Ügyfélszolgálati szoftver a kormánynak

Csatlakozzon a GOV szervezetek százaihoz, akik a LiveAgent-et használják, a legtöbbet és legjobban értékelt ügyfélszolgálati szoftvert az SMB-nél 2020-ban. Maradjon közel ügyfeleihez és segítsen nekik gyorsabban a LiveAgent-tel.

Egyszerű és hatékony ügyfélszolgálat

Tartsa a rendszert egyszerűen és hatékonyan

A közintézmények minden nap foglalkoznak állampolgári megkeresésekkel. Rendelés megtartása a kérésekben több tíz osztály között elég nehéz lehet. Használja ki a LiveAgent erejét, és gyorsabban oldja meg kéréseiket, mint valaha. A digitális gazdaság és az állami intézmények döntő szerepet játszanak a mai világban. Ráadásul boldoggá teszi polgárait, ha gyorsabban tud segíteni rajtuk.

Az összes részlegének elrendezése

A kormányzati intézményeket gyakran úgy kezelik, hogy megválaszolják az email kliensek emailjeit, így lehetetlenné válik a hatékony kommunikáció megosztás az alkalmazottak és a különböző csapatok között. Ültesse be a LiveAgent-et, így minden kérelme el lesz különítve részlegenként és bármilyen új kérelem egyetlen email láncba lesz hozzáadva anélkül, hogy elárasztaná email fiókjait.

Osztályok
Az összezavarodás megelőzése

Előzze meg az összezavarodást

Valljuk be – senki sem szereti igazán az adóvisszatérítési dokumentumok elkészítését. Hosszúak és sok kérdés merülhet fel az adófizetők fejében. A tudásbázis bevetése GYIK-el és releváns tartalommal összekötve valósidejű élő chattel egy erőteljes kombinációt eredményez.

A boldog vásárlók a legjobb vásárlók

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

 
jelvények

Milyen előnyökkel jár majd kormányzati intézménye a LiveAgent használatával?

a diagramok növekvő trendje

Csökkentett állampolgári kérelmek megoldási ideje

a befejezett feladatok jelentése

A legkorszerűbb biztonsági előírások és mérések

Pénzeszsák és egy érme

Az erőforrások megfelelő elosztása és megtakarított idő

A villanykörte a nagyszerű ötlet beállításának erejét mutatja

A digitális gazdaság és az ipar alkalmazása 4.0

Végső több csatornás ügyfélszolgálati rendszer élmény

Hatékony ügyfélszolgálat

A LiveAgent tökéletes egy ügyfélszolgálati megoldásra kormányzati intézményéhez. Ha gyors, pontos és hatékony ügyfélszolgálatot kell biztosítania, fontos egy többcsatornás ügyfélszolgálati szoftver bevetése. Hagyja a LiveAgent-nek, hogy minden bejövő kommunikációt átkonvertáljon jegyekké a jobb kezelés és automatizáció érdekében.

A legmagasabb biztonsági standardok

A LiveAgent a legkorszerűbb biztonsági standardokat kínálja a legújabb megfeleléssel. A privát beszélgetései biztonságosak és kódoltak, az EU-ban vagy az USA-ban elhelyezve, ahogyan szeretné. A LiveAgent teljesen megfelel a GDPR-nek.

 
Legkorszerűbb biztonság és standardok
Erőteljes automatizálás és jelentés

Automatizáció és jelentés

Automatizálja az ismétlődő feladatokat a LiveAgent fejlett automatizálási és cselekvési vagy idő által kiváltott szabályaival. Hagyja, hogy a rendszer a megfelelő személyhez vagy osztályhoz vezesse a jegyeket. Adjon megjegyzéseket, címkéket vagy egyéni paramétereket további adatok gyűjtéséhez és pontosabb jelentések készítéséhez.

Átlátható és megfizethető árak

Szerezze be professzionális ügyfélszolgálatunkat fix havi áron, rejtett díjak és hosszú távú kötelezettségvállalások nélkül. Iratkozzon fel egy 14 napos ingyenes próbaidőszakra, hogy teljes hozzáférést kapjon az összes elérhető funkcióhoz. Mire vár még? Kezdje el növelni a válaszsebességet még ma!

Package Name

Jegy

A legjobb választás kisebb ügynökségeknek és vállalkozóknak

15 /hó
Package Name

Jegy+chat

Az SMB-knek, professzionális marketingeseknek és nagy ügynökségeknek

29 /hó

Biztos lehet benne, hogy jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei-ben, a BMW-ben, a Yamahában, az O2-ben és az Oxfordi Egyetemben? Eltalálta… a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.