Távügyfélszolgálati szoftvert keres?

A távmunka valamilyen szoftver segítségével az emberek többségének ma már teljesen hétköznapi a világ bármely pontján. Már a COVID-19 feltűnése előtt megindult a távmunka népszerűsége. 

A munkáltatók rugalmasabbak, és megértik, hogy a keményen dolgozó, képzett munkaerő fontos része cégüknek, a munkavégzés helyétől függetlenül. A PRNewswire szerint, a vállalkozások 83%-a vezetett be rugalmas munkahely szabályzatot, vagy tervezik. Miért? Olvasson tovább, és tudjon meg többet.

kinyit élő idő együttműködés c62i

Mit jelent a távügyfélszolgálati szoftver?

Egy szoftver, amivel egy időben dolgozhat munkatársaival és támogathatja ügyfeleit.

A megfelelő távszolgálati szoftver kell, hogy rendelkezzen olyan funkciókkal, melyek lehetővé teszik a kommunikációt kollegáival és vásárlóival több csatornán, automatizált munkafolyamatokkal, a ledolgozott órák nyomonkövetésével, és átfogó riportok készítésével.

Miért éri meg távmunka szoftvert használnia?

aktivitás

Növeli a dolgozók hatékonyságát

A FlexJob éves felmérése szerint, a válaszadók 65%-a hatékonyabban dolgoznak otthonról, mint hagyományos munkahelyen, mert kevesebb a zavaró tényező és a munka megszakítása. 

szív

Növeli a dolgozók elégedettségét

Az Amerisleep tanulmánya szerint, 57%-a a távmunkát végző alkalmazottaknak valószínűbb, hogy elégedett munkájával, mint egy átlagos amerikai. 

hullám

Csökkenti a stresszt

Az Amerisleep tanulmánya arról is beszámol, hogy közel 80%-a a távmunkát végzőknek a munkahét során “nem stresszes” vagy “alacsony stressz szintűnek” ítéli meg munkáját. 

hőmérséklet időjárás

Egészséges

A távmunkát végzők átlagosan kevesebb betegszabadságot vesznek ki. Az Indeed Távmunka Felmérése szerint, 50%-a a munkavállalóknak állítja, hogy az otthonról végzett munka csökkentette betegállományukat, 56%-a pedig, hogy csökkentette a hiányzást.

kinyit Megtakarítások dwkw

Hatással van a COVID-19 vállalkozására?

Ha nehéz időket él meg a koronavírus miatt, mi segítünk Önnek. Hitel opciót kínálunk azon ügyfeleknek, akik nem engedhetik meg maguknak, hogy előfizessenek a LiveAgentre. Kérdezzen minket live chat-en, vagy küldjön nekünk emailt helyzetéről, és együtt találunk megoldást problémájára.

Kulcs alkalmazások a távügyfélszolgálati szoftverben

A megfelelő távmunka szoftver lehetővé teszi, hogy mindent nyomonkövessen a használati statisztikáktól és ügynök teljesítménytől a vásárlói elégedettségi rátáig. Hozzon létre átfogó riportokat idő, részleg, ügynök, címke, vagy csatorna alapján. Tudjon meg többet…

Egy munka menedzsment szoftvernek segítenie kell Önt, hogy irányítsa feladatait, a munkaelosztást, és ügynökeit az automatizációs funkcióknak köszönhetően, melyek képesek felelősségeket hozzáadni, optimális munkaterheltséget teremteni, szétosztják a feladatokat, érzékelik az ügynök konfliktusokat, és még sok minden mást. Olvasson tovább… 

A távmunka szoftver támogatja a be-, és kimenő hang-, és videó hívásokat egyaránt. A belső hívásoknak köszönhetően szabadon kommunikálhat kollégáival anélkül, hogy külső szolgáltatást kéne igénybe vennie, valamint a kimenő hívások segítik Önt, hogy vásárlóit az otthon kényelméből támogathassa. Tudjon meg többet…

A távügyfélszolgálati szoftver lehetővé teszi, hogy ügyfeleivel és kollegáival egy oldalon tudjon kommunikálni. Használja a live chat-et, hogy ügyfeleit élő időben segíthesse, valamint használja belső beszélgetésekre csapattársaival, a hatékonyabb távmunka érdekében. Olvasson tovább…

Hogyan tudja távmunkára használni a LiveAgentet?

A LiveAgent egy one-stop-shop minden távügyfélszolgálati csapatnak. 

Távügyfélszolgálati szoftver

Távügyfélszolgálati szoftver

knowledge base designs in liveagent

Távügyfélszolgálati szoftver

Távügyfélszolgálati szoftver

reporting dashboard in liveagent

Próbálja ki már ma a LiveAgentet

Már 2004 óta segítjük a vállalkozásokat a növekedésben, és ügyfél támogatásban. Mindenünk megvan hozzá, hogy hozzásegítsük távügyfélszolgálatát a következő szinthez. 

Ingyenes és korlátlan számú munkatárs

Több, mint egy távmunka szoftver

Egy igazi one-stop-shop minden ügyfélszolgálati igényéhez, jegykezeléssel, live chat-tel, call centerrel, és közösségi média támogatással. 

Értékelés

Legtöbbet értékelt & #1 besorolású

A LiveAgent 2019 és 2020-ban a legtöbbet-, és legmagasabbra értékelt ügyfélszolgálati szoftver a kis-, és középvállalkozások körében.

Integrációk árképzés

Funkciókban gazdag és rugalmas

Ez az eszköz 180+ alkalmazással, 40+ integrációval és közel végtelen lehetőségű személyreszabhatósággal rendelkezik, hogy kielégítse minden igényét.

Kézfogás

30 000+ elégedett ügyfél

Több, mint 30,000 vállalkozás különböző iparágakból választotta a LiveAgentet több száz szolgáltató közül.

Biztos lehet benne, hogy jó kezekben lesz!

Tudja mi a közös a Huawei, BMW, Yamaha, O2 és az Oxford University között? Kitalálta… a LiveAgent!

Próbálja ki díjmentesen Bankkártya megadása nem szükséges

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.