Az Új blogbejegyzés e-mail sablonok című oldalon a blogbejegyzések rendszeres frissítésének és az értesítéseknek szentelnek figyelmet, valamint értékes tippeket és sablonokat kínálnak az olvasók számára.
Kihívás, hogy rendszeresen írjon értékes blogbejegyzéseket, miközben ügyfeleit érdekli és elkötelezi az üzlete iránt. De egy újabb kihívás, hogy valóban tájékoztassuk a közönséget arról, hogy új blogbejegyzés jelent meg az Ön webhelyén.
Természetesen vannak olyan emberek, akik értesítéseket állítanak be az új blogbejegyzésekhez, míg mások emlékezhetnek arra, hogy minden második napon, héten vagy hónapban visszanéznek.
De mások talán szívesebben kapnak értesítéseket e-mailben, mert nem ellenőrzik rendszeresen a blogját. A legtöbb ember egyszerűen túl elfoglalt, vagy elfelejti olyan gyakran látogatni a blogját, ezért nem fogja elolvasni a legújabb bejegyzéseit. És itt érkeznek új blogbejegyzési e-mailek.
Az egyik leghatékonyabb módja az olvasók értesítésének egy új blogbejegyzésről az, ha e-mailben elküldjük nekik a cikk bepillantását vagy részletét. Ezt jelenti az új blogbejegyzés e-mailje, amelynek célja, hogy figyelmeztesse feliratkozóit az új cikkekre.
Ennek az e-mailnek az a célja, hogy arra csábítsa felirakozóit, hogy olvassák el a teljes blogbejegyzést, hogy a “tovább olvasom” gombra kattintva vagy az ingyenes próbaidőszakra való regisztrációval vegyék fel a kapcsolatot vállalkozásával.
Megteheti azzal, hogy új blogbejegyzés e-mailt küld, amely:
Are you having difficulty with [pain point 1]? Does just thinking about [pain point 2] give you a headache?
It’s really annoying, right? You’ve been working hard on [task] for hours, then you start struggling to make progress, and now you’re stuck.
Believe us, you’re not alone. In fact, these are very common problems that many of our readers have been facing.
But don’t worry, because we’re here to help. We’ve just published a new guide to help people just like you, which you can read on our website by clicking the button below.
[Read our new blog post]
Kind regards,
[Name], [position] at [company]
Do you know what the single, most effective tip for completing [task] is? Well, you’re just one click away from finding out!
In our latest blog post, we are sharing our favorite tips for helping people achieve [objective].
Just click below to head on over to our website
[Go to the blog]
Thanks for reading!
[Company]
We know as well as anyone that trying to achieve your [objective] goals can be tough, which is why we’ve written a new blog post with [X] tips on how to do just that.
Here’s a sneak peek of the advice that you’ll find in our latest publication:
Tip for achieving objective 1
Tip for achieving objective 2
Tip for achieving objective 3…
To read the rest of our tips, click here [link] to read the full blog post on our website.
Best,
[Name], content writer for [company]
Egyes szerzők a teljes blogbejegyzést elküldik e-mailben, de ez nem a legjobb stratégia. Ez különösen igaz, ha üzleti céljai forgalmat teremtenek a webhelyére és/vagy felveszik az olvasókat a remarketinglistákba, ahelyett, hogy minél többen szeretnék elolvasni az Ön írtait. Ehelyett egy bepillantás vagy egy részlet alapján a címzettnek el kell olvasnia a webhely teljes cikkét.
A legjobb, ha minden új blogbejegyzés közzétételekor üzenetet küld a felhasználóinak. Ez a következő kérdéshez vezet, hogy milyen gyakran kell közzétennie egy új blogbejegyzést a webhelyén. A válasz erre természetesen sok tényezőtől függ, például attól, hogy mennyi ideje van az írásra és mennyi új anyagról kell beszélnie.
A legfontosabb szempont azonban az új blogbejegyzések közzétételének ütemezése. Ez nem csak abban segít, hogy az új tartalmak írása mellett maradjon, de ami még fontosabb, segíthet az olvasók számára megszokott szokás kialakításában és a márkájába vetett bizalom kialakításában.
Az új blogbejegyzés e-mailjének nem feltétlenül kell tartalmaznia olyan speciális elemeket, amelyek HTML kódolást igényelnek. Ha az e-mail célja az, hogy az embereket a webhelyére irányítsa, ahol egy teljes kiadványt elolvashatnak, akkor a másolat ugyanolyan egyszerű lehet, mint a szöveg, amely leírja a blogbejegyzés témáját (és egy linket arra).
Mivel azonban arra szeretné ösztönözni a címzettet, hogy tegye meg a kívánt lépést és látogassa meg webhelyét, hogy elolvassa a teljes blogot, célszerűbb lehet az e-mailt vizuálisan a lehető legvonzóbbá tenni HTML elemek, például képek, színek és különféle elemek bevonásával egyéb formázási lehetőségek segítségével.
Discover all that LiveAgent has to offer
Take advantage of our free 14-day trial! No credit card required, and you'll have access to all of our advanced features like live chat, email templates, ticketing, call center, social media integrations, and more.
Külsőleg közzétett cikk email sablonok
Nézze meg az email sablonjainkat a külsőleg közzétett cikkek hirdetéséről, amelyek visszavezetnek az oldalára. Szerezzen több nézettséget ezekkel az egyszerű tippekkel!
A marketing strategy focuses on reaching the target audience through various channels and creating a strong brand image to drive sales. It involves understanding consumer behavior and developing compelling messages to attract potential customers. Additionally, it involves analyzing market trends and competitors to differentiate the brand and stay ahead in the industry. By leveraging digital marketing tools and platforms, businesses can effectively reach their target audience and achieve their marketing goals. --END OF TEXT
Ügyfélszolgálat követési email sablonok
Az ügyfélszolgálatban az ügyfelek véleményének és javaslatainak gyűjtése fontos ahhoz, hogy a vállalkozások jobban kiszolgálják őket és megtartsák a hűségüket. Az ügyfélszolgálati támogatás kiemelkedő lehetőségeket kínál az ügyfél élmény fejlesztésére és az ügyfél-visszajelzések elemzése segíthet a termékek és csapatok javításában. Az Értékelés és Javaslat Tábla lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy ügyfélközpontú termékeket készítsenek a visszajelzések és javaslatok alapján. A Nicereply és a LiveAgent kombinálása pedig lehetővé teszi az ügyfélfelmérések beágyazását az üzenetváltások során.
Az e-mailek humanizálásának és személyre szabásának fontosságáról szól a szöveg, amely számos tippekkel és információkkal szolgál az információs és megerősítő e-mailek megírásáról. Az ügyfélszolgálatok számára az e-mail a legkedveltebb kapcsolattartási forma. LiveAgent demót és árazást, integrációkat és alternatívákat kínál az ügyfeleknek. A megerősítő e-mail fontos kommunikációs eszköz az ügyfélkapcsolat ápolásában és a vásárlói lojalitás javításában. Az e-mail sablonok előre elkészített üzenetkeretek, amelyek segítik a saját példány megírását.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.