Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb Dixa alternatíva a piacon.
Ismerje meg a LiveAgentet – egy olyan ügyfélszolgálati szoftvert, amely számos olyan funkcióval rendelkezik, amelyek több kommunikációs csatornát és közösségi médiát is lefednek. Maradjon kapcsolatban ügyfeleivel e-mail, élő chat, call center, ügyfélportál, Viber, és közösségi médián keresztül. Tudjon meg többet a LiveAgentről, vagy kezdje el az ingyenes 14 napos próbaverziót az élmény megszerzéséhez.
Gép általi adatátvitel
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
Funkciók | Liveagent
Próbálja ki a legjobb call center szoftvert ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára.
|
Dixa
|
---|---|---|
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
|
A LiveAgent jegykezelést kínál.
|
A Dixa jegykezelést kínál.
|
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
|
A LiveAgent Élő Chatet kínál.
|
A Dixa Élő Chatet kínál.
|
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
|
A LiveAgent Call Center szolgáltatást kínál.
|
A Dixa Call Center szolgáltatást kínál.
|
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
|
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál.
|
A Dixa nem kínál önkiszolgáló portált.
|
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
|
A LiveAgent Facebook-integrációt kínál.
|
A Dixa Facebook integrációt kínál.
|
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
|
A LiveAgent Twitter-integrációt kínál.
|
A Dixa nem kínál Twitter integrációt.
|
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
|
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
|
A Dixa nem kínál Instagram integrációt.
|
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
|
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
|
A Dixa nem kínál Viber integrációt.
|
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
|
A LiveAgent tudásbázist kínál.
|
A Dixa nem kínál tudásbázist.
|
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
|
A LiveAgent vásárlói fórumot kínál.
|
A Dixa nem kínál ügyfélfórumot.
|
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
|
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál.
|
A Dixa automatizálást és szabályokat kínál.
|
API
Funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző alkalmazások együttműködését.
|
A LiveAgent API funkciókat kínál.
|
A Dixa API funkciókat kínál.
|
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
|
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
|
A Dixa IVR funkciókat kínál.
|
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
|
A LiveAgent videohívásokat kínál.
|
A Dixa nem kínál videohívásokat.
|
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
|
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál.
|
A Dixa korlátlan előzményeket kínál.
|
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
|
A LiveAgent korlátlan webhelyeket kínál.
|
A Dixa korlátlan webhelyeket kínál.
|
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
|
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál.
|
A Dixa korlátlan csevegőgombokat kínál.
|
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
|
A LiveAgent korlátlan számú jegyet/e-mailt kínál.
|
A Dixa korlátlan számú jegyet/e-mailt kínál.
|
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
|
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
|
A Dixa korlátlan hívásrögzítést kínál.
|
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
|
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál.
|
A Dixa korlátlan 24/7 támogatást kínál.
|
A kivételes ügyfélszolgálatnak több olyan helyről kell érkeznie, amelyek kényelmesek az ügyfelek számára. Szerencsére minőségi ügyfélszolgálatot tud kezelni egyetlen jegyrendszerből. Kezelje az e-mail jegyeket és hívásokat, állítsa be az élő csevegő widgetet és csatlakoztassa a Facebookot, Twittert, Instagramot, és Vibert. Minden egy fedél alatt van, ahogy lennie kell, így ügynökei az alkalmazások közötti váltás nélkül több segítségre koncentrálhatnak.
A közösségi média egyre jobb és gyorsabb ügyfélszolgálati eszköz a támogató ügynökök számára. Ezért a Facebook és a Facebook Messenger integráció a LiveAgentbe van beépítve, így egyszerűen összekapcsolhatja fiókját. Ugyanez vonatkozik a Twitterre és az Instagramra is. Legyen közösségi a felhasználóbarát jegyrendszeren keresztül, kezelje bejegyzéseit, válaszoljon a megjegyzésekre, és egyszerűen tegyen többet egy helyről.
Oldja meg gyorsabban az ügyfelekkel kapcsolatos problémákat a megfelelő ügyfélszolgálati megoldással. Lenyűgöző vásárlói visszajelzéseket kaphat a piacon elérhető leggyorsabb élő csevegő widget segítségével. Az élő chat az egyik legjobb ügyfélszolgálati eszköz, és a LiveAgent kulcsfontosságú funkciókkal támogatja a zökkenőmentes élményt. Tekintse meg az élő csevegési funkciók teljes listáját és nézze meg, mi teszi nagyszerűvé az ügyfelek elégedettségét.
Az ügyfélbeszélgetéseket a nap 24 órájában kezeljük annak biztosítása érdekében, hogy bármikor segíthessünk mindenkinek. Hívjon minket, csevegjen velünk vagy küldjön e-mailt , ha segítségre van szüksége egy probléma megoldásához, vagy ha valami újat szeretne megtudni a LiveAgentről. Tekintse meg támogatási portálunkat is, amely hasznos cikkekkel van tele az ügyfélszolgálati megoldásunkról.
Roman Bosch
Partly
Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.
Christine Preusler
HostingAdvice
A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.
Karl Dieterich
Covomo
A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.
Taras Baca
XperienceHR
Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.
Matt Janaway
The Workplace Depot
A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.
Viviane Carter
CSI Products
Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.
Christian Lange
Lucky-Bike
A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.
Jens Malmqvist
Projure
Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.
Catana Alexandru
Websignal
Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.
Jan Wienk
All British Casino
A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!
Sissy Böttcher
Study Portals
Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.
Peter Koning
TypoAssassin
Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.
Aranzazu F
Factorchic
Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.
Martin Drugaj
Atomer
2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.
Ivan Golubović
AVMarket
Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.
Rustem Gimaev
Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ
Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.
Randy Bryan
tekRESCUE
A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.
Alexandra Danišová
Nay
Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.
Samuel Smahel
m:zone
A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.
David Chandler
Volterman
Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron
A LiveAgent ötvözi a kiváló élő csevegést, a jegykezelést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.
Peter Komornik, CEO
Tekintse meg a bemutató videót, és nézze meg, mit tehet még a LiveAgenttel, vagy indítsa el az ingyenes 14 napos próbaverziót, hogy saját maga is megtapasztalhassa. Megtekintheti megfizethető árazási terveinket is, amelyek a legtöbb méretű és iparágú vállalkozások számára alkalmasak. Csatlakozzon a LiveAgenthez még ma, és javítsa az ügynöki termelékenységet a help desk megoldásunk segítségével.
Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!
A Dixa alternatívákról számos lehetőség áll rendelkezésre, és a LiveAgent az egyik. Többcsatornás jegyrendszert kínálunk, amely minden fontos ügyfélcsatornát kezel, amelyre a modern ügyfélszolgálatnak szüksége van ahhoz, hogy jobban elérje ügyfeleit.
A LiveAgent kitűnő a többcsatornás jegykezelés terén. Ez magában foglalja az e-maileket, az élő csevegést, a telefonhívásokat, az ügyfélportált és a közösségi médiát - Facebook, Instagram és Twitter. Csatlakoztathatja a Vibert is.
A LiveAgent több kommunikációs csatornát kínál jobb áron, így nem kell tönkretennie a költségvetését.
Áttérne az Extendről a LiveAgent rendszerére?
A LiveAgent több, mint 175 funkcióval és 40 integrációval rendelkezik, és teljes körű ügyfélszolgálati megoldásokat kínál. Az ingyenes tagsághoz jutás vagy előfizetés választása lehetséges, illetve a nyelvhez alkalmazkodó modulok is támogatottak. A LiveAgent kiemelkedő ügyfélszolgálatot nyújt, segítségnyújtás a hét minden napján elérhető, és növeli a megtakarításokat és a befektetésarányos megtérüléseket.
A LiveAgent különböző csatornákon keresztül kínál költséghatékony megoldást magas számú támogatási kérelem kezelésére. Az ügyfélszolgálati csapat segítőkész és gyors válaszokat nyújt, míg a rendszer lehetővé teszi az Outlookból érkező e-mailek hatékony kezelését. A LiveAgent hatékony eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz, és felgyorsítja az ügyfélszolgálati kommunikációt.
Váltana a Crispről a LiveAgentre?
A LiveAgent ingyenes és különböző árú csomagokat kínál ügyfeleinek, több nyelven érhető el és támogatja a nyelvi alkalmazásokat. A help desk szoftver akár nagyvállalatoknak is megfelelő, a Huawei-tól a BMW-ig. A különböző csomagok árai és funkciói eltérnek, de mindenki kipróbálhatja ingyen.
Átköltözik a LeadDeskből a LiveAgentre?
A LiveAgent szoftver világszínvonalú támogatást nyújt kis- és középvállalkozások számára. A vállalat különböző csomagokat kínál, mint például az ingyenes 7 napos jegytörténet, kis- és nagyvállalkozások számára. Az adatok migrálása a LeadDesk-ből még ma elvégezhető. A LiveAgent vállalat olyan nagy vállalatokkal dolgozik együtt, mint a BMW, a Huawei, a Yamaha és az Oxford University.
Ügyfélszolgálati szoftver ingatlan iparhoz
A LiveAgent lehetővé teszi az ügyfélszolgálat testreszabását és valós idejű élő chatet és beépített hívásközpontot kínál, ami fontos szempont lehet az álom ház vásárlásakor. A rugalmasság és a testreszabás képessége kulcsfontosságú lehet a jövőbeli otthonok kialakításában. Az ügyfelek bízhatnak a LiveAgent szolgáltatásaiban.
LiveAgent offers a ticket system for quality customer service through multiple channels, including email, calls, and social media platforms such as Facebook, Twitter, Instagram, and WhatsApp. The platform integrates social media platforms for quick and efficient customer support, while a user-friendly ticket system ensures customer satisfaction.
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk