Ingyenes próba

Full-stack call center szoftver

Lépjen kapcsolatba ügyfeleivel minden csatornán könnyedén. A LiveAgent, az omnicsatornás felhőalapú ügyfélkapcsolati központ mindent biztosít, amire valaha szüksége lesz, hogy megbízható és személyre szabott szolgáltatást nyújtson ügyfeleinek.

A VoIP (Voice over Internet Protocol – internetes hangtovábbítás) call center rendszer olyan fejlett funkciókkal rendelkezik, mint az IVR, visszahívási kérelmek, ACD, intelligens hívásirányítás, hívástovábbítás, korlátlan hívásrögzítés vagy HD videóhívások – és ez még csak a kezdet.

logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logo esky color
logó ügyfél usc

Call center korlátlan előzményekkel

A LiveAgent call center szoftvere közvetlenül minden kommunikációs csatornán belül található, amelyet az ügyfelekkel és a potenciális ügyfelekkel való beszélgetéshez használ

Felhőalapú call center szoftver

Páratlan
megtakarítás

A LiveAgent webalapú call center költséghatékony megoldás a helyi és nemzetközi bejövő és kimenő hívások lebonyolításához. Nincsenek rejtett költségek vagy extra díjak. Folyamatosan új funkciókkal fejlesztjük szoftverünket, így virtuális call centere mindig a legújabb technológiával rendelkezik – ingyenesen.

Megbízható, professzionális call center

A magyar LiveAgent call center szoftver megbízható és méretezhető, így tökéletes megoldás kisvállakozások és nagyvállatok számára egyaránt. Napi 24 órás támogatást kínálunk több kommunikációs csatornán, az év 365 napján, és több nyelven

Egyszerű, mégis hatékony call center

Hozza létre virtuális call centerét, és kezdjen el professzionális támogatást nyújtani perceken belül. Válassza ki VoIP szolgáltatóját partnereink listájából, állítson be korlátlan számú képviselői eszközt, és kezdje fogadni a telefonhívásokat közvetlenül a böngészőjében.

Kezdje el használni call center szoftverünket még ma

A call center beállításának nem kell rémálomnak lennie. A LiveAgenttel perceken belül és néhány egyszerű kattintással elkezdheti a munkát.

Call center szoftver

Call center szoftver

Call center szoftver

jelentési irányítópult a liveagent-ben

Az ügyfélkapcsolati központ átfogó áttekintése

Gondoskodjon róla, hogy megfelelően használja a call centert, és ügyfelei a lehető legjobb szolgáltatást kapják azáltal, hogy figyelemmel kíséri a hívásstatisztikákat, a használatot, a képviselők elérhetőségét és minősítését az egységesített jelentéskészítői irányítópulton

Azonosítsa a teljesítménybeli különbségeket az összes call center mutató áttekintésével, és javítsa szolgáltatása teljesítményét a megtalált információk alapján.

Használja natív CRM-ünket, vagy integrálja a sajátját

A LiveAgent beépített CRM-et kínál, de zökkenőmentesen integrálódik más nagy CRM (ügyfélkapcsolat-menedzsment) szolgáltatókkal is. Mentse, szerkessze és nézze meg valós időben ügyfelei adatait, hogy a lehető legjobb ügyfélélményt biztosítsa

A LiveAgent számos ügyfélkapcsolat-menedzsment szoftverrel integrálható, mint a SharpSpring, a SalesFlare, a PipeDrive, a Vectera és a Highrise. Az Ön által preferált CRM nincs közöttük? Keressen fel minket, és örömmel adjuk hozzá a listához.

Névjegy Mezők
Hívás-irányítás

Hatékony automatizáció a munkafolyamat-menedzsmenthez

A LiveAgent omnicsatornás call center szoftver tele van hatékony automatizálási funkciókkal, amelyek javíthatják képviselői produktivitását. Automatizálja a feladatok kiosztását (ideértve az ACD használatával történő hívásokat is), a mindennapi és ismétlődő feladatokat, és biztosítson rugalmasságot az ügyfélkapcsolati központ képviselőinek, hogy olyan, fontosabb feladatokra összpontosíthassanak, amelyek javítják az ügyfelek elégedettségét és hűségét, miközben több értékesítési lehetőséghez vezetnek.

Legmagasabb szintű adatvédelem és -biztonság

A magyar LiveAgent call center szoftver GDPR-kompatibilis, HTTPS titkosítással rendelkezik, és sikeresen vizsgázott a Google OAuth API hitelesítési auditon.

Biztonsági irányelvek

Termék-
biztonság

Felhőalapú ügyfélkapcsolati központunk biztonságos kapcsolaton fut HTTPS protokoll használatával. A böngésző és a felhőalapú ügyfélkapcsolati központ között minden kommunikáció titkosított, beleértve az élő csevegéseket, a hívásokat és az e-mail-kommunikációt is.

Adattárolók

Adatközpont-
biztonság

A LiveAgent szervereit a Tier III + vagy IV, illetve a PCI DSS, az SSAE-16 vagy az ISO 27001 szabványnak megfelelő létesítményekben tároljuk. Adatközpontjaink olyan biztonságos környezetben vannak, amely többszintű biztonsági zónákkal, 24/7 őrzött biztonsággal, CCTV videómegfigyeléssel, többtényezős azonosítással és egyebekkel rendelkezik.

GDPR

Hálózat-
biztonság

Hálózatunkat redundáns tűzfalak, a kategóriájában legjobb router-technológia, nyilvános hálózatokon keresztüli biztonságos HTTPS-átvitel, illetve hálózati behatolás-észlelő és/vagy -megelőző technológiák (IDS/IPS) védik, amelyek figyelemmel kísérik és/vagy blokkolják a rosszindulatú forgalmat és a hálózati támadásokat.

Általános adatvédelmi rendelet

GDPR-kompatibilitás és Google-
hitelesítés

A LiveAgent egy teljesen GDPR-kompatibilis call center szoftver, amely betartja az összes GDPR-irányelvet. Ügyfélkapcsolati központ szoftverünk 2020 januárjában sikeresen vizsgázott Google OAuth API hitelesítési auditján is.

Call center szoftver funkciói

Cégen belüli hívások
A LiveAgent call center szoftver korlátlan számú ingyenes hívást támogat a contact center ügynökei között, így segíthetnek egymásnak az ügyfélproblémák azonnali megoldásában.
Omnichannel help desk szoftver
Az omnichannel contact center szoftverünk több kommunikációs csatornáról gyűjti össze a beérkező üzeneteket, beleértve a call center szoftverünket, Facebookot, Instagramot, Vibert, Twittert, élő csevegést, ügyfélportált és az e-mailt.
Egy kattintásos hívás és levelezés lehetőség
Webalapú telefonos központunk képes bármilyen telefonszámot felhívni az interneten. Egyszerűen kattintson a számra, amelyet fel szeretne hívni, és a többit a LiveAgent végzi. A LiveAgent e-mail protokollokat is használhat.
Hívásátirányítás
A LiveAgent call center szoftver hívásátirányítást is kínál. A hívásátirányítások növelik az ügyfelek elégedettségét, mivel biztosítják, hogy a hívó fél a hívás befejezése előtt kapcsolódik egy másik call center ügynökhöz.
VoIP call center telefon rendszer
A LiveAgent call center szoftver integrálódik a VoIP szolgáltatók több, mint 99%-ával. Nem látja a listán a kívánt VoIP-partnert? Vegye fel velünk a kapcsolatot, és örömmel felvesszük a listánkra.
Visszahívási funkciók
Növelje az ügyfelek elégedettségét azáltal, hogy felhatalmazza az ügyfeleket visszahívások kérésére, amikor a kapcsolattartó központ ügynökei nem állnak rendelkezésre a hívások fogadására.
Számos támogatott hívóeszköz és telefonszám
Csatlakoztasson korlátlan számú hívóeszközt és telefonszámot a call center megoldáshoz. A LiveAgent kompatibilis mind hardveres, mind virtuális hívóeszközökkel, például softphone-okkal.
Többcsatornás ügynök asztal
A LiveAgent kapcsolattartó központja kontextusban gazdag omnichannel ügynök asztalt kínál. Ezzel segítheti kapcsolattartói ügynökeit a hívásfogadás és a fontos ügyféladatok közötti zökkenőmentes átmenetre. A LiveAgent megkönnyíti az összes kontextusinformáció megtalálását az ügyfél problémamegoldási útján az elejétől a végéig.
Natív és harmadik fél általi CRM integrációk
Ügyeljen arra, hogy ügynökei mindig hozzáértő és személyre szabott szolgáltatást nyújtsanak azáltal, hogy integrálja kedvenc CRM-jét webalapú hívásközpontunkba. Ha nem rendelkezik preferált CRM szoftverrel, használja bátran a natív ügyfélkapcsolat-kezelő eszközünket, amely közvetlenül elérhető a jegyinformációk / részletek panelen.
Számítógépes telefonos integráció (CTI)
Integrálja asztali számítógépeit, laptopjait és hardveres telefonjait a Live Agent call center szoftverrel. Könnyedén fogadhat és kezdeményezhet hívásokat, miközben kifogástalan ügyfélszolgálatot biztosít az ügyfeleknek.
Alkalmazáson belüli push értesítések
Engedélyezze az asztali push értesítéseket, és a kapcsolattartó központ szoftvere push értesítéssel figyelmeztet minden alkalommal, amikor csevegés, hívás vagy bejövő jegy érkezik.
Híváslista
Tekintse át a híváslistát, és találjon adatokat azokról a hívásokról, amelyeket a contact center ügynökei kezdeményeztek, fogadtak, válaszoltak vagy nem fogadtak egy adott időszakban. A hívásközpont szoftvernaplóinak tanulmányozása segíthet a szolgáltatás minőségének javításában, mivel segíthet azonosítani a különböző részlegek és ügynökcsoportok közötti teljesítménybeli hiányosságokat.
Interaktív hang válasz (IVR)
A LiveAgent call center szoftver támogatja az összetett IVR fákat. Rögzítse saját IVR üzeneteit, vagy töltsön fel előre rögzített fájlokat, és helyezze őket a LiveAgent hangválasz rendszerbe, hogy a hívó feleket a megfelelő osztályokhoz vagy ügynökökhöz irányítsa.
Automatikus híváselosztás (ACD)
Call center alkalmazásunk automatikusan továbbítja és elosztja a hívásokat az ügynök prioritása vagy véletlenszerű hozzárendelés szerint. Válassza ki az Önnek leginkább megfelelő beállítást, valamint egyéb egyéni beállításokat, például a hívások közötti szünetidőket.
Hívásrögzítés
A LiveAgent contact center szoftver korlátlan hívásrögzítési képességgel rendelkezik. Minden, a LiveAgenten keresztül kezdeményezett vagy fogadott telefonhívást automatikusan rögzít és tárol. Bármikor lejátszható. Használja a hívásrögzítést minőségbiztosítási, képzési vagy jogi célokra.
Softphone-ok
A LiveAgent call center szoftver kompatibilis minden softphone szolgáltatóval, beleértve a Bria, a ZoiPer és a Linphone szolgáltatókat. Bármely asztali számítógépet, laptopot, mobiltelefont vagy táblagépet távoli call center szoftvereszközzé alakíthat az ügyféltámogatáshoz útközben.
Kimenő call center szoftver
Támogassa ügyfeleit proaktív módon azáltal, hogy megkeresi őket kimenő call center szoftverünkkel. Javítsa az ügyfélkapcsolatokat, optimalizálja a kimenő ügyfél-interakciókat, és generáljon több értékesítési lehetőséget.
Bejövő call center szoftver
Nincs szükség több eszköz stresszére vagy folyamatos figyelemmel kísérésére a bejövő telefonhívások esetén. Bejövő call center szoftverünk megbízható eszköz, amely értesíti Önt az alkalmazáson belül, amikor az ügyfél kapcsolatba lép az Ön egyik csatlakoztatott eszközén vagy telefonszámán.
Beépített tudásbázis
Növelje az ügyfelek elégedettségét és hűségét azáltal, hogy ügyfeleinek 24/7 támogatást nyújt, még akkor is, ha a contact center ügynökei offline állapotban vannak. Minden modern vállalkozás számára elengedhetetlen az önkiszolgáló megoldás, például hasznos cikkekkel, GYIK-ekkel és a közösségi fórumokkal teli tudásbázis felajánlása.
Előzmények jelentése
Használja az előzmények jelentéseinket az ügyfélszolgálat folyamatos javításához. Hozzon létre oszlop-, vonal-, kör-, vagy területdiagramokat, és szegmentálja az adatokat hét, hónap, év vagy egyéni dátumtartomány szerint, hogy megtudja, hogyan teljesítenek az egyes ügynökök, csatornák, csapatok vagy részlegek. Megtekintheti hány hívás érkezett, hány nem fogadott, fogadott és mennyi ideig tartottak az egyes hívások. A LiveAgent végtelen jelentési képességeket kínál.
Videohívás szoftver
Webalapú call center szoftverünk lehetővé teszi, hogy a kapcsolattartó központ ügynökei videocsevegjenek az ügyfelekkel. Személyre szabottabb támogatást nyújthat az ügyfélkapcsolatok megerősítéséhez és az ügyfelek élményének javításához.

Az elégedett ügyfél a legjobb ügyfél

Személyesen támogatott adatmigrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb ügyfélszolgálati megoldások legtöbbjéből.

jelvények
mi-a-jegykezelesi-rendszer-statusz-LiveAgent-pelda

Maradjon szervezett az egységesített képviselői munkaasztallal segítségével

A magyar LiveAgent call center szoftver könnyen használható, de elég hatékony ahhoz, hogy lenyűgözze a szakembereket. Intuitív felhasználói felületet kínálunk egységesített képviselői munkaasztallal, központosított univerzális postaládában. Minden ügyfél-interakciót rendezetten tárolhat az omnichannel rendszerben, és könnyen megtalálhatja őket címkék, speciális szűrők vagy a keresősáv segítségével.

Azáltal, hogy az ügyfélkapcsolati központ képviselői átfogó áttekintést kapnak az egyes jegyekről és az ügyfelek problémáinak megoldásáról, képviselői zökkenőmentes, személyre szabott ügyfélszolgálatot biztosíthatnak az ügyfeleknek az összes szolgáltatási csatornán.

Könnyen kezelhető ügyfélkapcsolati központ

A LiveAgent call center szoftver rugalmas, méretezhető, teljesen testreszabható és könnyen kezelhető. Függetlenül attól, hogy vállalkozása az e-kereskedelemben, az egészségügyben, az oktatásban, az autóiparban vagy az SaaS iparágban tevékenykedik-e, ügyfélkapcsolati központunk olyan fejlett megoldásai, mint az IVR és az ACD, leegyszerűsíthetik az ügyfélszolgálat folyamatát azáltal, hogy a hívókat a megfelelő részlegekre vagy képviselőkhöz irányítja.

Valós idejű chat

Mindent magában foglaló call center megoldás kisvállalkozások és nagy szervezetek számára

Csatlakoztassa az összes közösségi média fiókját ügyfélkapcsolati központ szoftverünkhöz képviselői produktivitásának javítása és az ügyfelek adatainak biztonsága érdekében. A LiveAgent helpdesk szoftver összekapcsolható az Instagrammal, a Twitterrel, a Facebookkal, a Facebook Messengerrel és a Viberrel.

A magyar LiveAgent helpdesk szoftver a piacon található leggyorsabb live chat modullal büszkélkedhet. Változtassa weboldala látogatóit vásárlókká pillanatok alatt. Kommunikáljon proaktívan, kínáljon személyre szabott és hozzáértő segítséget, és használja ki a növekvő vevői elégedettséget, miközben több eladást generál.

Rendezze az összes ügyfélkérdést egy központosított, omnicsatornás képviselői munkaasztalba jegykezelő szoftverünkkel. Rendelje a jegyeket a különböző részlegekhez és képviselőkhöz, és rendezze az egyes lekérdezéseket a címkék, a prioritás vagy a beérkezés dátuma szerint. Tekintse meg az egyes ügyfelek problémáinak megoldási folyamatát a különböző támogatási csatornákon az elejétől a végéig és kontextusban gazdag formátumban hibrid jegyfolyamunk segítségével.

Hozza létre és szabja testre saját tudásbázisát WYSIWYG (What You See Is What You Get – amit látsz, azt kapod) szerkesztőnk segítségével. Növelje a vevői elégedettséget azáltal, hogy olyan önkiszolgáló eszközöket biztosít ügyfeleinek, mint az útmutató cikkek, a GYIK vagy a közösségi fórumok.

Tökéletes több csatornás ügyfélszolgálati rendszer élmény

Számtalan testreszabási lehetőség

A magyar LiveAgent call center szoftver a rugalmasságot, a méretezhetőséget és a csapat együttműködését szem előtt tartva készült. Mivel minden vállalkozásnak (méretétől és az iparágtól függetlenül) eltérő igényei vannak, ügyfélkapcsolati központunk teljes mértékben testreszabható.

Szoftverünk bármilyen méretű és célú működéshez méretezhető, függetlenül attól, hogy ügyfélkapcsolati központja ügyfélszolgálatra, értékesítésre vagy mindkettőre szolgál-e. Profi tanácsadóink és technikai munkatársaink segíthetnek az Ön igényeinek leginkább megfelelő és leghatékonyabb szoftveres megoldás létrehozásában

Akár az egészségügyben, az SaaS iparágban vagy az autóiparban dolgozik, akár házon belüli vagy távoli csapata van, a LiveAgent az Ön igényeinek megfelelően szabható személyre.

Peter Komornik

A LiveAgent ötvözi a kiváló élő chatet, a jegykezelést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.

Peter Komornik, CEO
logó slido fekete

Fejlett, megfizethető, könnyen használható, omnicsatornás call center szoftver

Szalagdíj csillaggal a közepén

Díjnyertes

Omnicsatornás call center szoftverünk csak 2020-ban több mint 20 díjat nyert el, köszönhetően az omnicsatornás képességeinek, az erőteljes natív CRM-nek és a fejlett CRM-integrációknak. Fedezze fel még ma, hogy hogyan hoz létre a LiveAgent zökkenőmentes átmenetet egyik csatornáról a másikra.

Lakat

Legmagasabb szintű biztonság

A LiveAgent ügyfélkapcsolati központ szoftver GDPR-kompatibilis, a Google OAuth által hitelesített, HTTPS titkosított, az ügyfelek adatait pedig a Tier III+ vagy IV, illetve a PCI DSS, az SSAE-16 vagy az ISO 27001 szabványnak megfelelő létesítményekben tárolja.

pénz 1

Megfizethető szoftver

A LiveAgent call center szoftvert freemium árazással kínáljuk. Ingyenes call center szoftvert biztosítunk, illetve fejlett fizetős verziót megfizethető áron.

felhő

Felhőalapú SaaS

A magyar LiveAgent call center szoftver teljesen felhőalapú. Minden nap könnyedén elérheti a kapcsolattartó központ hatékony funkcióit.

Omnicsatornás, személyre szabott élmény

Biztosítsa ügyfeleinek a lehetőséget, hogy az általuk preferált támogatási csatornákon keresztül lépjenek kapcsolatba Önnel. Legyen szó élő csevegésről, e-mailről, telefon- vagy videóhívásról vagy közösségi médiáról, a LiveAgent ügyfelei által elvárt, zökkenőmentes omnicsatornás ügyfélélményt biztosít.

Nyújtson személyre szabott, hozzáértő és kontextusban gazdag szolgáltatást ügyfélkapcsolati központunkkal, és élvezze a jobb és hosszabb ideig tartó ügyfélkapcsolatokat, az nagyobb ügyfélelégedettséget, a megnövekedett vevői hűséget és a több értékesítési lehetőséget.

Mit gondolnak az ügyfeleink?

Roman Bosch

Roman Bosch

Partly

Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.

christine preusler

Christine Preusler

HostingAdvice

A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.

Karl Dieterich

Karl Dieterich

Covomo

A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.

Hendrik Henze

Hendrik Henze

HEWO Internetmarketing

Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.

Razvan Sava

Razvan Sava

Webmaster Deals

Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.

Taras Baca

Taras Baca

XperienceHR

Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.

user testimonials

Andrej Ftomin

TAZAR Group

Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.

Matt Janaway

Matt Janaway

The Workplace Depot

A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.

Viviane Carter

Viviane Carter

CSI Products

Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.

Christian Lange

Christian Lange

Lucky-Bike

A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.

Jens Malmqvist

Jens Malmqvist

Projure

Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.

user testimonials

Catana Alexandru

Websignal

Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.

JanWienk

Jan Wienk

All British Casino

A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.

Allan Bjerkan

Allan Bjerkan

Norske Automaten

A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!

Sissy Böttcher

Sissy Böttcher

Study Portals

Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.

Peter Koning

Peter Koning

TypoAssassin

Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.

user testimonials

Aranzazu F

Factorchic

Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.

Rick Nuske

Rick Nuske

MyFutureBusiness

A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.

Vojtech Kelecsenyi

Vojtech Kelecsenyi

123-Nakup

A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.

Rafael Kobalyan

Rafael Kobalyan

Betconstruct

Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.

Martin Drugaj

Martin Drugaj

Atomer

2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.

Ivan Golubović

Ivan Golubović

AVMarket

Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.

user testimonials

Rustem Gimaev

Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.

Randy Bryan

Randy Bryan

tekRESCUE

A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.

Timothy G. Keys

Timothy G. Keys

Marietta Corporation

Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.

user testimonials

Mihaela Teodorescu

eFortuna

Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.

Hilda Andrejkovičová

Hilda Andrejkovičová

TrustPay

Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.

user testimonials

Alexandra Danišová

Nay

Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.

user testimonials

Samuel Smahel

m:zone

A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.

David Chandler

David Chandler

Volterman

Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron

Nyújtson páratlan szolgáltatást a LiveAgent call center szoftverrel

Próbálja ki díjnyertes omnicsatornás call center szoftverünket. Tesztelje hatékony CRM-integrációinkat, és fedezze fel, hogyan tud zökkenőmentes ügyfélélményt biztosítani az összes csatornán. Kérjen demót, vagy hozzon létre egy ingyenes 14 napos próbaverziót, hogy lássa mindazt, amit a LiveAgent call center szoftver kínál.

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

Minden ügyfélszolgálati csatorna egy fedél alatt

A magyar LiveAgent call center szoftver több kommunikációs csatornát integrál, és közel 200 funkciót kínál.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Call center szoftver GYIK

A call center szoftver egy olyan megoldás, amely segít a vállalkozásoknak ügyfeleik bejövő telefonhívásait kezelni. A call center szoftver számos funkcióval rendelkezhet, mint például a vezetékes vagy webes telefonhívások központosítása, a hívások útvonalának meghatározása vagy a hívásrögzítés. A call center szoftvernek segítenie kell, hogy a call center képviselők hozzáférjenek az ügyfeleikkel kapcsolatos fontos információkhoz, például a rendelési előzményekhez, az elérhetőségekhez és a korábbi jegyekhez.

A call center szoftver úgy működik, hogy központosítja és a szoftverbe irányítja a vezetékes vagy webes hívásokat. Ha az ügyfél felhívja Önt, a szoftver átvizsgálja az ügyfelek adatbázisát, hogy megtudja, van-e előzetes információja a hívóról. Ehhez az információhoz hozzáfér a képviselő, és a hívás felvétele előtt áttekinti azt. A hívó eközben várakozik. Fogadásuk után a hívásokat a szoftver képzési és minőségbiztosítási célból rögzíti.

Az IVR jelentése interaktív hangválasz. Az IVR lehetővé teszi, hogy a számítógépek interakcióba lépjenek az emberekkel a billentyűzetről érkező hangutasítások vagy hangok használatával. Az IVR-t call center környezetben a bejövő hívások megfelelő képviselőkhöz vagy részlegekhez történő irányításához használják. Az IVR a fiókadatok lekérésére vagy visszajelzés biztosítására is használható.

A call center fő funkciója, hogy lehetővé tegye az ügyfelek számára, hogy bármilyen kérdéssel felhívják a vállalkozásokat a termékekkel, az irányelvekkel, a visszatérítésekkel, a működéssel, a hibaelhárítással vagy a visszajelzésekkel kapcsolatban.

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..