Függetlenül attól, hogy melyik iparágban tevékenykedik a vállalkozás, elkerülhetetlen, hogy az ügyfelek időnként problémákba ütközzenek az Ön termékeivel vagy szolgáltatásaival kapcsolatban. Mivel az ügyfelek panaszai gyakran megtorpanáshoz vezethetnek (ha negatívan kezelik őket), fontos, hogy azokat úgy kezeljék, hogy nagyszerű ügyfélszolgálatot kiáltsanak. Ebben az esetben a támogatási jegyrendszerek rendkívül hasznosak. A jegyrendszerek támogatása segít a csapatoknak nagy mennyiségű kérelem kezelésében több csatornán keresztül és lehetővé teszi számukra, hogy gyorsan és hozzáértően válaszoljanak a kérdésekre.
A mai, többcsatornás ügyfél-interakciós környezetben az online támogatási jegyrendszer kötelező eszköz minden előre gondolkodó szolgáltatást nyújtó csapat számára. A támogatási jegykezelő szoftvert úgy fejlesztették ki, hogy a vállalkozások könnyen szervezhessék és kezelhessék központosított csatornák sokaságából érkező szolgáltatási igényeiket. Az e-mailektől és hívásoktól kezdve a csevegésekig és a közösségi média üzenetekig – az összes ügyfélbeszélgetés egyetlen, megosztott postaládába érkezik, ahol minden szükséges információt megkap, hogy zökkenőmentes szolgáltatási élményt nyújthasson.
Vállalkozása még nem használja a jegykezelő rendszert? Itt az ideje a kezdésnek, ha:
A támogatási kérelmek száma gyorsan növekszik, de meg akar győződni arról, hogy egyetlen ügyfélkérés sem veszik el
Hiányos az ügyfelek kommunikációjának holisztikus áttekintése
Kevésbé megterhelő munkakörnyezetet szeretne biztosítani a támogatási csapata számára
Javítani szeretné a válaszadási és megoldási időket a jobb ügyfél-elégedettség érdekében
A megfelelő jegyrendszerrel egyszerűen kezelheti az összes ügyfél-interakciót egy egységes irányítópultról, függetlenül attól, hogy melyik csatornáról küldték őket.
Kényelmesen tárolhatja ügyfelei interakcióit és korábbi előzményeit egy helyen, így az ügynököknek minden szükséges kontextust megad a hatékony és személyre szabott támogatáshoz.
Az intelligens jegy-átirányítás és a szolgáltatási szintre vonatkozó megállapodásokon alapuló prioritások meghatározása segít az ügynököknek a magas szolgáltatási színvonal fenntartásában, még akkor is, ha nagy mennyiségű támogatási jegyük van.
Számos együttműködési funkció elősegíti az ügynökök közötti jobb együttműködést és lehetővé teszi számukra a kritikus információk átbeszélését és ugyanazon jegyeken dolgozva gyorsabb megoldást találhatnak.
A LiveAgent magyar támogatási jegykezelő rendszere mindent kínál, amire szüksége van az ügyfélszolgálat bővítéséhez és a hibátlan omnichannel szolgáltatási élmény biztosításához.
A LiveAgent magyar jegykezelő szoftvere egyesíti az összes kommunikációs csatornáját az univerzális postaládába. Az e-mailek, a csevegések, a hívások és a közösségi média üzenetei egyszerűen elérhetőek egyetlen irányítópultból a nagyobb kényelem és hatékony kezelés érdekében. A felhasználói felület intuitív módon egyszerű és könnyen alkalmazkodik az Ön igényeihez.
Nem számít, hol kezdődik az interakció, a jegyek mindig ugyanúgy néznek ki. Kezdje el a beszélgetést az ügyféllel az élő csevegésben, kövesse e-mailben, és fejezze be egy hívással – minden kommunikáció ugyanazon hibrid jegyen belül marad ugyanazon jegy-azonosító alatt, minden szükséges információval együtt az ügyféllel és az ügyével kapcsolatban.
Az automatizált jegyelosztás egy egyedülálló LiveAgent szolgáltatás. Biztosítja, hogy ügynökeinek mindig optimális munkaterhelése legyen, mivel lehetővé teszi a telefonos ügyelet forgatását, a szünetidő beállítását és az ügynökök pihenését, amikor szükségük van rá. Saját szabályokat is beállíthat a jegyelosztás alapján, a jegyek paraméterei, események vagy időalapú feltételek alapján.
A LiveAgent támogatási jegykezelő rendszerével könnyedén kezelheti a jegyekkel kapcsolatos felelősségeket és jegyeket adhat át különböző osztályoknak vagy ügynököknek. Mindig tudni fogja, hogy ki a felelős az egyes jegyek megoldásáért és soha többé nem fogja azt hallani, hogy “Nem tudtam, hogy az én felelősségem”.
A LiveAgent lehetővé teszi mezők hozzáadását az egyes névjegykártyákhoz, így értékesebb adatok állnak rendelkezésre az ügyfelekről. Könnyen hozzáadhat jegyzeteket, elérheti korábbi jegyelőzményeiket, vagy összekapcsolhatja a rendelkezésre álló harmadik fél bővítményeit a teljes ügyfélprofil felépítéséhez.
Engedje meg az ügyfeleknek, hogy a problémákat a nap 24 órájában, a hét minden napján, saját maguk oldják meg, válaszokkal szolgálva, még akkor is, ha ügynökei offline állapotban vannak. A jegykezelési funkciók mellett a LiveAgent kiterjedt önkiszolgáló képességeket kínál ugyanazon csomagban. Ez magában foglalja a teljesen testreszabható ügyfélportált, amely egy tudásbázissal, GYIK-kel és fórumokkal rendelkezik.
A LiveAgent volt a legtöbbet értékelt és #1 besorolású magyar ügyfélszolgálati jegykezelő szoftver az SMB számára 2019-ben és 2020-ban.
Jegyrendszerünkben világszerte több, mint 21 000 vállalkozás bízik a különböző iparágakban.
Csatlakozzon olyan vállalatokhoz, mint a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2 a világszínvonalú ügyfélszolgálat biztosításához
A LiveAgent magyar jegykezelő szoftvere csak néhány percet vesz igénybe, mire beindul és elindul – és van egy teljesen ingyenes verziónk is.
Nincsenek szerződések, nincsenek rejtett díjak, vagy havi számlázás. A LiveAgent a legjobb ár-érték arányt kínálja Magyarországon, teljesen átlátható árazással, havonta csak valós használatért számlázva. Válassza ki a támogatási igényeinek leginkább megfelelő csomagot és kezdje el javítani az ügyfelek elégedettségét még ma.
Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette… a LiveAgent!
Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..