Belefáradt a hívások megszakításába, a hosszú várakozási időbe és a frusztrált ügyfelekbe? Növelje a szolgáltatása minőségét telefonszoftver használatával!
A telefonszoftver segít a belföldi és a külföldi hívásai rögzítésében, listázásában és a megfelelő ügynöknek történő irányításban.
Kíváncsi lett? Megértjük! Felejtse el a call centert, hiszen a telefonszoftvereké a jövő!
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
A telefonszoftvert sokan ügyfélszolgálati szoftvernek nevezik, mivel mindkét megoldás a VoIP technológiát használja, amely segítségével a hangokat, digitális jelekké alakítja. Ezeket pedig az internet segítségével küldi el.
A vállalatok általában azért használnak telefonszoftvereket, mert a segítségükkel belföldi és nemzetközi hívásokat kezdeményezhetnek, eget rengetően magas összegek kifizetése nélkül. Kíváncsi lett? Nézze meg a VoIP partnereinket!
Indítson és fogadjon nemzetközi és belföldi hívásokat olcsón! Ehhez mindössze egy helyi árszabású havidíjat kell fizetnie. Extra percdíjak nélkül.
Mivel az ügynökök bármilyen eszközön használhatják a telefonszoftvert, amely rendelkezik internetes hozzáféréssel, a szoftver kiváló távmunkára, vagy akkor, ha a munkatársa otthonról dolgozik.
A telefonszoftver segítségével jobb élményt nyújthat az ügyfelei számára és megannyi magas szintű funkció mellett a hívásrögzítés, a visszahívás és a híváslisták is a segítségére lesznek ebben.
A LiveAgent a megfelelő részlegekhez irányítja a bejövő hívásokat. Emellett pedig azt is beállíthatja, hogy véletlenszerűen továbbítsa a hívásokat az ügynökökhöz, vagy egy bizonyos prioritási sorrendben.
A hívásokat csak azokhoz az ügynökökhöz továbbítja a rendszer, akik online vannak és készen állnak a hívás fogadására.
A LiveAgent által olyan egyéni IVR rendszert is felépíthet, amely támogatja a visszahívást.
Az IVR üzeneteit egyenesen a LiveAgentben rögzítheti, vagy feltöltheti előre elkészített IVR üdvözléseket és rendszer üzeneteket is.
A LiveAgent támogatja az ügynökök közötti ingyenes belső hívásokat (és csevegést is)! Minden hívás böngésző alapú és nem kell letölteni semmilyen külső, harmadik fél által biztosított applikációt.
Személyesen szeretne beszélni az ügyfeleivel, de túl messze vannak? Indítson videohívást! A LiveAgent segítségével a böngészőjéből kezdeményezett hívásokat videohívásokká alakíthatja.
Ellenőrizze a bejövő és kimenő hívásait, tudja meg, hogy melyik ügynöke a legproduktívabb, milyen hosszúak a hívásai és ismerje meg azokat a mérőszámokat, amelyek segíthetnek az ügyfélszolgálata fejlesztésében.
A LiveAgent telefonszoftver segítségével végtelenszámú hívásrögzítést tárolhat. Minden bejövő és kimenő hívást rögzíthet és tárolhat a LiveAgent rendszerében.
Ha pedig minőségbiztosítási, képzési vagy jogi célból szeretne hozzáférni a hívásaihoz, azt egy kattintással megteheti.
A LiveAgent telefonszoftver többféle telefonos eszköztípust támogat:
A LiveAgent felhőalapú szoftverét könnyű beállítani és használni. Kezdje el az ügyfélszolgálati szoftverünk használatát anélkül, hogy az informatikai csapata segítségét kellene kikérnie!
A telefonszoftver csak egy része az általunk nyújtott komplex szolgáltatásnak, amelynek a segítségével egyszerűen kezelheti a jegyeit, emailjeit, csevegéseit, hívásait és a közösségi média üzeneteit.
A LiveAgent a lehető legjobb szolgáltatást nyújtja az ügyfeleinek már 2004 óta. Csatlakozzon a LiveAgent családhoz és tapasztalja meg Ön is azt a szolgáltatást, amiért a kis- és középvállalkozások számára Magyarországon mi vagyunk a legjobbra értékelt ügyfélszolgálati szoftver a piacon.
Az ügyfél-elégedettségi szoftverünket világszerte használják, amelyhez teljes körű, vagy részleges többnyelvű támogatást igényelhet. Az applikáció +40 nyelven elérhető, a speciális karaktereket pedig saját magának állíthatja be.
Erre semmi szükség nincs! A LiveAgent egy olyan magyar egyedi szoftver, ami több kommunikációs csatornát hoz egy tető alá! Emellett pedig megfizethető és átlátható az árazása! Ne fizessen kiegészítő díjakat az ügyfélszolgálati rendszere működtetéséért! Hasonlítsa össze a többcsatornás megoldásainkat a magyar piacon található szolgáltatókkal!
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews
Roman Bosch
Partly
Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.
Christine Preusler
HostingAdvice
A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.
Karl Dieterich
Covomo
A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.
Taras Baca
XperienceHR
Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.
Matt Janaway
The Workplace Depot
A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.
Viviane Carter
CSI Products
Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.
Christian Lange
Lucky-Bike
A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.
Jens Malmqvist
Projure
Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.
Catana Alexandru
Websignal
Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.
Jan Wienk
All British Casino
A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!
Sissy Böttcher
Study Portals
Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.
Peter Koning
TypoAssassin
Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.
Aranzazu F
Factorchic
Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.
Martin Drugaj
Atomer
2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.
Ivan Golubović
AVMarket
Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.
Rustem Gimaev
Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ
Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.
Randy Bryan
tekRESCUE
A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.
Alexandra Danišová
Nay
Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.
Samuel Smahel
m:zone
A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.
David Chandler
Volterman
Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron
Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!
Ne hallgasson ügyfeleire – tegye inkább ezt | Kristen Berman | TEDxBerlin
Ne hallgasson ügyfeleire – tegye inkább ezt | Kristen Berman | TEDxBerlin
A toborzási ellenőrző lista összefoglalja az ügyfélszolgálati munkatársak számára az állásra vonatkozó követelményeket és a toborzási folyamatot. A lista tartalmazza a HR-toborzási politika és a munkaköri leírások vizsgálatát, interjú kérdések kidolgozását, jelöltek kutatását és választását, valamint a felvételi folyamat elindítását. Az időkövető eszközök segítenek azonosítani az idővel kapcsolatos problémákat és a LiveAgent beépített időkövetése lehetővé teszi a manuális adatbevitelt és jelentések készítését. Az ügynökök fontos részét képezik minden vállalatnak, akik gondoskodnak az ügyfelekről és támogatást nyújtanak. Az ügyfélszolgálati képviselőnek megfelelő készségekkel kell rendelkeznie.
Az élő csevegés fontos a vállalatok ügyfélszolgálati tevékenységeiben, hiszen javítja a konverziókat és a hűséget. Az ügyfélszolgálati munkatársak feladatai közé tartozik a termékekkel kapcsolatos kérdések megválaszolása és a problémák megoldása. Az értékelés gyűjtése és játékosítása mind fontos részei az ügyfélszolgálatnak. A LiveAgent demó és támogatást nyújt ezen a területen is.
Nagyra értékeljük, hogy regisztrált a LiveAgentre.
A fiók telepítése után azonnal üzenetet küldünk az Ön e-mail címére, amely tartalmazza a bejelentkezési adatokat.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk