Call center software

Enjoy crystal clear sounds and
hardware-free support.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo

Várja a teljesen felszerelt call center szoftvere

Könnyedén kapcsolatba léphet ügyfeleivel minden csatornán. A LiveAgent, az omnichannel felhő alapú call center szoftver minden, amire szüksége lesz ahhoz, hogy megbízható és személyre szabott szolgáltatást nyújtson ügyfelei számára.

VoIP (Voice over Internet Protocol) telefonközpontunk olyan fejlett funkciókkal van felszerelve, mint az IVR, a visszahívási kérelmek, az ACD, az intelligens hívásirányítás, a hívástovábbítás, a korlátlan hívásrögzítés és a HD videohívások – és ez még csak a kezdet.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo

Call center szoftver az ügyfélszolgálatában

00:00 / 02:02

LiveAgent | Call center software in your helpdesk | Live Agent02:03Youtube video: LiveAgent | Call center software in your helpdesk
Live Agent

Mi az a call center szoftver?

A call center szoftvermegoldások olyan rendszerek, amelyek lehetővé teszik a call center ügynökök számára a bejövő és kimenő hívások kezelését. Ezek a megoldások ideálisak a személyesebb ügyfélkapcsolat-kezeléshez és a gyors ügyfélszolgálat biztosításához.

Call center szoftver demo

00:00 / 04:39

Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent

Fedezze fel virtuális call center szoftverünket

Tapasztalja meg főbb funkcióinkat egy ingyenes LiveAgent próbaverzióval, és nézze meg, milyen professzionális szolgáltatásokat nyújtani megoldásunkkal. Tekintse meg, milyen egyszerű telefonközpont létrehozása, VoIP-számok hozzáadása vagy IVR konfigurálása hatékony eszközünkkel

Adj megfelelő eszközöket a kapcsolatfelvételi központi ügynökeidnek a LiveAgent segítségével. ügynökök

Nézd meg, hogy a LiveAgent hogyan javíthatja az ügyfélkapcsolattartást és létrehozhat egy fantasztikus ügynökélményt. Rugalmas megoldásunk gördülékenyen működik, így az ügyfelek boldoggá tételére fókuszálhatsz.

A kapcsolatfelvételi központi ügynökeid mit kapnak:

  • Gyorsabb felbontási arány időérzékeny problémák esetén
  • Valós idejű monitorozás és hívás központi mutatószámok
  • Több beszélgetési csatorna egyetlen felületen
LiveAgent call center support

Teljes áttekintés a call center megoldásáról

Könnyedén kezelheti az ügyfélszolgálati központ műveleteit a többfunkciós megoldásunknak köszönhetően. Emelje a legmagasabb szintre a call center termelékenységét, és javítsa az ügyfelekkel folytatott interakciók minőségét a LiveAgent segítségével.

Call center szoftver funkciói​

Hatékony funkciók, amelyek segítenek a telefonos kommunikáció javításában, és kivételes ügyfélélményt biztosítanak.

Belső hívások

A belső hívások egy olyan funkció, amely lehetővé teszi, hogy szükség esetén kommunikáljon kollégáival a műszakok alatt, vagy lehetővé teszi a hívások átadását. Tudjon meg többet

Omnichannel help desk szoftver

Az omnichannel call center szoftverünk több csatornát is képes kezelni – call centert, Facebookot, Instagramot, Twittert, Vibert, élő chatet, ügyfélportált, e-mailt stb. Tudjon meg többet

Click-to-call és mail-to képesség

Web alapú telefonközpontunk bármilyen internetes számot felhívhat. Kattintson a hívni kívánt számra, és a LiveAgent elvégzi a többit. Használhatja a mail-to protokollokat is. Tudjon meg többet

Hívástovábbítás

Telefonközpontunk részt vett és konzultatív transzfereket is tartalmaz. A részt vett átutalások növelik az ügyfelek elégedettségét, és biztosítják, hogy a hívó fél ügynökhöz legyen kötve a hívás befejezése előtt. Tudjon meg többet

VoIP call center telefonrendszer

A LiveAgent call center a VoIP-szolgáltatók több mint 99%-ával integrálható a SIP Trunk használatával. Nem látja előnyben részesített VoIP partnerét? Lépjen kapcsolatba velünk, és szívesen felvesszük a listánkra. Tudjon meg többet

Visszahívási funkciók

Növelje az ügyfelek elégedettségét azzal, hogy megbízza az ügyfeleket, hogy kérjenek visszahívást, amikor nincs idejük várni, vagy amikor az ügynökei túl elfoglaltak ahhoz, hogy válaszoljanak. Tudjon meg többet

Kimenő call center szoftver

Támogassa ügyfeleit kézi kimenő telefonközpontunk segítségével. Javítsa az ügyfélkapcsolatokat, és optimalizálja a kimenő ügyfélkapcsolatokat. Tudjon meg többet

Hívásirányítás személyes eszközre

Az ügynököknek lehetőségük van a bejövő hívásokat személyes eszközre, például mobiltelefonra irányítani. Használja a miénket a GSM telefonszámra vagy a LivePhone alkalmazásunkra történő továbbítással. Tudjon meg többet

Több támogatott hívóeszköz és telefonszám

Csatlakoztasson korlátlan számú hívóeszközt és telefonszámot call center megoldásával. A LiveAgent hardveres és virtuális hívóeszközökkel, például szoftveres telefonokkal egyaránt kompatibilis. Tudjon meg többet

Omnichannel ügynök asztali

A LiveAgent all-in-one call center megoldása kontextusban gazdag asztali számítógépet kínál. Adjon átmenetet a telefonközpontnak a hívásfogadás és az ügyféladatok keresése között. Tudjon meg többet

Natív és harmadik féltől származó CRM integrációk

A kapcsolattartó központja biztosíthatja, hogy ügynökei mindenkor személyre szabott szolgáltatást nyújtsanak három CRM integrációnk egyikével. Használhatja natív CRM eszközeinket is. Tudjon meg többet

Számítógépes telefonos integráció (CTI)

Integrálja számítógépeit, laptopjait és hardveres telefonjait a LiveAgent segítségével. Könnyedén fogadhat és kezdeményezhet hívásokat, miközben ügyfelei számára nagyszerű ügyfélszolgálatot nyújt. Tudjon meg többet

Az alkalmazáson belüli push értesítések

Engedélyezze a push értesítéseket a LivePhone alkalmazásban, és minden csengő csevegés, hívás vagy bejövő jegy esetén push értesítéssel figyelmezteti Önt. Tudjon meg többet

Híváslista

Tekintse át az ügynökök által kezdeményezett, fogadott, vagy nem fogadott hívásokkal kapcsolatos interakcióit. A hívásnaplóknak és az előzményeknek köszönhetően kontextust kaphat az ügyfélelőzményekről. Tudjon meg többet

Interaktív hang válasz (IVR)

A LiveAgent call center szoftver támogatja az IVR fákat. Rögzítse saját üzeneteit, vagy töltsön fel előre felvett fájlokat a LiveAgent hangreagáló rendszerébe az intelligens útválasztás érdekében. Tudjon meg többet

Automatikus híváselosztás (ACD)

Call center alkalmazásunk az ügynök prioritása vagy véletlenszerű hozzárendelése szerint osztja el a hívásokat. Válassza ki az Önnek megfelelő beállítást, valamint az egyéni beállításokat, például a szünet időket. Tudjon meg többet

Hívásfelvétel

Szerezzen kontextust az ügyfélelőzményekről a korlátlan hívásrögzítéssel, amely minden hívást tárol. Játssza le őket bármikor, hogy megtudja, hogyan biztosíthat kivételes ügyfélélményt. Tudjon meg többet

Softphones

Üzleti call center szoftverünk számos felhő alapú VoIP telefonrendszerrel kompatibilis. Csatlakoztassa őket a LiveAgent telefonközponthoz, és hívjon a kívánt eszközökkel. Tudjon meg többet

Bejövő call center szoftver

Átfogó call center megoldásunk több eszközt is kezelhet a hívásokhoz. A rendszer minden alkalommal értesíti Önt, ha valaki bármilyen számon megpróbálja felhívni. Tudjon meg többet

Beépített tudásbázis

A nap 24 órájában a hét minden napján, 24 órás támogatást nyújthat, és javíthatja az ügyfelek elégedettségét még akkor is, ha ügynökei offline állapotban vannak. Használja tudásbázisunkat offline támogatáshoz. Tudjon meg többet

Előzmény jelentések

Használja előzmény jelentéseinket ügyfélszolgálata javítására. Használjon grafikonokat vagy diagramokat, és szegmentálja adatait tetszőleges módon. Kövesse nyomon a hívásokat, az üresjárati időt és egyebeket. Tudjon meg többet

Videohívás szoftver

Web alapú call center szoftverünk lehetővé teszi a kapcsolattartó központ ügynökei számára, hogy videocsevegést folytathassanak az ügyfelekkel. A videohívások rögzítési képesség nélkül támogatják a videót, a hangot és a csevegést. Tudjon meg többet

Gyors megoldások

Gyorsabban léphet kapcsolatba az ügyfelekkel

A LiveAgent call center könnyen beállítható és könnyen használható. A jegykezelő rendszerünkkel való teljes integrációnak köszönhetően gyorsabban kezdeményezhet és fogadhat hívásokat. A rövid átlagos elérési idő segíthet a problémák sokkal gyorsabb megoldásában.

  • Gyorsabb támogatást nyújt kevesebb várakozás mellett, és boldogabb ügyfeleket teremthet
  • Az ügyfelek problémáinak azonnali és személyes megoldása
Chart

20s

Átlagos elérési idő

Integrálja többcsatornás jegykezelő szoftverét a napi rendszerességgel használt alkalmazásokkal. Bővítményeken keresztül több mint 150 integráció áll rendelkezésünkre.

Jobb elérhetőség

Terjessze elérhetőségét, és javítsa támogatását

A hívások továbbra is az egyik legnépszerűbb módja az ügyfélszolgálatok elérésének, így a hívások az egyik leggyorsabb módja annak, hogy az ügyfelek elégedettek legyenek. Szerezze be az egyik legnépszerűbb ügyfélkommunikációs csatornát, és érjen el több ügyfelet.

  • Szerezzen be egy népszerű ügyfélkommunikációs csatornát a help desk számára
  • Érjen el több ügyfelet, oldjon meg több problémát és növelje a megtérülést
Chart

Az összes ügyfél 50%-a

telefonál

Előfordulhat, hogy ügyfélkörének fele arra vár, hogy e-mailek küldése helyett felhívja Önt. Már néhány telefonvonal is javíthatja az ügyfelek elégedettségét.

Minőségi szolgáltatás

Minőségi ügyfélszolgálat biztosítása

Oldja meg a problémákat személyes szinten, valódi beszélgetéssel és megértéssel. A hívások segítségével más szinten kezelheti az ügyfeleket, miközben elkerülheti a hosszadalmas e-mailes beszélgetéseket. Használhat videohívásokat is.

  • Időigényes problémák megoldása személyesen telefonon
  • Adjon hozzá videohívásokat, és hívja az ügyfeleket szemtől szembe
Chart

70 %

Átlagos megoldási arány

A kutatások azt mutatják, hogy a hívások az egyik legmegbízhatóbb csatorna a problémák megoldására. Frissítse eszközkészletét az időérzékeny problémákhoz vagy a fontos ügyfelekkel folytatott hívásokhoz.

Takarítson meg többet a call center szoftveren

Szerezze be a felhőalapú call center szoftvert, amely a legtöbb értéket hozza Önnek. Hasonlítsa össze a felhasználói funkciókat és árakat havonta az árkalkulátor segítségével.

Medal

Kezdje el a LiveAgent használatát most!

Próbálja ki mindazt, amit kínálunk, egy 14 napos ingyenes próbaverzióval

  • ✓ Nincs beállítási díj
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7
  • ✓ Bankkártya megadása nem szükséges
  • ✓ Bármikor lemondhatja

Több mint 60 VoIP szolgáltató integráció
a LiveAgenttel

Integráljon, automatizáljon, újítson

LiveAgent VoIP providers

Maradjon biztonságban a LiveAgent call center szoftverrel

A LiveAgent call center szoftvere GDPR kompatibilis, HTTPS-titkosított, és sikeresen átment a Google OAuth API ellenőrző auditján.

Termékbiztonság

Felhőalapú voip call center szoftverünk HTTPS protokollt használó biztonságos kapcsolaton fut. A böngésző és a felhőalapú kapcsolattartó központ közötti minden kommunikáció titkosított, beleértve az élő csevegéseket, a telefonos hívásokat és az e-mailes kommunikációt.

Az adatközpont biztonsága

A LiveAgent szerverek Tier III+ vagy IV vagy PCI DSS, SSAE-16 vagy ISO 27001 szabványnak megfelelő létesítményeken találhatók. Adatközpontunk létesítményei biztonságos területen helyezkednek el, többszintű biztonsági zónákkal, éjjel-nappali őrzött biztonsággal, CCTV videó megfigyeléssel, többtényezős azonosítással stb.

Web icon

Hálózati biztonság

Hálózatunkat redundáns tűzfalak, kategóriájában legjobb útválasztó technológia, nyilvános hálózatokon keresztüli biztonságos HTTPS-átvitel, valamint hálózati behatolásészlelési és/vagy -megelőzési technológiák (IDS/IPS) védik, amelyek figyelik és/vagy blokkolják a rosszindulatú forgalmat és hálózati támadásokat.

Támogatás biztosítása az összes fontos
ügyfélcsatornán

LiveAgent social media support

Kész integrációink segíthetnek a közösségi kapcsolatok kialakításában, és személyre szabott ügyfélélményt biztosítanak a fontos közösségi csatornákon. Jegyrendszerünk támogatja a zökkenőmentes integrációt a Facebook, Instagram és Twitter között. Viber integrációnkkal akár szöveges kommunikációt is kezelhet.

LiveAgent's live chat in real time

Biztosítson kivételes ügyfélélményt élő csevegésünkkel. Ez az egyik leggyorsabb elérhető valós idejű chat widget, és könnyen integrálható webhelyeibe. Építsen ki értelmes ügyfélkapcsolatokat, és alakítsa a weblátogatókat ügyfelekké. Csevegésünk segítségével csökkentheti a kezelési időt, és értékes eszközzé válhat bármely ügynöki munkaterületen.

Gazdagítsa kapcsolattartó központját átfogó tudásbázissal. Könnyen hozhat létre hasznos cikkeket, információs részeket és barkács útmutatókat azoknak az ügyfeleknek, akik inkább önállóan keresnek megoldást. Adjon választ a gyakori kérdésekre a GYIK segítségével, vagy hozzon létre fórumokat, ahol az emberek kapcsolatba léphetnek ügynökökkel vagy más ügyfelekkel támogatásért.

A legmodernebb jegykezelő rendszernek köszönhetően könnyedén kezelheti az ügyfélszolgálati műveleteket. Az összes digitális csatorna össze van kötve, így könnyedén egy helyen láthatja az ügyfelek összes beszélgetését. Használjon címkéket a jegyek rendszerezéséhez, hagyjon feljegyzéseket magának vagy más ügynököknek, és hozzon létre részlegeket, amelyek felelősek az adott lekérdezésekért.

Ajánlások

Szerezze be a LiveAgentet, és csatlakozzon 7000 elégedett ügyfélhez

  • Roman Bosch
    Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.
    Hendrik Henze HEWO Internetmarketing
  • Razvan Sava
    Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.
    Rustem Gimaev Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ
  • Randy Bryan
    A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron
    David Chandler Volterman

Egy teljes útmutató a legjobb call center szoftverekhez

A vevőszolgálat területén a megbízható call center megoldás szoftverek rendelkezése kulcsfontosságú lehet a siker szempontjából. A következő cikkben megvizsgáljuk a különböző call center platformok és rendszerek minden apró részletét, hogy eldönthesd, melyik a legmegfelelőbb számodra.

Hogyan működik a call center szoftver?

A call center szoftver elsősorban egy híváskezelő eszköz, amely automatizálja az bejövő és kimenő hívások áramlását.

A nyújtott call center támogatás minősége szorosan összefügg a használt call center rendszer minőségével.

Ez a típusú szoftver általában lehetővé teszi a következő műveletek végrehajtását:

  • a hívó azonosítása a vállalati adatbázis alapján
  • a hívó CRM profiljához való hozzárendelése, ha van ilyen, és az információk megjelenítése a ügyfélszolgálati képviselőnek
  • a bejövő hívások sorba állítása – ez a szoftver konfigurációjától (IVR, ACD stb.) függ
  • a telefonos interakció megkönnyítése az ügyfél és az ügynök között
  • a beszélgetés eredményétől függően a szoftver lehetővé teszi az ügynöknek a jegy állapotának módosítását
  • a hívás utáni összes utómunka elvégzésének lehetővé tétele – ügyféladatok módosítása, a kapcsolat rögzítése a vállalati alkalmazásokban stb.

Természetesen ezek nem az összes olyan művelet, amelyet a call center szoftver lehetővé tesz. A legtöbb automatizált call center szoftver rendelkezik további képességekkel, például hívásfelvétellel, analitikával, power dialerrel stb.

Miért használjunk call center megoldást?

A call center szoftver lehetővé teszi az ügyfeleknek, hogy valós időben elérjék a ügyfélszolgálati részleget, valamint az értékesítési csapat tagjait, és velük beszéljenek. Bár néhányan vitathatják, hogy ebben a modern korban vannak más módszerek a vállalkozásokkal történő kapcsolattartásra, az tény, hogy az eltérő korcsoportok 50%-a még mindig telefonon keresztül oldja meg érdeklődését.

Az összes ügyfélközpontú vállalkozás tudja, hogy a kiváló ügyfélélmény nyomja meg a konverziót, segít az üzletek zárásában és csökkenti az ügyfélvesztést. A megbízható call center szoftver óriási segítséget jelent ebben a tekintetben. Lehetővé teszi ügyfélszolgálati ügynökeinek, hogy gyorsan és hatékonyan oldják meg az ügyfelek problémáit, miközben magas szintű személyre szabott szolgáltatást nyújtanak.

A callcenter megoldás integrálása más üzleti alkalmazásokkal lehetővé teszi a call center műveleteinek egyszerűsítését. Ezáltal javíthatja a KPI-ket, növelheti a konverziókat, javíthatja az ügyfélretenciót és jobb szolgáltatást nyújthat.

Minden call center használ valamilyen call center rendszert, függetlenül attól, hogy csak a számítógép-telefon integráció (CTI) funkciójához használják-e, vagy a modern automatizált élményhez.

A kapcsolat központi szoftverpiac továbbra is növekszik és fejlődik, különböző kontakt központoknak különböző igényeik és követelményeik vannak a call center alkalmazásokkal szemben. Ezért fontos, hogy kutatást végezzen és értékelje, melyik call center szoftver megoldás az, amely a leginkább hasznos a vállalkozása számára.

Mivel a call centerek olyan sokféle lehetnek, számos különböző típusú call center szoftver létezik, amelyek mindenki igényeit kielégítik.

A következők a call center megoldások azon technológiák alapján, amelyeket tárolnak:

  • Hostelt call center megoldások – a szoftvert a szolgáltató kezeli
  • Cloud alapú call center szoftvermegoldások – a call center szoftver az összes technológiájával a felhőben van tárolva, és egy szolgáltató által hostolt
  • Helyszíni call center megoldások – az összes szükséges technológia helyben található

In addition to the above-mentioned types, there are also specialized call center software solutions designed for specific purposes, such as:

  • Help desk software – focused on providing technical support to customers with complex issues, typically through email, chat, or phone.
  • Sales dialer software – designed to help sales teams make outbound calls more efficiently and effectively by automating dialing and providing features such as call recording and analytics.
  • Virtual call center software – enables agents to work remotely and handle calls from any location.
  • AI-powered call center software – uses artificial intelligence and machine learning algorithms to automate certain call center processes, such as voice recognition and natural language processing, to improve the customer experience.

A call center szoftver előnyei

Vegyük sorra, hogy milyen előnyei lehetnek a call center rendszereknek vállalkozásod számára.

Kiváló ügyfélélmény

Az igazság az, hogy egy telefon felvétele és egy szakértővel való beszélgetés sokkal gyorsabb és könnyebb, mint hosszú e-mailek írása, amikor megoldást keresünk. Az ügyfelek értékelik, ha kérdéseik gyorsan megválaszolódnak anélkül, hogy órákat vagy néha napokat kellene várniuk válaszra az ügyfélszolgálati csapatuktól. Ha a személyzet még személyre szabott figyelmet és barátságos hozzáállást is biztosít, elégedett ügyfelekre számíthatsz, akik örömmel térnek vissza hozzád üzleti ügyeikkel. Elégedett ügyfelek.

Növelt konverziók

Tudtad, hogy az elkötelezett ügyfelek 90%-kal gyakrabban vásárolnak, és hajlandóak többet költeni tranzakciónként? A megbízható call center szoftver segít megőrizni ügyfeleid elégedettségét és elkötelezettségét vállalkozásod iránt.

Költséghatékony

Az ügyfélszolgálati ügynök szoftverrel alacsonyabb áron széles körű funkciókat kaphat. Könnyedén üzemeltethet egy 24/7-es kapcsolatfelvételi központot, amelyet teljesen távoli ügyfélszolgálati munkatársak kezelnek.

Javított ügyfélszolgálati menedzsment

Az ügyfélszolgálati szoftverekkel együttműködve mindig képben lehet a vevői interakciókkal, az ügyek megoldásával és így tovább. Segít csapatának szervezettnek és fókuszáltan maradni még a legforgalmasabb napokon is.

Kapcsolatépítés az ügyfelekkel

Fontos, hogy tartsuk fenn a professzionális, de barátságos megjelenést. Ez lehetővé teszi, hogy kapcsolatot építsünk az ügyfeleinkkel, sőt akár fokozza a szájról-szájra marketing hatékonyságát is.

Többkanálos támogatás

Különböző call center szoftverek csatlakoztathatók az e-mailhez, élő chathez, SMS-hez, közösségi média-hoz és más csatornákhoz, hogy egységes ügyfél-élményt biztosítsanak (holisztikus ügyfél-élmény).

Növelt termelékenység

Nemcsak 24/7 szolgáltatást nyújthatsz, hanem olyan fejlett funkciókat is használhatsz, mint az interaktív hangmenet, az automata híváselosztás (ACD), az automata visszahívás, a készség alapú útvonalválasztás és a prediktív tárcsázó, amelyek növelik az ügyfélszolgálati központi ügynökök termelékenységét.

Jobb biztonság

Az ügyfél adatvédelme az egyik legfontosabb dolog egy sikeres üzleti tevékenység során. A legtöbb call center szoftver integrált biztonsági funkciókat nyújt és olyan tevékenységeket hajt végre, mint az azonnali felhőmentés.

Magasabb KPI-k

Call center metrikák, mint az átlagos kezelési idő (AHT), első kapcsolatfelvételi arány, hívás elhagyási arány, átlagos várakozási idő és sok más, közvetlenül összefügg az általad használt call center telefon szoftverrel. Például a call center rendszerednek a vevőkapcsolatok menedzsmentjével (CRM) való kapcsolódása révén a kapcsolatfelvételi arány a call center-ekben 70-75% között mozog.

Híváselemzés

Minél több információt kap, annál jobb. Az előrehaladott elemzések és jelentések biztosítása lehetővé teszi a hívásközpont teljesítményének, az ügyintézők kihasználtságának, az átlagos válaszidőnek és másoknak a tanulmányozását. Ez nem csak segíti a hívásközpont működésének optimalizálását, hanem az ügyintézők közötti eltérések azonosítására is lehetőséget ad.

Hogyan válasszuk ki a legjobb call center szoftvert

A legjobb call center szoftver kiválasztásához javasolt egy lista elkészítése az igényeinkről és követelményeinkről a kapcsolatközponti megoldásunk számára.

Szeretne telefonos támogatást adni a kapcsolati lehetőségei közé? A telefonos interakciók a fő kapcsolattartási módja a vállalkozásával? Tervezi, hogy bővíti a call centerét a jövőben?

Tegyél fel magadnak annyi kérdést, amennyit csak tudsz. Ez segít neked okosabb döntést hozni, és olyan call center szoftvert választani, amely valóban magában foglalja az összes üzleti igényedet.

Az alábbiakban néhány stratégiát találsz, amelyeket használhatsz, amikor kiválasztod a call center menedzsment szoftvert.

Támogatás

Sokan nem számítanak problémákra, de jobb biztonsági okokból felkészülni rájuk. Amikor call center szoftvert választ, válasszon olyat, amely megbízható ügyféltámogatással rendelkezik, hogy gyorsan megoldhassa az esetleges problémákat. Tartsa észben, hogy ha várakozik a szolgáltató támogatására, akkor az ügyfelei is várakozhatnak az ön támogatására.

Biztonság

Nézze meg alaposan, mennyire erős a biztonsági funkciók. Ne becsülje alá az összes magáninformáció és ügyfél adatok biztonságának fontosságát.

Lehetőség a felfelé/lefelé történő skálázásra

Teljesen természetes, hogy amikor a vállalkozása növekszik, akkor nő az ügyfél-interakciók mennyisége is. Válasszon egy olyan call center rendszert, amelyet felfelé vagy lefelé lehet skálázni az igényeinek megfelelően, hogy bővíthesse a vállalkozását, anélkül, hogy aggódna az elégtelen call center kapacitás miatt.

Software limitations

Nincs tökéletes szoftver. Vannak olyan korlátok, amelyekkel szembe kell nézned, függetlenül attól, hogy milyen erős vagy drága szoftvert választasz. Lehet, hogy hiányzik egy olyan testreszabható népszerű funkció, amelyet felfedeznél. Vagy talán az, hogy nincs valós idejű figyelés a telefonhívásokra, probléma számodra. Döntsd el, hogy mely szoftorkorlátok a végzetesek és melyekkel tudsz élni.

Együttműködési lehetőségek

Egy kapcsolat központi környezetben dolgozó csapatnak egységesen kell tudnia dolgozni. Amikor a híváskezelő szoftvert választja, nézze meg azokat a funkciókat, amelyek lehetővé teszik az együttműködést. Milyen egyszerű átadni egy hívást egy ügynökről a másikra? Képesek megosztani belső megjegyzéseket és belső hívásokat vagy üzeneteket küldeni egymásnak? Az ilyen funkciók általában nem kapnak megfelelő figyelmet, pedig nagyon hatással vannak a kapcsolat központok termelékenységére.

Hálózati megbízhatóság

Az értékesítőközpontok mindennapi működése nagyban függ az általuk használt hálózat megbízhatóságától. Ne felejtse el ellenőrizni azon a hálózati megbízhatóságot, amikor megfontolja a vásárlást.

Integrations

Az egyesített élmény biztosítása a vevők számára az, ami különbséget tesz. Az egyesítési képesség nyújtása lehetővé teszi szoftvere kapcsolódását különböző oldalakhoz, így zökkenőmentes és összhangban lévő élményt teremthet ügyfelei számára.

A legjobb 25 call center platform szolgáltató

1. LiveAgent

LiveAgent Call Center software homepage

A legjobb call center szoftver vállalkozások számára, amelyek az eCommerce, biztosítás, SaaS stb. területeken tervezik jövőbeli bővítésüket.

LiveAgent egy helpdesk megoldás, amelyet világszerte több mint 40 000 ügyfél használ és megbízható call center szoftvert kínál, valamint sok más fejlett funkciót. Több automatizálási lehetőséggel és számos elérhető integrációval sosem fog problémát okozni az kiváló ügyfélszolgálat nyújtása.

Kulcsfontosságú jellemzők:

  • Bejövő és kimenő hívások kezelése
  • IVR
  • ACD
  • Automatikus visszahívás
  • Jegykezelés
  • Korlátlan hívásfelvétel
  • Híváskezelés
  • CRM integráció
  • Önsegítő portál és tudásbázis
  • Elemzés és jelentések

Előnyök:

  • Omnichannel élmény
  • Több mint 60 VoIP szolgáltató integráció
  • Egyszerű beállítani és használni

Hátrányok:

  • A technikai támogatás 24/7 elérhető, de az EU-ban található
  • Nem lehet két böngészőben egyszerre bejelentkezni egy fiókba
  • Nincs valós idejű hívásfigyelés

A LiveAgent ügyfelei

Ezt a szoftvert az ágazat óriásai is használják, mint például a Forbes, a Huawei, a Nascar, a BMW és a Yamaha.

Árak

A LiveAgent kínál egy teljesen ingyenes verziót. Ha azonban ki akarja használni a további funkciókat, három árkategóriából lehet választani, amelyek közül az egyik havi 9, a másik 29, és a harmadik 49 dollárba kerül. Az utolsó lehetőség kiváló call center képességeket tartalmaz.

Mielőtt elkötelezné magát az egyik fizetett terv mellett, regisztrálhat egy 14 napos ingyenes próbaverzióra, hogy kipróbálhassa, mit kap majd.

2. RingCentral

Ringcentral Call Center software homepage

A legjobb call center szoftver minden méretű vállalkozás számára.

A RingCentral Contact Center egy felhő alapú megoldás, amely egy erős funkciókészletet kínál egyetlen kényelmes alkalmazásban. A jól ismert ügyfelek széles köre általános iparágakban, biztos lehet benne, hogy a legjobb minőségű szolgáltatást kapja.

Főbb jellemzők:

  • Virtuális hívóközpont
  • Automatikus tárcsázó
  • Visszahívás ütemezése
  • Hívásnaplózás és monitorozás
  • Valós idejű riportok
  • Hívásfelvétel

Előnyök:

  • Több mint 500 integráció a Zapieren keresztül
  • Egyszerű hívásátvitel készülékek között
  • Felhasználóbarát felhasználói felület

Hátrányok:

  • Nehéz kommunikálni az ügyfélszolgálattal
  • Nincsenek valós idejű frissítések
  • Időnként hibás lehet

A RingCentral ügyfelei:

A RingCentral ügyfelei között megtalálhatóak a Bennett International, a Lush Cosmetics és a Chatterkick vállalatok.

Árak:

A RingCentral szolgáltatásait havonta vagy évente is fizetheti. Kezdve havi 14,99 dollártól, az essentials csomagban korlátlan hívásokat indíthat az Egyesült Államokban és Kanadában. További fejlett funkciókért választhatja az 20,99, 26,24 és 37,49 dolláros csomagokat.

A RingCentral Contact Center-t ingyenesen kipróbálhatja, ha regisztrál az ő 15 napos ingyenes próbaidőszakukra. Ezt a periódust 30 napos kockázatmentes pénzvisszafizetési garanciával meghosszabbíthatja.

3. Genesys

Genesys Call Center software homepage

A legjobb call center szoftver minden vállalat számára, amely egyszerűen használható felhő alapú call center megoldást keres.

Lehetsz azok között a több mint 70 000 ügyfél között világszerte, akik megbíznak a Genesys kapcsolat központi műveleteikkel.

Kulcsfunkciók:

  • Keveredő hívóközpont
  • Előrejelző tárcsázó
  • Visszahívás ütemezés
  • ACD
  • IVR
  • Automatikus tárcsázó

Előnyök:

  • könnyen beállítható IVR
  • gamification
  • valós idejű dashboard

Hátrányok:

  • Nem intuitív felhasználói felület
  • Problémák a softphone-ok használatával Linux-on
  • Nehézségek az ügyfélszolgálattal való kommunikációban

Genesys ügyfelei

A Genesys-t sok üzlet, többek között az Xerox, az Uplift és a Heineken Mexico is megbízhatónak tartja.

Árak

A Genesys használatát havi 75 dollár/ügynök ártól kezdheti és akár 110 és 150 dolláros tervekre is fel lehet váltani. Az összes ár az éves számlázással történik.

A Genesys ingyenes 30 napos próbaverziót kínál.

LiveAgent vs Genesys comparison

4. CloudTalk

CloudTalk Call Center software homepage

A legjobb call center szoftver közepes méretű vállalkozások számára, akik növekedésre törekednek.

A CloudTalk több mint 70 fejlett hívásfunkciót kínál. Ez a call center szoftver általában értékesítési és kimenő hívásokhoz használatos, és számos fejlett funkciót kínál, mint például készség alapú útválasztás, automatizálás és korlátlan hívósort.

Kulcsfontosságú jellemzők:

  • Keverék hívóközpont
  • VoIP
  • Automatizálási lehetőségek
  • Képesség alapú útvonalválasztás
  • Valós idejű jelentések
  • Auto dialer, power dialer, automatikus tárcsázás

Előnyök:

  • Minőségmenedzsment
  • Több mint 2500 alkalmazásintegráció
  • Korlátlan hívósort lehet létrehozni

Hátrányok:

  • Csak a testreszabott verzió tartalmaz SLA-kat
  • Nem támogatja a multimédia üzeneteket
  • A hangkonferencia maximum három személy részvételével működik

CloudTalk ügyfelei

A CloudTalk büszkélkedhet egy nagy ügyfélkörrel, amely magában foglalja a DHL-t, a Yves Rocher-t és a Rosenberg-et.

Árak

A CloudTalk három árazási tervet kínál, beleértve a 25, 30 és 50 dolláros tervet. Kapcsolatba léphet a csapatukkal és kérhet egyéni árazási tervet is, hogy az pontosan megfeleljen az Ön igényeinek.

Az alkalmazás képességeivel való megismerkedéshez regisztrálhat egy 14 napos ingyenes próbaverzióra.

5. HubSpot

Hubspot Call Center software homepage

A legjobb call center szoftver bármely iparágban növekvő csapatok számára.

A HubSpot széles körű szolgáltatásait több mint 120 országban több mint 100 000 vállalkozás használja, így biztos lehet benne, hogy ez a jól bevált szoftver szolgáltató jó kezekben lesz az üzleti műveletei számára.

Főbb jellemzők:

  • Széles ügyfél adatbázis
  • Együttműködési eszközök
  • Kapcsolatkezelés
  • Harmadik fél integrációk
  • Önkiszolgáló portál
  • Széles körű jelentéskészítés és elemzések

Előnyök:

  • Egyszerűsített jelentéskészítés és nyomon követési folyamat
  • Adatvizualizáció
  • Kiváló ügyféltámogatás

Hátrányok:

  • Az ingyenes csomaghoz nincs hozzáférés a technikai támogatáshoz
  • Meredek tanulási görbe
  • A jegykezelő funkció korlátozott

HubSpot ügyfelei

A HubSpot világszerte olyan vállalatokat szolgál ki, mint a DocPlanner, a SoundCloud és a GoFundMe.

Árak

A HubSpot néhány alapfunkciója ingyenesen elérhető. Azonban a HubSpot Service Hub fizetős szoftvere előfizethető havi 41 €, 414 € vagy 1104 € áron. Az árak azonban rugalmasak a beállítási és bevezetési díjak miatt.

Ha ki szeretné próbálni, fel lehet iratkozni egy 14 napos ingyenes próbaverzióra.

LiveAgent vs HubSpot comparison

6. Five9

Five9 Call Center software homepage

Legjobb ügyfélszolgálati szoftver vállalkozásoknak, amelyek készülnek áttérni az on-premise megoldásokról a felhőre.

A Five9 Intelligent Cloud Contact Center az ésszerű mesterséges intelligencia erejét használja több mint 2000 ügyfél elégedettségi arányának javítására.

Főbb jellemzők:

  • Keveredett hívóközpont
  • Előnézetes tárcsázó
  • Ésszerű mesterséges intelligencia eszközök
  • Együttműködési eszközök
  • IVR
  • Előrejelző analitika

Előnyök:

  • Intelligens útvonalvezetés
  • Hívás szűrés
  • Minimális szoftverkövetelmények

Hátrányok:

  • Korlátozott képesség a spam hívások megállítására
  • Nem intuitív felhasználói felület
  • Időnkénti kapcsolati hibák

A Five9 ügyfelei

A Five9 ügyfelei között olyan vállalkozásokat találhat, mint a Zevas, a Rochester Institute of Technology és a Bakkt.

Árak

A Five9 négy árazási csomagot kínál havonta 149, 169, 199 és 229 dolláros számlázással.

7. Zendesk

Zendesk Call Center software homepage

Legjobb ügyfélszolgálati szoftver kisebb és közepes méretű vállalkozások számára, akik elkötelezettek a legjobb ügyfélszolgálat nyújtása mellett.

A Zendesk olyan hívóközponti szoftvert kínál, amely teljes mértékben integrálódik a segítségközpontjukkal. Nagy ügyfélkörének köszönhetően biztos lehet benne, hogy a Zendesk gondoskodni fog az ügyfélszolgálati igényeiről.

Fontos jellemzők:

  • Keveredett hívóközpont
  • Natív integrációs lehetőségek
  • Munkafolyamat-kezelés
  • Automatikus híváselosztó rendszer (ACD)
  • IVR
  • Teljesítménymutatók

Előnyök:

  • Több mint 100 harmadik féllel történő integráció
  • Erős tudásbázis és önkiszolgáló lehetőségek
  • Kiváló rendelkezésre állás

Hátrányok:

  • Nem sok együttműködési lehetőség
  • Nincs lehetőség a jegyek prioritizálására
  • Nehéz kommunikálni az ügyfélszolgálattal

Zendesk ügyfelei

A Zendesk szoftverét használó ügyfelek között megtalálhatóak a Modsy, BoxyCharm és Vimeo vállalkozások.

Árak

A Zendesk három árazási lehetőséget kínál, évi számlázással, és felhasználónkénti havidíjakkal, melyek $19, $49 és $99.

Ha ki szeretné próbálni, akkor feliratkozhat a 30 napos ingyenes próbaverzióra.

LiveAgent vs Zendesk comparison

8. Talkdesk

Talkdesk Call Center software homepage

Az ügyfelekkel való kapcsolat javítására törekvő vállalatok számára ajánlott legjobb call center szoftver legalább 5 ügynök alkalmazásával.

A Talkdesk felhőalapú call center szoftvere több mint 25 integrációval rendelkezik különböző üzleti eszközökkel, amelyek segítenek javítani az értékesítést és kiváló ügyfélszolgálatot nyújtani.

Kulcs jellemzők:

  • Kimenő és bejövő hívás központi megoldás
  • VoIP
  • IVR
  • Visszahívási ütemezés
  • ACD
  • Jelentések és elemzések

Előnyök:

  • Felhasználóbarát
  • Hívási megbízhatóság
  • Megbízható ügyféltámogatás

Hátrányok:

  • Hiányos tudásbázis
  • Nem lehet változtatni a csengőhangot
  • Hiányos mobilalkalmazás

Talkdesk ügyfelei

Az összes iparágban, ügyfelek, mint a ClickPay, a Canon és az Accenture támaszkodnak a Talkdesk szoftverére.

Árazás

Az egyéni árazási tervjük mellett a Talkdesknek három lehetősége van választani, köztük 75, 95 és 125 dollár felhasználónként havonta.

Ha szeretné megnézni a szoftverüket a vásárlás előtt, akkor jelentkezhet a szabad próbaverzióra.

9. Vonage

Vonage Call Center software homepage

A legjobb híváskezelő szoftver nagyvállalatok számára, akik az ügyfélélményt és a csapatmunkát helyezik előtérbe.

A Vonage több mint 40 üzleti funkciót kínál, amelyekkel könnyedén kezelheti hívásait és videokonferenciáit.

Kulcsfontosságú funkciók:

  • VoIP
  • Prezentáció streaming
  • Hangposta
  • IVR
  • Felvétel
  • Jelentések és analitika

Pros:

  • Nagy hangminőség
  • Megbízható mobilalkalmazás
  • Könnyen használható

Hátrányok:

  • Néhány nemzetközi szám blokkolva lehet, amíg engedélyt nem kap rájuk a kérelem benyújtásával
  • Lassú előzmény beállítások
  • Nehéz kommunikáció a vevőszolgálattal

Vonage’s ügyfelei

Számos vállalkozás, mint például a Key Travel, a Cambly és az Apptivo használja a Vonage termékeit és szolgáltatásait.

Árazás

A Vonage árazási tervet kínál ügyfeleinek, amelyek 19,99, 29,99 és 39,99 dollárba kerülnek vonalonként havonta plusz adók és díjak.

A Vonage 14 napos ingyenes próbaverziója is elérhető a regisztrációkor.

10. Freshdesk

Freshdesk Call Center software homepage

A legjobb híváskezelő szoftver minden iparágban dolgozó vállalat számára, amelyek kiváló ügyfélmegtapasztalást szeretnének nyújtani.

A Freshdesk egy megbízható platform a vevőtámogatás területén, több mint 50 000 világszerte elérhető ügyféllel.

Kulcsfunkciók:

  • Híváskezelés
  • Útvonalvezetés
  • Jegykezelés
  • Önkiszolgáló portál
  • Együttműködési eszközök
  • Munkaerő-kezelés

Előnyök:

  • Megbízható 24/7 ügyféltámogatás
  • Munkaerő optimalizáció
  • Megfizethető ár

Hátrányok:

  • Korlátozott jelentési funkciók
  • A jegyek elveszhetnek, amikor csapatok között történik az átadás
  • Nem elegendő testreszabási lehetőség

Freshdesk ügyfelei

A Freshdesk ügyfelei között szerepelnek olyan vállalatok, mint a Netflix, az Evernote és az Optimum Financial Solutions.

Árak

A Freshdesk alapfunkcióinak használatához regisztrálj az ingyenes csomagjukra. Ha szeretnéd teljeskörűen használni a szoftver lehetőségeit, akkor választhatsz a 15 €, 39 € vagy 49 €/ügynök/hónap csomagok közül.

Ráadásul a Freshdesk-et 21 napos ingyenes próbaverzióban is kipróbálhatod.

LiveAgent kontra Freshdesk összehasonlítás

11. Avaya

Avaya Call Center software homepage

A legjobb call center szoftver vállalkozások számára, akik igyekeznek mélyíteni a kapcsolatokat az ügyfelekkel.

Az Avaya egy felhő alapú szoftver megoldás, amely valóban élvezetessé teszi virtuális konferenciáit.

Kulcsfontosságú funkciók:

  • Kapcsolattartás kezelése
  • Automatikus irányítás
  • IVR
  • Hívásrögzítés
  • Hangposta
  • Riportok és elemzések

Előnyök:

  • Könnyen használható
  • Egyszerűen skálázható
  • Egyéni felhasználói felület

Hátrányok:

  • Önkiszolgáló funkciók hiánya
  • Nem elérhető többnyelvű ügyfélszolgálat
  • Nem elegendő harmadik fél integrációk

Avaya ügyfelei

Talán felismerhet néhány Avaya ügyfelet, beleértve a Datamarkot, a Fiber Industries-t és a Treated.com-ot.

Árak

Ha feliratkozásra készül Az Avaya szolgáltatásaira, vegye fel a kapcsolatot értékesítési képviselőikkel, és kérjen egy az Ön számára készített ártervet.

12. CallHippo

CallHippo Call Center software homepage

Az összes méretű vállalkozás számára ajánlott legjobb call center szoftver a növekedés ösztönzésére.

A CallHippo több mint 5000 vállalatnak nyújt segítséget a világ minden tájáról abban, hogy a legjobb ügyfélszolgálatot nyújtsa ügyfeleinek.

Főbb jellemzők:

  • Összevont call center
  • IVR
  • ACD
  • Predictive és automatikus hívásválasztás
  • Telemarketing kezelés
  • Jelentések és elemzések

Előnyök:

  • Átlátható és felhasználóbarát vezérlőpult
  • Könnyen beállítható
  • Megfizethető

Hátrányok:

  • Időnkénti kapcsolódási problémák
  • Nehéz kommunikáció a vevőszolgálattal
  • Korlátozott jelentési lehetőségek

CallHippo ügyfelei

A CallHippo-t használó vállalkozások között megtalálható a Brioso Technologies, az Aspire és az Altvalora.

Árazás

A CallHippo négy árazási tervet kínál, amelyek közül választhat, beleértve a havi felhasználónkénti €15, €22, €36 és €45 összeget. További kiegészítőket is vásárolhat.

13. 3CX

3CX Call Center software homepage

A legjobb call center szoftver széles körű vállalkozások számára, akik csökkenteni akarják telefonköltségeiket, miközben magas szintű ügyfél elégedettséget tartanak fenn.

A 3CX több mint 600 000 vállalat bizalmát élvezi az összes iparágban, így biztos lehet benne, hogy jó kezekben lesz.

Kulcsfontosságú funkciók:

  • Keveredett hívás központ
  • Hívásirányítás
  • ACD
  • IVR
  • Hang-/videó konferencia
  • Jelentések és analitika

Előnyök:

  • iOS és Android mobilalkalmazások
  • Egyszerű beállítani és használni
  • Megbízható vevőszolgálat

Hátrányok:

  • Időnkénti kapcsolódási problémák
  • A hívásnaplók navigálása nehéz lehet
  • Nem állnak rendelkezésre elegendő testreszabási lehetőségek

3CX ügyfelei

A 3CX-nek számos különböző ügyfele van, köztük a Toyota, a Wilson és az American Express.

Árazás

Az 3CX néhány szoftverfunkcióját ingyenesen használhatja. Azonban ha szeretné kihasználni az előrehaladottabb funkciókat, akkor az alábbi tervek egyikére iratkozhat fel: €150, €235 vagy €270 a hostelt opcióért. Ha az önkezelő megoldást szeretné használni, akkor €135, vagy €170-ért fizethet.

Az 3CX szoftverének első éve ingyenes próbaidőszaknak számít.

LiveAgent vs 3CX comparison

14. Dialpad AI

Dialpad AI Call Center software homepage

A legjobb call center szoftver kis- és nagyvállalkozások számára, amelyek nem félnek az innovációtól.

A Dialpad megbízható szoftvermegoldást kínál, amely automatizált, mégis magasan személyre szabott élményt nyújt.

Kulcsfontosságú funkciók:

  • IVR
  • ACD
  • Bejövő és kimenő hívás központi megoldás
  • Automatikus útvonalválasztás
  • Power Dialer
  • Teljesítménykezelés

Előnyök:

  • Sok konfigurációs lehetőség
  • Könnyen beállítható és használható
  • Élő hívások átvitele készülékek között

Hátrányok:

  • Nem elegendő használati útmutatók
  • Időnként kapcsolódási problémák
  • Hiányzik néhány belső kommunikációs funkció

Dialpad AI ügyfelei

A Dialpadnak számos ügyfele van, többek között olyan vállalatok, mint a Fenway Health, az Uber és a Clear Capital.

Árak

A Dialpad szoftvereit használhatja 20 vagy 25 euró / felhasználó / hónap áron, vagy kérhet testreszabott árakat az Ön pontos igényeihez igazítva.

Ha regisztrál a 14 napos ingyenes próbaverzióra, ingyenesen kipróbálhatja ezt a szoftvermegoldást.

15. Bitrix24

Bitrix24 Call Center software homepage

Pros:

  • Offers both cloud-based and on-premise solutions
  • Includes a wide range of features
  • Offers collaboration tools for remote teams

Cons:

  • Can be overwhelming for small businesses with limited resources
  • Some features may require technical knowledge to set up and use
  • Customer support can be slow to respond at times

Előnyök:

  • Egyszerű integráció
  • Testreszabható felhasználói felület (UI)
  • Megbízható Android alkalmazás

Cons:

  • Insufficient file-sharing
  • Difficult to reach tech support
  • Steep learning curve

Az előnyei:

  • Egyszerű integráció
  • Testreszabható felhasználói felület
  • Megbízható Android alkalmazás

A Bitrix24 ügyfelei:

A Bitrix24 szoftverét többek között a PC Pulse, a Cargo és a Compara vállalatok használják.

Árazás

Az alap funkciókat teljes mértékben ingyen kipróbálhatja a Bitrix24 ingyenes tervével. Azonban, ha szeretné kihasználni az további funkciókat, beleértve a hívás központi szoftvert, előfizethet a havi $39, $79, vagy $159-os tervre. Ha helyi rendszert szeretne, akkor egyszeri licencet vásárolhat, amely $2990 vagy $24990 értékű az enterprise verzióhoz.

Mielőtt elköteleződne valamelyik fizetős terv mellett, a Bitrix24-t 30 napig ingyenesen kipróbálhatja.

LiveAgent vs Bitrix24 comparison

16. Aircall

Aircall Call Center software homepage

A legjobb call center szoftver minden olyan cégre, amely értékesítést és támogatást végez telefonon keresztül.

Több mint 9000 ügyfél bízik az Aircall felhő alapú call center szoftverében kapcsolati központjuk működtetéséhez.

Kulcsfontosságú funkciók:

  • Kevert call center
  • ACD
  • IVR
  • Call center menedzsment
  • Hívásfelvétel
  • Jelentések és elemzések

Előnyök:

  • Könnyen beállítható
  • Jó hívásminőség
  • Széles körű tudásbázis

Hátrányok:

  • Hiányzik a testreszabás lehetősége
  • Nem fogad szöveges üzeneteket
  • Időnként lassú lehet

Aircall ügyfelei

Az Aircall szoftvert használó cégek között megtalálható az Avocado, a Jobilla és a Birdies.

Árak

Az Aircall alap tervének ára havi 30 euró, éves számlázással. Ha több funkcióhoz szeretne hozzáférni, akkor havonta 50 eurót is fizethet, szintén éves számlázással. Emellett kapcsolatba léphet az Aircallal, és egyedi árazási tervet kaphat, amely tökéletesen megfelel az Ön igényeinek.
Mielőtt döntene a fizetős tervre való előfizetésről, ingyenesen kipróbálhatja az Aircall-t 7 napig tartó ingyenes próbaidővel.

LiveAgent vs Aircall comparison

17. Twilio

Twilio Call Center software homepage

A legjobb call center szoftver minden méretű cégre, amelynek megbízható call center szoftver megoldásra van szüksége.

A Twilio egy ügyfélkapcsolati platform, amely lehetővé teszi, hogy valóban személyre szabott támogatást nyújtsanak ügyfeleinek.

Kulcsfontosságú funkciók:

  • Kevert call center
  • ACD
  • IVR
  • Hang-/videókonferencia
  • Együttműködési eszközök
  • Hívásirányítás

Előnyök:

  • Megbízható ügyféltámogatás
  • Automatizálási lehetőségek
  • Széleskörű tudásbázis

Hátrányok:

  • Fejlett IT-készségeket igényel
  • Nem megfelelő elemzések és jelentések
  • Nem megfelelő mobilalkalmazások

Twilio ügyfelei

A Twilio-t használó néhány ismert cég között megtalálható a DoorDash, az Allergan és a Lyft.

Árak

A Twilio hívásainak indításához az ár per perc 2 centtől kezdődik. A hívások fogadásához az ár havonta 1 dollárt kezdődik minden telefonszámonként, és per perc 1 centet.

A Twilio-t ingyenesen kipróbálhatja 45 napos ingyenes próbaidővel, amikor regisztrál.

18. Dixa

Dixa Call Center software homepage

A legjobb call center szoftver minden méretű vállalkozás számára, amelyek kiváló élményt szeretnének nyújtani ügyfeleiknek.

A Dixa lehetővé teszi ügyfeleinek, hogy valóban többcsatornás élményt nyújtsanak ügyfeleiknek kis vagy nagy kapcsolati központokban.

Kulcsfontosságú funkciók:

  • Kevert call center
  • VoIP
  • IVR
  • Többcsatornás adatgyűjtés
  • Együttműködési eszközök
  • Munkatársi aktivitásmonitorozás

Előnyök:

  • AI-optimalizált tudásbázis
  • Jó működési idő
  • A felhasználói felület könnyen kezelhető

Hátrányok:

  • Időnként problémák merülnek fel a hívások továbbításával kapcsolatban
  • Nem megfelelő elemzések
  • Nincs hívás átírás

Dixa ügyfelei

A Dixa elégedett ügyfelei között megtalálható az Organic Basics, a Rapha és a Too Good To Go.

Árak

Az egyedi árazási tervre vonatkozóan kapcsolatba léphet a Dixa értékesítési csapatával, hogy lefoglalhasson egy bemutató hívást.

Azonban ha ki szeretné próbálni, regisztrálhat ingyenes próbaidőre.

LiveAgent vs Dixa comparison

19. Nextiva

Nextiva Call Center software homepage

A legjobb call center szoftver nagyobb vállalkozások számára, amelyek megbízható vállalati szoftvermegoldást keresnek.

A Nextiva megbízható és biztonságos call center szoftverrendszert kínál, amelyre világszerte több mint 80 000 vállalat támaszkodik.

Kulcsfontosságú funkciók:

  • IVR
  • ACD
  • Tevékenység irányítópult
  • Hang-/videókonferencia
  • Jósló és automatikus tárcsázó
  • Jelentések és elemzések

Előnyök:

  • Megbízható mobilalkalmazás
  • Nagyszerű működési idő
  • Könnyen kezelhető

Hátrányok:

  • Magas tanulási görbe
  • Hangfájlok feltöltése időnként nehéz lehet
  • Időnként nehéz lehet elérni a technikai támogatást

Nextiva ügyfelei

A Nextiva ügyfelei között megtalálható a Taco Bell, a Pac-12 és a Buffalo Bills.

Árak

Feliratkozhat az Nextiva által kínált három árazási terv egyikére, amelyek magukban foglalják a felhasználónkénti havi 18,95, 22,95 vagy 32,95 dolláros díjat. Az összes lehetőséget havonta vagy évente is számlázhatják.

A Nextiva néhány funkcióját kipróbálhatja, ha regisztrál a 7 napos ingyenes próbaidőre.

20. Nice CXone

Nice CXone Call Center software homepage

A legjobb call center szoftver minden méretű cég számára, amelyek javítani szeretnék kapcsolataikat ügyfeleikkel.

A Nice CXone lehetővé teszi ügyfeleinek, hogy kihasználják az AI és az automatizálás erejét, hogy a lehető legjobb ügyfélélményt nyújtsák.

Kulcsfontosságú funkciók:

  • Keverék hívás központ
  • Automatikus útvonalválasztás
  • Progresszív tárcsázó
  • Jegykezelés
  • Hívásfelvétel
  • Jelentések és elemzések

Előnyök:

  • A felhasználói felület könnyen kezelhető
  • Magas minőségű hívások
  • Világos és felhasználóbarát vezérlőpult

Hátrányok:

  • Hiányzik az egyéni testreszabási lehetőség
  • Időnként lassú lehet
  • Nem elégséges a testreszabott jelentésekhez

A Nice CXone ügyfelei

A Nice CXone szoftverét többek között a Columbia Sportswear, a Radisson Hotels és a Teleflora cégek is használják.

Árak

A Nice CXone funkcióit havonta 100 dollártól lehet igénybe venni funkciónként.

Ha ki szeretné próbálni vásárlás előtt, akkor jelentkezhet a 60 napos ingyenes próbaverzióra.

21. UJET

UJET Call Center software homepage

A legjobb call center szoftver közepes és nagyvállalatok számára, akik a legjobb támogatást szeretnék nyújtani ügyfeleiknek.

Ha legalább 50 kapcsolat központi ügynököt foglalkoztat, akkor az UJET kiváló call center szoftver az Ön számára.

Fő jellemzők:

  • Összevont call center
  • IVR
  • ACD
  • Telefonhívás irányítás
  • Telefonhívás rögzítése
  • Jelentések és analitikák

Előnyök:

  • Egyszerű integráció Linux-szal
  • Megbízható ügyféltámogatás
  • Hasznos nyomkövető eszközök

Hátrányok:

  • Nem elegendő a beépített jelentési funkciók száma
  • Időnként lassú lehet
  • Időszakos kapcsolódási problémák merülhetnek fel

UJET ügyfelei

Az UJET szoftverét használó vállalkozások között megtalálható a Wag!, az Instacart és a Zettle is.

Árak

Az UJET szoftvere elérhető vásárlásra havi 65, 69, 99 vagy 120 dollárért.

Ha szeretné kipróbálni az UJET-et egy fizetős előfizetéshez való kötelezettség nélkül, regisztrálhat ingyenes próbaverzióra.

22. Ringover

UJET Call Center software homepage

A legjobb call center szoftver kis- és közepes vállalkozások számára minden iparágban.

A Ringover egy könnyen bevezethető és használható szoftver, amely több mint 40 üzleti eszközt kínál, hogy minden ügyfél-információ a kezedben legyen.

Kulcsfontosságú funkciók:

  • Összevont hívóközpont
  • Együttműködési eszközök
  • ACD
  • IVR
  • Videokonferencia
  • Jelentések és elemzések

Előnyök:

  • Intuitív felhasználói felület
  • Árnyékolási funkciók
  • Világos és könnyen kezelhető irányítópult

Hátrányok:

  • Értesítések néha lelassulhatnak
  • Időnként kapcsolódási problémák lehetnek
  • Időnként késések lehetnek

Ringover ügyfelei

A Ringover több mint 10 000 ügyfelet szolgál ki, ideértve olyan cégeket, mint a Sherpany, a Klaxoon és a Clausematch.

Árazás

A Ringover előfizetése 19 vagy 39 euró lehet felhasználónként havonta. Ha egyedi árképzést szeretne kapni, akkor felveheti a kapcsolatot a Ringover értékesítési csapatával.

Emellett ingyenes próbaidőszakot is igénybe vehet, ha regisztrál egy 7 napos ingyenes próbaverzióra.

23. VICIdial

VICIdial Call Center software homepage

A legjobb call center szoftver minden vállalkozás számára, amely nem értékeli a szolgáltatói lock-in-t.

A VICIdial egy nyílt forrású kapcsolatfelvételi központ szoftver, amelyet világszerte több mint 140 000 ügyfél használ.

Fontos funkciók:

  • Keveredett call center
  • IVR
  • Előrejelző tárcsázó
  • ACD
  • Call routing
  • Hangfelvétel

Előnyök:

  • Ingyenes
  • Könnyen skálázható
  • Kompatibilis a Linux rendszerrel

Hátrányok:

  • Nehézkes tanulási folyamat
  • Elavult felület
  • Nehézkes beállítás haladó informatikai ismeretek nélkül

VICIdial ügyfelei

A VICIdial-t olyan ügyfelek használják, mint a Directo, a Homebase és a PROS.

Árak

A VICIdial call center szoftverét teljesen ingyen használhatja.

24. Channels

VICIdial Call Center software homepage

A legjobb call center szoftver az összes méretű eCommerce és online kiskereskedelmi vállalkozás számára.

A Channels egy felhőalapú adatalapú üzleti telefonrendszer, amely lehetővé teszi, hogy könnyen kapcsolatba léphessen ügyfeleivel.

Főbb jellemzők:

  • Vegyes hívóközpont
  • Visszahívási ütemezés
  • IVR
  • Aktivitás dashboard
  • Hívásrögzítés
  • Hívásirányítás

Előnyök:

  • Megbízható ügyféltámogatás
  • Könnyen beállítható
  • Megfizethető

Hátrányok:

  • Lassú letöltés a felhőből
  • Időnként előfordulhatnak hibák
  • Nem elegendő testreszabott jelentések

A Channels ügyfelei

A Channels-t sok ügyfél bizalmával használja, köztük a Kodakit, az InstaForex és a DocPlanner.

Árak

A Channels lehetővé teszi az alapvető funkciók, beleértve a call center szoftvert is, ingyenes használatát. Ha szeretné kihasználni az előre fizetős csomagok előnyeit, akkor előfizethet havi $24, vagy $62 ellenében.

Mielőtt döntene a fizetős csomag vásárlása mellett, ingyenes próbát is igénybe vehet.

LiveAgent vs Channels comparison

25. Avoxi

Avoxi Call Center software homepage

A legjobb call center szoftver nagyvállalatok számára minden iparágban, világszerte.

Avoxi több mint 20 éves tapasztalattal rendelkezik a nemzetközi kommunikáció terén. Több mint 170 ország lefedésével biztos lehet abban, hogy ügyfelei minden alkalommal elérhetik Önt.

Kiemelt jellemzők:

  • Blendelt call center
  • Riportok és elemzések
  • IVR
  • Videokonferencia
  • Hívásrögzítés
  • Hívásirányítás

Előnyök:

  • Zuverlässiger Kundensupport
  • Einfache Einrichtung und Bedienung
  • Anpassungsmöglichkeiten

Hátrányok:

  • Lassú letöltés a felhőből
  • A mobilalkalmazás néha hibás lehet
  • Elégtelen önsegélyező funkciók

Avoxi’s ügyfelei

Talán felismer néhány Avoxi ügyfelet, mint például a Moncler, a Marriott International és a Black & Decker.

Árak

Az Avoxi bizonyos funkcióit ingyen is használhatja. Ha azonban ki akarja használni további lehetőségeiket, választhat az alábbi opciók közül: 19,99 dollár felhasználónként vagy 39,99 dollár felhasználónként.

Emellett megismerkedhet az Avoxi funkcióival a 7 napos próbaidőszak alatt.

Melyik a legjobb call center szoftver?

Sok call center szoftver közül lehet választani. Nézzük meg gyorsan az öt legjobbat.

  • LiveAgent -LiveAgent az egyik legjobb és legmegfizethetőbb árú call center szoftver. A LiveAgent 4.7-es Capterra értékeléssel büszkélkedhet, és olyan funkciókat tartalmaz, mint az automatizálási lehetőségek, több mint 150 integráció és egy erős tudásbázis önsegélyező portállal. Ez egy kiváló lehetőség minden olyan vállalkozás számára, amely a legjobb ügyfélszolgálatot szeretné nyújtani.
  • Genesys – A Genesysnek világszerte több mint 70 000 ügyfele van, és az ügyfélszolgálat terén az egyik meghatározó szereplő. A Capterra 4,2-es értékelésével biztos lehetsz benne, hogy kapcsolat központi műveleteid jól lesznek kezelve.
  • Talkdesk – Ha olyan call center szoftvert keres, amely segít csapatának növelni az ügyfelet elköteleződés, kapcsolatba léphet ügyfeleivel, és több üzletet köthet, ne keressen tovább. A Capterra 4,5-ös értékelése azt mutatja, hogy a Talkdesk megoldása nem fog csalódást okozni, függetlenül attól, hogy milyen iparágban dolgozik.
  • Five9 – Ez a call center szoftver nem hagy kívánnivalót maga után. A 4,2-es Capterra minősítéssel büszkélkedhet, kétségtelen, hogy a Five9 megoldása nem fog csalódást okozni. Ha megpróbálja márkaismertséget építeni, és erős kapcsolatokat szeretne kialakítani ügyfélbázisával, ez egy nagyszerű lehetőség lehet neked.
  • UJET – Ha értékeled az elérhető és a mobil platformokkal kompatibilis szoftvereket, az UJET lehet a te választásod. A Capterra 4,5-es értékelése azt mutatja, hogy az UJET erős híváskezelő megoldás azon vállalatok számára, amelyek a vevőközpontúságot tartják a prioritások listájuk élén.

Az 5 legjobb call center szoftver összehasonlítása

Call Center software LiveAgent Genesys Talk desk Five9 UJET
Capterra rating
Overall software ratings from verified users on Capterra.
4.7
(approx. 1k reviews)
4.4
(approx. 100+ reviews)
4.5
(approx. 600 reviews)
4.2
(approx. 400 reviews)
4.5
(approx. 100+ reviews)
Web-based
Free version
LiveAgent offers free version.
Genesys doesn't offer free version.
Talk desk doesn't offer free version.
Five9 doesn't offer free version.
UJET doesn't offer free version.
Free trial
LiveAgent offers free trial.
Genesys offers free trial.
Talk desk offers free trial.
Five9 doesn't offer free trial.
UJET offers free trial.
Starting price
$49/agent/month LiveAgent call center software prices start at $49/agent/month.
$75/agent/month Genesys call center software prices start at $75/agent/month.
€75/agent/month Talk desk's call center software prices start at €75/agent/month.
$149/agent/month Five9 call center software prices start at $149/agent/month.
$65/agent/month UJET call center software prices start at $65/agent/month.

Hibák, amelyeket el kell kerülni a call center szoftver vásárlásakor

  • Elégtelen személyzetképzés – Nem számít, milyen erős vagy megbízható a call center szoftvere, ha az ügynökei nem tudják megfelelően használni. Fordítson időt a személyzet képzésére, és engedje őket megismerni az új technológiát. Ezt megteheti úgy, hogy szakembert foglal a szolgáltatótól, ütemez szemináriumokat, vagy elérhető dokumentációkat tanulmányoz.
  • Nem szükséges funkciók – Mielőtt megvásárolná a call center szoftvert, szánjon időt arra, hogy megismerkedjen az összes funkcióval és képességgel, amelyet kínál. Az utolsó dolog, amit akarsz, az az, hogy megveszed, majd kiderül, hogy nem nyújtja azt, amire szükséged van.
  • Nem teljes kihasználása a próbaidőszaknak – A próbaidőszak azért van, hogy megismerjük a terméket, és meghozzuk az okos döntést, hogy megéri-e befektetni a szolgáltatásba vagy sem. Érdemes alaposan kipróbálni az összes funkciót és lehetőséget, hogy teljes képet alkossunk a szoftverről.
  • Kedvezményes üzletkötés – Mindannyian szeretünk jó üzletet kötni. Azonban néha tényleg azt kapod, amit fizetsz érte, ezért győződj meg róla, hogy az általad választott megoldás nem csak költségvetés-barát, hanem rendelkezik a call centered szükséges összes funkcióval is.
  • Nem a jövőbe tekintés – Legyen valamilyen terv a jövőre nézve a vásárlás előtt. Győződj meg róla, hogy a használt szoftver a vállalkozásod igényeihez igazodva skálázható fel vagy le.

Mit érdemes megkérdezni egy demo hívás során a call center szoftverről és a cégről

A demo hívás lehetőséget ad arra, hogy kérdéseket tegyél fel és első kézből információkat szerezz a szolgáltatótól. Bár néha túl sok információ jut el hozzád, és elfelejtheted a kérdéseidet.

Ne aggódjon, mi segítünk.

  • Hogyan konfigurálhatom a call center szoftveremet?
  • Mennyi időt vesz igénybe a call center szoftver telepítése?
  • Mennyi ideig tárolhatom a hívások felvételeit?
  • Törölhetem a hívás felvételt?
  • Csak bejövő vagy kimenő hívásokat is rögzíthetek?
  • Hallgathatom a hívást valós időben?
  • Routolhatom a bejövő hívásokat bizonyos csapatokhoz?
  • Továbbíthatom a hívásokat külső számokra?

Call center szoftver implementációja

Az implementáció pontos lépései és teendői a call center automatizáló szoftver szolgáltatójától függenek, attól, hogy milyen mértékben engedélyezik a testreszabást, mennyi integrációra van szükség, és még sok más tényezőtől is.

Egy embernek, aki korábban nem rendelkezett informatikai tapasztalattal, fél órát vehet igénybe, vagy egy tapasztalt tech-savvy személy egész délutánját igénybe veheti minden helyesen történő konfigurációhoz.

A legfontosabb, és őszintén szólva az egyetlen dolog, amire valóban szükséged van a LiveAgent call center szoftver beállításához, egy olyan VoIP-szám, amely támogatja a SIP átjárózást. Bár ez számot egyesek számára egy könnyű feladatnak tűnhet, ha szükséged van tanácsra vagy segítségre, csodálatos csapatunk segít neked mindennel.

De ha mélyebben bele szeretnél ásni a hívásközpont beállításának folyamatába – ideértve a híváskezelő szoftvert is -, használhatod a Híváskezelő beállítási listánkat, amely segít abban, hogy szervezetten tartsd magad, és biztosítsd, hogy ne felejtsd el a fontos dolgokat sem.

Összefoglalás

  • A legjobb minden egyben call center szoftver

Bár nehéz megállapítani, melyik a legjobb call center szoftver minden üzlet számára, a legmegbízhatóbb választás a LiveAgent call center szoftver. Robusztus funkciói miatt biztos lehetsz benne, hogy semmit sem fogsz kihagyni, amire az üzletednek szüksége lehet, akár most, akár a jövőben.

  • A legjobb call center szoftver beépített jegykezeléssel és élő chat-tel

A LiveAgent híváskezelő szoftvere alig hagy kívánnivalót maga után. Minden ügyfélinterakció során, legyen az telefonhívás, live chat üzenet, vagy közösségi média megemlítés, amit jegybe fordít, nem kell aggódnod, hogy valamit el fogsz felejteni. Így az ügyfelek minden alkalommal meghallgatva és értékelve érezhetik magukat, amikor felkeresnek téged.

  • A legjobb funkciókban gazdag call center szoftver

Ha olyan elképesztő funkciókkal teli call center szoftvert keres, amely a következő szintre emeli ügyfélszolgálatát, ne keressen tovább. A LiveAgent call center szoftvere a megfelelő megoldás az Ön számára.

  • A legjobb ár-érték arányú call center szoftver

A költségtakarékosság kategóriájában a LiveAgent egyértelműen győztes. Ez a call center szoftver nemcsak bejövő és kimenő hívásokat tesz lehetővé, automatizálást használ, kihasználja a kiterjedt jelentések erejét és növeli a konverziókat, hanem minden olyan vállalkozás számára elérhető, akik szeretnének örömet okozni ügyfeleinek, miközben alacsonyan tartják a költségeket.

  • A legmagasabb értékelésű call center szoftver

Az olyan értékelési webhelyeken, mint a Capterra, a G2 és a TrustRadius, a LiveAgent magas értékelésekkel és nagyszerű értékelésekkel büszkélkedhet. Tehát ha Ön az, aki meghallgatja a LiveAgent ügyfeleinek hangját, akkor lehet, hogy jó úton halad a legjobb call center szoftver megtalálásához.

  • A legegyszerűbb telefonközpont-szoftver a beállításhoz & használja és integrálja
  • t

A LiveAgent kétségtelenül járható út, ha megbízható szoftvert keres, amely szintén könnyen implementálható. A kódolás ismerete nélkül pillanatok alatt konfigurálhatja, testreszabhatja és integrálhatja.

Gyakran feltett kérdések

[nicefa qtitle1="Mi az a call center szoftver?" question1="Mi az a call center szoftver?" answer1="A call center szoftver egy olyan megoldás, amely segít a vállalkozásoknak kezelni ügyfeleik bejövő telefonhívásait. Számos funkcióval rendelkezhet, mint például központi telefonhívások vezetékes telefonokról vagy webhelyekről, intelligens továbbítás, automatikus tárcsázó vagy akár hívásrögzítés. A call center szoftvernek segítenie kell a call center ügynököknek az ügyfeleikkel kapcsolatos fontos információk elérését, például a rendelési előzményeket, a kapcsolatfelvételi adatokat és a korábbi jegyeket." title2="Hogyan működik a call center szoftver?" question2="A call center szoftver úgy működik, hogy a vezetékes telefonokról vagy webhelyekről érkező hívásokat központosítja és a szoftverbe irányítja. Ha egy ügyfél hív, a szoftver átvizsgálja az ügyfelek adatbázisát, hogy megnézze, van-e előzetes információja a hívóról. Ehhez az információhoz ezután egy ügynök hozzáfér, és a hívás felvétele előtt felülvizsgálja. Eközben a hívás sorban áll. A fogadás után a hívások rögzítésre kerülnek képzési és minőségi okokból." title3="Mi az IVR call center környezetben?" question3="Mi az IVR call center környezetben?" answer3="Az IVR egy interaktív hangválasz technológia. Az IVR lehetővé teszi, hogy a számítógépek interakcióba lépjenek az emberekkel hangutasítások vagy billentyűzetről érkező hangok segítségével. Az IVR-t call center környezetben használják a hívások megfelelő ügynökökhöz vagy részlegekhez történő irányítására. Az IVR használható fiókadatok lekérésére vagy visszajelzések küldésére is. Ezért ez egy nagyszerű megoldás a vállalkozások számára." title4="Mi a call center funkciója?" question4="Mi a call center funkciója?" answer4="A telefonos ügyfélszolgálat fő funkciója, hogy lehetővé tegye az ügyfelek számára, hogy felhívják a vállalkozásokat a termékekkel, szabályzatokkal, visszaküldésekkel, funkcionalitással, hibaelhárítással vagy visszajelzéssel kapcsolatos kérdésükkel kapcsolatban." title5="Mennyibe kerül a call center szoftver?" question5="Mennyibe kerül a call center szoftver?" answer5="Az ár a választott szoftver minőségétől függ. A LiveAgent egy minden az egyben ügyfélszolgálati megoldás, amely call centert is tartalmaz. Az ár attól függ, hogy hány ügynökre van szüksége a vállalatának havonta. All-inclusive előfizetésünk teljes körű call centert tartalmaz, ami ügynökönként havi 39 dollár." title6="Milyen előnyei vannak a call center szoftvernek?" question6="Milyen előnyei vannak a call center szoftvernek?" answer6="A call center szoftver előnyei közé tartozik a jobb ügynöki hatékonyság, az ügyfelek elkötelezettsége, az ügyfélélmény és a megnövekedett értékesítés."]
Kapcsolódó cikkek ehhezA legjobb Call center Szoftver
LiveAgent biztosítja a hatékony kommunikációt ügyfelek és vállalkozások között, támogatási jegyrendszerével és számos funkcióval. A call center képzés fontos az ügyfélszolgálatban, a hitelkártya-ügyfélszolgálatban pedig különösen fontos a megfelelő képzés. A LiveAgent segítséget nyújt a kommunikációban és bizalom kialakításában.

Call Center képzés | Szerepjáték a hitelkártyás ügyfélszolgálat számára

LiveAgent biztosítja a hatékony kommunikációt ügyfelek és vállalkozások között, támogatási jegyrendszerével és számos funkcióval. A call center képzés fontos az ügyfélszolgálatban, a hitelkártya-ügyfélszolgálatban pedig különösen fontos a megfelelő képzés. A LiveAgent segítséget nyújt a kommunikációban és bizalom kialakításában.

A bejövő call center szoftver lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy hatékonyan kezeljék az ügyfeleket nagy mennyiségű telefonhívás esetén is. A szoftver IVR (Interactive Voice Response) technológiával és intelligens hívásirányító rendszerekkel működik, amelyek csökkentik a hívást és a hívásvárakozási időt, biztosítják, hogy a hívó fél mindig a legmegfelelőbb ügynökökhöz kapcsolódjanak.

Bejövő call center szoftver

A magyar LiveAgent beépített CRM-jével az ügynökök azonnal láthatják, kivel kommunikálnak. Bármilyen csatornát is használnak ügyfelei, az ügynökei egyszerűen, kényelmesen és hatékonyan kezelhetik az összes ügyfél-interakciót egyetlen helyről. A szoftver több, mint 180 funkcióval és több mint 40 integrációval rendelkezik, hogy megfeleljen az üzleti igényeknek. A magyar LiveAgent a legjobb ár-érték arányt kínálja az Ön pénzéért, teljesen átlátható árakkal, havonta csak valós használatért számlázva.

Az ügyfélszolgálati szoftver egyesíti a postaládát, az élő csevegést, a telefonközpontot és az ügyfélportált. Válassza ki az igényeinek megfelelőt.

Ügyfélszolgálat szoftver

Adattudomány, benchmarking és jelentéskészítés, valamint reklám kampánymenedzsment és A/B tesztelés fontos szerepet játszanak a marketingautomatizálási platformokban. Az árakat tekintve, a Klaviyo csak használatonként számít fel díjat, míg a Freshdesk korlátlan számú ügynökkel ingyenesen használható. A Google Analytics könnyen elindítható és mindenekelőtt ingyenesen használható. Az Intercom egy üzleti üzenetküldő, amelyet a vállalatok a meglévő és potenciális ügyfelekkel való kommunikációra használnak. A Socialbakers a közösségi média marketing stratégiákhoz kínál megoldást, dicsérik az egyszerű használatért és az integrációkat. A Buffer egy közösségimédia-kezelési platform, amely a kisvállalkozások társadalmi elkötelezettségének javítását ígéri. A Nicereply egy ügyfél-elégedettségi felmérési eszköz, amely egyszerűen használható és integrálható a LiveAgenttel. A Trello egy listakészítő alkalmazás, amely segíthet a csapatoknak és az egyéneknek feladatok, projektek és emlékeztetők megszervezésében. Végül, a SurveyMonkey egyszerű testreszabást és megosztást, valamint robusztus hangulatelemzést kínál.

A telefonok továbbra is az összes támogatási interakció 68% -át teszik ki. Nézze meg a call center sablonjainkat a mindennapi ügyfélkommunikáció javítása érdekében.

Call center sablonok

A telefonos támogatás továbbra is fontos a vásárlók számára, de a nyelvi telefonos ügynökök fontos szerepet játszanak az ügyfelek elégedettségében. A cikk tanácsokat nyújt, hogyan lehet a hívó féllel udvariasan és hatékonyan kommunikálni, és sablonokat mutat be hívásnyitásra, több információ kérése és hívásának átirányítására. A sablonokat az ügynökök alkalmazhatják annak érdekében, hogy a beszélgetések természetes érzést keltsenek.

Számos különböző call center eszköz segít a belső és a külső kommunikáció egyszerűsítésében. Tudja meg, melyikük.

Call center eszközök

A LiveAgent szoftver segíti az ügyfélszolgálatot és a call center működését, több csatornás kapcsolattartással, jegykezeléssel, élő csevegéssel és VoIP-hívásokkal. Az alkalmazás hatékonyan kezeli az ügyfélkapcsolatokat, időt és pénzt takarítva meg a vállalkozásoknak.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x