Az első számú telefonos szoftver

Fedezze fel, milyen egyszerű lehet professzionális hívástámogatást nyújtani.

  • ✓ Nincs beállítási díj
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7
  • ✓ Nincs szükség bankkártyára
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Egy megbízható magyar telefonszoftvert keres?

Belefáradt a hívások megszakításába, a hosszú várakozási időbe és a frusztrált ügyfelekbe? Növelje a szolgáltatása minőségét telefonszoftver használatával!

A telefonszoftver segít a belföldi és a külföldi hívásai rögzítésében, listázásában és a megfelelő ügynöknek történő irányításban.

Kíváncsi lett? Megértjük! Felejtse el a call centert, hiszen a telefonszoftvereké a jövő!

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo
Professional built-in call center software

Mi az a telefonszoftver?

A telefonszoftvert sokan ügyfélszolgálati szoftvernek nevezik, mivel mindkét megoldás a VoIP technológiát használja, amely segítségével a hangokat, digitális jelekké alakítja. Ezeket pedig az internet segítségével küldi el.

A vállalatok általában azért használnak telefonszoftvereket, mert a segítségükkel belföldi és nemzetközi hívásokat kezdeményezhetnek, eget rengetően magas összegek kifizetése nélkül. Kíváncsi lett? Nézze meg a VoIP partnereinket!

Miért használnak a vállalatok telefonszoftvert?

Olcsóbb

Indítson és fogadjon nemzetközi és belföldi hívásokat olcsón! Ehhez mindössze egy helyi árszabású havidíjat kell fizetnie. Extra percdíjak nélkül.

Ideális távmunkához

Mivel az ügynökök bármilyen eszközön használhatják a telefonszoftvert, amely rendelkezik internetes hozzáféréssel, a szoftver kiváló távmunkára, vagy akkor, ha a munkatársa otthonról dolgozik.

Megbízhatóbb

A telefonszoftver segítségével jobb élményt nyújthat az ügyfelei számára és megannyi magas szintű funkció mellett a hívásrögzítés, a visszahívás és a híváslisták is a segítségére lesznek ebben.

A LiveAgent telefonos szoftver funkciói

Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent

Okos hívásátirányítás

A LiveAgent a megfelelő részlegekhez irányítja a bejövő hívásokat. Emellett pedig azt is beállíthatja, hogy véletlenszerűen továbbítsa a hívásokat az ügynökökhöz, vagy egy bizonyos prioritási sorrendben.

A hívásokat csak azokhoz az ügynökökhöz továbbítja a rendszer, akik online vannak és készen állnak a hívás fogadására.

IVR és visszahívás opciók

A LiveAgent által olyan egyéni IVR rendszert is felépíthet, amely támogatja a visszahívást.

Az IVR üzeneteit egyenesen a LiveAgentben rögzítheti, vagy feltöltheti előre elkészített IVR üdvözléseket és rendszer üzeneteket is.

IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent | Live Agent03:38Youtube video: IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent
Live Agent
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Belső hívások a kollégák között

A LiveAgent támogatja az ügynökök közötti ingyenes belső hívásokat (és csevegést is)! Minden hívás böngésző alapú és nem kell letölteni semmilyen külső, harmadik fél által biztosított applikációt.

Személyre szabott szolgáltatás videóhívások által

Személyesen szeretne beszélni az ügyfeleivel, de túl messze vannak? Indítson videohívást! A LiveAgent segítségével a böngészőjéből kezdeményezett hívásokat videohívásokká alakíthatja.

two people video calling
LiveAgent - free customer management software Performance analysis

Híváskövetés, híváslisták, jelentések

Ellenőrizze a bejövő és kimenő hívásait, tudja meg, hogy melyik ügynöke a legproduktívabb, milyen hosszúak a hívásai és ismerje meg azokat a mérőszámokat, amelyek segíthetnek az ügyfélszolgálata fejlesztésében.

Korlátlan hívásrögzítés

A LiveAgent telefonszoftver segítségével végtelenszámú hívásrögzítést tárolhat. Minden bejövő és kimenő hívást rögzíthet és tárolhat a LiveAgent rendszerében.

Ha pedig minőségbiztosítási, képzési vagy jogi célból szeretne hozzáférni a hívásaihoz, azt egy kattintással megteheti.

LiveAgent Call Recording Example inside of the ticket
liveagent tools

Többféle eszköztípus támogatása

A LiveAgent telefonszoftver többféle telefonos eszköztípust támogat:

  1. Fejhallgatók
  2. Böngészők
  3. Mobil applikációk
  4. Vezetékes telefonok
  5. Softphone alkalmazásokat

LiveAgent mobil applikáció

Készítettünk egy applikációt, amely egyszerűen összekapcsolja az Android és iOS készülékeit az internetes ügyfeleivel.

Nyújtson ügyfélszolgálatot menet közben is, a hordozható magyar telefonszoftver segítségével.

google play badge
app store badge
LiveAgent logo on phone screen

Miért a LiveAgent telefonszoftver a megfelelő választás az Ön számára?

LiveAgent Login

Könnyen használható felhő alapú technológia

A LiveAgent felhőalapú szoftverét könnyű beállítani és használni. Kezdje el az ügyfélszolgálati szoftverünk használatát anélkül, hogy az informatikai csapata segítségét kellene kikérnie!

Definition of customer engagement

Többcsatornás platform egy rendszerben

A telefonszoftver csak egy része az általunk nyújtott komplex szolgáltatásnak, amelynek a segítségével egyszerűen kezelheti a jegyeit, emailjeit, csevegéseit, hívásait és a közösségi média üzeneteit.

get inspired

Több, mint 21000 vállalkozás megbízottja

A LiveAgent a lehető legjobb szolgáltatást nyújtja az ügyfeleinek már 2004 óta. Csatlakozzon a LiveAgent családhoz és tapasztalja meg Ön is azt a szolgáltatást, amiért a kis- és középvállalkozások számára Magyarországon mi vagyunk a legjobbra értékelt ügyfélszolgálati szoftver a piacon.

Multilingual support in LiveAgent

Többnyelvű szoftver

Az ügyfél-elégedettségi szoftverünket világszerte használják, amelyhez teljes körű, vagy részleges többnyelvű támogatást igényelhet. Az applikáció +40 nyelven elérhető, a speciális karaktereket pedig saját magának állíthatja be.

Megunta, hogy folyamatosan váltogatnia kell a telefon, chat, emailek és egyéb kommunikációs eszközök között?

Erre semmi szükség nincs! A LiveAgent egy olyan magyar egyedi szoftver, ami több kommunikációs csatornát hoz egy tető alá! Emellett pedig megfizethető és átlátható az árazása! Ne fizessen kiegészítő díjakat az ügyfélszolgálati rendszere működtetéséért! Hasonlítsa össze a többcsatornás megoldásainkat a magyar piacon található szolgáltatókkal!

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

Upset man-illustration

Váltson még ma a LiveAgent telefonszoftverének használatára

    Mit mondanak rólunk az ügyfeleink?

    Kapcsolódó cikkek ehhezTelefonszoftver
    A VoIP telefon rugalmas és megfizethető módja a telefonhívások kezdeményezésének és fogadásának. Olvasson tovább, hogy megtudja, hogyan működik ez a fajta digitális telefon.

    VoIP telefon

    A LiveAgent szoftver segítséget nyújt az ügyfélszolgálati feladatok hatékonyabb kezeléséhez, beleértve a hívás elhelyezést és az ügyfélkapcsolat kezelését. Az alkalmazás több funkciót kínál, mint például az egyedi jegy mezők és a kampánykezelés. A VoIP telefonok rugalmasságot nyújtanak és helytakarékos alternatívát kínálnak a hagyományos vezetékes telefonokkal szemben.

    Ingyenes magyar ügyfélmenedzsment szoftvert keres? Tekintse meg a LiveAgent előnyeit, hogy alkalmasak-e Önnek, vagy hozza létre saját ingyenes profilját.

    Ingyenes magyar ügyfélmenedzsment szoftvert keres?

    "A LiveAgent szoftver lehetővé teszi az ügyfélinterakciók optimalizálását, valamint az ügynökök korlátlan támogatását. Kínál kommunikációs csatornákat és ingyenes tudásbázist."

    A LiveAgent omnichannel call center szoftver lehetővé teszi az ügynökök számára, hogy személyre szabott szolgáltatást nyújtsanak ügyfelei számára. Próbálja ki az új ügyfélszolgálati élményt most.

    Call center szoftver

    Insights for effective marketing strategies and improved customer experience are provided. Call center scripts and tools can enhance feedback quality and satisfaction. LiveAgent software offers omnichannel communication and simplifies support and sales processes, increasing customer engagement and satisfaction.

    Bővítse támogatási képességeit a LiveAgent önkiszolgáló szoftverportáljával. Lehetővé teszi ügyfeleinek, hogy önállóan oldják meg a problémákat - a nap 24 órájában.

    Önkiszolgáló Szoftver

    A LiveAgent hatékony ügyfélszolgálati szoftver, mely számos technikai segítséget nyújt, és integrációs kérelem sablonokkal könnyen integrálható. Az önkiszolgáló szoftverportál segít az ügyfeleknek önállóan megoldani problémáikat, míg a LiveAgent számos funkcióval és integrációval rendelkezik. Az ingyenes próba lehetőséget biztosít az érdeklődőknek.

    Nagy mennyiségű e-mailt kezelhet hatékonyan az e-mail kezelő szoftverrel. Tudjon meg többet az e-mail kezelő rendszer előnyeiről, funkcióiról és egyebekről!

    E-mail kezelő szoftver

    A LiveAgent nagy segítség az ügyfelekkel való kommunikációban, a jegyértékesítésben és az automatizálásban. A szoftver segít növelni a vásárlói elégedettséget és az értékesítést. A CRM és egyéni CRM mezők lehetővé teszik a személyre szabott ügyfélszolgálatot. Az e-mail címkék és feladatmenedzserek segítenek az e-mailek rendszerezésében és kezelésében.

    A LiveAgent visszahívó szoftver egy minden az egyben megoldás, amely call centert is tartalmaz. Visszahívási megoldásunk minden szükséges funkcióval rendelkezik. Próbálja ki ingyenesen.

    Növelje az elégedettséget visszahívó szoftverrel

    A LiveAgent call center szoftver lehetővé teszi a központosított, mindencsatornás ügynökasztalat, a soros visszahívási rendszert és a saját tudásbázis létrehozását, hogy növelje az ügyfelek elégedettségét és javítsa az ügynökök teljesítményét.

    Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

    Start Free Trial x