Ügyfélpanasz kezelő rendszer

Az ügyfélpanaszok az ügyfélszolgálat egyik legnagyobb kihívása, amellyel minden vállalkozásnak szembe kell néznie. A panaszkezelő szolgáltatás strukturált problémamegoldó folyamat segítségével kezeli az ügyfelek panaszait. Ha az ügyfelek elégedettek az ügyfélszolgálattal, akkor az pozitív hatással lesz a vállalkozásra. Ismerős a helyzet? Használja az ügyfélpanasz kezelő rendszert a problémák kezelésére.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót