat a nap 24 órájában, a hét minden napján, saját maguk oldják meg, válaszokkal szolgálva, még akkor is, ha ügynökei offline állapotban vannak. A jegykezelési funkciók mellett a LiveAgent kiterjedt önkiszolgáló képességeket kínál ugyanazon csomagban. Ez magában foglalja a teljesen testreszabható ügyfélportált, amely egy tudásbázissal, GYIK-kel és fórumokkal rendelkezik.

Nem csak mi vagyunk izgatottak a LiveAgent miatt

Megnövekedett ügyfél-elégedettség és hűség

A Legtöbbet Értékelt

A LiveAgent volt a legtöbbet értékelt és #1 besorolású ügyfélszolgálati jegykezelő szoftver az SMB számára 2019-ben és 2020-ban.

 
Biznisz oldalak

Több, mint 21 000

Jegyrendszerünkben világszerte több, mint 21 000 vállalkozás bízik a különböző iparágakban.

Növelje az átalakítási rátákat élő chat szoftverrel

Világszínvonalú támogatás

Csatlakozzon olyan vállalatokhoz, mint a Huawei, a BMW, a Yamaha, az O2 és az Oxfordi Egyetem a világszínvonalú ügyfélszolgálat biztosításához

Ingyenes ügyfélszolgálati szoftver migráció

Próbálja ki ingyenes verziónkat

A LiveAgent jegykezelő szoftverje csak néhány percet vesz igénybe, mire beindul és elindul – és van egy teljesen ingyenes verziónk is.

Átlátható és Tisztességes Árképzés

Nincsenek szerződések, nincsenek rejtett díjak, vagy havi számlázás. A LiveAgent a legjobb ár-érték arányt kínálja az Ön pénzéért, teljesen átlátható árazással, havonta csak valós használatért számlázva. Válassza ki a támogatási igényeinek leginkább megfelelő csomagot és kezdje el javítani az ügyfelek elégedettségét még ma.

Díjcsomag Neve

Jegy

Kisvállalkozások és professzionális marketingesek számára

$15 /mo
Csomag Neve

Jegy+Chat

Kisvállalkozások és professzionális marketingesek számára

$29 /mo

Biztos lehet benne, hogy jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, az O2 és az Oxfordi Egyetemben? Jól sejtette … a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.