Lépjen kapcsolatba ügyfeleivel minden csatornán könnyedén. A LiveAgent, az omnicsatornás felhőalapú ügyfélkapcsolati központ mindent biztosít, amire valaha szüksége lesz, hogy megbízható és személyre szabott szolgáltatást nyújtson ügyfeleinek.
A VoIP (Voice over Internet Protocol – internetes hangtovábbítás) call center rendszer olyan fejlett funkciókkal rendelkezik, mint az IVR, visszahívási kérelmek, ACD, intelligens hívásirányítás, hívástovábbítás, korlátlan hívásrögzítés vagy HD videóhívások – és ez még csak a kezdet.
A LiveAgent call center szoftvere közvetlenül minden kommunikációs csatornán belül található, amelyet az ügyfelekkel és a potenciális ügyfelekkel való beszélgetéshez használ
A LiveAgent webalapú call center költséghatékony megoldás a helyi és nemzetközi bejövő és kimenő hívások lebonyolításához. Nincsenek rejtett költségek vagy extra díjak. Folyamatosan új funkciókkal fejlesztjük szoftverünket, így virtuális call centere mindig a legújabb technológiával rendelkezik – ingyenesen.
A magyar LiveAgent call center szoftver megbízható és méretezhető, így tökéletes megoldás kisvállakozások és nagyvállatok számára egyaránt. Napi 24 órás támogatást kínálunk több kommunikációs csatornán, az év 365 napján, és több nyelven.
Hozza létre virtuális call centerét, és kezdjen el professzionális támogatást nyújtani perceken belül. Válassza ki VoIP szolgáltatóját partnereink listájából, állítson be korlátlan számú képviselői eszközt, és kezdje fogadni a telefonhívásokat közvetlenül a böngészőjében.
A call center beállításának nem kell rémálomnak lennie. A LiveAgenttel perceken belül és néhány egyszerű kattintással elkezdheti a munkát.
Gondoskodjon róla, hogy megfelelően használja a call centert, és ügyfelei a lehető legjobb szolgáltatást kapják azáltal, hogy figyelemmel kíséri a hívásstatisztikákat, a használatot, a képviselők elérhetőségét és minősítését az egységesített jelentéskészítői irányítópulton.
Azonosítsa a teljesítménybeli különbségeket az összes call center mutató áttekintésével, és javítsa szolgáltatása teljesítményét a megtalált információk alapján.
A LiveAgent beépített CRM-et kínál, de zökkenőmentesen integrálódik más nagy CRM (ügyfélkapcsolat-menedzsment) szolgáltatókkal is. Mentse, szerkessze és nézze meg valós időben ügyfelei adatait, hogy a lehető legjobb ügyfélélményt biztosítsa.
A LiveAgent számos ügyfélkapcsolat-menedzsment szoftverrel integrálható, mint a SharpSpring, a SalesFlare, a PipeDrive, a Vectera és a Highrise. Az Ön által preferált CRM nincs közöttük? Keressen fel minket, és örömmel adjuk hozzá a listához.
A LiveAgent omnicsatornás call center szoftver tele van hatékony automatizálási funkciókkal, amelyek javíthatják képviselői produktivitását. Automatizálja a feladatok kiosztását (ideértve az ACD használatával történő hívásokat is), a mindennapi és ismétlődő feladatokat, és biztosítson rugalmasságot az ügyfélkapcsolati központ képviselőinek, hogy olyan, fontosabb feladatokra összpontosíthassanak, amelyek javítják az ügyfelek elégedettségét és hűségét, miközben több értékesítési lehetőséghez vezetnek.
A magyar LiveAgent call center szoftver GDPR-kompatibilis, HTTPS titkosítással rendelkezik, és sikeresen vizsgázott a Google OAuth API hitelesítési auditon.
Felhőalapú ügyfélkapcsolati központunk biztonságos kapcsolaton fut HTTPS protokoll használatával. A böngésző és a felhőalapú ügyfélkapcsolati központ között minden kommunikáció titkosított, beleértve az élő csevegéseket, a hívásokat és az e-mail-kommunikációt is.
A LiveAgent szervereit a Tier III + vagy IV, illetve a PCI DSS, az SSAE-16 vagy az ISO 27001 szabványnak megfelelő létesítményekben tároljuk. Adatközpontjaink olyan biztonságos környezetben vannak, amely többszintű biztonsági zónákkal, 24/7 őrzött biztonsággal, CCTV videómegfigyeléssel, többtényezős azonosítással és egyebekkel rendelkezik.
Hálózatunkat redundáns tűzfalak, a kategóriájában legjobb router-technológia, nyilvános hálózatokon keresztüli biztonságos HTTPS-átvitel, illetve hálózati behatolás-észlelő és/vagy -megelőző technológiák (IDS/IPS) védik, amelyek figyelemmel kísérik és/vagy blokkolják a rosszindulatú forgalmat és a hálózati támadásokat.
A LiveAgent egy teljesen GDPR-kompatibilis call center szoftver, amely betartja az összes GDPR-irányelvet. Ügyfélkapcsolati központ szoftverünk 2020 januárjában sikeresen vizsgázott Google OAuth API hitelesítési auditján is.
Személyesen támogatott adatmigrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb ügyfélszolgálati megoldások legtöbbjéből.
A magyar LiveAgent call center szoftver könnyen használható, de elég hatékony ahhoz, hogy lenyűgözze a szakembereket. Intuitív felhasználói felületet kínálunk egységesített képviselői munkaasztallal, központosított univerzális postaládában. Minden ügyfél-interakciót rendezetten tárolhat az omnichannel rendszerben, és könnyen megtalálhatja őket címkék, speciális szűrők vagy a keresősáv segítségével.
Azáltal, hogy az ügyfélkapcsolati központ képviselői átfogó áttekintést kapnak az egyes jegyekről és az ügyfelek problémáinak megoldásáról, képviselői zökkenőmentes, személyre szabott ügyfélszolgálatot biztosíthatnak az ügyfeleknek az összes szolgáltatási csatornán.
A LiveAgent call center szoftver rugalmas, méretezhető, teljesen testreszabható és könnyen kezelhető. Függetlenül attól, hogy vállalkozása az e-kereskedelemben, az egészségügyben, az oktatásban, az autóiparban vagy az SaaS iparágban tevékenykedik-e, ügyfélkapcsolati központunk olyan fejlett megoldásai, mint az IVR és az ACD, leegyszerűsíthetik az ügyfélszolgálat folyamatát azáltal, hogy a hívókat a megfelelő részlegekre vagy képviselőkhöz irányítja.
Csatlakoztassa az összes közösségi média fiókját ügyfélkapcsolati központ szoftverünkhöz képviselői produktivitásának javítása és az ügyfelek adatainak biztonsága érdekében. A LiveAgent helpdesk szoftver összekapcsolható az Instagrammal, a Twitterrel, a Facebookkal, a Facebook Messengerrel és a Viberrel.
A magyar LiveAgent helpdesk szoftver a piacon található leggyorsabb live chat modullal büszkélkedhet. Változtassa weboldala látogatóit vásárlókká pillanatok alatt. Kommunikáljon proaktívan, kínáljon személyre szabott és hozzáértő segítséget, és használja ki a növekvő vevői elégedettséget, miközben több eladást generál.
Rendezze az összes ügyfélkérdést egy központosított, omnicsatornás képviselői munkaasztalba jegykezelő szoftverünkkel. Rendelje a jegyeket a különböző részlegekhez és képviselőkhöz, és rendezze az egyes lekérdezéseket a címkék, a prioritás vagy a beérkezés dátuma szerint. Tekintse meg az egyes ügyfelek problémáinak megoldási folyamatát a különböző támogatási csatornákon az elejétől a végéig és kontextusban gazdag formátumban hibrid jegyfolyamunk segítségével.
Hozza létre és szabja testre saját tudásbázisát WYSIWYG (What You See Is What You Get – amit látsz, azt kapod) szerkesztőnk segítségével. Növelje a vevői elégedettséget azáltal, hogy olyan önkiszolgáló eszközöket biztosít ügyfeleinek, mint az útmutató cikkek, a GYIK vagy a közösségi fórumok.
A magyar LiveAgent call center szoftver a rugalmasságot, a méretezhetőséget és a csapat együttműködését szem előtt tartva készült. Mivel minden vállalkozásnak (méretétől és az iparágtól függetlenül) eltérő igényei vannak, ügyfélkapcsolati központunk teljes mértékben testreszabható.
Szoftverünk bármilyen méretű és célú működéshez méretezhető, függetlenül attól, hogy ügyfélkapcsolati központja ügyfélszolgálatra, értékesítésre vagy mindkettőre szolgál-e. Profi tanácsadóink és technikai munkatársaink segíthetnek az Ön igényeinek leginkább megfelelő és leghatékonyabb szoftveres megoldás létrehozásában.
Akár az egészségügyben, az SaaS iparágban vagy az autóiparban dolgozik, akár házon belüli vagy távoli csapata van, a LiveAgent az Ön igényeinek megfelelően szabható személyre.
A LiveAgent ötvözi a kiváló élő chatet, a jegykezelést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.
Omnicsatornás call center szoftverünk csak 2020-ban több mint 20 díjat nyert el, köszönhetően az omnicsatornás képességeinek, az erőteljes natív CRM-nek és a fejlett CRM-integrációknak. Fedezze fel még ma, hogy hogyan hoz létre a LiveAgent zökkenőmentes átmenetet egyik csatornáról a másikra.
A LiveAgent ügyfélkapcsolati központ szoftver GDPR-kompatibilis, a Google OAuth által hitelesített, HTTPS titkosított, az ügyfelek adatait pedig a Tier III+ vagy IV, illetve a PCI DSS, az SSAE-16 vagy az ISO 27001 szabványnak megfelelő létesítményekben tárolja.
A LiveAgent call center szoftvert freemium árazással kínáljuk. Ingyenes call center szoftvert biztosítunk, illetve fejlett fizetős verziót megfizethető áron.
A magyar LiveAgent call center szoftver teljesen felhőalapú. Minden nap könnyedén elérheti a kapcsolattartó központ hatékony funkcióit.
Biztosítsa ügyfeleinek a lehetőséget, hogy az általuk preferált támogatási csatornákon keresztül lépjenek kapcsolatba Önnel. Legyen szó élő csevegésről, e-mailről, telefon- vagy videóhívásról vagy közösségi médiáról, a LiveAgent ügyfelei által elvárt, zökkenőmentes omnicsatornás ügyfélélményt biztosít.
Nyújtson személyre szabott, hozzáértő és kontextusban gazdag szolgáltatást ügyfélkapcsolati központunkkal, és élvezze a jobb és hosszabb ideig tartó ügyfélkapcsolatokat, az nagyobb ügyfélelégedettséget, a megnövekedett vevői hűséget és a több értékesítési lehetőséget.
Roman Bosch
Partly
Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.
Christine Preusler
HostingAdvice
A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.
Karl Dieterich
Covomo
A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.
Taras Baca
XperienceHR
Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.
Matt Janaway
The Workplace Depot
A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.
Viviane Carter
CSI Products
Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.
Christian Lange
Lucky-Bike
A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.
Jens Malmqvist
Projure
Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.
Catana Alexandru
Websignal
Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.
Jan Wienk
All British Casino
A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!
Sissy Böttcher
Study Portals
Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.
Peter Koning
TypoAssassin
Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.
Aranzazu F
Factorchic
Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.
Martin Drugaj
Atomer
2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.
Ivan Golubović
AVMarket
Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.
Rustem Gimaev
Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ
Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.
Randy Bryan
tekRESCUE
A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.
Alexandra Danišová
Nay
Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.
Samuel Smahel
m:zone
A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.
David Chandler
Volterman
Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron
Próbálja ki díjnyertes omnicsatornás call center szoftverünket. Tesztelje hatékony CRM-integrációinkat, és fedezze fel, hogyan tud zökkenőmentes ügyfélélményt biztosítani az összes csatornán. Kérjen demót, vagy hozzon létre egy ingyenes 14 napos próbaverziót, hogy lássa mindazt, amit a LiveAgent call center szoftver kínál.
A magyar LiveAgent call center szoftver több kommunikációs csatornát integrál, és közel 200 funkciót kínál.
A call center szoftver egy olyan megoldás, amely segít a vállalkozásoknak ügyfeleik bejövő telefonhívásait kezelni. A call center szoftver számos funkcióval rendelkezhet, mint például a vezetékes vagy webes telefonhívások központosítása, a hívások útvonalának meghatározása vagy a hívásrögzítés. A call center szoftvernek segítenie kell, hogy a call center képviselők hozzáférjenek az ügyfeleikkel kapcsolatos fontos információkhoz, például a rendelési előzményekhez, az elérhetőségekhez és a korábbi jegyekhez.
A call center szoftver úgy működik, hogy központosítja és a szoftverbe irányítja a vezetékes vagy webes hívásokat. Ha az ügyfél felhívja Önt, a szoftver átvizsgálja az ügyfelek adatbázisát, hogy megtudja, van-e előzetes információja a hívóról. Ehhez az információhoz hozzáfér a képviselő, és a hívás felvétele előtt áttekinti azt. A hívó eközben várakozik. Fogadásuk után a hívásokat a szoftver képzési és minőségbiztosítási célból rögzíti.
Az IVR jelentése interaktív hangválasz. Az IVR lehetővé teszi, hogy a számítógépek interakcióba lépjenek az emberekkel a billentyűzetről érkező hangutasítások vagy hangok használatával. Az IVR-t call center környezetben a bejövő hívások megfelelő képviselőkhöz vagy részlegekhez történő irányításához használják. Az IVR a fiókadatok lekérésére vagy visszajelzés biztosítására is használható.
A call center fő funkciója, hogy lehetővé tegye az ügyfelek számára, hogy bármilyen kérdéssel felhívják a vállalkozásokat a termékekkel, az irányelvekkel, a visszatérítésekkel, a működéssel, a hibaelhárítással vagy a visszajelzésekkel kapcsolatban.
Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..