Használja ki maximálisan a jelenlegi ügyfélszolgálati szoftverje kapacitását és növelje ügyfelei elégedettségét a LiveAgent széleskörű inrgrációinak, plug-injeinek és applikációinak a kínálatával.
A Magenta teljes körű üzleti megoldásokat biztosít a telekommunikációs szolgáltatások területén Ausztriában.
A VIPTel egy szlovák VoIP-szolgáltató, amely komplex hívásszolgáltatásokat kínál üzleti ügyfelek számára.
A VNet egy több mint 17 éve működő távközlési szolgáltató vállalat.
A DID Logic működése az adatok útvonalának helyi meghatározásán és az átviteli eszközök rendkívül sűrű összekapcsolási környezetén alapul.
A Fayn az első cseh szolgáltató, amely VoIP-szolgáltatást biztosít. 2002 óta működnek.
A Telsome egy telefonszolgáltató azoknak a vállalkozásoknak, amelyek a minőségre és a fejlődésre koncentrálnak.
Az Actio egy VoIP-szolgáltató, amely telekommunikációs megoldásokat kínál otthoni és üzleti célokra: virtuális alközpontot, virtuális faxot.
A Fieber üzleti internettel, telefon- és felhőszolgáltatásokkal segíti a vállalkozókat.
A Megafon az első előre fizetett internetes telefonszolgáltatás otthoni és üzleti felhasználók számára Bulgáriában.
A Teletek egy svéd szolgáltató, amely felhő alapú telefonközpontokat biztosít mobil MEX kiterjesztésekkel.
A Sipgate egy VoIP szolgáltató, amely 2004 óta kínál teljeskörű telekommunikációs szolgáltatásokat.
A Modulus egy VoIP (Voice over Internet Protocol – Internetprotokoll feletti hangátvitel) szolgáltatásokat nyújtó vállalat.
A Vanilla Telecoms egy vezető internetszolgáltató és kiváló minőségű SIP-szolgáltató Máltán.
A CloudItalia egy olasz távközlési vállalat, amely VoIP-hívásszolgáltatásokat is nyújt üzleti ügyfelek számára.
A Placetel egy német VoIP-szolgáltató, amely mind az 5200 német helyi hálózat telefonszámait kínálja.
Hozza magával a Zoho Mail-t a LiveAgent-be
A TelcaVoIP egy globális VoIP szolgáltató, amelynek székhelye Olaszországban található és nemzetközi szinten 6 kontinensen kínálja szolgáltatásait.
Kövesse és hozzon létre felméréseket az ügyfelek visszajelzéseihez
Vállalkozás kezelés kis vállalkozások számára
Használja ki a Google Űrlap frissítéseit és visszajelzéseit
Összekapcsolja üzenetküldő platformját és kezeli ügyfeleit
Fizetés feldolgozás a help desk-en belül
Számlák kezelése, számlázás, jelentések és egyebek
A ShipStation segít az eshop megrendelések és szállítások kezelésében
Kezelje marketing kampányait
Egy ügyfélkapcsolat kezelő integráció
A MySQL lehetővé teszi az eshop készletek kezelését az Ön irányítópultján
Gondoskodjon ügyfeleiről, hívásokról és szöveges üzenetekről
Az Insightly más CRM képességeket hoz az irányítópultjába
Kezelje e-mail kampányait a Sendy-vel
Az iFON egy innovatív telekommunikációs szolgáltató amely mindenhol elérhető az interneten.
Az O2 jelenleg a legnagyobb integrált telekommunikációs szolgáltató Csehországban és Szlovákiában.
A PayPal értesítéseket küld az ügyletekről és az ügyfelekről
Call center szolgáltató help desk-hez
A Swan gyorsan fejlődő szlovák telekommunikációs szolgáltató.
A DoorVaani egy VoIP-szolgáltató, amely 2011 óta széles választékban kínál termékeket és szolgáltatásokat.
A ThinQ egy amerikai VoIP szolgáltató, amely üzleti ügyfelek számára nyújt telefonszolgáltatásokat.
Előnyös űrlapkészítő az irányítópultján
A Monday egy multifunkcionális szoftver, amely megkönnyíti az életét
A ClickSend segít kezelni a szöveges üzenetek automatizálását és még sok mást
Az Asana segít a projektek menedzselésében
A WooCommerce integrálása lehetővé teszi e-boltja kezelését
A Google Naptár integrálásával minden fontosat megtalál az irányítópulton.
A Flowroute a felhőalapú kommunikáció vezető szolgáltatója. Tudjon meg többet a Flowroute VoIP és a LiveAgent összekapcsolásáról és annak előnyeiről.
A Voyced egy európai VoIP-szolgáltató, amely világszerte több mint 165 országban működik.
A Virtuális Globális Telefon virtuális helyi telefonszámokat nyújt 60+ országban. Tudjon meg többet a virtuális globális telefon integrációjáról a LiveAgentben.
A Mobex professzionális telekommunikációs szolgáltatást biztosít, amely összeköti vállalatát a világgal.
A Benemen a felhőalapú integrált telefonálási megoldások vezető újítója.
A ComTalk egy telekommunikációs vállalat, amely VoIP-szolgáltatást kínál az ügyfeleknek.
A Google Címtár kényelmesen a LiveAgent irányítópultján
A VoipTiger egy VoIP-szolgáltató, amely teljes VoIP-megoldást biztosít az irodában, a call centerben, otthon és útközben.
Ügyfélkapcsolat-menedzsment a LiveAgent irányítópultján
Kövesse nyomon CRM-szoftverét a Vtiger integrációjával
Kezelje munkafolyamatait az irányítópultról
Javítsa ügyfelei ügyfélszolgálati élményét a Vohippo integrációjával.
Kezelje az értékesítési és a marketing célú automatizálásait
Kezelje ügyfélkapcsolatait az Infusionsoft integrációval
Lépjen kapcsolatba ügyfeleivel az Instagramon a LiveAgent-en keresztül
Kezelje ügyfélkapcsolatait
Kezelje ügyfélkapcsolatait egyetlen szoftverrel
Kezelje a HubSpot munkafolyamatokat az irányítópultról.
Hozzon létre, szerkesszen és osszon meg Google tablázatokat
Csatlakoztassa a GoTrunk VoIP-t a LiveAgent-hez, és használja ki a LiveAgent call center teljes potenciálját.
A Nexmo egy API platform, amely megkönnyíti a vállalkozások számára, hogy forradalmi kommunikációs élményeket biztosítsanak ügyfeleik számára.
Csatlakoztassa a VoIP.ms-t a LiveAgent call centerhez, hogy világszerte hozzáférhessen.
Csatlakoztassa a TeleCube VOIP-et, és javítsa azonnal a call centerben nyújtott támogatást.
Kezelje az űrlapokat és gyűjtsön adatokat
Csatlakoztassa chatbotját, és kövessen nyomon mindent, ami fontos
Kezelje Trello-feladatait könnyebben.
Biztosítson nagyszerű call center élményt VOIP segítségével – Twilio integráció a LiveAgent-ben.
Kövesse nyomon Facebook-lead-jeit és ügyfeleit a LiveAgent-ben.
Mi a Pabbly Connect? A Pabbly Connect egy olyan integrációs platform, amely nem korlátozza a felhasználókat az automatizálási munkafolyamatban. Lehetővé teszi a manuális feladatok teljes automatizálását munkafolyamatokon keresztül. Egyszerűen elindíthat egy új munkafolyamatot úgy, hogy kiválaszt egy opciót, és tovább finomítja azt szűrők, műveletek és mezők hozzáadásával. Mostantól a LiveAgent több mint 400 alkalmazással integrálható. … Tudjon meg többet!
Kövesse nyomon közösségi médiafiókjait, elemezze a mutatókat és tartsa a kapcsolatot a LiveAgent Socialbakers integrációjával.
Integrálja a legnépszerűbb levelezőprogramot a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftverébe.
Javítsa ügyfélszolgálatának teljesítményét a Klaus segítségével
Kezelje CRM-át a Salesflare-el
Kezelje a projekt és feladat menedzsmentet a ClickUp integrációval.
Vegye kézbe az e-mail automatizálását az ActiveCampaign segítségével.
Tarsa kézben a pénzügyi menedzsmentjét és ügyeljen számlázására a ChargeDesk segítségével.
Könnyedén migrálhatja az adatokat a heli és a felhőalapú ügyfélszolgálati rendszerek között
Regisztráljon új ajánlatokat, vagy tekintse megl a PipeDrive információkat a jegy részletei panelen.
Készítsen adatelemzést, ossza meg és ágyazza bele a LiveAgentbe.
Ütemezze találkozóit és videókonferenciáit a Vectera-val.
Hozzon létre lenyűgöző játékoldalakat a SpringBuilder segítségével.
Kövesse nyomon a jegyek megoldására és a tudásbázis cikkeinek szerkesztésére fordított időt.
Növelje termelékenységét időkövetéssel, jelentésekkel és ütemezéssel.
A Klaviyo segítségével személyre szabott és hatékony üzeneteket juttathat el közönségéhez.
Az LDAP lehetővé teszi kollégák importálását az LDAP könyvtárából a LiveAgentbe.
Szűrje a beérkező e-maileket a LiveAgent programban a SpamAssassin spamszűrőjével. A spamként megjelölt e-mailek továbbra is megtalálhatók a spamként megjelölt jegyekben.
Keltsen életre statikus beszélgetéseket animált GIF-ekkel a Giphy használatával a LiveAgent kezelőfelületén.
Használja a LiveAgent élő chat gombjait a Joomla! webhely.
A NetCrunch figyelmeztetéseket jegyekként közöl a LiveAgent kezelőfelületén.
Okos telefonrendszer kimenő call center funkcióval és natív LiveAgent integrációval.
A Highrise segít nyomon követni a korábbi ügyleteket és/vagy problémákat ügyfeleivel.
A SharpSpring lehetővé teszi a kapcsolattartási adatok automatikus szinkronizálását mindkét platformon.
Helyezzen el egy élő chat gombot az Adobe Business Catalyst webhelyére a LiveAgent segítségével.
Az integráció alapvető funkciói közé tartozik az élő chat, az ügyfélszolgálat és az offline üzenetküldés.
Helyezze el a LiveAgent élő chat gombjait az ExpressionEngine weboldalaira.
Helyezze el a LiveAgent élő chat gombjait a GoDaddy weboldalaira.
Helyezze el a LiveAgent élő chat gombjait a Squarespace weboldalaira.
Helyezze a LiveAgent élő chat gombjait a uKit weboldalaira.
Helyezze el a LiveAgent élő chat gombjait a Web.com weboldalaira.
Helyezze a LiveAgent élő chat gombjait a Weebly weboldalaira.
Helyezze el a LiveAgent élő chat gombjait Wix-weboldalaira.
A LiveAgent lehetővé teszi, hogy élő chat gombokat helyezzen el a Wordpress weboldalain.
Helyezze a LiveAgent élő chat gombjait a 3dcart weboldalaira.
Helyezze el a LiveAgent élő chat gombjait a Bigcommerce weboldalaira.
Helyezze a LiveAgent élő chat gombjait a CoreCommerce weboldalaira.
Helyezze el a LiveAgent élő chat gombjait a CS-Cart áruháza weboldalaira.
Helyezze el a Live Agent élő chat gombjait a Fortune 3 áruháza weboldalaira.
Lehetővé teszi a Magento 2 widget hozzáadását a jegyekhez.
Helyezze a LiveAgent élő chat gombjait az Opencart áruház oldalaira.
Helyezze el a LiveAgent élő chat gombjait az Oxatis áruháza weboldalaira.
Helyezzen el élő chat gombokat a Post Affiliate Pro partnerprogram paneljére és a regisztrációs oldalakra.
Helyezze a LiveAgent élő chat gombját a Prestashop webhelyére.
Adja hozzá a LiveAgent élő chat gombját a Shopify weboldalához.
Helyezze el a LiveAgent élő chat gombját a Volusion weboldalára.
Helyezze a LiveAgent élő chat gombját az Xcart áruházába.
Használja a potenciális ügyfelek generálásához, az ügyfélszolgálathoz és a visszajelzéshez.
Gyűjtse össze és kövesse nyomon a CSAT, NPS és CES mutatókat felmérések segítségével.
Konvertálja a Facebook üzeneteket és megjegyzéseket jegyekké.
Figyelje a tweeteket és a kulcsszavakat. Konvertálja márkája összes megemlítését jegyekké.
Kapjon értesítéseket a Slack-ben az összes új LiveAgent-jegyről és egyebekről.
Kezelje ügynökeit és osztályait új feladatok és munkaidő-táblázatok létrehozásával, amikor új ügyfelek regisztrálnak a LiveAgentbe.
Törölje és térítse vissza a kifizetéseket a LiveAgent-ből.
Állítson le és térítsen vissza kifizetéseket a LiveAgent-ből.
Adjon hozzá ügyfeleket a levelezési listáiba a LiveAgenten belül.
Iratkoztassa fel és iratkoztassa le ügyfeleit levelezőlistáiról a LiveAgent irányítópultjából.
Iratkoztasson fel és iratkoztasson le felhasználókat a levelezési listáiról a LiveAgent irányítópultján belül.
Kövesse nyomon az élő chat kommunikáció eseményeit.
Azonnali együttműködés magánszemélyek és vállalkozások számára megosztható videók, GIF-ek és képernyőképek segítségével.
Csatlakoztassa a Zapier-t a LiveAgent-fiókjához, hogy az összes kedvenc eszközét felhasználhassa a LiveAgent-ben.
Lehetővé teszi az értekezletek idejének egyszerű ütemezését.
Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..