Több, mint 17 000 ügyfél érzi úgy, hogy adatai a LiveAgentnél biztonságban vannak. Az adatok biztonsága a legfontosabb tényező a számunkra. Különböző biztonsági funkciókat ötvözünk, annak érdekében, hogy az ügyfél, dolgozói és üzleti adatok mindig védve legyenek és ügyfeleink bizonságban tudhassák személyes adataikat, a kommunkációjukat és az üzleti adataikat.
Azonosítás 2 lépésben A 2 lépéses azonosítás bizonságosabbá teszi az ön LiveAgent fiókját. Amikor a két lépéses azonosítás életbe lép, minden a fiókjába történő bejelentkezésnél egy kódot használ, amit a Google Azonosító applikációban adott meg. A 2 lépéses azonosítás segít önnek, hogy illetéktelenek ne tudjanak belépni, akkor sem, ha ismerik az ön jelszavát.
HTTPS titkosítás Minden LiveAgentnél levő fiók egy biztonságos kapcsolati rendszerben van, és HTTPS protokollt használ. A biztonságos hipertext átviteli protokoll (HTTPS) a HTTP egy biztonságosabb verziója, egy olyan protokoll, ahol az adat az ön böngészőjéről arra a weboldalra kerül, amihez ön kapcsolódott. Ez azt jelenti, hogy minden kommunikáció ön és a LiveAgent között titkosított, beleértve az élő csevegést és az e-maileket is.
Hitelesítő adatok biztonsága Mi a legújabb lehetőségeket alkalmazzuk az ön bejelentkezési adatai és jelszavai védelme és felhőben való tárolása tekintetében.
IP & és hálózati tilalmak A LiveAgent ügynöki panelje úgy van kialakítva, hogy csak bizonyos IP címekről lehet belépni.
API biztonság A LiveAgent REST API használata kizárólag az arra jogosultak számára lehetséges, felhasználói név és jelszóval vagy felhasználói név és API tokennel.
SPAM szűrés A LiveAgent egy intelligens, folyamatosan megújuló és a szűrési kapacitását fejlesztő SPAM filterrel rendelkezik.
Mindezen felül rendelkezünk egy bug bounty program-mal is, amely által független kutatásokat végzünk, hogy applikációnkat még védettebbé tegyük.
A létező legjobb gyakorlatot alkalmazva biztosítjuk adatai védelmét és integritását. A LiveAgent szervereket a tier IV or III+, PCI DSS, SSAE-16, or ISO 27001 biztosítják. A mi biztonságért felelős csapatunk a legújabb trendet követi és aktívan reagál a védelmi vészjelzésekre és a biztonságot veszélyeztető eseményekre.
Fizikai biztonság
Felszereltség | Szerver környezet A LiveAgent szervereket a tier IV or III+, PCI DSS, SSAE-16, or ISO 27001 biztosítják. Az adatközpont létesítményei redundáns tápegységeket alkalmaznak, mindegyik UPS-sel és tartalék generátorral van ellátva. |
Online biztonság | Biztonsági zónák A mi adatközpontjaink egy többszintű biztonsági zónával rendelkező biztonsági rendszerrel, a nap 24 órájában elérhető biztonsági személyzettel, CCTV videó figyelővel, multifaktoros biometrikus hozzáférési ellenőző azonosítóval, zárakkal és biztonsági riasztórendszerrel vannak ellátva. |
Monitorozás | Szerver & Eszközfigyelés Minden szolgáltató hálózat, hálózati eszköz és áramkör folyamatos ellenőrzés alatt áll és a LiveAgent dokumentálja ezeket. A szerverparkokon kívül a fizikai biztonságot, a teljesítményt és az internetkapcsolatot vagy az Amazon/ Linode szolgáltatást a szolgáltatást nyújtók ellenőrzik. |
Helyszín | Adatközpontok találhatók az Amerikai Egyesült Államokban, Európában és Ázsiában. A LiveAgent számos adatközpontban tud adatot tárolni, az ön igényének illetve a földrajzi elhelyezkedésének megfelelően., az Amerikai Egyesült Államokban, Európában vagy Ázsiában. Az ügyfeleink meghatározhatják, hogy adataikat kizálólag az USA-ban vagy Európában szeretnék-e elhelyezni. |
A hálózatunk redundáns tűzfallal, a legjobb minőségű router technológiával, biztonságos HTTPS-sel, nyilvános hálózatra való adatátvitellel és behatolásvédelmi hálózattal és / vagy behatolásmegelőző technológiával (IDS/IPS) rendelkezik, ami monitorozza és/ vagy blokkolja a rosszindulatú adatforgalmat és a hálózati támadásokat.
Hálózati biztonság
Felépítés | A biztonsági zónáink felépítése A mi hálózatunk biztonsági szempontból számos biztonsági zónából áll. Az érzékenyebb rendszerek, mint az applikáció szerverek és adatbázis szerverek a legmegbízhatóbb zónában találhatók. Más rendszerek, mint pl. a terheléselosztás az érzékenységüknek megfelelő zónában vannak elhelyezve, funkcióik, információ kategóriájuk és kockázati tényezőik alapján. |
Harmadik fél általi behatolási teszt | Harmadik fél általi biztonsági vizsgálat A kiterjedt belső szkennelésen és tesztelésen kívül a LiveAgent harmadik felet, – biztonsági szakértőt, kutatót – is alkalmaz és velük biztonsági ellenőrzést és széleskörű behatolási teszteket végeztet. |
Hálózat sebezhetőségének tesztelése | Sebezhetőség tesztelése A hálózat biztonságának szkennelése mélyebb betekintést és gyors azonosítást tesz lehetővé, a nem megfelelő vagy potenciálisan nem biztonságos rendszerekkel kapcsolatban. |
DDoS csökkentése | DDoS csökkentése Az ágazatban vezető infrastruktúrát használunk, hogy kivédjük és csökkentsük a szolgáltatásmegtagadási támadásokat. |
Titkosítás | Kommunikáció titkosítása Az ön és a LiveAgent szerverek közötti kommunikáció az iparág legkiválóbb HTTPS és megbízható szolgáltatők listáján szereplő szolgáltatók (TLS) által nyújtott, nyilvános hálózat által titkosítottak. |
Többszintű háttértámogatási és katasztrófa helyreállítási stratégiával rendelkezünk. Háttértámogatást nyújtunk, és majdnem azonnali, különböző időpontokban készült snapshotokat készítünk, és sok másolatot őrzünk biztonságos körülmények között a különböző szervereken. A mi katasztrófa helyreállító programunk biztosítja, hogy a szolgáltatás folyamatos maradjon és könnyen helyreállítható legyen katasztrófa esetén.
A mi redundancia felépítésünk kizár minden hibalehetőséget. Széleskörű háttértámogatással kombinált rendszerünk biztosítja, hogy az ügyféladatok ismételten előhívhatók legyenek.
A LiveAgent megfelel a GDPR követelményeinek, ami 2018. május 25-től érvényes. Biztonsági szakértők és fejlesztők csapata dolgozott azon, hogy megerősítsék a védelmet és felhívták a figyelmet az adatvédelem fontosságára, valamint arra, hogy a dolgozóink tartsák be az ezzel kapcsolatos szabályokat a GDPR előírásával összhangban. Fontos számunkra, hogy ügyfeleinket kellő időben értesítsük a legújabb fejlesztésekről.
Tudjon meg többet a LiveAgent és a GDPR-ról!
Milyen információkat gyűjtünk? E-mail címeket és Google felhasználók adatait gyűjtjük.
Hogyan használjuk fel az információkat? A Google felhasználók postaládájába lépünk be ezekkel az információkkal, hogy feldolgozzuk az e-mailjeiket és jeggyé alakítsuk azokat.
Hogyan osszuk meg az információkat? Nem osztunk meg információkat harmadik féllel.
A Google API-ról beérkező információk a Google API Services User Data Policy szerint kerül felhasználásra, beleértve a Korlátozásra irányuló követelményeket is.
Képviselők keresztmunkájának felismerése
Az adott szöveg LiveAgent élményekkel és az általuk nyújtott előnyökkel, valamint kapcsolattartási lehetőségekkel kapcsolatos irányelveket és információkat tartalmaz. Emellett megemlíti a LiveAgent által kínált funkciókat, vállalati információkat, partnerekkel való együttműködést és a hírlevélre történő feliratkozási lehetőséget.
A LiveAgent lehetővé teszi az ügyfélszolgálat hatékonyabb kezelését, különböző szoftverekkel, mint a VoIP telefonrendszerek, az e-mail kezelő szoftverek, a bejövő call center szoftverek és az önkiszolgáló szoftverek. Az oldal számos szolgáltatást kínál, mint az ajánlatkérést, támogatást, adatmigrációt és rendszer állapotot. A blogon, szójegyzékben, akadémiában és egyéb tartalmakban további információkkal és sablonokkal találkozhat. A LiveAgent partnerekkel is együttműködik, az oldalon pedig címkék segítenek a navigálásban.
Helpdesk szoftver az utazási ipar számára
Az azonnali élő chat szoftver lehetővé teszi, hogy valós időben oldják meg az ügyfelek problémáit és boldoggá tegyék őket. A LiveAgent használata könnyebbé teszi az életet és segít boldogabbá tenni az ügyfeleket. A szoftver lehetővé teszi, hogy egyszerre több érdeklődő vagy segítségre szoruló ügyfelet kezeljenek.
Általános Adatvédelmi Rendelet
A LiveAgent a vállalkozások számára egyszerű és hatékony kommunikációs megoldást biztosít az ügyfelekkel való kapcsolattartásra. Az ügyfélélmény javítása és a visszajelzések szerzése rendkívül fontos, ezért a felmérések, visszajelzési dobozok és a cég értékelési oldalai mind segítenek a visszajelzés beszerzésében. Az ügyfélszolgálat fontos része a vállalkozásoknak, és magas szintű tréningre van szükség az alkalmazottak számára, az empátia javítása kulcsfontosságú. A LiveAgent a GDPR előírásainak teljes mértékben megfelel, a problémakövető szoftverek pedig segítik a problémák hatékony kezelését és az ügyfélelégedettség növelését.
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.