Fedezze fel a LiveAgentet, mint a Zendesk alternatíváját, mely növeli az ügyfél elégedettséget és az ügynök termelékenységét. A cikk összehasonlítja a két szoftvert árak és funkciók tekintetében, valamint tartalmaz ügyfél véleményeket. Kiemeli a könnyű átállást és a széleskörű integrációkat, valamint ingyenes próbaverziót kínál.
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
Kezdje El | 14 nap ingyen
Nézze Meg Akcióban
Az adatmigráció Zendesk-ről a LiveAgent-re percek alatt történik. Mi egy asszisztált Zendesk migrációt ajánlunk, melynek segítségével minden adata importálásra kerülhet a Zendesk-ről a LiveAgent-re. Ez ingyenes, és mindössze 5 perc alatt történik.
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
Tekintse meg, hogy emelkedik ki a LiveAgent a többi alternatíva közül
A LiveAgent ügyfél támogató megoldása segít növelni a vásárlói elégedettséget és javítani a konverziós arányokat.
sökkentse ügynökei munkaidejét, és oldjon meg további ügyfélkérdezéseket.
A több mint 175 ügyfélszolgálati lehetőséggel a támogatás nyújtása nagyon egyszerű lesz.
Funkciók | Liveagent Próbálja ki a legjobb ügyfél támogató alternatívát ingyenesen! Nem szükséges bankkártya. |
Zendesk |
---|---|---|
Jegykezelés Tartalmaz egy menedzsment eszközt, amely feldolgozza és jegyzékbe veszi az ügyfélszolgálati kérelmeket. |
A LiveAgent Jegy tervben kínál jegykezelést $15/ügynök/hó áron. | A Zendesk tervben kínál jegykezelést $72/ügynök/hó áron. |
Élő Chat Egy valós idejű chat widget, amelyet bármilyen weboldalon elhelyezhet. |
A LiveAgent Jegy+Chat tervben kínál Élő Chatet $29/ügynök/hó áron. | A Zendesk tervben kínál Élő Chatet $72/ügynök/hó áron. |
Hívásközpont Egy hívásközpont, amelyet bejövő és kimenő hívásra lehet használni az automatikus híváskibocsájtással. |
A LiveAgent All-inclusive tervben kínál Hívásközpontot $39/ügynök/hó áron. | A Zendesk tervben kínál Hívásközpontot $72/ügynök/hó áron. |
Önkiszolgálás Egy funkció, amely lehetővé teszi, hogy építsen egy ügyfélportált, amire regisztrálhatnak ügyfelei a múltbeli jegyeik és a tudásbázishoz való hozzáférésért. |
A LiveAgent Jegy tervben kínál Önkiszolgálót $15/ügynök/hó áron. | A Zendesk tervben kínál Önkiszolgálót $121/ügynök/hó áron. |
Facebook Egy Facebook integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy minden kommentet és megemlítést megválaszoljanak a közösségi média segédpult szoftverből. |
A LiveAgent Jegy tervben kínál Facebook integrációt további $39/hó/fiók áron vagy az All-inclusive tervben további költségek nélkül. | A Zendesk tervben kínál Facebook integrációt $72/ügynök/hó áron. |
Twitter Egy Twitter integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy egyenesen a szoftverből válaszolják meg a Tweeteket. |
A LiveAgent Jegy tervben kínál Twitter integrációt további $39/hó/fiók áron vagy az All-inclusive tervben további költségek nélkül. | A Zendesk tervben kínál Twitter integrációt $72/ügynök/hó áron. |
Instagram Egy Instagram integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy minden kommentet és megemlítést megválaszoljanak a közösségi média segédpult szoftverből. |
A LiveAgent Jegy tervben kínál Instagram integrációt további $39/hó/fiók áron vagy az All-inclusive tervben további költségek nélkül. | A Zendesk tervben kínál Instagram integrációt $72/ügynök/hó áron. |
Viber Egy Viber integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy a Viber üzeneteket egyenesen a közösségia média segédpult szoftverből válaszolják meg és közvetítsék őket. |
A LiveAgent Jegy tervben kínál Viber integrációt további $39/hó/fiók áron vagy az All-inclusive tervben további költségek nélkül. | A Zendesk tervben kínál Viber integrációt $72/ügynök/hó áron. |
Tudásbázis Egy tudás tároló, amely kulcsfontosságú információkat tartalmaz, beleértve a problémamegoldó útmutatókat, GYIK-eket, és a hogyan cikkeket. |
A LiveAgent Jegy tervben kínál tudásbázist $15/ügynök/hó áron. | Zendesk tervben kínál tudásbázist $121/ügynök/hó áron. |
Ügyfél Fórum Egy online vitató tábla az ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázisában helyezkedik el. |
A LiveAgent Jegy tervben kínál ügyfél fórumot $15/ügynök/hó áron. | A Zendesk tervben kínál ügyfél fórumot $152/ügynök/hó áron. |
Automatizáció és Szabályok Munkafolyamatok, amelyekkel automatizálhat, hogy kiiktassa a repetitív feladatokat. |
A LiveAgent Jegy tervben kínál automatizációt és szabályokat $15/ügynök/hó áron. | A Zendesk tervben kínál automatizációt és szabályokat $72/ügynök/hó áron. |
API Funkció készlet, amely lehetővé teszi, hogy különböző applikációk együtt működjenek. |
A LiveAgent Jegy tervben kínál API funkciókat $15/ügynök/hó áron. | A Zendesk tervben kínál API funkciókat $72/ügynök/hó áron. |
Interaktív Hang Válasz (IVR) Egy technológia, amely lehetővé teszi a bejövő hívóknak, hogy egy telefon rendszert navigáljanak, mielőtt egy emberi operátorral beszélnének. |
A LiveAgent All-inclusive tervben kínál IVR funkciókat $39/ügynök/hó áron. | Zendesk tervben kínál IVR funkciókat $152/ügynök/hó áron. |
Videóhívások Egy hívás, amely tartalmaz videó, Skype-hoz hasonló, Zoom vagy Facetime hívásokat. |
A LiveAgent kínál videóhívásokat. | A Zendesk nem kínál videóhívásokat. |
Korlátlan Előzmény A jegyek nem járnak le vagy törlődnek ki– bármikor megtekintheti őket. |
A LiveAgent Jegy tervben kínál korlátlan előzményeket $15/ügynök/hó áron. | A Zendesk tervben kínál korlátlan előzményeket $72/ügynök/hó áron. |
Korlátlan Weboldalak Korlátlan számú weboldallal használhatja a szoftvert. |
A LiveAgent Jegy tervben kínál korlátlan weboldalakat $15/ügynök/hó áron. | A Zendesk tervben kínál korlátlan weboldalakat $72/ügynök/hó áron. |
Korlátlan Chat Gombok Korlátlan számú chat gombot helyezhet el a weboldalain. |
A LiveAgent Jegy+Chat tervben kínál korlátlan chat gombokat $29/ügynök/hó áron. | A Zendesk tervben kínál korlátlan chat gombokat $72/ügynök/hó áron. |
Korlátlan Jegyek/Levelek Korlátlan számú emailt és jegyeket kaphat. |
A LiveAgent Jegy tervben kínál korlátlan jegyeket/leveleket $15/ügynök/hó áron. | A Zendesk tervben kínál korlátlan jegyeket/leveleket $72/ügynök/hó áron. |
Korlátlan Hívásrögzítés Vegyen fel minden hívást, amelyet kezdeményezett vagy kapott és játssza vissza a felvétel bármikor. |
A LiveAgent All-inclusive tervben kínál korlátlan hívásrögzítést $39/ügynök/hó áron. | A Zendesk tervben kínál korlátlan hívásrögzítést $72/ügynök/hó áron. |
Korlátlan 24/7 Támogatás Az ügyfél támogatás 24/7-ben van kínálva a beküldhető kérelmek számának korlátozása nélkül. |
A LiveAgent Jegy tervben kínál korlátlan 24/7 támogatást $15/ügynök/hó áron. | A Zendesk Ad-on-ként kínál korlátlan 24/7 támogatást. |
Turbózza fel ügyfélszolgálatát és vonzzon be új ügyfeleket. Használja ki a több, mint 175 elérhető ügyfélszolgálati megoldás előnyeit, mely tartalmazza a hatékony jegykezelési rendszert automatizációval, élő chatet, közösségi hálózatokat, hívásközpontot és ügyfél portált.
Miért fizetne 3 különböző termékért, amikor mindent egyben megkaphat mindössze $39/ hó -ért?
Ha Zendesk alternatívát keres és a gyorsaság fontos Önnek, akkor a LiveAgent lehet az, amit keres. A LiveAgent üzemelteti a leggyorsabb chat widgetet a piacon — mindössze 2.5 másodperc alatt jelenik meg.
Egy gyors chat widget a megoldás ha a weboldal látogatóit vásárlókká kívánja alakítani hatékonyan. Egy eMarketer jelentés alapján 35%-kal több ember vásárolt online élő chat használta után. Ez azért van, mert a vásárlók kérdéseikre választ kaphatnak azonnal vásárlásuk előtt.
Szoftverünk több nyelven is elérhető. A LiveAgent 43 különböző nyelvű fordítással (néhány részleges) és támogatja a nyelvhez alkalmazkodó widgetek-et. Ne hagyja, hogy a külföldi nyelvek gátat szabjanak ügyfelei és Ön között. Számíthat ránk.
A LiveAgent több, mint 180 zökkenőmentes integrációt kínál, így minden szükséges alkalmazást összekapcsolhat egyetlen platformra. Minden alkalmazás összekapcsolása, amelyeket az ügyfélszolgálati csapata használ minden nap, fejlesztheti az ügyfél kommunikációt, a válaszidőt, és az összesített ügyfélélményt. Nincs kiszabva további költség.
A LiveAgent a legtöbbet értékelt és #1 besorolású ügyfélszolgálati szoftver, tehát mi úgy gondoljuk, hogy ez a tökéletes alternatívája a Zendesk-nek.
Kapjon 3 terméket 1 áráért – ügyfélszolgálat, élő chat és telefonos támogatás melyeket mind tartalmazza.
A LiveAgent segíteni fog tökéletes támogatást nyújtani ügyfeleinek az összes csatornán. Az erőteljes automatizálásnak és szabályoknak hála az ügyfél támogatási csoportja időt spórolhat meg és hatékonyabbak lehetnek amikor ügyfél megkeresésről van szó.
Próbálja ki a LiveAgent-et ingyenesen és döntse el, hogy jobban illik-e Önhöz, mint a Zendesk megoldása.
Az univerzális postaláda minden ügyfélkérelmet egyetlen platformra biztosít. Ezáltal minden élő chate, emailje, hívása, közösségi médiája, tudásbázisa, ügyfél visszajelzése úgynevezett segédpult jegyekké alakul át egy megosztott postaládában. A LiveAgent erős funkciókat kínál a jegyek kezelésére, mint a sablon válaszok és a privát jegyzetek.
Az ügyfél siker csapata használhatja a sablon válaszokat repetitív kérdések/ügyfél problémák megválaszolására és a belső jegyzeteket, hogy jegyeken belül kommunikáljanak (ügyfél kérelmek) privátban. Eredményképpen az ügyfél interakciók gyorsak és hatékonyak.
Tekintse meg a Capterra oldalát, hogy összehasonlíthassa a LiveAgent és a Zendesk értékeléseit az ügyfelek véleményei alapján
“Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert
Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik
“A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron
“Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam
“Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad
“Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga
“Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal
“Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison
Bátran tekintse meg mit mondanak más ügyfelek a LiveAgent-ről. A LiveAgent több mint 2800 értékelést gyűjtött már össze különböző szoftver piacokon mint például Capterra, Trustpilot, GetApp, G2, Software Advice.
Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!
Kíváncsi, hogyan mérjük fel a többi híres megoldást? Nézze meg az összehasonlító oldalainkat és fedezzen fel mindent, amit kínálunk.
Helpdesk szoftver a Szórakoztatóipar számára
A LiveAgent egy hatékony vállalati szoftver, amely segít az ügyfélszolgálatban és az értékesítési folyamatban. Kínál VoIP telefonrendszert, e-mail kezelést és kommunikációs csatornákat.
Freshcaller alternatívát keres?
Smartsupp és Hesk alternatívákat kínál a vállalkozásoknak, amelyek könnyen elérhetők több nyelven és támogatják a widgeteket. A LiveAgent pedig hatékony ügyfélszolgálati szoftvert nyújt, amely többnyelvű és sok integrációs lehetőséggel rendelkezik.
A LiveAgent szoftver a vállalkozásoknak időt takarít meg az ügyfélszolgálat és értékesítés hatékony kezelésében. Az integrációk széles választéka mellett rengeteg funkciót kínál, mint az e-mail kampányok, jegykezelés és VoIP telefonrendszerek. A szöveg arra buzdít, hogy foglaljanak LiveAgent demót vagy iratkozzanak fel hírlevelükre.
Nagyra értékeljük, hogy regisztrált a LiveAgentre.
A fiók telepítése után azonnal üzenetet küldünk az Ön e-mail címére, amely tartalmazza a bejelentkezési adatokat.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk