Ingyenes próba

Magyar távügyfélszolgálati szoftvert keres?

A távmunka valamilyen szoftver segítségével az emberek többségének ma már teljesen hétköznapi a világ bármely pontján. Már a COVID-19 feltűnése előtt megindult a távmunka népszerűsége.

A munkáltatók rugalmasabbak, és megértik, hogy a keményen dolgozó, képzett munkaerő fontos része cégüknek, a munkavégzés helyétől függetlenül. A PRNewswire szerint, a vállalkozások 83%-a vezetett be rugalmas munkahely szabályzatot, vagy tervezik. Miért? Olvasson tovább, és tudjon meg többet.

logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logo esky color
logó ügyfél usc
kinyit élő idő együttműködés c62i

Mit jelent a távügyfélszolgálati szoftver?

Egy szoftver, amivel egy időben dolgozhat munkatársaival és támogathatja ügyfeleit.

A megfelelő távszolgálati szoftver kell, hogy rendelkezzen olyan funkciókkal, melyek lehetővé teszik a kommunikációt kollegáival és vásárlóival több csatornán, automatizált munkafolyamatokkal, a ledolgozott órák nyomonkövetésével, és átfogó riportok készítésével.

Miért éri meg távmunka szoftvert használnia?

aktivitás

Növeli a dolgozók hatékonyságát

A FlexJob éves felmérése szerint, a válaszadók 65%-a hatékonyabban dolgoznak otthonról, mint hagyományos munkahelyen, mert kevesebb a zavaró tényező és a munka megszakítása.

szív

Növeli a dolgozók elégedettségét

Az Amerisleep tanulmánya szerint, 57%-a a távmunkát végző alkalmazottaknak valószínűbb, hogy elégedett munkájával, mint egy átlagos amerikai.

hullám

Csökkenti a stresszt

Az Amerisleep tanulmánya arról is beszámol, hogy közel 80%-a a távmunkát végzőknek a munkahét során “nem stresszes” vagy “alacsony stressz szintűnek” ítéli meg munkáját.

hőmérséklet időjárás

Egészséges

A távmunkát végzők átlagosan kevesebb betegszabadságot vesznek ki. Az Indeed Távmunka Felmérése szerint, 50%-a a munkavállalóknak állítja, hogy az otthonról végzett munka csökkentette betegállományukat, 56%-a pedig, hogy csökkentette a hiányzást.

kinyit Megtakarítások dwkw

Hatással van a COVID-19 vállalkozására?

Ha nehéz időket él meg a koronavírus miatt, mi segítünk Önnek. Hitel opciót kínálunk azon ügyfeleknek, akik nem engedhetik meg maguknak, hogy előfizessenek a LiveAgentre. Kérdezzen minket élő chat-en, vagy küldjön nekünk emailt helyzetéről, és együtt találunk megoldást problémájára.

Kulcs alkalmazások a távügyfélszolgálati szoftverben

A megfelelő távmunka szoftver lehetővé teszi, hogy mindent nyomonkövessen a használati statisztikáktól és ügynök teljesítménytől a vásárlói elégedettségi rátáig. Hozzon létre átfogó riportokat idő, részleg, ügynök, címke, vagy csatorna alapján. Tudjon meg többet…

Egy munka menedzsment szoftvernek segítenie kell Önt, hogy irányítsa feladatait, a munkaelosztást, és ügynökeit az automatizációs funkcióknak köszönhetően, melyek képesek felelősségeket hozzáadni, optimális munkaterheltséget teremteni, szétosztják a feladatokat, érzékelik az ügynök konfliktusokat, és még sok minden mást. Olvasson tovább… 

A magyar távmunka szoftver támogatja a be-, és kimenő hang-, és videó hívásokat egyaránt. A belső hívásoknak köszönhetően szabadon kommunikálhat kollégáival anélkül, hogy külső szolgáltatást kéne igénybe vennie, valamint a kimenő hívások segítik Önt, hogy vásárlóit az otthon kényelméből támogathassa. Tudjon meg többet…

A távügyfélszolgálati szoftver lehetővé teszi, hogy ügyfeleivel és kollegáival egy oldalon tudjon kommunikálni. Használja az élő chat-et, hogy ügyfeleit élő időben segíthesse, valamint használja belső beszélgetésekre csapattársaival, a hatékonyabb távmunka érdekében. Olvasson tovább…

Hogyan tudja távmunkára használni a LiveAgentet?

A LiveAgent egy one-stop-shop minden távügyfélszolgálati csapatnak.

Távügyfélszolgálati szoftver

Távügyfélszolgálati szoftver

knowledge base designs in liveagent

Távügyfélszolgálati szoftver

Távügyfélszolgálati szoftver

reporting dashboard in liveagent

Próbálja ki már ma a LiveAgentet

Már 2004 óta segítjük a vállalkozásokat a növekedésben, és ügyfél támogatásban. Mindenünk megvan hozzá, hogy hozzásegítsük távügyfélszolgálatát a következő szinthez.

Ingyenes és korlátlan számú munkatárs

Több, mint egy távmunka szoftver

Egy igazi one-stop-shop minden ügyfélszolgálati igényéhez, jegykezeléssel, élő chattel, call centerrel, és közösségi média támogatással.

értékelés

Legtöbbet értékelt & #1 besorolású

A magyar LiveAgent 2019 és 2020-ban a legtöbbet-, és legmagasabbra értékelt ügyfélszolgálati szoftver a kis-, és középvállalkozások körében.

Integrációk árazása

Funkciókban gazdag és rugalmas

Ez az eszköz 180+ alkalmazással, 40+ integrációval és közel végtelen lehetőségű személyreszabhatósággal rendelkezik, hogy kielégítse minden igényét.

Kézfogás

30 000+ elégedett ügyfél

Több, mint 30,000 vállalkozás különböző iparágakból választotta a LiveAgentet több száz szolgáltató közül.

Biztos lehet benne, hogy jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette… a LiveAgent!

Próbálja ki díjmentesen Bankkártya megadása nem szükséges

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..