A tökéletes megoldás kormányzati vállalkozások számára

Teljes mértékben méretezhető, adaptálható és testreszabható az Ön igényeinek megfelelően.

  • ✓ Nincs beállítási díj
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo

30%

Több bevételt generál

Hozzon létre emlékezetes ügyfélélményeket, amelyek növelik a bevételt.

97%

Javítsa az elégedettséget

Örvendeztesse meg ügyfeleit villámgyors válaszokkal.

16×

Növelje az ügyfél értékét

Tegyen több értékesítést azáltal, hogy ügyfeleit hűségesen tartja márkájához.

Business background

Ügyfélszolgálati szoftver a kormánynak

Csatlakozzon a GOV szervezetek százaihoz, akik a LiveAgent-et használják, a legtöbbet és legjobban értékelt ügyfélszolgálati szoftvert az SMB-nél 2020-ban. Maradjon közel ügyfeleihez és segítsen nekik gyorsabban a LiveAgent-tel.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo
Simple and efficient customer service

Tartsa a rendszert egyszerűen és hatékonyan

A közintézmények minden nap foglalkoznak állampolgári megkeresésekkel. Rendelés megtartása a kérésekben több tíz osztály között elég nehéz lehet. Használja ki a LiveAgent erejét, és gyorsabban oldja meg kéréseiket, mint valaha. A digitális gazdaság és az állami intézmények döntő szerepet játszanak a mai világban. Ráadásul boldoggá teszi polgárait, ha gyorsabban tud segíteni rajtuk.

Az összes részlegének elrendezése

A kormányzati intézményeket gyakran úgy kezelik, hogy megválaszolják az email kliensek emailjeit, így lehetetlenné válik a hatékony kommunikáció megosztás az alkalmazottak és a különböző csapatok között. Ültesse be a LiveAgent-et, így minden kérelme el lesz különítve részlegenként és bármilyen új kérelem egyetlen email láncba lesz hozzáadva anélkül, hogy elárasztaná email fiókjait.

Departments in LiveAgent
Preventing the confusion

Előzze meg az összezavarodást

Valljuk be – senki sem szereti igazán az adóvisszatérítési dokumentumok elkészítését. Hosszúak és sok kérdés merülhet fel az adófizetők fejében. A tudásbázis bevetése GYIK-el és releváns tartalommal összekötve valósidejű élő chattel egy erőteljes kombinációt eredményez.

A boldog vásárlók a legjobb vásárlók

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

Milyen előnyökkel jár majd kormányzati intézménye a LiveAgent használatával?

Oldjon meg több jegyet

Villámgyors válaszokat nyújthat az élő csevegésben a CRM-betekintésnek, a belső tudásbázisoknak és a harmadik felek integrációinak köszönhetően.

Tanuljon az adatokból

Az elemzés segítségével kövesse nyomon a teljesítményét, azonosítsa az ismétlődő problémákat, és készítsen működőképes betekintést és fejlesztési terveket.

Integrálás és szinkronizálás

Csökkentse az adatbeviteli időt 30% ó-kal, egyszerűen integrálva a naponta használt eszközöket a help desk szoftverünkbe.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Hatékony ügyfélszolgálat

A LiveAgent tökéletes egy ügyfélszolgálati megoldásra kormányzati intézményéhez. Ha gyors, pontos és hatékony ügyfélszolgálatot kell biztosítania, fontos egy többcsatornás ügyfélszolgálati szoftver bevetése. Hagyja a LiveAgent-nek, hogy minden bejövő kommunikációt átkonvertáljon jegyekké a jobb kezelés és automatizáció érdekében.

A legmagasabb biztonsági standardok

A LiveAgent a legkorszerűbb biztonsági standardokat kínálja a legújabb megfeleléssel. A privát beszélgetései biztonságosak és kódoltak, az EU-ban vagy az USA-ban elhelyezve, ahogyan szeretné. A LiveAgent teljesen megfelel a GDPR-nek.

State of the art security and standards
Powerful automation and reporting

Automatizáció és jelentés

Automatizálja az ismétlődő feladatokat a LiveAgent fejlett automatizálási és cselekvési vagy idő által kiváltott szabályaival. Hagyja, hogy a rendszer a megfelelő személyhez vagy osztályhoz vezesse a jegyeket. Adjon megjegyzéseket, címkéket vagy egyéni paramétereket további adatok gyűjtéséhez és pontosabb jelentések készítéséhez.

Átlátható és megfizethető árképzés

Szerezze meg professzionális ügyfélszolgálati megoldásunkat fix havi áron, rejtett díjak és hosszú távú kötelezettségvállalások nélkül. Iratkozzon fel egy 14 napos ingyenes próbaidőszakra, hogy teljes hozzáférést kapjon az összes elérhető funkcióhoz. Mire vár még? Kezdje el még ma növelni a válaszainak sebességet!

9 $ hónap

Small üzleti

  • Korlátlan jegyelőzmény
  • 3 email cím
  • 3 kapcsolatfelvételi űrlap
  • 1 API kulcs
$29 hónap

Medium üzleti

  • Minden a Smallban, plusz
  • 10 email cím
  • 3 élő chat gomb
  • Osztályok vezetése
$0 hónap

Ingyenes

  • 7 napos jegytörténet
  • 1 email cím
  • 1 chat gomb
  • 1 kapcsolatfelvételi űrlap
Kapcsolódó cikkek ehhezKormány
A nagyszerű ügyfélszolgálat a jobb Help Desk szoftverrel kezdődik. Tekintse meg a LiveAgent előnyeit, és 5 perc alatt kezdje el használni.

Nyújtson kiváló ügyfélszolgálatot.

A LiveAgent egy ügyfélszolgálati szoftver, amely gyors és egyszerű implementációval rendelkezik. Az elérhető legjobb ügyfélszolgálatot nyújtja a hét minden napján, a nap 24 órájában. A Post Affiliate Pro pedig egy vezető tagfelvevő nyomon követési szoftver, amely több mint 30 ezer vállalat által használt.

Szojegyzek - Auto Dialer

Automatikus tárcsázó

A marketing text in Hungarian is summarized to convey the key points in a concise manner.

Tudjon meg többet a VoIP tárcsázóról. Szakértői magyarázatok segítségével mélyen megértheti.

VoIP tárcsázó

VoIP dialers have different types with varying modes of operation such as predictive, speed, preview, robo, and progressive. Predictive dialers are commonly used for mass outbound calls, while speed dialers call one number and only begin the call when the agent is ready. Preview dialers enable agents to see detailed contact profiles, while robo dialers can call thousands of people at once, playing pre-recorded messages or connecting them to live agents. Progressive dialers only connect calls to agents when they are available. VoIP dialers dramatically increase live connections, filter out unconnected calls, reduce wait times, and increase productivity. VoIP dialing uses the Voice over Internet Protocol (VoIP) function and automates the dialing process, allowing for filtering of busy signals, disconnected numbers, and voicemail messages - only connecting agents to live calls. While LiveAgent call center software supports incoming and outgoing calls, its outgoing call center feature does not currently support VoIP dialing, but agents can initiate outbound calls directly from the control panel using the click-to-call feature.

A LiveAgent támogatás dokumentációs szoftverével könnyedén létrehozhat átfogó tudásbázist a támogatási dokumentációt hogy létrejöhessen az önkiszolgálás.

Hozzon létre tudásbázist magyar támogatási dokumentáció segítségével

A jól megírt támogatási dokumentáció segíti az ügyfeleket és támogatási csapatot. Az átfogó tudásbázis növeli a vásárlói elégedettséget. A LiveAgent az egyik legtöbbet értékelt ügyfélszolgálati szoftver Magyarországon, amely számos funkcióval és integrációval rendelkezik.

Ingyenes magyar ügyfélmenedzsment szoftvert keres? Tekintse meg a LiveAgent előnyeit, hogy alkalmasak-e Önnek, vagy hozza létre saját ingyenes profilját.

Ingyenes magyar ügyfélmenedzsment szoftvert keres?

"A LiveAgent szoftver lehetővé teszi az ügyfélinterakciók optimalizálását, valamint az ügynökök korlátlan támogatását. Kínál kommunikációs csatornákat és ingyenes tudásbázist."

Tudjon meg többet a telefonos tárcsázóról. Szakértői magyarázatok segítségével mélyen megértheti.

Telefonos tárcsázók

The TEXT provides marketing insights to improve business strategies and boost sales. It also discusses the benefits and functions of automatic dialing systems for call centers, which can significantly increase agent productivity. Try LiveAgent for a free trial today!

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x