Call center szoftver a gyors probléma-megoldáshoz

Hozzon létre virtuális call centert többcsatornás ügyfélszolgálati megoldása részeként. Az ár-érték arány egyedülálló az olyan fejlett funkcióknak köszönhetően, mint a korlátlan hívásrögzítés, a hívások intelligens útvonaltervezése és az IVR.

Az összes hívás rögzítésre és regisztrálásra kerül az univerzális postafiókjában jegyként vagy egy hibrid jegy részeként, hogy teljes körű áttekintése legyen az összes ügyfél-interakcióról.

Minden ügyfélszolgálati csatorna egy fedél alatt

A LiveAgent call center szoftvere több kommunikációs csatornát integrál, és közel 200 funkciót kínál.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Három egyszerű kezdőlépés a call center szoftverünk használatához

A call center beállításának nem kell rémálomnak lennie. A LiveAgent-tel perceken belül és néhány egyszerű kattintással elkezdheti a munkát.

Call center szoftver

Call center szoftver

Call center szoftver

Korlátlan számú opció

A LiveAgent korlátlan számú előzményt és hívásrögzítést biztosít, nincs IVR-limit, és a hívások számai sincsenek korlátozva.

És nem fizet semmi extrát call center szoftverünk használatáért.

Újragondoltuk azt, ahogy a vállalatok vásárlóikkal telefonálnak

Nézze meg, hogyan segít a LiveAgent az ügyfélhívások megválaszolásában, és hogyan integrálja a call center funkcionalitását egy mindent egyben ötvöző többcsatornás ügyfélszolgálati megoldásba.

Miért van szüksége call center szoftverre?

Miért kezdték el a bejövő telefonhívásokat kezelő vállalatok a LiveAgent-et használni elsődleges call centerként? Íme, a leggyakoribb indokok.

Nem fogadott hívások kezelése

Nem fogadott hívások kezelése

Tegye lehetővé ügyfelei számára, hogy még akkor is elérjék Önt telefonon, ha senki sem tudja fogadni a hívást. Hívásrögzítés, visszahívások és hívásvárakoztatás – mindent biztosítunk.

call center hívásirányítás a csapatában

Hívás útvonalának megtervezése a csapatán belül

Határozzon meg szabályokat és munkafolyamatokat a hívás utvonalának meghatározása és a hívásátirányítás automatizálásához. A sokrétű IVR-funkciók segítségével bármilyen típusú forgatókönyvet megtervezhet.

A call center többféle eszköze

Több telefonszám

Nemzetközi vállalata van, és szeretné felosztani telefonszámait nyelvek vagy irodák szerint? Bármely VoIP-szolgáltatóhoz csatlakoztatni tudjuk.

call center hívástörténet nyomon követése

Hívástörténet nyomon-követése

Rögzítse és tárolja cége minden telefonhívását. Tegye lehetővé, hogy csapata hozzáférjen minden híváshoz, így bárki átveheti a kommunikációt az ügyféllel.

Probléma: lassú ügyfélszolgálat

Az ügyfelek személyre szabott megközelítést várnak el, amikor hívást kezeményeznek vagy élőben csevegnek vállalatával. A vásárlók több mint 63%-a elvárja a vállalatoktól a gyors és pontos választ ismétlés vagy bármilyen hiba nélkül. Ezért a vásárlók megtartásának kulcsa a személyre szabott ügyfélszolgálat, mert ez nagy hatással van vállalata egészségére és növekedésére.

probléma lassú ügyfélszolgálat
Nő okostelefont tart a kezében

Megoldás: hangalapú támogatás

Kínáljon márkához kötődő vagy lokalizált élményt külön üdvözlőüzenetekkel a különböző márkákhoz, részlegekhez és telefonszámokhoz. Az ügyfelek kiválaszthatják azt a konkrét problémát, amelyet meg szeretnének oldani a telefonhívás során, ami időt és erőforrásokat takarít meg mindkét oldalon. Kapcsolja őket egyszerűen az egyes részlegekhez az interaktív hangválasz (IVR) funkció segítségével, és biztosítson világszínvonalú ügyfélszolgálatot.

Vessen egy pillantást a LiveAgent call centerére

A felhőalapú call center csak egy része a széleskörű és komplex megoldásnak.

Válaszoljon minden telefonhívásra, és hagyja, hogy a LiveAgent szoftvere csapata megfelelő emberéhez vagy részlegéhez irányítsa a hívásokat.

A LiveAgent problémamentes integrációt biztosít bármely VoIP-szolgáltatóval.

Tervezze meg akár a legbonyolultabb és ügyfelenként személyre szabott IVR-fákat, és automatizálja a hangalapú támogatást.

Képviselői böngészőből, bármilyen telefonról, softphone-ról, útközben pedig mobilapplikációkból tudnak válaszolni a hívásokra.

Belefáradt, hogy telefonok, csevegések, emailek és egyéb kommunikációs eszközök között váltogat?

Nem szükséges váltogatni! A LiveAgent egy egyedülálló szoftver, amely több kommunikációs csatornát integrál egy fedél alatt megfizethető és átlátható árazással. Ne fizessen további díjakat csak azért, mert call centert használ. Hasonlítsa össze többcsatornás megoldásunkat a piac többi szolgáltatójával.

 

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd vélemények

fejezze be a váltogatást call center szoftver
Peter Komornik

A LiveAgent ötvözi a kiváló élő chatet, a jegykezelő rendszert és az automatizációt, ami lehetővé teszi, hogy a kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.

Peter Komornik, CEO
logó slido fekete

Mindent egyben ötvöző call center szoftver

call center felhőalapú call center szoftver

Felhőalapú call center szoftver

A LiveAgent végtelen számú lehetőséget kínál a problémamentes ügyfélszolgálat biztosításához e-mail-ben, csevegésben és a beépített call centeren keresztül.

Csatlakoztassa kedvenc VoIP szolgáltatóját és kapcsolatait

Csatlakoz-tassa kedvenc VoIP-szolgáltatóját

Válasszon az előre elkészített integrációk közül, vagy hagyja, hogy szakembereink ingyen csatlakoztassák a LiveAgent-et kedvenc SIP-szolgáltatójához.

call center fogadjon hívásokat weboldaláról

Fogadjon hívásokat weboldaláról

Helyezzen el egy “Hívjon minket” gombot bárhová weboldalára, és már kezdheti is fogadni a hívásokat. Biztosítsa a lehető legjobb ügyfélszolgálatot.

 
call center bejövő és kimenő hívások

Bejövő és kimenő hívások

Fogadjon végtelen számú bejövő hívást ügyfeleitől, és használja ki a korlátlan hívásrögzítést és kimenő hívást.

A LiveAgent a VoIP-szolgáltatók több mint 99%-ához csatlakozik

SWAN logo
Nexmo VonageAPI 800x360
Logo VoIPms claro
korlátlan hívásrögzítés a call center szoftverrel

Korlátlan hívásrögzítés

Rögzítse és tárolja biztonságosan minden hívását jogi és képzési célokból. Nem számít, hogy mekkora a vállalata, vagy hogy milyen iparágba tartozik, a hívásrögzítés bizonyítottan az egyik leghatásosabb eszköz problémamegoldás és biztonság tekintetében, és sok esetben felel meg az vásárlói igényeknek. A korlátlan hívásrögzítés biztosítja, hogy mindig magas minőségű hívásrögzítésekkel legyen védve, bármikor is lesz rájuk szüksége. Minden hangrögzítés jegyekként lesz tárolva, és egységes lesz megjelenésük.

Okos hívásirányítás

A LiveAgent call centere automatikusan irányítja a hívásokat prioritás alapján vagy véletlen hozzárendeléssel. A prioritás kiválasztásával a LiveAgent a legmagasabb prioritással rendelkező hívást ahhoz a képviselőhöz fogja irányítani, aki a leghosszabb ideje volt inaktív legutóbbi hívása óta. A véletlen hozzárendelés elosztja a hívásokat az összes elérhető képviselő között, így minden képviselő számára egyenlő mértékű munkaterhelést generál.

 
okos intelligens hívásirányítás
beépített videóchat a call centerben liveagent

Beépített videóchat

Emelje ügyfélszolgálatát egy másik szintre a beépített videóchat eszközzel. Nem kell semmilyen külső megoldást kiválasztania és arra támaszkodnia (pl. Skype vagy Hangouts for business). Így még személyre szabottabban kommunikálhat ügyfeleivel. A megoldás teljesen böngészőalapú, és része az All-Inclusive csomagnak bármilyen további költség nélkül. A videohívások jegyként kerülnek tárolásra az egyes részlegekben.

Fix havidíj, külön díjak nélkül

Call center szoftvere most már közvetlenül beépül piacvezető ügyfélszolgálati szoftverünkbe. Nincs külön díja a percenkénti használatnak; minden költséget az egyszerű és átlátható árazás tartalmaz. Nincs hosszútávú szerződés; csak akkor fizet, amikor használja.

All-Inclusive

All-Inclusive

VoIP-számok, hívásirányítás, hívásrögzítés és IVR.

39 /hó

Mi az a call center szoftver?

A call center szoftver egy olyan kommunikációs platform, amely lehetővé teszi a vállalatoknak, hogy telefonon keresztül oldják meg az ügyfelek problémáit. Az ügyfélszolgálati csapatok meghallgathatják az ügyfeleket, megérthetik problémáikat, és perceken belül megtalálhatják a megoldást. A felhőalapú call center telepítésének megkezdése percek kérdése.

 
Három képviselő hangtámogatást nyújt
hogyan válassza ki a megfelelő call center szoftvert

Hogyan válasszuk ki a megfelelő call center szoftvert

A legjobb call center rendszer kiválasztása az ügyfélszolgálati tevékenységhez mélyreható kutatást igényel. Álljon itt néhány tipp. Először is, a call center szoftvernek nem szabad a call center használatáért költséget felszámolnia. Az egyetlen, amit a számlájának tartalmaznia kell, az a tényleges percek száma, amíg a szoftvert használta. Az első kritérium teljesülése után vizsgálja meg mélyebben a funkciókat. Ellenőrizze az IVR-t, a korlátlan hívásrögzítést, a hívás útvonalának megtervezését. Az utolsó lépés az, hogy megvizsgálja magát a szoftvert, és tesztelje, hogy illik-e az Ön által használt munkafolyamatokhoz.

Vezető vállalatok bizalmával

A vállalatok a világ minden tájáról támaszkodnak a LiveAgent-re, funkcióira és integrációira. Csatlakozzon hozzájuk.

 
vezető vállalatok által használt call center szoftver

GYIK

Mi az a call center szoftver?

A call center szoftver egy olyan megoldás, amely segíti a vállalkozásokat ügyfeleik bejövő telefonhívásainak kezelésében. Egy call center szoftvernek sok funkcióval kell rendelkeznie, mint például a vezetékes vagy webes telefonhívások centralizálása, a hívásirányítás, vagy a hívásrögzítés. Egy call center szoftvernek segítenie kell a képviselőket, hogy hozzáférjenek a fontos vásárlói információkhoz, például a rendelési előzményekhez, az elérhetőségekhez és az előző jegyekhez.

Hogyan működik a call center szoftver?

A call center szoftver úgy működik, hogy központosítja és átirányítja a telefonról és weboldalról érkező hívásokat a szoftverbe. Ha egy ügyfél telefonál, a szoftver megvizsgálja az ügyféladatbázist, hogy megtudja, van-e előzetes információja a hívó félről. Ezekhez az információkhoz a képviselő hozzáfér, és a hívás fogadása előtt áttekinti azokat. Eközben a hívás várakozik. Miután a képviselő fogadta a hívást, a szoftver a hívást képzési és minőségbiztosítási célból rögzíti.

Mit jelent az IVR a call center környezetben?

Az IVR egy interaktív hangválasz-technológia. Az IVR lehetővé teszi a számítógépek számára, hogy interakcióba lépjenek emberekkel a billentyűzetről érkező hangutasítások vagy hangok használatával. Az IVR-t egy call center környezetben arra használják, hogy a hívások a megfelelő képviselőkhöz vagy részlegekhez jussanak el. Az IVR használható fiókadatok lekérésére vagy visszajelzésre is.

Mi a call center funkciója?

A call center fő funkciója az, hogy lehetővé tegye a vásárlók számára, hogy felhívják a vállalatokat bármilyen termékkel, eljárásmóddal, visszatérítéssel, működéssel, hibaelhárítással vagy visszajelzéssel kapcsolatos kérdéssel.

Biztos lehet benne, hogy jó kezekben lesz!

Tudja mi a közös a Huawei-ben, a BMW-ben, a Yamahában, az O2-ben és az Oxford Egyetemben? Eltalálta… a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.