Vásárlóink

Csatlakozzon a LiveAgent-et használó elégedett vásárlóink ezreihez. Készítsen jobb vásárlói tapasztalatot az összcsatorna megoldásnak köszönhetően.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo
LiveAgent - We reinvented the way companies call with their customers

Használja a LiveAgent-et...

A LiveAgent vállalatának méretéhez és iparához igazodik. Minden méretű és típusú vállalkozásnak segítünk.

Próbálja ki ingyenesen. A beállítás kevesebb, mint 5 percet igényel.

Business bag - icon

Biznisz Megoldások

Kezdővállalatok és SMB-k

Nagyvállalatok

Kormány

Edu és NGO

… és mások

Industry Solutions - icon

Ipari Megoldások

E-kereskedelem és Szolgáltatások

Utazás és Hotelek

Marketing és Telco

Nagyvállalatok

… és mások

  • Partly testimonial

    Partly

    Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.

  • HostingAdvice.com

    A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.

  • Covomo

    A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.

  • HEWO

    Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.

  • Webmaster deals testimonial

    WebMaster Deals

    Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.

  • XperienceHR

    Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.

  • TAZAR Group

    Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.

  • The Workplace Depot

    A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.

  • CSI Products

    Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.

Kapcsolódó cikkek ehhezVásárlók

Ügynök szerepe

A cikkben bemutatjuk a legújabb marketingtrendeket és azok hatását a vállalatokra. A digitális átállás és a tartalommarketing kiemelt szerepet kap. Fontos a fogyasztói igények figyelembevétele és az online jelenlét erősítése. A vállalatoknak rugalmasnak és innovatívnak kell lenniük a versenyben való túlélés érdekében. A sikeres marketingstratégiákhoz az adatok elemzése és a személyre szabott kommunikáció is elengedhetetlen. A vállalatoknak figyelembe kell venniük az új trendeket és alkalmazkodniuk kell a piaci változásokhoz. Az online platformok és a közösségi média erősítése kulcsfontosságú a vállalati siker szempontjából. A cikk hangsúlyozza, hogy a vállalatoknak folyamatosan fejleszteniük kell marketingstratégiáikat a versenyképesség megőrzése érdekében.

Növelje a vásárlói kapcsolatot a testre szabott összcsatornás támogatással. Hagyjon vásárlóinak nagyszerű érzést minden alkalommal, amikor a vállalatával lépnek interakcióba.

Növelje a kapcsolatot a LiveAgent-tel

Testreszabás és gyorsaság növeli a vásárlói kapcsolatot. A LiveAgent-tel több platformon elérhető támogatást nyújthat, és beépített CRM segíti a testreszabott szolgáltatást. A vásárlói hűség és hatékonyság is mérhető.

Ügyfélszolgálati igénylőlapok sablonjai

A marketing summary of the text in Hungarian would be: "A marketing szövegben bemutatott termék innovatív és vonzó, amely vonzza a vásárlókat az egyedi funkcióival és stílusával."

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Közösségi média támogató szoftver

Címkék segítségével könnyebben szervezheti az ügyfélszolgálati interakciókat. Az univerzális postafiók egyszerűsíti a kommunikációt az összes csatornáról. Automatizálási szabályok gyorsabb és hatékonyabb ügyfélinterakciót biztosítanak. Használja a jegyek funkcióit a válaszidő csökkentésére és az ügyfélszolgálat javítására.

Adatait nem hozzuk nyilvánosságra, kivéve, ha törvény írja elő, vagy az Ön engedélyével. Tudjon meg többet a Quality Unit Live Agent adatvédelmi szabályzatáról.

Adatvédelmi Szabályzat

A Quality Unit adatvédelmi szabályzata fontos információkat gyűjt a felhasználók viselkedéséről, sütiket használ a weboldal látogatók nyomonkövetésére, valamint tranzakciós információkat tárol a bevásárló kosár tartalmáról. A szabályzat célja a felhasználói élmény javítása és a hibák megelőzése.

A LiveAgent visszahívó szoftver egy minden az egyben megoldás, amely call centert is tartalmaz. Visszahívási megoldásunk minden szükséges funkcióval rendelkezik. Próbálja ki ingyenesen.

Növelje az elégedettséget visszahívó szoftverrel

A LiveAgent call center szoftver lehetővé teszi a központosított, mindencsatornás ügynökasztalat, a soros visszahívási rendszert és a saját tudásbázis létrehozását, hogy növelje az ügyfelek elégedettségét és javítsa az ügynökök teljesítményét.

You will be
in Good Hands!

Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.

Foglaljon le egy demót

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Close
Schedule a demo
Schedule a one-on-one call
  • How to achieve your business goals with LiveAgent
  • Tour of the LiveAgent so you can get an idea of how it works
  • Answers to any questions you may have about LiveAgent
Foglaljon le egy demót
Start Free Trial x