Elege van a help desk szoftveréből?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb Dixa alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási díj
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7
  • ✓ Nincs szükség bankkártyára
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Dixa alternatívát keres?

Ismerje meg a LiveAgentet – egy olyan ügyfélszolgálati szoftvert, amely számos olyan funkcióval rendelkezik, amelyek több kommunikációs csatornát és közösségi médiát is lefednek. Maradjon kapcsolatban ügyfeleivel e-mail, élő chat, call center, ügyfélportál, Viber, és közösségi médián keresztül. Tudjon meg többet a LiveAgentről, vagy kezdje el az ingyenes 14 napos próbaverziót az élmény megszerzéséhez.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo

Dixa vs LiveAgent összehasonlítás

Funkciók Liveagent
Próbálja ki a legjobb call center szoftvert ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára.
Dixa
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
A LiveAgent jegykezelést kínál.
A Dixa jegykezelést kínál.
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent Élő Chatet kínál.
A Dixa Élő Chatet kínál.
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
A LiveAgent Call Center szolgáltatást kínál.
A Dixa Call Center szolgáltatást kínál.
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál.
A Dixa nem kínál önkiszolgáló portált.
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Facebook-integrációt kínál.
A Dixa Facebook integrációt kínál.
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
A LiveAgent Twitter-integrációt kínál.
A Dixa nem kínál Twitter integrációt.
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
A Dixa nem kínál Instagram integrációt.
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
A Dixa nem kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
A LiveAgent tudásbázist kínál.
A Dixa nem kínál tudásbázist.
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
A LiveAgent vásárlói fórumot kínál.
A Dixa nem kínál ügyfélfórumot.
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál.
A Dixa automatizálást és szabályokat kínál.
API
Funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző alkalmazások együttműködését.
A LiveAgent API funkciókat kínál.
A Dixa API funkciókat kínál.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
A Dixa IVR funkciókat kínál.
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
A LiveAgent videohívásokat kínál.
A Dixa nem kínál videohívásokat.
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál.
A Dixa korlátlan előzményeket kínál.
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
A LiveAgent korlátlan webhelyeket kínál.
A Dixa korlátlan webhelyeket kínál.
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál.
A Dixa korlátlan csevegőgombokat kínál.
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
A LiveAgent korlátlan számú jegyet/e-mailt kínál.
A Dixa korlátlan számú jegyet/e-mailt kínál.
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
A Dixa korlátlan hívásrögzítést kínál.
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál.
A Dixa korlátlan 24/7 támogatást kínál.
Reports in Help desk software - LiveAgent

Kezelje az ügyfelekkel való interakciót több csatornán keresztül

A kivételes ügyfélszolgálatnak több olyan helyről kell érkeznie, amelyek kényelmesek az ügyfelek számára. Szerencsére minőségi ügyfélszolgálatot tud kezelni egyetlen jegyrendszerből. Kezelje az e-mail jegyeket és hívásokat, állítsa be az élő csevegő widgetet és csatlakoztassa a Facebookot, Twittert, Instagramot, és Vibert. Minden egy fedél alatt van, ahogy lennie kell, így ügynökei az alkalmazások közötti váltás nélkül több segítségre koncentrálhatnak.

Egy dedikált ügyfélszolgálati eszköz, amely mindent kezel

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Biztosítsa a felhasználók elégedettségét több közösségi médián keresztül

A közösségi média egyre jobb és gyorsabb ügyfélszolgálati eszköz a támogató ügynökök számára. Ezért a Facebook és a Facebook Messenger integráció a LiveAgentbe van beépítve, így egyszerűen összekapcsolhatja fiókját. Ugyanez vonatkozik a Twitterre és az Instagramra is. Legyen közösségi a felhasználóbarát jegyrendszeren keresztül, kezelje bejegyzéseit, válaszoljon a megjegyzésekre, és egyszerűen tegyen többet egy helyről.

Connect Facebook with Help desk software - LiveAgent

A közösségi média jegyeinek kezelése egyetlen felületen

Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Valós idejű csevegés intuitív funkciókkal

Oldja meg gyorsabban az ügyfelekkel kapcsolatos problémákat a megfelelő ügyfélszolgálati megoldással. Lenyűgöző vásárlói visszajelzéseket kaphat a piacon elérhető leggyorsabb élő csevegő widget segítségével. Az élő chat az egyik legjobb ügyfélszolgálati eszköz, és a LiveAgent kulcsfontosságú funkciókkal támogatja a zökkenőmentes élményt. Tekintse meg az élő csevegési funkciók teljes listáját és nézze meg, mi teszi nagyszerűvé az ügyfelek elégedettségét.

Kezelje gyorsabban az ügyfelek kérdéseit élő csevegésünkkel

Kapjon csodálatos ügyfélszolgálatot támogató csapatunktól

Az ügyfélbeszélgetéseket a nap 24 órájában kezeljük annak biztosítása érdekében, hogy bármikor segíthessünk mindenkinek. Hívjon minket, csevegjen velünk vagy küldjön e-mailt, ha segítségre van szüksége egy probléma megoldásához, vagy ha valami újat szeretne megtudni a LiveAgentről. Tekintse meg támogatási portálunkat is, amely hasznos cikkekkel van tele az ügyfélszolgálati megoldásunkról.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Spóroljon többet a LiveAgenttel

Peter Komornik

A LiveAgent ötvözi a kiváló élő csevegést, a jegykezelést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Készen áll a LiveAgent kipróbálására?

Tekintse meg a bemutató videót, és nézze meg, mit tehet még a LiveAgenttel, vagy indítsa el az ingyenes 14 napos próbaverziót, hogy saját maga is megtapasztalhassa. Megtekintheti megfizethető árazási terveinket is, amelyek a legtöbb méretű és iparágú vállalkozások számára alkalmasak. Csatlakozzon a LiveAgenthez még ma, és javítsa az ügynöki termelékenységet a help desk megoldásunk segítségével.

Hasonlítson össze minket másokkal

    Kapcsolódó cikkek ehhezDixa alternatíva
    A LiveAgent egy hatékony incidenskezelési platform, amely segít minimalizálni a kockázatot és hatékonyan kezelni az ügyfél-támogatást. A rendszer egyszerű és testreszabható, ideális vállalkozások számára.

    Útmutató az incidensre adott válaszhoz vállalkozások számára

    A LiveAgent egy hatékony incidenskezelési platform, amely segít minimalizálni a kockázatot és hatékonyan kezelni az ügyfél-támogatást. A rendszer egyszerű és testreszabható, ideális vállalkozások számára.

    Tudja meg egy nagyszerű ügyfélszolgálati szoftver előnyeit és tervezzen meg egy ingyenes online LiveAgent Ügyfélszolgálati Szoftver demót ma.

    Foglaljon demót!

    Az ügyfélszolgálati LiveAgent lehetőségeit bemutató demó elérhető. Az ügyfélszolgálati szoftvernek számos funkciója van, és könnyen integrálható más rendszerekkel. A LiveAgent magas értékelésű, és támogatást is nyújt. Lehetőség van ingyenes próbaverzió indítására. A vállalat blogot és webináriumokat is biztosít a felhasználók számára. Sales elérhetőségek is megtalálhatók a weboldalon.

    LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

    Foglaljon le egy demót

    This text focuses on the importance of internal linking and SEO plugins for WordPress, emphasizing the benefits of automated solutions such as better user experience and personalized link equity distribution. It also discusses the use of LiveAgent, a free chat room solution for small businesses to improve customer service and increase sales. The Quality Unit LLC website offers support and the option to accept or reject cookies.

    Váltás az osTicket-ről a LiveAgentre csapatunk támogatásával, és hozzáférést kaphat egy többcsatornás jegyrendszerhez.

    osTicket migráció - LiveAgent

    LiveAgent a vállalkozások időt takarító eszköze, segítve a gyors és szakszerű válaszokat ügyfelek és vállalkozások között. Kínálja az ügyfélszolgálati, VoIP és e-mail kezelő szoftvereket, valamint személyre szabható jegykezelést. Az ügyfélszolgálat, az innováció és az empátia kulcsfontosságú a vállalkozások sikerében.

    Szeretne jobb hívástámogatást? Próbálja ki a LiveAgent alkalmazást, amely sokkal többre képes, mint a telefonhívások. Tudjon meg többet a LiveAgent ügyfélszolgálat előnyeiről és főbb jellemzőiről.

    Alternatívát keres a LiveCall helyett?

    Ajánlatkérés, díjak és tanúsítványok, vásárlói vélemények: LiveAgent kínál népszerű ügyfélszolgálati, VoIP és e-mail kezelő szoftvereket.

    A magyar LiveAgent contact center szoftver lehetővé teszi az összes ügyfélkommunikációs csatorna egyszerűsítését egyetlen egységes postaládába.

    Legyen elérhető a kapcsolattartói szoftverrel.

    A LiveAgent szoftver jelentőségét hangsúlyozza az ügyfélszolgálatban, beleértve a kiejtést, kapcsolatfelvételi űrlapot, támogatási jegyrendszert és élő csevegést. Az alkalmazás számos funkciót kínál, beleértve a hang- és videohívásokat, valamint a testreszabott tartalmakat a fogyasztók számára.

    Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

    Start Free Trial x