Élő chat szoftver

Emelje az ügyfelek elkötelezettségét
a következő szintre a LiveAgent segítségével

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
  • ✓ Bankkártya megadása nem szükséges    
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo

Hello, John vagyok, miben segíthetek?

Szeretném ellenőrizni a rendelésem állapotát.

Nem probléma, kérjük, adja meg rendelési azonosítóját.

Rendelési azonosítóm GQ34566

Élő chat szoftver az azonnali kapcsolatokhoz

Kiváló ügyfélélményt biztosít a LiveAgent élő chat platformjával. Hozzáférhet egy gyors élő csevegési widgethez és a fejlett funkciókhoz, amelyek minden ügyfélkapcsolatot gyerekjátékká tesznek. Változtassa a webhely látogatóit ügyfelekké, és valós idejű támogatással oldja meg az ügyfelek kérdéseit. Javítsa az ügyfelek elkötelezettségét egyetlen csevegőalkalmazással. Takarítson meg időt, és összpontosítson a fontos dolgokra a LiveAgent ügyfélszolgálati platformmal.

  • Élő chat szoftver az azonnali kapcsolatokhoz - Best Customer Success Software
  • Leader in knowledge management software
  • Leader in issue tracking software badge
  • Élő chat szoftver az azonnali kapcsolatokhoz - LiveAgent boasts the fastest chat widget on the market and has over 150M end-users worldwide. LiveAgent harnesses the power of a universal inbox, real-time live chat, built-in call center and a robust customer service portal.

Chat szoftver

Mi az az élő chat szoftver?

  • Az élő chat szoftver az ügyfélszolgálati szoftver része, amely lehetővé teszi az ügyfélszolgálati ügynökök számára, hogy valós idejű támogatást nyújtsanak az ügyfeleknek. Az élő csevegési widgetet könnyen elhelyezheti webhelyén. Javítsa a beszélgetési élményt, és növelje az online vállalkozások ügyfélmegtartási arányát. Hozzáférhet az egyik leghatékonyabb csevegési megoldáshoz, és lenyűgöző ügyfélélményt nyújthat.
  • Megnövekedett ügyfélmegtartási arány és ügyfélelköteleződés
  • A márkaépítés testreszabási lehetőségei és hatékony automatizálás
LiveAgent chat capabilities - mockup

Csevegési lehetőségek

Milyen élő csevegési szoftvert kínál a
LiveAgent?

A LiveAgent egy korszerű csevegőeszközt kínál. Prémium funkciókkal rendelkezik, amelyek segítségével az ügyfélszolgálati csapatok nagyszerű csevegési élményt nyújtanak. A legfontosabb funkciók közé tartozik az intelligens chat továbbítás, a proaktív csevegési meghívók, a látogatók követése és még sok más. A LiveAgent többnyelvű csevegőmodulja az egyik leggyorsabb a piacon.

A csevegéstámogató szoftver előnyei

  • Megbízható és gyors csevegés számos funkcióval
  • Hozzáférés korlátlan csevegési előzményekhez és jegyelőzményekhez
  • Chat-elemzési lehetőségek és nyomkövetési funkciók
  • Proaktív csevegési meghívók egyedi tervezési lehetőségekkel
Milyen élő csevegési szoftvert kínál aLiveAgent?

Élő csevegőszoftver a jobb ügyfél-elégedettségért

Javítsa webhelyét, és kezdjen beszélgetéseket a látogatókkal a modern üzenetküldő szoftvernek köszönhetően. Növelje az ügyfelek lojalitását a csevegési kérésekre adott gyors válaszokkal egy hatékony eszköznek köszönhetően. Tekintse meg, mit kapnak ügyfelei és ügyfélszolgálati csapatai a LiveAgent segítségével.

Finomítsa az ügyfél élményét a következőkkel:

  • Megbízható és gyors chat szolgáltatások
  • Megnövelt válaszidő
  • Gyorsabb ügyfélkérdések megoldása
LiveAgent support team view - mockup

A LiveAgent túlmutat a szokásos élő chat szoftvereken

A LiveAgent sokkal több, mint egy egyszerű élő chat szolgáltató. Fedezze fel ügyfélszolgálati platformunkat, amely minden fontos kommunikációs csatornát képes kezelni. Tudjon meg többet az alapvető funkciókról, és nézze meg, hogyan működnek.

Automatikus üzenetek

Keltse fel az ügyfelek figyelmét proaktív üzenetekkel, amelyek meghívják a webhelyböngészőket, hogy csevegjenek egy ügyfélszolgálati ügynökkel. Szabja személyre az üzeneteket, és hozzon létre egy személyre szabott élményt, amely ideális webhelye céljára. A proaktív csevegési meghívók olyan hatékony funkció, amely a webhely látogatóit fizető ügyfelekké változtathatja.

  • Hívja meg az ügyfeleket csevegésre automatikus üzenetekkel
  • Tegye a webhely látogatóit ügyfelekké a chat segítségével
LiveAgent proactive chat invitations - mockup

Látogatókövetés

Kövesse nyomon a webhely látogatóit, hogy lássa, hol töltik idejüket. A csevegés áttekintése megmutatja a webhely látogatóinak számát, az aktív ügynököket és az egyes folyamatban lévő csevegéseket. Használja a webhelyfigyelést a kedvenc URL-ek meghatározásához. Küldjön csevegőüzenetet a potenciális ügyfeleknek, ha segíteni szeretne nekik az útjukon.

  • Kövesse nyomon a webhely összes látogatóját és a folyamatban lévő csevegéseket
  • Határozza meg kedvenc oldalait, és lépjen kapcsolatba a látogatókkal

Üzenet-bepillantások

Készítse elő válaszait, mielőtt az ügyfél üzenetet küldene Önnek. A valós idejű gépelési nézet megmutatja, mit gépelnek az ügyfelek, mielőtt megnyomnák a küldés gombot. Használja ezt a hatékony funkciót a válaszok gyorsabb elkészítéséhez, vagy gyors kutatáshoz a témákról és az ügyfelekről. Ügyfélszolgálatot nyújthat páratlan sebességgel.

  • Tekintse meg az ügyfelek üzeneteit, mielőtt elküldené őket
  • Gyorsabban készítse el válaszait, és csökkentse a megoldási időt

Nyelvi lehetőségek

A LiveAgent beszélni tudja az Ön és ügyfelei nyelvét. Válasszon több mint 40 nyelv közül, hogy segítséget nyújthasson a különböző országokban. Szabja testre csevegőablakjait, és válassza ki az elsődleges nyelvüket. Ha több területen nyújt támogatást, minden csevegőmodult különböző nyelvi beállításokkal állíthat be.

  • Válasszon több mint 40 nyelvi lehetőség közül a csevegőablakokhoz
  • Hozzon létre csevegőmodulokat különböző nyelveken különböző célokra

Az élő csevegőszoftver előnyei
és az első lépések

00:00/05:51

Youtube video:

Rugalmas chat

Integrálja könnyedén chat funkciónkat

Az élő csevegőszoftver a webhelyhez tartalmaz egy élő csevegési widgetet, amelyet testreszabhat és elhelyezhet webhelyén néhány sor generált kóddal. A csevegési widget testreszabási beállításai lehetővé teszik a megjelenés megváltoztatását, az egyéni márkajelzés beállítását vagy a csevegés előtti űrlap létrehozását a kapcsolattartási adatok összegyűjtéséhez. Az ügyfelek a widgetre kattintva böngészhetnek egy webhelyen, és kapcsolatba léphetnek egy ügyfélszolgálati ügynökkel. A csevegőügynök az Android és iOS rendszerhez elérhető mobilalkalmazásból is válaszolhat.

Hogyan segíthet az élő chat szoftver a webhelyén
vállalkozásának?

A csevegő beszélgetések segíthetnek a kapcsolattartó központnak javítani az értékesítési folyamatot és felerősíteni online vállalkozásait

Takarítson meg többet

A LiveAgent leggyorsabb csevegőmodulja segítségével megbízhatóan és gyorsan megoldhatja a problémákat. Spóroljon az ügynök havi támogatási árain, és rövidebb idő alatt oldjon meg nagyobb mennyiségű csevegést.

  • Takarítson meg havi költségeket az ügynök számára a megfelelő árazási tervvel
  • Egy gyorsabb csevegőablak segítségével több ügyfelet kezelhet
Chart

17 – 30%

Költségek csökkenése

Az élő chat kommunikációs platformként való használata olcsóbb, mint a hívások, és gyorsabb, mint az e-mailek. Tapasztalja meg a költségek csökkenését a LiveAgent segítségével.

Keressen többet

Segítse ügyfeleit a vásárlási döntésekben, és ajánljon jobb termékeket. Váltson több webhelylátogatót fizető vásárlóvá. Növelje konverzióit egy egyszerű csevegőablak segítségével a webhelyén.

  • Erősítse meg értékesítési csapatát online chateléssel, és növelje az eladásokat
  • Segítsen az ügyfeleknek a vásárlási döntésekben, és azonnali válaszokat adjon
Chart

20%

A konverziós arány növekedése

Növelje konverziós arányát, és keressen többet egy jó csevegési stratégia használatával. Csevegőalkalmazásunk segítségével a látogatókat ügyfelekké alakíthatja, és növelheti a ROI-t.

Az ügyfelek elégedettsége

Növelje az ügyfelek hűségét, és használja a leggyorsabb csevegőmodult, hogy segítse ügyfeleit. Csökkentse a kosár elhagyását hasznos funkciókkal, és maradjon elérhető a webhelyet megtekintők számára, amikor böngészik.

  • Növelje a vásárlók általános elégedettségét 
  • Csökkentse a kosárelhagyást, és tegye a látogatókat vásárlókká
Chart

73%

Magasabb elégedettségi arány

Biztosítson személyre szabott beszélgetéseket ügyfelei számára. Teljes funkcionalitású élő csevegőszoftverünk segíthet az ügyfelek elégedettségében és a nagyszerű ügynöki élményben.

Takarítson meg többet élő csevegési szolgáltatáson

Válasszon egy nagyszerű szoftvert csevegési lehetőségekkel a megfelelő áron. Takarítson meg pénzt árkalkulátorunkkal, és szerezze meg a legjobb
értéket a csevegési funkciókért.

Medal

Kezdje el a LiveAgent használatát most!

Próbálja ki mindazt, amit kínálunk egy 14 napos ingyenes próbaverzióval

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
  • ✓ Bankkártya megadása nem szükséges    
  • ✓ Bármikor lemondhatja

Ajánlások

Szerezze be a LiveAgent
élő chat szoftvert, és csatlakozzon 7000 elégedett ügyfélhez

  • Roman Bosch
    Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.
    Hendrik Henze HEWO Internetmarketing
  • Razvan Sava
    Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.
    Rustem Gimaev Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ
  • Randy Bryan
    A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron
    David Chandler Volterman

Legjobb ár

Megfizethető árképzés

A LiveAgent a legjobb ár-érték arányt kínálja az élő chat támogató szoftverek világában.

$15 hónap

Jegy

  • Korlátlan jegyelőzmény
  • Korlátlan számú e-mail címek
  • Speciális jelentéskészítés
  • Ügyfélportál + fórum
$29 hónap

Ticket+chat

  • Minden a Jegyben, plusz:
  • Korlátlan számú chat gombok
  • Visszajelzés kezelése
  • Valós idejű látogatók figyelése
$0 hónap

Ingyenes

  • 7 napos jegytörténet
  • 1 chat gomb
  • 1 telefonszám
  • 1 email cím

Teljes útmutató a legjobb élő chat szoftverhez

Most, hogy van egy rövid ötlete arról, miért lehet hasznos az élő chat szoftver a cége számára, ássunk mélyebbre, hogy megtudjuk, hogyan használhatja ki ennek a hihetetlen eszköznek az erejét.

Mi az az élő chat szoftver?

Ez egy online csevegőszoftver, amely lehetővé teszi, hogy bárhonnan, valós időben kapcsolatba léphessen ügyfeleivel. Az élő csevegőszoftver nem csak lehetővé teszi ügyfelei számára, hogy gyorsan és könnyedén kapcsolatba léphessenek Önnel, hanem versenyelőnyt is biztosít, és hosszú távú benyomást kelt ügyfeleiben.

Az élő chat szoftverek típusai

Messze a legnépszerűbb és legszélesebb körben használt a csak szöveges élő chat szoftver. Ez a fajta élő ügyfélcsevegés olyan alkalmi csevegési élményt nyújt, amely az üzenetküldő alkalmazásokhoz, például a Facebook Messengerhez hasonlít.

Más típusú élő csevegési szoftverek közé tartoznak a video- és hangmegoldások. Az ügyfeleknek általában nem ezek a legkedveltebb módja annak, hogy kapcsolatba lépjenek a vállalkozással, de hasznosak lehetnek olyan összetettebb problémák kezelésében, amelyek mélyreható magyarázatot vagy videóbemutatót igényelnek.

Fontos megjegyezni, hogy sok csak szöveges élő csevegőalkalmazás lehetővé teszi a felhasználók számára a hangcsevegést vagy videocsevegést is.

Az élő chat szoftver jellemzői

Melyek az ilyen csevegési megoldások főbb jellemzői és funkciói? Vessen egy pillantást néhány olyan funkcióra, amelyeket a leghasznosabbnak találhat.

  • Proaktív üzenet – Ez egy kis felugró ablak, amely elindítja az interakciót a webhely látogatóival. Ez egy hatékony eszköz a megnyerő ügyfélélmény megteremtéséhez a kezdetektől fogva.
  • Előre beállított válaszok – Az előre konfigurált előre beállított válaszok elküldésével időt takaríthat meg a csevegőügynök és az ügyfél számára.
  • Látogatókövetés – Ez a csevegési funkció lehetővé teszi, hogy mélyebb betekintést nyerjen ügyfelei viselkedésébe, miközben lefelé haladnak az értékesítési csatornán.
  • Csevegés átirányítása – Az online csevegéseket átirányíthatják a szabad ügynökökhöz, amint beérkeznek, vagy irányíthatók részleg, szaktudás stb. alapján. Ez biztosítja, hogy az ügyfélszolgálati csapata még a legforgalmasabb napokon se legyen túlterhelve.
  • Valós idejű gépelési nézet – A pontosság és a válaszadási sebesség növelését teszi lehetővé, hogy az ügyfél betekintést nyerjen az üzenetbe, mielőtt az ügyfél elküldi azt.
  • Csevegés előtti űrlap – Hozzon létre egy egyéni űrlapot, amely lehetővé teszi a látogatói információk előzetes gyűjtését.
  • Mobiloptimalizálás – Manapság a mobileszközök nagy népszerűségnek örvendenek, mivel az azonnali és elérhető támogatás nyújtása növeli az ügyfelek lojalitását.
  • Testreszabási lehetőségek – Az élő csevegés widgetet beállíthatja webhelye kialakításának megfelelően, hogy jobban képviselje márkáját.
  • Jelentések és elemzések – Hatalmas mennyiségű adatot tanulmányozhat, mint például a csevegési előzmények, az ügynök teljesítménye, a látogatói adatok, a csevegésekkel töltött átlagos idő és még sok más. Ezen adatok nagy része elérhető a Google Analytics szolgáltatáson keresztül.
  • Chatbotok – Ez egy olyan típusú szoftver, amely szimulálja az emberi interakciókat, és válaszol az ügyfelek egyszerű kérdéseire. Még egy mesterséges intelligencia alapú chatbotot is bevezethet, amely jobban segíti ügyfeleit a természetes nyelvi feldolgozásban.

Az élő chat szoftver előnyei

Az élő csevegőalkalmazás használata drámaian javíthatja vállalkozása teljesítményét, miközben ügyfelei elégedettek és elkötelezettek maradnak.

Miért nem nézzük meg azokat a legjelentősebb előnyöket, amelyeket az élő chat szolgáltatás nyújthat vállalkozása számára?

1. Vásárlói élmény – Webhelyének látogatói rendkívül személyre szabott élményben részesülhetnek, miközben oda-vissza üzeneteket küldenek egy ügyfélszolgálati ügynöknek. A cégek hitelesebbnek és megközelíthetőbbnek tűnnek, ha élő chat-rendszeren keresztül valós időben beszélnek az ügyfelekkel.

2. 24 órás ügyfélszolgálat – A webhely látogatói akkor is küldhetnek csevegőüzenetet, ha egyik ügynök sincs online. Beállíthatja az élő csevegést úgy, hogy átirányítsa őket egy tudásbázisba vagy önkiszolgáló szolgáltatásba.

3. Megnövekedett internetes konverziók – Értékesítési csapata azonnal el tudja juttatni termékeit és szolgáltatásait a potenciális ügyfelekhez, miközben egy nyugodt, mégis professzionális, valós idejű beszélgetést folytat.

4. Hozzáférhető és vonzó – Az ügyfeleknek nem kell időt tölteniük az Ön elérhetőségi adatainak keresésével. Egyszerűen beírhatják kérdéseiket egy élő csevegésbe, és azonnal segítséget kaphatnak. Ezenkívül rendelkezhet egy többnyelvű chat widgettel, amely lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy anyanyelvükön kommunikáljanak.

5. Kapcsolatokat épít – Az ügynökök megfigyelhetik az ügyfelek hangnemét, így alkalmazkodni tudnak a helyzethez. Többet mutathatnak be személyiségükből, és bizalmi és segítőkész kapcsolatokat építhetnek ki.

6. Növeli a termelékenységet – Míg egy ügynök egyszerre csak egy telefonhívást tud kezelni, könnyedén cseveghet több webhelylátogatóval. Az olyan fejlett funkciókkal kombinálva, mint a sablon üzenetek vagy a csevegés automatizálása, tovább egyszerűsítheti a kapcsolattartó központ munkafolyamatát.

7. Megnövelt első kapcsolatfelvételi megoldás – Az ügyfélszolgálati képviselő gyorsan válaszol mind az új, mind a visszatérő felhasználók kérdéseire. Nincs szükség hosszú e-mailekre, ha az ügyfelek azonnal választ kaphatnak kérdéseikre.

8. Adatgyűjtés – Hatalmas adatmennyiség gyűjtése lehetővé teszi, hogy megalapozottabb döntéseket hozzon termékeivel és szolgáltatásaival, valamint értékesítési és marketingstratégiájával kapcsolatban.

9. Alacsony költség – A megbízható élő csevegési szolgáltatás megvalósítása sokkal költségkímélőbb, mint egy call center létrehozása.

10. Ügyfelei kedvenceaz ügyfelek több mint 81%-a elégedett az élő csevegési megoldással.

Az élő chat szoftver költségei a webhelyhez

Az élő chat szoftverek átlagos árát általában nehéz meghatározni. Ez nagymértékben függ számos tényezőtől, például, hogy előfizetéses szolgáltatásról van-e szó, az adott megoldás árképzési modelljétől, hány szolgáltatást tartalmaz stb.
Megállapíthatjuk azonban, hogy általában havi 16–150 USD közötti összeget fizethet ügynökenként.

Az élő chat szoftverek árképzési modelljei

Íme néhány példa a különféle árképzési modellekre, amelyek alkalmazhatók a webhely csevegőszoftvereire.

  • Jegyenként – minden olyan eseményért (jegyért) fizet, amely akkor generálódik, amikor egy ügyfél élő chaten kapcsolatba lép Önnel
  • Licencenként – ez a modell egy előfizetőt számít fel a szoftver minden felhasználója után
  • Eszközönként – a csatlakoztatott eszközök szerint fizet
  • Ügynökönként – minden egyes ügynök után fizet, aki a szolgáltatást használja, pl. ügynökönként egy hónapot fizet 
  • Modulonként – az Ön által használt modul alapján kell fizetnie

Hogyan válasszuk ki a legjobb élő chat szoftvert

Mindenekelőtt írja le, mire szeretné használni az élő chat szoftvert. Ez lesz az elsődleges módja az ügyfelekkel való kommunikációnak? Ez lesz a hajtóereje az üzleti ügyletek lezárásának? Győződjön meg róla, hogy kristálytiszta, hogy mi lesz az Ön által elfogadott élő csevegési szoftvermegoldás fő felhasználási módja. Ezután el kell döntenie, hogy melyik opció felel meg leginkább vállalkozása méretének, és hogy beépíthető-e más üzleti alkalmazásaiba. Ne felejtse el ellenőrizni azokat a korlátozásokat vagy funkciókat, amelyeket az élő csevegési szoftver nem támogat.

Íme néhány stratégia, amelyek segítenek eldönteni, hogy melyik online csevegési lehetőség felel meg leginkább az Ön igényeinek.

Támogatás

Egy gyakori kérdés jut eszünkbe. Tud-e segítséget kérni, amikor szüksége van rá? A megbízható támogatási csatorna létfontosságú ahhoz, hogy az élő csevegés élménye pozitív legyen. A technológiával a dolgok nagyon gyorsan délre fordulhatnak, és fontos, hogy gyorsan válaszoljon és segítsen, amikor csak szüksége van rá.

Fel/le méretezési képesség

Ahogy a vállalkozás növekszik, a csevegés mennyisége elkerülhetetlenül nőni fog vele. Élő csevegőszoftver-megoldást kell alkalmaznia, amelyet a kapcsolattartó központja igényei szerint növelhet vagy csökkenthet.

Szoftver korlátozások

Egyes szoftveropciók nem tesznek lehetővé sok testreszabást, mások pedig nem tesznek lehetővé olyan speciális funkciókat, mint a korlátlan csevegési előzmények, csevegési címkék vagy fájlmegosztás. Ön dönti el, hol hajlandó elviselni némi kellemetlenséget.

Együttműködési lehetőségek

Mennyi együttműködési tapasztalatot szerezhet csapata? Átvihetik egymás között az online csevegéseket, megoszthatnak fájlokat, hozzáadhatnak a munkatársaik számára látható címkéket, és zökkenőmentesen kommunikálhatnak egymással? Ezek fontos kérdések, amelyeket fel kell tennie magának, amikor kiválasztja az élő csevegési szoftvert Önnek és csapatának.

Integrációk

Nem tudjuk eléggé hangsúlyozni, mennyire fontos, hogy a megoldás, amely mellett dönt, jelentős mennyiségű integrációt tartalmazzon. Nemcsak maximalizálja a vásárlás értékét, hanem azt is biztosítja, hogy ügyfelei egységes élményben részesüljenek több platformon.

A 15 legjobb élő chat szoftver szolgáltatója

1. LiveAgent

LiveAgent Live Chat software homepage

A legjobb élő csevegési szoftver kis- és középvállalkozások számára az e-kereskedelemben, a Saasban stb., amelyek komolyan veszik az ügyfélközpontúságot.

A LiveAgent egy webalapú megoldás, amely gyors és megbízható élő csevegési widgetet biztosít számos fejlett funkcióval. Ezenkívül személyre szabhatja, hogy tökéletesen illeszkedjen a márkájához. Ez a megoldás lehetővé teszi, hogy a webhely látogatóit egyszerűen fizető ügyfelekké alakítsa, és kiváló ügyfélszolgálatot biztosítson számukra.

Főbb funkciók:

  • Proaktív chat
  • Chat továbbítás
  • Korlátlan előzmények
  • Testreszabható chat widget
  • Automatizálási lehetőségek
  • Valós idejű gépelési nézet
  • Jelentéskészítés és elemzés
  • Önkiszolgáló portál és tudásbázis

Érvek:

  • Intuitív beállítás és használat
  • Gyors és megbízható élő chat widget
  • 150+ integráció

Ellenérvek:

  • Nem lehet egyszerre két böngészőbe bejelentkezni egy fiókkal
  • A műszaki támogatás éjjel-nappal elérhető, de az EU-ban található
  • A sok funkció egy kis tanulási görbét jelent

A LiveAgent ügyfelei

A szoftver legismertebb ügyfelei közé tartoznak az olyan iparági óriások, mint a Forbes, az Airbus, a Nascar, az eSky és a Slido.

Árak

A LiveAgent azon kevés szoftvermegoldások egyike, amelyek teljesen ingyenes verziót kínálnak. Ha azonban ki szeretné használni a benne rejlő teljes potenciált, és ki szeretné használni a további funkciókat, beleértve az élő csevegést, akkor a következő árazási lehetőségek közül választhat: 15 USD, 29 USD és 49 USD havonta ügynökönként.

Azonban kipróbálhatja a 14 napos ingyenes próbaverziót, mielőtt elkötelezi magát valamelyik csomag mellett, így átérezheti, mit fog kapni.

Részletes LiveAgent összehasonlítás más élő chat szoftverekkel

2. Front

Front Live Chat software homepage

A legjobb élő csevegőszoftver olyan növekvő ügyfélközpontú vállalkozások számára, amelyek erős kapcsolatokat szeretnének kiépíteni ügyfeleikkel.

A Front nagyszerű lehetőség azoknak a vállalkozásoknak, amelyek egyszerűsíteni szeretnék üzleti kommunikációjukat. A Front élő csevegést kínál a webhelyen, amelyet közvetlenül a postaládájából lehet kezelni. Ezenkívül a Front csapatcsevegési funkciójával a zökkenőmentes együttműködés érdekében csapata a napi feladatai mellett maradhat.

Főbb funkciók:

  • Együttműködő csapatcsevegés
  • Video chat
  • Sablon üzenetek
  • Önkiszolgáló portál
  • Chat továbbítás
  • Fájlmegosztás

Érvek:

  • Központosított kommunikáció
  • Teljes funkcionalitású mobil chat alkalmazás
  • Automatizálási lehetőségek

Ellenérvek:

  • Átfogó tudásbázis hiánya
  • Korlátozott nyelvi lehetőségek
  • Lassabb felület

A Front ügyfelei

A Front szoftverét használó jól ismert ügyfelek közé tartozik a Fundraise Up, a Hootsuite és a Bubble.

Árak

A Front három árazási lehetőséget kínál ügyfeleinek. Ezek közé tartozik a 19 dolláros, a 49 dolláros és a 99 dolláros opció. Ezeket havonta fizetik a vele dolgozó felhasználók száma alapján. Ingyenes 7 napos próbaverziót is kínálnak, így egy kicsit megtudhat erről a hatékony szoftverről, mielőtt úgy dönt, hogy előfizet valamelyik fizetős csomagra.

LiveAgent vs Front összehasonlítás

3. Podium

Podium Live Chat software homepage

A legjobb élő csevegőszoftver olyan helyi vállalkozások számára, amelyek online jelenléttel és hagyományos üzletekkel is rendelkeznek.

A Podium egy hatékony Podium Webchat megoldást kínál, amellyel akár 11-szer több bejövő leadet generálhat. Összegyűjtheti a potenciális ügyfelek információit, mielőtt elkezdenének csevegni, így csapata a lehető legjobb ügyfélélményt tudja biztosítani.

Főbb funkciók:

  • Chat továbbítás
  • Fájlmegosztás
  • Jelentések és statisztikák
  • Átfogó műszerfal

Érvek:

  • Többcsatornás kommunikáció
  • Könnyen kezelhető
  • Egyszerű és kényelmes telefonos alkalmazás

Ellenérvek:

  • Nehéz kommunikálni az ügyfélszolgálattal
  • Drága
  • Nincsenek tömeges üzenetküldési lehetőségek

A Podium ügyfelei

A Podium ügyfelei közé tartozik a Lunchbox., az America’s Car-Mart és a Bruce Titus Auto Group.

Árak

A Podium három árazási lehetőséget kínál, amelyek közül választhat. Az első ára 289 dollár, a második 449 dollár, az utolsó pedig 649 dollár. Kipróbálhatja a Podiumot is, hogy saját maga is megtapasztalhassa a 14 napos ingyenes próbaverzió segítségével.

4. Zendesk

Zendesk Live Chat software homepage

A legjobb élő chat-szoftver kis- és középvállalkozások számára, amelyeknek növekedési elképzelései vannak.

A Zendesk élő csevegési lehetőséget biztosít, hogy ne csak örömet okozzon az ügyfeleknek, hanem egyszerűsítse ügynökei munkafolyamatait és javítsa elkötelezettségüket. A Zendesk egy élő csevegőeszközt kínál, amely magasabb szintre emelheti az ügyfelek elégedettségét.

Főbb funkciók:

  • Proaktív chat
  • Chat továbbítás
  • Offline űrlap
  • Márkaépítés testreszabása
  • Előre elkészített válaszok
  • Teljesítmény adatok

Érvek:

  • Egyszerűen beállítható és használható
  • Több mint 100 harmadik féltől származó integráció
  • Robusztus tudásbázis és önkiszolgáló lehetőségek

Ellenérvek:

  • Nincs sok együttműködési lehetőség
  • Nehéz kommunikálni az ügyfélszolgálattal
  • Alkalmankénti problémák az adatok feltöltésével és exportálásával kapcsolatban

A Zendesk ügyfelei

A Zendesk help desk szoftvermegoldásait használó ügyfelek között olyan vállalkozásokat találhat, mint a BaubleBar, a 99designs és a Modsy.

Árak

Kezdheti a Támogatás opcióval, amely havi 19 dollárba kerül operátoronként. Ha további funkciókhoz szeretne hozzáférni, beleértve az élő csevegőszoftvert, előfizethet a Suite áraira, amely 49 dollártól kezdődik. Ha saját maga szeretné kipróbálni a Zendesket, regisztrálhat a 30 napos ingyenes próbaverziójukra.

LiveAgent vs Zendesk összehasonlítás

5. Zoho Desk

Zoho Desk Live Chat software homepage

A legjobb élő chat szoftver nagyobb ügyfélközpontú vállalatok számára, amelyek nagy mennyiségű ügyfélkapcsolatot folytatnak.

Ügyfelei számára semmi sem egyszerűbb, mint felvenni Önnel a kapcsolatot a Zoho Desk beágyazott csevegőmoduljaival.

Főbb funkciók:

  • Chatbot
  • Proaktív chat
  • Chat továbbítás
  • Automatizálási lehetőségek
  • Chat értékelése
  • Előre elkészített válaszok

Érvek:

  • Egyedi műszerfal
  • Egyszerű CRM integráció
  • Könnyen beállítható és testreszabható

Ellenérvek:

  • Bonyolult méretezés
  • A felhasználói felület időnként kissé zavaró lehet
  • Nincs figyelmeztetés, amikor jegyeket adnak át az ügynökök között

A Zoho Desk ügyfelei

A Zoho Desk szolgáltatást használó elégedett ügyfelek közé tartozik a Daimler, a Lycamobile és a McAfee.

Árak

A Zoho Desk ingyenes opciót tartalmaz az ártervben. A fejlettebb funkciókhoz három szint közül választhat, amelyek ügynökenként havi 14, 23 és 40 dollár. Az élő chat funkció 40 dolláros áron érhető el.

Előfizethet egy ingyenes 15 napos próbaverzióra, és kipróbálhatja saját maga.

LiveAgent vs Zoho Desk összehasonlítás

6. Freshdesk

Freshdesk Live Chat software homepage

A legjobb élő csevegőszoftver bármilyen méretű vállalkozás számára, amelyek arra törekszenek, hogy kellemes élményt nyújtsanak ügyfeleiknek.

A Freshdesk Messaging (korábbi nevén Freshchat) automatizálással és mesterséges intelligencia alapú robotokkal megkönnyíti az ügyfelekkel való kommunikációt. A Freshdesk szoftver egy csodálatos üzleti eszköz, amelyben több mint 50 000 ügyfél bízik meg.

Legfontosabb funkciók:

  • Egyetlen kényelmes postafiók
  • Különféle üzenetküldő alkalmazások (Facebook Messenger, iMessage stb.)
  • Fájlmegosztás
  • Chat továbbítás
  • Önkiszolgáló portál

Érvek:

  • Automatizálási lehetőségek
  • Megbízható 24 órás ügyfélszolgálat
  • Könnyen kezelhető felhasználói felület

Ellenérvek:

  • A csapatok közötti váltás során a jegyek elveszhetnek
  • A funkciók hiányoznak az univerzális postafiókból
  • Az automatizálási szabályokat nehéz konfigurálni

Freshdesk ügyfelei

A Freshdesk szoftvert használó vállalkozások között megtalálható a Blue Nile, a Travix és a Klarna.

Árak

A Freshdesk alapvető funkcióit ingyenes alapcsomagjuk használatával érheti el. Ennek a nagy teljesítményű szoftvernek a teljes élményéhez azonban ügynökönként havi 15, 39 vagy 49 dollárért regisztrálhat. Mielőtt úgy döntene, hogy elkötelezi magát valamelyik fizetős lehetőség mellett, kipróbálhatja a Freshdesket egy 21 napos ingyenes próbaidőszak alatt.

LiveAgent vs Freshdesk összehasonlítás

7. Tidio

Tidio Live Chat software homepage

A legjobb élő csevegőszoftver kisebb vállalkozások számára, amelyek minden kommunikációjukat egy helyen szeretnék tartani.

A Tidio élő csevegést és chatbotokat kínál egyetlen kényelmes eszközben. Különféle webhelyekhez kapcsolódhat dedikált bővítményekkel, kódolás nélkül.

Főbb funkciók:

  • Chatbot
  • AI/gépi tanulás
  • Proaktív chat
  • Offline űrlap
  • Harmadik féltől származó integrációk
  • Automatizált továbbítás

Érvek:

  • Megbízható ügyfélszolgálat
  • Könnyen használható felület
  • Testreszabható márkajelzés

Ellenérvek:

  • Korlátozott exportképességek
  • Lassabban figyelmeztet, ha új beszélgetés érkezik
  • Korlátozott nyelvi segítségnyújtási alternatívák

Tidio ügyfelei

A Tidio-t számos vállalat használja, köztük a Reputation, a L’Occitane en Provence és a LoginRadius.

Árak

A Tidio lehetővé teszi ügyfelei számára, hogy teljesen ingyenesen használják az alapvető funkciókat, beleértve az élő csevegést. Azok számára, akik többet szeretnének kihozni a szoftvermegoldásból, van egy árazási tervük, amely 32,50 eurót, 65,83 eurót vagy 332,50 eurót tartalmaz évente. Használhat egy 7 napos ingyenes próbaverziót is, hogy képet kapjon arról, mit hozhat ez az élő csevegőszoftver a vállalkozása számára.

LiveAgent vs Tidio összehasonlítás

8. HubSpot Service Hub

Hubspot Service Hub Live Chat software homepage

A legjobb élő csevegőszoftver növekvő vállalkozások számára, amelyek érdekképviseletet és kiváló ügyfélélményt kívánnak nyújtani.

A HubSpot élő csevegés egy olyan csevegőszoftver-megoldás, amely leegyszerűsíti az élő csevegési interakciókat a Conversation Inbox segítségével, ahol megtervezheti az utólagos beszélgetéseket, ütemezhet találkozókat és hívásokat stb.

Főbb funkciók:

  • Integráció a HubSpot CRM-mel
  • Csevegési előzmények naplózása
  • Többcsatornás üzenetküldés
  • Chat továbbítás
  • Chatbotok
  • Robusztus tudásbázis

Érvek:

  • Könnyen kezelhető
  • Jegyautomatizálási és továbbítási lehetőségek
  • Robusztus jelentési lehetőségek

Ellenérvek:

  • Az ingyenes csomag nem fér hozzá a műszaki támogatáshoz
  • Korlátozott jegyfunkcionalitás
  • Drága

a HubSpot Service Hub ügyfelei

A HubSpot Service Hub termékeit használó ügyfelek között olyan vállalkozások találhatók, mint a GoFundMe, a Frontify és a SoundCloud.

Árak

Ha szeretné kipróbálni a HubSpot élő chat szoftvermegoldás egy kis részét, ingyenesen regisztrálhat. A HubSpot Service Hub fizetős szoftverére azonban havi 45, 450 vagy 1200 dollárért előfizethet. Ha szeretné kipróbálni anélkül, hogy fizetős prémium csomagot kellene kötnie, használhat 14 napos ingyenes próbaverziót.

LiveAgent vs HubSpot Service Hub összehasonlítás

9. tawk.to

tawk to Live Chat software homepage

A legjobb élő chat szoftver olyan vállalkozások számára, amelyek elérhető kommunikációs eszközöket szeretnének eljuttatni ügyfeleikhez.

A több mint 45 nyelvre lefordított tawk.to nagyszerű lehetőség mindazok számára, akik szeretnének örömet szerezni ügyfeleinek szerte a világon. Ezzel az élő chat szoftvermegoldással ügyfelei asztali számítógépükről és mobileszközeikről is kapcsolatba léphetnek Önnel.

Főbb funkciók:

  • Offline űrlap
  • Proaktív chat
  • Képernyőmegosztás
  • Földrajzi célzás
  • Chat továbbítás
  • Előre elkészített válaszok

Érvek:

  • Testreszabható márkajelzés
  • Kezdőbarát és könnyen beállítható
  • Díjmentes

Ellenérvek:

  • A bejövő csevegési értesítések egy kicsit késhetnek
  • Nem lehet közvetlenül e-mailekre hivatkozni
  • Nincs sok integráció

tawk.to ügyfelei

A tawk.to ügyfélkörében olyan cégeket találhat, mint az Adidas, a Domino’s és a Chevrolet.

Árak

A tawk.to teljesen ingyenes. Az ügynökök számának vagy a csevegés mennyiségének korlátozása nélkül teljesen ingyenesen használhatja ezt az élő chat szoftvert. Ha szakmai segítségre van szüksége, óránként 1 dollárért kaphat egy anyanyelvi beszélőt, aki mindenben tanácsot ad.

LiveAgent vs Tawk összehasonlítás

10. LiveChat

LiveChat Live Chat software homepage

A legjobb élő chat szoftver induló vállalkozások és középvállalatok számára minden iparágban.

A LiveChat szoftvermegoldás könnyen csatlakoztatható más alkalmazásokhoz a több mint 200 integrációnak köszönhetően. Gyors és egyszerű élő csevegési támogatást biztosít ezzel az egyetlen alkalmazás többcsatornás támogatásával.

Főbb funkciók:

  • Weboldal látogatói követés
  • Offline űrlap
  • Előre elkészített válaszok
  • Földrajzi célzás
  • Önkiszolgáló portál
  • Chat továbbítás

Érvek:

  • Könnyen kezelhető
  • Megfizethető
  • Kiváló jelentéskészítés és elemzés

Ellenérvek:

  • Az értesítési rendszer időnként hibás lehet
  • A chat widget nem testreszabható
  • Lassabb töltési sebesség

A LiveChat ügyfelei

A LiveChat szoftverére támaszkodó vállalkozások között megtalálható az Atlassian, az 1Password és az Adobe.

Árak

A LiveChat 16 USD-tól kezdődően személyenként/hónaponként, vagy havonta 19 USD-tól kínál árazási terveket. A következő lehetőség személyenként havonta 33 dollár évente, vagy havonta 39 dollár. Az utolsó lehetőség személyenként havonta 50 USD évente, vagy havonta 59 USD. A LiveChat vállalati csomagot is kínál, amelyről egy bemutatóhíváson keresztül tájékozódhat. Lehetőség van a LiveChat szoftver ingyenes kipróbálására is egy 14 napos próbaidőszak alatt.

LiveAgent vs LiveChat összehasonlítás

11. Acquire

Acquire Live Chat software homepage

A legjobb élő csevegőszoftver minden olyan vállalat számára, amely növelni szeretné az eladásokat és elképesztő ügyfélszolgálatot szeretne nyújtani.

Az Acquire élő csevegőszoftver megkönnyíti a webhookok megvalósítását, az adatok gyűjtését és a bejövő csevegések átvitelét az ügynökök között, miközben kényelmes, teljes körű megoldást kínál az ügyfélszolgálat számára.

Főbb funkciók:

  • Előre elkészített válaszok
  • Offline űrlap
  • Képernyőmegosztás
  • Önkiszolgáló portál
  • Chat átvitel
  • Testreszabható márkajelzés

Érvek:

  • Könnyen beállítható és használható
  • Megbízható ügyfélszolgálat
  • Képes váltani videohívásokra közvetlenül az élő csevegésről

Ellenérvek:

  • Bonyolult műszerfal
  • Hiányzik a mobil chat alkalmazás
  • Nincs ingyenes próba

Az Acquire ügyfelei

Ezt az élő chat szoftvermegoldást olyan cégek használják, mint az Audi, a Paysafe és a Samsung

Árak

Az ár ebben az esetben egyedi. Kérhet egyedi árajánlatot az Ön igényeire szabottan. Az Acquire nem kínál ingyenes próbaverziót.

12. Intercom

Intercom Live Chat software homepage

A legjobb élő chat szoftver nagyobb méretű vállalatok számára, amelyek az ügyfelet a működésük élvonalában tartják.

Ez a robusztus élő csevegési szoftvermegoldás számos személyre szabási lehetőséget, chatbotot, alkalmazáson belüli üzeneteket és sok mást kínál.

Főbb funkciók:

  • Automatizált válaszok
  • Többcsatornás kommunikáció
  • Előre konfigurált bot
  • Automatizált továbbítás
  • AI/gépi tanulás
  • Sablon üzenetek

Érvek:

  • Számos oktatóanyag és videó érhető el
  • Többféle automatizálási lehetőség
  • Minden csevegési beszélgetés mentésre kerül

Ellenérvek:

  • A felhasználói felület néha zavaró lehet
  • Az ügyfélszolgálatnak tovább tart a válaszadás
  • Rugalmatlan árképzési modell

Az Intercom ügyfelei

Az Intercomnak számos jól bevált ügyfele van, mint például a New Relic, az Airtable és a Sotheby’s.

Árak

Havi 38 dollártól kezdve használhatja az Intercom alapvető funkcióit. Ha frissítenie kell, van 75 USD/hó opció. Ezenkívül az Intercom díjat számít fel az ajánlott kiegészítőkért: az egyéni robotok 99 USD/hótól, a válaszbotok 99 USD/hó, a termékbemutatók 119 USD/hó, a súgócikkek pedig havi 49 USD-tól.

LiveAgent vs Intercom összehasonlítás

13. Birdeye

Birdeye Live Chat software homepage

A legjobb élő csevegőszoftver bármilyen méretű vállalat számára, amely minden ügyfele ügyfélélményét kívánja javítani.

Ez az all-in-one felhasználói élményt nyújtó szoftvermegoldás több mint 80 000 ügyfelet szolgál ki világszerte. Ezenkívül a Robin, a Birdeye chatbotja megmenti az ügynökei idejét, miközben választ ad az ügyfelek kérdéseire.

Főbb funkciók:

  • Chatbot
  • Közönségcélzás
  • Előre elkészített válaszok
  • Proaktív chat
  • Többnyelvű
  • Prediktív elemzés

Érvek:

  • Figyelmeztetések áttekintése
  • Automatikus értékelések generálása
  • Könnyen használható műszerfal

Ellenérvek:

  • Megbízhatatlan felhasználói felület
  • Nincsenek lehetőségek az egyéni fiókokból származó statisztikák gyűjtésére
  • Korlátozott integrációk

Birdeye ügyfelei

Sok vállalat támaszkodik a Birdeye szoftvermegoldásaira, köztük a DriveTime, az Eldorado Resorts és az Alliance.

Árak

Olyan árazási tervet kell kérnie, amely az Ön vállalkozásához igazodik. A Birdseye-t azonban ingyenesen kipróbálhatja, ha regisztrál egy 30 napos ingyenes próbaverzióra.

LiveAgent vs Birdeye összehasonlítás

14. ActiveCampaign

ActiveCampaign Live Chat software homepage

A legjobb élő csevegőszoftver kis- és középvállalkozások számára, akik szeretnék fejleszteni kapcsolataikat ügyfeleikkel.

Az ActiveCampaign közelebb hozhatja az automatizálást minden olyan vállalkozáshoz, amely nem fél kiaknázni a benne rejlő lehetőségeket. Az ActiveCampaign beszélgetései vállalata következő lépései lehetnek a jövő felé.

Főbb funkciók:

  • Chatbotok
  • Automatizált chatbot munkafolyamatok
  • Automatikus válaszadók
  • Egységes postafiók
  • Esemény által kiváltott műveletek
  • Weboldal látogatói követés

Érvek:

  • 500+ előre beépített automatika
  • 300+ integráció
  • Az automatizálás könnyen beállítható és használható

Ellenérvek:

  • Lassabb platform
  • Meredek tanulási görbe
  • A felhasználói felület időnként zavaró lehet

Az ActiveCampaign ügyfelei

Az ActiveCampaign szoftvermegoldások előnyeit kihasználó vállalkozások közé tartozik az Artivive, a McCrindle és a Bumper Leads.

Árak

Választhat, hogy évente 9, 49 vagy 149 dollárt fizet havonta, vagy kérhet egyedi árazási tervet. Az ActiveCampaign 14 napos ingyenes próbaverziót kínál, így megismerkedhet szolgáltatásaival.

15. Drift

Drift Live Chat software homepage

A legjobb élő csevegőszoftver olyan induló vállalkozások számára, amelyek erős ügyfélkapcsolatokat szeretnének építeni.

A Driftnél minden a beszélgetések megkezdéséről szól. A többféle szoftvermegoldással, köztük az élő csevegőszoftverrel, több mint 50 000 vállalat használja a Drift szolgáltatást, hogy nagyszerű felhasználói élményt nyújtson.

Főbb funkciók:

  • Chatbot
  • Offline űrlap
  • Proaktív chat
  • Képernyőmegosztás
  • Földrajzi célzás
  • Belső jegyzetek

Érvek:

  • Könnyen kezelhető
  • Megbízható ügyfélszolgálat
  • Hozzáférhető automatizált kommunikációs lehetőségek

Ellenérvek:

  • Nincs elegendő mobil csevegőalkalmazás
  • Nem támogatja az SMS-t, a WhatsApp-ot, a Facebook messengert stb.
  • Hibák a webes és mobilalkalmazásokban

A Drift ügyfelei

A Driftet használó ügyfelek között vannak olyan vállalkozások, mint a Tenable, a Smartling és a Zenefits.

Árak

Ahhoz, hogy a Drift szoftverének költségeiről tájékozódjon, árazási tervet kell kérnie. A Drift azonban ingyenes próbaidőszakot kínál, így vásárlás előtt kipróbálhatja.

LiveAgent vs Drift összehasonlítás

Melyik a legjobb élő chat szoftver?

Amint látja, számos lehetőség közül választhat, ha élő csevegési szoftvert keres a kapcsolattartó központjához.

Foglaljuk össze az 5 legjobb lehetőséget, amelyek a legtöbb igényt kielégíthetik.

1. LiveAgent – a legjobb ár-érték arány. A Capterra 4,7-es besorolásával tudhatja, hogy jó kezekben lesz. A leggyorsabban testreszabható élő csevegési widgetet kínálva automatizálási lehetőségekkel, ezzel tényleg nem tévedhet. Ha csevegéseit jegyekké alakítja, ügynökei könnyebben tájékozódhatnak a dolgokról, a munkaterheléstől függetlenül. Ezenkívül a LiveAgent az Ön vállalkozásával együtt fog növekedni az egyszerű méretezhetőségnek köszönhetően.

2. Zoho Desk – csodálatos platform közép- és nagyvállalatok számára, amelyek ügyfeleiket az élvonalban tartják. Ahogy a Capterra 4,5-ös értékelése is sugallja, nem fog csalódni, ha úgy dönt, hogy ezt a lehetőséget választja. A Zoho Desk lehetővé teszi az élő chat szoftver testreszabását, hogy az tökéletesen illeszkedjen a márkához. Nagyobb mennyiségű ügyfélkapcsolat mellett egy chatbot segítségével leemelheti az ügynökök válláról a terhet, és minimalizálhatja a válaszidőt.

3. HubSpot Service Hub – ez a szoftver 4,4-es Capterra besorolással büszkélkedhet, amely megmutatja, hogy ügyfeleik mennyire értékelik a szolgáltatást. Könnyen integrálható más HubSpot termékekkel, ezért a HubSpot élő csevegés beállítása nem vesz igénybe időt. Sőt, ezzel mélyre is áshat, mivel számos jelentést biztosít, és lehetővé teszi az elemzések részletes tanulmányozását.

4. Intercom – soha nem hibázhat ezzel az ügyfélszolgálati területen bejáratott szereplővel. A Capterra 4,5-ös besorolásával büszkélkedhet, tudja, miért van ilyen hűséges ügyfélkörük. Számos automatizálási lehetőségének és többcsatornás platformjának köszönhetően biztos lehet benne, hogy egyetlen vásárlói kérdés sem marad megválaszolatlanul.

5. Zendesk – számos olyan funkciót kínál, amelyeket felbecsülhetetlen értékűnek talál cége számára. A 4,4-es Capterra-besorolással biztos lehet benne, hogy élő chat szoftvere kiváló ügyfélszolgálatot nyújt. Ügyfelei nem csak a gyors és személyre szabott válaszokat fogják élvezni az ügynököktől, hanem felhatalmazást kapnak arra is, hogy önkiszolgáló lehetőséggel és robusztus tudásbázissal megoldják kérdéseiket.

Az 5 legjobb élő chat szoftver összehasonlítása

Élő chat szoftver LiveAgent
Próbálja ki a legjobb élő chat szoftvert ingyen! Bankkártya megadása nem szükséges.
Zoho Desk HubSpot Service Hub Intercom Zendesk
Capterra értékelés
Általános szoftverértékelések a Capterra ellenőrzött felhasználóktól.
4.7
(kb. 1e vélemény)
4.5
(kb. 1.7e vélemény)
4.4
(kb. 100 vélemény)
4.5
(kb. 800 vélemény)
4.4
(kb. 2.8e vélemény)
Web alapú
Ingyenes verzió
A LiveAgent ingyenes verziót kínál.
A Zoho Desk ingyenes verziót kínál.
A HubSpot Service Hub ingyenes verziót kínál.
Az Intercom nem kínál ingyenes verziót.
A Zendesk nem kínál ingyenes verziót.
Ingyenes próbaverzió
A LiveAgent ingyenes próbaverziót kínál.
A Zoho Desk ingyenes próbaverziót kínál.
A HubSpot Service Hub ingyenes próbaverziót kínál.
Az Intercom ingyenes próbaverziót kínál.
A Zendesk ingyenes próbaverziót kínál.
Kezdő ár
$29/agent/month A LiveAgent élő csevegőszoftver ára havi 29 dollártól kezdődik.
$58.5/agent/month A Zoho Desk élő chat szoftver ára 58,5 USD ügynök/hótól kezdődik.
41 €/ügynök/hónap A HubSpot Service Hub élő csevegőszoftvereinek ára 41 € ügynök/hónaptól kezdődik.
$38/agent/month Az intercom élő csevegőszoftver ára 38 USD ügynök/hónaptól kezdődik.
$69/agent/month A Zendesk élő csevegőszoftver ára 69 USD ügynök/hótól kezdődik.

Az élő chat szoftver vásárlásakor kerülendő hibák

  • Nem megfelelően képzett személyzet – Amikor új technológiát vásárol, mindig győződjön meg arról, hogy munkatársai tudják, hogyan kell megfelelően használni. Ellenkező esetben előfordulhat, hogy számos képességéből kimarad, munkatársai csalódottak lehetnek, és ami a legfontosabb, ügyfelei nem kaphatják meg az Ön által nyújtott legjobb szolgáltatást.
  • Nincsenek szükséges funkciók – Vásárlás előtt alaposan tanulmányozza át a szoftvert és annak jellemzőit. Ne akarjon olyasmivel végezni, ami nem azt nyújtja, amire a kapcsolattartó központjának szüksége van.
  • Nem használja ki teljes mértékben a próbaidőt – Ha lehetősége van ingyenesen kipróbálni az élő csevegő szoftvert, feltétlenül használja ki annak előnyeit. Próbáljon ki minden funkciót, amit csak tud, szabjon testre minden apró sarkot, amelyet lehetővé tesz, és ne féljen mélyre ugrani, hogy a legjobb döntést hozza meg.
  • Kedvezményes üzlet – Bár az alkudozás ugyanolyan ősi, mint maga az emberiség, nem mindig ez a legjobb módja annak, hogy olyan vásárlást közelítsenek meg, amely elősegíti vállalkozása virágzását. A legjobb ajánlat megszerzése helyett keressen olyan élő csevegőszoftvert, amelyre bármikor számíthat.
  • Nem néz a jövőbe – Nagyszerű, ha olyan élő csevegőszoftvert talál, amely jelenleg működik az Ön számára. Ügyeljen azonban arra, hogy egy kicsit távolabbra tekintsen a jövőbe. Szeretné, ha cége növekedne? Gondoskodnia kell arról, hogy a használt szoftver könnyen méretezhető-e az Ön igényei szerint.

Mit kell kérdezni egy bemutató híváson az élő chat szoftverről és a cégről

Ha érdeklődik az élő csevegőszoftver vásárlása iránt, itt talál egy listát azokról a kérdésekről, amelyeket feltehet, hogy megtudja, megfelelő-e az Ön számára.

  • Hogyan telepíthetek élő chat widgetet a webhelyemre?
  • Mennyi időbe telik az élő chat szoftver beállítása?
  • Hány chat widgetet hozhatok létre?
  • Átirányíthatom a bejövő csevegéseket bizonyos csapatokhoz?
  • Testreszabhatom az élő csevegés widgetet a márkajelzésemhez?

Ezek az egyszerű kérdések segíthetnek eldönteni, hogy a szoftver megfelelő-e vállalkozása számára. A demóhívások arról szólnak, hogy megbizonyosodjon arról, hogy ezt a befektetést szeretné megvalósítani. Szóval kérdezzen!

Élő chat szoftver megvalósítása

Bár a különböző szolgáltatók eltérő válaszokat adhatnak, általában ez elég egyszerű. Először is ki kell választania a használni kívánt élő chat szoftvert, és regisztrálnia kell rá. Ezután hozzá kell adnia egy élő csevegés gombot a webhelyéhez. Ennek bonyolultsága szolgáltatónként eltérő lehet. De ha példának vesszük a LiveAgentet, akkor egyszerűen hozzá kell adnia egy HTML-kód darabját az oldal törzséhez. Ha nem próbálja jelentősen személyre szabni az élő csevegés gombját, a LiveAgent élő csevegési szoftverének teljes beállítása nem tarthat tovább néhány percnél.

Mennyibe kerül az élő chat szoftver hozzáadása egy webhelyhez?

Ez nagymértékben függ attól, hogy melyik élő csevegési szoftvert választja. A fenti cikkben megtalálhatja a 15 legnépszerűbb élő chat szoftver szolgáltatót, mely funkciókat kínálnak, és mennyibe kerül.

Következtetés

  • A legjobb all-in-one élő chat szoftver

Számos lehetőség létezik, és valóban fel kell mérnie, hogy melyik a legmegfelelőbb az Ön számára. Ha azonban egy egyszerűen navigálható technológiát keres, amelyre 100%-ig támaszkodhat, a LiveAgent a megfelelő az Ön számára.

  • A legjobb élő csevegőszoftver beépített jegykezeléssel, élő chattel, call centerrel

A LiveAgent élő csevegő szoftvere egy csodálatos, mindenre kiterjedő megoldás minden olyan vállalkozás számára, amely több kommunikációs csatornán keresztül szeretne kiváló támogatást nyújtani. Nem számít, hogy csevegést, telefonhívást, közösségi média említést vagy értesítést kap egy másik digitális csatornán keresztül, a beépített jegykezelő rendszernek köszönhetően könnyedén megtalálhatja az ügyfelekkel való interakciót, beleértve a chat beszélgetést is.

  • A legjobb funkciókban gazdag élő chat szoftver

Nemcsak a szolgáltatások mennyisége, hanem minősége is a LiveAgent élő csevegőszoftvert nagyszerű lehetőséggé teszi minden ügyfélközpontú vállalkozás számára.

  • A legjobb ár-érték arányú élő chat szoftver

Itt a LiveAgent ellopja a műsort. A funkciók széles skáláját és több mint 150 integrációját kínálva, miközben továbbra is megfizethető és hozzáférhető, soha nem fogja úgy érezni, hogy lemarad. Bár alapvető funkcióit teljesen ingyenesen használhatja, a 15 dolláros ár egy csekély összeget jelent a szoftver által kínált összes képességért.

  • A legmagasabb értékelésű élő chat szoftver

A LiveAgent magas értékelésekkel büszkélkedhet olyan webhelyeken, mint a Capterra, a G2 és a TrustRadius. Tehát ha értékeli a hasonló gondolkodású közösségek és a LiveAgent élő csevegőszoftver felhasználóinak véleményét, ez lehet a legjobb megoldás az Ön számára.

  • A legkönnyebben beállítható, használható és integrálható élő csevegőszoftver

Ez a LiveAgent által biztosított élő chat szoftver. Egy 5 percnél nem tovább tartó kezdeti beállításnál nem kell tudnia, hogyan kell kódolni a művelet végrehajtásához. Ennek az élő csevegőszoftvernek a mindennapi testreszabása és használata pofon egyszerű még azok számára is, akik nem tartják magukat műszakilag jártasnak. Ezenkívül a több mint 150 integráció nagyon egyszerűvé teszi a csatlakozást bármilyen platformhoz, amire szüksége van.

Gyakran Ismételt Kérdések

Integrálhatom a LiveAgentet bármilyen eszközzel?

A LiveAgent több mint 195 különféle integrációt kínál más szoftvermegoldásokhoz. Csatlakoztassa a kommunikációs eszközöket, például a Slack-et, a számlázó szoftvereket, mint a 2Checkout, a nyomkövető szoftvereket, mint a Google Analytics, vagy akár a különféle integrációs lehetőségeket, mint például a Giphy. Válasszon a kedvenc szoftverek széles skálájából, és kapcsolja össze munkafolyamatait olyan egyedi módokon, amelyek javítják az ügyfelek kommunikációs csatornáit, vagy segítenek jobb szolgáltatások nyújtásában más területeken. Harmadik féltől származó Zapier vagy Integrately integráció is lehetséges.

Mire a legjobb az élő chat szoftver?

Az élő csevegés a vállalkozással való kapcsolatfelvétel egyik legértékesebb módja. Az ügyfelek értékelik a gyors, valós idejű válaszokat, a megnövekedett személyre szabhatóságot és az élő csevegés által kínált magas szintű elkötelezettséget.

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót