Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Egy megbízható magyar telefonszoftvert keres?

Belefáradt a hívások megszakításába, a hosszú várakozási időbe és a frusztrált ügyfelekbe? Növelje a szolgáltatása minőségét telefonszoftver használatával!

A telefonszoftver segít a belföldi és a külföldi hívásai rögzítésében, listázásában és a megfelelő ügynöknek történő irányításban.

Kíváncsi lett? Megértjük! Felejtse el a call centert, hiszen a telefonszoftvereké a jövő!

logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logo esky color
logó ügyfél usc
Professional built-in call center software

Mi az a telefonszoftver?

A telefonszoftvert sokan ügyfélszolgálati szoftvernek nevezik, mivel mindkét megoldás a VoIP technológiát használja, amely segítségével a hangokat, digitális jelekké alakítja. Ezeket pedig az internet segítségével küldi el.

A vállalatok általában azért használnak telefonszoftvereket, mert a segítségükkel belföldi és nemzetközi hívásokat kezdeményezhetnek, eget rengetően magas összegek kifizetése nélkül. Kíváncsi lett? Nézze meg a VoIP partnereinket!

Miért használnak a vállalatok telefonszoftvert?

Flower money icon

Olcsóbb

Indítson és fogadjon nemzetközi és belföldi hívásokat olcsón! Ehhez mindössze egy helyi árszabású havidíjat kell fizetnie. Extra percdíjak nélkül.

House icon

Ideális távmunkához

Mivel az ügynökök bármilyen eszközön használhatják a telefonszoftvert, amely rendelkezik internetes hozzáféréssel, a szoftver kiváló távmunkára, vagy akkor, ha a munkatársa otthonról dolgozik.

Stars

Megbízhatóbb

A telefonszoftver segítségével jobb élményt nyújthat az ügyfelei számára és megannyi magas szintű funkció mellett a hívásrögzítés, a visszahívás és a híváslisták is a segítségére lesznek ebben.

A LiveAgent telefonos szoftver funkciói

Okos hívásátirányítás

A LiveAgent a megfelelő részlegekhez irányítja a bejövő hívásokat. Emellett pedig azt is beállíthatja, hogy véletlenszerűen továbbítsa a hívásokat az ügynökökhöz, vagy egy bizonyos prioritási sorrendben.

A hívásokat csak azokhoz az ügynökökhöz továbbítja a rendszer, akik online vannak és készen állnak a hívás fogadására.

IVR és visszahívás opciók

A LiveAgent által olyan egyéni IVR rendszert is felépíthet, amely támogatja a visszahívást.

Az IVR üzeneteit egyenesen a LiveAgentben rögzítheti, vagy feltöltheti előre elkészített IVR üdvözléseket és rendszer üzeneteket is.

Inbound and Outbound Call Center Software

Belső hívások a kollégák között

A LiveAgent támogatja az ügynökök közötti ingyenes belső hívásokat (és csevegést is)! Minden hívás böngésző alapú és nem kell letölteni semmilyen külső, harmadik fél által biztosított applikációt.

Személyre szabott szolgáltatás videóhívások által

Személyesen szeretne beszélni az ügyfeleivel, de túl messze vannak? Indítson videohívást! A LiveAgent segítségével a böngészőjéből kezdeményezett hívásokat videohívásokká alakíthatja.

two people video calling
free-customer-management-software-Performance-analysis-LiveAgent

Híváskövetés, híváslisták, jelentések

Ellenőrizze a bejövő és kimenő hívásait, tudja meg, hogy melyik ügynöke a legproduktívabb, milyen hosszúak a hívásai és ismerje meg azokat a mérőszámokat, amelyek segíthetnek az ügyfélszolgálata fejlesztésében.

Korlátlan hívásrögzítés

A LiveAgent telefonszoftver segítségével végtelenszámú hívásrögzítést tárolhat. Minden bejövő és kimenő hívást rögzíthet és tárolhat a LiveAgent rendszerében.

Ha pedig minőségbiztosítási, képzési vagy jogi célból szeretne hozzáférni a hívásaihoz, azt egy kattintással megteheti.

Call Recording Example inside of the ticket
liveagent tools

Többféle eszköztípus támogatása

A LiveAgent telefonszoftver többféle telefonos eszköztípust támogat:

  1. Fejhallgatók
  2. Böngészők
  3. Mobil applikációk
  4. Vezetékes telefonok
  5. Softphone alkalmazásokat

LiveAgent mobil applikáció

Készítettünk egy applikációt, amely egyszerűen összekapcsolja az Android és iOS készülékeit az internetes ügyfeleivel.

Nyújtson ügyfélszolgálatot menet közben is, a hordozható magyar telefonszoftver segítségével.

mobile phone all iphone liveagent

Miért a LiveAgent telefonszoftver a megfelelő választás az Ön számára?

LiveAgent Login

Könnyen használható felhő alapú technológia

A LiveAgent felhőalapú szoftverét könnyű beállítani és használni. Kezdje el az ügyfélszolgálati szoftverünk használatát anélkül, hogy az informatikai csapata segítségét kellene kikérnie!

Definition of customer engagement

Többcsatornás platform egy rendszerben

A telefonszoftver csak egy része az általunk nyújtott komplex szolgáltatásnak, amelynek a segítségével egyszerűen kezelheti a jegyeit, emailjeit, csevegéseit, hívásait és a közösségi média üzeneteit.

get inspired

Több, mint 21000 vállalkozás megbízottja

A LiveAgent a lehető legjobb szolgáltatást nyújtja az ügyfeleinek már 2004 óta. Csatlakozzon a LiveAgent családhoz és tapasztalja meg Ön is azt a szolgáltatást, amiért a kis- és középvállalkozások számára Magyarországon mi vagyunk a legjobbra értékelt ügyfélszolgálati szoftver a piacon.

Multilingual support included

Többnyelvű szoftver

Az ügyfél-elégedettségi szoftverünket világszerte használják, amelyhez teljes körű, vagy részleges többnyelvű támogatást igényelhet. Az applikáció +40 nyelven elérhető, a speciális karaktereket pedig saját magának állíthatja be.

Megunta, hogy folyamatosan váltogatnia kell a telefon, chat, emailek és egyéb kommunikációs eszközök között?

Erre semmi szükség nincs! A LiveAgent egy olyan magyar egyedi szoftver, ami több kommunikációs csatornát hoz egy tető alá! Emellett pedig megfizethető és átlátható az árazása! Ne fizessen kiegészítő díjakat az ügyfélszolgálati rendszere működtetéséért! Hasonlítsa össze a többcsatornás megoldásainkat a magyar piacon található szolgáltatókkal!

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

image person 3

Mit mondanak rólunk az ügyfeleink?

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

    Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

Telefonszoftver GYIK

Mi a telefonszoftver?

A telefonszoftver egy olyan rendszer, ahol internet-alapú eszközökön keresztül kezdeményezhet és fogadhat hívásokat. VoIP (Voice over Internet Protocol) néven is ismert.

Hogyan válasszuk ki a telefonszoftvert?

Az első lépés egy lista létrehozása a vállalat igényeiről és preferenciáiról a rendszerrel kapcsolatban. Ezt követően nézze át a szoftver vásárlói értékeléseit értékelő platformokon. A szoftver kutatása során hasonlítsa össze a szolgáltatásokat, az integrációkat, a testreszabást és a könnyű kezelhetőséget. Ennek a folyamatnak elő kell segítenie a különböző szoftverek közötti eligazodást, valamint meg kell győznie a feliratkozót. Ha azonban még mindig habozik a szoftverrel kapcsolatban, tesztelje a termékpróbákat, hogy melyiket preferálja a legjobban.

Milyen előnyökkel jár a telefonszoftver?

A telefonszoftver egyik fő előnye az alacsony költsége, mivel nem kell eszközökre költeni. A következő előny az elérhetőség. Szinte bárhonnan csatlakozhat. Csak egy internet-kapcsolatra van szüksége, hogy reagáljon az ügyfelekre. Ezenkívül csökkentheti a vállalat hangpostáját azzal, hogy megválasztja, hol és hogyan hívják az ügyfelek.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót