Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Artboard 6

Élő chat induló vállalkozások és kisvállalkozások számára

Oliver Stasinszky

Oliver Stasinszky

Utoljára módosítva July 15, 2021 -nél 6:20 pm

Bármilyen méretű vállalkozás elvárása, hogy az ügyfelek igényeinek azonnal megfeleljenek, bizonyos esetekben még azelőtt, hogy az ügyfelek átgondolnák kérésüket.

A hosszú várakozási idő, akár egy hagyományos üzlet sorában, akár a csomagok kézbesítésénél, majd az azonnali támogatás hiánya, sok vásárló számára gyakran kellemetlenséget okoz, és panaszokhoz vezet.

Induló vállalkozásként vagy kisvállalkozásként az üzleti terv nagy valószínűséggel arra irányul, hogy a legjobb vevői élményt nyújtsa és versenyelőnyre tegyen szert.

A kiváló online ügyfélszolgálat nyújtásának fontossága már nem a vállalat mellékes érdeke, hanem a siker elsődleges motivációja.

A magas ügyfél-elégedettségi pontszám elérésének kulcsa a hatékony kommunikáció, amelyhez az élő chat ideális digitális megoldás.

Az élő chat szoftver azonban több lehet egy egyszerű csevegőeszköznél.

Szeretne többet megtudni?

Merüljünk be.

Mi az élő chat szoftver?

Bármilyen méretű is legyen a cég, a weboldal a márka online képviseletét jelenti. Végül is az ügyfelek többsége ide megy, amikor a vállalat termékeivel és szolgáltatásaival találkozik – ezért egy olyan eszköz beszerzése, amelynek segítségével a fogyasztók böngészés közben kényelmesen igénybe vehetik a szolgáltató képviselőit, jelentős eszköz.

Az élő chat megváltoztatja a kommunikációt a telefon felvétele vagy az e-mail írása fárasztó folyamatából az azonnali üzenetküldő platformra. Ennélfogva az ügyfelek legkevesebb erőfeszítését igényli, hogy egyetlen gombnyomással megkapják a választ a kérdéseikre.

Az, hogy a kis chat gomb hogyan jelenik meg a webhelyen, a felhasználó preferenciáin alapul. Általában a legtöbb forgalmat generáló oldalakba van beágyazva. A fizetési oldal nagyszerű lehetőség, mivel itt fordul elő gyakran a visszafordulási arány.

A gomb tervezési lehetőségei széleskörűek – az animációtol a típusig és a stílusig. Az összes előre megtervezett sablon személyre szabott testreszabáshoz érhető el a galériában. Ha nem találja az Önnek megfelelő stílust, létrehozhat egy egyedi stílust egy kép feltöltésével vagy HTML-kód megírásával.

Egyes vállalatok az automatizálás érdekében elhagyják kommunikációs platformjaik emberi elemét. Annak ellenére, hogy az élő csevegés sokféle automatizálást támogat, biztos lehet benne, hogy ezen a másik vonalon tényleges emberi ügynök van. És nem ettől válik személyesebbé az egész élmény?

https://www.youtube.com/watch?v=GO4rPDffDew

Ezen a ponton valószínűleg ez jár a fejében: “Ez rendben van, de miért van szükségem erre?”.

Nos, olvasson tovább, hogy megtudja!

Milyen előnyei vannak az élő chatnek a telefonhoz vagy e-mailhez képest?

A kényelem és a könnyű használat két összetevő, amelyek bejelölik a jelölőnégyzeteket az ügyfelek elképzeléseihez egy megbízható vállalatról.

Nem sok vásárló tartaná érdeklődését egy termék vásárlása vagy szolgáltatás beszerzése iránt, ha a gyenge ügyfélszolgálat megzavarná vásárlási élményüket. Nem beszélve a negatív visszajelzések valószínűségéről, amelyek rontják a vállalat hírnevét.

A telefonos és e-mailes támogatás nem elavult kommunikációs csatorna. Épp ellenkezőleg. A számok azonban azt mutatják, hogy az ügyfelek 79% -a inkább csetel az ügynökkel, mert az közvetlenebb más csatornákhoz képest.

A stratégiai költségvetés-tervezés kulcsfontosságú minden vállalkozás számára, de ez megduplázódik a kisvállalkozások és az induló vállalkozások számára. Az élő csevegés az ügyfélszolgálatban az egyik legjobb megtérülés (ROI), mivel lényegesen olcsóbb és kevesebb költséget eredményez.

Még alacsony költségvetés mellett is beszerezhet egy korlátozott, de mégis rendkívül hatékony csevegőeszközt ingyenesen. Az ügyfélszolgálat üzemeltetői képesek lesznek valós időben több beszélgetést koordinálni, értékes időt és erőforrásokat megtakarítva a vállalat számára. Ez lehetővé teszi, hogy a fenntartható értékesítési és marketingstratégia optimalizálására és kidolgozására fókuszáljon.

Hogyan profitálhatnak a startupok és a kis- és középvállalkozások az élő chat használatából?

Every contact we have with a customer influences whether or not they’ll come back. We have to be great every time or we’ll lose them.

Kevin Stirtz – Author of More Loyal Customers

Az a vállalkozás, amely az ügyfeleket helyezi előtérbe, olyan vállalkozás, amely felismeri, hogy az ügyfelek mennyire értékesek.

A kapcsolati marketing elismeri, hogy a tartós kapcsolat kiépítése az ügyfelekkel olcsóbb és több bevételt hoz. Viszont az induló vállalatok számára a kritikusabb tényező a potenciális ügyfelek bevonzása és átalakítása rendszeres, fizető ügyfelekké.

https://www.youtube.com/watch?v=c5FMaNBxmAk&t

Bár az induló vállalkozások és a kisvállalkozások gyakran összemosódnak, céljaik nem ugyanazok.

Az élő chat az ügyfelek útjának három külön szakaszában használható fel, amely felhatalmazza mind az induló, mind pedig a kis- és középvállalkozásokat támogató csapatokat, és kiszolgálja sajátos céljaikat:

  • Szolgáltatási támogatás
  • Értékesítés és hűség
  • Marketing és promóció

A komplex ügyfélszolgálati szoftver részeként az élő chat felhasználóbarát szolgáltatásai révén jelentős előnyökkel jár.

Univerzális postafiók: Az ügyfélszolgálat elsődleges célja, hogy pozitív ügyfélszolgálati élményt nyújtson, az ügyfél és a márka minden egyes interakciójával.

Élő chat induló vállalkozások és kisvállalkozások számára
Példa univerzális postaládára (kattintson a nagyításhoz)

Az univerzális postafiók lehetővé teszi az ügynökök számára, hogy bármely csatornáról beérkező beszélgetéseket megtekinthessék és megválaszolják. A beépített CRM rögzíti és tárolja az összes ügyféladatot a jobb szervezés érdekében, és képességei tovább növelhetők, ha további CRM szoftverekkel integrálják.

Proaktív csevegési meghívások: Akár önmagában használják, akár más funkciókkal kombinálva, figyelemre méltó megtérülést eredményezhetnek. Amikor egy látogató a webhelyére érkezik, beállíthat egy időszabályt a felugró meghíváshoz, vagy elhelyezheti azt egy adott oldalon. Olyan ez, mintha besétálna egy boltba, és egy mosolygó alkalmazott várná segítség nyújtásra készen.

Akár több csevegési meghívót is létrehozhat, és különféle ügyfeleket célozhat meg.

Chat meghívó galéria
Példa egy csevegési meghívó galériára (kattintson a nagyításhoz)

Ha multinacionális vállalkozást vezet, akkor a widgetett úgy alakíthatja, hogy az Ön által preferált nyelven jelenjen meg. A csevegés gombhoz hasonlóan a proaktív csevegési meghívó tervezése, üzenete és stílusa testreszabható, és az összes sablon megtalálható a galériában.

Valós idejű gépelési nézet: Az ügynökök proaktivitását értékelik az ügyfelek. A csevegés során az ügynökök valós időben láthatják, hogy az ügyfelek mit írnak be a csevegőablakukba, és felkészülhetnek minden kérés megoldására, még mielőtt elküldenék azt a Küldés gombbal.

Valós idejű gépelés

Chat szétosztása: javíthatja ügynökeinek hatékonyságát és biztosíthatja, hogy a megfelelő ügynökök csevegjenek a kiválasztott ügyfelekkel. Válasszon három előre meghatározott útválasztási lehetőséget – véletlenszerű hozzárendelés, csengés mindenkinek, maximális kihasználtság. Ha a munkaterhelés túlságosan leterhelővé válik, beállíthatja a maximális várólistát, hogy ügynökei fellélegezhessenek.

Chat szétosztása
Példa a chat szétosztására (kattintson a nagyításhoz)

Csevegés előtti és offline űrlap: Induló vagy kisvállalkozásként az egyik fő cél az ügyfelek névjegyzékének összeállítása és több lead létrehozása.

A beállításokban aktiválhatja a csevegés előtti űrlap funkciót, hogy a csevegés kezdetekor automatikusan kérje az ügyféltől a kapcsolattartási adatokat.

Az offline űrlap biztosítja, hogy az ügyfelek akár munkaidőn kívül is kapcsolatba léphessenek az Ön ügyfélszolgálatával, így a támogatás 24/7.

Csevegés utáni felmérés: A látogatók véleménye és visszajelzése elengedhetetlen az induló vállalkozások és a kisvállalkozások számára, mivel segít a márka felépítésében, és lehetőséget ad arra, hogy elmélkedjen a taktikán és a stratégián. Engedje meg, hogy vásárlói visszajelzést adjanak egy csevegésről, a termék felülvizsgálatáról vagy az ügynök hatékonyságáról.

Ügynökök rangsorolása
Példa az ügynök rangsorolására (kattintson a nagyításhoz)

A pozitív vásárlói véleményeket ezután társadalmi bizonyítékként lehet felhasználni, és a weboldalon közzétehetik referálásként. Alternatív megoldásként az összegyűjtött adatok felhasználhatók tartalomkészítéshez, a GYIK részben vagy egy blogban. Feltárhatja a nem bejelentett navigációs webhelyekkel kapcsolatos problémákat is, amelyek segítenek a webhely optimalizálásában. Használhatja ezt a funkciót a hűség és a bizalom növelésére is.

Ha egy ügyfél kéri, elküldheti a csevegési előzményeket.

Chat áttekintése: A chat áttekintése lehetővé teszi, hogy megfigyelje és összegyűjtse a látogató tartózkodási helyére, URL-jére vagy a webhely böngészésével töltött időre vonatkozó információkat, hogy további marketingstratégiában felhasználja őket.

Weboldal-figyelés-chat áttekintés
Példa a chat áttekintésére (kattintson a nagyításhoz)

Beágyazott csevegéskövetés: Ha bizonyítékot szeretne látni az új ügyfelek megszerzésére irányuló erőfeszítéseiről, kövesse nyomon az élő csevegés konverzióit a Google Analytics szolgáltatásban.

Beágyazott csevegés követése
Példa a beágyazott csevegés követésére (kattintson a nagyításhoz)

Ha többet szeretne megtudni, lépjen át az élő chat funkciók oldalra, vagy fedezze fel támogatási portálunkat.

Hogyan tudják az élő chat munkatársai hatékonyabban lebonyolítani a csevegést?

Az ügynököknek arra kell összpontosítaniuk, hogyan kell kezelni a különböző beszélgetési pontokat, és be kell tartani az online illemtan szabályait.

  • Chat indítása
  • Várakozás
  • Chat továbbítása
  • Panaszok kezelése
  • Chat összefoglalása

Az online kommunikáció bizonyos fokú rugalmasságot és kreativitást tesz lehetővé. Ez különösen nyilvánvaló, ha sablon válaszokra és előre definiált válaszokra van szükség.

Ezek a rövid szövegek egy nagyobb forgatókönyv részét képezik, de az egyes helyzetekhez és beszélgetésekhez igazíthatóak. Csökkenti az egyes válaszok kézi beírásának szükségességét, különösen a gyakran feltett kérdésekre.

Sablon üzenetek
Példa sablon üzenetre (kattintson a nagyításhoz)

Az ügynökök több olyan választ is kifejleszthetnek, amelyek tárolhatók, megoszthatók és sablonként használhatóak az osztályok között. Ezért nem számít, melyik részleggel vagy csapattaggal fog beszélgetni az ügyfél, a megfelelő hangnem és nyelv mindenütt következetes lesz.

Az élő chat használható belső célokra is?

Az élő chat nem hagyományos módja képzési célokra szolgál. A csevegőszoftvert elsősorban a külső ügyfelekkel való kommunikációra használják, de kommunikációs eszközként is alkalmazhatják a belső ügyfelek – az alkalmazottak számára.

Új alkalmazottak keresése félelmetes feladat lehet. De ez mindkét irányba igaz. A potenciális pályázóknak lesz néhány olyan kérdésük, amelyeket az egyszerű munkaköri leírás nem tud lefedni. A cégtulajdonosok és a toborzási csoportok az élő chat segítségével megkönnyíthetik a beszállási folyamatot.

Az élő chat kiváló eszköz a részlegek közötti kommunikációban és az elkötelezettségben. Ezért fontos lehet a személyzet képzésében is. Minden osztálynak lehet egy vagy több belső chat csoportja, amelyek gyors támogatást nyújtanak az egyéneknek vagy a csapatoknak.

Belső chat
Példa a belső chatre (kattintson a nagyításhoz)

Hogyan lehet integrálni az élő chat szoftvert a webhelyére?

Amikor regisztrál, és hozzáférést kap a fiókjához, az élő chat widgetet integrálhatja a webhelyére egy rövid HTML-kód egyszerű másolásával és beillesztésével – nincs szükség további szoftverek letöltésére. Ha integrálni szeretne harmadik féltől származó szoftvereket vagy alkalmazásokat, azokat is teljes mértékben támogatjuk.

Az élő chat biztonságos megoldás?

Számos megkeresés beérkezése mindenféle platformról jelentős biztonsági aggodalomra adhat okot. Aki erős online jelenlétet szeretne kialakítani, annak meg kell tennie a szükséges lépéseket saját és ügyfelei védelme érdekében.

További információkért tekintse meg a biztonsági funkciók oldalt, vagy többet megtudhat a LiveAgent Biztonsági adatvédelmi irányelveinek elolvasásával.

Még mindig nem biztos abban, hogy az élő chat a megfelelő eszköz a vállalata számára?

Indítson el egy ingyenes 14 napos próbaverziót, bankkártya használata nélkül, és csatlakozzon 35 000 üzleti vállalkozáshoz, akik már használják a LiveAgentet!

logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logo esky color
logó ügyfél usc

Ha meg szeretné nézni az összes megfizethető tervünket, amelyek további funkciókat kínálnak, tekintse meg az árképzési oldalunkat.

Tudásbázis

Ha többet szeretne megtudni, keresse fel tudásbázisunkat további információkért.

Business Solution for Startups and SMBs

Learn how multi-channel help desk software benefits Startups and SMBs.

Try LiveAgent

FAQ

What is live chat software?

Live chat is a digital communication channel activated by clicking on a small chat widget embedded strategically on the website. The design of the button is based on the user's or company's preferences.

What advantages does live chat have over the phone or email?

Live chat provides customers convenient access to support agents without the need to leave the website. Companies can use a free chat tool with limited features even on a small budget but still deliver instant online support.

How can Startups and SMbs benefit from using live chat?

Utilizing live chat and its features during the three distinct stages of the customers' journey can empower both Startups and SMBs to grow their business, modify their strategies and reach their individual goals.

How can live chat operatives conduct chat sessions?

Agents should focus on handling different conversation points and following online etiquette rules while keeping their professionalism and human touch.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

    Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót