Támogatási Jegyrendszer

Nyűgözze le ügyfeleit, és növelje elégedettségüket.
  • ✓ Nincs beállítási díj   
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
  • ✓ Nincs szükség bankkártyára    
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
Fejléc animáció
Helpdesk szoftver

A támogatási jegyrendszer egyszerűsíti a kommunikációt

Függetlenül attól, hogy melyik iparágban tevékenykedik a vállalkozás, elkerülhetetlen, hogy az ügyfelek időnként problémákba ütközzenek az Ön termékeivel vagy szolgáltatásaival kapcsolatban. Mivel az ügyfelek panaszai gyakran megtorpanáshoz vezethetnek (ha negatívan kezelik őket), fontos, hogy azokat úgy kezeljék, hogy nagyszerű ügyfélszolgálatot kiáltsanak. Ebben az esetben a támogatási jegyrendszerek rendkívül hasznosak. A jegyrendszerek támogatása segít a csapatoknak nagy mennyiségű kérelem kezelésében több csatornán keresztül és lehetővé teszi számukra, hogy gyorsan és hozzáértően válaszoljanak a kérdésekre.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
A támogatási jegyrendszer egyszerűsíti a kommunikációt
USC logo

Create-Ticket

Mi az a támogatási jegykezelő rendszer?

A mai, többcsatornás ügyfél-interakciós környezetben az online támogatási jegyrendszer kötelező eszköz minden előre gondolkodó szolgáltatást nyújtó csapat számára. A támogatási jegykezelő szoftvert úgy fejlesztették ki, hogy a vállalkozások könnyen szervezhessék és kezelhessék központosított csatornák sokaságából érkező szolgáltatási igényeiket. Az e-mailektől és hívásoktól kezdve a csevegésekig és a közösségi média üzenetekig – az összes ügyfélbeszélgetés egyetlen, megosztott postaládába érkezik, ahol minden szükséges információt megkap, hogy zökkenőmentes szolgáltatási élményt nyújthasson.

Ingyenes próbaverzió indítása

Kinek van szüksége támogatási jegykezelő szoftverre?

Vállalkozása még nem használja a jegykezelő rendszert? Itt az ideje a kezdésnek, ha:

Email icon

A támogatási kérelmek száma gyorsan növekszik, de meg akar győződni arról, hogy egyetlen ügyfélkérés sem veszik el

Tachometer icon

Kevésbé megterhelő munkakörnyezetet szeretne biztosítani a támogatási csapata számára

Flower money icon

Javítani szeretné a válaszadási és megoldási időket a jobb ügyfél-elégedettség érdekében

Hogyan profitálnak a vállalkozások a támogatási jegyrendszerekből


email ticketing

Egyszerűsítse a többcsatornás támogatást

A megfelelő jegyrendszerrel egyszerűen kezelheti az összes ügyfél-interakciót egy egységes irányítópultról, függetlenül attól, hogy melyik csatornáról küldték őket.


have all the context you need

Legyen meg minden szükséges kontextusa, amire szüksége lehet

Kényelmesen tárolhatja ügyfelei interakcióit és korábbi előzményeit egy helyen, így az ügynököknek minden szükséges kontextust megad a hatékony és személyre szabott támogatáshoz.


high security standards

Tartsa fenn a magas szolgáltatási színvonalat

Az intelligens jegy-átirányítás és a szolgáltatási szintre vonatkozó megállapodásokon alapuló prioritások meghatározása segít az ügynököknek a magas szolgáltatási színvonal fenntartásában, még akkor is, ha nagy mennyiségű támogatási jegyük van.


enable efficient team collaboration

Tegye lehetővé a csapat hatékony együttműködését

Számos együttműködési funkció elősegíti az ügynökök közötti jobb együttműködést és lehetővé teszi számukra a kritikus információk átbeszélését és ugyanazon jegyeken dolgozva gyorsabb megoldást találhatnak.

All in one támogatási jegykezelő eszköz a LiveAgenttől

A LiveAgent magyar támogatási jegykezelő rendszere mindent kínál, amire szüksége van az ügyfélszolgálat bővítéséhez és a hibátlan omnichannel szolgáltatási élmény biztosításához.

Univerzális Inbox intuitív kezelőfelülettel

A LiveAgent magyar jegykezelő szoftvere egyesíti az összes kommunikációs csatornáját az univerzális postaládába. Az e-mailek, a csevegések, a hívások és a közösségi média üzenetei egyszerűen elérhetőek egyetlen irányítópultból a nagyobb kényelem és hatékony kezelés érdekében. A felhasználói felület intuitív módon egyszerű és könnyen alkalmazkodik az Ön igényeihez.

undraw emails 6uqr
girl sitting on beanbag browsing social media on tablet

Hibrid jegyfolyam

Nem számít, hol kezdődik az interakció, a jegyek mindig ugyanúgy néznek ki. Kezdje el a beszélgetést az ügyféllel az élő csevegésben, kövesse e-mailben, és fejezze be egy hívással – minden kommunikáció ugyanazon hibrid jegyen belül marad ugyanazon jegy-azonosító alatt, minden szükséges információval együtt az ügyféllel és az ügyével kapcsolatban.

Ingyenes próbaverzió indítása

Intelligens jegyelosztás

Az automatizált jegyelosztás egy egyedülálló LiveAgent szolgáltatás. Biztosítja, hogy ügynökeinek mindig optimális munkaterhelése legyen, mivel lehetővé teszi a telefonos ügyelet forgatását, a szünetidő beállítását és az ügynökök pihenését, amikor szükségük van rá. Saját szabályokat is beállíthat a jegyelosztás alapján, a jegyek paraméterei, események vagy időalapú feltételek alapján.

undraw app installation mbdv
undraw to do list a49b

Könnyű felelősség kezelés

A LiveAgent támogatási jegykezelő rendszerével könnyedén kezelheti a jegyekkel kapcsolatos felelősségeket és jegyeket adhat át különböző osztályoknak vagy ügynököknek. Mindig tudni fogja, hogy ki a felelős az egyes jegyek megoldásáért és soha többé nem fogja azt hallani, hogy “Nem tudtam, hogy az én felelősségem”.

Tudjon meg többet

Átfogó ügyfél betekintés

A LiveAgent lehetővé teszi mezők hozzáadását az egyes névjegykártyákhoz, így értékesebb adatok állnak rendelkezésre az ügyfelekről. Könnyen hozzáadhat jegyzeteket, elérheti korábbi jegyelőzményeiket, vagy összekapcsolhatja a rendelkezésre álló harmadik fél bővítményeit a teljes ügyfélprofil felépítéséhez.

undraw profile 6l1l
undraw book lover mkck

Hatékony önkiszolgáló eszközök

Engedje meg az ügyfeleknek, hogy a problémákat a nap 24 órájában, a hét minden napján, saját maguk oldják meg, válaszokkal szolgálva, még akkor is, ha ügynökei offline állapotban vannak. A jegykezelési funkciók mellett a LiveAgent kiterjedt önkiszolgáló képességeket kínál ugyanazon csomagban. Ez magában foglalja a teljesen testreszabható ügyfélportált, amely egy tudásbázissal, GYIK-kel és fórumokkal rendelkezik.

Tudjon meg többet

Nem csak mi vagyunk izgatottak a LiveAgent miatt

Union icon

A Legtöbbet Értékelt

A LiveAgent volt a legtöbbet értékelt és #1 besorolású magyar ügyfélszolgálati jegykezelő szoftver az SMB számára 2019-ben és 2020-ban.

Smiley face icon

Több, mint 21 000

Jegyrendszerünkben világszerte több, mint 21 000 vállalkozás bízik a különböző iparágakban.

dollar ticket

Próbálja ki ingyenes verziónkat

A LiveAgent magyar jegykezelő szoftvere csak néhány percet vesz igénybe, mire beindul és elindul – és van egy teljesen ingyenes verziónk is.

Átlátható és tisztességes árképzés

Nincs szerződés, nincs rejtett díj, havi számlázás. A LiveAgent a legjobb ár -érték arányt kínálja a teljesen átlátható árazással, amelyet csak a valódi használatért számlázunk havonta. Válassza ki a támogatási igényeinek leginkább megfelelő díjcsomagot és még ma kezdje el javítani az ügyfelek elégedettségét.

$15 hónap

Jegy

  • Korlátlan jegyelőzmény
  • Korlátlan számú e-mail címek
  • Speciális jelentéskészítés
  • Ügyfélportál + fórum
$29 hónap

Ticket+chat

  • Minden a Jegyben, plusz:
  • Korlátlan számú chat gombok
  • Visszajelzés kezelése
  • Valós idejű látogatók figyelése
$0 hónap

Ingyenes

  • 7 napos jegytörténet
  • 1 chat gomb
  • 1 telefonszám
  • 1 email cím

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

GYIK

Mi az a támogatási jegy?

A támogatási jegy egy ügyfélkérés. Ez lehet e-mail, hívás vagy élő csevegés. Mindezen ügyfélkérdések jegyekké alakulnak át, és megjelennek az Univerzális postaládájában a help desk szoftverben.

Hogyan kezelheti a támogatási jegyeket a help desk szoftverben?

Az első lépés és a legkézenfekvőbb lépés, az olyan szolgáltatások használatának megkezdése, mint az SLA-k, az Időszabályok vagy az Automatikus jegyelosztás. Ezen funkciók beállításával számos feladatot automatizálhat. Ennek eredményeként az ügyfélszolgálati munkatársak könnyen kezelhetik a támogatási jegyeket az Univerzális postafiókban.

Mi az a támogatási jegyrendszer?

A támogatási jegyrendszer egy központosított szoftver, amely támogatja az ügyfélszolgálati munkatársak napi feladatait. Sőt, automatizálja és elemzi az ügyfélszolgálat teljesítményét.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót