Több, mint 17 000 ügyfél érzi úgy, hogy adatai a LiveAgentnél biztonságban vannak. Az adatok biztonsága a legfontosabb tényező a számunkra. Különböző biztonsági funkciókat ötvözünk, annak érdekében, hogy az ügyfél, dolgozói és üzleti adatok mindig védve legyenek és ügyfeleink bizonságban tudhassák személyes adataikat, a kommunkációjukat és az üzleti adataikat.

Termékbiztonság

Azonosítás 2 lépésben
A 2 lépéses azonosítás bizonságosabbá teszi az ön LiveAgent fiókját. Amikor a két lépéses azonosítás életbe lép, minden a fiókjába történő bejelentkezésnél egy kódot használ, amit a Google Azonosító applikációban adott meg. A 2 lépéses azonosítás segít önnek, hogy illetéktelenek ne tudjanak belépni, akkor sem, ha ismerik az ön jelszavát.

HTTPS titkosítás
Minden LiveAgentnél levő fiók egy biztonságos kapcsolati rendszerben van, és HTTPS protokollt használ. A biztonságos hipertext átviteli protokoll (HTTPS) a HTTP egy biztonságosabb verziója, egy olyan protokoll, ahol az adat az ön böngészőjéről arra a weboldalra kerül, amihez ön kapcsolódott. Ez azt jelenti, hogy minden kommunikáció ön és a LiveAgent között titkosított, beleértve az élő csevegést és az e-maileket is.

Hitelesítő adatok biztonsága
Mi a legújabb lehetőségeket alkalmazzuk az ön bejelentkezési adatai és jelszavai védelme és felhőben való tárolása tekintetében.

IP & és hálózati tilalmak
A LiveAgent ügynöki panelje úgy van kialakítva, hogy csak bizonyos IP címekről lehet belépni.

API biztonság
LiveAgent REST API használata kizárólag az arra jogosultak számára lehetséges, felhasználói név és jelszóval vagy felhasználói név és API tokennel.

SPAM szűrés
A LiveAgent egy intelligens, folyamatosan megújuló és a szűrési kapacitását fejlesztő SPAM filterrel rendelkezik.

Mindezen felül rendelkezünk egy bug bounty program is, amely által független kutatásokat végzünk, hogy applikációnkat még védettebbé tegyük.

Az adatközpont biztonsága

A létező legjobb gyakorlatot alkalmazva biztosítjuk adatai védelmét és integritását. A LiveAgent szervereket a tier IV or III+, PCI DSS, SSAE-16, or ISO 27001 biztosítják. A mi biztonságért felelős csapatunk a legújabb trendet követi és aktívan reagál a védelmi vészjelzésekre és a biztonságot veszélyeztető eseményekre.

Fizikai biztonság

FelszereltségSzerver környezet
A LiveAgent szervereket a tier IV or III+, PCI DSS, SSAE-16, or ISO 27001 biztosítják. Az adatközpont létesítményei redundáns tápegységeket alkalmaznak, mindegyik UPS-sel és tartalék generátorral van ellátva.
Online biztonságBiztonsági zónák
A mi adatközpontjaink egy többszintű biztonsági zónával rendelkező biztonsági rendszerrel, a nap 24 órájában elérhető biztonsági személyzettel, CCTV videó figyelővel, multifaktoros biometrikus hozzáférési ellenőző azonosítóval, zárakkal és biztonsági riasztórendszerrel vannak ellátva.
MonitorozásSzerver & Eszközfigyelés
Minden szolgáltató hálózat, hálózati eszköz és áramkör folyamatos ellenőrzés alatt áll és a LiveAgent dokumentálja ezeket. A szerverparkokon kívül a fizikai biztonságot, a teljesítményt és az internetkapcsolatot vagy az Amazon/ Linode szolgáltatást a szolgáltatást nyújtók ellenőrzik.
HelyszínAdatközpontok találhatók az Amerikai Egyesült Államokban, Európában és Ázsiában.
A LiveAgent számos adatközpontban tud adatot tárolni, az ön igényének illetve a földrajzi elhelyezkedésének megfelelően., az Amerikai Egyesült Államokban, Európában vagy Ázsiában. Az ügyfeleink meghatározhatják, hogy adataikat kizálólag az USA-ban vagy Európában szeretnék-e elhelyezni.

Hálózati biztonság

A hálózatunk redundáns tűzfallal, a legjobb minőségű router technológiával, biztonságos HTTPS-sel, nyilvános hálózatra való adatátvitellel és behatolásvédelmi hálózattal és / vagy behatolásmegelőző technológiával (IDS/IPS) rendelkezik, ami monitorozza és/ vagy blokkolja a rosszindulatú adatforgalmat és a hálózati támadásokat.

Hálózati biztonság

FelépítésA biztonsági zónáink felépítése
A mi hálózatunk biztonsági szempontból számos biztonsági zónából áll. Az érzékenyebb rendszerek, mint az applikáció szerverek és adatbázis szerverek a legmegbízhatóbb zónában találhatók. Más rendszerek, mint pl. a terheléselosztás az érzékenységüknek megfelelő zónában vannak elhelyezve, funkcióik, információ kategóriájuk és kockázati tényezőik alapján.
Harmadik fél általi behatolási tesztHarmadik fél általi biztonsági vizsgálat
A kiterjedt belső szkennelésen és tesztelésen kívül a LiveAgent harmadik felet, – biztonsági szakértőt, kutatót – is alkalmaz és velük biztonsági ellenőrzést és széleskörű behatolási teszteket végeztet.
Hálózat sebezhetőségének tesztelése

Sebezhetőség tesztelése
A hálózat biztonságának szkennelése mélyebb betekintést és gyors azonosítást tesz lehetővé, a nem megfelelő vagy potenciálisan nem biztonságos rendszerekkel kapcsolatban.
DDoS csökkentéseDDoS csökkentése
Az ágazatban vezető infrastruktúrát használunk, hogy kivédjük és csökkentsük a szolgáltatásmegtagadási támadásokat.
TitkosításKommunikáció titkosítása
Az ön és a LiveAgent szerverek közötti kommunikáció az iparág legkiválóbb HTTPS és megbízható szolgáltatők listáján szereplő szolgáltatók (TLS) által nyújtott, nyilvános hálózat által titkosítottak.

Katasztrófa utáni helyreállítás, biztonsági mentés és redundancia

Többszintű háttértámogatási és katasztrófa helyreállítási stratégiával rendelkezünk. Háttértámogatást nyújtunk, és majdnem azonnali, különböző időpontokban készült snapshotokat készítünk, és sok másolatot őrzünk biztonságos körülmények között a különböző szervereken. A mi katasztrófa helyreállító programunk biztosítja, hogy a szolgáltatás folyamatos maradjon és könnyen helyreállítható legyen katasztrófa esetén.

A mi redundancia felépítésünk kizár minden hibalehetőséget. Széleskörű háttértámogatással kombinált rendszerünk biztosítja, hogy az ügyféladatok ismételten előhívhatók legyenek.

EU GDPR

A LiveAgent megfelel a GDPR követelményeinek, ami 2018. május 25-től érvényes. Biztonsági szakértők és fejlesztők csapata dolgozott azon, hogy megerősítsék a védelmet és felhívták a figyelmet az adatvédelem fontosságára, valamint arra, hogy a dolgozóink tartsák be az ezzel kapcsolatos szabályokat a GDPR előírásával összhangban. Fontos számunkra, hogy ügyfeleinket kellő időben értesítsük a legújabb fejlesztésekről.

Tudjon meg többet a LiveAgent és a GDPR-ról!

Google Oauth és Google adatok

Milyen információkat gyűjtünk?>
E-mail címeket és Google felhasználók adatait gyűjtjük.

Hogyan használjuk fel az információkat?>
A Google felhasználók postaládájába lépünk be ezekkel az információkkal, hogy feldolgozzuk az e-mailjeiket és jeggyé alakítsuk azokat.

Hogyan osszuk meg az információkat?>
Nem osztunk meg információkat harmadik féllel.

A Google API-ról beérkező információk a Google API Services User Data Policy szerint kerül felhasználásra, beleértve a Korlátozásra irányuló követelményeket is.

Kapcsolódó cikkek
LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Közösségi média szoftver

A marketing text was provided for summarization, but the actual text content was not provided for summarization in Hungarian.

Növelje a vásárlói kapcsolatot a testre szabott összcsatornás támogatással. Hagyjon vásárlóinak nagyszerű érzést minden alkalommal, amikor a vállalatával lépnek interakcióba.

Növelje a kapcsolatot a LiveAgent-tel

Testreszabás és gyorsaság növeli a vásárlói kapcsolatot. A LiveAgent-tel több platformon elérhető támogatást nyújthat, és beépített CRM segíti a testreszabott szolgáltatást. A vásárlói hűség és hatékonyság is mérhető.

Szüksége van konkrét válaszokra a szoftverünkkel kapcsolatos konkrét kérdésekre? Vegye fel velünk a kapcsolatot és mi közvetlenül megkeressük Önt a válaszokkal.

Ajánlatot kér?

LiveAgent szoftver: egyszerű használat, jó ár-érték arány, több csatornás kommunikáció és támogatás. BizAway utazásszervező platform: különböző támogatási csatornák, beleértve e-mailt, telefonhívást és élő csevegést. Mindkét szolgáltatás célja a hatékony ügyfélszolgálat és kommunikáció.

A legjobb ügyfélszolgálat az, amelyik egy ütemet sem hagy ki. Ügyfélszolgálati ügynöki képzési ellenőrzőlistánkkal győződjön meg arról, hogy munkatársai mindenre készen állnak.

Ügyfélszolgálati ügynökképzés ellenőrzőlista

Az ügyfélszolgálati ügynököknek fontos megérteniük a munkajelentési elveket, hogy pontosan dokumentálhassák munkájukat és elkerülhessék a hibákat. Ehhez érdemes elolvasni a vállalat munkajelentési szabályzatát. Emellett fontos a műszakok, jelenlét és értekezletek hozzáadása a vállalati naptárhoz, hogy mindenki tisztában legyen a tervezett programokkal. Ehhez hozzon létre egy céges naptárt és ossza meg a csapat tagjaival.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x