Készítsen azonnali kapcsolatokat a proaktív élő chat szoftverrel

Állítsa be az élő chatet, hogy weboldal látogatóit átkonvertálja fizető ügyfelekké másodpercek alatt. Az automatizáció és az okos átirányító opciók lehetővé teszik a felhasználóknak, hogy chateljenek azokkal az ügynökökkel, akik a legjobban vannak felszerelve a támogatás biztosításához.

A LiveAgent haladó funkcióival nagyon sok időt megspórol. Töltse ezt az időt a fontos dolgok fókuszálásával — jelentőségteljes vásárlói kapcsolatok kiépítésével a legjobb élő chat szoftverrel.

Minden támogatási csatorna egy fedél alatt

A LiveAgent élő chat szoftvere több kommunikációs csatornával integrálódik és közel 200 funkciót kínál.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Peter Komornik

A LiveAgent kombinálja a kiváló élő chatet, a jegyrendszert és az automatizációt, ami lehetővé teszi számunkra a kivételes támogatás nyújtását vásárlóink számára.

Peter Komornik, CEO
logó slido fekete

Egyszerű weboldal integráció

A LiveAgent úgy készült, hogy megtakarítsa értékes idejét. Egy egyszerű (másolás és beillesztés) integráció másodpercek alatt összekapcsolja Önt az ügyfelekkel. A LiveAgent az új bejövő chat-eket a csapat megfelelő tagjaihoz irányítja, és dinamikusan alkalmazkodik a chat elérhetőségéhez, miközben ügynökök be- és kijelentkeznek a műszakuk során.

 

Élő Chat Szoftver

customize chat window

integrate chat button

Live Chat Software for WordPress

Mi az élő támogató szoftver?

Az ügyfélszolgálati chat szoftver egy mag része egy komplex ügyfélszolgálati szoftvernek, ami lehetővé teszi az élő kommunikációt egy vállalattal az egyik oldalon és a közönséggel a másikon. A LiveAgent-tel feltelepítheti az élő chat modult (vagy más szavakkal élő chat widget) weboldalán kevesebb, mint egy perc alatt és elkezdhet vásárlóival és jövőbeli ügyfeleivel beszélgetni.

Élő Chat Szoftver a LiveAgent-től

Miért használják a vállalatok az élő chat szoftvert

Vásárlói azonnali válaszokat keresnek kérdéseikre. Az élő chat a leggyorsabb út a velük való kapcsolatba lépéshez.

élő chat megnöveli az eladásokat

Növelje az értékesítést

Csodálkozik miért hagyja el sok látogató a weboldalát anélkül, hogy az ügyfelévé válnának? Beszélgessen velük élőben és szerezze meg figyelmüket.

élő chat legyen proaktív

Legyen proaktív

Ne várjon addig, amíg a vásárlói kapcsolatba lépnek önnel. Hívja meg őket chatelni a proaktív chat meghívásokkal.

élő chat elégedettség fejlesztés

Növelje az elégedettséget

Oldjon meg minden vásárlói problémát, mielőtt bosszankodnának és más alternatívákat keresnének. Növelje az ügyfélélményt termékeivel.

Csökkentse a költségeket az ügyfélszolgálati szoftver beépítésével

Csökkentse a költségeket

Egy élő chat ügynök számos vásárlót tud kezelni egyszerre. A LiveAgent javítja produktivitását és a vásárlói elégedettséget.

Újragondoltuk a vállalatok beszélgetési módját az ügyfelekkel

Nézze meg, hogyan integráltuk az élő chatet egyetlen összcsatornás kommunikációs platformba. A LiveAgent egy ügyfélszolgálati chat szoftver, ami minden gyakori élő chat funkciót felkínál, amire csak szüksége lesz, ezen felül sok egyedi jutalmat tartalmaz, amit nem fog megtalálni egy másik szoftverben sem. A LiveAgent weboldali chat funkciója mindennel rendelkezik.

Fokozott funkcióinkkal lendületet adhat ügyfélszolgálatának

Proaktív chat meghívók

Állítson be szabályokat, amelyek automatikusan meghívják a látogatókat az online csevegésre. Tudjon meg többet…

túra 03
weboldal áttekintés

Weboldal megfigyelése

Figyelje látogatóit, ahogyan mozognak az Ön weboldalán és lépjen velük interakcióba. Tudjon meg többet…

Valós idejű gépelési nézet

Ne vesztegessen időt. Engedje meg ügynökeinek, hogy felkészüljenek a válaszra még az előtt, hogy az ügyfelek elküldenék azt. Tudjon meg többet…

valós idejű gépelés

Megfizethető árak

A LiveAgent a legjobb értéket kínálja pénzéért az élő chat szoftver világában.

Ticket+Chat

Jegy+Chat

Az élő chat az alapértelmezett ügyfélszolgálat funkcionalitás tetején funkcionál.

29 /hó
All-Inclusive

All-Inclusive

Minden jegykezelő és élő chat funkció beépített hívásközponttal kibővítve.

39 /hó
Hogyan válasszuk ki a megfelelő élő chat szoftvert

Hogyan válassza ki a megfelelő élő chat szoftvert

Az élő chat eszköz jelen van sok megoldásban, bár amit keresnie kellene, az a haladó chat funkciók, amik integrálódnak egy komplex ügyfélszolgálati eco-rendszerbe. Válasszon 4 díjcsomag közül, szükségeitől függően. Ha az élő chat applikációt szeretné használni, akkor a Jegy+Chat terv lenne a megfelelő választás. Az All-Inclusive terv egy beépített felhő hívásközpontot kínál, illetve videohívás szoftvert és megvan a képessége, hogy elhozza a közösségi média posztokat a LiveAgent-be.

Az élő chat, mint az ügyfélszolgálati szoftver része

A LiveAgent haladó ügyfélszolgálati funkciót kínál, tartalmazva egy erőteljes jegyrendszert automatizációval, natív élő chattel, közösségi média integrációkkal, hívásközponttal és egy támogató központtal. Több, mint 180 ügyfélszolgálati funkció áll jelenleg rendelkezésre!

bemutató 03

Az élő chat szoftver használatának előnyei

Növelje az átalakítási rátákat élő chat szoftverrel

Növelje az átváltási rátákat

A megfelelő élő chat szoftver kiválasztása 29%-os növekedéshez vezethet az átváltási rátákban.

élő csevegés csökkenés megoldási idő

Csökkentse a megoldási időt

Csökkentse drasztikusan a vásárlói kérelmek megoldásának idejét.

jegykezelő szoftver növekedett elégedettség

Csökkentse a bevásárlókocsi elhagyatottságát

Javítsa ügyfelei vásárlási élményét azáltal, hogy szükség szerint segítséget nyújt.

 
Ügyfélélmény javítása

Növelje az ügyfelek boldogságát

Az ügyfelek azt akarják, hogy problémáikat azonnal megoldják. Az élő csevegés tökéletes eszköz ehhez.

 

GYIK

Mi az élő chat ügyfélszolgálat?

Az élő chat egy gyors utat biztosít a kliensével vagy vásárlójával való kommunikáció számára. Lehetővé teszi egy ügyfél támogató ügynöknek, hogy azonnal válaszolhassanak neki és elégedettséget biztosítsanak számára. Az élő chat egy egyszerű chat ablak, ahol egy kliens és egy ügyfél támogató ügynök kommunikálhatnak, hogy megoldjanak egy specifikus problémát egy termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, amit a vállalat biztosít. Ez egyike a sok ügyfélszolgálatatás biztosítási módnak.

Hogyan működik egy élő chat?

Az élő chat lehetővé teszi egy vásárlónak, hogy közvetlenül kapcsolatba lépjen egy ügyfélszolgálati ügynökkel. Ha egy vásárló kapcsolatba lép egy ügynökkel Élő Chaten keresztül, a kommunikáció azonnal elkezdődik. Az élő chat megszünteti a válaszokra való várakozás szükségletét. Egy kliens úgy tud egy ügyfélszolgálati ügynökkel kapcsolatba lépni, hogy megnyomja az egyik chat gombot weboldalán. A kliens kitölt egy egyszerű űrlapot és azonnal megkezdi a beszélgetést az egyik ügyfélszolgálati ügynökkel. Az élő chat lényegében egy chat ablak, ahol a vásárló és az ügynök kommunikálnak a probléma megoldása érdekében.

Miért van szüksége élő chatre?

Az élő chatre azért van szükségünk, hogy közvetlen ügyfélszolgálatot biztosítsunk klienseinek. Az élő chat egyike a leggyorsabb és a legkényelmesebb módoknak, ugyanis lehetővé teszi vásárlói számára, hogy gyorsan kapcsolatba léphessenek önnel. A gyors kapcsolatba lépés biztosításával növelheti ROI-ját. A vásárlók mindig értékelik a gyors választ kérdéseikre és ezáltal növelve lojalitásukat és elégedettségüket. Egy lojális és elégedett vásárló mindig szívesebben vásárol öntől újra a jövőben.

Növeli az értékesítéseket az élő chat?

Gyors és hatékony ügyfélszolgáltatás biztosításával kliensei boldogak és lojálisak maradnak brandjéhez vagy vállalatához. A mai világ emberei nem elég türelmesek ahhoz, hogy nem megbízható támogatásra várjanak. A gyors támogatással növelheti a lojális vásárlók számát, akik szívesebben vásárolják majd meg a termékét vagy szolgáltatását a jövőben.

Hogyan szerezhetem be az élő chatet a honlapomra?

Az élő chat szoftver lehetővé teszi, hogy könnyedén testre szabja a már létező gombjait, vagy hogy létrehozhassa a sajátját. A testre szabás után csupán annyit kell tennie, hogy integrálja a gombot egy generált kód elhelyezésével (másolás-beillesztés).

Mi az élő chat egy weboldalon?

Az élő chat egy funkció, ami lehetővé teszi vásárlói számára a kapcsolatba lépést és hogy a vállalatokkal chatelhessenek valós időben. Hogy chateljen egy vállalattal, egyszerűen találja meg a chat gomb widgetet honlapukon és kezdje el a gépelést.

Hogyan lehetek egy jó élő chat ügynök?

Ahhoz, hogy jó élő chat ügynök lehessen, barátságosnak, türelmesnek, tudatosnak, alaposnak, segítőkésznek és idő hatékonynak kell lennie. Egy jó élő chat ügynökként meg kell róla bizonyosodnia, hogy vásárlói mindig megfelelő ügyfélszolgálatot tapasztalnak.

Biztos lehet benne, hogy jó kezekben lesz!

Tudja mi a közös a Huawei-ben, a BMW-ben, a Yamahában, az O2-ben és az Oxford Egyetemben? Eltalálta…a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.