Növelje vállalatát jobb ügyfélszolgálattal. Növelje a LiveAgenttel, a legtöbbet és a legjobban értékelt ügyfélszolgálati szoftverrel a KKV-nál 2020-ban. Maradjon közel vásárlóihoz és segítse őket gyorsabban a LiveAgenttel.
Nem számít mennyire nagy vagy kicsi a startupja, a vásárlók, potenciális befektetők vagy a partnerek ugyanabból az iparágból kapcsolatba fognak önnel lépni emailen, hívásközponton vagy a nagyon kényelmes valós idejű élő chaten keresztül. Használja ki az élő chat erejét, az univerzális postaládát és fordítson minden lehetőséget egy méltó tapasztalattá. Minden üzenet számít és különbséget okoz.
A startupok és az SMB-k általában a legnagyobb részét képezik a nemzeti környezetnek és a legnagyobb GDP részesedéssel rendelkezik. Szférákban, formákban vagy méretekben is különböznek. Ami közös bennük, az az, hogy lojális és boldog vásárlókat szeretnének. Az összcsatornás ügyfélszolgálati szoftver vállalatukba való bevetése egy jelentős hatást jelenthet a napi feladataik elvégzésében. Befolyásolja az erőteljes automatizációs funkciók potenciálját, mint például a szabályok, idő szabályok, automatizált híváselosztás és még sok minden más. Fektesse be a megspórolt idejét a vállalat fontosabb részeire.
A munkára jelentkezők néha bizonytalanok a munka ajánlatra való jelentkezésük döntése iránt. Néha egy munka üresedést posztolni részletezett leírással nem elég, ugyanis számos más kérdés merülhet fel. Biztosítson zökkenőmentes és azonnali segítséget jövőbeli munkatársainak a valós idejű élő chattel és segítse őket, hogy a helyes lépést tegyék meg!
Migrációs portál szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb ügyfélszolgálati megoldásokkal.
Hogyan tudja KKV-ja vagy Startup-ja növelni a hatékonyságot, csökkenteni a költséget és fejleszteni a vásárlói elégedettséget egyszerre? Állítsa be a LiveAgent alapvető összcsatornás megközelítését, biztosítson kiváló ügyfélszolgálatot minden nagyobb kommunikációs csatornán keresztül és szerelje fel ügynökeit a legkorszerűbb funkciókkal.
Bőséges opciók vannak a startupokhoz és a KKV-khoz, ahova be tudják fektetni idejüket és pénzüket. Ezek a kiadások gyakran nagyon gyorsan halmozódnak. Itt a LiveAgentnél hisszük, hogy önnek kell kiválasztani a funkciókat, amik a legjobbak vállalati esetei számára és hogy mindig lennie kell opciónak és nem korlátozásoknak.
Felejtse el a harmadik féltől származó élő chatet a LiveAgent ügyfélszolgálattal. Az élő chat egy alapvető része a LiveAgentnek haladó automatizációval, elő chat formákkal, csatolmányokkal, elégedettségi kérdőívekkel és teljes testreszabással.
Szerezze meg professzionális ügyfélszolgálati megoldásunkat fixált havi árral, rejtett díj vagy hosszútávú elkötelezettség nélkül. Regisztráljon egy 14 napos ingyenes próbaidőszakra, hogy teljes hozzáférést kaphasson minden elérhető funkcióhoz. Mire vár? Kezdje el fejleszteni a válaszidejét ma!
Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette… a LiveAgent!
A kisvállalkozásoknak szánt help desk szoftver hatalmas hatással lehet a márka ismertségére. A hatékony és zökkenőmentes ügyfélélmény biztosítása napjainkban óriási különbséget jelent. Gyakran jobban értékelik, mint a versenyképes árképzést vagy akár a termék minőségét.
A LiveAgent két változatot kínál a kisvállalkozások számára. Az első az ingyenes fiók. Annak ellenére, hogy vannak bizonyos korlátai, nagy segítség lehet induló vállalkozások vagy kisvállalkozások számára. De ha készen áll arra, hogy egy funkciókban gazdagabb ügyfélszolgálatba fektessen be, akkor a Jegy-előfizetés lenne a legjobb megoldás. Ez egy megfizethető és hatékony módszer azonnali csillagos ügyfélszolgálatra!
A LiveAgentben a különbség főleg az elérhető funkciókban mutatkozik meg. Jegyelőfizetésünk, amely általában a kisvállalkozások részéről kedvelt, korlátlan jegyelőzményekkel, e-mail címmel, ügyfélportállal, fórummal rendelkezik. Ennek azonban vannak bizonyos korlátai a testreszabásban és más területeken. Az egyes előfizetések ügyfélszolgálati funkcióinak listájának megtekintéséhez tekintse meg árainkat.
Az első lépés annak meghatározása, hogy mik az ügyfélszolgálat és az üzleti igények. Miután összeállította a listát, elkezdheti kutatni a vállalatokat. A legjobb módszer az elismert vállalatok, például a G2 vagy a Capterra ajánlásainak és véleményeinek ellenőrzése. A következő lépés a funkciók, a használhatóság és természetesen az árak összehasonlítása. Ez segít a lista szűkítésében. Végül, de nem utolsósorban tesztelje a help desk szoftvert előfizetés vásárlása előtt. Hagyja, hogy az ügyfélszolgálati munkatársak teszteljék a használhatóságot és a funkcionalitást, és válasszák ki azt, amelyet a vállalat előnyben részesít. A LiveAgentben az első számú prioritás az ügyfelek boldoggá tétele. Így minden előfizetésünkhöz 14 napos ingyenes próbaverziót is biztosítunk.
Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..