Fedezze fel a LiveAgentet, mint a Zendesk alternatíváját, mely növeli az ügyfél elégedettséget és az ügynök termelékenységét. A cikk összehasonlítja a két szoftvert árak és funkciók tekintetében, valamint tartalmaz ügyfél véleményeket. Kiemeli a könnyű átállást és a széleskörű integrációkat, valamint ingyenes próbaverziót kínál.
Az adatmigráció Zendesk-ről a LiveAgent-re percek alatt történik. Mi egy asszisztált Zendesk migrációt ajánlunk, melynek segítségével minden adata importálásra kerülhet a Zendesk-ről a LiveAgent-re. Ez ingyenes, és mindössze 5 perc alatt történik.
Tekintse meg, hogy emelkedik ki a LiveAgent a többi alternatíva közül
A LiveAgent ügyfél támogató megoldása segít növelni a vásárlói elégedettséget és javítani a konverziós arányokat.
sökkentse ügynökei munkaidejét, és oldjon meg további ügyfélkérdezéseket.
A több mint 175 ügyfélszolgálati lehetőséggel a támogatás nyújtása nagyon egyszerű lesz.
Turbózza fel ügyfélszolgálatát és vonzzon be új ügyfeleket. Használja ki a több, mint 175 elérhető ügyfélszolgálati megoldás előnyeit, mely tartalmazza a hatékony jegykezelési rendszert automatizációval, élő chatet, közösségi hálózatokat, hívásközpontot és ügyfél portált.
Miért fizetne 3 különböző termékért, amikor mindent egyben megkaphat mindössze $39/ hó -ért?
Ha Zendesk alternatívát keres és a gyorsaság fontos Önnek, akkor a LiveAgent lehet az, amit keres. A LiveAgent üzemelteti a leggyorsabb chat widgetet a piacon — mindössze 2.5 másodperc alatt jelenik meg.
Egy gyors chat widget a megoldás ha a weboldal látogatóit vásárlókká kívánja alakítani hatékonyan. Egy eMarketer jelentés alapján 35%-kal több ember vásárolt online élő chat használta után. Ez azért van, mert a vásárlók kérdéseikre választ kaphatnak azonnal vásárlásuk előtt.
Szoftverünk több nyelven is elérhető. A LiveAgent 43 különböző nyelvű fordítással (néhány részleges) és támogatja a nyelvhez alkalmazkodó widgetek-et. Ne hagyja, hogy a külföldi nyelvek gátat szabjanak ügyfelei és Ön között. Számíthat ránk.
A LiveAgent több, mint 180 zökkenőmentes integrációt kínál, így minden szükséges alkalmazást összekapcsolhat egyetlen platformra. Minden alkalmazás összekapcsolása, amelyeket az ügyfélszolgálati csapata használ minden nap, fejlesztheti az ügyfél kommunikációt, a válaszidőt, és az összesített ügyfélélményt. Nincs kiszabva további költség.
A LiveAgent a legtöbbet értékelt és #1 besorolású ügyfélszolgálati szoftver, tehát mi úgy gondoljuk, hogy ez a tökéletes alternatívája a Zendesk-nek.
Kapjon 3 terméket 1 áráért – ügyfélszolgálat, élő chat és telefonos támogatás melyeket mind tartalmazza.
A LiveAgent segíteni fog tökéletes támogatást nyújtani ügyfeleinek az összes csatornán. Az erőteljes automatizálásnak és szabályoknak hála az ügyfél támogatási csoportja időt spórolhat meg és hatékonyabbak lehetnek amikor ügyfél megkeresésről van szó.
Próbálja ki a LiveAgent-et ingyenesen és döntse el, hogy jobban illik-e Önhöz, mint a Zendesk megoldása.
Az univerzális postaláda minden ügyfélkérelmet egyetlen platformra biztosít. Ezáltal minden élő chate, emailje, hívása, közösségi médiája, tudásbázisa, ügyfél visszajelzése úgynevezett segédpult jegyekké alakul át egy megosztott postaládában. A LiveAgent erős funkciókat kínál a jegyek kezelésére, mint a sablon válaszok és a privát jegyzetek.
Az ügyfél siker csapata használhatja a sablon válaszokat repetitív kérdések/ügyfél problémák megválaszolására és a belső jegyzeteket, hogy jegyeken belül kommunikáljanak (ügyfél kérelmek) privátban. Eredményképpen az ügyfél interakciók gyorsak és hatékonyak.
Tekintse meg a Capterra oldalát, hogy összehasonlíthassa a LiveAgent és a Zendesk értékeléseit az ügyfelek véleményei alapján
Bátran tekintse meg mit mondanak más ügyfelek a LiveAgent-ről. A LiveAgent több mint 2800 értékelést gyűjtött már össze különböző szoftver piacokon mint például Capterra, Trustpilot, GetApp, G2, Software Advice.
Kíváncsi, hogyan mérjük fel a többi híres megoldást? Nézze meg az összehasonlító oldalainkat és fedezzen fel mindent, amit kínálunk.
Helpdesk szoftver a Szórakoztatóipar számára
A LiveAgent rendszere számos kommunikációs csatornát kínál ügyfélszolgálati jelentésekkel és integrációs kérelem sablonokkal, amelyek könnyen integrálhatók a rendszerbe. A call center szoftver hatékony megoldást nyújt az ügyfélinterakciók kezeléséhez, proaktív chat sablonokkal.
Freshcaller alternatívát keres?
Smartsupp és Hesk alternatívákat kínál a vállalkozásoknak, amelyek könnyen elérhetők több nyelven és támogatják a widgeteket. A LiveAgent pedig hatékony ügyfélszolgálati szoftvert nyújt, amely többnyelvű és sok integrációs lehetőséggel rendelkezik.
LiveAgent egy hatékony ügyfélszolgálati és értékesítési platform, amely számos kommunikációs csatornát és funkciót kínál. A vállalatok számára segítséget nyújthat az ügyfélszolgálat és értékesítési folyamatok optimalizálásában, valamint proaktív chat és online látogatók funkcióval. Az áttérőket kellemes juttatások és hiánytalan támogatás várja.Átváltásra kerülhet CallPage-ről és Kustomerből is.
A LiveAgent szoftver a vállalkozásoknak időt takarít meg az ügyfélszolgálat és értékesítés hatékony kezelésében. Az integrációk széles választéka mellett rengeteg funkciót kínál, mint az e-mail kampányok, jegykezelés és VoIP telefonrendszerek. A szöveg arra buzdít, hogy foglaljanak LiveAgent demót vagy iratkozzanak fel hírlevelükre.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team