Búcsúzzon el a lassú, alprogramoktól

Váltson a LiveAgentre és mi ingyenesen migráljuk az adatait az AirCall-ból.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
  • ✓ Nincs szükség bankkártyára    
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Az Aircallról a LiveAgentre váltana?

Váltson a LiveAgentre technikai csapatunk segítségével. Továbbítjuk minden adatát – ingyen! Vegye fel velünk a kapcsolatot és kezdje meg adat migrációját már ma.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo

AirCall vs LiveAgent összehasonlítás

Funkciók Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfélszolgálati alternatívát ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára.
AirCall
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
A LiveAgent jegykezelést kínál.
Az AirCall nem kínál jegykezelést.
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent Élő Chat szolgáltatást kínál.
Az AirCall nem kínál Élő Chat szolgáltatást.
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
A LiveAgent All-inclusive csomagban kínálja a Call Center szolgáltatást 39 dollár/ügynök/ hó áron.
Az AirCall a Call Centert csomagban 48 dollár/ügynök/hó áron kínálja.
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál.
Az AirCall nem kínál önkiszolgáló szolgáltatást.
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Facebook-integrációt kínál.
Az AirCall nem kínál Facebook integrációt.
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
A LiveAgent Twitter-integrációt kínál.
Az AirCall nem kínál Twitter integrációt.
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint a jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljon a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
Az AirCall nem kínál Instagram integrációt.
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
Az AirCall nem kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
A LiveAgent tudásbázist kínál.
Az AirCall nem kínál tudásbázist.
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
Az AirCall nem kínál ügyfélfórumot.
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
Az AirCall automatizálást és szabályokat kínál csomagban, igény szerinti árazással.
API
Olyan funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző fejlesztési együttműködést.
A LiveAgent API funkciókat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
Az AirCall csomagban kínál API funkciókat, igény szerinti árképzéssel.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
A LiveAgent IVR szolgáltatásokat kínál az All-inclusive csomagban, 39 dollár/ügynök/hó áron.
Az AirCall csomagban kínálja az IVR funkciókat, igény szerinti árazással.
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
A LiveAgent videohívásokat kínál.
Az AirCall nem kínál videohívásokat.
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
Az AirCall korlátlan előzményeket kínál csomagban, 83 USD/ügynök/hó áron.
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
A LiveAgent korlátlan weboldalakat kínál.
Az AirCall nem kínál korlátlan weboldalakat.
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál.
Az AirCall nem kínál korlátlan csevegő gombokat.
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
A LiveAgent korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál.
Az AirCall nem kínál korlátlan jegyet / levelet.
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál All-inclusive csomagban, 39 dollár/ügynök/hó áron.
Az AirCall korlátlan hívásrögzítést kínál csomagban, havi 83 dollárért.
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
Az AirCall korlátlan 24/7 támogatást kínál csomagban, 48 dollár/ügynök/hó áron.
Data migration from one solution to another

Ingyenes adattovábbítás

Lépjen velünk kapcsolatba emailen a support@liveagent.com -on, vagy keressen minket live chat-en Aircallból LiveAgentbe történő adat migrációját illetően. Lazítson, mialatt mi megbízhatóan továbbítjuk összes adatát az új LiveAgent oldalára.

Szeretné adatmigrációját személyesen végezni?

A LiveAgent beépített migrációs alkalmazásokat kínál ügyfélszolgálati rendszerekhez. Fejlesztőink jelenleg az Aircallt támogató funkción dolgoznak. Kövessen minket a legfrissebb hírekért.

Migrate data to LiveAgent on your own

Milyen típusú adatot továbbíthatok az Aircallból?

Emberek

Továbbítson könnyen ügynököket, adminokat, felhasználókat és vásárlókat.

Címkék

Továbbítsa minden részlegét és jegycímkéit.

Jegyek

Továbbítsa jegyeit, csatolmányait, felhasználói mezőit, és jegy mezőit.

Készen áll, hogy az Aircallról a LiveAgentre váltson?

Tekintse meg a LiveAgentre való átállás előnyeit

Ügynökeink készen állnak a segítségnyújtásra a nap 24 órájában, a hét minden napján. Ön mellett állunk, bármikor is legyen ránk szüksége.

Hasznos eszközök, több, mint 175 funkció, valamint több, mint 40 integráció. Minden, amire csak szüksége lehet.

Használja ingyenes csomagunkat, vagy válasszon három előfizetésünk közül.

43 különböző fordítás közül válogathat. A LiveAgent támogatja a nyelvi alkalmazásokat is.

Az adatok migrálása az Aircall-bólmég ma

A LiveAgent 2019-ben és 2020-ban a legtöbbet értékelt és első számú jegykezelő szoftver kis- és középvállalkozások számára. Csatlakozzon olyan vállalatokhoz, mint a Huawei, a BMW, a Yamaha és az Oxford University, hogy világszínvonalú támogatást nyújtson ügyfeleinek.

Díjcsomag neve

All-Inclusive

Alkalmas kisvállalkozásokhoz, ügynökségekhez és még nagyvállalatokhoz is

$39 /hó

Migrálás különböző call center szoftverekről?

Ingyenesen áthozhatja adatait az alább felsorolt szoftveres megoldások bármelyikéből. Váltson még ma. Nem fogja megbánni!

Kapcsolódó cikkek ehhezAircall migráció
Chaport Migracio

Átváltana Chaportról LiveAgentre?

A LiveAgent egy olyan ügyfélszolgálati megoldás, amely több csatornát kapcsol össze egy felületen. Jöjjön át a Chaportról a LiveAgentre, és kezdjen el üzleti előnyöket szerezni.

A bejövő call center szoftver lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy hatékonyan kezeljék az ügyfeleket nagy mennyiségű telefonhívás esetén is. A szoftver IVR (Interactive Voice Response) technológiával és intelligens hívásirányító rendszerekkel működik, amelyek csökkentik a hívást és a hívásvárakozási időt, biztosítják, hogy a hívó fél mindig a legmegfelelőbb ügynökökhöz kapcsolódjanak.

Bejövő call center szoftver

A magyar LiveAgent beépített CRM-jével az ügynökök azonnal láthatják, kivel kommunikálnak. Bármilyen csatornát is használnak ügyfelei, az ügynökei egyszerűen, kényelmesen és hatékonyan kezelhetik az összes ügyfél-interakciót egyetlen helyről. A szoftver több, mint 180 funkcióval és több mint 40 integrációval rendelkezik, hogy megfeleljen az üzleti igényeknek. A magyar LiveAgent a legjobb ár-érték arányt kínálja az Ön pénzéért, teljesen átlátható árakkal, havonta csak valós használatért számlázva.

A LiveAgent egy segédpult megoldás, amely többféle platformot kapcsol egyetlen interfészre. Migráljon a CallPage-ről a LiveAgent-re és kezdje el az üzleti előnyök szerzését.

Átváltana CallPage-ről LiveAgent-re?

A LiveAgent aldomainjén termékfrissítések és promóciós ajánlatok érhetőek el. A cég segítséget nyújt az adatok CallPage-ről történő áttelepítéséhez. Ingyenes próbaidő áll rendelkezésre, a regisztrációhoz csak a céges email szükséges. A LiveAgent-nek választható egy aldomain neve a cég vagy a csapat neve alapján.

Növelje a vásárlói kapcsolatot a testre szabott összcsatornás támogatással. Hagyjon vásárlóinak nagyszerű érzést minden alkalommal, amikor a vállalatával lépnek interakcióba.

Növelje a kapcsolatot a LiveAgent-tel

Testreszabás és gyorsaság növeli a vásárlói kapcsolatot. A LiveAgent-tel több platformon elérhető támogatást nyújthat, és beépített CRM segíti a testreszabott szolgáltatást. A vásárlói hűség és hatékonyság is mérhető.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x