Az első számú telefonos szoftver

Fedezze fel, milyen egyszerű lehet professzionális hívástámogatást nyújtani.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
  • ✓ Nincs szükség bankkártyára    
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Egy megbízható magyar telefonszoftvert keres?

Belefáradt a hívások megszakításába, a hosszú várakozási időbe és a frusztrált ügyfelekbe? Növelje a szolgáltatása minőségét telefonszoftver használatával!

A telefonszoftver segít a belföldi és a külföldi hívásai rögzítésében, listázásában és a megfelelő ügynöknek történő irányításban.

Kíváncsi lett? Megértjük! Felejtse el a call centert, hiszen a telefonszoftvereké a jövő!

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
USC logo
Professional built-in call center software

Mi az a telefonszoftver?

A telefonszoftvert sokan ügyfélszolgálati szoftvernek nevezik, mivel mindkét megoldás a VoIP technológiát használja, amely segítségével a hangokat, digitális jelekké alakítja. Ezeket pedig az internet segítségével küldi el.

A vállalatok általában azért használnak telefonszoftvereket, mert a segítségükkel belföldi és nemzetközi hívásokat kezdeményezhetnek, eget rengetően magas összegek kifizetése nélkül. Kíváncsi lett? Nézze meg a VoIP partnereinket!

Miért használnak a vállalatok telefonszoftvert?

Olcsóbb

Indítson és fogadjon nemzetközi és belföldi hívásokat olcsón! Ehhez mindössze egy helyi árszabású havidíjat kell fizetnie. Extra percdíjak nélkül.

Ideális távmunkához

Mivel az ügynökök bármilyen eszközön használhatják a telefonszoftvert, amely rendelkezik internetes hozzáféréssel, a szoftver kiváló távmunkára, vagy akkor, ha a munkatársa otthonról dolgozik.

Megbízhatóbb

A telefonszoftver segítségével jobb élményt nyújthat az ügyfelei számára és megannyi magas szintű funkció mellett a hívásrögzítés, a visszahívás és a híváslisták is a segítségére lesznek ebben.

A LiveAgent telefonos szoftver funkciói

Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent

Okos hívásátirányítás

A LiveAgent a megfelelő részlegekhez irányítja a bejövő hívásokat. Emellett pedig azt is beállíthatja, hogy véletlenszerűen továbbítsa a hívásokat az ügynökökhöz, vagy egy bizonyos prioritási sorrendben.

A hívásokat csak azokhoz az ügynökökhöz továbbítja a rendszer, akik online vannak és készen állnak a hívás fogadására.

IVR és visszahívás opciók

A LiveAgent által olyan egyéni IVR rendszert is felépíthet, amely támogatja a visszahívást.

Az IVR üzeneteit egyenesen a LiveAgentben rögzítheti, vagy feltöltheti előre elkészített IVR üdvözléseket és rendszer üzeneteket is.

Youtube video: IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Belső hívások a kollégák között

A LiveAgent támogatja az ügynökök közötti ingyenes belső hívásokat (és csevegést is)! Minden hívás böngésző alapú és nem kell letölteni semmilyen külső, harmadik fél által biztosított applikációt.

Személyre szabott szolgáltatás videóhívások által

Személyesen szeretne beszélni az ügyfeleivel, de túl messze vannak? Indítson videohívást! A LiveAgent segítségével a böngészőjéből kezdeményezett hívásokat videohívásokká alakíthatja.

two people video calling
LiveAgent - free customer management software Performance analysis

Híváskövetés, híváslisták, jelentések

Ellenőrizze a bejövő és kimenő hívásait, tudja meg, hogy melyik ügynöke a legproduktívabb, milyen hosszúak a hívásai és ismerje meg azokat a mérőszámokat, amelyek segíthetnek az ügyfélszolgálata fejlesztésében.

Korlátlan hívásrögzítés

A LiveAgent telefonszoftver segítségével végtelenszámú hívásrögzítést tárolhat. Minden bejövő és kimenő hívást rögzíthet és tárolhat a LiveAgent rendszerében.

Ha pedig minőségbiztosítási, képzési vagy jogi célból szeretne hozzáférni a hívásaihoz, azt egy kattintással megteheti.

LiveAgent Call Recording Example inside of the ticket
liveagent tools

Többféle eszköztípus támogatása

A LiveAgent telefonszoftver többféle telefonos eszköztípust támogat:

  1. Fejhallgatók
  2. Böngészők
  3. Mobil applikációk
  4. Vezetékes telefonok
  5. Softphone alkalmazásokat

LiveAgent mobil applikáció

Készítettünk egy applikációt, amely egyszerűen összekapcsolja az Android és iOS készülékeit az internetes ügyfeleivel.

Nyújtson ügyfélszolgálatot menet közben is, a hordozható magyar telefonszoftver segítségével.

LiveAgent logo on phone screen

Miért a LiveAgent telefonszoftver a megfelelő választás az Ön számára?

LiveAgent Login

Könnyen használható felhő alapú technológia

A LiveAgent felhőalapú szoftverét könnyű beállítani és használni. Kezdje el az ügyfélszolgálati szoftverünk használatát anélkül, hogy az informatikai csapata segítségét kellene kikérnie!

Definition of customer engagement

Többcsatornás platform egy rendszerben

A telefonszoftver csak egy része az általunk nyújtott komplex szolgáltatásnak, amelynek a segítségével egyszerűen kezelheti a jegyeit, emailjeit, csevegéseit, hívásait és a közösségi média üzeneteit.

get inspired

Több, mint 21000 vállalkozás megbízottja

A LiveAgent a lehető legjobb szolgáltatást nyújtja az ügyfeleinek már 2004 óta. Csatlakozzon a LiveAgent családhoz és tapasztalja meg Ön is azt a szolgáltatást, amiért a kis- és középvállalkozások számára Magyarországon mi vagyunk a legjobbra értékelt ügyfélszolgálati szoftver a piacon.

Multilingual support in LiveAgent

Többnyelvű szoftver

Az ügyfél-elégedettségi szoftverünket világszerte használják, amelyhez teljes körű, vagy részleges többnyelvű támogatást igényelhet. Az applikáció +40 nyelven elérhető, a speciális karaktereket pedig saját magának állíthatja be.

Megunta, hogy folyamatosan váltogatnia kell a telefon, chat, emailek és egyéb kommunikációs eszközök között?

Erre semmi szükség nincs! A LiveAgent egy olyan magyar egyedi szoftver, ami több kommunikációs csatornát hoz egy tető alá! Emellett pedig megfizethető és átlátható az árazása! Ne fizessen kiegészítő díjakat az ügyfélszolgálati rendszere működtetéséért! Hasonlítsa össze a többcsatornás megoldásainkat a magyar piacon található szolgáltatókkal!

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

Upset man-illustration

Mit mondanak rólunk az ügyfeleink?

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.

  • Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

    Rustem Gimaev

    Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

    Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

Telefonszoftver GYIK

Mi a telefonszoftver?

A telefonszoftver egy olyan rendszer, ahol internet-alapú eszközökön keresztül kezdeményezhet és fogadhat hívásokat. VoIP (Voice over Internet Protocol) néven is ismert.

Hogyan válasszuk ki a telefonszoftvert?

Az első lépés egy lista létrehozása a vállalat igényeiről és preferenciáiról a rendszerrel kapcsolatban. Ezt követően nézze át a szoftver vásárlói értékeléseit értékelő platformokon. A szoftver kutatása során hasonlítsa össze a szolgáltatásokat, az integrációkat, a testreszabást és a könnyű kezelhetőséget. Ennek a folyamatnak elő kell segítenie a különböző szoftverek közötti eligazodást, valamint meg kell győznie a feliratkozót. Ha azonban még mindig habozik a szoftverrel kapcsolatban, tesztelje a termékpróbákat, hogy melyiket preferálja a legjobban.

Milyen előnyökkel jár a telefonszoftver?

A telefonszoftver egyik fő előnye az alacsony költsége, mivel nem kell eszközökre költeni. A következő előny az elérhetőség. Szinte bárhonnan csatlakozhat. Csak egy internet-kapcsolatra van szüksége, hogy reagáljon az ügyfelekre. Ezenkívül csökkentheti a vállalat hangpostáját azzal, hogy megválasztja, hol és hogyan hívják az ügyfelek.

Related Articles to Telefonszoftver
Ismerje meg, hol kereshet eladó call centert. Mélyrehatóan értse meg az ügyfélszolgálati fogalmakat a szakemberek egyszerű magyarázataival.

Eladó call center

A cikk azt javasolja, hogy a call center váltásának betartása kulcsfontosságú, az áttérés létfontosságú minden call center számára. A Call Center megoldások és technológiák segítenek a hatékonyság javításában, különösen a virtuális kapcsolattartó központok nagyon hasznosak. Az üzlet megvásárlása további befektetést igényel, de lehetőséget kínál a nagyobb profitra. A cikk végén az olvasókat arra ösztönzi, hogy ellenőrizze az eladó vállalkozások listáit a call center megvásárlása érdekében.

Tudjon meg többet a bejövő hívásról. A szakemberek egyszerű magyarázataival mélyen megértheti az ügyfélszolgálati koncepciókat.

Bejövő hívás

A LiveAgent szolgáltatásáról és annak előnyeiről olvashatunk, valamint a felhasználási feltételeiről, biztonsági politikájáról és adatvédelmi irányelveiről. A weboldal sütiket használ, amelyekről részletesen tájékoztat. A LiveAgent fiók létrehozása folyamatban van, az ügyfél emailben kapja majd meg a belépési adatait.

Nem tudja a különbséget a bejövő és a kimenő call center között? Ismerje meg a különbséget, és tudjon meg többet a kimenő kulcsfunkciókról.

Kimenő hívásközpont

Az ügyfélszolgálati bejövő hívásokat meglévő ügyfelek kezdeményezik, míg az értékesítési bejövő hívásokat potenciális ügyfelek kezdeményezik. A bejövő hívások kezelése során fontos pozitív attitűdöt megőrizni, személyre szabni a kapcsolatot, ura lenni a helyzetnek és megérteni az ügyféligényeket. Az ügyfélszolgálati támogatás és az ügyfél élmény kulcsfontosságú az elégedettséghez. A LiveAgent számos fontos funkcióval rendelkezik, mint a valós idejű chat és az online látogatók kezelése. Az alkalmazás 14 napig ingyenesen használható.

Ha kiemelkedő ügyfélszolgálatot kíván nyújtani ügyfeleinek, akkor az ingyenes virtuális telefonközpont-szoftver használata nagyszerű módja a kezdésnek.

Ingyenes Call Center Szoftver

A lojális ügyfelek javítják a nyereséget, így érdemes befektetni egy kivételes call center élmény megteremtésébe. Számos call center eszköz segít a kommunikáció egyszerűsítésében, a pénzügyi szektor pedig a legkeresettebb. A call center megfelelőségi ellenőrző lista biztonságos hálózati infrastruktúrát biztosít, míg a LiveAgent befektetése akár 95%-kal is növelheti a profitot. A promóterek nagyobb valószínűséggel vásárolnak újra, bocsátanak meg hibákat és kipróbálják az új ajánlatokat.

Érdekli egy call center indítása, de fogalma sincs, hol kezdje? Összeállítottunk egy call center ellenőrzőlistát, amely végigvezeti Önt minden lépésen.

A végső call center ellenőrzőlista

A cikk az alábbi témákat érinti: call center ellenőrzőlista, kapcsolattartó központ típusa, költségvetés számítása és call center eszközök tesztelése. A megfelelő call center típus kiválasztásához célok meghatározására van szükség. A kapcsolat központ típusának kiválasztása az üzleti igényektől függ. A költségvetés kiszámítása segít abban, hogy reális elképzeléseink legyenek a kapcsolattartó központ létrehozásának és működtetésének költségeiről. A különböző call center eszközök tesztelése segít megtalálni az optimális megoldást.

Tudja meg, hogy mely hívásközpont-készségek elengedhetetlenek ahhoz, hogy kiváló telefonos ügyfélszolgálati ügynök legyen önből.

Call center készségek

A call center ügynöki pozíció erős interperszonális készségeket igényel. A hatékony kommunikáció, az aktív hallgatás és a munkahelyi illemtan kulcsfontosságúak, ahogy a pozitív hozzáállás és a hatékony stresszkezelés is. Fontos, hogy a call center ügynökök ismerjék és betartsák a vállalati eljárásokat és irányelveket, és tudjanak csapatban dolgozni, és segítséget kérni, ha szükséges.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót