Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Gyűjtsön több potenciális ügyfelet az élő csevegéssel.

Vigye az ügyféllel való elkötelezettséget
a következő szintre a LiveAgent segítségével

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
Általuk használt
logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar

Helló, John vagyok, miben segíthetek?

Szeretném ellenőrizni a rendelésem állapotát.

Semmi gond, kérjük, adja meg megrendelésének azonosítóját.

Rendelési azonosítóm: GQ34566



Fedezze fel a piacon elérhető leggyorsabb élő chat-et

A LiveAgent Élő Chat szoftvere gyors, megbízható, jövedelmezőbbé teszi a vállalkozását, és segíti az ügyfélszolgálati csapatokat abban, hogy produktívabbak legyenek.

Készítsen azonnali kapcsolatokat a proaktív élő chat szoftverrel

Állítsa be az élő chatet úgy, hogy a weboldala látogatóit átkonvertálja fizető ügyfelekké másodpercek alatt. Az automatizálás révén az intelligens csevegési útválasztási lehetőségek lehetővé teszik a felhasználóknak, hogy olyan ügynökökkel csevegjenek, akik a legjobban képesek megfelelő típusú segítséget nyújtani számukra.

A LiveAgent fejlett funkcióival rengeteg időt takaríthat meg. Töltse ezt az időt a fontos dolgok fókuszálására — jelentőségteljes vásárlói kapcsolatok kiépítésére.

logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logo esky color
logó ügyfél usc
Peter Komornik

A LiveAgent kombinálja a kiváló élő chatet, a jegyrendszert és az automatizációt, ami lehetővé teszi számunkra a kivételes támogatás nyújtását vásárlóink számára.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Egyszerű weboldal integráció

A LiveAgent úgy készült, hogy megtakarítsa értékes idejét. Egy egyszerű (másolás és beillesztés) integráció másodpercek alatt összekapcsolja Önt az ügyfelekkel. A LiveAgent az új bejövő chat-eket a csapat megfelelő tagjaihoz irányítja, és dinamikusan alkalmazkodik a chat elérhetőségéhez, miközben ügynökök be- és kijelentkeznek a műszakuk során.

Mi az élő csevegést támogató szoftver?

Az élő csevegést támogató szoftver egy mag része egy komplex ügyfélszolgálati szoftvernek, ami lehetővé teszi az élő kommunikációt egy vállalattal az egyik oldalon és a közönséggel a másikon. A LiveAgenttel feltelepítheti az élő chat modult (vagy más szavakkal élő chat widget) weboldalán kevesebb, mint egy perc alatt és elkezdhet vásárlóival és jövőbeli ügyfeleivel beszélgetni.

Live Chat Software by LiveAgent

Milyen típusú élő chat szoftvert kínál a LiveAgent?

Az élő chat általában csak csevegési megoldást jelent, vagyis a kommunikáció csak üzenetküldő csatornákon keresztül zajlik. A csevegési megoldások azonban hang- és videokomponenseket is tartalmazhatnak. Az mit jelent? Nos, a klasszikus csevegőszolgáltatások mellett a cég videocsevegést is kínálhat.

A videocsevegés kiváló kiegészítője az internetes csevegésnek. Ez lehetővé teszi a kérdések hatékony megoldását képernyőmegosztással, ami nagyon hasznos a szolgáltatás-orientált iparágakban.

Hogyan működik az élő chat alkalmazás?

A webes chat szoftver egy ügyfélkommunikációs platform, amely zökkenőmentes ügyfélkommunikációt tesz lehetővé az ügyfélszolgálati csapatokkal. Amikor az ügyfél a csevegőalkalmazáson keresztül ér el, ügynökei új jegyet kapnak a LiveAgent univerzális postaládájába. Ennek eredményeként az ügynökök azonnal válaszolhatnak és javíthatják az ügyfelek elkötelezettségét.

Miért használják a vállalatok az élő chat szoftvert

Vásárlói azonnali válaszokat keresnek kérdéseikre. Az élő chat a leggyorsabb út a velük való kapcsolatba lépéshez.

Increase icon

Növelje az értékesítést

Csodálkozik miért hagyja el sok látogató a weboldalát anélkül, hogy az ügyfelévé válnának? Beszélgessen velük élőben és szerezze meg figyelmüket.

Tachometer icon

Növelje az elégedettséget

Oldjon meg minden vásárlói problémát, mielőtt bosszankodnának és más alternatívákat keresnének. Növelje az ügyfélélményt termékeivel.

Euro

Csökkentse a költségeket

Egy élő chat ügynök számos vásárlót tud kezelni egyszerre. A LiveAgent javítja produktivitását és a vásárlói elégedettséget.

Újragondoltuk a vállalatok beszélgetési módját az ügyfelekkel

Nézze meg, hogyan integráltuk az élő chatet egyetlen többcsatornás kommunikációs platformba. A LiveAgent egy ügyfélszolgálati chat szoftver, amely minden gyakori élő chat funkciót felkínál, amire csak szüksége lehet, ezen felül sok egyedi jutalmat tartalmaz, amit nem fog megtalálni egy másik szoftverben sem. A LiveAgent weboldal chat funkciója mindennel rendelkezik.

Fokozott funkcióinkkal lendületet adhat ügyfélszolgálatának

Állítson be szabályokat, amelyek automatikusan meghívják a látogatókat az online csevegésre, és a látogatókat ügyfelekké alakítják. A proaktív csevegési meghívások lehetővé teszik ügynökeinek, hogy kapcsolatba lépjenek a látogatókkal egy csevegőeszközön keresztül. A csevegési értesítések javítják az ügyfelek hűségét, mivel az ügyfelekkel való kommunikáció gyors és hatékony. Tudjon meg többet…

tour 03

Figyelje látogatóit, hogyan mozognak az Ön webhelyén, és interakcióba léphet velük. A webhelyfigyelő funkció lehetővé teszi az ügyfelek megtekintését, különösen az URL-eket, amelyeken tartózkodnak. Szükség esetén ügyfélszolgálati csapata bármikor kapcsolatba léphet egy potenciális ügyféllel. Tudjon meg többet…

Hagyja, hogy ügynökei elkészítsék válaszaikat, még mielőtt az ügyfél elküldené üzenetét. Ez a funkció lehetővé teszi az értékesítési csapat számára, hogy betekintést nyerjen a csevegés üzenetébe, miközben az ügyfelek gépelik azt. Ennek eredményeként értékesítési képviselői gyors megoldásokat kínálhatnak és javíthatják a felhasználói élményt. Tudjon meg többet…

Több nyelven nyújt támogatást? A LiveAgent lehetővé teszi, hogy beállítson egy preferált nyelvet a csevegőmezőhöz, így csillagos csevegési élményt nyújthat. Tudjon meg többet…

Megfizethető árak

A LiveAgent a legjobb értéket kínálja pénzéért az élő chat szoftver világában.

Jegy+Chat

Jegy+Chat

Az élő chat az alapértelmezett ügyfélszolgálat funkcionalitás tetején funkcionál.

29 /hó
All-Inclusive

All-Inclusive

Minden jegykezelő és élő chat funkció beépített hívásközponttal kibővítve.

39 /hó
How to choose the right live chat software

Hogyan válassza ki a megfelelő élő chat szoftvert

Az élő csevegő eszköz számos megoldásban jelen van, azonban Önnek olyan fejlett csevegési funkciókat kell keresnie, amelyek integrálódnak egy komplex ügyfélszolgálati ökoszisztémába. Válasszon 4 terv közül az Ön igényeinek megfelelően. Ha az élő csevegőalkalmazást szeretné használni, akkor a Jegy + Chat csomagunkat érdemes választania. Az All-Inclusive terv beépített felhő call center és videohívási szoftvert is kínál, és képes a közösségi média bejegyzéseinek letöltésére a LiveAgentbe.

Az élő chat, mint az ügyfélszolgálati szoftver része

A LiveAgent fejlett ügyfélszolgálati szoftverfunkciókat kínál, köztük egy hatékony jegyrendszert automatizálással, a közösségi média integrációját az Instagram és a Facebook szolgáltatással, call centert és támogató központot. Jelenleg több, mint 180 help desk funkció áll rendelkezésünkre!

tour 03

Az élő chat szoftver használatának előnyei

Increase icon

Növelje az átváltási rátákat

A megfelelő élő chat szoftver kiválasztása 29%-os növekedéshez vezethet az átváltási rátákban.

Decrease icon

Csökkentse a válaszidőt

Csökkentse drasztikusan a vásárlói kérelmek megoldásának idejét.

Cart icon

Csökkentse a bevásárlókocsi elhagyatottságát

Javítsa ügyfelei vásárlási élményét azáltal, hogy valós idejű segítséget nyújt.

Minden támogatási csatorna egy fedél alatt

A LiveAgent élő chat szoftvere több kommunikációs csatornával integrálódik, és közel 200 figyelemre méltó funkciót kínál.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

GYIK

Mi az élő chat ügyfélszolgálat?

Az élő csevegés gyors kommunikációs módot kínál az ügyféllel. Lehetővé teszi az ügyfélszolgálati ügynök számára, hogy azonnal válaszoljon nekik, és kielégítő megoldást nyújtsanak számukra. Az élő csevegés lényegében egy egyszerű csevegőablak, ahol az ügyfél és az ügyfélszolgálati ügynök kommunikál, hogy megoldja a vállalat által nyújtott termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatos konkrét problémát. Ez az ügyféltámogatás számos módjának egyike.

Hogyan működik az élő csevegés?

Az élő csevegés lehetővé teszi az ügyfél számára, hogy közvetlenül vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálati ügynökkel. Amint az ügyfél kapcsolatba lép egy ügynökkel az Élő csevegésen keresztül, azonnali a kommunikáció. Az élő csevegés miatt nincs szükség arra, hogy hosszú ideig várjon a válaszra. Az ügyfél kapcsolatba léphet az ügyfélszolgálati munkatárssal, ha rákattint egy chat gombra a webhelyén. Az ügyfelek kitöltenek egy egyszerű űrlapot és azonnal beszélgetést kezdeményeznek az ügyfélszolgálati ügynökökkel. Az élő csevegés lényegében egy csevegőablak, ahol az ügyfél és az ügynök kommunikál a probléma megoldása érdekében.

Miért van szüksége élő chatre?

Élő csevegésre van szükség az ügyfelek közvetlen ügyfélszolgálatának biztosításához. Az élő csevegés az egyik leggyorsabb és legkényelmesebb módszer arra, hogy ügyfelei gyorsan kapcsolatba léphessenek Önnel. Azáltal, hogy gyors módot nyújt nekik a kapcsolatfelvételre, növelheti megtérüléseit. Az ügyfelek mindig értékelik a gyors válaszokat a kérdéseikkel kapcsolatban, ez pedig növeli hűségüket és elégedettségüket is. A hűséges és elégedett ügyfél mindig nagyobb valószínűséggel vásárolnak a jövőben is és folyamatosan működteti vállalkozását.

Az élő chat növeli az eladásokat?

A yors és hatékony ügyféltámogatás biztosítja ügyfelei boldogságát és hűségét márkájához vagy cégéhez. Az emberek a mai világban nem elég türelmesek ahhoz, hogy megbízhatatlan támogatást várjanak. Gyors támogatásukkal növelheti azoknak a hűséges ügyfeleknek a számát, akik nagyobb valószínűséggel vásárolják meg a terméket vagy szolgáltatást a jövőben.

Hogyan tehetek élő chatet a weboldalamra?

Az élő csevegőszoftver lehetővé teszi a már meglévő gombok egyszerű testreszabását vagy saját létrehozását. A testreszabás után mindössze annyit kell tennie, hogy integrálja a gombot azáltal, hogy elhelyez (másol-beilleszt) egy generált kódot az oldalára.

Mi az az élő csevegés egy weboldalon?

Az élő csevegés olyan funkció, amely lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy valós időben kapcsolatba lépjenek és csevegjenek a vállalkozásokkal. Ha egy vállalkozással szeretne csevegni, egyszerűen keresse meg a csevegés gomb widgetet a webhelyén, és kezdjen el gépelni.

Fizetni fogok valaha a szoftver használatáért?

A LiveAgentnél örökre korlátlan ingyenes fiókot biztosítunk. 14 napos ingyenes próbaverziót is kínálunk minden előfizetésünkhöz. De a próbaidő lejárta után nem terheljük meg számlájáját. Csak leállítjuk a próbát. Ha azonban ezt követően továbbra is használni szeretné az előfizetéseket, akkor ki kell töltenie bankkártyájának adatait. A díjak az árazási tervünknek felelnek meg.

Mikor van értelme befektetni az élő chat szoftverbe?

Az Élő Chat szoftver mindig nagyszerű választás, ha megpróbál versenyelőnyt szerezni. Ha tisztességes webhelyforgalommal rendelkezik, és valós idejű támogatást szeretne nyújtani, akkor az élő csevegésnek mindig van értelme, függetlenül attól, hogy mennyire kicsi vagy nagy a vállalkozása.

Melyek az Élő Chat szoftver előnyei?

Az élő chat szoftver számos előnnyel jár, de a legfontosabbak ezek; megnövekedett értékesítés, jobb vásárlói élmény, jobb vevői elégedettség és hatékony ügyfélszolgálati munkafolyamat.

Melyek az Élő Chat szoftver közös jellemzői?

A legelterjedtebb élő csevegési funkciók közé tartoznak a sablon válaszok, a proaktív csevegés meghívói, a csevegés átvitele, a webhely látogatóinak nyomon követése, a csevegés elemzése, a korlátlan csevegési előzmények és a jegyek szétosztása.

Hogyan lehetek jó élő chat ügynök?

Ahhoz, hogy jó élő chat ügynök legyen, barátságosnak, türelmesnek, hozzáértőnek, alaposnak, segíteni hajlandónak és időhatékonynak kell lennie. Mint jó élő chat ügynök, meg kell győződnie arról, hogy ügyfelei mindig jó ügyfélszolgálatot kapnak.

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót