Elege van a help desk szoftveréből?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb Dixa alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
  • ✓ Nincs szükség bankkártyára    
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Dixa alternatívát keres?

Ismerje meg a LiveAgentet – egy olyan ügyfélszolgálati szoftvert, amely számos olyan funkcióval rendelkezik, amelyek több kommunikációs csatornát és közösségi médiát is lefednek. Maradjon kapcsolatban ügyfeleivel e-mail, élő chat, call center, ügyfélportál, Viber, és közösségi médián keresztül. Tudjon meg többet a LiveAgentről, vagy kezdje el az ingyenes 14 napos próbaverziót az élmény megszerzéséhez.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
USC logo

Dixa vs LiveAgent összehasonlítás

Funkciók Liveagent Dixa
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
A LiveAgent jegykezelést kínál.
A Dixa jegykezelést kínál.
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent Élő Chatet kínál.
A Dixa Élő Chatet kínál.
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
A LiveAgent Call Center szolgáltatást kínál.
A Dixa Call Center szolgáltatást kínál.
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál.
A Dixa nem kínál önkiszolgáló portált.
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Facebook-integrációt kínál.
A Dixa Facebook integrációt kínál.
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
A LiveAgent Twitter-integrációt kínál.
A Dixa nem kínál Twitter integrációt.
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
A Dixa nem kínál Instagram integrációt.
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
A Dixa nem kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
A LiveAgent tudásbázist kínál.
A Dixa nem kínál tudásbázist.
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
A LiveAgent vásárlói fórumot kínál.
A Dixa nem kínál ügyfélfórumot.
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál.
A Dixa automatizálást és szabályokat kínál.
API
Funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző alkalmazások együttműködését.
A LiveAgent API funkciókat kínál.
A Dixa API funkciókat kínál.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
A Dixa IVR funkciókat kínál.
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
A LiveAgent videohívásokat kínál.
A Dixa nem kínál videohívásokat.
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál.
A Dixa korlátlan előzményeket kínál.
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
A LiveAgent korlátlan webhelyeket kínál.
A Dixa korlátlan webhelyeket kínál.
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál.
A Dixa korlátlan csevegőgombokat kínál.
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
A LiveAgent korlátlan számú jegyet/e-mailt kínál.
A Dixa korlátlan számú jegyet/e-mailt kínál.
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
A Dixa korlátlan hívásrögzítést kínál.
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál.
A Dixa korlátlan 24/7 támogatást kínál.
Reports in Help desk software - LiveAgent

Kezelje az ügyfelekkel való interakciót több csatornán keresztül

A kivételes ügyfélszolgálatnak több olyan helyről kell érkeznie, amelyek kényelmesek az ügyfelek számára. Szerencsére minőségi ügyfélszolgálatot tud kezelni egyetlen jegyrendszerből. Kezelje az e-mail jegyeket és hívásokat, állítsa be az élő csevegő widgetet és csatlakoztassa a Facebookot, Twittert, Instagramot, és Vibert. Minden egy fedél alatt van, ahogy lennie kell, így ügynökei az alkalmazások közötti váltás nélkül több segítségre koncentrálhatnak.

Egy dedikált ügyfélszolgálati eszköz, amely mindent kezel

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Biztosítsa a felhasználók elégedettségét több közösségi médián keresztül

A közösségi média egyre jobb és gyorsabb ügyfélszolgálati eszköz a támogató ügynökök számára. Ezért a Facebook és a Facebook Messenger integráció a LiveAgentbe van beépítve, így egyszerűen összekapcsolhatja fiókját. Ugyanez vonatkozik a Twitterre és az Instagramra is. Legyen közösségi a felhasználóbarát jegyrendszeren keresztül, kezelje bejegyzéseit, válaszoljon a megjegyzésekre, és egyszerűen tegyen többet egy helyről.

Connect Facebook with Help desk software - LiveAgent

A közösségi média jegyeinek kezelése egyetlen felületen

Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Valós idejű csevegés intuitív funkciókkal

Oldja meg gyorsabban az ügyfelekkel kapcsolatos problémákat a megfelelő ügyfélszolgálati megoldással. Lenyűgöző vásárlói visszajelzéseket kaphat a piacon elérhető leggyorsabb élő csevegő widget segítségével. Az élő chat az egyik legjobb ügyfélszolgálati eszköz, és a LiveAgent kulcsfontosságú funkciókkal támogatja a zökkenőmentes élményt. Tekintse meg az élő csevegési funkciók teljes listáját és nézze meg, mi teszi nagyszerűvé az ügyfelek elégedettségét.

Kezelje gyorsabban az ügyfelek kérdéseit élő csevegésünkkel

Kapjon csodálatos ügyfélszolgálatot támogató csapatunktól

Az ügyfélbeszélgetéseket a nap 24 órájában kezeljük annak biztosítása érdekében, hogy bármikor segíthessünk mindenkinek. Hívjon minket, csevegjen velünk vagy küldjön e-mailt , ha segítségre van szüksége egy probléma megoldásához, vagy ha valami újat szeretne megtudni a LiveAgentről. Tekintse meg támogatási portálunkat is, amely hasznos cikkekkel van tele az ügyfélszolgálati megoldásunkról.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Spóroljon többet a LiveAgenttel

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.

  • Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

    Rustem Gimaev

    Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

    Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron

Peter Komornik

A LiveAgent ötvözi a kiváló élő csevegést, a jegykezelést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Készen áll a LiveAgent kipróbálására?

Tekintse meg a bemutató videót, és nézze meg, mit tehet még a LiveAgenttel, vagy indítsa el az ingyenes 14 napos próbaverziót, hogy saját maga is megtapasztalhassa. Megtekintheti megfizethető árazási terveinket is, amelyek a legtöbb méretű és iparágú vállalkozások számára alkalmasak. Csatlakozzon a LiveAgenthez még ma, és javítsa az ügynöki termelékenységet a help desk megoldásunk segítségével.

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Kapcsolódó cikkek ehhezDixa alternatíva
A támogatási jegyrendszer segít a csapatoknak nagy mennyiségű kérések kezelésében több csatornán keresztül és lehetővé teszi számukra, hogy gyorsan és hozzáértően válaszoljanak a kérdésekre.

Támogatási Jegyrendszer

A LiveAgent call center szoftver lehetővé teszi a testreszabható gombok és híváskonfigurációk használatát vállalkozások számára. Az árazás különböző csomagokat kínál. Próbálja ki az összes kommunikációs csatornát.

A magyar LiveAgent contact center szoftver lehetővé teszi az összes ügyfélkommunikációs csatorna egyszerűsítését egyetlen egységes postaládába.

Legyen elérhető a kapcsolattartói szoftverrel.

Gamifikációval növelhető az ügyfélszolgálati dolgozók motivációja. A LiveAgent rendszere sok ügyfélszolgálati megoldást kínál, mint például a Help Desk és az Élő Chat.

A LiveAgent több, mint 175 lehetőséggel rendelkezik és több, mint 40 integrációval és jó árazással. Nézze meg, hogy miért is kellene váltania HelpCrunchról a LiveAgentre.

HelpCrunch alternatívát keres?

A LiveAgent call center szoftver lehetőséget nyújt ügyfelek elérésére és az ügyfélszolgálat hatékonyságának javítására. A BizAway utazásszervező szoftverplatform cégeknek segít az üzleti út tervezésében és kezelésében.

Szeretne jobb hívástámogatást? Próbálja ki a LiveAgent alkalmazást, amely sokkal többre képes, mint a telefonhívások. Tudjon meg többet a LiveAgent ügyfélszolgálat előnyeiről és főbb jellemzőiről.

Alternatívát keres a LiveCall helyett?

A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver számos lehetőséget kínál, mint például cégprofilok, atomatizáció, élő chat és beépített CRM funkciók. Az oldal tartalmazza az ajánlatkérési, partnerprogram és impresszum oldalát, valamint demót és árazási lehetőséget.

Fedezze fel a legjobb közösségi média támogató szoftver alternatívákat a közösségi média lekérdezések nyomon követéséhez és kezeléséhez. Hasonlítsa össze az értékeléseket, funkciókat és egyebeket.

A közösségi médiát támogató szoftverek alternatíváit keresi?

Növelje csapatának termelékenységét a közösségi média ügyfélszolgálat alternatívákkal, megszabadulva az Instagram, Twitter és Facebook hírcsatornák zavaraitól.

Adatátvitel az Extend rendszeréből egy másik megoldásba? Ismerje meg a LiveAgent rendszerét és előnyeit. Kezdje el ma az ingyenes próbaidőszakot.

Áttérne az Extendről a LiveAgent rendszerére?

Válasszon a LiveAgent 175 funkciójával és 40 integrációjával rendelkező ügyfélszolgálati megoldás közül, amely támogatja a nyelvhez alkalmazkodó modulokat. Szerezze meg ingyenes tagságát!

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót