Szüksége van egy Zendesk Alternatívára?

Fedezze fel, hogy miért a LiveAgent a legjobb Zendesk alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási költség    
  • ✓ 24/7 Ügyfélszolgálat    
  • ✓ Nem szükséges bankkártya    
  • ✓ Bármikor megszakítható
Használva
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Elege van a segédpult szoftveréből?

Az adatmigráció Zendesk-ről a LiveAgent-re percek alatt történik. Mi egy asszisztált Zendesk migrációt ajánlunk, melynek segítségével minden adata importálásra kerülhet a Zendesk-ről a LiveAgent-re. Ez ingyenes, és mindössze 5 perc alatt történik.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
USC logo

Spóroljon többet a LiveAgent-tel

3 ok, amiért a vállalatok átváltanak a LiveAgent-re

Tekintse meg, hogy emelkedik ki a LiveAgent a többi alternatíva közül

Kimagasló Elégedettségi Ráta

A LiveAgent ügyfél támogató megoldása segít növelni a vásárlói elégedettséget és javítani a konverziós arányokat.

Növekedett Ügynök Produktivitás

sökkentse ügynökei munkaidejét, és oldjon meg további ügyfélkérdezéseket.

Funciókban Gazdag

A több mint 175 ügyfélszolgálati lehetőséggel a támogatás nyújtása nagyon egyszerű lesz.

Zendesk vs LiveAgent ránézésre

Funkciók Liveagent Zendesk
Jegykezelés
Tartalmaz egy menedzsment eszközt, amely feldolgozza és jegyzékbe veszi az ügyfélszolgálati kérelmeket.
A LiveAgent Jegy tervben kínál jegykezelést $15/ügynök/hó áron.
A Zendesk tervben kínál jegykezelést $72/ügynök/hó áron.
Élő Chat
Egy valós idejű chat widget, amelyet bármilyen weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent Jegy+Chat tervben kínál Élő Chatet $29/ügynök/hó áron.
A Zendesk tervben kínál Élő Chatet $72/ügynök/hó áron.
Hívásközpont
Egy hívásközpont, amelyet bejövő és kimenő hívásra lehet használni az automatikus híváskibocsájtással.
A LiveAgent All-inclusive tervben kínál Hívásközpontot $39/ügynök/hó áron.
A Zendesk tervben kínál Hívásközpontot $72/ügynök/hó áron.
Önkiszolgálás
Egy funkció, amely lehetővé teszi, hogy építsen egy ügyfélportált, amire regisztrálhatnak ügyfelei a múltbeli jegyeik és a tudásbázishoz való hozzáférésért.
A LiveAgent Jegy tervben kínál Önkiszolgálót $15/ügynök/hó áron.
A Zendesk tervben kínál Önkiszolgálót $121/ügynök/hó áron.
Facebook
Egy Facebook integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy minden kommentet és megemlítést megválaszoljanak a közösségi média segédpult szoftverből.
A LiveAgent Jegy tervben kínál Facebook integrációt további $39/hó/fiók áron vagy az All-inclusive tervben további költségek nélkül.
A Zendesk tervben kínál Facebook integrációt $72/ügynök/hó áron.
Twitter
Egy Twitter integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy egyenesen a szoftverből válaszolják meg a Tweeteket.
A LiveAgent Jegy tervben kínál Twitter integrációt további $39/hó/fiók áron vagy az All-inclusive tervben további költségek nélkül.
A Zendesk tervben kínál Twitter integrációt $72/ügynök/hó áron.
Instagram
Egy Instagram integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy minden kommentet és megemlítést megválaszoljanak a közösségi média segédpult szoftverből.
A LiveAgent Jegy tervben kínál Instagram integrációt további $39/hó/fiók áron vagy az All-inclusive tervben további költségek nélkül.
A Zendesk tervben kínál Instagram integrációt $72/ügynök/hó áron.
Viber
Egy Viber integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy a Viber üzeneteket egyenesen a közösségia média segédpult szoftverből válaszolják meg és közvetítsék őket.
A LiveAgent Jegy tervben kínál Viber integrációt további $39/hó/fiók áron vagy az All-inclusive tervben további költségek nélkül.
A Zendesk tervben kínál Viber integrációt $72/ügynök/hó áron.
Tudásbázis
Egy tudás tároló, amely kulcsfontosságú információkat tartalmaz, beleértve a problémamegoldó útmutatókat, GYIK-eket, és a hogyan cikkeket.
A LiveAgent Jegy tervben kínál tudásbázist $15/ügynök/hó áron.
Zendesk tervben kínál tudásbázist $121/ügynök/hó áron.
Ügyfél Fórum
Egy online vitató tábla az ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázisában helyezkedik el.
A LiveAgent Jegy tervben kínál ügyfél fórumot $15/ügynök/hó áron.
A Zendesk tervben kínál ügyfél fórumot $152/ügynök/hó áron.
Automatizáció és Szabályok
Munkafolyamatok, amelyekkel automatizálhat, hogy kiiktassa a repetitív feladatokat.
A LiveAgent Jegy tervben kínál automatizációt és szabályokat $15/ügynök/hó áron.
A Zendesk tervben kínál automatizációt és szabályokat $72/ügynök/hó áron.
API
Funkció készlet, amely lehetővé teszi, hogy különböző applikációk együtt működjenek.
A LiveAgent Jegy tervben kínál API funkciókat $15/ügynök/hó áron.
A Zendesk tervben kínál API funkciókat $72/ügynök/hó áron.
Interaktív Hang Válasz (IVR)
Egy technológia, amely lehetővé teszi a bejövő hívóknak, hogy egy telefon rendszert navigáljanak, mielőtt egy emberi operátorral beszélnének.
A LiveAgent All-inclusive tervben kínál IVR funkciókat $39/ügynök/hó áron.
Zendesk tervben kínál IVR funkciókat $152/ügynök/hó áron.
Videóhívások
Egy hívás, amely tartalmaz videó, Skype-hoz hasonló, Zoom vagy Facetime hívásokat.
A LiveAgent kínál videóhívásokat.
A Zendesk nem kínál videóhívásokat.
Korlátlan Előzmény
A jegyek nem járnak le vagy törlődnek ki-- bármikor megtekintheti őket.
A LiveAgent Jegy tervben kínál korlátlan előzményeket $15/ügynök/hó áron.
A Zendesk tervben kínál korlátlan előzményeket $72/ügynök/hó áron.
Korlátlan Weboldalak
Korlátlan számú weboldallal használhatja a szoftvert.
A LiveAgent Jegy tervben kínál korlátlan weboldalakat $15/ügynök/hó áron.
A Zendesk tervben kínál korlátlan weboldalakat $72/ügynök/hó áron.
Korlátlan Chat Gombok
Korlátlan számú chat gombot helyezhet el a weboldalain.
A LiveAgent Jegy+Chat tervben kínál korlátlan chat gombokat $29/ügynök/hó áron.
A Zendesk tervben kínál korlátlan chat gombokat $72/ügynök/hó áron.
Korlátlan Jegyek/Levelek
Korlátlan számú emailt és jegyeket kaphat.
A LiveAgent Jegy tervben kínál korlátlan jegyeket/leveleket $15/ügynök/hó áron.
A Zendesk tervben kínál korlátlan jegyeket/leveleket $72/ügynök/hó áron.
Korlátlan Hívásrögzítés
Vegyen fel minden hívást, amelyet kezdeményezett vagy kapott és játssza vissza a felvétel bármikor.
A LiveAgent All-inclusive tervben kínál korlátlan hívásrögzítést $39/ügynök/hó áron.
A Zendesk tervben kínál korlátlan hívásrögzítést $72/ügynök/hó áron.
Korlátlan 24/7 Támogatás
Az ügyfél támogatás 24/7-ben van kínálva a beküldhető kérelmek számának korlátozása nélkül.
A LiveAgent Jegy tervben kínál korlátlan 24/7 támogatást $15/ügynök/hó áron.
A Zendesk Ad-on-ként kínál korlátlan 24/7 támogatást.
LiveAgent Is Competitive Advantage

Hatékony Zendesk Alternatíva

Turbózza fel ügyfélszolgálatát és vonzzon be új ügyfeleket. Használja ki a több, mint 175 elérhető ügyfélszolgálati megoldás előnyeit, mely tartalmazza a hatékony jegykezelési rendszert automatizációval, élő chatet,  közösségi hálózatokat, hívásközpontot és ügyfél portált.

Miért fizetne 3 különböző termékért, amikor mindent egyben megkaphat mindössze $39/ hó -ért?

A Leggyorsabb Chat Widget

Ha Zendesk alternatívát keres és a gyorsaság fontos Önnek, akkor a LiveAgent lehet az, amit keres. A LiveAgent üzemelteti a leggyorsabb chat widgetet a piacon — mindössze 2.5 másodperc alatt jelenik meg.

Egy gyors chat widget a megoldás ha a weboldal látogatóit vásárlókká kívánja alakítani hatékonyan. Egy eMarketer jelentés alapján 35%-kal több ember vásárolt online élő chat használta után. Ez azért van, mert a vásárlók kérdéseikre választ kaphatnak azonnal vásárlásuk előtt.

Watch the website loading time
connected world map

Több nyelven is elérhetőek vagyunk

Szoftverünk több nyelven is elérhető. A LiveAgent 43 különböző nyelvű fordítással (néhány részleges) és támogatja a nyelvhez alkalmazkodó widgetek-et. Ne hagyja, hogy a külföldi nyelvek gátat szabjanak ügyfelei és Ön között. Számíthat ránk.

Erőteljes integrációk

A LiveAgent több, mint 180 zökkenőmentes integrációt kínál, így minden szükséges alkalmazást összekapcsolhat egyetlen platformra. Minden alkalmazás összekapcsolása, amelyeket az ügyfélszolgálati csapata használ minden nap, fejlesztheti az ügyfél kommunikációt, a válaszidőt, és az összesített ügyfélélményt. Nincs kiszabva további költség.

girl sitting on beanbag browsing social media on tablet
phone puzzle piece-illustration

Miért a LiveAgent?

A LiveAgent a legtöbbet értékelt és #1 besorolású ügyfélszolgálati szoftver, tehát mi úgy gondoljuk, hogy ez a tökéletes alternatívája a Zendesk-nek.

Kapjon 3 terméket 1 áráért – ügyfélszolgálat, élő chat és telefonos támogatás melyeket mind tartalmazza.

A LiveAgent segíteni fog tökéletes támogatást nyújtani ügyfeleinek az összes csatornán. Az erőteljes automatizálásnak és szabályoknak hála az ügyfél támogatási csoportja időt spórolhat meg és hatékonyabbak lehetnek amikor ügyfél megkeresésről van szó.

Próbálja ki a LiveAgent-et ingyenesen és döntse el, hogy jobban illik-e Önhöz, mint a Zendesk megoldása.

A LiveAgent erőteljes Univerzális postaládája

Az univerzális postaláda minden ügyfélkérelmet egyetlen platformra biztosít. Ezáltal minden élő chate, emailje, hívása, közösségi médiája, tudásbázisa, ügyfél visszajelzése úgynevezett segédpult jegyekké alakul át egy megosztott postaládában. A LiveAgent erős funkciókat kínál a jegyek kezelésére, mint a sablon válaszok és a privát jegyzetek.   

Az ügyfél siker csapata használhatja a sablon válaszokat repetitív kérdések/ügyfél problémák megválaszolására és a belső jegyzeteket, hogy jegyeken belül kommunikáljanak (ügyfél kérelmek) privátban. Eredményképpen az ügyfél interakciók gyorsak és hatékonyak.     

Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent

LiveAgent vs Zendesk Összehasonlítás

Tekintse meg a Capterra oldalát, hogy összehasonlíthassa a LiveAgent és a Zendesk értékeléseit az ügyfelek véleményei alapján

LiveAgent vs Zendesk Capterra comparison
Helyes 12/12/2019

Tekintse meg, hogy ügyfeleink miért a LiveAgent-et választják a Zendesk alternatívájaként

  • “Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert

  • Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik

  • “A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron

  • “Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam

  • “Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad

  • “Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga

  • “Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal

  • “Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison

Bátran tekintse meg mit mondanak más ügyfelek a LiveAgent-ről. A LiveAgent több mint 2800 értékelést gyűjtött már össze különböző szoftver piacokon mint például Capterra, Trustpilot, GetApp, G2, Software Advice.

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

GYIK

Mi a Zendesk alternatíva?

A Zendesk alternatíva egy segédpult szoftver hasonló tulajdonságokkal és funkciókkal. Habár az alternatíva valamelyest árban, dizájnban, és testre szabásban eltérhet. A különböző társaságoknak különböző preferenciái vannak; ezáltal néhány üzlet hasznot húzhat más alternatívákból.

Melyik Zendesk alternatívát kellene választania?

Manapság sok segédpult szoftver alternatíva található a piacon. Eltérnek árban, dizájnban, testre szabásban, funkciókban és a használat nehézségében. A megfelelő kiválasztásához ajánljuk az ingyenes demók kipróbálását. Ez segíteni fog eldönteni, hogy melyik illeszkedik a társasága szükségleteihez legjobban.

Miért kellene a LiveAgent-et használnia a Zendesk helyett?

A LiveAgent megbízható, egyszerűen használható, megfizethető és több, mint 180 funkciója van, amely fejleszteni fogja ügynökei napi munkafolyamatait.

Related Articles to Zendesk alternatíva
A LiveAgent egy teljeskörű ügyfélszolgálati megoldás vállalkozása számára. A LiveAgent lehetőséget biztosít támogatás nyújtására email, élő chat, közösségi média, tudásbázis és call center segítségével. Válasszon egyet a 3 díjcsomagunk közül vagy válassza ki külön azokat a lehetőségeket melyekre szüksége lehet az ügyfélszolgálata személyre szabásában.

ZenDesk Talk alternatívát keres?

A LiveAgent egy kiváló alternatíva a Zendesk Talk helyett, mert egy minden az egyben segédpult megoldás, beleértve a jegykezelést, a hívásközpontot és az élő chatet. Az ügyfelek kérdéseinek megválaszolását a LiveAgent intuitív interfésze és számos elengedhetetlen funkciója könnyíti meg. Az adatok importálása az ingyenes migrációs plugint használva egyszerű. Érdemes kipróbálni az üzletnek leginkább megfelelő árazási opciót a 14 napos ingyenes próbaidőszakkal.

A LiveAgent a tökéletes ügyfélszolgálati megoldás vállalkozása számára. Megbízható jegykezelő rendszer, számos kommunikációs csatorna és még sok minden más.

Jira alternatívát keres?

Az interjúalanyok közül többen is elégedetten nyilatkoztak a LiveAgent támogató rendszer használatával. Az egyes modulok jól működnek együtt, és nagyszerű ár-érték aránnyal rendelkezik. Ezenkívül a szolgáltatás stabilan működik a mobil platformon is, így nagyon hasznos választás a kisvállalat tulajdonosok számára. Továbbá a támogatás rendkívül gyors és hatékony. A Zendesk-et is megpróbálták, de végül a LiveAgent-et találták a legjobb választásnak a támogatói eszközre.

Gorgias alternatívát keres? Ne keressen tovább, próbálja ki a LiveAgentet az ügyfélszolgálati igényeihez. Ingyenes, 14 napos próbaidőszakot biztosítunk.

Gorgias alternatívát keres?

A LiveAgentet több online vállalkozás is használja, mivel hatékonyságot és remekszolgáltatást kínál az ügyfélszolgálat során. Az ügynökök képesek jobb és gyorsabb támogatást nyújtani a felhasználóknak. Több ügyfél elégedettségét és átalakítási arányt is növelte. Az eszköz könnyen használható, és magas szintű támogatást nyújt az e-kereskedelmi webhelyeken is.

Fedezze fel a legjobb közösségi média támogató szoftver alternatívákat a közösségi média lekérdezések nyomon követéséhez és kezeléséhez. Hasonlítsa össze az értékeléseket, funkciókat és egyebeket.

A közösségi médiát támogató szoftverek alternatíváit keresi?

A közösségi média ügyfélszolgálati alternatívái előnyt jelentenek az átláthatóság és szervezés terén. Egy egységes irányítópultba lehet összegyűjteni minden üzenetet, megjegyzést és említést, hogy zavartalan szolgáltatás várjon. A közösségi integrációink közé tartoznak a Facebook Messenger, Instagram, Twitter és Viber. Tudjon meg többet!

A LiveAgent egy sokoldalú több csatornás lehetőség az ügyfélszolgálata számára. Csatlakozzon a LiveAgenthez és csatlakozzon más cégekhez, akik már jobb támogatást nyújtanak.

Smartsupp alternatívát keres?

A LiveAgent többnyelvű szoftver, amely elérhető több nyelven is. A LiveAgent 43 különböző nyelvű fordítással támogatja a nyelvhez alkalmazkodó widgeteket. Az árazási terveik rengeteg fejlett eszközzel, funkcióval és integrációval vannak ellátva, hogy a lehető legjobb támogatást nyújthassák a vállalkozásoknak.

Indítsa el Zendeskről az adatáttelepítését egy egyszerű aktiválási csúszkára kattintva. Minden jegyét és ügynökét biztonságosan átviheti a LiveAgentbe.

Zendeskről migrál?

A LiveAgent egy jegykezelő szoftver, amely 43 nyelven elérhető és támogatja a nyelvhez alkalmazkodó widgeteket. Több lehetőség közül választhat, hogy melyik csomag felel meg leginkább az üzleti igényeinek. A LiveAgent világszínvonalú támogatást nyújt ügyfeleinek, olyan cégekkel együtt dolgozik, mint a Huawei, a BMW, a Yamaha és az Oxford University. Próbálja ki ingyen!

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót