Az ügyfélszolgálat fontos részét képezi minden sikeres vállalkozásnak. És igen, a megfelelő szoftver valóban csodákra képes. Szeretne egy újfajta megoldást a ügyfélszolgálatára?
Próbálja ki még ma a LiveAgentet, és megtudhatja, miért ez a megfelelő választás az Ön számára. Megbízható jegyalapú ügykezelő rendszer, omnichannel kommunikáció, valamint a szolgáltatások és integrációk széles választék az, ami miatt a LiveAgent a legjobb döntés.
Lendítse fel ügyfélszolgálatát a megfelelő szoftverrel. A LiveAgent egy olyan ügyfélszolgálati megoldás, amely lehetővé teszi, hogy az összes releváns csatorna integrálásával még magasabb szintre emelje a kommunikációt. Az e-mail, az élő chat, a közösségi média (Facebook, Instagram és Twitter), a call center és a tudásbázis az Ön rendelkésésére áll.
Mindent a megbízható jegyalapú ügykezelő rendszeren keresztül irányíthat, így nem kell aggódnia a követhetetlen kommunikáció miatt. Minden rendeződik automatikusan, ahogyan kell.
Az élő chat az egyik legjobb és leghasznosabb eszköz, amelyet az operátor felhasználhat az ügyfelekkel való kommunikációra. Minden az azonnali kommunikációról szól, ezért gyorsnak kell lenni.
A LiveAgent a piacon elérhető leggyorsabb valós idejű chattel rendelkezik, a 2,5 másodperc sebességgel felugró chatfelületével. Ezenkívül azt is láthatja, hogy mit írnak az ügyfelek, mielőtt a küldés gombra kattintanak. Most már valóban gyors támogatást nyújthat, és minden helyzetben helytállhat.
A LiveAgent rendszer segíti az ügyfélelégedettséget és javítja a konverziós arányokat.
Csökkentse operátorai munkaidejét és oldjon meg több ügyfélkérdést az univerzális postaládának köszönhetően.
Költsön kevesebbet! A LiveAgent költséghatékonyabb a többi ügyfélszolgálati megoldáshoz képest.
A több mint 175 funkció segítségével könnyebbé és élvezetesebbé teheti munkafolyamatait.
A kiváló ügyfélszolgálati szoftvernek nem feltétlenül kell magas árral párosulnia. Szerezze be a szükséges eszközöket, korrekt áron.
A LiveAgent három, kedvező díjszabású csomagot kínál, hogy a munkafolyamat zökkenőmentes és egyszerű legyen. Csak annyit kell tennie, hogy kiválassza az üzleti vállalkozásának leginkább megfelelőt. Tekintse meg fizetős szolgáltatásinkat és tudjon meg többet.
Már eldöntötte, hogy váltani fog?A LiveAgent a legtöbbet értékelt és a legjobbnak ítélt ügyfélszolgálati szoftver, kis-és középvállalkozások számára 2020-ban. Kerüljön közelebb ügyfeleihez és segítsen nekik gyorsabban a LiveAgent segítségével.
“Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert
Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik
“A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron
“Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam
“Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad
“Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga
“Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal
“Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison
Tudja, mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, az O2 és az Oxfordi Egyetem között? Jól sejtette … LiveAgent!
Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..