Ügyfélszolgálati szoftver, amely megnyeri vásárlóit

Profitáljon magasabb produktivitási szintekből és a vásárlói visszatartásból vagy (átváltás) az összcsatornás ügyfélszolgálati szoftverünkből. Az ár-érték arány páratlan. Több, mint 180 ügyfélszolgálati funkcióval és több, mint 40 integrációval, a szoftverünk a tökéletes megoldás minden méretű vállalatnak minden iparágban.

Áramvonalasítson minden kommunikációs csatornát és kezelje egyetlen megosztott vállalati postaládából. Élvezze a közösségi média integrációkat, a korlátlan jegyböngészési történelmet, a hívásrögzítést, a hibrid jegyfolyamokat és a többi produktivitási eszközt.

Minden támogatási csatorna egy fedél alatt

A LiveAgent help desk szoftverje több kommunikációs csatornával integrálódik, és közel 200 funkciót kínál.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Peter Komornik

A LiveAgent kombinálja a kiváló élő chatet, a jegyrendszert és az automatizációt, ami lehetővé teszi számunkra a kivételes támogatás nyújtását vásárlóink számára.

Peter Komornik, CEO
logo slido fekete

Ismerje meg a LiveAgent-et - a többcsatornás kommunikációs platformot

Adja meg csapatának a megfelelő ügyfélszolgálati eszközt a termelékenység növelése érdekében és töltsön kevesebb időt az ügyfelek kéréseivel. A LiveAgent segítségével ügyfelei bárhonnan elérhetik Önt. Nem számít, hogy az ügyfelek e-mailt szeretnének-e küldeni, csevegni, telefonálni vagy a közösségi médián keresztül kapcsolatba lépni Önnel. A LiveAgent lehetővé teszi, hogy minden kérésre egy helyről válaszoljon.

LiveAgent Tickets Overview inside the application

 

Ügyfélszolgálati Szoftver

Ügyfélszolgálati Szoftver

Ügyfélszolgálati Szoftver

Ügyfélszolgálati Szoftver

Haladó funkciók a szervezettség érdekében

A LiveAgent kis funkciókat kínál, ami nagy hatással lesz az összesített csapat teljesítményre.

Ossza ki emailjeit, chateit és hívásait automatikusan az előre definiált szabályok vagy források alapján. Olvasson tovább…

A szabályok olyan triggereket tartalmaznak, amelyek a feltételek megadásakor kerülnek végrehajtásra. Olvasson tovább…

Az előre megírt üzenetek olyan előre definiált válaszok, amelyek segítenek Önnek gyorsabban válaszolni. Olvasson tovább…

Vonjon össze több üzenetet különböző forrásokból egyetlen gondolatmenetbe. Olvasson tovább…

A legjobb érték a pénzéért

A LiveAgent a legtöbbet és legjobban értékelt ügyfélszolgálati szoftver az SMB-nél 2019-ben és 2020-ban. Maradjon közelebb ügyfeleihez és segítse őket gyorsabban a LiveAgent-tel.

Ticket

Jegy

Kisvállalatoknak és Professzionális Marketingeseknek

15 /hó
Ticket+Chat

Jegy+Chat

Kisvállalatoknak és Professzionális Marketingeseknek

29 /hó
Mobil ügyfélszolgálati applikáció

Mobil ügyfélszolgálati applikáció

Telepítse fel az Androidos vagy az iOS-es applikációt, hogy megválaszolja az ügyfél kérelmeket akkor is, ha távol van irodájától. Nem számít, hogy vásárlói emailekre vagy hívásokra kell válaszolnia, a mobil alkalmazásunk lehetővé teszi minden kérelem megválaszolását.

Teljesen többnyelvű

Hagyja, hogy támogató ügynökei és ügyfelei az anyanyelvüket használják és magabiztosak legyenek kommunikációjukban. A LiveAgent 40+ nyelvre le van fordítva és lehetővé teszi, hogy teljesen testre szabjon minden különleges betűt vagy ékezetet jelentkezésében.

Többnyelvű szolgáltatással együtt
funkciók, amire szüksége van

A funkciók, amikre szüksége van

A LiveAgent a megfelelő adag ügyfélszolgálati funkciókat kínálja, például az erőteljes jegyrendszert automatizációval, az SLA-t, élő chatet, közösségi hálózatokat, üzeneteket, hívásközpontot, IVR-t, kapcsolati kérelmeket és egy támogatási központot. Több, mint 180 ügyfélszolgálati funkció elérhető jelenleg és több, mint 40 integrációt tartalmaz!

Nem tévedhet több, mint 30.000 vállalat

Nézze meg sikersztorijainkat és ajánlásainkat, hogy megtudja hogyan tudja a LiveAgent felturbózni ügyfélszolgálatát és növelni a biznisz partnerei boldogságát.

A LiveAgent az Ön vállalatához igazodik

A LiveAgent, mint a help desk szoftver, gyorsan alkalmazkodik a különböző üzleti modellek igényeihez. Fedezze fel, hogyan segíthet vállalatának az ügyfélszolgálatban.

 
Biznisz oldalak

Üzleti Megoldások

Start-upok és Cégek

Vállalkozás

Kormány

Edu és NGO

Ipari Megoldások

Iparági Megoldások

E-kereskedelem és Szolgáltatások

Utazás és Szállás

Marketing és Telco

Szórakoztatás

Gyakori indokok, ami miatt a vállalatok ügyfélszolgálati szoftverre váltanak

Vállalatának ugyanaz a problémája, mint ami a legtöbb ügyfelünknek, akik a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftverünkre váltottak?

ügyfélszolgálat elvesztett emailek az outlook postaládákban

Elveszett emailek az Outlookban

Munkatársa elfelejtett válaszolni egy fontos emailre? Ne függjön többé az egyénektől és váltson megosztott postaládára.

ügyfélszolgálat kései válasz az ügyfeleidnek

Késő válasz vásárlóinak

Fontos határidőket felejt el és nem tudja nyomon követni a prioritásokat a postaládájában? Állítson be SLA-kat a magas prioritású emailekhez.

 
help desk lehetetlen együttműködés emailek között

Lehetetlen együttműködés az emaileken keresztül

Munkatársa éppen nyaral és át kell vennie a felelősségeit? Egy univerzális vállalati postaláda ezt is megoldja.

ügyfélszolgálat nincs információ a csapat teljesítményéről

Ötlete sincs a csapata teljesítményéről

Tisztába van vele, hogy mi történik csapata kommunikációjában? Elemezzen ki minden választ, ami a vállalatán keresztül megy, egyetlen helyen.

Mi az az ügyfélszolgálati szoftver?

Az ügyfélszolgálati szoftverek tipikusan minden ügyfelektől bejövő kommunikációt elkapnak és áttranszformálják őket jegyekké a könnyebb kezelhetőség érdekében. Vásárlói mindenféle módot használnak, hogy kapcsolatba lépjenek Önnel, mint például az email, telefon, üzenetküldők, vagy élő chat, így minden kommunikáció egybetartása segíti ügyfélszolgálati ügynökeit a jobb problémamegoldás és gyorsabb válasz érdekében.

Mi az ügyfélszolgálati szoftver
Hogyan válassza ki a megfelelő ügyfélszolgálati szoftvert

Hogyan válasszuk ki a megfelelő ügyfélszolgálati szoftvert

Nagyon sok különböző ügyfélszolgálati megoldás létezik, a különbség az, hogy kínálatuk lényegesen különbözik. A legjobb ügyfélszolgálati szoftver kiválasztása mindig kapcsolatban kell legyen a személyes és vállalati szükségletekkel.

A legtöbb biztosító alap funkciókat kínál, ami magába foglalja a jegyrendszert, chatet vagy egy analízis irányítópultot. Amelyek haladóbbak, rendelkeznek automatizációval, több tudásbázis támogatási rendszerekkel vagy egy különböző együttműködési eszköztár.

A LiveAgent-tel egy lépéssel előrébb vagyunk és beépítettünk egy hívásközpont szoftvert egyenesen a platformunkra. Engedélyeztük a LiveAgent számára, hogy összegyűjtse a közösségi médiás üzeneteket és megengedi ügynökeink számára, hogy egy irányítópultból válaszoljanak. Eredményképpen, a jegykezelőnk áramvonalasít minden forma kommunikációt egyetlen formátumba.

Ügyfélszolgálati szoftver összehasonlítása

Van egy pár ügyfélszolgálati szoftver, és a megfelelő kiválasztása kihívás lehet. Ezért tettük egyszerűvé a legjobb ügyfélszolgálati szoftver kiválasztását Önnek. Kombináltunk egy egyszerű felhasználói interfészt, haladó funkcionalitást és egy fair árazást egyetlen díjcsomagba egy kétszemélyes vacsora áráért.

Ügyfélszolgálati szoftver összehasonlítása

GYIK

MI AZ IT ügyfélszolgálat?

Az IT ügyfélszolgálat egy dedikált részleg vállalatán vagy cégén belül, ami segít technikai kérdéseket megválaszolni felhasználói számára.

Mi a vásárlói ügyfélszolgálat?

A vásárlói ügyfélszolgálat egy szoftver, ami segít az ügyfélszolgálati csapatoknak kezelni a bejövő kérelmeket és kérdéseket.

Mi a jegyrendszer az ügyfélszolgálatban?

A jegyrendszer egy kezelői eszköz ügyfélszolgálati kérelmek feldolgozására és archiválására. Egy jegykezelő rendszernek felhasználóbarátnak kell lennie és minden szükséges felhasználói információt el kell tudnia tárolni.

Mi a különbség a kiszolgáló pult és az ügyfélszolgálat között?

Az ügyfélszolgálat és a kiszolgáló pult fogalmakat gyakran felcserélik, viszont különböző jelentéssel bírnak. Az ügyfélszolgálat jobban koncentrál a hibák kijavítására, amíg a kiszolgáló pult szolgáltatási kérelmekben is segít (új szolgáltatások kérelme) és információk kérelmében is. (pl: Hogyan csinálok meg valamit?)

Miért van szükségünk jegyrendszerre?

TA jegyrendszerek a hatékony és fókuszált vásárlói törődés biztosítására szükségesek. A jelenléte emaileken, közösségi médiákon, élő chateken vagy hívásokon keresztül való fenntartása időigényes és nem hatékony. A jegyrendszerek minden kommunikációt egy irányítópultra irányítanak jegyek formájában. Ezúton a vásárlói törődés hatékonyabb lesz, mivel az ügynököknek jobb átlátás keletkezik minden kommunikációs eszközön egyetlen irányítópulton.

Biztos lehet benne, hogy jó kezekben lesz!

Tudja mi a közös a Huawei-ben, a BMW-ben, a Yamahában, az O2-ben és az Oxford Egyetemben? Eltalálta… a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.