Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Támogatási Jegyrendszer

Impress your customers and increase their satisfaction.

  • ✓ No setup fee   
  • ✓ Customer service 24/7    
  • ✓ No credit card required    
  • ✓ Cancel any time
Used by
logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
Header Animation
Helpdesk software

Ha nem biztos abban, hogy melyik a lehető legjobb támogatási jegyrendszer az Ön számára, vagy még nem is hallott a támogató jegyrendszerekről, és többet szeretne megtudni, akkor jó helyen jár az induláshoz.

Nem csak a támogató jegyrendszer szinte szükségszerű minden vállalkozás számára, de ez az ügyes kis rendszer jelentősen megkönnyítheti az életet, értékes órákat takaríthat meg, és jó pontokat szerezhet ügyfeleinél.

A kiváló támogatási jegyrendszer és az átlagos jegyrendszer közötti különbség azonban meglehetősen drasztikus lehet, ezért Ön érdeke annak biztosítása, hogy a lehető legjobb rendszerrel rendelkezzen, miközben az megéri a pénzét.

Mi az a támogató jegyrendszer?

A támogató jegyrendszer alapvetően egy szoftver, amely lehetővé teszi, hogy központilag kezelje a különböző csatornákról érkező több ügyfélszolgálati kérést. Ez az ügyes kis help desk szoftver jegyet generál minden bejövő ügyfélszolgálati kérésre.

Ezek lehetnek e-mail jegyek, call center jegykezelés, önkiszolgáló portál jegykezelő stb. A forrástól függetlenül azonban a támogató jegyrendszerek központosítják ezeket a bejövő jegyeket és tárolják az ügyfelek kéréseit. Ezért a jegykezelő személyzet könnyebben foglalkozik panaszaival és kérdéseivel. Ha több csatornán, például e-mailen, telefonon és webhelyén keresztül érkezik ügyfélpanasz, akkor a jegyrendszer szoftver ideális megoldás az Ön számára.

Miért érdemes támogató jegyrendszert használni a vállalkozásában?

Fontolja meg azt a forgatókönyvet, amikor a termékkel kapcsolatban van egy kis probléma, és nincs dedikált ügyfélszolgálati platformja. Az ügyfelek kérdéseivel foglalkozni kell, amikor bejönnek, és elkerülhetetlen, hogy véletlenül elfelejtsen néhány ügyfélkérést.

Ez frusztráló élmény lehet Önnek és ügyfeleinek egyaránt. Mint minden vállalkozás tudja, a vevői elégedettség hatással van az értékesítésre és a hűségre. Ezért vállalkozás tulajdonosként az Ön érdeke annak biztosítása, hogy az összes ügyfélkapcsolat rövid, édes és hatékony legyen. Valami, ami nem mindig lehetséges a nem megfelelően képzett ügyfélszolgálati munkatársakkal.

Itt jön szóba egy jó támogató jegyrendszer. Minden kérést rögzíteni kell, valamint a dátumot, az időt és az egyéb lényeges adatokat, és jegyet kell generálni belőlük. Ezzel az ügyfélszolgálati csapata sokkal hatékonyabban fogja kezelni a beérkező kéréseket.

Emellett további előnye, hogy ütemezheti az emlékeztetőket és rangsorolhatja az ügyfél igényeitől függően. Ezzel értékes időt takaríthat meg, és hatékonyabbnak és kontrolláltabbnak tűnhet. Ezenkívül jelentősen megkönnyíti az életet, és segít a teljes ügyfélszolgálati folyamat racionalizálásában.

Hogyan válasszuk ki a legjobb támogató jegyrendszert

Kihívást jelenthet a vállalkozásának a legjobb támogató jegyrendszer kiválasztása. Számos tényezőt kell figyelembe venni, és bár a legtöbb help desk szoftver elegendő szolgáltatást nyújt az ügyfelek elégedettségéhez, a leggyakoribb kérdés az, hogy mi a legköltséghatékonyabb megoldás. Nézzünk meg néhány tényezőt.

Többcsatornás támogatás

Érdemes megkérdeznie magától, hogy kap-e ügyfélszolgálati jegyeket az összes kommunikációs csatornától, ahonnan panaszokat kap, vagy az összes jegyforgalma egyetlen forrásból származik. Érdemes lehet optimalizálni egy vagy két csatornára is, és olyan ügyfélszolgálati szoftvert keresni, amely csak ezeket a funkciókat biztosítja. Érdemes időt szánni arra, hogy lássa, kapcsolatba lép-e ügyfélkörével elsősorban e-mailen, ügyfélhívásokon és közösségi médián keresztül, ami indokolttá teheti egy adott szolgáltatás keresését a help desk szoftverekhez.

Másrészt, ha a legtöbb jegyét az ügyfélportálon kapja, érdemes befektetni egy rendszerbe, amely beépített élő chat szoftverrel rendelkezik az azonnali segítségért.

Jegykezelő szoftver

Ha biztos abban, hogy többcsatornás jegyeket kap, érdemes megvizsgálnia egy hibrid jegyrendszert. Ez lehetővé teszi az ügyfélszolgálati ügynökök számára, hogy több csatornán keresztül kövessék a jegy megoldási útját, vagy az ügyfelek kérdéseit. Alternatív megoldásként választhat egy univerzális postaládát, ahol egyetlen asztalon megtekintheti és megválaszolhatja több asztali jegyét.

Az ügyfélkapcsolat kezelés szerves része annak, hogy miért választja a jegykezelő szoftvert. Ha ismétlődő problémákat észlel, az olyan funkciók, mint a makrók vagy a sablon válaszok, valamint az előre definiált válaszok segítenek időt megtakarítani. Az automatikus jegyosztás és eszkaláció megkönnyíti a rendszer kezelését. A tömeges jegyműveletek lehetővé teszik, hogy egyszerre több jegyen végezzen műveleteket, így időt takaríthat meg, és lehetővé teszi több jegy egyidejű küldését, átvitelét, megoldását vagy törlését.

Részletes jelentéseket és elemzéseket is szeretne, ami biztosítja, hogy tájékozott legyen a döntésekről. A riasztásokat és értesítéseket biztosító szoftver azért is nagyszerű, mert biztosítják, hogy nem marad le semmiről, és semmi sem csúszik el észrevétlenül.

Jegykezelő szolgáltatás a Help desk szoftverben- LiveAgent

Élő chat Szoftver

Az élő csevegő szoftver nagyszerű módja annak, hogy az ügyfelek kérdéseit valós idejű kommunikációban oldhassa meg azonnali csevegő üzeneteken keresztül. Választhat egy csevegés elosztó rendszert, amely továbbítja az ügyfélkéréseket az összes online ügyfélszolgálati ügynöknek. Általánosságban elmondható, hogy a weboldalba beépített élő chat szoftver hozzáadott értéket biztosít az ügyfélszolgálat számára.

Hasznos tipp: Győződjön meg arról, hogy a jó tárhelyszolgáltatásokkal kapcsolatban kutat, hogy webhelye sebessége és kapacitása optimalizált legyen. Az utolsó dolog, amit szeretne, hogy az élő chat szoftver összeomoljon az oldalon strukturális problémák miatt.

Ezenkívül a csevegés áttekintése lehetővé teszi az a hely és az URL-ek megtekintését. Lehetősége van interakció figyelésre az eseménykövető szoftver és a beszélgetési előzmények is, amely lehetővé teszi a korábbi csevegések megtekintését. Ez egy értékes eszköz, amely átfogó információt nyújt az ügyfélszolgálati csapatának ügyfeleiről.

Valós idejű chat funkció a Help desk jegyrendszerben - LiveAgent

Call Center

A call center vagy fogadhat bejövő hívásokat az ügyfelektől, vagy kezdeményezhet kimenő hívásokat. Ez általában azért történik, hogy értesítse a vásárlókat egy termékről. Az interaktív hangválasz (IVR) a call center szoftver felbecsülhetetlen része. Az IVR technológia automatikusan rögzíti a telefonrendszert előre rögzített hangüzenetekkel, majd a bejövő hívást a megfelelő ügynökhöz vagy osztályhoz irányítja.

Ha a támogatási csapat más hívások kezelésével van elfoglalva, vagy az ügyfeleknek nincs idejük beszélni egy ügynökkel, lehetőség van visszahívás kérésére is az IVR menüben. A hívásnaplózás vagy a hívásrögzítés számos hívásközpontban is jellemző, a jogi, képzési vagy biztonsági célokra vonatkozó ipari szabványok miatt.

Csatlakoztassa VoIP szolgáltatóját a Help desk szoftverhez - LiveAgent

Közösségi média

A különböző csatornák nyomon követése a márka megemlítésének helyéről márkafigyelés néven is ismert. Az ügyfelek elégedettségi besorolását drasztikusan befolyásolhatja annak nyomon követése, hogy a fogyasztók hogyan látják a márka vagy a márka hírnevének kezelését, és szükség esetén stratégiai döntéseket hozhat. A közösségi média értesítései, amelyek a közösségi média kezelési eszközeiből származhatnak, hatékony módja lehet a kívánt közösségi kép fenntartásának.

Ügyfélportál

Gondoljon egy egész könyvtárra, amely cikkekkel vagy termékekkel vagy szolgáltatásokkal kapcsolatos információkat tartalmaz, cikkeket, útmutatókat, képernyőképeket, videókat stb. Ez egy egyablakos hely a termékkel kapcsolatos összes információért, közismert nevén tudásbázis szoftver. Rendkívül fontos, hogy legyen kész adatbázis az ügyfélinformációkról is.

A GYIK oldalak elsődleges forrásként is szolgálnak az ügyfelek problémáinak vagy eltéréseinek megoldásához. A fórumok bizonyos témák vitahelyeként is funkcionálnak. Egyes ügyfélportálok visszajelzésekkel és javaslatokkal is rendelkeznek.

Több tudásbázis szolgáltatás az Ügyfélportál szoftverben - LiveAgent

A platformok sajátosságai

Óhatatlanul több kommunikációs csatornán kell megoldania a problémákat, így bármely platformnak többcsatornás kommunikációs utat kell kínálnia a megoldáshoz. A jegykezelésnek tartalmaznia kell a használatra kész sablonokat a sablonos válaszokhoz, és lehetővé kell tennie a távoli hozzáférés szabályozást is.

Az egyedi szolgáltatási megállapodások vagy az SLA menedzsment biztosítja, hogy minden megállapodás szerinti szolgáltatási szintet betartsanak, és hogy figyeljenek azokra a mutatókra, amelyek alapján a megállapodás szerinti szolgáltatásokat mérik. A jelentésekkel és elemzésekkel kombinálva, amely elegendő adatot ad a megalapozott döntések meghozatalához, és az időkövető szoftverrel, amely nyomon követi az órákat és a költségeket a csapatok között, jelentősen javul az ügyfélélmény.

Integrációk

Bármely szoftvernek, amely megéri a pénzét, képesnek kell lennie több platform közötti zökkenőmentes integrációra. Ide tartozik többek között a közösségi média, az e-kereskedelmi platformok, és a VoIP (Voice over Internet Protocol). A könnyű használat érdekében az integráció elengedhetetlen, és az integráció elmulasztása a szoftver figyelmen kívül hagyását okozhatja, még akkor is, ha potenciálisan hasznos.

Az ügyfél-elégedettségi adatok összegyűjtésének leghatékonyabb módja az ügyfél visszajelzési szoftverrel való integráció az ügyfél-elégedettségi felmérések összegyűjtéséhez. Az elégedettségi felmérésekhez való hozzáférés azt jelenti, hogy proaktív lehet a rendszerek kezelésében, ami gyorsabb megoldási időket eredményezhet, ha probléma merül fel.

Csatlakoztassa a Facebookot a Help desk szoftverrel - LiveAgent

Mennyibe kerül a jegyrendszer támogatása?

A jó ügyfélszoftver ára változhat az Ön által választott csomagtól, az általa biztosított funkciók számától és a használt ügynökök számától függően. Ellenőrizze, hogy milyen árazási tervek állnak rendelkezésre, és válasszon egy egyéni árazási modellt, ahol felhasználónként havonta fizet.

A legtöbb szoftvernek ingyenes próbaidőszakot is kell tartalmaznia arra az esetre, ha meg szeretné nézni, hogy tetszik -e vagy sem.

A 25 legjobb jegyrendszer szolgáltató

1. LiveAgent

Támogatási Jegyrendszer

Ha támogató jegykezelő szoftvert keres, miért ne kezdje a legjobbal? A LiveAgent kétségkívül az egyik legjobb. Az összes támogatási csatorna egy fedél alatt, ez a funkciógazdag szoftver több mint 130 funkcióval és 200+ integrációval rendelkezik a már használt eszközökkel, ami azt jelenti, hogy integrálható a különböző ügyfél-visszajelző szoftverekkel.

Éppen akkor, amikor azt hitte, hogy ez már ennél nem lehet jobb, a LiveAgent az univerzális postaládájával együtt egy hibrid jegyfolyamot is bemutat, így követheti a megoldásokat a különböző csatornákon. Nincs több aránytalan munkaterhelés. A LiveAgent automatikusan létrehozza és optimálisan osztja el a munkaterhelést az ügynökök között. Az időkövetés lehetővé teszi, hogy nyomon kövesse ügynökei munkaidejét jegyenként. Ezenkívül gondoskodik az SLA betartásáról azáltal, hogy nyomon követi a nyitvatartási időt.

https://www.youtube.com/watch?v=zjvO2JdF5zA&t=61s

További információk tárolhatók a jegymezőkben, és különféle típusú tömeges műveleteket hajthat végre. Mindezek tetejébe van egy SPAM szűrő, így nem kell látnia a felesleges tartalmakat, és egyesítheti a jegyeket ugyanazon kérdésről.

Főbb jellemzők

  • Rugalmas élő chat szoftver
  • Call center szoftver
  • Ügyfél CRM betekintés
  • Közösségi média jegykezelés
  • SEO optimalizált tudásbázis vagy integrált tudásmenedzsment
  • Indexelt önkiszolgáló portál
  • Sablon válaszok
  • Előre meghatározott válaszok
  • Belső jegyek
  • A jegyek egyesítésének lehetősége
  • Lehetőség privát jegyzetek hozzáadására a jegyekhez
  • Jegyek szétválasztása
  • Automatikus értesítések
  • Ügynök ütközés észlelése
  • Ellenőrzési napló
  • Jegy export

Előnyök

  • Hatékony szoftver
  • Funkcióban gazdag
  • Megfizethető árképzési tervek

Hátrányok

  • Meredek tanulási görbe
  • Korlátozott funkciók az ingyenes csomagban

Ár A LiveAgent számos csomagot kínál átlátható árazással a többcsatornás help desk szoftver fejlett automatizálásához, az élő csevegéshez, a társadalmi integrációkhoz és a call center funkciókhoz. Még ingyenes 14 napos próbaverziót is kap, hogy megtudja, tetszik-e. Ezután fizessen menet közben, és frissítsen, amikor csak akar. Nincsenek szerződések, nincsenek beállítási díjak, és bármikor lemondhatja.

A tervek a következők:

  • Jegy csomag @  €15/ügynök/hónap
  • Jegy +Chat csomag @ €29/ügynök/hónap (mindent tartalmaz amit a Jegy csomag és még sok mást)
  • All-Inclusive csomag @ €39/ügynök/hónap (mindent tartalmaz amit az előző csomagok és még sok mást)
  • Ingyenes fiók korlátozott funkciókkal

Ticket overload? No problem.

Maintain high service standards at all times and be stress-free with LiveAgent.

Try LiveAgent

2. Freshdesk

Támogatási Jegyrendszer

A Freshdesk egy másik hatékony help desk szoftver, amely egyedi funkciókkal rendelkezik, amelyek lehetővé teszik a jegyek rangsorolását, kategorizálását és hozzárendelését, így soha nem veszíti el nyomukat. Nyomon követheti a bejövő jegyeket több platformon keresztül, de egyedivé teszi, hogy rendelkezik ügynökütközés észlelési funkcióval annak biztosítására, hogy több ügynök ne dolgozzon véletlenül ugyanazon a jegyen.

Az előre formázott válaszok mellett a FreshDesk lehetővé teszi a bejövő jegymezők priorizálását, kategorizálását és automatikusan javasolja a bejövő jegy mezőket is.

Ezenkívül mesterséges intelligenciával működő botokat is használ, amelyek erőteljes automatizálási motorral rendelkeznek, hogy gyors válaszokat küldjenek ügyfeleinek és gyorsabb megoldási időt érjenek el.

Főbb jellemzők

  • Megosztott tulajdonjog (ossza meg a jegyeket más csapatokkal, miközben megőrzi láthatóságát a kérdésekben)
  • Összekapcsolt jegyek
  • Támogatás több csatornán keresztül
  • Intelligens jegykiosztás
  • Egyéni jelentések

Előnyök

  • Nagyszámú integráció
  • 21 napos ingyenes próbaidő
  • Nagyszerű kis- és közepes méretű vállalkozások számára

Hátrányok

  • Az ingyenes csomag korlátozott funkciókkal rendelkezik
  • Korlátozott telefonos támogatás

Ár A Freshdesk többféle csomagot kínál különböző árkategóriákban mind a help desk, mind az omnichannel csatornákon. Feltétlenül nézze át a funkciókat, hogy lássa, melyik a legjobb az Ön számára. Van egy ingyenes csomag is, amely hasznos lehet, mivel korlátlan számú ügynököt tartalmaz, de minimális funkciókkal rendelkezik.

3. Zendesk

Támogatási Jegyrendszer

A Zendesk a végletekig személyre szabott, így termékeik közé tartozik a Zendesk a szolgáltatásokhoz, értékesítésekhez, platformokhoz és API-khoz, valamint a piacterekhez. Ezenkívül lehetővé teszi ügyfelei számára, hogy elérjék Önt egy olyan csatornán, amelyen a legkényelmesebbek, mivel támogatást nyújt élő csevegés, közösségi média, e-mail vagy hívás közben is.

A help center és a közösségi fórum lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy saját tempójukban oldják meg a problémákat, miközben csökkentik azoknak az ügynököknek a terhelését, akik most a sürgősebb kérdésekre tudnak koncentrálni. A teljes élmény személyre szabott az ügyfél számára is, AI-alapú robotok használatával.

Főbb jellemzők

  • Központosított központ a jegyek tárolására
  • Help desk automatizálás
  • Többnyelvű támogatás és tartalom
  • Előíró irányítópultok az ügyfélélmény és a csapatmenedzsment elemzéséhez
  • A jegyek széles körének címkézése

Előnyök

  • Egységes ügynök munkaterület
  • Előre beépített integrációk
  • Cselekvőképes betekintés

Hátrányok

  • A legerősebb verziók drágák
  • Nincs ingyenes verzió

Ár A Zendesk számos csomagot kínál, amelyek különbözőek az emberek és a vállalkozások számára.

  • Suite Team @ 49USD/ügynök/hónap
  • Suite Growth @ 79USD/ügynök/hónap
  • Suite professional @ 99USD/ügynök/hónap

A vállalkozások számára ez költséget jelent

  • Suite Enterprise @ 150USD/ügynök/hónap
  • 250USD/ügynök/hónap ár is van azoknak is, akik a legerősebb verziót igénylik.

4. Kayako

Támogatási Jegyrendszer

Ha személyes kapcsolatot szeretne elérni az ügyfélszolgálattal, miközben megtartaná a fejlett funkciókat, például a részletes jelentéseket stb., bölcs dolog lehet a Kayako használata. Ez a help desk szoftver tökéletes a kisebb vállalkozások számára, mivel lehetővé teszi az ügyfélszolgálat személyre szabását és egyszerűségét. Az élő csevegő szoftver a csomag része, és a nap 24 órájában rendelkezésre áll, így valós időben segíthet ügyfeleinek minden csatornán.

Zökkenőmentesen integrálható webhelye, iOS és Android eszköz alkalmazásaiba is. Az ügyfélszolgálat kontextusfüggő, így mindig teljes képet kaphat a megoldási útról, és tudja, mi történik.

Az ügyfél önsegítő tudásbázisa a nap 24 órájában rendelkezésre áll tudásbázis cikkekkel, így ügyfelei segíthetnek magukon.

Főbb jellemzők

  • Támogatja a jegykezelést az e-mail integrációval
  • A Kayako Query Language lehetővé teszi a felhasználók számára egyéni jelentések létrehozását
  • Az e-kereskedelmi platformok támogatásának hangsúlyozása
  • Különféle API vagy e-kereskedelmi integrációk
  • Képesség átfogó ügyfél- és szervezeti profilok létrehozására a CRM számára
  • Jobb találkozók kezelése, hogy segítse vállalkozását a szervezésben

Előnyök

  • Kiválóan alkalmas kisebb vállalkozások számára
  • Személyre szabott
  • Ár-érték arány

Hátrányok

  • A funkciók általában korlátozottak

Ár Kayakónak három csomagja van az Ön igényeitől függően.

  • Egy többcsatornás postaláda kis csapatoknak @ $15/ügynök/hónap áron
  • Ügyfélszolgálati szoftver növekvő csapatoknak @ $30/ügynök/hónap áron
  • És ügyfélszolgálati megoldás nagyobb csapatok és vállalkozások számára, havi $60/ügynök áron

5. Zoho Desk

Támogatási Jegyrendszer

A Zoho Desk egy erőteljes szoftver, amelyet mindenképpen figyelembe kell vennie. A Zoho Desk többcsatornás megközelítése lehetővé teszi a jegyek fogadását és kezelését több platformon anélkül, hogy elfáradna. A Zoho Desk lehetővé teszi a munkafolyamat automatizálást, hogy automatizálja a manuális ismétlődő műveleteket, nyomon kövesse az elszámoltathatóságot és feltárja a szűk keresztmetszeteket.

A Zoho Desk lehetővé teszi, hogy kapcsolatba lépjen más használt eszközökkel, és akár saját help desk alapú belső alkalmazásokat is létrehozhat az SDK-k segítségével. Lehetősége van tudásbázis és AI képességek beágyazására is webhelyére, iOS vagy Android eszközére.

A Zoho Desk fejlett funkciókkal is rendelkezik, hogy egyéni jelentéseket kaphasson az éleslátó információkról.

Főbb jellemzők

  • Tételes kommunikáció
  • Valós idejű elemzés a Radar segítségével
  • A szűk keresztmetszetek egyszerű követése a Blueprint segítségével
  • Zia, mesterséges intelligenciával működő asszisztens
  • Fejlett válasz szerkesztő
  • Különböző munkamódok a jegykezeléshez
  • Élő műszerfal a kritikus adatok és mutatók megjelenítéséhez

Előnyök

  • A Zoho Desk megfizethető
  • A Zoho Desk hatékony szoftverrel rendelkezik
  • Kiváló ügyfélszolgálat

Hátrányok

  • A Zoho Desknél munkafolyamat megszakításokat tapasztalhat

Ár A Zoho Desk árazási adatai attól függően változnak, hogy a Zoho Desk évente vagy havonta számláz-e.

INGYENESALAPÉRTELMEZETTSZAKMAI
Évente számlázvaIngyenes14 USD/ügynök/hónap23 USD/ügynök/hónap
Havonta számlázvaIngyenes20 USD/ügynök/hónap35 USD/ügynök/hónap
Ügyfélkorlát3 szabad ügynökKorlátlanKorlátlan

6. Jitbit Helpdesk

Támogatási Jegyrendszer

A Jitbitnek két verziója van a help desk szoftver rendszerekből. Van egy “helyszíni” verziója és egy felhőalapú SaaS verziója. A Jitbit egyik figyelemre méltó tulajdonsága a kétirányú e-mail help desk jegyrendszer. Ez a bejövő e-maileket azonnal hibajegyekké alakítja, miközben automatikus értesítéseket küld a felhasználóknak és a help desk ügynököknek. A Jitbit rendelkezik eseménykövető szoftverrel is, és ügynököket vagy ügyfélszolgálati munkatársakat rendelhet különböző területekhez. A SaaS verzió is elérhető, így nem kell aggódnia a telepítési eljárások miatt. Nagyszerű integráció is van, így több kommunikációs csatornán keresztül is megoldhatja a jegyeket.

A helyszíni verzió egyszeri fizetési csomag, és legfeljebb 10 ügynök számára alkalmas. Ez nagyszerű mindenkinek, aki megpróbálja elkerülni az előfizetést vagy a többszöri kifizetést. Lehetősége van minden üzleti méretre, a közepes méretű vállalkozásoktól vagy a közepesnél valamivel nagyobb vállalatoktól a kis otthoni vállalkozások vagy nagyvállalatok üzleti igényéig.

Főbb jellemzők

  • E-mail jegyrendszer
  • Egyszerű jegykezelési felbontás
  • Csatlakozik az informatikai rendszereihez
  • Eseménykövetés

Előnyök

  • Elérhető SaaS verzió
  • Egyszeri fizetési lehetőség áll rendelkezésre

Hátrányok

  • Helyszíni verzió csak 10 ügynök számára alkalmas

Ár Számos árképzési lehetőség áll rendelkezésre, az árak növekedésével több funkció is elérhető.

KicsiVállalatiEnterpriseSaaS (hosted)
$1699 $3499 $4999 24 dollártól havonta

7. HappyFox

Támogatási Jegyrendszer

A HappyFox öt éve egymás után megnyerte a PC-szerkesztő választását a legjobb help desk szoftvernek. Az összes bejövő kérést egy jegyrendszerben kezeli. A bonyolult és redundáns munkafolyamatokat egy hatékony intelligens szabálymotorba szervezik. Ezenkívül elemzi a mutatókat, és szilárd jelentéseket készíthet, amelyek segítenek a megalapozott döntések meghozatalában.

Egyéni mezőket, munkafolyamatokat is létrehozhat, valamint személyre szabhatja a támogatási élményt. A HappyFox nemcsak HR és marketing, ügyfélszolgálat és informatikai műveletek, hanem minden csapat számára is kiváló.

Főbb jellemzők

  • Feladatkezelés
  • Sablonos válaszok
  • Help desk jelentések
  • Eszközkezelő eszköz (Eszközkövetés, beleértve a szoftver eszközöket is)

Előnyök

  • Automatizálás
  • Vagyonkezelés
  • Feladatkezelés

Hátrányok

  • Az interfész általában kissé bonyolult

Ár A HappyFox ügynök alapú árazással rendelkezik a kis- és közepes méretű csapatok számára, valamint korlátlan ügynökökkel a nagy csapatok számára. Az árakat a választott csomagtól függően kell kérni.

8. Vivantio Pro

Támogatási Jegyrendszer

A Vivantio segít profi csapatként irányítani a csapatot. Minden bejövő szolgáltatáskérést a megfelelő csapatoknak küldünk. A jegytípusok személyre szabhatók; az üzleti folyamatot különböző csapatok, osztályok és még az ügyfelek is kezelhetik. Az alapvető működési adatok is megtekinthetők.

Az intelligens továbbítás és az SLA által vezérelt eszkalációk segítenek megszüntetni a szűk keresztmetszeteket. A szoftver hatékony automatizálási eszközökkel is rendelkezik. Feltételes beviteli lehetőségeket is kínálhat, hogy segítsen az ügyfeleknek a problémák gyorsabb megoldásában. Kap egy ingyenes B2B ügyfélszolgálati átalakító útmutatót is, amely segít az egész vállalat ügyfélközpontúbbá tételében, ami segíthet az ügyfelek hangulatának növelésében az átlagos vevői elégedettség növelésével.

Főbb jellemzők

  • Önkiszolgáló
  • Automatizálás
  • Tudásmenedzsment
  • Vagyonkezelés

Előnyök

  • Az eszközkezelés benne van
  • A tudásmenedzsment benne van
  • Hatékony automatizálási funkciók

Hátrányok

  • Időt vesz igénybe, hogy megszokja
  • Kezdetben ismeretlen lehet a használata

Ár Az ár a választott csomagtól és a szükséges funkcióktól függően változik. A csomagok a következők:

  • 32 £/felhasználó/hó évente fizetve
  • 42 £/felhasználó/hó évente fizetve
  • 62 £/felhasználó/hó évente fizetve
  • 102 £/felhasználó/hó évente fizetve

9. HaloITSM

Támogatási Jegyrendszer

A HaloITSM mindent megtalál, amire szüksége van egy helyen. Lehetővé teszi a kommunikáció központi irányítását és a munkafolyamat automatizálását. Az ITIL-hez igazított folyamataik megkönnyítik az események kezelését és az SLA-k teljesítését. A felhasználói számára az önkiszolgáló portál is rendkívül könnyen navigálható.

Ezenkívül lehetővé teszi a vagyonkezelési folyamat központosítását és a rendelkezésre álló hatékony AI szoftver előnyeinek kihasználását. A legjobb az egészben, hogy egy hónapig ingyen kipróbálhatja, hogy megtudja, tetszik-e, hitelkártya nélkül.

Főbb jellemzők

  • Eseménykezelés
  • Konfiguráció menedzsment
  • ITIL szolgáltatás katalógus
  • Tudásmenedzsment

Előnyök

  • Problémakezelés
  • Változás befolyásolás
  • Automatizálás

Hátrányok

  • Nincs ingyenes verzió

Ár Az árképzés havonta 3 ügynöktől 150+ ügynökig terjed, így biztosan megtalálja az Ön vállalatának megfelelő árat és az ügynökök számát. Minél több ügynöke van, annál kedvezőbb az árképzés.

10. Hiver

Támogatási Jegyrendszer

A Hiver a világ első Gmail alapú help desk alkalmazása, ami azt jelenti, hogy gyors és empatikus ügyfélszolgálatot tud biztosítani közvetlenül a Gmailből anélkül, hogy más eszközt kellene megtanulnia és alkalmazkodnia ahhoz. Óriási bónusz, ha nem akar időt és pénzt pazarolni a személyzet átképzésére.

Elszámoltathatóságot teremt az e-mail tulajdonjogával és állapotával, hogy semmi ne maradhasson felelősség nélkül. Zökkenőmentesen együttműködhet, miközben a belső és a külső beszélgetéseket egyértelműen elkülöníti, ugyanakkor összefüggésben tartja őket. Így együttműködhet a támogatási e-mailekkel a CC-k nélkül.

Emellett elemzéseket és betekintést kap a terheléselosztásba, megtekintheti az SLA megsértéseit és a csapat teljesítményét, és a mutatók alapján javulhat.

Főbb jellemzők

  • E-mail címkék
  • Megosztott piszkozatok
  • Tevékenység idővonala
  • Ütközési figyelmeztetések
  • Hozzáférés-szabályozás
  • Round-Robin feladat
  • Jegyzetek és @megemlítések
  • Ügyfélfelmérések

Előnyök

  • Lehetővé teszi az együttműködést a csapattársak között
  • Nincs szükség a személyzet átképzésére
  • Elszámoltathatóságot teremt

Hátrányok

  • Csak e-maillel működik

Ár Attól függően, hogy melyik csomag tetszik, választhat az alábbiak közül, de feltétlenül ellenőrizze, hogy milyen funkciók érhetők el.

  • Lite @ $12/felhasználó/hónap
  • Growth @ $24/felhasználó/hónap
  • Pro @ $37/felhasználó/hónap
  • Elite @ $57/felhasználó/hónap

Engage with your customers on all channels

If you wish to improve your response and resolution times, consider LiveAgent for all you support ticketing needs.

Try LiveAgent

11. Gorgias

Támogatási Jegyrendszer

A Gorgias lehetővé teszi a támogatási jegyek teljes központosítását egy helyen. Ez lehetővé teszi, hogy megbizonyosodjon arról, hogy ügyfelei összes adata megjelenik, miközben beszél velük, ami rendkívül hasznos. A súgó elhagyása nélkül szerkesztheti a rendeléseket, módosíthatja az előfizetéseket és visszatérítheti a kifizetéseket. Ezenkívül nyomon követheti a támogatási ügynökök által termelt összes eladást szöveges üzenetek, közösségi média válaszok és élő csevegések során a webhelyén.

A szoftvert kifejezetten az e-kereskedelemre is tervezték, de több mint 30 integrációval elfér a teljes kötegben.

Főbb jellemzők

  • Több üzlet kapcsolat
  • Stílusos menü
  • Sablonok automatizálása
  • Automatizált válaszok
  • Szabályok és makrók
  • Automatikus válaszadó

Előnyök

  • Integráció
  • E-kereskedelemben előnyben részesítve

Hátrányok

  • Az ár a jegyek számára vonatkozik

Ár Az ár olcsóbb, ha évente fizet, de havi előfizetést is választhat. Az árak havi 50 dollárnál kezdődnek 350 havi jegy esetén +25 dollár minden további 100 jegyért, és egészen 625 dollárig havi 6000 havi jegyért +14 dollár minden további 100 jegyért. Egyedi árazási tervet is kérhet saját igényeihez.

12. ProProfs Help Desk

Támogatási Jegyrendszer

A ProProfs Help Desk egyszerű, egyszerű és könnyen használható. Lehetővé teszi a csapattagok számára, hogy együttműködjenek egy megosztott postaládával. Az automatizálás lehetővé teszi a munkafolyamatok termelékenységének növelését, valamint részletes teljesítményjelentések és elemzéseken alapuló betekintések is rendelkezésre állnak.

Bár többcsatornás támogatást is biztosít, és tudásbázist is tartalmaz, a legjobban azok használhatják, akik minden ügyfélszolgálati kérdést e-mailben szeretnének megoldani.

Főbb jellemzők

  • Együttműködés a megosztott postaládákkal
  • Növelje az ügynöki termelékenységet az automatizálással
  • Javítsa a teljesítményt jelentésekkel
  • Többcsatornás támogatás
  • Csevegést, tudásbázist és felmérést tartalmaz

Előnyök

  • Tökéletes azoknak, akik csak e-mailt szeretnének használni
  • Nagyon hatékony szoftver

Hátrányok

  • Nem olyan erős, mint más szoftverek

Ár Az árak 0 dollártól kezdődnek az ingyenes verziónál, de az alapvető verziót havi 10 dollárért használhatja, ha pedig további funkciókra van szüksége, akkor a prémium verziót 15 dollár/felhasználó/hó áron érheti el.

13. OneDesk

Támogatási Jegyrendszer

Ha módot keres a projektmenedzsment szoftver egyesítésére a help desk jegyekkel, akkor a OneDesk a megoldás az Ön számára. A help desk oldalról olyan szolgáltatásokkal rendelkezik, amelyek lehetővé teszik jegyek rögzítését e-mailben, integrált csevegést és együttműködést, szolgáltatáskérések kezelését, ügyfélkaput és tudásbázist. Lehetősége van automatizált és testreszabható munkafolyamatokra is, és nyomon követheti a szolgáltatási szintű megállapodásokat.

Ezenkívül egy sokoldalú projektmenedzsment szoftver előnye, amely lehetővé teszi a megbeszéléseket és értesítéseket a feladatokról és kérdésekről, a hagyományos és agilis projektmenedzsment nézeteit, a Gantt-diagramokat, az ütemezést és a hozzárendeléseket, az időkövetést időbeosztással és a feladat időzítőivel , jelentéskészítés, exportálás és integráció más, már használt alkalmazásokhoz.

Főbb jellemzők

  • Help desk Szoftver
  • Együttműködés az ügyfelekkel
  • Feladatok, projektek és portfóliók
  • Csatlakozás a OneDesk-hez

Előnyök

  • A kettő az egyben help desk és a projektmenedzsment szoftver előnyei

Hátrányok

  • Nem optimális, ha csak projektmenedzsmentet vagy help desk szoftvert szeretne, és nem mindkettőt

Ár Az ár meglehetősen megfizethető, 9 dollár/felhasználó/hó

14. ManageEngine ServiceDesk Plus

Támogatási Jegyrendszer

A ManageEngine Service Desk kifejezetten IT help desk szoftverként készült. Ez magában foglalja az ITSM bevált módszereit, a hatékony integrációt az IT-felügyeleti alkalmazásokkal, az intelligens automatizálást, a kiterjedt jelentési lehetőségeket, a kód nélküli testreszabásokat és még sok mást.

Lehetőség van telepítésre telephelyen vagy felhőalapú szoftver használatával is. A standard terv csak informatikai help desk szoftver, a szakmai terv tartalmaz egy help desk + vagyonkezelést, a vállalati terv pedig help desk + változás + eszköz + projekt.

Főbb jellemzők

  • Eseménykezelés
  • Problémakezelés
  • Változáskezelés
  • Vagyonkezelés

Előnyök

  • Ingyenes eszközök és források állnak rendelkezésre
  • IT projektmenedzsment
  • Help desk mobil alkalmazás érhető el

Hátrányok

  • A jelentési eszköz korlátozott

Ár Az árak az egyéni igényekhez igazodnak, de árajánlat kérhető.

15. EngageBay

Támogatási Jegyrendszer

Az EngageBay izgalmas funkciókkal rendelkezik a help desk szoftverek tekintetében. CRM szoftverük lehetővé teszi korlátlan névjegyek tárolását és erősebb kapcsolatok kiépítését azáltal, hogy egy helyen követi nyomon ügyfelei adatait.

Ezenkívül lehetővé teszi a marketingfolyamat automatizálását azáltal, hogy személyre szabott üzeneteket küld a célközönségnek. Támogatják az élő csevegő szoftvert is, így támogatást nyújthat ügyfeleinek, amikor csak kérik.

Főbb jellemzők

  • Céloldalak
  • Potenciális ügyfelek generáló eszközök
  • Marketing automatizálás
  • Makrók

Előnyök

  • Több jegykezelő csoportot kínál
  • Szegmentálási funkció személyre szabott tartalomhoz és célzott kampányokhoz
  • Videó sablonok

Hátrányok

  • Bonyolult
  • Beletelik egy kis időbe, amíg megszokja

Ár Számos csomag és lehetőség létezik a számlázás módjára vonatkozóan. Néhány ilyen belépő szintű csomag:

  • Az All-in-One 8,99 dollárról indul
  • A Marketing 7,79 dollárról indul
  • A CRM & Sales Bay 7,79 dollárról indul
  • A Service Bay szolgáltatás örökké ingyenes Help Desk szolgáltatást kínál

16. Jira Service Desk

Támogatási Jegyrendszer

A Jira Service Desk az egyetlen Jira-ra épített szervizpult. Ez a Jira szolgáltatáskezelés része, amely magában foglalja a Jira Service Desk összes funkcióját, jobb ITSM képességekkel.

Lehetőséget ad a sorok konfigurálására a bejövő kérések nyomon követésére, rangsorolására és hozzárendelésére.

Főbb jellemzők

  • Nagy sebességű szolgáltatáskérések kezelése
  • Egységes nézet a munkáról
  • Sorok kérése
  • A Slack és a Microsoft Teams kérései

Előnyök

  • Hatékony eseménykezelés
  • Vagyonkezelés
  • Kis csapatok számára ingyenes

Hátrányok

  • Csak ha három vagy kevesebb ügynök van
  • Az önsegítő fórum csak támogatást nyújt

Ár A rendelkezésre álló árszabások a következők:

  • Ingyenes három ügynöknek (kis csapatok számára, kezdve a szervizasztallal)
  • Standard @ 20USD/ügynök (A szolgáltatásmenedzsmentet szabványosító csapatok számára)
  • Prémium @ 40 USD/ügynök (nagysebességű ITSM-et méretező szervezetek számára)

17. Jivochat

Támogatási Jegyrendszer

A Jivochat lehetővé teszi ügyfelei számára, hogy elérjék Önt azon a csatornán, amelyen a legkényelmesebbnek érzik magukat, így nem hagyja ki a csatlakozási lehetőséget. Zökkenőmentesen integrálható mindennel, az Apple Business Chattől a WhatsAppon, az Instagramon és még a chatboton is.

Hatékony ügyfél/ügynök kommunikáció, mivel minden információ és szükséges eszközök egyetlen ablakban jelennek meg.

Főbb jellemzők

  • Csevegés átirata e-mailben
  • Feketelista
  • Fájl átvitel
  • Szolgáltatás minősítési minősítések
  • Fordító

Előnyök

  • A legjobb értékelésű ügyfélszolgálati alkalmazás az App Store-ban
  • A visszahívási kérelmekre legfeljebb 30 másodperc alatt válaszoltak
  • Valós idejű látogató monitorozás

Hátrányok

  • Az ingyenes verzió csak az első 5 ügynök számára érhető el

Ár A Jivochat ingyenes az első öt ügynök számára, és ezt követően évente 13 USD/ügynök havi költséggel jár.

18. Cometchat

Támogatási Jegyrendszer

A CometChat szoftverének két verziója érhető el, nevezetesen a CometChat Go és a CometChat Pro. A CometChat Go egy drag and drop csevegőbővítmény a népszerű kód nélküli platformokhoz, például a WordPresshez és más webes szoftverekhez.

A CometChat Pro chat API-t, SDK-kat és felhasználói felület összetevőket kínál a népszerű programozási nyelvekhez, például a React, a Swift, a Cotlin, a Java stb.

Főbb jellemzők

  • Használatra kész beépülő modulok
  • Vonzó fehér címke felhasználói felület
  • A CometChat Go alkalmazáshoz nincs szükség fejlesztésre
  • Nyílt forráskódú felhasználói felület összetevői
  • Minimális fejlesztés szükséges a CometChat Pro számára

Előnyök

  • Kevés fejlesztés szükséges
  • Vonzó felhasználói felület
  • Indításig nem kell fizetni

Hátrányok

  • A CometChat Pro nem alkalmas azok számára, akik nem tudnak kódolni
  • Drága

Ár A legolcsóbb csomag 149 dollárról indul havonta

19. Freshchat

Támogatási Jegyrendszer

A Freshchat egyedülálló abban, hogy több csatornán keresztül nyújt ügyfélszolgálatot. Ezt az AI és az emberi segítség keverékével teszi. A mesterséges intelligenciával működtetett csevegőrobotok használatával útmutatást nyújt az ügyfeleknek a kérdéseik megválaszolásához, függetlenül attól, hogy milyen csatornát használnak.

A szoftver még azt is előre látja, hogy az ügyfélnek valami problémája lehet, és először proaktívan fordul hozzá. A legtöbb közösségi médiába is integrálódik, ahol a legtöbb fogyasztó a legkényelmesebben érzi magát.

Főbb jellemzők

  • Az AI és az emberi támogatás keveréke
  • Proaktív
  • Kontextusvezérelt botok

Előnyök

  • Többnyelvű támogatás
  • Erőteljes AI

Hátrányok

  • Drága lehet

Ár Mivel az árak a választott csomagtól függően változnak, nagyon megfizethető vagy meglehetősen drága lehet; ez azonban az egyéni igényektől függően változik.

20. Freshservice

Támogatási Jegyrendszer

A Fresh szolgáltatás intelligens szolgáltatásmenedzsment megoldás a modern vállalkozás számára. A szoftver hatalmas befektetési megtérüléssel büszkélkedhet ügyfelei számára. Hatékony automatizálási eszközeivel gyorsabban tud reagálni az ügyfelekre és megoldani a problémákat. Ez jelentős megtérülést eredményez a befektetéseknél, mivel a bevétel majdnem fele visszatérő ügyfelekből származik, ez a benchmark jelentés szerint.

Az egy platformon integrált szolgáltatás kezelésnek köszönhetően javult a szolgáltatás menedzsment.

Főbb jellemzők

  • Vállalati használatra készült és alkalmazottaknak készült
  • SLA menedzsment
  • Tudásmenedzsment
  • Önkiszolgáló portál

Előnyök

  • 308% ROI
  • Szakértő onboarding
  • Migrációs szolgáltatások
  • 24/7 e-mail támogatás

Hátrányok

  • Telefonos támogatás nem mindig áll rendelkezésre

Ár Az árkategória az Ön által választott tervtől függően változik. Fontos, hogy részletesen végigmenjen a felajánlott csomagokon és funkciókon.

21. Hubspot Service hub

Támogatási Jegyrendszer

A Hubspot Service Hub összes ügyfélszolgálati adatát és csatornáját összehozza egy CRM platformon, így hatékonyabbá válhat az ügyfelek bevezetésével, átképzésével, támogatásával és növelésével.

A Hubspot először a kritikus kérdéseket helyezi előtérbe, és továbbítja a jegyeket. Tudásbázissal is rendelkezik, amely segít az ügyfeleknek először önmagukon segíteni. Ez csökkenti az ügynökök terhelését is. Az élő csevegés funkcióval valós időben is segíthet ügyfeleinek a webhelyén.

Főbb jellemzők

  • Help desk és jegykezelés
  • Tudásbázis
  • Élő chat
  • Automatizált ügyfélszolgálat

Előnyök

  • Ügyfélközpontú hírnév
  • Automatizálással megszünteti a manuális folyamatokat

Hátrányok

  • A marketing kapcsolatok száma alapján számítják fel, ami drágává teszi

Ár Az árszabások a következők:

  • Kezdőár $45/hó
  • Professzionális 800 USD/hó áron
  • Enterprise $3,200/hó-tól

22. Vision Helpdesk

Támogatási Jegyrendszer

A Vision Helpdesk lehetővé teszi, hogy összegyűjtse az üzleti e-mailből, telefonról, közösségi csevegési médiából és webhelyekről érkező kéréseket, így azokat egy helyen, központilag kezelheti. Beállíthat SLA-kat, eszkalációkat, automatizálhatja a munkafolyamatokat, és akár automatizálhatja a jegykezelő szoftverek folyamatát is.

A Vision Helpdesk lehetővé teszi, hogy meghatározza az osztályt és a személyzetet, amikor új jegy érkezik. A jegy tulajdonságait bizonyos feltételek alapján módosíthatja. Az automatikus bezárást akkor is beállíthatja, ha a megadott időn belül nem kap választ.

Főbb jellemzők

  • Privát együttműködési eszköz
  • A játékosítás növeli a termelékenységet
  • Feladatkezelés

Előnyök

  • Jegyalapú számlázás
  • Időalapú számlázás
  • Számlázási jelentések

Hátrányok

  • Nem a legjobb az integrációhoz

Ár Számos árcsomag létezik, 12 és 800 dollár között, attól függően, hogy milyen szolgáltatásokat és hogyan szeretné letölteni.

23. Web Help Desk

Támogatási Jegyrendszer

A Web Help Desk két IT szolgáltatáskezelési lehetőséget kínál az Ön igényeinek megfelelően, attól függően, hogy mit szeretne. A webes help desk helyszíni megoldás, a Service Desk pedig felhőalapú megoldás.

Az idő- és számlázáskezelés egy másik nagyszerű funkció a hardverkezelés mellett. A hibajegyek eredményeit a hibajegykezeléssel is egyszerűsítheti. Végül rendelkezik SLA-kezeléssel is, amely biztosítja, hogy ne sértse meg az SLA-t.

Főbb jellemzők

  • Jegykezelés
  • Eseménykövetés
  • Vagyonkezelés
  • Tudásbázis
  • Változáskezelés

Előnyök

  • A Service desk egy hónapos ingyenes próbaverziót kínál
  • Lehetőség örökre fizetni vagy előfizetni

Hátrányok

  • A Webes Help Desk csak 14 napos ingyenes próbaverzióval rendelkezik

Ár Az árak attól függően változnak, hogy állandó vagy előfizetési lehetőséget választ. Minél több felhasználóval rendelkezik, annál olcsóbb lesz felhasználónként. Ajánlatot kérhet a weboldalon.

Támogatási Jegyrendszer

24. Agiloft Service Desk

Az Agiloft segít a jegyek minden korábbinál gyorsabb lezárásában a konfigurálható jegykiosztási és eszkalációs szabályokkal, amelyek figyelmeztetnek az elzáródásokra, és szükség esetén proaktívan eszkalálják a problémákat. Lehetőség van arra is, hogy a munkafolyamat automatizálásával javítsa a következetességet.

Az Agiloft nagyszerű tudásbázissal rendelkezik, amely lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy válaszoljanak egyszerűbb kérdéseikre, és ezzel értékes időt takarítsanak meg az ügynöknek.

Főbb jellemzők

  • Végfelhasználói portál
  • Élő Chat
  • Testreszabható kezdőlapok

Előnyök

  • Rugalmas árképzés az Ön költségvetésének megfelelően
  • Személyre szabott honlapok

Hátrányok

  • Nincs belső chat funkció

Ár Az árak megismeréséhez kérjen árajánlatot a webhelyről az Önt érdeklő csomag alapján. Mindazonáltal ingyenes próbaverzió is rendelkezésre áll.

25. SolarWinds web help desk és service desk

Támogatási Jegyrendszer

A SolarWinds webes Help Desk rendelkezik incidenskezeléssel, ami azt jelenti, hogy a bejövő jegyek elsőbbséget élveznek. A szolgáltatási katalógus lehetővé teszi a szolgáltatáskérések és a teljesítési folyamatok szabványosítását is. A felhasználóknak van egy szolgáltatásportálja, amely egyetlen helyként működik a jegyek és kérelmek benyújtására.

A változáskezelés lehetővé teszi a változások tervezését és gyors végrehajtását. Van egy tudásbázis is, amely lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy gyorsan megoldják problémáikat, ha kicsi.

Főbb jellemzők

  • Teljesen integrált informatikai eszközkezelés
  • Több, mint 200 felhő alkalmazással integrálható
  • Problémakezelés
  • Változáskezelés

Előnyök

  • Erőteljes automatizálás
  • Nagyszerű szoftver

Hátrányok

  • Eszközönként is fizetnie kell

Ár Az árak havonta 19 USD-től indulnak technikusonként, havonta akár 89 USD is lehet.

A top 5 támogató jegyrendszer összehasonlítva

Nézzük meg a top 5 támogató jegyrendszert, és hasonlítsuk össze néhány kulcsfontosságú funkciójukat, hogy tények alapján meghozhassa a legjobb döntést.

1. LiveAgent

A LiveAgent továbbra is a listánk élén áll olyan erőteljes funkciókkal, mint az univerzális postaláda, a hibrid jegykezelő adatfolyam, az automatikus jegyelosztás, valamint a munkafolyamat automatizálása az idő, a cselekvés és az SLA szabályai révén. Nincs beállítási díja, az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, és nincs szükség bankkártyára az ingyenes 14 napos próbaidőszakra való regisztrációhoz. Azt is lehetővé teszi, hogy bármikor lemondja, mivel nincsenek szerződések, és szabadon frissíthet és fizethet menet közben. Nemcsak az összes csomagunk hihetetlenül megfizethető, de kezdhet egy örökké ingyenes fiókkal is, és meggyőződhet róla, hogy megfelel-e Önnek.

Curious to learn more?

Join over 21,000 businesses around the world, across various industries that are already using LiveAgent and discover all it has to offer.

Try LiveAgent

2. Zoho Desk

A Zoho Desk nagyszerű funkciókkal rendelkezik, így az egyik legjobb elérhető help desk szoftver. Segítségével megszervezheti a help desket, hogy tükrözze a vállalat felépítését. Létrehozhat egy külön önkiszolgáló portált is minden márka ügyfelei számára. A szoftver a tudásbázisból származó információkat is javasolja az ügynököknek, hogy hozzáadják azokat az ügyfelek válaszaihoz. Végül az élő műszerfal az aktuális trendeket mutatja, sőt van mobilalkalmazás is.

3. OneDesk

A OneDesk egyesíti a help desk és projektmenedzsment szoftvereket, hogy mindkét világból a legjobbat nyújtsa. Tökéletes azoknak a csapatoknak, akiknek dolgozniuk kell a projektmenedzsmenten, valamint kezelniük kell az ügyfélszolgálatot. Ráadásul remek megfizethető árazási tervvel is rendelkezik, és felhasználónként fizet. Minden csomag korlátlan ügyfeleket, korlátlan projekteket és a OneDesk összes funkcióját tartalmazza.

4. Hiver

A Hiver az egyetlen help desk, amely a G-Suite számára készült. Az egyszarvúak kedvence is az ügyfélszolgálat. A megosztott postafiók funkció lehetővé teszi a megosztott postaládák elérését közvetlenül a Gmailben. Az Analytics segítségével nyomon követheti a legfontosabb mutatókat és a csapat teljesítményét. Sőt, az a tény, hogy egyetlen kattintással delegálhat e-maileket, és megjegyzéseket írhat a csapattagoknak, hogy kontextust vagy utasításokat adjanak.

5. Kayako

A Kayako az egyszerűség és a könnyű használat miatt került a listánkra. Tökéletesen illeszkedik a kis- és középvállalkozásokhoz, és személyre szabja az ügyfélszolgálatot. Bár nem rendelkezik olyan sok funkcióval, mint a LiveAgent, mégis a legtöbb fontos funkció megtalálható a kisvállalkozások ügyfélszolgálati csapatához. A Kayako is megfizethető és megfelelő áron van az általa nyújtott értékhez képest.

A top 5 támogatott jegyrendszerek összehasonlítva

E-mail támogatási rendszerCapterra ÉrtékelésIngyenes verzióIngyenes próbaverzióKezdő ár
LiveAgent4.7/5 (kb. 1ezert vélemény)IGENIGEN15 USD ügynök/hó
Zoho Desk4.5/5 (kb. 1600 vélemény)IGENIGEN14 USD ügynök/hó
OneDesk4.0/5 (2 vélemény)NEMIGEN9 USD ügynök/hó
Hiver 4.7/5 (74 vélemény) NEMIGEN12 USD ügynök/hó
Kayako 4.0/5 (157 vélemény) IGENIGEN15 USD ügynök/hó
Kelt. augusztus 30

Következtetés

Amikor a megfelelő támogató jegyrendszer kiválasztásáról van szó, meglehetősen nehéz eldönteni, hogy melyik a legjobb az Ön vállalkozása számára. Fontos, hogy lépjen egy lépést hátra és fontolja meg a szükséges funkciókat ahhoz, hogy megalapozott döntést hozzon, és előnyhöz juttassa ügyfélszolgálati képviselőit. Ezek a tényezők, valamint a jó ár-érték arány és a kiváló értékelés jó hírű webhelyeken segíthetnek a keresésben.

Cloud-based ticketing for an affordable price

Straightforward set up and ease-of-use make LiveAgent one of the best support tickets systems on the market.

Try LiveAgent
https://www.youtube.com/watch?v=3zYfDwqNj0U

GYIK:

Mi az a támogatási jegyrendszer?

A támogatási jegyrendszer olyan szoftver, amely “jegyet” hoz létre, amikor az ügyfélnek szolgáltatási igénye van. Mivel minden interakció és kérés ehhez a jegyhez kötődik, az ügyfélszolgálati vezetők jelentősen könnyebben segíthetnek az ügyfélnek. A probléma megoldása után a jegy eltűnik, és megkezdődhet a csapat együttműködése a következő kérdésben vagy jegyben.

Mi a különbség a támogatási jegyrendszer és a szokásos e-mail szolgáltató között?

Ha csak néhány ügyfél e-mailjét kezeli naponta, akkor a szokásos e-mail szolgáltató általában elvégzi a munkát. A támogató jegyrendszerrel azonban sokkal nagyobb mennyiségű ügyfélproblémát kezelhet, és jól szervezett módon teheti meg. A támogató jegyrendszer általában lehetővé teszi a fontossági sorrend meghatározását, emlékeztetést ad, és tárolja a jegyben az egyetlen ügyfélre vonatkozó lényeges információt. A jegyeket ezután egyetlen műszerfalról lehet kezelni.

Mi a többcsatornás támogató jegyrendszer megoldás?

A többcsatornás támogató jegyrendszer olyan rendszer, amely lehetővé teszi a jegyek több csatornán történő kezelését. Ha az ügyfél e-mailt küld Önnek, majd visszahív egy mobileszközről, hogy nyomon kövesse, egy többcsatornás help desk jegykezelő szoftver biztosítja a többcsatornás támogatást, amellyel a jegyet több platformon követheti.

Milyen előnyökkel jár a támogató jegyrendszer használata?

A támogatási jegyrendszer használata óriási terhet vesz le a válláról, mivel már nem kell keresnie, vagy emlékeznie az egyes ügyfelek és problémáik részleteire. Mindent egyetlen helyen rögzítenek és tárolnak, és Ön könnyen elérheti a testreszabható műszerfalon, ahonnan rangsorolhatja és megoldhatja a jegyeket.

Mennyibe kerül egy támogató jegyrendszer?

Ami az árazást illeti, a támogató jegyrendszer árkategóriája változhat attól függően, hogy melyik ügyfélszolgálati szoftvercéget választja, és milyen szolgáltatásokat nyújt Önnek. Tehát bár megtalálhatja a szoftver ingyenes verzióit, amelyekre csak a közös funkciókkal van szüksége, az ár növekedni fog az olyan figyelemre méltó funkciókkal, mint például a csevegési funkció vagy az elemzési funkciók.

Hogyan működik a támogató jegyrendszer?

A támogatási jegyrendszer „jegyet” vet fel, amikor az ügyfél problémát jelent. Ezt a jegyet meg kell oldani, és minden lényeges információt tartalmaz, amelyet a belső alkalmazottak igényelnek a probléma megoldásához. Ez sokkal hatékonyabb, mint emlékezni arra, hogy melyik ügyfélnek mire van szüksége, és segít elkerülni a hibákat.

Milyen felszerelésre van szükség egy támogató jegyrendszerhez?

A jó támogatási jegyrendszerekhez segítségnyújtó szoftverre van szükség, lehetőleg felhőalapú help desk megoldásszoftverre, és jól képzett alkalmazotti szolgálatra van szükség a kérdések megválaszolásához. A funkciók széles skálájával kell rendelkeznie, és integrált tudáskezelő üzleti eszközökkel kell rendelkeznie, hogy gyorsan megoldhassa a problémákat. Az előre elkészített integrációk szintén óriási segítséget jelentenek az egyes jegyek vagy menetszelvényes jegyek megoldásában több platformon.

Mi a legjobb támogató jegyrendszer?

A legjobb támogatási jegyrendszer az Ön üzleti céljaitól függ, és a vállalkozások méretétől függően változik, a kisvállalkozásoktól a közepes vállalkozásokig. Lehet, hogy valaki számára a legjobb help desk jegyrendszer nem tartozik a legjobb help desk szoftverrendszerek közé. Feltétlenül végezze el a kutatást, és gondosan válasszon, hogy a lehető legtöbbet hozza ki az Ön számára, és biztosítsa, hogy elégedett ügyfelei legyenek.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKOldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mi az a támogató jegyrendszer szoftver?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A támogató jegyrendszer olyan szoftver, amely jegyet hoz létre, amikor az ügyfélnek szolgáltatási igénye van. Mivel minden interakció és kérés ehhez a jegyhez kötődik, az ügyfélszolgálati vezetők jelentősen könnyebben segíthetnek az ügyfélnek. A probléma megoldása után a jegy eltűnik, és megkezdődhet a csapat együttműködése a következő kérdésben vagy jegyben.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mi a különbség a támogatási jegyrendszer és a szokásos e-mail szolgáltató között?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Ha csak néhány ügyfél e-mailjét kezeli naponta, akkor a szokásos e-mail szolgáltató általában elvégzi a munkát. A támogató jegyrendszerrel azonban sokkal nagyobb mennyiségű ügyfélproblémát kezelhet, és jól szervezett módon teheti meg. A támogató jegyrendszer általában lehetővé teszi a fontossági sorrend meghatározását, emlékeztetést ad, és tárolja a jegyben az egyetlen ügyfélre vonatkozó lényeges információt. A jegyeket ezután egyetlen műszerfalról lehet kezelni.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mi a többcsatornás támogató jegyrendszer?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A többcsatornás támogató jegyrendszer olyan rendszer, amely lehetővé teszi a jegyek több csatornán történő kezelését. Ha az ügyfél e-mailt küld Önnek, majd visszahív egy mobileszközről, hogy nyomon kövesse, egy többcsatornás help desk jegykezelő szoftver biztosítja a többcsatornás támogatást, amellyel a jegyet több platformon követheti.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Milyen előnyökkel jár a támogató jegyrendszer használata?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A támogatási jegyrendszer használata óriási terhet vesz le a válláról, mivel már nem kell keresnie, vagy emlékeznie az egyes ügyfelek és problémáik részleteire. Mindent egyetlen helyen rögzítenek és tárolnak, és Ön könnyen elérheti a testreszabható műszerfalon, ahonnan rangsorolhatja és megoldhatja a jegyeket.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mennyibe kerül egy támogató jegyrendszer?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Ami az árazást illeti, a támogató jegyrendszer árkategóriája változhat attól függően, hogy melyik ügyfélszolgálati szoftvercéget választja, és milyen szolgáltatásokat nyújt Önnek. Tehát bár megtalálhatja a szoftver ingyenes verzióit, amelyekre csak a közös funkciókkal van szüksége, az ár növekedni fog az olyan figyelemre méltó funkciókkal, mint például a csevegési funkció vagy az elemzési funkciók.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Hogyan működik a támogató jegyrendszer?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A támogató jegyrendszer felvet egy jegyet, amikor az ügyfél jelentést tesz a problémáról. Ezt a jegyet meg kell oldani, és minden lényeges információt tartalmaz, amelyet a belső alkalmazottak igényelnek a probléma megoldásához. Ez sokkal hatékonyabb, mint emlékezni arra, hogy melyik ügyfélnek mire van szüksége, és segít elkerülni a hibákat.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Milyen felszerelésre van szükség egy támogató jegyrendszerhez?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A jó támogatási jegyrendszerekhez segítségnyújtó szoftverre van szükség, lehetőleg felhőalapú help desk megoldásszoftverre, és jól képzett alkalmazotti szolgálatra van szükség a kérdések megválaszolásához. A funkciók széles skálájával kell rendelkeznie, és integrált tudáskezelő üzleti eszközökkel kell rendelkeznie, hogy gyorsan megoldhassa a problémákat. Az előre elkészített integrációk szintén óriási segítséget jelentenek az egyes jegyek megoldásában több platformon.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mi a legjobb támogató jegyrendszer?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A legjobb támogatási jegyrendszer az Ön üzleti céljaitól függ, és a vállalkozások méretétől függően változik, a kisvállalkozásoktól a közepes vállalkozásokig. Lehet, hogy valaki számára a legjobb help desk jegyrendszer nem tartozik a legjobb help desk szoftverrendszerek közé. Feltétlenül végezze el a kutatást, és gondosan válasszon, hogy a lehető legtöbbet hozza ki az Ön számára, és biztosítsa, hogy elégedett ügyfelei legyenek.” } }] }
Mark Xavier Quadros

Vendégposzt szerzője

Mark Xavier Quadros

Mark Quadros is a SaaS content marketer that helps brands create and distribute rad content. On a similar note, Mark loves content and contributes to several authoritative blogs like HubSpot, CoSchedule, Foundr, etc. Connect with him via LinkedIN or twitter.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót