Vásárlóink

Csatlakozzon a LiveAgent-et használó elégedett vásárlóink ezreihez. Készítsen jobb vásárlói tapasztalatot az összcsatorna megoldásnak köszönhetően.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo
LiveAgent - We reinvented the way companies call with their customers

Használja a LiveAgent-et...

A LiveAgent vállalatának méretéhez és iparához igazodik. Minden méretű és típusú vállalkozásnak segítünk.

Próbálja ki ingyenesen. A beállítás kevesebb, mint 5 percet igényel.

Business bag - icon

Biznisz Megoldások

Kezdővállalatok és SMB-k

Nagyvállalatok

Kormány

Edu és NGO

… és mások

Industry Solutions - icon

Ipari Megoldások

E-kereskedelem és Szolgáltatások

Utazás és Hotelek

Marketing és Telco

Nagyvállalatok

… és mások

  • Partly testimonial

    Partly

    Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.

  • HostingAdvice.com

    A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.

  • Covomo

    A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.

  • HEWO

    Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.

  • Webmaster deals testimonial

    WebMaster Deals

    Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.

  • XperienceHR

    Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.

  • TAZAR Group

    Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.

  • The Workplace Depot

    A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.

  • CSI Products

    Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.

Kapcsolódó cikkek ehhezVásárlók
Szojegyzek - Agent Role

Ügynök szerepe

A cikkben bemutatjuk a legújabb marketingtrendeket és azok hatását a vállalatokra. A digitális átállás és a tartalommarketing kiemelt szerepet kap. Fontos a fogyasztói igények figyelembevétele és az online jelenlét erősítése. A vállalatoknak rugalmasnak és innovatívnak kell lenniük a versenyben való túlélés érdekében. A sikeres marketingstratégiákhoz az adatok elemzése és a személyre szabott kommunikáció is elengedhetetlen. A vállalatoknak figyelembe kell venniük az új trendeket és alkalmazkodniuk kell a piaci változásokhoz. Az online platformok és a közösségi média erősítése kulcsfontosságú a vállalati siker szempontjából. A cikk hangsúlyozza, hogy a vállalatoknak folyamatosan fejleszteniük kell marketingstratégiáikat a versenyképesség megőrzése érdekében.

Növelje a vásárlói kapcsolatot a testre szabott összcsatornás támogatással. Hagyjon vásárlóinak nagyszerű érzést minden alkalommal, amikor a vállalatával lépnek interakcióba.

Növelje a kapcsolatot a LiveAgent-tel

Testreszabás és gyorsaság növeli a vásárlói kapcsolatot. A LiveAgent-tel több platformon elérhető támogatást nyújthat, és beépített CRM segíti a testreszabott szolgáltatást. A vásárlói hűség és hatékonyság is mérhető.

Email Sablonok - Request Form

Ügyfélszolgálati igénylőlapok sablonjai

A marketing summary of the text in Hungarian would be: "A marketing szövegben bemutatott termék innovatív és vonzó, amely vonzza a vásárlókat az egyedi funkcióival és stílusával."

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Közösségi média támogató szoftver

Címkék segítségével könnyebben szervezheti az ügyfélszolgálati interakciókat. Az univerzális postafiók egyszerűsíti a kommunikációt az összes csatornáról. Automatizálási szabályok gyorsabb és hatékonyabb ügyfélinterakciót biztosítanak. Használja a jegyek funkcióit a válaszidő csökkentésére és az ügyfélszolgálat javítására.

Adatait nem hozzuk nyilvánosságra, kivéve, ha törvény írja elő, vagy az Ön engedélyével. Tudjon meg többet a Quality Unit Live Agent adatvédelmi szabályzatáról.

Adatvédelmi Szabályzat

A Quality Unit adatvédelmi szabályzata fontos információkat gyűjt a felhasználók viselkedéséről, sütiket használ a weboldal látogatók nyomonkövetésére, valamint tranzakciós információkat tárol a bevásárló kosár tartalmáról. A szabályzat célja a felhasználói élmény javítása és a hibák megelőzése.

A LiveAgent visszahívó szoftver egy minden az egyben megoldás, amely call centert is tartalmaz. Visszahívási megoldásunk minden szükséges funkcióval rendelkezik. Próbálja ki ingyenesen.

Növelje az elégedettséget visszahívó szoftverrel

A LiveAgent call center szoftver lehetővé teszi a központosított, mindencsatornás ügynökasztalat, a soros visszahívási rendszert és a saját tudásbázis létrehozását, hogy növelje az ügyfelek elégedettségét és javítsa az ügynökök teljesítményét.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x