A megfelelő választás kisvállalkozások számára

Teljes mértékben méretezhető, adaptálható és testreszabható az Ön igényeinek megfelelően.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo

30%

Több bevételt generáljon

Hozzon létre emlékezetes ügyfélélményeket, amelyek növelik a bevételt.

97%

Javítsa az elégedettséget

Örvendeztesse meg ügyfeleit villámgyors válaszokkal.

16×

Növelje az ügyfél értékét

Értékesítsen többet azáltal, hogy ügyfeleit hűségesen tartja márkájához.

Business background

Help desk szoftver kisvállalkozások számára

Növelje vállalatát jobb ügyfélszolgálattal. Növelje a LiveAgenttel, a legtöbbet és a legjobban értékelt ügyfélszolgálati szoftverrel a KKV-nál 2020-ban. Maradjon közel vásárlóihoz és segítse őket gyorsabban a LiveAgenttel.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
USC logo

Fedezze fel a kisvállalkozásoknak szánt ügyfélszolgálati szoftvert

Woman holding a smartphone in hand

Legyen hozzáférhető és elérhető

Nem számít mennyire nagy vagy kicsi a startupja, a vásárlók, potenciális befektetők vagy a partnerek ugyanabból az iparágból kapcsolatba fognak önnel lépni emailen, hívásközponton vagy a nagyon kényelmes valós idejű élő chaten keresztül. Használja ki az élő chat erejét, az univerzális postaládát és fordítson minden lehetőséget egy méltó tapasztalattá. Minden üzenet számít és különbséget okoz.

Optimizálja a napi feladatai folyamát

A startupok és az SMB-k általában a legnagyobb részét képezik a nemzeti környezetnek és a legnagyobb GDP részesedéssel rendelkezik. Szférákban, formákban vagy méretekben is különböznek. Ami közös bennük, az az, hogy lojális és boldog vásárlókat szeretnének. Az összcsatornás ügyfélszolgálati szoftver vállalatukba való bevetése egy jelentős hatást jelenthet a napi feladataik elvégzésében. Befolyásolja az erőteljes automatizációs funkciók potenciálját, mint például a szabályok, idő szabályok, automatizált híváselosztás és még sok minden más. Fektesse be a megspórolt idejét a vállalat fontosabb részeire.

Organize your projects
Learn from customer analytics and insights

Segítse jövőbeli kollégáit

A munkára jelentkezők néha bizonytalanok a munka ajánlatra való jelentkezésük döntése iránt. Néha egy munka üresedést posztolni részletezett leírással nem elég, ugyanis számos más kérdés merülhet fel. Biztosítson zökkenőmentes és azonnali segítséget jövőbeli munkatársainak a valós idejű élő chattel és segítse őket, hogy a helyes lépést tegyék meg!

A boldog vásárlók a legjobb vásárlók

Migrációs portál szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb ügyfélszolgálati megoldásokkal.

Hogyan fog startupja és KKV-ja előnyt szerezni a LiveAgent beültetésével?

24/7 ügyfélszolgálat

Nyújtson támogatást a nap 24 órájában, a hét minden napján, úgy, hogy releváns információkkal és a GYIK-ekre adott válaszokkal ellátott önkiszolgáló központokat hoz létre.

Magas megtérülés elérése

Konvertálja a lehetséges ügyfeleket fizető ügyfelekké, és a befektetett bevétel több, mint 500% -a megtérülhet.

Ápolja a hűséget

Nevelje az egész életen át tartó márkahűséget személyre szabott értékesítési, beavatási és támogatási tapasztalatok biztosításával.

Customer providing review for service on mobile phone

Megnövekedett vásárlói elégedettség

Hogyan tudja KKV-ja vagy Startup-ja növelni a hatékonyságot, csökkenteni a költséget és fejleszteni a vásárlói elégedettséget egyszerre? Állítsa be a LiveAgent alapvető összcsatornás megközelítését, biztosítson kiváló ügyfélszolgálatot minden nagyobb kommunikációs csatornán keresztül és szerelje fel ügynökeit a legkorszerűbb funkciókkal.

Fizessen kevesebbet több funkcióért

Bőséges opciók vannak a startupokhoz és a KKV-khoz, ahova be tudják fektetni idejüket és pénzüket. Ezek a kiadások gyakran nagyon gyorsan halmozódnak. Itt a LiveAgentnél hisszük, hogy önnek kell kiválasztani a funkciókat, amik a legjobbak vállalati esetei számára és hogy mindig lennie kell opciónak és nem korlátozásoknak.

Do more customer support for less money
Woman ordering food

Zárjon le több alkut valós időben

Felejtse el a harmadik féltől származó élő chatet a LiveAgent ügyfélszolgálattal. Az élő chat egy alapvető része a LiveAgentnek haladó automatizációval, elő chat formákkal, csatolmányokkal, elégedettségi kérdőívekkel és teljes testreszabással.

A legolcsóbb díjcsomagok

Szerezze meg professzionális ügyfélszolgálati megoldásunkat fix havi áron, rejtett díjak és hosszú távú kötelezettségvállalások nélkül. Iratkozzon fel egy 14 napos ingyenes próbaidőszakra, hogy teljes hozzáférést kapjon az összes elérhető funkcióhoz. Mire vár még? Kezdje el még ma növelni a válaszainak sebességet!

$9 hónap

Small business

  • Korlátlan jegyelőzmény
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 hónap

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 hónap

Ingyenes

  • 7 napos jegytörténet
  • 1 email cím
  • 1 chat gomb
  • 1 contact form

Spóroljon többet a LiveAgenttel

Fedezze fel, hogyan takaríthat meg több pénzt az árkalkulátorunk segítségével, és válassza ki a megfelelő ügyfélszolgálati rendszert az ügyfélszolgálati csapatának.

Biztos lehet benne, hogy jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette… a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

GYIK

Miért van szükségük a kisvállalkozásoknak egy ügyfélszolgálatra?

A kisvállalkozásoknak szánt help desk szoftver hatalmas hatással lehet a márka ismertségére. A hatékony és zökkenőmentes ügyfélélmény biztosítása napjainkban óriási különbséget jelent. Gyakran jobban értékelik, mint a versenyképes árképzést vagy akár a termék minőségét.

Mit kínál a LiveAgent a kisvállalkozások számára?

A LiveAgent két változatot kínál a kisvállalkozások számára. Az első az ingyenes fiók. Annak ellenére, hogy vannak bizonyos korlátai, nagy segítség lehet induló vállalkozások vagy kisvállalkozások számára. De ha készen áll arra, hogy egy funkciókban gazdagabb ügyfélszolgálatba fektessen be, akkor a Jegy-előfizetés lenne a legjobb megoldás. Ez egy megfizethető és hatékony módszer azonnali csillagos ügyfélszolgálatra!

Miben különbözik a kisvállalkozások ügyfélszolgálatának szoftvere?

A LiveAgentben a különbség főleg az elérhető funkciókban mutatkozik meg. Jegyelőfizetésünk, amely általában a kisvállalkozások részéről kedvelt, korlátlan jegyelőzményekkel, e-mail címmel, ügyfélportállal, fórummal rendelkezik. Ennek azonban vannak bizonyos korlátai a testreszabásban és más területeken. Az egyes előfizetések ügyfélszolgálati funkcióinak listájának megtekintéséhez tekintse meg árainkat.

Hogyan válassza ki a kisvállalkozásának megfelelő help desk szoftvert?

Az első lépés annak meghatározása, hogy mik az ügyfélszolgálat és az üzleti igények. Miután összeállította a listát, elkezdheti kutatni a vállalatokat. A legjobb módszer az elismert vállalatok, például a G2 vagy a Capterra ajánlásainak és véleményeinek ellenőrzése. A következő lépés a funkciók, a használhatóság és természetesen az árak összehasonlítása. Ez segít a lista szűkítésében. Végül, de nem utolsósorban tesztelje a help desk szoftvert előfizetés vásárlása előtt. Hagyja, hogy az ügyfélszolgálati munkatársak teszteljék a használhatóságot és a funkcionalitást, és válasszák ki azt, amelyet a vállalat előnyben részesít. A LiveAgentben az első számú prioritás az ügyfelek boldoggá tétele. Így minden előfizetésünkhöz 14 napos ingyenes próbaverziót is biztosítunk.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót