Elégítse ki ügyfeleit az azonnali válaszokkal

Könnyedén hozhat létre lenyűgöző tudástárakat és GYIK-et.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓Ügyfélszolgálat 24/7    
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Knowledge base background
Knowledge base software animation

Tudásbázis szoftver a jobb önkiszolgáláshoz

Biztosítsa a legjobb ügyfélélményt önkiszolgáló ügyfélportálunkkal. Javítsa ügyfélszolgálati ügynökeinek napi rutinját, és biztosítson lenyűgöző felhasználói élményt az önkiszolgáló támogatási lehetőségekkel. Használja ki a LiveAgent tudásbázis eszközeit, és biztosítson releváns cikkeket, útmutatókat és egyéb hasznos információkat minden egyes ügyfél számára. Próbálja ki tudásbázis-platformunkat még ma, és nézze meg, hogyan segíthet az ügyfélszolgálat fejlesztésében.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
Tudásbázis szoftver a jobb önkiszolgáláshoz
USC logo

Üzenet-bepillantások

A tudástár egy olyan platform, ahol az ügyfélszolgálati ügynökök cikkeket oszthatnak meg az ügyfelekkel. A platform egyetlen, könnyen elérhető intézményi tudásforrásként szolgál. A tudásbázis egy önkiszolgáló ügyfélportál része. Ügyfelei böngészhetik tudásbázisát és az önkiszolgáló portál tartalmát, hogy tanácsokat kapjanak fórumokon, vagy megosszák tudásukat más ügyfelekkel.

Message sneak-peeks

Tudásbázis /
Ügyfélportál bemutató

00:00/05:06

Youtube video: Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent

Tudástár szoftver

A tudástár általában intuitív kezelőfelülettel, rich text szerkesztővel és más alapvető funkciókkal van tele, amelyek segíthetnek az ügynököknek tartalmat készíteni ügyfeleik számára. Az intelligens tudásbázis szolgáltatásai közé tartozik a többnyelvű támogatás, a hatékony keresőmotor, az egyéni témák, a vitafórumok és további alapvető szolgáltatások.

  • Könnyen elérhető tudásbáziscikkek minden ügyfél számára
  • Megbízható tudásmenedzsment egyetlen ügyfélszolgálati megoldásban

Knowledge base management

Javítsa tudásmenedzsmentjét, és adjon releváns válaszokat mindenkinek, aki nagyszerű ügyfélszolgálati tapasztalatokra vágyik.

Lets talk

Tudáskezelés támogatási csapatok számára

Intuitív tudástár szoftverünk segíthet a vállalati ismeretek kezelésében, és minden ügyfél számára elérhetővé teheti azokat. Oldja meg az ügyfelek problémáit és az ügyfélszolgálati jegyeket tudásmegosztással, és összpontosítson a sürgetőbb problémákra.

Csak néhány abból, amit az ügynökei használhatnak:

  • Írjon és nyújtson kidolgozott cikkeket az ügyfeleknek WYSIWYG szerkesztőnkkel
  • Külső és belső tudástárak a tudásmegosztáshoz
  • Testreszabható témák és gyönyörű felület a tudásközponthoz
Jobb ügyfélélmény tudásbázissal

Online tudástár az ügyfélportál részeként​

Adjon egyszerű válaszokat a kérdésekre, és csökkentse a válaszadási időt. Eszközünk többféle tudásbázist tartalmaz,
keresési funkciók és csapat-együttműködési eszközök.

Tartalomkezelés

A WYSIWYG szerkesztőnk segíthet cikkek, útmutatók és információs szegmensek létrehozásában, amelyek segítségével bővítheti tudásközpontját. A tudás megosztása egyszerű gyönyörű szerkesztőnkkel. Formázza szövegeit, adjon hozzá képeket, vagy használja ki a rendelkezésére álló egyéb speciális funkciókat. Markdown szerkesztőként is működik, így HTML vagy CSS segítségével is készíthet egyedi dizájnt.

  • Írja meg tanulási tartalmát WYSIWYG szerkesztőnkkel
  • Használja ki a HTML vagy CSS előnyeit cikkeinek javításához
Content management

Látogatókövetés

A LiveAgent fórum a tudásbázis platform szerves része. Bármely ügyfél vagy ügyfélszolgálati csapat tagja részt vehet a fórumon. Lehetőség van a problémák elhárítására, javaslatok megtételére és a problémák megoldására. Kihasználhatja a belső fórumok előnyeit is, és egyetlen tudásbázis-megoldással együttműködhet a belső tudásbázissal kapcsolatos kérdésekben.

  • Építsen kapcsolatokat az ügyfelekkel a támogatási fórumon keresztül
  • Együttműködés kollégákkal és ügyfelekkel egy helyen

Boldogabb vásárlók

Az ügyfelek visszajelzéseinek gyűjtése és javaslatok elolvasása javítja tudásbázisát és vállalkozását. Segíthet javítani a tanulási tartalmat, és jobb kapcsolatokat építhet ki az ügyfelekkel, ha elolvassa a javaslatokat, és válaszol rájuk. Kínáljon lehetőséget ügyfeleinek, hogy változtatásokat javasoljanak, vagy új ötleteket adjanak a fejlesztéshez. Adja hozzá és szabja testre a visszajelzés gombot ízlése szerint.

  • Gyűjtsön visszajelzéseket és javaslatokat egyetlen gombbal
  • Javítsa a kapcsolatokat az ügyfelek javaslatainak meghallgatásával
Happier customers

Részletes keresés

Ügyfelei egy keresőmező segítségével gyorsan megtalálhatják a válaszokat vagy konkrét témákat a tudásbázisában. Hatékony keresősávunknak köszönhetően tudáskezelő szoftverünk könnyen használható, különösen akkor, ha sok a tartalom. Az egyszerű keresési funkció segítségével segítheti ügyfeleit tudáscikkek megtalálásában, és csökkentheti a támogatási jegyek számát a gyakori problémákra.

  • Speciális keresési widget, amely segít az ügyfeleknek választ találni
  • Gyorsabb problémamegoldás és boldogabb ügyfelek

Intuitív kezelőfelület

Felhasználóbarát műszerfal

A hatékony tudásbázis azt jelenti, hogy releváns tartalommal segíti ügyfeleit. Nem szabad azonban megfeledkezni az alkalmazottakról sem. A felhasználóbarát irányítópult a tudásmenedzsment eszközben egy másik kulcsfontosságú funkció, amelyet gyakran figyelmen kívül hagynak. A LiveAgent kezelőfelülete lehetővé teszi ügynökei számára, hogy új cikkeket hozzanak létre kevés képzési idő nélkül. Készen áll a kipróbálására? Próbálja ki az ingyenes demót, és nézze meg magának.

  • Gyűjtsön visszajelzéseket és javaslatokat egyetlen gombbal
  • Javítsa a kapcsolatokat az ügyfelek javaslatainak meghallgatásával
Intuitive interface

Egyszerű szervezés

Kategóriák

Az online tudástár szoftvermegoldás létrehozásának lényege, hogy könnyen kereshető legyen. Azonban minél több tartalmat készít vállalkozása, annál inkább kaotikussá válhat. Ennek eredményeként a LiveAgent lehetővé teszi, hogy kategóriákat hozzon létre ügyfelei számára, és Ön nem fog elveszni a tartalomban. Hozzon létre különböző kategóriákat a leggyakoribb témákhoz, amelyekre meg kell válaszolni, és ossza fel a tananyagot tetszés szerint.

  • A tudás kategóriákkal való megosztásának javítása
  • Tegye könnyen megtalálhatóvá cikkeit a releváns témáknak megfelelően

Világszerte elérhető

A LiveAgent tudástár megoldása kiváló módja annak, hogy a hét minden napján, 24 órában önkiszolgáló lehetőséget kínáljon több országban. Vállalkozásának csak a lényeges cikkeket kell létrehoznia, és biztosítania kell azokat az ügyfelek által igényelt nyelveken. Ez a megoldás javíthatja a vásárlói élményt és ezáltal a vásárlói elégedettséget. Hozzon létre egy kategóriát minden nyelvhez, hogy frissítse tudásbázisának tartalmát az új közönség számára.

  • Hozzon létre tudástár tartalmat több nyelvhez
  • Érjen el nagyobb közönséget nyilvános tudásbázisával
Worldwide reach

Több tudástár

A több tudástár nagyon jól jön, ha cége több terméket, márkát értékesít, vagy több független szolgáltatást nyújt. Egyetlen LiveAgent fiók lehetőséget ad arra, hogy korlátlan tudásbázist hozzon létre, amelyek mindegyikének egyedi kialakítása, beállításai és tartalmai vannak. Lenyűgöző útmutatók segítségével biztosítsa ügyfeleit a kívánt tudásnak.

  • Több külső tudásbázis kezelése
  • Hozzon létre több privát tudásbázist az ügynökök számára

Felhasználói kézikönyvek

Cikkek

Írjon átfogó cikkeket, tele hasznos információkkal, és tartsa őket rendszerezve és könnyen megtalálhatónak. A LiveAgent WYSIWYG szerkesztőjével egyszerű cikkeket írni. Terjessze tudását, és hagyja, hogy ügyfelei maguk találjanak megoldást. Szeretné oktatni ügyfélszolgálati csapata tagjait? A belső tudásbázis cikkek oktatási anyagként szolgálhatnak, és segíthetik ügynökeit a problémák gyorsabb megoldásában.

  • Írjon átfogó cikkeket és útmutatókat a problémák megoldásához
  • Oktassa ki ügyfélszolgálati csapatait, és tegye őket szakértővé
User manuals

Fájl támogatás

Mellékletekkel szeretné bővíteni írásbeli tudását? Adjon hozzá képeket, képernyőképeket, fényképeket, hangfájlokat, például felvételeket, vagy akár videofájlokat, és ágyazzon be videókat olyan szolgáltatásokból, mint a YouTube. A mellékletek megkönnyíthetik a cikkek megértését és olvasását, vagy szórakoztatóbbá tehetik azokat. Adjon hozzá oktatóvideókat vagy bemutatókat az útmutatókhoz, vagy mutasson lépésről lépésre utasításokat a termék képernyőképeivel.

  • Adjon hozzá minden fontos melléklet típust a cikkekhez
  • Javítsa cikkeit képekkel, videókkal vagy hangfelvételekkel
Medal

Kezdje el a LiveAgent használatát most!

Próbálja ki mindazt, amit kínálunk egy 14 napos ingyenes próbaverzióval

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
  • ✓ Hitelkártya nem szükséges    
  • ✓ Bármikor lemondhatja

Gondtalan üzleti folyamatok
a tudásbázis platformmal

Ön ismeri a legjobban ügyfeleit. Adja meg nekik a szükséges információkat, és összpontosítson az elégedettségükre.

Clock icon

Türelmetlen vásárlók, akik segítségre várnak

Egy jól megírt tudásbáziscikk nyújtja ügyfeleinek a leggyorsabb segítséget. Tervezze meg és szerkessze az összes tudásbázis cikket egy WYSIWYG szerkesztővel.

Türelmetlen vásárlók, akik segítségre várnak

Elvesztett és összezavarodott vásárlók

Az elveszett ügyfelek elhagyják az oldalt. Ennek elkerülése érdekében hozzon létre GYIK-et (gyakran ismételt kérdések) és műszaki termékismertetőket a támogatási portál részeként.

Elvesztett és összezavarodott vásárlók

Túlterhelt ügyfélszolgálat

Csodálatos ügyfélszolgálatot szeretne nyújtani korlátozott erőforrásokkal? Csökkentse a bejövő e-mailek és csevegések terhelését tudásbázis létrehozásával.

Fejlesztés a rugalmas tudásmenedzsment szoftverrel

Fejlessze vállalkozását minden fontos szempontból és kezdje el teljesíteni az ügyfelek elvárásait a megfelelő tudásbázis-megoldással

Szerezzen előnyt

A vállalatok többsége ügyfélszolgálati csapatát szigorúan a közvetlen támogatásra összpontosítja. Lépjen előre a tudásbázis-kezelő szoftverrel, és biztosítsa a megfelelő erőforrásokat az ügyfelek önkiszolgálásához.

  • Lépjen előre egy fantasztikus tudásbázis támogatással
  • Javítsa vállalkozását jobb ügyfélszolgálattal
Chart

A cégek 1%-a

használ tudásbázisokat

Ne spóroljon az önkiszolgálással, és szerezzen előnyt a versenytársakkal szemben az ügyfélkörének megfelelő tudásbázissal. Biztosítson ügyfelei számára megbízható önsegítési lehetőséget

Megfelelni az elvárásoknak

Az ügyfelek releváns válaszokat várnak anélkül, hogy kapcsolatba kellene lépniük az ügyfélszolgálati csapattal. Keresési funkciónk segítségével azonnali válaszokat adhat, és csökkentheti az ügyfelek kérdéseinek számát.

  • Növelje az ügyfelek elégedettségét tudásbázissal
  • Azonnali válaszokat ad, és csökkenti a jegyterhelést
Chart

Az ügyfelek 66%-a

az önkiszolgálást részesíti előnyben

Az ügyfelek többsége megpróbálja önállóan megoldani a problémáit, mielőtt kapcsolatba lépne az ügyfélszolgálattal. Növelje elégedettségüket hatékony öntámogatási eszközök biztosításával.

Hozzon létre vásárlói hűséget

A tudástár látogatók többsége a rengeteg tudásbázis cikknek köszönhetően fizető vásárlóvá válik. Bővítse ügyfélbázisát hatékony tudásbázis szoftverrel.

  • Több ügyfelet vonzzon információs tartalommal
  • Növelje a befektetés megtérülését és a bevételeit
Chart

Az ügyfelek 90%-a

tudástárból jön

A tudástár cikkek segítségével több ügyfelet szerezhet és növelheti az ügyfelek megtartását a hasznos és hozzáértő tanácsoknak köszönhetően

Takarítson meg többet élő csevegési szolgáltatáson

Válasszon egy nagyszerű szoftvert csevegési lehetőségekkel a megfelelő áron. Takarítson meg pénzt árkalkulátorunkkal, és szerezze meg a legjobb ár-érték arányt a chat funkcióért.

Beszámolók

Szerezze be a LiveAgentet
és csatlakozzon a 7000 elégedett ügyfélhez

  • Roman Bosch
    Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.
    Hendrik Henze HEWO Internetmarketing
  • Razvan Sava
    Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.
    Rustem Gimaev Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ
  • Randy Bryan
    A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron
    David Chandler Volterman

A legjobb ár-érték arány pénzéért

Gondosan kiválasztottuk a funkciókat árterveinkben, így Ön kiválaszthatja a legolcsóbb csomagot a legjobb ár-érték arányban. Csak azért fizessen, amit felhasznál, anélkül, hogy megtörné a költségvetését.

14 napos próbaverzió
Hitelkártya nem szükséges
és még sok más
$15 hónap

Jegy

  • Korlátlan jegyelőzmény
  • Korlátlan számú e-mail címek
  • Speciális jelentéskészítés
  • Ügyfélportál + fórum
$29 hónap

Ticket+chat

  • Minden a Jegyben, plusz:
  • Korlátlan számú chat gombok
  • Visszajelzés kezelése
  • Valós idejű látogatók figyelése
$0 hónap

Ingyenes

  • 7 napos jegytörténet
  • 1 chat gomb
  • 1 telefonszám
  • 1 email cím

Gyakran Ismételt Kérdések

Ha kérdése van, nálunk megtalálja a választ. Tekintse meg a helpdesk árkalkulátorral kapcsolatos leggyakoribb kérdéseket.

Mik azok a tudástár eszközök?

A tudástár eszközök olyan eszközök, amelyek segítségével ügyfelei választ találhatnak kérdéseikre anélkül, hogy kapcsolatba kellene lépniük az ügyfélszolgálati csapattal. A tudástárak egy vállalkozás webhelyén találhatók GYIK, fórum vagy útmutató cikkek formájában.

Mi az a tudásbázis menedzsment?

A tudásbázis kezelés egy olyan szoftver, amelyet adatbázisok kezelésére és a felhasználók támogatására terveztek. A tudásbázisok útmutatókat, fórumokat és gyakran ismételt kérdéseket kínálnak.

Hogyan építsünk tudásbázist?

A tudásbázis felépítése azzal kezdődik, hogy eldönti, milyen információkat szeretne tartalmazni. Ezt követően döntse el az első cikk felépítését, és kezdje el írni. Tegye felhasználóbaráttá a tartalmat képernyőképek vagy oktatóvideók hozzáadásával. Tartalmazza a GYIK-et és a fórumokat. Tegye közzé tudásbázisát, és fogadjon visszajelzéseket és javaslatokat a felhasználóktól, hogy megtudja, mit kell még hozzáadni.

Mi az a tudásbázis szoftver?

A tudásbázis szoftver egy komplex help desk megoldás része. Ez egy önkiszolgálási forma a webhely látogatói/ügyfelei számára. Ezenkívül cége cikkeket, fórumokat és javaslati táblákat hozhat létre az ügyfélélmény maximalizálása érdekében.

Hogyan hozhat létre tudásbázis platformot a LiveAgentben?

Minden fiókhoz tartozik egy ingyenes Ügyfélportál/Tudásbázis példa, amelyet teljes mértékben személyre szabhat saját preferenciái alapján. A testreszabáshoz lépjen az Ügyfélportál > Általános > Beállítások menüpontra.

Miért fontos a tudásbázis?

A tudásbázisok azért fontosak, mert csökkentik az ügyfélszolgálati ügynökök munkáját, és időt takarítanak meg az ügyfelek számára. Ahelyett, hogy fel kellene venniük a kapcsolatot a vállalkozásokkal és várniuk kellene a válaszra, az ügyfelek azonnal megtalálhatják a keresett választ az interneten anélkül, hogy bárkivel kapcsolatba kellene lépniük.

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót