Partner
Ha hozzá szeretné adni az egyik chat gombját az ExpressionEngine-hez, akkor ezt könnyen megteheti úgy, hogy a gomb kódját beilleszti a fejléc- vagy láblécfájlba.
- Először is, másolja a kívánt chat gombot a LiveAgent-be.
- Keresse meg a Konfiguráció> Chat> Chat gombokat, szerkessze meg a kiválasztott gombot, és másolja ki az integrációs kódot.
- Ezután keresse meg az Expression Engine-ben a Dizájn> Sablonok> Szerkesztés> globális elemet, és válassza ki a fejléc vagy lábléc fájlt. Példánkban a lábléc fájllal dolgozunk. Illessze be a kódot a kódterületre:

- És kész is! Mentse el a módosításokat a Frissítés gombbal, és webhelye mostantól integrálva van a gombbal. A gomb a beállításai alapján jelenik meg.
Mi az a ExpressionEngine?
Az ExpressionEngine egy tartalomkezelő rendszer, amelynek segítségével weboldalt vagy fórumot hozhat létre. Elég robusztus, erőteljes biztonsági rendszerrel rendelkezik, ráadásul teljesen testreszabható.
Hogyan használhatja?
A LiveAgent lehetővé teszi, hogy élő chat gombokat helyezzen el az ExpressionEngine weboldalain.
Frequently asked questions
Milyen előnyei vannak az ExpressionEngine használatának?
- felhasználóbarát - nagy biztonság - sokféle kiegészítő/bővítmény
Hogyan integrálhatja az ExpressionEngine-t a LiveAgentbe?
Íme néhány lépés az élő csevegés gomb integrálásához: 1. Regisztráljon / Lépjen be a LiveAgent fiókjába 2.Kattintson a Konfigurációkra -> Chat -> Chat gomb 3. Chat létrehozása vagy testreszabása gomb 4. Másolja ki a HTML kódot a LiveAgentből 6. Helyezze be a kódot az ExpressionEngine-be (Dizájn-Sablonok-Szerkesztés-Globális-lábléc/fejléc-Beillesztés-Mentés)
Képek másolása és beillesztése
A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver hatékonyabbá teszi az ügyintézést és növeli a vásárlói elégedettséget. A szolgáltatás széles választékot kínál az önkiszolgáló, panaszkezelő és bejövő hívások kezelésére. Az árak és funkciók szintén széles skálán mozognak, de számos díjjal és tanúsítvánnyal rendelkezik, és partnerekkel dolgozik együtt. A LiveAgent lehetővé teszi a cégprofilok létrehozását, az ügyfél űrlap segítségével pedig könnyen információt lehet gyűjteni az ügyfelekről.
Beépített Csevegés Nyomonkövetés
A LiveAgent a legjobb eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz, javítja az ügyfélszolgálat hatékonyságát és növeli a vásárlói elégedettséget. Az élő csevegés a vállalkozások által használt népszerű szolgáltatás, különösen az értékesítés és az ügyfélszolgálat területén. A LiveAgent csevegési rendszer segítségével a kérdésekre időpontos válaszokat lehet adni. A LiveAgent egyszerűen használható, megbízható és kedvező árú választás minden vállalkozás számára.
A LiveAgent széleskörű lehetőségeket kínál az ügyfélszolgálat és a kommunikáció terén. Az ingyenes próbaidőszak bankkártya nélkül elérhető. Az élő chat funkciók és az AI-alapú chatbotok segítenek gyors válaszok biztosításában és az értékesítés növelésében. Az autóipar számára ügyfélszolgálati szoftver is elérhető.