A távmunka valamilyen szoftver segítségével az emberek többségének ma már teljesen hétköznapi a világ bármely pontján. Már a COVID-19 feltűnése előtt megindult a távmunka népszerűsége.
A munkáltatók rugalmasabbak, és megértik, hogy a keményen dolgozó, képzett munkaerő fontos része cégüknek, a munkavégzés helyétől függetlenül. A PRNewswire szerint, a vállalkozások 83%-a vezetett be rugalmas munkahely szabályzatot, vagy tervezik. Miért? Olvasson tovább, és tudjon meg többet.
Gép általi adatátvitel
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
Egy szoftver, amivel egy időben dolgozhat munkatársaival és támogathatja ügyfeleit.
A megfelelő távszolgálati szoftver kell, hogy rendelkezzen olyan funkciókkal, melyek lehetővé teszik a kommunikációt kollegáival és vásárlóival több csatornán, automatizált munkafolyamatokkal, a ledolgozott órák nyomonkövetésével, és átfogó riportok készítésével.
A FlexJob éves felmérése szerint, a válaszadók 65%-a hatékonyabban dolgoznak otthonról, mint hagyományos munkahelyen, mert kevesebb a zavaró tényező és a munka megszakítása.
Az Amerisleep tanulmánya szerint, 57%-a a távmunkát végző alkalmazottaknak valószínűbb, hogy elégedett munkájával, mint egy átlagos amerikai.
Az Amerisleep tanulmánya arról is beszámol, hogy közel 80%-a a távmunkát végzőknek a munkahét során “nem stresszes” vagy “alacsony stressz szintűnek” ítéli meg munkáját.
A távmunkát végzők átlagosan kevesebb betegszabadságot vesznek ki. Az Indeed Távmunka Felmérése szerint, 50%-a a munkavállalóknak állítja, hogy az otthonról végzett munka csökkentette betegállományukat, 56%-a pedig, hogy csökkentette a hiányzást.
Ha nehéz időket él meg a koronavírus miatt, mi segítünk Önnek. Hitel opciót kínálunk azon ügyfeleknek, akik nem engedhetik meg maguknak, hogy előfizessenek a LiveAgentre. Kérdezzen minket élő chat-en, vagy küldjön nekünk emailt helyzetéről, és együtt találunk megoldást problémájára.
A megfelelő távmunka szoftver lehetővé teszi, hogy mindent nyomonkövessen a használati statisztikáktól és ügynök teljesítménytől a vásárlói elégedettségi rátáig. Hozzon létre átfogó riportokat idő, részleg, ügynök, címke, vagy csatorna alapján. Tudjon meg többet…
Egy munka menedzsment szoftvernek segítenie kell Önt, hogy irányítsa feladatait, a munkaelosztást, és ügynökeit az automatizációs funkcióknak köszönhetően, melyek képesek felelősségeket hozzáadni, optimális munkaterheltséget teremteni, szétosztják a feladatokat, érzékelik az ügynök konfliktusokat, és még sok minden mást. Olvasson tovább…
A magyar távmunka szoftver támogatja a be-, és kimenő hang-, és videó hívásokat egyaránt. A belső hívásoknak köszönhetően szabadon kommunikálhat kollégáival anélkül, hogy külső szolgáltatást kéne igénybe vennie, valamint a kimenő hívások segítik Önt, hogy vásárlóit az otthon kényelméből támogathassa. Tudjon meg többet…
A távügyfélszolgálati szoftver lehetővé teszi, hogy ügyfeleivel és kollegáival egy oldalon tudjon kommunikálni. Használja az élő chat-et, hogy ügyfeleit élő időben segíthesse, valamint használja belső beszélgetésekre csapattársaival, a hatékonyabb távmunka érdekében. Olvasson tovább…
A LiveAgent egy one-stop-shop minden távügyfélszolgálati csapatnak.
Már 2004 óta segítjük a vállalkozásokat a növekedésben, és ügyfél támogatásban. Mindenünk megvan hozzá, hogy hozzásegítsük távügyfélszolgálatát a következő szinthez.
Egy igazi one-stop-shop minden ügyfélszolgálati igényéhez, jegykezeléssel, élő chattel, call centerrel, és közösségi média támogatással.
A magyar LiveAgent 2019 és 2020-ban a legtöbbet-, és legmagasabbra értékelt ügyfélszolgálati szoftver a kis-, és középvállalkozások körében.
Ez az eszköz 180+ alkalmazással, 40+ integrációval és közel végtelen lehetőségű személyreszabhatósággal rendelkezik, hogy kielégítse minden igényét.
Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!
A vállalata számára a legjobb távügyfélszolgálati szoftver meghatározásához keresse fel az olyan értékelési platformokat, mint a Capterra. Sőt, hasonlítsa össze a szolgáltatásokat, az árképzést és a testreszabást. Válassza ki a három legjobbat, és tesztelje próbaverzóikat. Minden elismert vállalatnak, amely ügyfélszolgálati megoldást kínál, van ilyen lehetősége.
A távügyfélszolgálati szoftver lehetővé teszi ügynökeinek, hogy egyszerű internetkapcsolattal szinte bárhonnan biztosítsanak ügyfélszolgálatot. Sőt, ez egy központosított ügyfélszolgálati szoftver, ahol automatizálhatja az ügynöki feladatokat, elemezheti a jelentéseket és hatékonyan válaszolhat az ügyfeleknek egy helyről.
Egy megfelelő távügyfélszolgálati szoftver megjeleníti a jelentési eszközöket, amelyek lehetővé teszik az ügynök teljesítményének napi szintű megtekintését és nyomon követését, ha szükséges.
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk