Ingyenes próba

Készítsen azonnali kapcsolatokat a proaktív élő chat szoftverrel

Állítsa be az élő chatet, hogy a weboldal látogatóit átkonvertálja fizető ügyfelekké másodpercek alatt. Az automatizáció és az okos átirányító opciók lehetővé teszik a felhasználóknak, hogy chateljenek azokkal az ügynökökkel, akik a legjobban vannak felszerelve a támogatás biztosításához.

A LiveAgent haladó funkcióival nagyon sok időt megspórol. Töltse ezt az időt a fontos dolgok fókuszálására — jelentőségteljes vásárlói kapcsolatok kiépítésével a legjobb élő chat szoftverrel.

logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logo esky color
logó ügyfél usc

Fedezze fel a piacon elérhető leggyorsabb élő chat-et

A LiveAgent Élő Chat szoftvere gyors, megbízható, és jövedelmezőbbé teszi a vállalkozását, csapatát pedig termelékenyebbé

Peter Komornik

A LiveAgent kombinálja a kiváló élő chatet, a jegyrendszert és az automatizációt, ami lehetővé teszi számunkra a kivételes támogatás nyújtását vásárlóink számára.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Egyszerű weboldal integráció

A LiveAgent úgy készült, hogy megtakarítsa értékes idejét. Egy egyszerű (másolás és beillesztés) integráció másodpercek alatt összekapcsolja Önt az ügyfelekkel. A LiveAgent az új bejövő chat-eket a csapat megfelelő tagjaihoz irányítja, és dinamikusan alkalmazkodik a chat elérhetőségéhez, miközben ügynökök be- és kijelentkeznek a műszakuk során.

Mi az élő csevegést támogató szoftver?

Az élő csevegést támogató szoftver egy mag része egy komplex ügyfélszolgálati szoftvernek, ami lehetővé teszi az élő kommunikációt egy vállalattal az egyik oldalon és a közönséggel a másikon. A LiveAgenttel feltelepítheti az élő chat modult (vagy más szavakkal élő chat widget) weboldalán kevesebb, mint egy perc alatt és elkezdhet vásárlóival és jövőbeli ügyfeleivel beszélgetni.

Live Chat Software by LiveAgent

Miért használják a vállalatok az élő chat szoftvert

Vásárlói azonnali válaszokat keresnek kérdéseikre. Az élő chat a leggyorsabb út a velük való kapcsolatba lépéshez.

live chat increase sales

Növelje az értékesítést

Csodálkozik miért hagyja el sok látogató a weboldalát anélkül, hogy az ügyfelévé válnának? Beszélgessen velük élőben és szerezze meg figyelmüket.

live chat become proactive

Legyen proaktív

Ne várjon addig, amíg a vásárlói kapcsolatba lépnek önnel. Hívja meg őket chatelni a proaktív chat meghívásokkal.

live chat improve satisfaction

Növelje az elégedettséget

Oldjon meg minden vásárlói problémát, mielőtt bosszankodnának és más alternatívákat keresnének. Növelje az ügyfélélményt termékeivel.

Reduce costs by implementing help desk software

Csökkentse a költségeket

Egy élő chat ügynök számos vásárlót tud kezelni egyszerre. A LiveAgent javítja produktivitását és a vásárlói elégedettséget.

Újragondoltuk a vállalatok beszélgetési módját az ügyfelekkel

Nézze meg, hogyan integráltuk az élő chatet egyetlen összcsatornás kommunikációs platformba. A LiveAgent egy ügyfélszolgálati chat szoftver, ami minden gyakori élő chat funkciót felkínál, amire csak szüksége lesz, ezen felül sok egyedi jutalmat tartalmaz, amit nem fog megtalálni egy másik szoftverben sem. A LiveAgent weboldali chat funkciója mindennel rendelkezik.

Fokozott funkcióinkkal lendületet adhat ügyfélszolgálatának

Proaktív chat meghívók

Állítson be szabályokat, amelyek automatikusan meghívják a látogatókat az online csevegésre. Tudjon meg többet…

tour 03
Website monitoring - Chat overview

Weboldal megfigyelése

Figyelje látogatóit, ahogyan mozognak az Ön weboldalán és lépjen velük kapcsolatba. Tudjon meg többet…

Valós idejű gépelési nézet

Ne vesztegessen időt. Engedje meg ügynökeinek, hogy felkészüljenek a válaszra még az előtt, hogy az ügyfelek elküldenék azt. Tudjon meg többet…

Real time typing

Megfizethető árak

A LiveAgent a legjobb értéket kínálja pénzéért az élő chat szoftver világában.

Jegy+Chat

Jegy+Chat

Az élő chat az alapértelmezett ügyfélszolgálat funkcionalitás tetején funkcionál.

29 /hó
All-Inclusive

All-Inclusive

Minden jegykezelő és élő chat funkció beépített hívásközponttal kibővítve.

39 /hó
How to choose the right live chat software

Hogyan válassza ki a megfelelő élő chat szoftvert

Az élő chat eszköz jelen van sok megoldásban, bár amit keresnie kellene, az a haladó chat funkciók, amik integrálódnak egy komplex ügyfélszolgálati eco-rendszerbe. Válasszon 4 díjcsomag közül, szükségeitől függően. Ha az élő chat applikációt szeretné használni, akkor a Jegy+Chat terv lenne a megfelelő választás. Az All-Inclusive terv egy beépített felhő hívásközpontot kínál, illetve videohívás szoftvert és megvan a képessége, hogy elhozza a közösségi média posztokat a LiveAgentbe.

Az élő chat, mint az ügyfélszolgálati szoftver része

A LiveAgent haladó ügyfélszolgálati funkciót kínál, tartalmazva egy erőteljes jegyrendszert automatizációval, natív élő chattel, közösségi média integrációkkal, hívásközponttal és egy támogató központtal. Több, mint 180 ügyfélszolgálati funkció áll jelenleg rendelkezésre!

tour 03

Az élő chat szoftver használatának előnyei

Increase conversion rates via live chat software

Növelje az átváltási rátákat

A megfelelő élő chat szoftver kiválasztása 29%-os növekedéshez vezethet az átváltási rátákban.

live chat decrease resolution time

Csökkentse a megoldási időt

Csökkentse drasztikusan a vásárlói kérelmek megoldásának idejét.

ticketing-software-increased-satisfaction

Csökkentse a bevásárlókocsi elhagyatottságát

Javítsa ügyfelei vásárlási élményét azáltal, hogy szükség szerint segítséget nyújt.

Improve customer happiness

Növelje az ügyfelek boldogságát

Az ügyfelek azt akarják, hogy problémáikat azonnal megoldják. Az élő csevegés tökéletes eszköz ehhez.

Minden támogatási csatorna egy fedél alatt

A LiveAgent élő chat szoftvere több kommunikációs csatornával integrálódik, és közel 200 funkciót kínál.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

GYIK

Mi az élő chat ügyfélszolgálat?

Az élő chat egy gyors utat biztosít a kliensével vagy vásárlójával való kommunikáció számára. Lehetővé teszi egy ügyfél támogató ügynöknek, hogy azonnal válaszolhassanak neki és elégedettséget biztosítsanak számára. Az élő chat egy egyszerű chat ablak, ahol egy kliens és egy ügyfél támogató ügynök kommunikálhatnak, hogy megoldjanak egy specifikus problémát egy termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, amit a vállalat biztosít. Ez egyike a sok ügyfélszolgálatatás biztosítási módnak.

Hogyan működik egy élő chat?

Az élő chat lehetővé teszi egy vásárlónak, hogy közvetlenül kapcsolatba lépjen egy ügyfélszolgálati ügynökkel. Ha egy vásárló kapcsolatba lép egy ügynökkel Élő Chaten keresztül, a kommunikáció azonnal elkezdődik. Az élő chat megszünteti a válaszokra való várakozás szükségletét. Egy kliens úgy tud egy ügyfélszolgálati ügynökkel kapcsolatba lépni, hogy megnyomja az egyik chat gombot weboldalán. A kliens kitölt egy egyszerű űrlapot és azonnal megkezdi a beszélgetést az egyik ügyfélszolgálati ügynökkel. Az élő chat lényegében egy chat ablak, ahol a vásárló és az ügynök kommunikálnak a probléma megoldása érdekében.

Miért van szüksége élő chatre?

Az élő chatre azért van szükségünk, hogy közvetlen ügyfélszolgálatot biztosítsunk klienseinek. Az élő chat egyike a leggyorsabb és a legkényelmesebb módoknak, ugyanis lehetővé teszi vásárlói számára, hogy gyorsan kapcsolatba léphessenek önnel. A gyors kapcsolatba lépés biztosításával növelheti ROI-ját. A vásárlók mindig értékelik a gyors választ kérdéseikre és ezáltal növelve lojalitásukat és elégedettségüket. Egy lojális és elégedett vásárló mindig szívesebben vásárol öntől újra a jövőben.

Növeli az értékesítéseket az élő chat?

Gyors és hatékony ügyfélszolgáltatás biztosításával kliensei boldogak és lojálisak maradnak brandjéhez vagy vállalatához. A mai világ emberei nem elég türelmesek ahhoz, hogy nem megbízható támogatásra várjanak. A gyors támogatással növelheti a lojális vásárlók számát, akik szívesebben vásárolják majd meg a termékét vagy szolgáltatását a jövőben.

Hogyan szerezhetem be az élő chatet a honlapomra?

Az élő chat szoftver lehetővé teszi, hogy könnyedén testre szabja a már létező gombjait, vagy hogy létrehozhassa a sajátját. A testre szabás után csupán annyit kell tennie, hogy integrálja a gombot egy generált kód elhelyezésével (másolás-beillesztés).

Mi az élő chat egy weboldalon?

Az élő chat egy funkció, ami lehetővé teszi vásárlói számára a kapcsolatba lépést és hogy a vállalatokkal chatelhessenek valós időben. Hogy chateljen egy vállalattal, egyszerűen találja meg a chat gomb widgetet honlapukon és kezdje el a gépelést.

Hogyan lehetek egy jó élő chat ügynök?

Ahhoz, hogy jó élő chat ügynök lehessen, barátságosnak, türelmesnek, tudatosnak, alaposnak, segítőkésznek és idő hatékonynak kell lennie. Egy jó élő chat ügynökként meg kell róla bizonyosodnia, hogy vásárlói mindig megfelelő ügyfélszolgálatot tapasztalnak.

Biztos lehet benne, hogy jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette… a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót