Könnyedén hozhat létre lenyűgöző tudástárakat és GYIK-et.
Biztosítsa a legjobb ügyfélélményt önkiszolgáló ügyfélportálunkkal. Javítsa ügyfélszolgálati ügynökeinek napi rutinját, és biztosítson lenyűgöző felhasználói élményt az önkiszolgáló támogatási lehetőségekkel. Használja ki a LiveAgent tudásbázis eszközeit, és biztosítson releváns cikkeket, útmutatókat és egyéb hasznos információkat minden egyes ügyfél számára. Próbálja ki tudásbázis-platformunkat még ma, és nézze meg, hogyan segíthet az ügyfélszolgálat fejlesztésében.
Gép általi adatátvitel
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
Üzenet-bepillantások
A tudástár egy olyan platform, ahol az ügyfélszolgálati ügynökök cikkeket oszthatnak meg az ügyfelekkel. A platform egyetlen, könnyen elérhető intézményi tudásforrásként szolgál. A tudásbázis egy önkiszolgáló ügyfélportál része. Ügyfelei böngészhetik tudásbázisát és az önkiszolgáló portál tartalmát, hogy tanácsokat kapjanak fórumokon, vagy megosszák tudásukat más ügyfelekkel.
00:00/05:06
Tudástár szoftver
A tudástár általában intuitív kezelőfelülettel, rich text szerkesztővel és más alapvető funkciókkal van tele, amelyek segíthetnek az ügynököknek tartalmat készíteni ügyfeleik számára. Az intelligens tudásbázis szolgáltatásai közé tartozik a többnyelvű támogatás, a hatékony keresőmotor, az egyéni témák, a vitafórumok és további alapvető szolgáltatások.
Javítsa tudásmenedzsmentjét, és adjon releváns válaszokat mindenkinek, aki nagyszerű ügyfélszolgálati tapasztalatokra vágyik.
Intuitív tudástár szoftverünk segíthet a vállalati ismeretek kezelésében, és minden ügyfél számára elérhetővé teheti azokat. Oldja meg az ügyfelek problémáit és az ügyfélszolgálati jegyeket tudásmegosztással, és összpontosítson a sürgetőbb problémákra.
Csak néhány abból, amit az ügynökei használhatnak:
Tudástár szoftverünk segíthet csökkenteni a jegyek mennyiségét azáltal, hogy önkiszolgáló platformot biztosít minden ügyfele számára. Még gyorsabb válaszokat, tanulási tartalmat és tudáscikkeket biztosít egy helyen, hogy boldogabb ügyfelei legyenek.
Csak néhány dolog abból, amit ügyfelei kapnak:
Adjon egyszerű válaszokat a kérdésekre, és csökkentse a válaszadási időt. Eszközünk többféle tudásbázist tartalmaz,
keresési funkciók és csapat-együttműködési eszközök.
Tartalomkezelés
A WYSIWYG szerkesztőnk segíthet cikkek, útmutatók és információs szegmensek létrehozásában, amelyek segítségével bővítheti tudásközpontját. A tudás megosztása egyszerű gyönyörű szerkesztőnkkel. Formázza szövegeit, adjon hozzá képeket, vagy használja ki a rendelkezésére álló egyéb speciális funkciókat. Markdown szerkesztőként is működik, így HTML vagy CSS segítségével is készíthet egyedi dizájnt.
Látogatókövetés
A LiveAgent fórum a tudásbázis platform szerves része. Bármely ügyfél vagy ügyfélszolgálati csapat tagja részt vehet a fórumon. Lehetőség van a problémák elhárítására, javaslatok megtételére és a problémák megoldására. Kihasználhatja a belső fórumok előnyeit is, és egyetlen tudásbázis-megoldással együttműködhet a belső tudásbázissal kapcsolatos kérdésekben.
Boldogabb vásárlók
Az ügyfelek visszajelzéseinek gyűjtése és javaslatok elolvasása javítja tudásbázisát és vállalkozását. Segíthet javítani a tanulási tartalmat, és jobb kapcsolatokat építhet ki az ügyfelekkel, ha elolvassa a javaslatokat, és válaszol rájuk. Kínáljon lehetőséget ügyfeleinek, hogy változtatásokat javasoljanak, vagy új ötleteket adjanak a fejlesztéshez. Adja hozzá és szabja testre a visszajelzés gombot ízlése szerint.
Részletes keresés
Ügyfelei egy keresőmező segítségével gyorsan megtalálhatják a válaszokat vagy konkrét témákat a tudásbázisában. Hatékony keresősávunknak köszönhetően tudáskezelő szoftverünk könnyen használható, különösen akkor, ha sok a tartalom. Az egyszerű keresési funkció segítségével segítheti ügyfeleit tudáscikkek megtalálásában, és csökkentheti a támogatási jegyek számát a gyakori problémákra.
Intuitív kezelőfelület
A hatékony tudásbázis azt jelenti, hogy releváns tartalommal segíti ügyfeleit. Nem szabad azonban megfeledkezni az alkalmazottakról sem. A felhasználóbarát irányítópult a tudásmenedzsment eszközben egy másik kulcsfontosságú funkció, amelyet gyakran figyelmen kívül hagynak. A LiveAgent kezelőfelülete lehetővé teszi ügynökei számára, hogy új cikkeket hozzanak létre kevés képzési idő nélkül. Készen áll a kipróbálására? Próbálja ki az ingyenes demót, és nézze meg magának.
Egyszerű szervezés
Az online tudástár szoftvermegoldás létrehozásának lényege, hogy könnyen kereshető legyen. Azonban minél több tartalmat készít vállalkozása, annál inkább kaotikussá válhat. Ennek eredményeként a LiveAgent lehetővé teszi, hogy kategóriákat hozzon létre ügyfelei számára, és Ön nem fog elveszni a tartalomban. Hozzon létre különböző kategóriákat a leggyakoribb témákhoz, amelyekre meg kell válaszolni, és ossza fel a tananyagot tetszés szerint.
Világszerte elérhető
A LiveAgent tudástár megoldása kiváló módja annak, hogy a hét minden napján, 24 órában önkiszolgáló lehetőséget kínáljon több országban. Vállalkozásának csak a lényeges cikkeket kell létrehoznia, és biztosítania kell azokat az ügyfelek által igényelt nyelveken. Ez a megoldás javíthatja a vásárlói élményt és ezáltal a vásárlói elégedettséget. Hozzon létre egy kategóriát minden nyelvhez, hogy frissítse tudásbázisának tartalmát az új közönség számára.
Több tudástár
A több tudástár nagyon jól jön, ha cége több terméket, márkát értékesít, vagy több független szolgáltatást nyújt. Egyetlen LiveAgent fiók lehetőséget ad arra, hogy korlátlan tudásbázist hozzon létre, amelyek mindegyikének egyedi kialakítása, beállításai és tartalmai vannak. Lenyűgöző útmutatók segítségével biztosítsa ügyfeleit a kívánt tudásnak.
Felhasználói kézikönyvek
Írjon átfogó cikkeket, tele hasznos információkkal, és tartsa őket rendszerezve és könnyen megtalálhatónak. A LiveAgent WYSIWYG szerkesztőjével egyszerű cikkeket írni. Terjessze tudását, és hagyja, hogy ügyfelei maguk találjanak megoldást. Szeretné oktatni ügyfélszolgálati csapata tagjait? A belső tudásbázis cikkek oktatási anyagként szolgálhatnak, és segíthetik ügynökeit a problémák gyorsabb megoldásában.
Fájl támogatás
Mellékletekkel szeretné bővíteni írásbeli tudását? Adjon hozzá képeket, képernyőképeket, fényképeket, hangfájlokat, például felvételeket, vagy akár videofájlokat, és ágyazzon be videókat olyan szolgáltatásokból, mint a YouTube. A mellékletek megkönnyíthetik a cikkek megértését és olvasását, vagy szórakoztatóbbá tehetik azokat. Adjon hozzá oktatóvideókat vagy bemutatókat az útmutatókhoz, vagy mutasson lépésről lépésre utasításokat a termék képernyőképeivel.
Próbálja ki mindazt, amit kínálunk egy 14 napos ingyenes próbaverzióval
Ön ismeri a legjobban ügyfeleit. Adja meg nekik a szükséges információkat, és összpontosítson az elégedettségükre.
Egy jól megírt tudásbáziscikk nyújtja ügyfeleinek a leggyorsabb segítséget. Tervezze meg és szerkessze az összes tudásbázis cikket egy WYSIWYG szerkesztővel.
Az elveszett ügyfelek elhagyják az oldalt. Ennek elkerülése érdekében hozzon létre GYIK-et (gyakran ismételt kérdések) és műszaki termékismertetőket a támogatási portál részeként.
Csodálatos ügyfélszolgálatot szeretne nyújtani korlátozott erőforrásokkal? Csökkentse a bejövő e-mailek és csevegések terhelését tudásbázis létrehozásával.
Fejlessze vállalkozását minden fontos szempontból és kezdje el teljesíteni az ügyfelek elvárásait a megfelelő tudásbázis-megoldással
Szerezzen előnyt
A vállalatok többsége ügyfélszolgálati csapatát szigorúan a közvetlen támogatásra összpontosítja. Lépjen előre a tudásbázis-kezelő szoftverrel, és biztosítsa a megfelelő erőforrásokat az ügyfelek önkiszolgálásához.
A cégek 1%-a
használ tudásbázisokat
Ne spóroljon az önkiszolgálással, és szerezzen előnyt a versenytársakkal szemben az ügyfélkörének megfelelő tudásbázissal. Biztosítson ügyfelei számára megbízható önsegítési lehetőséget
Megfelelni az elvárásoknak
Az ügyfelek releváns válaszokat várnak anélkül, hogy kapcsolatba kellene lépniük az ügyfélszolgálati csapattal. Keresési funkciónk segítségével azonnali válaszokat adhat, és csökkentheti az ügyfelek kérdéseinek számát.
Az ügyfelek 66%-a
az önkiszolgálást részesíti előnyben
Az ügyfelek többsége megpróbálja önállóan megoldani a problémáit, mielőtt kapcsolatba lépne az ügyfélszolgálattal. Növelje elégedettségüket hatékony öntámogatási eszközök biztosításával.
Hozzon létre vásárlói hűséget
A tudástár látogatók többsége a rengeteg tudásbázis cikknek köszönhetően fizető vásárlóvá válik. Bővítse ügyfélbázisát hatékony tudásbázis szoftverrel.
Az ügyfelek 90%-a
tudástárból jön
A tudástár cikkek segítségével több ügyfelet szerezhet és növelheti az ügyfelek megtartását a hasznos és hozzáértő tanácsoknak köszönhetően
Válasszon egy nagyszerű szoftvert csevegési lehetőségekkel a megfelelő áron. Takarítson meg pénzt árkalkulátorunkkal, és szerezze meg a legjobb ár-érték arányt a chat funkcióért.
Beszámolók
Gondosan kiválasztottuk a funkciókat árterveinkben, így Ön kiválaszthatja a legolcsóbb csomagot a legjobb ár-érték arányban. Csak azért fizessen, amit felhasznál, anélkül, hogy megtörné a költségvetését.
Most Popular
Ha kérdése van, nálunk megtalálja a választ. Tekintse meg a helpdesk árkalkulátorral kapcsolatos leggyakoribb kérdéseket.
A tudástár eszközök olyan eszközök, amelyek segítségével ügyfelei választ találhatnak kérdéseikre anélkül, hogy kapcsolatba kellene lépniük az ügyfélszolgálati csapattal. A tudástárak egy vállalkozás webhelyén találhatók GYIK, fórum vagy útmutató cikkek formájában.
A tudásbázis kezelés egy olyan szoftver, amelyet adatbázisok kezelésére és a felhasználók támogatására terveztek. A tudásbázisok útmutatókat, fórumokat és gyakran ismételt kérdéseket kínálnak.
A tudásbázis felépítése azzal kezdődik, hogy eldönti, milyen információkat szeretne tartalmazni. Ezt követően döntse el az első cikk felépítését, és kezdje el írni. Tegye felhasználóbaráttá a tartalmat képernyőképek vagy oktatóvideók hozzáadásával. Tartalmazza a GYIK-et és a fórumokat. Tegye közzé tudásbázisát, és fogadjon visszajelzéseket és javaslatokat a felhasználóktól, hogy megtudja, mit kell még hozzáadni.
A tudásbázis szoftver egy komplex help desk megoldás része. Ez egy önkiszolgálási forma a webhely látogatói/ügyfelei számára. Ezenkívül cége cikkeket, fórumokat és javaslati táblákat hozhat létre az ügyfélélmény maximalizálása érdekében.
Minden fiókhoz tartozik egy ingyenes Ügyfélportál/Tudásbázis példa, amelyet teljes mértékben személyre szabhat saját preferenciái alapján. A testreszabáshoz lépjen az Ügyfélportál > Általános > Beállítások menüpontra.
A tudásbázisok azért fontosak, mert csökkentik az ügyfélszolgálati ügynökök munkáját, és időt takarítanak meg az ügyfelek számára. Ahelyett, hogy fel kellene venniük a kapcsolatot a vállalkozásokkal és várniuk kellene a válaszra, az ügyfelek azonnal megtalálhatják a keresett választ az interneten anélkül, hogy bárkivel kapcsolatba kellene lépniük.
Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk