Felhasználóbarát
remote help desk szoftver.

Fedezze fel, milyen egyszerű lehet a távoli együttműködés.

  • ✓ Nincs beállítási díj
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7
  • ✓ Nincs szükség bankkártyára
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
helpdesk software animation

Magyar távügyfélszolgálati szoftvert keres?

A távmunka valamilyen szoftver segítségével az emberek többségének ma már teljesen hétköznapi a világ bármely pontján. Már a COVID-19 feltűnése előtt megindult a távmunka népszerűsége.

A munkáltatók rugalmasabbak, és megértik, hogy a keményen dolgozó, képzett munkaerő fontos része cégüknek, a munkavégzés helyétől függetlenül. A PRNewswire szerint, a vállalkozások 83%-a vezetett be rugalmas munkahely szabályzatot, vagy tervezik. Miért? Olvasson tovább, és tudjon meg többet.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo
real time collaboration - illustration

Mit jelent a távügyfélszolgálati szoftver?

Egy szoftver, amivel egy időben dolgozhat munkatársaival és támogathatja ügyfeleit.

A megfelelő távszolgálati szoftver kell, hogy rendelkezzen olyan funkciókkal, melyek lehetővé teszik a kommunikációt kollegáival és vásárlóival több csatornán, automatizált munkafolyamatokkal, a ledolgozott órák nyomonkövetésével, és átfogó riportok készítésével.

Miért éri meg távmunka szoftvert használnia?

activity - gif

Növeli a dolgozók hatékonyságát

A FlexJob éves felmérése szerint, a válaszadók 65%-a hatékonyabban dolgoznak otthonról, mint hagyományos munkahelyen, mert kevesebb a zavaró tényező és a munka megszakítása.

heart turning black and white - gif

Növeli a dolgozók elégedettségét

Az Amerisleep tanulmánya szerint, 57%-a a távmunkát végző alkalmazottaknak valószínűbb, hogy elégedett munkájával, mint egy átlagos amerikai.

tune - gif

Csökkenti a stresszt

Az Amerisleep tanulmánya arról is beszámol, hogy közel 80%-a a távmunkát végzőknek a munkahét során “nem stresszes” vagy “alacsony stressz szintűnek” ítéli meg munkáját.

temperature weather - gif

Egészséges

A távmunkát végzők átlagosan kevesebb betegszabadságot vesznek ki. Az Indeed Távmunka Felmérése szerint, 50%-a a munkavállalóknak állítja, hogy az otthonról végzett munka csökkentette betegállományukat, 56%-a pedig, hogy csökkentette a hiányzást.

Savings illustration

Hatással van a COVID-19 vállalkozására?

Ha nehéz időket él meg a koronavírus miatt, mi segítünk Önnek. Hitel opciót kínálunk azon ügyfeleknek, akik nem engedhetik meg maguknak, hogy előfizessenek a LiveAgentre. Kérdezzen minket élő chat-en, vagy küldjön nekünk emailt helyzetéről, és együtt találunk megoldást problémájára.

Kulcs alkalmazások a távügyfélszolgálati szoftverben

data analysis - illustration

A megfelelő távmunka szoftver lehetővé teszi, hogy mindent nyomonkövessen a használati statisztikáktól és ügynök teljesítménytől a vásárlói elégedettségi rátáig. Hozzon létre átfogó riportokat idő, részleg, ügynök, címke, vagy csatorna alapján. Tudjon meg többet…

LiveAgent enable efficient team collaboration - illustration

Egy munka menedzsment szoftvernek segítenie kell Önt, hogy irányítsa feladatait, a munkaelosztást, és ügynökeit az automatizációs funkcióknak köszönhetően, melyek képesek felelősségeket hozzáadni, optimális munkaterheltséget teremteni, szétosztják a feladatokat, érzékelik az ügynök konfliktusokat, és még sok minden mást. Olvasson tovább… 

voice and video chat - illustration

A magyar távmunka szoftver támogatja a be-, és kimenő hang-, és videó hívásokat egyaránt. A belső hívásoknak köszönhetően szabadon kommunikálhat kollégáival anélkül, hogy külső szolgáltatást kéne igénybe vennie, valamint a kimenő hívások segítik Önt, hogy vásárlóit az otthon kényelméből támogathassa. Tudjon meg többet…

Girl walking having written conversation on her phone

A távügyfélszolgálati szoftver lehetővé teszi, hogy ügyfeleivel és kollegáival egy oldalon tudjon kommunikálni. Használja az élő chat-et, hogy ügyfeleit élő időben segíthesse, valamint használja belső beszélgetésekre csapattársaival, a hatékonyabb távmunka érdekében. Olvasson tovább…

Hogyan tudja távmunkára használni a LiveAgentet?

A LiveAgent egy one-stop-shop minden távügyfélszolgálati csapatnak.

Próbálja ki már ma a LiveAgentet

Már 2004 óta segítjük a vállalkozásokat a növekedésben, és ügyfél támogatásban. Mindenünk megvan hozzá, hogy hozzásegítsük távügyfélszolgálatát a következő szinthez.

Web icon

Több, mint egy távmunka szoftver

Egy igazi one-stop-shop minden ügyfélszolgálati igényéhez, jegykezeléssel, élő chattel, call centerrel, és közösségi média támogatással.

Legtöbbet értékelt & #1 besorolású

A magyar LiveAgent 2019 és 2020-ban a legtöbbet-, és legmagasabbra értékelt ügyfélszolgálati szoftver a kis-, és középvállalkozások körében.

Funkciókban gazdag és rugalmas

Ez az eszköz 180+ alkalmazással, 40+ integrációval és közel végtelen lehetőségű személyreszabhatósággal rendelkezik, hogy kielégítse minden igényét.

Kapcsolódó cikkek ehhezTávügyfélszolgálati szoftver
Migrálni szeretné adatát a Customerly-ről egy másik megoldásba? Nézze meg a LiveAgent-et és lássa meg az előnyeit. Kezdje egy ingyenes próbaidőszakát ma.

Customerly-ről LiveAgent-re költözik?

LiveAgent is a highly rated helpdesk software for small and medium-sized businesses. It offers a variety of features such as unlimited tickets, email addresses, and contact forms. Customers like the stability of the service, its integration with social networks, and its mobile functionality. The system is easy to use and has great customer support. Overall, it provides excellent value for the price.

Az ügyfélszolgálat játékosítása

A játékosítás motiválja az ügyfélszolgálati csapatot, hogy keményebben és jobban dolgozzanak. Engedje meg ügyfélszolgálati csapatának, hogy idővel kitűzőket nyerjenek és szinteket léphessenek.

A call center szkripteknek tartalmazniuk kell az ügynökök bemutatkozását, záró mondatokat és az ügyfelek várakoztatására szolgáló protokollokat.

Hívásközpont sablonok, amelyek erős ügyfélkapcsolatokat építenek ki

A call center szkripteknek tartalmazniuk kell az ügynökök bemutatkozását, záró mondatokat és az ügyfelek várakoztatására szolgáló protokollokat.

A bejövő call center szoftver lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy hatékonyan kezeljék az ügyfeleket nagy mennyiségű telefonhívás esetén is. A szoftver IVR (Interactive Voice Response) technológiával és intelligens hívásirányító rendszerekkel működik, amelyek csökkentik a hívást és a hívásvárakozási időt, biztosítják, hogy a hívó fél mindig a legmegfelelőbb ügynökökhöz kapcsolódjanak.

Bejövő call center szoftver

A magyar LiveAgent beépített CRM-jével az ügynökök azonnal láthatják, kivel kommunikálnak. Bármilyen csatornát is használnak ügyfelei, az ügynökei egyszerűen, kényelmesen és hatékonyan kezelhetik az összes ügyfél-interakciót egyetlen helyről. A szoftver több, mint 180 funkcióval és több mint 40 integrációval rendelkezik, hogy megfeleljen az üzleti igényeknek. A magyar LiveAgent a legjobb ár-érték arányt kínálja az Ön pénzéért, teljesen átlátható árakkal, havonta csak valós használatért számlázva.

Használja ezt a call center minőségbiztosítási ellenőrzőlistát, hogy megbizonyosodjon arról, hogy ügynökei kivétel nélkül minden hívást képesek kezelni.

Call center minőségbiztosítási ellenőrzőlista

Az ügyfélszolgálatban fontos a köszönetnyilvánítás, ami segít az elégedettség és a lojalitás kialakításában. Az ügynökök lehetnek személyesebbek is, ha az ügyfelek nevén szólítják őket. Az elégedettség megerősítéséhez érdemes megkérdezni a vásárlót, hogy elégedett volt-e és mit lehetett volna jobban csinálni. Egy kérdőíves követő üzenet pedig hatékonyabb lehet, mint egyszerűen telefonon kérdezni.

Az új ügyfél beléptetése különös figyelmet igényel. Gondoskodjon arról, hogy semmiről ne maradjon le, használja ingyenes új kliens-beléptetési ellenőrzőlistánkat.

Új ügyfél beléptetési ellenőrzőlista

A cikk bemutatja, hogy hogyan lehet hatékony és időtakarékos közösségi média ügyfélszolgálatot kialakítani előre meghatározott válaszok és sablonok segítségével. A Lojalitás Programok hosszú távon segíthetnek az ügyfelek megtartásában és költekezésük növelésében, míg az Értékelés és Javaslat Tábla segítségével az üzleti tevékenység fókuszát az ügyfélrendelkezésre állítva lehet javítani. Ezenkívül az ügyfélszolgálat szerepét az ügyfél élményben is bemutatják, míg a pontozókártya-kategóriák használatán keresztül a minőségbiztosítás és az elégedettség javítása is lehetséges. Végül, a cikk a LiveAgent létrehozásáról is beszél.

You will be
in Good Hands!

Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.

Foglaljon le egy demót

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Close
Schedule a demo
Schedule a one-on-one call
  • How to achieve your business goals with LiveAgent
  • Tour of the LiveAgent so you can get an idea of how it works
  • Answers to any questions you may have about LiveAgent
Foglaljon le egy demót
Start Free Trial x