Függetlenül attól, hogy melyik iparágban tevékenykedik a vállalkozás, elkerülhetetlen, hogy az ügyfelek időnként problémákba ütközzenek az Ön termékeivel vagy szolgáltatásaival kapcsolatban. Mivel az ügyfelek panaszai gyakran megtorpanáshoz vezethetnek (ha negatívan kezelik őket), fontos, hogy azokat úgy kezeljék, hogy nagyszerű ügyfélszolgálatot kiáltsanak. Ebben az esetben a támogatási jegyrendszerek rendkívül hasznosak. A jegyrendszerek támogatása segít a csapatoknak nagy mennyiségű kérelem kezelésében több csatornán keresztül és lehetővé teszi számukra, hogy gyorsan és hozzáértően válaszoljanak a kérdésekre.
A mai, többcsatornás ügyfél-interakciós környezetben az online támogatási jegyrendszer kötelező eszköz minden előre gondolkodó szolgáltatást nyújtó csapat számára. A támogatási jegykezelő szoftvert úgy fejlesztették ki, hogy a vállalkozások könnyen szervezhessék és kezelhessék központosított csatornák sokaságából érkező szolgáltatási igényeiket. Az e-mailektől és hívásoktól kezdve a csevegésekig és a közösségi média üzenetekig – az összes ügyfélbeszélgetés egyetlen, megosztott postaládába érkezik, ahol minden szükséges információt megkap, hogy zökkenőmentes szolgáltatási élményt nyújthasson.
Vállalkozása még nem használja a jegykezelő rendszert? Itt az ideje a kezdésnek, ha:
A támogatási kérelmek száma gyorsan növekszik, de meg akar győződni arról, hogy egyetlen ügyfélkérés sem veszik el
Kevésbé megterhelő munkakörnyezetet szeretne biztosítani a támogatási csapata számára
Javítani szeretné a válaszadási és megoldási időket a jobb ügyfél-elégedettség érdekében
A megfelelő jegyrendszerrel egyszerűen kezelheti az összes ügyfél-interakciót egy egységes irányítópultról, függetlenül attól, hogy melyik csatornáról küldték őket.
Kényelmesen tárolhatja ügyfelei interakcióit és korábbi előzményeit egy helyen, így az ügynököknek minden szükséges kontextust megad a hatékony és személyre szabott támogatáshoz.
Az intelligens jegy-átirányítás és a szolgáltatási szintre vonatkozó megállapodásokon alapuló prioritások meghatározása segít az ügynököknek a magas szolgáltatási színvonal fenntartásában, még akkor is, ha nagy mennyiségű támogatási jegyük van.
Számos együttműködési funkció elősegíti az ügynökök közötti jobb együttműködést és lehetővé teszi számukra a kritikus információk átbeszélését és ugyanazon jegyeken dolgozva gyorsabb megoldást találhatnak.
A LiveAgent magyar támogatási jegykezelő rendszere mindent kínál, amire szüksége van az ügyfélszolgálat bővítéséhez és a hibátlan omnichannel szolgáltatási élmény biztosításához.
A LiveAgent magyar jegykezelő szoftvere egyesíti az összes kommunikációs csatornáját az univerzális postaládába. Az e-mailek, a csevegések, a hívások és a közösségi média üzenetei egyszerűen elérhetőek egyetlen irányítópultból a nagyobb kényelem és hatékony kezelés érdekében. A felhasználói felület intuitív módon egyszerű és könnyen alkalmazkodik az Ön igényeihez.
Nem számít, hol kezdődik az interakció, a jegyek mindig ugyanúgy néznek ki. Kezdje el a beszélgetést az ügyféllel az élő csevegésben, kövesse e-mailben, és fejezze be egy hívással – minden kommunikáció ugyanazon hibrid jegyen belül marad ugyanazon jegy-azonosító alatt, minden szükséges információval együtt az ügyféllel és az ügyével kapcsolatban.
Az automatizált jegyelosztás egy egyedülálló LiveAgent szolgáltatás. Biztosítja, hogy ügynökeinek mindig optimális munkaterhelése legyen, mivel lehetővé teszi a telefonos ügyelet forgatását, a szünetidő beállítását és az ügynökök pihenését, amikor szükségük van rá. Saját szabályokat is beállíthat a jegyelosztás alapján, a jegyek paraméterei, események vagy időalapú feltételek alapján.
A LiveAgent támogatási jegykezelő rendszerével könnyedén kezelheti a jegyekkel kapcsolatos felelősségeket és jegyeket adhat át különböző osztályoknak vagy ügynököknek. Mindig tudni fogja, hogy ki a felelős az egyes jegyek megoldásáért és soha többé nem fogja azt hallani, hogy “Nem tudtam, hogy az én felelősségem”.
A LiveAgent lehetővé teszi mezők hozzáadását az egyes névjegykártyákhoz, így értékesebb adatok állnak rendelkezésre az ügyfelekről. Könnyen hozzáadhat jegyzeteket, elérheti korábbi jegyelőzményeiket, vagy összekapcsolhatja a rendelkezésre álló harmadik fél bővítményeit a teljes ügyfélprofil felépítéséhez.
Engedje meg az ügyfeleknek, hogy a problémákat a nap 24 órájában, a hét minden napján, saját maguk oldják meg, válaszokkal szolgálva, még akkor is, ha ügynökei offline állapotban vannak. A jegykezelési funkciók mellett a LiveAgent kiterjedt önkiszolgáló képességeket kínál ugyanazon csomagban. Ez magában foglalja a teljesen testreszabható ügyfélportált, amely egy tudásbázissal, GYIK-kel és fórumokkal rendelkezik.
A LiveAgent volt a legtöbbet értékelt és #1 besorolású magyar ügyfélszolgálati jegykezelő szoftver az SMB számára 2019-ben és 2020-ban.
Jegyrendszerünkben világszerte több, mint 21 000 vállalkozás bízik a különböző iparágakban.
A LiveAgent magyar jegykezelő szoftvere csak néhány percet vesz igénybe, mire beindul és elindul – és van egy teljesen ingyenes verziónk is.
Nincs szerződés, nincs rejtett díj, havi számlázás. A LiveAgent a legjobb ár -érték arányt kínálja a teljesen átlátható árazással, amelyet csak a valódi használatért számlázunk havonta. Válassza ki a támogatási igényeinek leginkább megfelelő díjcsomagot és még ma kezdje el javítani az ügyfelek elégedettségét.
A támogatási jegy egy ügyfélkérés. Ez lehet e-mail, hívás vagy élő csevegés. Mindezen ügyfélkérdések jegyekké alakulnak át, és megjelennek az Univerzális postaládájában a help desk szoftverben.
Az első lépés és a legkézenfekvőbb lépés, az olyan szolgáltatások használatának megkezdése, mint az SLA-k, az Időszabályok vagy az Automatikus jegyelosztás. Ezen funkciók beállításával számos feladatot automatizálhat. Ennek eredményeként az ügyfélszolgálati munkatársak könnyen kezelhetik a támogatási jegyeket az Univerzális postafiókban.
A támogatási jegyrendszer egy központosított szoftver, amely támogatja az ügyfélszolgálati munkatársak napi feladatait. Sőt, automatizálja és elemzi az ügyfélszolgálat teljesítményét.
Szüksége van egy magyar, ingyenes élő chat szoftverre?
Az ügyfelek nagy része online élő chat támogatást igényel. Az ingyenes csevegő szoftver előnyei közé tartozik a vásárlói elégedettség, a gyorsabb válaszidő, az ügynökei hatékonyságának növelése és a megtérülés javítása. Az élő chat lehetősége növeli a fogyasztók vásárlási hajlandóságát, így érdemes kipróbálni az ingyenes alkalmazást a saját cégében. A LiveAgent személyre szabható és nyelvileg is alkalmazkodó chat widgetet biztosít, így könnyű létrehozni az örök érvényű ingyenes fiókot.
Ingyenes magyar tudásbázis szoftvert keres?
A LiveAgent tudásbázis-megoldása lehetővé teszi fájlok csatolását cikkekhez, ami csökkenti a felesleges ügyfélkérdéseket és javítja az ügyfélkommunikációt. A LiveAgent már több mint 21 000 vállalkozásnak segített az ügyfélszolgálatban, és könnyedén felállítható tudásbázist biztosít az ügyfelek számára.
Ügyfélszolgálati szoftver a kormánynak
A LiveAgent frissítéseiről és kedvezményeiről szóló hírek olvashatóak a weboldalon, valamint feliratkozással létrehozható egy fiók. A LiveAgent irányítópultja telepítés alatt áll. Az oldal sütiket használ, és elérhető egy chat funkció, valamint a lehetőség, hogy foglaljon egy demót vagy vegye fel a kapcsolatot.
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk