Elege van a help desk szoftveréből?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb Dixa alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
  • ✓ Nincs szükség bankkártyára    
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Dixa alternatívát keres?

Ismerje meg a LiveAgentet – egy olyan ügyfélszolgálati szoftvert, amely számos olyan funkcióval rendelkezik, amelyek több kommunikációs csatornát és közösségi médiát is lefednek. Maradjon kapcsolatban ügyfeleivel e-mail, élő chat, call center, ügyfélportál, Viber, és közösségi médián keresztül. Tudjon meg többet a LiveAgentről, vagy kezdje el az ingyenes 14 napos próbaverziót az élmény megszerzéséhez.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo

Dixa vs LiveAgent összehasonlítás

Funkciók Liveagent
Próbálja ki a legjobb call center szoftvert ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára.
Dixa
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
A LiveAgent jegykezelést kínál.
A Dixa jegykezelést kínál.
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent Élő Chatet kínál.
A Dixa Élő Chatet kínál.
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
A LiveAgent Call Center szolgáltatást kínál.
A Dixa Call Center szolgáltatást kínál.
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál.
A Dixa nem kínál önkiszolgáló portált.
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Facebook-integrációt kínál.
A Dixa Facebook integrációt kínál.
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
A LiveAgent Twitter-integrációt kínál.
A Dixa nem kínál Twitter integrációt.
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
A Dixa nem kínál Instagram integrációt.
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
A Dixa nem kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
A LiveAgent tudásbázist kínál.
A Dixa nem kínál tudásbázist.
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
A LiveAgent vásárlói fórumot kínál.
A Dixa nem kínál ügyfélfórumot.
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál.
A Dixa automatizálást és szabályokat kínál.
API
Funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző alkalmazások együttműködését.
A LiveAgent API funkciókat kínál.
A Dixa API funkciókat kínál.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
A Dixa IVR funkciókat kínál.
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
A LiveAgent videohívásokat kínál.
A Dixa nem kínál videohívásokat.
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál.
A Dixa korlátlan előzményeket kínál.
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
A LiveAgent korlátlan webhelyeket kínál.
A Dixa korlátlan webhelyeket kínál.
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál.
A Dixa korlátlan csevegőgombokat kínál.
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
A LiveAgent korlátlan számú jegyet/e-mailt kínál.
A Dixa korlátlan számú jegyet/e-mailt kínál.
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
A Dixa korlátlan hívásrögzítést kínál.
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál.
A Dixa korlátlan 24/7 támogatást kínál.
Reports in Help desk software - LiveAgent

Kezelje az ügyfelekkel való interakciót több csatornán keresztül

A kivételes ügyfélszolgálatnak több olyan helyről kell érkeznie, amelyek kényelmesek az ügyfelek számára. Szerencsére minőségi ügyfélszolgálatot tud kezelni egyetlen jegyrendszerből. Kezelje az e-mail jegyeket és hívásokat, állítsa be az élő csevegő widgetet és csatlakoztassa a Facebookot, Twittert, Instagramot, és Vibert. Minden egy fedél alatt van, ahogy lennie kell, így ügynökei az alkalmazások közötti váltás nélkül több segítségre koncentrálhatnak.

Egy dedikált ügyfélszolgálati eszköz, amely mindent kezel

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Biztosítsa a felhasználók elégedettségét több közösségi médián keresztül

A közösségi média egyre jobb és gyorsabb ügyfélszolgálati eszköz a támogató ügynökök számára. Ezért a Facebook és a Facebook Messenger integráció a LiveAgentbe van beépítve, így egyszerűen összekapcsolhatja fiókját. Ugyanez vonatkozik a Twitterre és az Instagramra is. Legyen közösségi a felhasználóbarát jegyrendszeren keresztül, kezelje bejegyzéseit, válaszoljon a megjegyzésekre, és egyszerűen tegyen többet egy helyről.

Connect Facebook with Help desk software - LiveAgent

A közösségi média jegyeinek kezelése egyetlen felületen

Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Valós idejű csevegés intuitív funkciókkal

Oldja meg gyorsabban az ügyfelekkel kapcsolatos problémákat a megfelelő ügyfélszolgálati megoldással. Lenyűgöző vásárlói visszajelzéseket kaphat a piacon elérhető leggyorsabb élő csevegő widget segítségével. Az élő chat az egyik legjobb ügyfélszolgálati eszköz, és a LiveAgent kulcsfontosságú funkciókkal támogatja a zökkenőmentes élményt. Tekintse meg az élő csevegési funkciók teljes listáját és nézze meg, mi teszi nagyszerűvé az ügyfelek elégedettségét.

Kezelje gyorsabban az ügyfelek kérdéseit élő csevegésünkkel

Kapjon csodálatos ügyfélszolgálatot támogató csapatunktól

Az ügyfélbeszélgetéseket a nap 24 órájában kezeljük annak biztosítása érdekében, hogy bármikor segíthessünk mindenkinek. Hívjon minket, csevegjen velünk vagy küldjön e-mailt , ha segítségre van szüksége egy probléma megoldásához, vagy ha valami újat szeretne megtudni a LiveAgentről. Tekintse meg támogatási portálunkat is, amely hasznos cikkekkel van tele az ügyfélszolgálati megoldásunkról.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Spóroljon többet a LiveAgenttel

Peter Komornik

A LiveAgent ötvözi a kiváló élő csevegést, a jegykezelést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live AgentP0Y0M0DT0H0M145SYoutube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Készen áll a LiveAgent kipróbálására?

Tekintse meg a bemutató videót, és nézze meg, mit tehet még a LiveAgenttel, vagy indítsa el az ingyenes 14 napos próbaverziót, hogy saját maga is megtapasztalhassa. Megtekintheti megfizethető árazási terveinket is, amelyek a legtöbb méretű és iparágú vállalkozások számára alkalmasak. Csatlakozzon a LiveAgenthez még ma, és javítsa az ügynöki termelékenységet a help desk megoldásunk segítségével.

Hasonlítson össze minket másokkal

Kapcsolódó cikkek ehhezDixa alternatíva
Ha hatékony Collab alternatívát keres, fontolja meg a LiveAgentet. Tudja meg, hogyan teljesít a Collab és a LiveAgent, és melyik a legmegfelelőbb a vállalkozása számára.

Collab alternatívára van szüksége?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb Collab alternatíva: nincs beállítási díj, 24/7 ügyfélszolgálat, 14 nap ingyen!

Jobb alternatívát keres, mint a LivePerson? Fontolja meg a LiveAgentet, a díjnyertes többcsatornás ügyfélszolgálati szoftvert.

Jobb LivePerson alternatívát keres?

Fedezze fel a LiveAgentet, a legjobb LivePerson alternatívát! Ingyenes próba, nincs bankkártya, bármikor lemondható. Próbálja ki most!

A LiveAgent több, mint 175 hasznos funkciót kínál és a piacon elérhető leggyorsabb élő chat alkalmazást. Call center-t és olyan csatornák lefedését is, mint például az Instagram.

LiveChat alternatívát keres?

A LiveAgent több, mint 175 hasznos funkciót kínál és a piacon elérhető leggyorsabb élő chat alkalmazást. Call center-t és olyan csatornák lefedését is, mint például az Instagram.

A LiveAgent ideális alternatíva a Rocket.Chat számára. Többcsatornás ügyfélszolgálati élményt kínál különböző vállalkozások számára világszerte.

Rocket.Chat alternatívát keres?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb Rocket.Chat alternatíva: nincs beállítási díj, 24/7 ügyfélszolgálat, és 14 nap ingyenes próba!

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x