Beata Juricova customer success

VIP ügyfélsiker vonal Beata Juricovához

Lépjen kapcsolatba közvetlenül Beátával az alábbi gombon keresztül. 

Beata munkaideje (CET, Bécsi idő)

Hétfő: 11:00 – 19:00
Kedd: 7:00 – 15:00
Szerda: 11:00 – 19:00
Csütörtök: 7:00 – 15:00
Péntek: 7:00 – 15:00

Kapcsolódó cikkek ehhezBeata
Növelje az átváltási rátákat az ügyfélszolgálati stratégia helyes beállításával, mint például beültetni az élő chat funkciót, hogy valós idejű támogatást tudjon nyújtani.

Növelje az átváltási rátákat a LiveAgent-el

Egyszerűsítse a vásárlási folyamatot, biztosítson több csatornás támogatást, chateljen vásárlóival valós időben. A jó átváltási ráta 2-5%. Gondolja újra az ajánlatát, optimalizálja az oldalát.

Email Sablonok - Request Form

Ügyfélszolgálati igénylőlapok sablonjai

A marketing summary of the text in Hungarian would be: "A marketing szövegben bemutatott termék innovatív és vonzó, amely vonzza a vásárlókat az egyedi funkcióival és stílusával."

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Közösségi média támogató szoftver

Címkék segítségével könnyebben szervezheti az ügyfélszolgálati interakciókat. Az univerzális postafiók egyszerűsíti a kommunikációt az összes csatornáról. Automatizálási szabályok gyorsabb és hatékonyabb ügyfélinterakciót biztosítanak. Használja a jegyek funkcióit a válaszidő csökkentésére és az ügyfélszolgálat javítására.

John munkaideje (EST, New York-i idő) Hétfő: 09:00 - 17:00 Kedd: 09:00 - 17:00 Szerda: 09:00 - 17:00 Csütörtök: 09:00 - 17:00 Péntek: 09:00 - 17:00

JohnGordon - LiveAgent

Ügyfélszolgálati kapcsolat kialakítása, LiveAgent demó, árazás, funkciók, integrációk. Start a FREE trial, támogatás, támogatási portál, adatmigráció, rendszer állapot.

Jöjjön át a SpiceWorks-ről a LiveAgentre még ma - ingyenesen!Áthelyezhetjük az összes jegyét, névjegyét, ügynökprofilját, visszajelzéseit és egyebeket.

SpiceWorks migráció - LiveAgent

LiveAgent egy teljes körű ügyfélszolgálati szoftver, amely több csatornán keresztül lehetővé teszi az ügyfélszolgálati kommunikációt. A szoftver 30% -kal növelheti a bevételt, 97% -kal javíthatja az elégedettséget, és 16-szorosára növelheti az ügyfél értékét. Az adatmigráció könnyű és az ingyenes próbaidőszakhoz csak egy céges email szükséges.

Milyen embernek kell lennie ahhoz, hogy ügyfélszolgálaton dolgozzon? Milyen képességekkel kell rendelkeznie? Használja ezt az ügyfélszolgálati készségek ellenőrzőlistáját, hogy megbizonyosodjon arról, hogy alkalmas-e erre a munkára.

Ügyfélszolgálati készségek ellenőrzőlista

Pozitív nyelvezet segítségével pozitív élményt hozhatunk létre a vásárlók számára. A problémamegoldó képesség pedig segít a vevők problémáinak gyors és hatékony megoldásában. A pozitív hozzáállás pedig nemcsak kiváló szolgáltatást, hanem elégedettséget és boldogságot is eredményezhet a munkavállalók számára.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x