Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Hozzon létre egy telefonközpontot 5 perc alatt.

Élvezze a kristálytiszta hangokat és a hardver nélküli támogatást.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
  • ✓ Nincs szükség bankkártyára    
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Várja a teljesen felszerelt call center szoftvere

Minden csatornán könnyedén lépjen kapcsolatba ügyfeleivel. A LiveAgent, az omnichannel felhőalapú call center szoftver minden, amire valaha szüksége lesz, hogy megbízható és személyre szabott szolgáltatást nyújtson ügyfeleinek.

A VoIP (Voice over Internet Protocol) telefonközpontos rendszer olyan fejlett funkciókkal van felszerelve, mint az IVR, a visszahívási kérelmek, az ACD, az intelligens hívásirányítás, a hívásátvitel, a korlátlan hívásrögzítés és a HD videohívások – és ez még csak a kezdet.

Mi az a call center szoftver?

A call center szoftver egy olyan rendszer, amely lehetővé teszi vállalkozásának, hogy a bejövő és a kimenő hívásokat egyaránt sikeresen kezelje. A call center szoftver kifejezést gyakran felváltva használják a contact center szoftverrel.

A fő különbség az, hogy a contact center szoftver lehetővé teszi az üzlet számára, hogy több csatornát egyetlen felületre kapcsoljon. Így ügyfelei felvehetik Önnel a kapcsolatot telefonon, e-mailen, fórumon, közösségi médián, élő csevegésen stb. keresztül.

A call center szoftver használatának előnyei közé tartozik a minőségbiztosítás, a csökkent híváselhagyási arány, az ügynökök hatékonyságának javulása, a jobb ügyfélélmény és a megnövekedett értékesítés.

Hogyan profitálhat a LiveAgent robusztus call center szoftveréből?

Személyre szabott ügyfélélmények

A call center szoftver megoldása lehetővé teszi ügynökeinek, hogy hatékonyan kezeljék az összes ügyfélszolgálati hívást. A kiemelkedő ügyfélélményt biztosító főbb jellemzők az automatikus híváselosztás, az IVR és a belső hívások.

Minden vállalkozásnak arra kell törekednie, hogy javítsa az ügyfélélményt (CX), mivel a pozitív tapasztalatok emlékezetesek, és gyakran ügyfélhűséget és mindenféle vállalkozás számára növekvő értékesítést eredményeznek.

Növekvő elégedettség

Két fő call center képességgel segíthet az ügynökök termelékenységének javításában. Az egyik az IVR, a másik pedig a készségalapú továbbítás, amely lehetővé teszi, hogy vállalkozása azonnal összekapcsolja az ügyfelet a megfelelő ügynökkel vagy egy részleggel.

Az IVR megoldás jobb vevői utat teremt, mivel kevésbé valószínű, hogy az ügyfeleket sikertelenül továbbítják. Ennek eredményeként az ügyfélszolgálati ügynökök hatékonyabban és eredményesebben tudnak megoldani több kérdést.

Az ügyfélszolgálati csapatok jobb minősége

Az egyik szabványos funkció, amely eléggé kihasználatlan, de valóban előnyös, az a korlátlan hívásrögzítő szolgáltatás. Sok vállalkozás feltételezi, hogy csak megelőző eszközként használják a jogi lépések ellen. Ez azonban remek módszer a fejlesztési területek pontos meghatározására is.

Az ügyfélszolgálati hívások valós idejű elemzése lehetővé teszi, hogy felismerje ügynökei teljesítményének erősségeit és gyengeségeit, ami segíthet a folyamatos fejlesztés végső tervének elkészítésében. Ezenkívül képezheti az új ügyfélszolgálati ügynökök képzési formáját, mivel remek módszer arra, hogy példákból megtanulja a vállalati folyamatokat.

Összességében mindezek a lépések drasztikusan javíthatják az ügyfelek elégedettségét, mivel vállalkozása jobb támogatást tud nyújtani.

Call center korlátlan előzményekkel

A LiveAgent call center szoftvere közvetlenül integrálódik minden kommunikációs csatornába, amelyet az ügyfelekkel és a potenciális ügyfelekkel való kommunikáció során használ

Felhőalapú call center szoftver

Páratlan
megtakarítás

A LiveAgent webalapú call center költséghatékony megoldás a helyi és nemzetközi bejövő és kimenő hívások lebonyolításához. Nincsenek rejtett költségek vagy extra díjak. Folyamatosan új funkciókkal fejlesztjük szoftverünket, így virtuális call centere mindig a legújabb technológiával rendelkezik – ingyenesen.

Megbízható, professzionális call center

A magyar LiveAgent call center szoftver megbízható és méretezhető, így tökéletes megoldás kisvállakozások és nagyvállatok számára egyaránt. Napi 24 órás támogatást kínálunk több kommunikációs csatornán, az év 365 napján, és több nyelven

Egyszerű, mégis hatékony call center

Hozza létre virtuális call centerét, és kezdjen el professzionális támogatást nyújtani perceken belül. Válassza ki VoIP szolgáltatóját partnereink listájából, állítson be korlátlan számú képviselői eszközt, és kezdje fogadni a telefonhívásokat közvetlenül a böngészőjében.

Kezdje el használni call center szoftverünket még ma

A call center beállításának nem kell rémálomnak lennie. A LiveAgenttel perceken belül és néhány egyszerű kattintással elkezdheti a munkát.

reporting dashboard in liveagent

Az ügyfélkapcsolati központ átfogó áttekintése

Győződjön meg arról, hogy telefonhívási központját megfelelően használják, és hogy ügyfelei a lehető legjobb szolgáltatást kapják, figyelemmel kísérve a hívásstatisztikákat, a felhasználást, az ügynökök elérhetőségét és az ügynökök minősítését a LiveAgent speciális elemzési funkcióinak egységes jelentési irányítópultján keresztül.

Az összes hívásközpont-mutató áttekintésével azonosítsa a teljesítménybeli hiányosságokat, és javítsa a szolgáltatás teljesítményét a megtalált hasznos információk alapján.

Használja natív CRM-ünket, vagy integrálja a sajátját

A LiveAgent beépített CRM-et kínál, de zökkenőmentesen integrálódik más nagy CRM (ügyfélkapcsolat-menedzsment) szolgáltatókkal is. Mentse, szerkessze és nézze meg valós időben ügyfelei adatait, hogy a lehető legjobb ügyfélélményt biztosítsa

A LiveAgent számos ügyfélkapcsolat-menedzsment szoftverrel integrálható, mint a SharpSpring, a SalesFlare, a PipeDrive, a Vectera és a Highrise. Az Ön által preferált CRM nincs közöttük? Keressen fel minket, és örömmel adjuk hozzá a listához.

Contact Fields
Call routing feature in LiveAgent's call center software

Hatékony automatizáció a munkafolyamat-menedzsmenthez

A LiveAgent omnicsatornás call center szoftver tele van hatékony automatizálási funkciókkal, amelyek javíthatják képviselői produktivitását. Automatizálja a feladatok kiosztását (ideértve az ACD használatával történő hívásokat is), a mindennapi és ismétlődő feladatokat, és biztosítson rugalmasságot az ügyfélkapcsolati központ képviselőinek, hogy olyan, fontosabb feladatokra összpontosíthassanak, amelyek javítják az ügyfelek elégedettségét és hűségét, miközben több értékesítési lehetőséghez vezetnek.

Könnyen kezelheti a távoli munkaerőt

Manapság a távmunka az új normális jelenség. Ezeknek az új feltételeknek a teljesítéséhez üzleti eszközökkel kell rendelkeznie. A LiveAgent felhőalapú hívásközpontot biztosít a munkaerő távoli optimalizálásához, így automatizálhatja a folyamatokat, megtekintheti az adatokat, és többet tehet minden távoli ügynökért.

go remote

Legmagasabb szintű adatvédelem és -biztonság

A magyar LiveAgent call center szoftver GDPR-kompatibilis, HTTPS titkosítással rendelkezik, és sikeresen vizsgázott a Google OAuth API hitelesítési auditon.

Union icon

Termék-
biztonság

Felhőalapú ügyfélkapcsolati központunk biztonságos kapcsolaton fut HTTPS protokoll használatával. A böngésző és a felhőalapú ügyfélkapcsolati központ között minden kommunikáció titkosított, beleértve az élő csevegéseket, a hívásokat és az e-mail-kommunikációt is.

Cloud icon

Adatközpont-
biztonság

A LiveAgent szervereit a Tier III + vagy IV, illetve a PCI DSS, az SSAE-16 vagy az ISO 27001 szabványnak megfelelő létesítményekben tároljuk. Adatközpontjaink olyan biztonságos környezetben vannak, amely többszintű biztonsági zónákkal, 24/7 őrzött biztonsággal, CCTV videómegfigyeléssel, többtényezős azonosítással és egyebekkel rendelkezik.

Web icon

Hálózat-
biztonság

Hálózatunkat redundáns tűzfalak, a kategóriájában legjobb router-technológia, nyilvános hálózatokon keresztüli biztonságos HTTPS-átvitel, illetve hálózati behatolás-észlelő és/vagy -megelőző technológiák (IDS/IPS) védik, amelyek figyelemmel kísérik és/vagy blokkolják a rosszindulatú forgalmat és a hálózati támadásokat.

Call center szoftver funkciói

Cégen belüli hívások
A LiveAgent call center szoftver korlátlan számú ingyenes hívást támogat a contact center ügynökei között, így segíthetnek egymásnak az ügyfélproblémák azonnali megoldásában.
Omnichannel help desk szoftver
Az omnichannel contact center szoftverünk több kommunikációs csatornáról gyűjti össze a beérkező üzeneteket, beleértve a call center szoftverünket, Facebookot, Instagramot, Vibert, Twittert, élő csevegést, ügyfélportált és az e-mailt.
Egy kattintásos hívás és levelezés lehetőség
Webalapú telefonos központunk képes bármilyen telefonszámot felhívni az interneten. Egyszerűen kattintson a számra, amelyet fel szeretne hívni, és a többit a LiveAgent végzi. A LiveAgent e-mail protokollokat is használhat.
Hívásátirányítás
A LiveAgent call center szoftver hívásátirányítást is kínál. A hívásátirányítások növelik az ügyfelek elégedettségét, mivel biztosítják, hogy a hívó fél a hívás befejezése előtt kapcsolódik egy másik call center ügynökhöz.
VoIP call center telefon rendszer
A LiveAgent call center szoftver integrálódik a VoIP szolgáltatók több, mint 99%-ával. Nem látja a listán a kívánt VoIP-partnert? Vegye fel velünk a kapcsolatot, és örömmel felvesszük a listánkra.
Visszahívási funkciók
Növelje az ügyfelek elégedettségét azáltal, hogy felhatalmazza az ügyfeleket visszahívások kérésére, amikor a kapcsolattartó központ ügynökei nem állnak rendelkezésre a hívások fogadására.
Számos támogatott hívóeszköz és telefonszám
Csatlakoztasson korlátlan számú hívóeszközt és telefonszámot a call center megoldáshoz. A LiveAgent kompatibilis mind hardveres, mind virtuális hívóeszközökkel, például softphone-okkal.
Többcsatornás ügynök asztal
A LiveAgent kapcsolattartó központja kontextusban gazdag omnichannel ügynök asztalt kínál. Ezzel segítheti kapcsolattartói ügynökeit a hívásfogadás és a fontos ügyféladatok közötti zökkenőmentes átmenetre. A LiveAgent megkönnyíti az összes kontextusinformáció megtalálását az ügyfél problémamegoldási útján az elejétől a végéig.
Natív és harmadik fél általi CRM integrációk
Ügyeljen arra, hogy ügynökei mindig hozzáértő és személyre szabott szolgáltatást nyújtsanak azáltal, hogy integrálja kedvenc CRM-jét webalapú hívásközpontunkba. Ha nem rendelkezik preferált CRM szoftverrel, használja bátran a natív ügyfélkapcsolat-kezelő eszközünket, amely közvetlenül elérhető a jegyinformációk / részletek panelen.
Számítógépes telefonos integráció (CTI)
Integrálja asztali számítógépeit, laptopjait és hardveres telefonjait a Live Agent call center szoftverrel. Könnyedén fogadhat és kezdeményezhet hívásokat, miközben kifogástalan ügyfélszolgálatot biztosít az ügyfeleknek.
Alkalmazáson belüli push értesítések
Engedélyezze az asztali push értesítéseket, és a kapcsolattartó központ szoftvere push értesítéssel figyelmeztet minden alkalommal, amikor csevegés, hívás vagy bejövő jegy érkezik.
Híváslista
Tekintse át a híváslistát, és találjon adatokat azokról a hívásokról, amelyeket a contact center ügynökei kezdeményeztek, fogadtak, válaszoltak vagy nem fogadtak egy adott időszakban. A hívásközpont szoftvernaplóinak tanulmányozása segíthet a szolgáltatás minőségének javításában, mivel segíthet azonosítani a különböző részlegek és ügynökcsoportok közötti teljesítménybeli hiányosságokat.
Interaktív hang válasz (IVR)
A LiveAgent call center szoftver támogatja az összetett IVR fákat. Rögzítse saját IVR üzeneteit, vagy töltsön fel előre rögzített fájlokat, és helyezze őket a LiveAgent hangválasz rendszerbe, hogy a hívó feleket a megfelelő osztályokhoz vagy ügynökökhöz irányítsa.
Automatikus híváselosztás (ACD)
Call center alkalmazásunk automatikusan továbbítja és elosztja a hívásokat az ügynök prioritása vagy véletlenszerű hozzárendelés szerint. Válassza ki az Önnek leginkább megfelelő beállítást, valamint egyéb egyéni beállításokat, például a hívások közötti szünetidőket.
Hívásrögzítés
A LiveAgent contact center szoftver korlátlan hívásrögzítési képességgel rendelkezik. Minden, a LiveAgenten keresztül kezdeményezett vagy fogadott telefonhívást automatikusan rögzít és tárol. Bármikor lejátszható. Használja a hívásrögzítést minőségbiztosítási, képzési vagy jogi célokra.
Softphone-ok
A LiveAgent call center szoftver kompatibilis minden softphone szolgáltatóval, beleértve a Bria, a ZoiPer és a Linphone szolgáltatókat. Bármely asztali számítógépet, laptopot, mobiltelefont vagy táblagépet távoli call center szoftvereszközzé alakíthat az ügyféltámogatáshoz útközben.
Kimenő call center szoftver
Támogassa ügyfeleit proaktív módon azáltal, hogy megkeresi őket kimenő call center szoftverünkkel. Javítsa az ügyfélkapcsolatokat, optimalizálja a kimenő ügyfél-interakciókat, és generáljon több értékesítési lehetőséget.
Bejövő call center szoftver
Nincs szükség több eszköz stresszére vagy folyamatos figyelemmel kísérésére a bejövő telefonhívások esetén. Bejövő call center szoftverünk megbízható eszköz, amely értesíti Önt az alkalmazáson belül, amikor az ügyfél kapcsolatba lép az Ön egyik csatlakoztatott eszközén vagy telefonszámán.
Beépített tudásbázis
Növelje az ügyfelek elégedettségét és hűségét azáltal, hogy ügyfeleinek 24/7 támogatást nyújt, még akkor is, ha a contact center ügynökei offline állapotban vannak. Minden modern vállalkozás számára elengedhetetlen az önkiszolgáló megoldás, például hasznos cikkekkel, GYIK-ekkel és a közösségi fórumokkal teli tudásbázis felajánlása.
Előzmények jelentése
Használja az előzmények jelentéseinket az ügyfélszolgálat folyamatos javításához. Hozzon létre oszlop-, vonal-, kör-, vagy területdiagramokat, és szegmentálja az adatokat hét, hónap, év vagy egyéni dátumtartomány szerint, hogy megtudja, hogyan teljesítenek az egyes ügynökök, csatornák, csapatok vagy részlegek. Megtekintheti hány hívás érkezett, hány nem fogadott, fogadott és mennyi ideig tartottak az egyes hívások. A LiveAgent végtelen jelentési képességeket kínál.
Videohívás szoftver
Webalapú call center szoftverünk lehetővé teszi, hogy a kapcsolattartó központ ügynökei videocsevegjenek az ügyfelekkel. Személyre szabottabb támogatást nyújthat az ügyfélkapcsolatok megerősítéséhez és az ügyfelek élményének javításához.

Az elégedett ügyfél a legjobb ügyfél

Személyesen támogatott adatmigrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb ügyfélszolgálati megoldások legtöbbjéből.

badges
what-is-ticketing-system-ticket-status-LiveAgent-example

Maradjon szervezett az egységesített képviselői munkaasztallal segítségével

A magyar LiveAgent call center szoftver könnyen használható, de elég hatékony ahhoz, hogy lenyűgözze a szakembereket. Intuitív felhasználói felületet kínálunk egységesített képviselői munkaasztallal, központosított univerzális postaládában. Minden ügyfél-interakciót rendezetten tárolhat az omnichannel rendszerben, és könnyen megtalálhatja őket címkék, speciális szűrők vagy a keresősáv segítségével.

Azáltal, hogy az ügyfélkapcsolati központ képviselői átfogó áttekintést kapnak az egyes jegyekről és az ügyfelek problémáinak megoldásáról, képviselői zökkenőmentes, személyre szabott ügyfélszolgálatot biztosíthatnak az ügyfeleknek az összes szolgáltatási csatornán.

Könnyen kezelhető ügyfélkapcsolati központ

A LiveAgent call center szoftver rugalmas, méretezhető, teljesen testreszabható és könnyen kezelhető. Függetlenül attól, hogy vállalkozása az e-kereskedelemben, az egészségügyben, az oktatásban, az autóiparban vagy az SaaS iparágban tevékenykedik-e, ügyfélkapcsolati központunk olyan fejlett megoldásai, mint az IVR és az ACD, leegyszerűsíthetik az ügyfélszolgálat folyamatát azáltal, hogy a hívókat a megfelelő részlegekre vagy képviselőkhöz irányítja.

Real-time-chat

Mindent magában foglaló call center megoldás kisvállalkozások és nagy szervezetek számára

Csatlakoztassa az összes közösségi média fiókját ügyfélkapcsolati központ szoftverünkhöz képviselői produktivitásának javítása és az ügyfelek adatainak biztonsága érdekében. A LiveAgent helpdesk szoftver összekapcsolható az Instagrammal, a Twitterrel, a Facebookkal, a Facebook Messengerrel és a Viberrel.

A magyar LiveAgent helpdesk szoftver a piacon található leggyorsabb live chat modullal büszkélkedhet. Változtassa weboldala látogatóit vásárlókká pillanatok alatt. Kommunikáljon proaktívan, kínáljon személyre szabott és hozzáértő segítséget, és használja ki a növekvő vevői elégedettséget, miközben több eladást generál.

Rendezze az összes ügyfélkérdést egy központosított, omnicsatornás képviselői munkaasztalba jegykezelő szoftverünkkel. Rendelje a jegyeket a különböző részlegekhez és képviselőkhöz, és rendezze az egyes lekérdezéseket a címkék, a prioritás vagy a beérkezés dátuma szerint. Tekintse meg az egyes ügyfelek problémáinak megoldási folyamatát a különböző támogatási csatornákon az elejétől a végéig és kontextusban gazdag formátumban hibrid jegyfolyamunk segítségével.

Hozza létre és szabja testre saját tudásbázisát WYSIWYG (What You See Is What You Get – amit látsz, azt kapod) szerkesztőnk segítségével. Növelje a vevői elégedettséget azáltal, hogy olyan önkiszolgáló eszközöket biztosít ügyfeleinek, mint az útmutató cikkek, a GYIK vagy a közösségi fórumok.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Számtalan testreszabási lehetőség

A magyar LiveAgent call center szoftver a rugalmasságot, a méretezhetőséget és a csapat együttműködését szem előtt tartva készült. Mivel minden vállalkozásnak (méretétől és az iparágtól függetlenül) eltérő igényei vannak, ügyfélkapcsolati központunk teljes mértékben testreszabható.

Szoftverünk bármilyen méretű és célú működéshez méretezhető, függetlenül attól, hogy ügyfélkapcsolati központja ügyfélszolgálatra, értékesítésre vagy mindkettőre szolgál-e. Profi tanácsadóink és technikai munkatársaink segíthetnek az Ön igényeinek leginkább megfelelő és leghatékonyabb szoftveres megoldás létrehozásában

Akár az egészségügyben, az SaaS iparágban vagy az autóiparban dolgozik, akár házon belüli vagy távoli csapata van, a LiveAgent az Ön igényeinek megfelelően szabható személyre.

Peter Komornik

A LiveAgent ötvözi a kiváló élő chatet, a jegykezelést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Fejlett, megfizethető, könnyen használható, omnicsatornás call center szoftver

Union icon

Legmagasabb szintű biztonság

A LiveAgent ügyfélkapcsolati központ szoftver GDPR-kompatibilis, a Google OAuth által hitelesített, HTTPS titkosított, az ügyfelek adatait pedig a Tier III+ vagy IV, illetve a PCI DSS, az SSAE-16 vagy az ISO 27001 szabványnak megfelelő létesítményekben tárolja.

Euro

Megfizethető szoftver

A LiveAgent call center szoftvert freemium árazással kínáljuk. Ingyenes call center szoftvert biztosítunk, illetve fejlett fizetős verziót megfizethető áron.

Cloud icon

Felhőalapú SaaS

A LiveAgent egy felhőalapú call center megoldás. Minden nap könnyedén elérheti a kapcsolattartó központ hatékony funkcióit.

Omnicsatornás, személyre szabott élmény

Biztosítsa ügyfeleinek a lehetőséget, hogy az általuk preferált támogatási csatornákon keresztül lépjenek kapcsolatba Önnel. Legyen szó élő csevegésről, e-mailről, telefon- vagy videóhívásról vagy közösségi médiáról, a LiveAgent ügyfelei által elvárt, zökkenőmentes omnicsatornás ügyfélélményt biztosít.

Nyújtson személyre szabott, hozzáértő és kontextusban gazdag szolgáltatást ügyfélkapcsolati központunkkal, és élvezze a jobb és hosszabb ideig tartó ügyfélkapcsolatokat, az nagyobb ügyfélelégedettséget, a megnövekedett vevői hűséget és a több értékesítési lehetőséget.

Mit gondolnak az ügyfeleink?

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

    Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

Minden ügyfélszolgálati csatorna egy fedél alatt

A magyar LiveAgent call center szoftver több kommunikációs csatornát integrál, és közel 200 funkciót kínál.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Call center szoftver GYIK

Mi az a call center szoftver?

A call center szoftver olyan megoldás, amely segít a vállalkozásoknak kezelni ügyfeleik bejövő telefonhívásait. Számos olyan funkcióval rendelkezhet, mint például a vezetékes vagy internetes webhelyekről érkező központosított telefonhívások, intelligens útválasztás, automatikus tárcsázás vagy akár hívásrögzítés. A call center szoftvernek hozzá kell járulnia ahhoz, hogy a call center ügynökök hozzáférjenek ügyfeleikkel kapcsolatos fontos információkhoz, például a rendelési előzményekhez, az elérhetőségekhez és a korábbi jegyekhez.

Hogyan működik a call center szoftver?

A call center szoftver úgy működik, hogy központosítja és átirányítja a hívásokat a vezetékes telefonról vagy webhelyekről a szoftverbe. Ha egy ügyfél felhívja, a szoftver átvizsgálja az ügyfelek adatbázisát, hogy megtudja, van-e előzetes információja a hívó félről. Ehhez az információhoz az ügynök hozzáfér, majd a hívás felvétele előtt áttekinti. Eközben a hívás várakozik. Miután fogadta a hívásokat, képzési és minőségi célból rögzítik azt.

Mi az IVR egy call center környezetben?

Az IVR egy interaktív hangválaszoló technológia. Az IVR lehetővé teszi a számítógépek számára, hogy a billentyűzetről érkező hangutasítások vagy hangjelzések segítségével kölcsönhatásba lépjenek az emberekkel. Az IVR-t hívásközpont-környezetben használják a megfelelő ügynökök vagy osztályok felé irányuló hívások átirányításához. Az IVR felhasználható fiókadatok lekérésére vagy visszajelzésre is. Ezért nagyszerű megoldás a vállalkozások számára.

Mi a call center funkciója?

A call center fő funkciója az, hogy az ügyfelek felhívhassák a vállalkozásokat bármilyen kérdésükkel, amelyek a termékekkel, házirendekkel, visszatérítésekkel, funkcionalitással, hibaelhárítással vagy visszajelzésekkel kapcsolatban merülhetnek fel.

Mennyibe kerül a call center szoftver?

Az ár a választott szoftver minőségétől függ. A LiveAgent egy all-in-one ügyfélszolgálati megoldás, amely hívásközpontot is tartalmaz. Az ár annak alapján kerül kiszámításra, hogy a vállalatának hány ügynökre van szüksége havonta. Az „all-inclusive” előfizetésünk egy teljesen felszerelt hívásközpontot tartalmaz, amely ügynökenként havonta 39 EUR.

Milyen előnyei vannak a call center szoftvernek?

A call center szoftver előnyei közé tartozik az ügynökök hatékonyságának javítása, az ügyfelek bevonása, az ügyfélélmény és a megnövekedett értékesítés.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót