Ingyenes próba

Élő chat induló vállalkozásoknak és kis- és középvállalkozásoknak

Bármilyen méretű vállalkozástól elvárt dolog, hogy az ügyfelek igényeit azonnal kielégítsék, bizonyos esetekben még azelőtt, hogy kigondolnák a kérésüket. A hosszú várakozási idő, akár egy hagyományos üzlet sorában, akár a csomagok kézbesítésekor, majd az azonnali támogatás hiánya, sok vásárló számára gyakran kellemetlenséget okoz, és ez panaszokhoz vezet.

Induló vállalkozásként vagy kisvállalkozásként az üzleti terv nagy valószínűséggel arra irányul, hogy a legjobb vevői élményt nyújtsa és versenyelőnyre tegyen szert. A kiváló online ügyfélszolgálat jelentősége már nem a vállalat érdeklődésének elágazása, hanem a siker elsődleges motivációja. A magas ügyfél-elégedettségi pontszám elérésének kulcsa a hatékony kommunikáció, amelyhez az élő csevegés ideális digitális megoldás.

Az élő chat szoftver azonban több lehet egy egyszerű csevegőeszköznél.

Szeretne többet megtudni?

Merüljünk be.

Mi az élő chat szoftver?

Bármilyen méretű is legyen a cég, a weboldal a márka online képviseletét jelenti. Végül is az ügyfelek többsége ide megy, amikor a vállalat termékeivel és szolgáltatásaival találkozik – ezért egy olyan eszköz beszerzése, amelynek segítségével a fogyasztók böngészés közben kényelmesen igénybe vehetik a szolgáltató képviselőit, jelentős eszköz.

Az élő chat megváltoztatja a kommunikációt a telefon felvétele vagy az e-mail írása fárasztó folyamatából az azonnali üzenetküldő platformra. Ennélfogva az ügyfelek legkevesebb erőfeszítését igényli, hogy egyetlen gombnyomással megkapják a választ a kérdéseikre.

Az, hogy a kis chat gomb hogyan jelenik meg a webhelyen, a felhasználó preferenciáin alapul. Általában a legtöbb forgalmat generáló oldalakba van beágyazva. A fizetési oldal nagyszerű lehetőség, mivel itt fordul elő gyakran a visszafordulási arány.

A gomb tervezési lehetőségei széleskörűek – az animációtol a típusig és a stílusig. Az összes előre megtervezett sablon személyre szabott testreszabáshoz érhető el a galériában. Ha nem találja az Önnek megfelelő stílust, létrehozhat egy egyedi stílust egy kép feltöltésével vagy HTML-kód megírásával.

Egyes vállalatok az automatizálás érdekében elhagyják kommunikációs platformjaik emberi elemét. Annak ellenére, hogy az élő csevegés sokféle automatizálást támogat, biztos lehet benne, hogy ezen a másik vonalon tényleges emberi ügynök van. És nem ettől válik személyesebbé az egész élmény?

https://www.youtube.com/watch?v=GO4rPDffDew

Ezen a ponton valószínűleg ez jár a fejében: “Ez rendben van, de miért van szükségem erre?”.

Nos, olvasson tovább, hogy megtudja!

Milyen előnyei vannak az élő chatnek a telefonhoz vagy e-mailhez képest?

A kényelem és a könnyű használat két összetevő, amelyek bejelölik a jelölőnégyzeteket az ügyfelek elképzeléseihez egy megbízható vállalatról. Nem sok vásárló tartaná érdeklődését egy termék vásárlása vagy szolgáltatás beszerzése iránt, ha a gyenge ügyfélszolgálat megzavarná vásárlási élményüket. Nem beszélve a negatív visszajelzések valószínűségéről, amelyek hátráltathatják a vállalat hírnevét.

A telefonos és e-mailes támogatás nem elavult kommunikációs csatorna. Épp ellenkezőleg. A számok azonban azt mutatják, hogy az ügyfelek 79% -a inkább csetel az ügynökkel, mert az közvetlenebb más csatornákhoz képest.

A stratégiai költségvetés-tervezés kulcsfontosságú minden vállalkozás számára, de ez megduplázódik a kisvállalkozások és az induló vállalkozások számára. Az élő csevegés bevezetése az ügyfélszolgálatba az egyik legjobb megtérülés (ROI), mivel lényegesen olcsóbb és kevesebb költséget eredményez. Még kis költségvetés mellett is ingyenesen beszerezhet egy korlátozott, de mégis rendkívül hatékony csevegőeszközt, ingyenesen. Az ügyfélszolgálat képviselői képesek lesznek valós időben több beszélgetést koordinálni, értékes időt és erőforrásokat megtakarítva a vállalat számára. Ez lehetővé teszi, hogy a fenntartható értékesítési és marketingstratégia optimalizálására és kidolgozására fókuszáljon.

Hogyan profitálhatnak a startupok és a kis- és középvállalkozások az élő chat használatából?

Every contact we have with a customer influences whether or not they’ll come back. We have to be great every time or we’ll lose them.

Kevin Stirtz – Author of More Loyal Customers

Az a vállalkozás, amely az ügyfeleket helyezi előtérbe, olyan vállalkozás, amely felismeri, hogy az ügyfelek mennyire értékesek. A kapcsolati marketing elismeri, hogy a tartós kapcsolat kiépítése az ügyfelekkel olcsóbb és több bevételt hoz. Viszont az induló vállalatok számára a kritikusabb tényező a potenciális ügyfelek bevonzása és átalakítása rendszeres, fizető ügyfelekké.

https://www.youtube.com/watch?v=c5FMaNBxmAk&t

Bár az induló vállalkozások és a kisvállalkozások gyakran összemosódnak, céljaik nem ugyanazok.

Az élő chat az ügyfelek útjának három külön szakaszában használható fel, amely felhatalmazza mind az induló, mind pedig a kis- és középvállalkozásokat támogató csapatokat, és kiszolgálja sajátos céljaikat:

  • Szolgáltatási támogatás
  • Értékesítés és hűség
  • Marketing és promóció

A komplex ügyfélszolgálati szoftver részeként az élő chat felhasználóbarát szolgáltatásai révén jelentős előnyökkel jár.

  • Univerzális postafiók: Az ügyfélszolgálat elsődleges célja, hogy pozitív ügyfélszolgálati élményt nyújtson, az ügyfél és a márka minden egyes interakciója során. Az univerzális postafiók lehetővé teszi az ügynökök számára, hogy bármely csatornáról beérkező beszélgetéseket megtekinthessék és megválaszolják. A beépített CRM rögzíti és tárolja az összes ügyféladatot a jobb szervezés érdekében, és képességei tovább növelhetők, ha további CRM szoftverekkel integrálják.
  • Proaktív csevegési meghívások: Akár önmagában használják, akár más funkciókkal kombinálva, figyelemre méltó megtérülést eredményezhetnek. Amikor egy látogató a webhelyére érkezik, beállíthat egy időszabályt a felugró meghíváshoz, vagy elhelyezheti azt egy adott oldalon. Olyan ez, mintha besétálna egy boltba, és egy mosolygó alkalmazott segítségre készen állna. Akár több csevegési meghívót is létrehozhat, és különféle ügyfeleket célozhat meg. Ha multinacionális vállalkozást vezet, akkor a modult úgy alakíthatja, hogy az Ön által preferált nyelven jelenjen meg. A csevegés gombhoz hasonlóan a proaktív csevegési meghívó tervezése, üzenete és stílusa testreszabható, és az összes sablon megtalálható a galériában.
  • Valós idejű gépelési nézet: Az ügynökök proaktivitását értékelik az ügyfelek. A csevegés során az ügynökök valós időben láthatják, hogy az ügyfelek mit írnak be a csevegőablakukba, és felkészülhetnek minden kérés megoldására, még mielőtt elküldenék azt.Real time typing
  • Chat szétosztása: Javíthatja ügynökeinek hatékonyságát és biztosíthatja, hogy a megfelelő ügynökök csevegjenek a kiválasztott ügyfelekkel. Válasszon a három előre meghatározott lehetőség közül – véletlenszerű hozzárendelés, csengés mindenkinek, maximális kihasználtság. Ha a munkaterhelés túlságosan nagy, beállíthatja a maximális sorkorlátot, és időt adhat az ügynökeinek pihenésre.
  • Chat előtti és offline űrlap: Induló vagy kisvállalkozásként az egyik fő cél az ügyfél-névjegyzék összeállítása és további potenciális ügyfelek generálása. A beállításokban aktiválhatja a chat előtti űrlap funkciót, hogy az automatikusan megkérdezze az ügyféltől a kapcsolattartási adatokat a csevegés kezdetekor. Az offline űrlap biztosítja, hogy az ügyfelek akár munkaidőn kívül is kapcsolatba tudjanak lépni az Ön ügyfélszolgálatával, így a támogatás 24/7.
  • Csevegés utáni felmérés: A látogatók véleménye és visszajelzése elengedhetetlen az induló vállalkozások és a kisvállalkozások számára, mivel segít a márka felépítésében, és lehetőséget ad a taktikára és a stratégiára való reflektálásra. Engedje meg, hogy vásárlói visszajelzést adjanak egy csevegésről, a termékről, vagy az ügynök hatékonyságáról. A pozitív vásárlói véleményeket ezután társadalmi bizonyítékként lehet felhasználni, és a weboldalon közzétehetik referenciaként. Alternatív megoldásként az összegyűjtött adatok felhasználhatók tartalomkészítéshez, a GYIK részben vagy egy blogban. Feltárhatja az eddig ismeretlen navigációs webhelyekkel kapcsolatos problémákat is, amelyek segítenek a webhely optimalizálásában. Használhatja ezt a funkciót a hűség és a bizalom növelésére is. Ha egy ügyfél kéri, elküldheti a chat beszélgetést is neki.
  • Chat áttekintése: A csevegés áttekintése lehetővé teszi, hogy megfigyelje és összegyűjtse a látogató tartózkodási helyére, URL-jére vagy a webhely böngészésével töltött időre vonatkozó információkat, további marketingstratégiában történő felhasználás céljából.
  • Beágyazott csevegéskövetés: Ha bizonyítékot szeretne látni az új ügyfelek megszerzésére irányuló erőfeszítéseiről, kövesse nyomon az élő csevegés konverzióit a Google Analytics szolgáltatásban.

Ha többet szeretne megtudni, lépjen át az élő chat funkciók oldalra, vagy fedezze fel támogatási portálunkat.

Hogyan tudják az élő chat munkatársai hatékonyabban lebonyolítani a csevegést?

Az ügynököknek arra kell összpontosítaniuk, hogyan kell kezelni a különböző beszélgetési pontokat, és be kell tartani az online illemtan szabályait.

  • Chat indítása
  • Várakozás
  • Chat továbbítása
  • Panaszok kezelése
  • Chat összefoglalása

Az online kommunikáció bizonyos fokú rugalmasságot és kreativitást tesz lehetővé. Ez különösen nyilvánvaló, ha sablon válaszokra és előre definiált válaszokra van szükség. Ezek a rövid szövegek egy nagyobb forgatókönyv részét képezik, de az egyes helyzetekhez és beszélgetésekhez igazíthatóak. Csökkenti az egyes válaszok kézi beírásának szükségességét, különösen a gyakran feltett kérdésekre.

Ügyfél-empátia-Sablon-válaszok-funkció-LiveAgent
Példa sablon válaszra (kattintson a nagyításhoz)

Az ügynökök több olyan választ is kifejleszthetnek, amelyek tárolhatók, megoszthatók és sablonként használhatóak az osztályok között. Ezért nem számít, melyik részleggel vagy csapattaggal fog beszélgetni az ügyfél, a megfelelő hangnem és nyelv mindenütt következetes lesz.

Az élő chat használható belső célokra is?

Az élő chat nem hagyományos módja képzési célokra szolgál. A csevegőszoftvert elsősorban a külső ügyfelekkel való kommunikációra használják, de kommunikációs eszközként is alkalmazhatják a belső ügyfelek – az alkalmazottak számára.

Új alkalmazottak keresése félelmetes feladat lehet. De ez mindkét irányba igaz. A potenciális pályázóknak lesz néhány olyan kérdésük, amelyeket az egyszerű munkaköri leírás nem tud lefedni. A cégtulajdonosok és a toborzási csoportok az élő chat segítségével megkönnyíthetik a beszállási folyamatot.

Az élő chat kiváló eszköz a részlegek közötti kommunikációban és az elkötelezettségben. Ezért fontos lehet a személyzet képzésében is. Minden osztálynak lehet egy vagy több belső chat csoportja, amelyek gyors támogatást nyújtanak az egyéneknek vagy a csapatoknak.

Élő chat induló vállalkozásoknak és kis- és középvállalkozásoknak
Példa a belső chatre (kattintson a nagyításhoz)

Hogyan lehet integrálni az élő chat szoftvert a webhelyére?

Amikor regisztrál, és hozzáférést kap a fiókjához, az élő chat widgetet integrálhatja a webhelyére egy rövid HTML-kód egyszerű másolásával és beillesztésével – nincs szükség további szoftverek letöltésére. Ha integrálni szeretne harmadik féltől származó szoftvereket vagy alkalmazásokat, azokat is teljes mértékben támogatjuk.

Az élő chat biztonságos megoldás?

Számos megkeresés beérkezése mindenféle platformról jelentős biztonsági aggodalomra adhat okot. Aki erős online jelenlétet szeretne kialakítani, annak meg kell tennie a szükséges lépéseket saját és ügyfelei védelme érdekében.

További információkért tekintse meg a biztonsági funkciók oldalt, vagy többet megtudhat a LiveAgent Biztonsági adatvédelmi irányelveinek elolvasásával.

Még mindig nem biztos abban, hogy az élő chat a megfelelő eszköz a vállalata számára?

Indítson el egy ingyenes 14 napos próbaverziót, bankkártya használata nélkül, és csatlakozzon 35 000 üzleti vállalkozáshoz, akik már használják a LiveAgentet!

logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logo esky color
logó ügyfél usc

Ha meg szeretné nézni az összes megfizethető tervünket, amelyek további funkciókat kínálnak, tekintse meg az árképzési oldalunkat.

Tudásbázis

Ha többet szeretne megtudni, keresse fel tudásbázisunkat további információkért.

Business Solution for Startups and SMBs

Learn how multi-channel help desk software benefits Startups and SMBs.

Try LiveAgent

FAQ

What is live chat software?

Live chat is a digital communication channel activated by clicking on a small chat widget embedded strategically on the website. The design of the button is based on the user's or company's preferences.

What advantages does live chat have over the phone or email?

Live chat provides customers convenient access to support agents without the need to leave the website. Companies can use a free chat tool with limited features even on a small budget but still deliver instant online support.

How can Startups and SMbs benefit from using live chat?

Utilizing live chat and its features during the three distinct stages of the customers' journey can empower both Startups and SMBs to grow their business, modify their strategies and reach their individual goals.

How can live chat operatives conduct chat sessions?

Agents should focus on handling different conversation points and following online etiquette rules while keeping their professionalism and human touch.

Can live chat be used for internal purposes as well?

Not only can live chat be a highly useful communication tool for external purposes, but recruiters and employers can utilize it internally for onboarding and training processes.

How to integrate live chat software into your website?

No need to download any additional software, live chat is immediately accessible after signing up. Integration is done by copying and pasting a short HTML code.

Is live chat a secure solution?

Anyone with a goal of a strong online presence has to take the necessary steps to ensure the protection of its business and customers. For that reason, LiveAgent has implemented various security features: BAN IPs, 2-step verification, HTTPS Encryption, Multiple Data Centers, GDPR.

Roman Bosch

Roman Bosch

Partly

Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.

christine preusler

Christine Preusler

HostingAdvice

A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.

Karl Dieterich

Karl Dieterich

Covomo

A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.

Hendrik Henze

Hendrik Henze

HEWO Internetmarketing

Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.

Razvan Sava

Razvan Sava

Webmaster Deals

Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.

Taras Baca

Taras Baca

XperienceHR

Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.

user testimonials

Andrej Ftomin

TAZAR Group

Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.

Matt Janaway

Matt Janaway

The Workplace Depot

A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.

Viviane Carter

Viviane Carter

CSI Products

Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.

Christian Lange

Christian Lange

Lucky-Bike

A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.

Jens Malmqvist

Jens Malmqvist

Projure

Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.

user testimonials

Catana Alexandru

Websignal

Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.

JanWienk

Jan Wienk

All British Casino

A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.

Allan Bjerkan

Allan Bjerkan

Norske Automaten

A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!

Sissy Böttcher

Sissy Böttcher

Study Portals

Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.

Peter Koning

Peter Koning

TypoAssassin

Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.

user testimonials

Aranzazu F

Factorchic

Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.

Rick Nuske

Rick Nuske

MyFutureBusiness

A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.

Vojtech Kelecsenyi

Vojtech Kelecsenyi

123-Nakup

A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.

Rafael Kobalyan

Rafael Kobalyan

Betconstruct

Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.

Martin Drugaj

Martin Drugaj

Atomer

2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.

Ivan Golubović

Ivan Golubović

AVMarket

Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.

user testimonials

Rustem Gimaev

Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.

Randy Bryan

Randy Bryan

tekRESCUE

A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.

Timothy G. Keys

Timothy G. Keys

Marietta Corporation

Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.

user testimonials

Mihaela Teodorescu

eFortuna

Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.

Hilda Andrejkovičová

Hilda Andrejkovičová

TrustPay

Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.

user testimonials

Alexandra Danišová

Nay

Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.

user testimonials

Samuel Smahel

m:zone

A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.

David Chandler

David Chandler

Volterman

Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..