Készítsen call center szoftvert
5 perc alatt.

Élvezze a kristálytiszta hangzást és a hardvermentes támogatást.
  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
  • ✓ Bankkártya megadása nem szükséges    
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
LiveAgent's call center
Call Center Software

Várja a teljesen felszerelt call center szoftvere

Könnyedén kapcsolatba léphet ügyfeleivel minden csatornán. A LiveAgent, az omnichannel felhő alapú call center szoftver minden, amire szüksége lesz ahhoz, hogy megbízható és személyre szabott szolgáltatást nyújtson ügyfelei számára. VoIP (Voice over Internet Protocol) telefonközpontunk olyan fejlett funkciókkal van felszerelve, mint az IVR, a visszahívási kérelmek, az ACD, az intelligens hívásirányítás, a hívástovábbítás, a korlátlan hívásrögzítés és a HD videohívások – és ez még csak a kezdet.
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
Várja a teljesen felszerelt call center szoftvere
USC logo

Call center szoftver az ügyfélszolgálatában

00:00 / 02:02
Youtube video:

Mi az a call center szoftver?

A call center szoftvermegoldások olyan rendszerek, amelyek lehetővé teszik a call center ügynökök számára a bejövő és kimenő hívások kezelését. Ezek a megoldások ideálisak a személyesebb ügyfélkapcsolat-kezeléshez és a gyors ügyfélszolgálat biztosításához.

Call center szoftver demo

00:00 / 04:39
Youtube video:

Fedezze fel virtuális call center szoftverünket

Tapasztalja meg főbb funkcióinkat egy ingyenes LiveAgent próbaverzióval, és nézze meg, milyen professzionális szolgáltatásokat nyújtani megoldásunkkal. Tekintse meg, milyen egyszerű telefonközpont létrehozása, VoIP-számok hozzáadása vagy IVR konfigurálása hatékony eszközünkkel
Fedezze fel virtuális call center szoftverünket

Hozzon létre személyre szabott ügyfélélményt a LiveAgent segítségével

Kapcsolattartó központunk segítségével létrehozhatja a végső ügyfélelköteleződési platformot, és növelheti az ügyfelek lojalitását. Mutassa meg ügyfeleinek az elképesztő támogatást a help desk megoldásunkkal, és gyorsan oldja meg az időigényes problémákat.
Emelkedjen túl az ügyfelek elvárásain
  • Hozzon létre személyre szabott élményeket az ügyfelek számára
  • Javítsa az ügyfelekkel folytatott interakciók minőségét
  • Biztosítson zökkenőmentes ügyfélutat
LiveAgent call center support - mockup

Teljes áttekintés a call center megoldásáról

Könnyedén kezelheti az ügyfélszolgálati központ műveleteit a többfunkciós megoldásunknak köszönhetően. Emelje a legmagasabb szintre a call center termelékenységét, és javítsa az ügyfelekkel folytatott interakciók minőségét a LiveAgent segítségével.

Felhőalapú telefonközpont szoftver funkciói​

Hatékony funkciók, amelyek segítenek a telefonos kommunikáció javításában, és kivételes ügyfélélményt biztosítanak.
Felhőalapú telefonközpont szoftver funkciói​

Belső hívások

A belső hívások egy olyan funkció, amely lehetővé teszi, hogy szükség esetén kommunikáljon kollégáival a műszakok alatt, vagy lehetővé teszi a hívások átadását. Tudjon meg többet

Omnichannel help desk szoftver

Az omnichannel call center szoftverünk több csatornát is képes kezelni – call centert, Facebookot, Instagramot, Twittert, Vibert, élő chatet, ügyfélportált, e-mailt stb. Tudjon meg többet
Omnichannel help desk szoftver
Omnichannel help desk szoftver

Click-to-call és mail-to képesség

Web alapú telefonközpontunk bármilyen internetes számot felhívhat. Kattintson a hívni kívánt számra, és a LiveAgent elvégzi a többit. Használhatja a mail-to protokollokat is. Tudjon meg többet

Hívástovábbítás

Telefonközpontunk részt vett és konzultatív transzfereket is tartalmaz. A részt vett átutalások növelik az ügyfelek elégedettségét, és biztosítják, hogy a hívó fél ügynökhöz legyen kötve a hívás befejezése előtt. Tudjon meg többet
Hívástovábbítás
Hívástovábbítás

VoIP call center telefonrendszer

A LiveAgent call center a VoIP-szolgáltatók több mint 99%-ával integrálható a SIP Trunk használatával. Nem látja előnyben részesített VoIP partnerét? Lépjen kapcsolatba velünk, és szívesen felvesszük a listánkra. Tudjon meg többet

Visszahívási funkciók

Növelje az ügyfelek elégedettségét azzal, hogy megbízza az ügyfeleket, hogy kérjenek visszahívást, amikor nincs idejük várni, vagy amikor az ügynökei túl elfoglaltak ahhoz, hogy válaszoljanak. Tudjon meg többet
Visszahívási funkciók
Visszahívási funkciók

Kimenő call center szoftver

Támogassa ügyfeleit kézi kimenő telefonközpontunk segítségével. Javítsa az ügyfélkapcsolatokat, és optimalizálja a kimenő ügyfélkapcsolatokat. Tudjon meg többet

Hívásirányítás személyes eszközre

Az ügynököknek lehetőségük van a bejövő hívásokat személyes eszközre, például mobiltelefonra irányítani. Használja a miénket a GSM telefonszámra vagy a LivePhone alkalmazásunkra történő továbbítással. Tudjon meg többet
Hívásirányítás személyes eszközre
Hívásirányítás személyes eszközre

Több támogatott hívóeszköz és telefonszám

Csatlakoztasson korlátlan számú hívóeszközt és telefonszámot call center megoldásával. A LiveAgent hardveres és virtuális hívóeszközökkel, például szoftveres telefonokkal egyaránt kompatibilis. Tudjon meg többet

Omnichannel ügynök asztali

A LiveAgent all-in-one call center megoldása kontextusban gazdag asztali számítógépet kínál. Adjon átmenetet a telefonközpontnak a hívásfogadás és az ügyféladatok keresése között. Tudjon meg többet
Omnichannel ügynök asztali
Omnichannel ügynök asztali

Natív és harmadik féltől származó CRM integrációk

A kapcsolattartó központja biztosíthatja, hogy ügynökei mindenkor személyre szabott szolgáltatást nyújtsanak három CRM integrációnk egyikével. Használhatja natív CRM eszközeinket is. Tudjon meg többet

Számítógépes telefonos integráció (CTI)

Integrálja számítógépeit, laptopjait és hardveres telefonjait a LiveAgent segítségével. Könnyedén fogadhat és kezdeményezhet hívásokat, miközben ügyfelei számára nagyszerű ügyfélszolgálatot nyújt. Tudjon meg többet
Számítógépes telefonos integráció (CTI)
Számítógépes telefonos integráció (CTI)

Az alkalmazáson belüli push értesítések

Engedélyezze a push értesítéseket a LivePhone alkalmazásban, és minden csengő csevegés, hívás vagy bejövő jegy esetén push értesítéssel figyelmezteti Önt. Tudjon meg többet

Híváslista

Tekintse át az ügynökök által kezdeményezett, fogadott, vagy nem fogadott hívásokkal kapcsolatos interakcióit. A hívásnaplóknak és az előzményeknek köszönhetően kontextust kaphat az ügyfélelőzményekről. Tudjon meg többet
Híváslista
Híváslista

Interaktív hang válasz (IVR)

A LiveAgent call center szoftver támogatja az IVR fákat. Rögzítse saját üzeneteit, vagy töltsön fel előre felvett fájlokat a LiveAgent hangreagáló rendszerébe az intelligens útválasztás érdekében. Tudjon meg többet

Automatikus híváselosztás (ACD)

Call center alkalmazásunk az ügynök prioritása vagy véletlenszerű hozzárendelése szerint osztja el a hívásokat. Válassza ki az Önnek megfelelő beállítást, valamint az egyéni beállításokat, például a szünet időket. Tudjon meg többet
Automatikus híváselosztás (ACD)
Automatikus híváselosztás (ACD)

Hívásfelvétel

Szerezzen kontextust az ügyfélelőzményekről a korlátlan hívásrögzítéssel, amely minden hívást tárol. Játssza le őket bármikor, hogy megtudja, hogyan biztosíthat kivételes ügyfélélményt. Tudjon meg többet

Softphones

Üzleti call center szoftverünk számos felhő alapú VoIP telefonrendszerrel kompatibilis. Csatlakoztassa őket a LiveAgent telefonközponthoz, és hívjon a kívánt eszközökkel. Tudjon meg többet
Softphones
Softphones

Bejövő call center szoftver

Átfogó call center megoldásunk több eszközt is kezelhet a hívásokhoz. A rendszer minden alkalommal értesíti Önt, ha valaki bármilyen számon megpróbálja felhívni. Tudjon meg többet

Beépített tudásbázis

A nap 24 órájában a hét minden napján, 24 órás támogatást nyújthat, és javíthatja az ügyfelek elégedettségét még akkor is, ha ügynökei offline állapotban vannak. Használja tudásbázisunkat offline támogatáshoz. Tudjon meg többet
Beépített tudásbázis
Beépített tudásbázis

Előzmény jelentések

Használja előzmény jelentéseinket ügyfélszolgálata javítására. Használjon grafikonokat vagy diagramokat, és szegmentálja adatait tetszőleges módon. Kövesse nyomon a hívásokat, az üresjárati időt és egyebeket. Tudjon meg többet

Videohívás szoftver

Web alapú call center szoftverünk lehetővé teszi a kapcsolattartó központ ügynökei számára, hogy videocsevegést folytathassanak az ügyfelekkel. A videohívások rögzítési képesség nélkül támogatják a videót, a hangot és a csevegést. Tudjon meg többet
Videohívás szoftver
Gyors megoldások

Gyorsabban léphet kapcsolatba az ügyfelekkel

A LiveAgent call center könnyen beállítható és könnyen használható. A jegykezelő rendszerünkkel való teljes integrációnak köszönhetően gyorsabban kezdeményezhet és fogadhat hívásokat. A rövid átlagos elérési idő segíthet a problémák sokkal gyorsabb megoldásában.
  • Gyorsabb támogatást nyújt kevesebb várakozás mellett, és boldogabb ügyfeleket teremthet
  • Az ügyfelek problémáinak azonnali és személyes megoldása
Chart
20s
Átlagos elérési idő Integrálja többcsatornás jegykezelő szoftverét a napi rendszerességgel használt alkalmazásokkal. Bővítményeken keresztül több mint 150 integráció áll rendelkezésünkre.
Jobb elérhetőség

Terjessze elérhetőségét, és javítsa támogatását

A hívások továbbra is az egyik legnépszerűbb módja az ügyfélszolgálatok elérésének, így a hívások az egyik leggyorsabb módja annak, hogy az ügyfelek elégedettek legyenek. Szerezze be az egyik legnépszerűbb ügyfélkommunikációs csatornát, és érjen el több ügyfelet.
  • Szerezzen be egy népszerű ügyfélkommunikációs csatornát a help desk számára
  • Érjen el több ügyfelet, oldjon meg több problémát és növelje a megtérülést
Chart
Az összes ügyfél 50%-a
telefonál Előfordulhat, hogy ügyfélkörének fele arra vár, hogy e-mailek küldése helyett felhívja Önt. Már néhány telefonvonal is javíthatja az ügyfelek elégedettségét.
Minőségi szolgáltatás

Minőségi ügyfélszolgálat biztosítása

Oldja meg a problémákat személyes szinten, valódi beszélgetéssel és megértéssel. A hívások segítségével más szinten kezelheti az ügyfeleket, miközben elkerülheti a hosszadalmas e-mailes beszélgetéseket. Használhat videohívásokat is.
  • Időigényes problémák megoldása személyesen telefonon
  • Adjon hozzá videohívásokat, és hívja az ügyfeleket szemtől szembe
Chart

70 %

Átlagos megoldási arány A kutatások azt mutatják, hogy a hívások az egyik legmegbízhatóbb csatorna a problémák megoldására. Frissítse eszközkészletét az időérzékeny problémákhoz vagy a fontos ügyfelekkel folytatott hívásokhoz.

Takarítson meg többet a call center szoftveren

Szerezze be a felhőalapú call center szoftvert, amely a legtöbb értéket hozza Önnek. Hasonlítsa össze a felhasználói funkciókat és árakat havonta az árkalkulátor segítségével.
Medal

Kezdje el a LiveAgent használatát most!

Próbálja ki mindazt, amit kínálunk, egy 14 napos ingyenes próbaverzióval
  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
  • ✓ Bankkártya megadása nem szükséges    
  • ✓ Bármikor lemondhatja

Több mint 60 VoIP szolgáltató integráció
a LiveAgenttel

Integráljon, automatizáljon, újítson
LiveAgent VoIP providers

Maradjon biztonságban a LiveAgent call center szoftverrel

A LiveAgent call center szoftvere GDPR kompatibilis, HTTPS-titkosított, és sikeresen átment a Google OAuth API ellenőrző auditján.
Maradjon biztonságban a LiveAgent call center szoftverrel

Termékbiztonság

Felhőalapú voip call center szoftverünk HTTPS protokollt használó biztonságos kapcsolaton fut. A böngésző és a felhőalapú kapcsolattartó központ közötti minden kommunikáció titkosított, beleértve az élő csevegéseket, a telefonos hívásokat és az e-mailes kommunikációt.
Termékbiztonság

Az adatközpont biztonsága

A LiveAgent szerverek Tier III+ vagy IV vagy PCI DSS, SSAE-16 vagy ISO 27001 szabványnak megfelelő létesítményeken találhatók. Adatközpontunk létesítményei biztonságos területen helyezkednek el, többszintű biztonsági zónákkal, éjjel-nappali őrzött biztonsággal, CCTV videó megfigyeléssel, többtényezős azonosítással stb.
Web icon

Hálózati biztonság

Hálózatunkat redundáns tűzfalak, kategóriájában legjobb útválasztó technológia, nyilvános hálózatokon keresztüli biztonságos HTTPS-átvitel, valamint hálózati behatolásészlelési és/vagy -megelőzési technológiák (IDS/IPS) védik, amelyek figyelik és/vagy blokkolják a rosszindulatú forgalmat és hálózati támadásokat.

Támogatás biztosítása az összes fontos
ügyfélcsatornán

Kész integrációink segíthetnek a közösségi kapcsolatok kialakításában, és személyre szabott ügyfélélményt biztosítanak a fontos közösségi csatornákon. Jegyrendszerünk támogatja a zökkenőmentes integrációt a Facebook, Instagram és Twitter között. Viber integrációnkkal akár szöveges kommunikációt is kezelhet.
Biztosítson kivételes ügyfélélményt élő csevegésünkkel. Ez az egyik leggyorsabb elérhető valós idejű chat widget, és könnyen integrálható webhelyeibe. Építsen ki értelmes ügyfélkapcsolatokat, és alakítsa a weblátogatókat ügyfelekké. Csevegésünk segítségével csökkentheti a kezelési időt, és értékes eszközzé válhat bármely ügynöki munkaterületen.
Gazdagítsa kapcsolattartó központját átfogó tudásbázissal. Könnyen hozhat létre hasznos cikkeket, információs részeket és barkács útmutatókat azoknak az ügyfeleknek, akik inkább önállóan keresnek megoldást. Adjon választ a gyakori kérdésekre a GYIK segítségével, vagy hozzon létre fórumokat, ahol az emberek kapcsolatba léphetnek ügynökökkel vagy más ügyfelekkel támogatásért.
A legmodernebb jegykezelő rendszernek köszönhetően könnyedén kezelheti az ügyfélszolgálati műveleteket. Az összes digitális csatorna össze van kötve, így könnyedén egy helyen láthatja az ügyfelek összes beszélgetését. Használjon címkéket a jegyek rendszerezéséhez, hagyjon feljegyzéseket magának vagy más ügynököknek, és hozzon létre részlegeket, amelyek felelősek az adott lekérdezésekért.
Ajánlások

Szerezze be a LiveAgentet, és csatlakozzon 7000 elégedett ügyfélhez

  • Roman Bosch
    Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.
    Hendrik Henze HEWO Internetmarketing
  • Razvan Sava
    Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.
    Rustem Gimaev Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ
  • Randy Bryan
    A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron
    David Chandler Volterman

Gyakran feltett kérdések

[nicefa qtitle1=" Mi az a call center szoftver?" question1="Mi az a call center szoftver?" answer1="A call center szoftver egy olyan megoldás, amely segít a vállalkozásoknak kezelni ügyfeleik bejövő telefonhívásait. Számos funkcióval rendelkezhet, mint például központi telefonhívások vezetékes telefonokról vagy webhelyekről, intelligens továbbítás, automatikus tárcsázó vagy akár hívásrögzítés. A call center szoftvernek segítenie kell a call center ügynököknek az ügyfeleikkel kapcsolatos fontos információk elérését, például a rendelési előzményeket, a kapcsolatfelvételi adatokat és a korábbi jegyeket." title2="Hogyan működik a call center szoftver?" question2="A call center szoftver úgy működik, hogy a vezetékes telefonokról vagy webhelyekről érkező hívásokat központosítja és a szoftverbe irányítja. Ha egy ügyfél hív, a szoftver átvizsgálja az ügyfelek adatbázisát, hogy megnézze, van-e előzetes információja a hívóról. Ehhez az információhoz ezután egy ügynök hozzáfér, és a hívás felvétele előtt felülvizsgálja. Eközben a hívás sorban áll. A fogadás után a hívások rögzítésre kerülnek képzési és minőségi okokból." title3="Mi az IVR call center környezetben?" question3="Mi az IVR call center környezetben?" answer3="Az IVR egy interaktív hangválasz technológia. Az IVR lehetővé teszi, hogy a számítógépek interakcióba lépjenek az emberekkel hangutasítások vagy billentyűzetről érkező hangok segítségével. Az IVR-t call center környezetben használják a hívások megfelelő ügynökökhöz vagy részlegekhez történő irányítására. Az IVR használható fiókadatok lekérésére vagy visszajelzések küldésére is. Ezért ez egy nagyszerű megoldás a vállalkozások számára." title4="Mi a call center funkciója?" question4="Mi a call center funkciója?" answer4="A telefonos ügyfélszolgálat fő funkciója, hogy lehetővé tegye az ügyfelek számára, hogy felhívják a vállalkozásokat a termékekkel, szabályzatokkal, visszaküldésekkel, funkcionalitással, hibaelhárítással vagy visszajelzéssel kapcsolatos kérdésükkel kapcsolatban." title5="Mennyibe kerül a call center szoftver?" question5="Mennyibe kerül a call center szoftver?" answer5="Az ár a választott szoftver minőségétől függ. A LiveAgent egy minden az egyben ügyfélszolgálati megoldás, amely call centert is tartalmaz. Az ár attól függ, hogy hány ügynökre van szüksége a vállalatának havonta. All-inclusive előfizetésünk teljes körű call centert tartalmaz, ami ügynökönként havi 39 dollár." title6="Milyen előnyei vannak a call center szoftvernek?" question6="Milyen előnyei vannak a call center szoftvernek?" answer6="A call center szoftver előnyei közé tartozik a jobb ügynöki hatékonyság, az ügyfelek elkötelezettsége, az ügyfélélmény és a megnövekedett értékesítés."]

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót