Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

A tökéletes megoldás kormányzati vállalkozások számára

Teljes mértékben méretezhető, adaptálható és testreszabható az Ön igényeinek megfelelően.

  • ✓ Nincs beállítási díj   
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
Általuk használt
logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld

30%

Több bevételt generál

Hozzon létre emlékezetes ügyfélélményeket, amelyek növelik a bevételt.

97%

Javítsa az elégedettséget

Örvendeztesse meg ügyfeleit villámgyors válaszokkal.

16×

Növelje az ügyfél értékét

Tegyen több értékesítést azáltal, hogy ügyfeleit hűségesen tartja márkájához.

Business background

Ügyfélszolgálati szoftver a kormánynak

Csatlakozzon a GOV szervezetek százaihoz, akik a LiveAgent-et használják, a legtöbbet és legjobban értékelt ügyfélszolgálati szoftvert az SMB-nél 2020-ban. Maradjon közel ügyfeleihez és segítsen nekik gyorsabban a LiveAgent-tel.

logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logo esky color
logó ügyfél usc
Simple and efficient customer service

Tartsa a rendszert egyszerűen és hatékonyan

A közintézmények minden nap foglalkoznak állampolgári megkeresésekkel. Rendelés megtartása a kérésekben több tíz osztály között elég nehéz lehet. Használja ki a LiveAgent erejét, és gyorsabban oldja meg kéréseiket, mint valaha. A digitális gazdaság és az állami intézmények döntő szerepet játszanak a mai világban. Ráadásul boldoggá teszi polgárait, ha gyorsabban tud segíteni rajtuk.

Az összes részlegének elrendezése

A kormányzati intézményeket gyakran úgy kezelik, hogy megválaszolják az email kliensek emailjeit, így lehetetlenné válik a hatékony kommunikáció megosztás az alkalmazottak és a különböző csapatok között. Ültesse be a LiveAgent-et, így minden kérelme el lesz különítve részlegenként és bármilyen új kérelem egyetlen email láncba lesz hozzáadva anélkül, hogy elárasztaná email fiókjait.

Departments
Preventing the confusion

Előzze meg az összezavarodást

Valljuk be – senki sem szereti igazán az adóvisszatérítési dokumentumok elkészítését. Hosszúak és sok kérdés merülhet fel az adófizetők fejében. A tudásbázis bevetése GYIK-el és releváns tartalommal összekötve valósidejű élő chattel egy erőteljes kombinációt eredményez.

A boldog vásárlók a legjobb vásárlók

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

badges

Milyen előnyökkel jár majd kormányzati intézménye a LiveAgent használatával?

star

Oldjon meg több jegyet

Villámgyors válaszokat nyújthat az élő csevegésben a CRM-betekintésnek, a belső tudásbázisoknak és a harmadik felek integrációinak köszönhetően.

chcecklist

Tanuljon az adatokból

Az elemzés segítségével kövesse nyomon a teljesítményét, azonosítsa az ismétlődő problémákat, és készítsen működőképes betekintést és fejlesztési terveket.

clock

Integrálás és szinkronizálás

Csökkentse az adatbeviteli időt 30% ó-kal, egyszerűen integrálva a naponta használt eszközöket a help desk szoftverünkbe.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Hatékony ügyfélszolgálat

A LiveAgent tökéletes egy ügyfélszolgálati megoldásra kormányzati intézményéhez. Ha gyors, pontos és hatékony ügyfélszolgálatot kell biztosítania, fontos egy többcsatornás ügyfélszolgálati szoftver bevetése. Hagyja a LiveAgent-nek, hogy minden bejövő kommunikációt átkonvertáljon jegyekké a jobb kezelés és automatizáció érdekében.

A legmagasabb biztonsági standardok

A LiveAgent a legkorszerűbb biztonsági standardokat kínálja a legújabb megfeleléssel. A privát beszélgetései biztonságosak és kódoltak, az EU-ban vagy az USA-ban elhelyezve, ahogyan szeretné. A LiveAgent teljesen megfelel a GDPR-nek.

State of the art security and standards
Powerful automation and reporting

Automatizáció és jelentés

Automatizálja az ismétlődő feladatokat a LiveAgent fejlett automatizálási és cselekvési vagy idő által kiváltott szabályaival. Hagyja, hogy a rendszer a megfelelő személyhez vagy osztályhoz vezesse a jegyeket. Adjon megjegyzéseket, címkéket vagy egyéni paramétereket további adatok gyűjtéséhez és pontosabb jelentések készítéséhez.

Átlátható és megfizethető árképzés

Szerezze meg professzionális ügyfélszolgálati megoldásunkat fix havi áron, rejtett díjak és hosszú távú kötelezettségvállalások nélkül. Iratkozzon fel egy 14 napos ingyenes próbaidőszakra, hogy teljes hozzáférést kapjon az összes elérhető funkcióhoz. Mire vár még? Kezdje el még ma növelni a válaszainak sebességet!

Jegy

Jegy

A legalkalmasabb a kisebb ügynökségek és vállalkozók számára

$15/hó
Jegy

Jegy+Chat

KKV -k, professzionális marketing szakemberek és nagy ügynökségek számára

$29/hó

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

GYIK

Mi a help desk szoftver a GOV szervezetek számára?

A GOV-szervezetek számára a help desk szoftver hasonló a vállalkozások számára készült help desk szoftverhez. Nincs különösebb különbség. A help desk szoftver funkciói eltérőek lehetnek, a vállalkozás számára kiválasztott díjcsomagtól függően. Ezért, ha hatalmas cége vagy GOV-szervezete van, akkor a lehető legjobb támogatás érdekében szüksége lehet az összes funkcióval rendelkező ügyfélszolgálat szoftverre, és élvezheti annak előnyeit.

Miért kell a GOV-szervezeteknek használniuk a help desk szoftvert?

A Help Desk szoftver szervezett munkafolyamatot biztosít az összes részleg számára. Ezenkívül automatizálja, motiválja és elemzési jelentéseket készít minden felügyelő számára. Ezért a felügyelő azonnal megoldhatja az esetleges mögöttes kérdéseket.

Hogyan profitálhatnak a kormányzati szervezetek a help desk szoftver használatából?

A help desk szoftver használatának számos előnye van, például az ügyfelek elégedettsége, az ügyfelek megtartása és a hatékony munkafolyamat.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót