Jobb ügyfélszolgálati szoftvert keres?

A LiveAgent a leggyakrabban említett és legkiválóbb minősítésű ügyfélszolgálati szofver a kis- és középvállalkozások számára 2020-ban. Legyen közelebb ügyfeleihez, és segítse őket gyorsabban a LiveAgent-tel.

Négy ok, amiért a vállalatok átváltanak a Desk.com-ról

Ügyfelei és vállalkozása jobb ügyfélszolgálatot érdemelnek. Biztosítsa ezt a LiveAgent segítségével.

Ingyenes ügyfélszolgálati szoftver migráció

Ingyenes automatikus adatmigráció

Nem kell aggódnia amiatt, hogy meglévő adatait harmadik féltől származó alkalmazásokon keresztül költözteti, mert teljesen ingyenes és automatikus adatmigrációt kínálunk.

24/7 ügyfélszolgálat

Napi 24 órás, heti 7 napos ügyfélszolgálat

Mindig akadhatnak olyan problémák, amelyekre egyáltalán nem készült fel. Ne csökkentse ezek megoldásának esélyét. Vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal a nap 24 órájában, bármelyik nap.

Három különböző út

Többcsatornás megközelítés

A LiveAgent a kezdetektől a többcsatornás megközelítést szem előtt tartva épült. Ne csak az e-mailekre fókuszáljon; nyújtson támogatást élő chaten vagy call center segítségével is.

Kézfogás

Ügyfélszolgálat 2011 óta

Történetünk egészen 2011-ig, a LiveAgent első verziójának megjelenéséig nyúlik vissza. Azóta átéltünk néhány hullámvölgyet, és megtanultunk hallgatni az ügyfelekre.

Ismerje meg a LiveAgent-et, a valódi többcsatornás ügyfélszolgálati szoftvert

Ügyfélszolgálatának a megfelelő típusú kommunikációs platformot kell használnia. Olyan platformot, amely erőteljes és funkciókban gazdag, ugyanakkor könnyen kezelhető és navigálható. Olyan platformot, amely igazodik a vállalkozásához, és nem kerül több ezer euróba. Ismerje meg a LiveAgent-tet, és érje el ügyfeleit bárhol. Nem számít, hogy a kommunikáció e-mailben, élő chaten vagy telefonhívással kezdődik-e, a LiveAgent-tel mindent megoldhat.

 

LiveAgent Tickets Overview inside the application

 

Ongoing real-time typing view chat

 

Call center overview LiveAgent

 

multi knowledge base portal

Az elégedett vásárlók a legjobb vásárlók

Személyesen támogatott adatmigrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb ügyfélszolgálati megoldások legtöbbjéből.

jelvények
Adat migráció egyik megoldásból a másikba

Fehér kesztyűs adatmigráció  

Hadd gondoskodjunk a Desk és a LiveAgent közötti váltásra, hogy Ön fontosabb dolgokra koncentrálhasson, például az ügyfélszolgálat működtetésére. A fehér kesztyűs adatmigrációs szolgáltatás teljesen ingyenes és automatizált – egyetlen jegy sem veszik el!

Az adatmigráció a háttérben fut, így egészen addig folytathatja a munkát a régi környezetben, amíg a migráció be nem fejeződik. A migráció ideje alatt ügyfélszolgálati munkatársai megtekinthetnek egy bemutatót, amelyben megismerkedhetnek a LiveAgent-tel.

Ha szeretné Desk.com-fiókját átköltöztetni a LiveAgent-re, vegye fel velünk a kapcsolatot.

Miért a LiveAgent?

A LiveAgent megfelelő mennyiségű funkciót ajánl, például erőteljes jegykezelő szoftvert, élő chatet a gépelés valós idejű figyelésével, illetve beépített felhőalapú call center szoftvert. A többcsatornás ügyfélszolgálat ezen három alapvető részét több mint 40 integráció és bővítmény, több mint 40 nyelven elérhető fordítás, valamint jelentések és betekintések tucatjai egészítik ki. Mindezt egy kétfős vacsora átlagos áráért kapja meg.

Álljon készen a LiveAgent-re váltásra

A Desk és a LiveAgent összehasonlítása

mérsékelje a veszteségeket

Desk.com

A használatból kivont termékek műszaki támogatása és ügyfélszolgálata általában korlátozott. Sajnos problémák bármikor előfordulhatnak, Ön pedig nem kap információt a problémáról. A szolgáltatások szintén nem kapnak olyan fontos szoftverfrissítéseket, amelyek javítanák azok működését. Az ügyfélszolgálat hibátlan irányításának lehetőségei elavultak és jelentősen korlátozottak.

Megfelelő eszközök az eladások növelésére

LiveAgent

A LiveAgent stabil, többcsatornás ügyfélszolgálati megoldásként 2-3 hetente kap rendszeresen új termékfrissítéseket. Folyamatosan epülnek be új funkciók, egyaránt javítva a stabilitást és a funkcionalitást. Víziónk egyszerű: legyen az ügyfélszolgálati szoftver az első lépés a jobb ügyfélszolgálat felé. Felejtse el a korlátokat, növekedjen gyorsan velünk.

A legjobb ár-érték arány

A ügyfélszolgálati szoftvernek nem kell egy vagyonba kerülnie. A LiveAgent korrekt és átlátható árakat kínál Önnek. Modellünk, melyben csak addig fizet, amíg használja szolgáltatásunkat, megszabadítja a szerződések kötöttségeitől.

Package Name

Jegy

Kisvállalkozásoknak és szabadúszó marketingeseknek

15 /hó
Package Name

Jegy+Chat

Középvállalkozásoknak és profi ügynökségeknek

29 /hó

Okok, amik miatt vállalatok LiveAgent-re váltottak

Biztos lehet benne, hogy jó kezekben lesz!

Tudja, mi a közös a Huawei-ben, a BMW-ben, a Yamaha-ban, az O2-ban és az Oxfordi Egyetemben? Jól sejtette … a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyen Nincs szükség hitelkártyára

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.