Szerezze be a legjobb eszközöket ügyfélszolgálati csapatai számára, és tegye boldoggá ügyfeleit. A LiveAgent az egyik legjobb help desk megoldás a piacon, köszönhetően az egyszerű jegykezelésnek. Használja ki szolgáltatásaink, integrációink, valamint kiváló többcsatornás támogatásunk előnyeit a gördülékeny ügyfélbeszélgetések érdekében.
Helpdesk megoldás
A help desk szoftver általában minden bejövő kommunikációt megfog az ügyfelektől, és jegyekké alakítja át a könnyebb kezelés érdekében. Ügyfelei mindenféle módot használnak a kapcsolatfelvételre, például e-mailt, telefont, üzenetküldőt vagy élő csevegést, így ha minden kommunikációt egy helyen tartanak, az ügyfélszolgálati munkatársai jobban megértik a problémát, és gyorsabban válaszolnak.
Növelje hatékonyságát egy többcsatornás megoldással
Használhatóság
Bármely vállalkozás, amely ügyfélszolgálatot kínál, használhat helpdesk szoftvert az ügyfelek megkereséseinek egyszerű kezelésére. A felelősség az ügyfélszolgálati csapatokat terheli, akik a help desk szoftver elsődleges felhasználói. Az ügyfélszolgálati rendszerek azonban gyakran olyan fejlett funkciókkal rendelkeznek, amelyek hasznosságukat más részlegekre is kiterjesztik. Az értékesítési csapat kihasználhatja a call center vagy az élő chat lehetőségeit, míg az IT-szerviz az e-maileket és az ügyfélportált tudásbázissal hasznosíthatja.
Egy kiváló help desk szoftver számos eszközt kínál a könnyebb ügyfélszolgálati interakcióhoz.
A LiveAgent jegyrendszere a help desk menedzsment szoftver létfontosságú része. Összegyűjti az ügyfelek üzeneteit, és a speciális funkciókkal támogatott univerzális postaládában ügyfélszolgálati jegyekké alakítja őket.
Egyszerűsítse az összes ügyfélkommunikációt egy helyen
Összetett áttekintést kaphat az összes ügyfélkérdésről
Kiváló ügyfélszolgálatot nyújthat gyors élő chat widgetünk segítségével. Élő csevegési funkciónkat olyan alapvető funkciók támogatják, mint például a kész válaszok, a valós idejű gépelési nézet és még sok más.
Gyors ügyfélszolgálatot biztosít minden ügyfél számára
Könnyen használható és implementálható bármely webhelyén
Hozzon létre egy telefonos ügyfélszolgálatot, és kínáljon személyes ügyfélélményt telefonhívásokon keresztül. Ügyfélszolgálati szoftverünk kezeli a bejövő vagy kimenő hívásokat az ügyfelekkel való egyszerű interakció vagy a bejövő jegyek megoldása érdekében.
Személyesebb szintű támogatást nyújthat hívásokkal
Kezelje a bejövő hívásokat és tekintse meg az ügyféladatokat egy helyen
Közösségi média integrációink népszerű funkciók a hűséges és boldog ügyfelek létrehozására. Ügyfélszolgálati csapata jegykezelő rendszerünkből kapcsolatba léphet ügyfélbázisával a közösségi médiában.
Mutasson kényelmes támogatást ügyfeleinek a közösségi médiában
Terjessze a hírt a márkájáról, és szerezzen több potenciális ügyfeleket
Hasznos ismereteket nyújtson tudásbázisunkkal az egyszerű öntámogatás érdekében. Hatékony tudásbázis-eszközünkkel megoszthatja a legjobb üzleti gyakorlatokat, tájékoztató cikkeket, útmutatókat és még sok mást.
Osszon meg minden típusú tudást cikkeken keresztül öntámogatás céljából
Több tudásbázis és belső tudásbázis létrehozása
Vessen egy pillantást a help desk eszközünk legszembetűnőbb funkcióira, és kapjon teljes képet a LiveAgent felhasználói élményről.
Feladatkezelés
Szabaduljon meg minden hétköznapi és ismétlődő feladattól a Szabályok funkcióval. Állítson be egyszerű automatizálásokat az alapvető help desk funkciók automatizálásához, és a fontosra összpontosítson. Használjon szabályokat jegyek átviteléhez vagy feloldásához, adott címkék hozzáadásához stb. A LiveAgent automatizálási funkciói ideális időt takarítanak meg – segíthetnek az ügynököknek értelmesebb munkát végezni, és csökkentik az ügyfélszolgálat kezelési költségeit.
Használja ki a feladatok automatizálását a szabályokkal
Automatizálja az ismétlődő vagy hétköznapi feladatokat
Többnyelvű támogatás
Szoftverünk beszéli az Ön nyelvét. Válassza ki a kívánt nyelvet, és állítsa be a LiveAgentet az igényeinek megfelelően. A LiveAgent jelenleg 43 nyelvet támogat, és folyamatosan dolgozunk azon, hogy rendszeresen új nyelveket adjunk hozzá. Használja ki a nyelvhez igazítható widgetek előnyeit, és beszéljen ügyfelei nyelvén. Egyszerűen állítsa be a nyelvet az egyes widgetek beállításaiban, és már mehet is.
Fedezze fel az összes nyelvet
Jelentések
A LiveAgent méri az adatokat az ügyfélszolgálati rendszerben, és átfogó jelentéseket készít, amelyek könnyen elérhetők az irányítópultról. Mérje az egyéni vagy általános ügynöki teljesítményt, a csatorna teljesítményét, a megoldott jegyeket, a folyamatban lévő csevegéseket, az ügynöki értékeléseket és még sok mást. Válassza ki, hogyan szeretné megjeleníteni az adatokat, és használja azt a help desk teljesítményének javítására minden szempontból.
Fedezze fel az analitikai áttekintést
Kapcsolat-kezelés
A LiveAgent több partnerrel működik együtt, hogy lehetővé tegye az ügyfelek számára az ügyfélkapcsolat-kezelési platform beépítését. A CRM integrálásával ügynökei gyorsan és hatékonyan hozzáférhetnek az ügyféladatokhoz. Hatékonyan oldja meg az egyes ügyfélkéréseket, és hozzon létre hosszan tartó ügyfélkapcsolatokat egyszerre. A LiveAgent alapvető CRM-képességeket is kínál azok számára, akik nem használnak harmadik féltől származó CRM-megoldást.
Okostelefon alkalmazások
Ügyfélszolgálatot szeretne nyújtani, és útközben megválaszolni a kérdéseket? A LiveAgent natív alkalmazásokkal rendelkezik Androidra és iOS-re, így akkor is válaszolhat, amikor távol van a számítógépétől. Mindkét alkalmazás lehetővé teszi bármilyen kérés kezelését – e-maileket, hívásokat, élő csevegéseket és közösségi média kéréseket. Az alkalmazások minden LiveAgent felhasználó számára ingyenesek, így bármikor letöltheti őket.
Ingyenes támogatás
A help desk szoftver lehetővé teszi, hogy a hét minden napján, 24 órában segítse ügyfeleit. Hogyan? Egyszerűen egy mélyreható tudástár létrehozásával. Kutatásunk szerint a vásárlók közel 70%-a inkább az önkiszolgáló lehetőséget választja. Az önkiszolgálás gyors, kényelmes, és vállalkozása előnyt jelenthet versenytársaival szemben.
Többcsatornás képességek
Ne veszítsen több időt a platformok közötti váltással, hogy válaszoljon az ügyfelek kérdéseire. Nézze meg az ügyfelek interakcióinak azonnali javulását, ha összekapcsolja többek között e-mailjeit, élő csevegéseit, telefonhívásait és közösségi médiáját a LiveAgentben.
Analitikai eszközök
Mindig tájékozódjon az ügynök teljesítményéről a napi javítás érdekében. A LiveAgent csapatteljesítmény-adatai gyakorlati betekintést nyújthatnak az ügyfélszolgálatba. Ennek eredményeként eldöntheti, hogy szükség van-e további képzésre, vagy hogyan javíthatja az ügyfelek elégedettségét.
Szolgáltatás kezelés
Az ügyfélélmény javításának egyik módja az, ha a böngészés során eléri az ügyfeleket. Az ügyfélszolgálati szoftver lehetővé teszi, hogy az ügyfélszolgálati képviselők proaktív chat-meghívásokon keresztül lépjenek kapcsolatba. Ennek eredményeként ügynökei megakadályozhatják a magas visszafordulási arányt, javíthatják az ügyfélélményt, és végső soron növelhetik az ügyfelek lojalitását.
Egyedi munkafolyamatok
A kiváló ügyfélszolgálati élmény megteremtéséhez ügynökeinek gyorsnak és hatékonynak kell lenniük. Az ismétlődő feladatokkal való foglalkozás azonban sok idejüket felemésztheti. A feladatok automatizálása és az e-mail sablon üzenetek létrehozása a jegykezelő rendszeren keresztül lehetővé teszi az ügynökök számára, hogy idejüket a rászoruló ügyfelekre fordítsák.
Együttműködési eszközök
A help desk rendszer lehetővé teszi kollégái számára, hogy többféle módon működjenek együtt. Az ügyfélszolgálati csapat közvetlenül az ügyfélszolgálati jegyeken belül kommunikálhat, és nagyon gyorsan megoldja az ügyfelek problémáit. Sőt, az ügyfélszolgálati csapat a help desk jegyeken kívül is chatelhet. A hatékony csapatmunka professzionális szintre emeli ügyfélszolgálatát, ami elégedett ügyfeleket eredményez.
Próbálja ki mindazt, amit kínálunk egy 30 napos ingyenes próbaverzióval
A help desk megoldás segítségével az ügyfélszolgálati képviselők kezelhetik az ügyfélszolgálati problémákat, gyorsabban kezelhetik a bejövő kéréseket, és jobb ügyfél-visszajelzéseket kaphatnak.
Egyenletes ügyfélszolgálatot biztosít minden csatornán gyorsabb válaszidővel. Használja az SLA-kat az ügyfelek e-mailjeinek fontossági sorrendbe állításához.
Az ügyfélszolgálati csapatok együttműködő beérkező leveleket és más eszközöket használhatnak, hogy szorosan integrálva dolgozhassanak egymással.
Az egyéni jelentések elemzésének köszönhetően fontos adatokhoz juthat, fejlesztésekre használhatja őket, és nagyszerű ügyfélszolgálatot nyújthat.
Univerzális megoldás
A LiveAgent mint help desk szoftver gyorsan alkalmazkodik a különböző üzleti modellek igényeihez. Fedezze fel, hogyan segítheti cégét az ügyfélszolgálatban.
Tekintse meg azokat a legelőnyösebb okokat, amelyek miatt a vállalatok az ügyfélszolgálati szoftverre váltanak.
Vásárlói hűség
A márkahűség egyenlő a hűséges ügyfelek folyamatos áramlásával, akik hajlandóak támogatni az Ön vállalkozását. Szinte minden vásárló a kiváló ügyfélszolgálatot elengedhetetlen tényezőnek tartja kedvenc márkái iránti hűség kialakításában.
96 %-a
az ügyfeleknek a jó szolgáltatást részesítik előnyben
A megfelelő help desk megoldások segítségével kiváló ügyfélszolgálattal elnyerheti ügyfelei többségének lojalitását.
Megnövekedett bevétel
Az ügyfelek nagy többsége hajlandó több pénzt költeni, ha gyors, megbízható és hatékony ügyfélszolgálatot kap kedvenc vállalkozásától. A jobb ügyfélélmény több bevételt jelent.
86 %-a
az ügyfeleknek fizet a jó szolgáltatásért
Szerezze meg ügyfelei tiszteletét, és növelje bevételeit a megfelelő help desk szoftverrel.
Gyors támogatás
Az ügyfelek közel fele gyors választ vár kérdéseire. A LiveAgent az egyik leggyorsabb élő csevegési widgetet kínálja a piacon, így páratlan sebességgel tud választ adni minden webhelylátogatónak.
46%-a
az ügyfeleknek gyors választ vár
Sok ügyfél elvárja, hogy a vállalat négy órán belül válaszoljon. Nyerje el a bizalmukat, és adjon rendkívül gyors válaszokat a LiveAgent segítségével.
Beszámolók
Gondosan kiválasztottuk a funkciókat árterveinkben, így Ön kiválaszthatja a legolcsóbb, a legjobb ár-érték arányú csomagot. Csak azért fizessen, amit felhasznál anélkül, hogy megtörné a költségvetését.
Legnépszerűbb
Mindannyian tudjuk, hogy a kiváló ügyfélszolgálat biztosítása elengedhetetlen. A digitális átalakulás azonban kéz a kézben jár a vállalkozások gyors, hatékony és segítőkész támogatása iránti nagyobb igényekkel. A jó hír az, hogy még ezekben a hektikus időkben is egy megbízható help desk szoftverplatform lehetővé teszi, hogy a legjobb élményt teremtse ügyfelei számára. A kutatások azt mutatják, hogy a vásárlói élményt javítani próbáló cégek 84%-a bevételnövekedést tapasztal.
Tehát minden további nélkül beszéljük meg, hogyan használhatja fel egy sikeres vállalkozás működtetésére.
Ha valaha is megkeresett egy céget, akkor valószínűleg már kapcsolatba lépett az ügyfélszolgálati szoftverrel.
De hogyan is működik pontosan?
Bár a színfalak mögött lezajló bonyolult folyamatok eltérőek lehetnek a különböző help desk szoftver szolgáltatóknál, lényegük ugyanaz marad.
Amikor egy ügyfél e-mailben, élő chaten, közösségi media üzenetben, vagy más kommunikációs csatornán keresztül kapcsolatba lép egy vállalkozással, egy ügyfélszolgálati jegy jön létre. A jegy gyakran tartalmaz olyan információkat, mint a csatorna, ahonnan az interakció jön, az ügyfél üzenete, az SLA, az ügyféladatok és mások, attól függően, hogy milyen szolgáltatást használ és hogyan konfigurálja azt.
A jegy létrehozása után a beérkező levelek közé kerül. Innentől egy ügynökhöz van rendelve, aki az ügyféllel folytatja a további kommunikációt, és megpróbálja legjobb tudása szerint megoldani a problémát.
Abban az esetben, ha az első ügyfélszolgálati képviselő nem tudja megoldani az adott problémát, a jegyet egy másik képviselőhöz, osztályhoz vagy szinthez lehet továbbítani, amely jobban fel van szerelve a bonyolultabb problémák kezelésére. Ezt a folyamatot eszkalációs útvonalnak nevezik.
Bár a help desk kezelőszoftver egy csodálatos eszköz, amely lehetővé teszi számos ügyfél támogatását szerte a világon, bizonyos kihívásokkal is jár. Nézzünk meg néhányat ezek közül, és beszéljük meg a lehetséges megoldásokat.
Bár egyszerű teljesítménymutatónak tűnhet, ez nem így van. A kapcsolattartó központokban az első kapcsolatfelvételi megoldás fontos mutatója az ügyfelek elégedettségének és annak, hogy az elvárásaik teljesülnek. Ezzel a kihívással találkozhat többek között az elégtelen ügynökképzés vagy az ügyfélszolgálati kérések túlnyomó száma miatt.
Megoldás: Készítse fel munkatársait a még összetettebb ügyfélproblémák kezelésére, a jelentések és adatok elemzésére a legjobb lépések meghatározásához, valamint egy hatékony eszkalációs eljárás kidolgozására.
Még a nagyszámú, megfelelően képzett ügynököt foglalkoztató kapcsolattartó központokat is túlterhelheti a beérkező megelőzhető kérdések száma.
Megoldás: Megbízható és informatív, tudásbázissal rendelkező önkiszolgáló portált fejleszteni, majd az ügyfelek felé irányítani. Győződjön meg arról, hogy postaládáját nem árasztják el olyan kérdések, amelyeket az ügyfelek könnyen megválaszolhatnak maguknak. A kutatások azt mutatják, hogy a válaszadók 91%-a használna egy tudásbázist, ha az elérhető lenne és az igényeikre szabott volna.
Minden üzlet más. Ezért különböző funkciókat felölelő help desk szoftvermegoldásokra van szükségük.
Megoldás: Alaposan vizsgálja meg a használni kívánt szoftvert, és győződjön meg arról, hogy az mindent biztosít a vállalatának a sikerhez. Tanulmányozza át az összes elérhető jelentést és elemzést. Azt mondják, hogy a tudás hatalom, ezért ügyeljen arra, hogy megértse a help desk szoftverének minden csínját-bínját.
Tudta, hogy az ügynökök 42%-a nem tudja megoldani az ügyfelek megkereséseit elavult rendszerek miatt?
Megoldás: A javítások, frissítések és újítások terén mindig maradjon naprakész
Sok probléma származhat önmagában ebből a kihívásból. Ha az ügynökei órákat töltenek ismétlődő feladatok elvégzésével, kevésbé elkötelezettek és kevésbé termelékenyek, és nagyobb az esélye annak, hogy a kapcsolattartó központjában magas az ügynökcsere aránya.
Megoldás: Használjon mesterséges intelligenciát és automatizálási funkciókat. Ennek ellenére legyen óvatos a végrehajtásával. Nem akarja elveszíteni azt az „emberi érintést”, amely az ügyfélszolgálatot barátságos és kellemes élménnyé teszi.
Az ügyfélszolgálati alkalmazás megoldások különféle funkciókat foglalnak magukban, amelyek az ügyfelek széles körére vannak szabva.
Az alábbiakban felsoroljuk a helpdesk szoftvermegoldások leggyakoribb típusait.
Amikor a legjobb helpdesk szoftvert keresi cége számára, számos népszerű funkcióval, opcióval és integrációval találkozhat, amelyeket különféle megoldások kínálnak. Mindazonáltal ez a 10 legfontosabb, amelyet először ellenőriznie kell bármely szolgáltatáslistáról.
Mindenekelőtt azt javasoljuk, hogy írjon egy listát az új online help desk szoftverrel szemben támasztott összes követelményről.
Ha nem tudja saját maga kielégíteni a kapcsolattartó központ minden igényét, beszéljen a munkatársaival. Betekintést kapnak a kapcsolattartó központ napi működésébe, így ők jelentik a legjobb információforrást, amikor kiválasztják azt a szoftvert, amellyel végül dolgozni fognak.
Annak érdekében, hogy Ön és munkatársai a legjobb üzleti szoftvert választhassák, az alábbiakban bemutatunk néhány stratégiát, amelyeket figyelembe kell venni a döntéshozatalban.
Bár senki sem szereti azt gondolni, hogy valami elromolhat, fontos szem előtt tartani, hogy a könnyen elérhető támogatás elengedhetetlen, ha azt szeretné, hogy minden zökkenőmentesen menjen. Senki sem szeret órákat vagy akár napokat várni az ügyfélszolgálati csapatok válaszára, ezért mindenképpen tájékozódjon a szállító ügyfélszolgálatának minőségéről, mielőtt bármilyen végső döntést hozna.
A legtöbb cégtulajdonos cégének növekedése a prioritási listája élén áll. Ne felejtse el azonban, hogy a kapcsolattartó központjának is lépést kell tartania. Hasonlóképpen, az Ön által használt help desk szoftver is méretezhető felfelé vagy lefelé. Amikor kiválasztja a megvásárolni kívánt help desk szoftvermegoldást, mindig ellenőrizze, mennyire egyszerű a méretezés mindkét irányban.
Nem számít, milyen csodálatos az Ön által használt szoftver, mindig vannak akadályok és korlátozások az út során. Szánjon időt arra, hogy tanulmányozza a megvásárolni kívánt szoftver képességeit, és döntse el, mely funkciók nélkül tud élni, és mely funkciók nélkül nem.
Contact center környezetben a csapatmunka a legfontosabb. Egyszerre több probléma kezelése, chat támogatás hívás közben, és a közösségi média említése nem egy magányos farkas munka. Válasszon olyan help desk szoftvert, amely lehetővé teszi csapata zökkenőmentes együttműködését. Ez megkönnyíti a munkájukat, és javítja az általános üzleti termelékenységet.
Győződjön meg arról, hogy az ügyfélszolgálati szoftver képes kapcsolódni a különböző webhelyekhez és alkalmazásokhoz. Ez nemcsak elérhetőbbé teszi termékeit és szolgáltatásait, hanem kiváló egységes ügyfélélményt is biztosít az egész területen.
A legjobb help desk szoftver kis- és középvállalkozások számára, amelyek a legjobb ügyfélszolgálatot szeretnék nyújtani ügyfeleik számára szerte a világon.
A LiveAgent egy help desk szoftvermegoldás több mint 150 integrációval és számos fejlett funkcióval. Több mint 40 000 ügyfél támaszkodik erre a szoftverre, hogy kiváló ügyfélszolgálatot tudjon nyújtani ügyfelei számára.
A szoftver legismertebb ügyfelei közé tartoznak az olyan iparági óriások, mint a Huawei, a Nascar, a BMW, a Slido és a Yamaha.
A LiveAgent teljesen ingyenesen használható. Ha azonban szeretné megtapasztalni a speciális funkciókat, három árképzési lehetőség közül választhat, köztük 15 USD, 29 USD és 49 USD havonta.
Ha szeretné kipróbálni, iratkozzon fel egy 14 napos ingyenes próbaverzióra, és ismerkedjen meg a rendszerrel.
A legjobb help desk szoftver bármilyen méretű vállalkozás számára, amely komolyan veszi informatikai tevékenységét.
Ez a 2006-ban alapított felhő alapú help desk szoftver korántsem újdonság az ügyfélszolgálat területén.
A Spiceworks szolgáltatást teljesen ingyenesen használhatja.
LiveAgent vs. Spiceworks összehasonlítás
A legjobb help desk szoftver kis- és nagyvállalatok számára, amelyek csodálatos ügyfélszolgálatra törekszenek.
A Help Scoutban több mint 12 000 vállalat bízik meg minden iparágban. Számos integrációjának köszönhetően ügyfelei soha nem hagyják ki a lehetőséget, hogy kapcsolatba léphessenek vállalkozásával.
A Help Scoutot használó cégek közül néhány az OkCupid, a Trello és a Honey.
A Help Scout háromszintű előfizetést kínál szoftvereihez, amely felhasználónként havi 20, 35 és 60 dolláros éves számlázást tartalmaz.
Ha szeretné kipróbálni a Help Scout szolgáltatásait, mielőtt elkötelezi magát egy fizetős csomag mellett, regisztrálhat egy 15 napos ingyenes próbaidőszakra.
LiveAgent vs.Help Scout összehasonlítás
A legjobb help desk szoftver közepes és nagyvállalatok számára, nagy mennyiségű napi ügyfélkapcsolattal.
Világszerte több mint 50 000 vállalat használja a Zoho Desk help desk platformját napi kapcsolattartói tevékenységeihez.
A Zoho Desk ügyfélkörébe olyan cégek tartoznak, mint a Daimler, a Land Rover és az Essilor.
Használhatja a Zoho Desk ingyenes verzióját annak alapvető funkcióival. Ha azonban teljes mértékben ki szeretné használni az üzleti szoftverben rejlő lehetőségeket, választhat a havi 14, 23 vagy 40 eurós árazási tervek közül ügynökönként.
Először is kipróbálhatja, ha regisztrál egy 15 napos ingyenes próbaverzióra.
LiveAgent vs. Zoho Desk összehasonlítás
A legjobb help desk szoftver nagyobb informatikai, fejlesztési, üzemeltetési és egyéb vállalkozások számára, amelyek a legjobb támogatást kívánják nyújtani.
Az Atlassian Jira Service Management lehetővé teszi a fejlesztők, az IT Ops és más részlegek zökkenőmentes együttműködését.
A Jira Service Managementet széles körben használják olyan vállalkozásokban, mint a Toast, a Lucid Motors és a Solarisbank.
Alapvető szolgáltatások A Jira Service Management IT help desk szoftverajánlatok ingyenesen elérhetők. A fejlettebb opciók eléréséhez használhatja a Standard 20 USD vagy a Prémium 40 USD per ügynök havi előfizetéseit, amelyeket évente számlázunk. Vállalati tervet is kínálnak a több mint 201 ügynökkel rendelkező vállalatok számára. Évente 128 000 dollárba kerül.
Ha szeretné kipróbálni, mielőtt fizetős csomagra kötelezné el magát, regisztrálhat egy 7 napos ingyenes próbaidőszakra.
A LiveAgent vs. Jira Service Management összehasonlítása
A legjobb help desk szoftver pénzügyi szolgáltatásokkal, oktatással és kormányzati szervezetekkel foglalkozó cégek számára.
A Freshservice egy szolgáltatási szoftver, amely közelebb hozza ügyfeleikhez az intelligens automatizálást, és segít nekik kiváló ügyfélszolgálatot nyújtani.
A Freshservice szolgáltatást használó cégek között megtalálható a VICE Media, a TaylorMade Golf és a Chargebee.
A Freshservice funkcióinak eléréséhez ügynökönként 15, 40, 75 vagy 95 dolláros éves előfizetésre kell számítania.
Mielőtt döntene vállalkozása számára a legjobb csomag mellett, kipróbálhatja a Freshservice-t, és regisztrálhat a 21 napos ingyenes csomagjára.
A legjobb help desk szoftver minden olyan vállalkozás számára, amely hosszú távú kapcsolatot kíván kialakítani ügyfeleikkel.
A világszerte több mint 50 000 ügyféllel rendelkező Freshdesk egyetlen ügyfélközpontú vállalkozásnak sem fog csalódást okozni.
A Freshdesk hűséges ügyfelei közé tartozik a Decathlon, az Aramex és a Bridgestone.
Ha legfeljebb 10 ügynöke van, akkor ingyenesen használhatja ezt a támogatási szoftvert. Választhat azonban ügynökönként havi 15, 49 vagy 79 eurós előfizetési csomagot is, amelyet évente számláznak.
Ha először szeretné kipróbálni, használhatja a 21 napos ingyenes próbaverziójukat.
LiveAgent vs. Freshdesk összehasonlítás
A legjobb help desk szoftver olyan növekvő vállalatok számára, amelyek csodálatos ügyfélszolgálatra törekszenek.
Több mint 160 000 cég bízik a Zendeskben az ügyletek megkötésében és ügyfeleik gondozásában.
A Zendesk elégedett ügyfelei között megtalálható a Polaris, a Modsy és a BoxyCharm.
Árazási tervük ügynökönként havi 19 eurótól kezdődik, és 49 eurós és 99 eurós opciókkal folytatódik. Mindegyiket évente számlázzák.
Vásárlás előtt feliratkozhat egy 30 napos ingyenes próbaverzióra, és megismerkedhet ezzel az ügyfélszolgálati platformmal.
LiveAgent vs. Zendesk összehasonlítás
A legjobb help desk szoftver bármilyen méretű vállalat számára az e-kereskedelemben és sok más területen.
A Gorgias több mint 9000 vállalatnak segít növelni bevételeit, és nagyszerű vásárlói élményt nyújtani kifejezetten a Shopify számára készült alkalmazásukkal.
A Gorgiákra támaszkodó márkák közé tartozik a Steve Madden, a Bokksu és a Marine Layer.
Elkezdheti használni a Gorgias szoftverét, ha előfizet az alábbi előfizetések egyikére: 50 USD, 300 USD vagy 750 USD havonta. Ha egyéni árazási tervet szeretne kapni, forduljon a Gorgias csapatához.
Mielőtt elkötelezné magát egy fizetős verzió mellett, kipróbálhatja a Gorgiast, ha regisztrál egy ingyenes próbaverzióra.
LiveAgent vs. Gorgias összehasonlítás
A legjobb help desk szoftver bármilyen méretű vállalkozás számára, különböző területeken.
A Salesforce Service Cloud lehetővé teszi, hogy holisztikus ügyfélszolgálatot nyújtson mesterséges intelligencia használatával és a népszerű támogatási csatornák integrálásával.
A Salesforce Service Cloud ügyfelei között megtalálható az IBM, a Mercedes-Benz és az NBCUniversal.
A Salesforce Service Cloud négy árazási lehetőséget kínál, köztük 25 USD, 75 USD, 150 USD és 300 USD felhasználónként havonta, évente számlázva.
Ha először szeretné kipróbálni, regisztrálhat a 14 napos ingyenes próbaverziójukra.
A legjobb help desk szoftver bármilyen méretű vállalat számára, minden iparágban.
A SysAid számos automatizálási lehetőségének köszönhetően ügyfeleik minden jegyet és ügyfél-interakciót a megérdemelt figyelemmel kezelhetnek.
A SysAidben olyan jól ismert cégek bíznak meg, mint a The Guardian, a Bacardi és a Fuji Xerox.
Ha többet szeretne megtudni a SysAid árairól, vegye fel a kapcsolatot csapatával, hogy elkészítsék az Ön igényeinek megfelelő tervet.
Ha kötöttségek nélkül szeretné kipróbálni, feliratkozhat egy 30 napos ingyenes próbaverzióra.
LiveAgent vs. SysAid összehasonlítás
A legjobb ügyfélszolgálati szoftver azoknak a vállalkozásoknak, amelyek a Gmailt vagy a Google Apps szolgáltatást használják ügyfélszolgálatukra.
A Hiver egy kivételes szolgáltatási asztali platform a Google Workspace számára. Segítségével több mint 1500 vállalat zökkenőmentesen működtetheti kapcsolattartó központjait a Gmail belsejéből.
A Hiverben számos vállalkozás, például a Course Hero, az Upwork és az AppsFlyer megbízik.
A Hiver szolgáltatásait és funkcióit felhasználónként havi 15, 39 vagy 59 dollárért kezdheti el használni.
A Hiver lehetőséget kínál arra is, hogy ingyenesen próbálja ki a help desk szoftverét, ha feliratkozik egy 7 napos ingyenes próbaverzióra.
LiveAgent vs. Hiver összehasonlítás
A legjobb help desk szoftver minden olyan vállalkozás számára, amely nagyobb működési hatékonyságra vágyik.
A Frontot több mint 7500 vállalat használja az összes iparágban, köszönhetően a csodálatos együttműködési eszközöknek és a munkafolyamat-optimalizálási lehetőségeknek.
Különböző cégek nagy hatású csapatai használják a Frontot, beleértve az Instructure-t, a Culture Amp-et és a Morningside-ot.
Választhat a Front három árazási lehetősége közül, beleértve a 19 USD, a 49 USD vagy a 99 USD személyenként havonta.
Lehetőség van arra is, hogy regisztráljon egy 7 napos ingyenes próbaverzióra, hogy kipróbálhassa a vásárlás előtt.
LiveAgent vs. Front összehasonlítás
A legjobb ügyfélszolgálati szoftver minden iparágban működő vállalatok számára, amelyek elhatározták, hogy a legjobb ügyfélélményt nyújtják.
A HubSpot Service Hub több mint 120 országban működik, és több mint 100 000 elégedett ügyfelet szolgál ki.
A HubSpot Service Hub help desk platformja nagy ügyfélkörrel büszkélkedhet, beleértve a SoundCloudot, a GoFundMe-t és a ResellerRatings-t.
A HubSpot Service Hub egyes eszközei ingyenesen elérhetők. Azonban, hogy teljes mértékben megtapasztalhassa a szoftverben rejlő lehetőségeket, három díjszabás közül választhat, amelyek havi 41, 414 vagy 1104 eurót tartalmaznak.
Ezen lehetőségek mellett ingyenes próbaidőszakra is feliratkozhat, hogy eldöntse, ez a megfelelő technológiai befektetés az Ön számára.
LiveAgent vs. HubSpot Service Hub összehasonlítás
A legjobb help desk szoftver kisebb volumenű, de nagyobb bonyolultságú jegyeket kezelő cégek számára.
Ez a B2B-központú help desk szoftver opció segít ügyfelei számára a lehető legjobb ügyfélszolgálatot nyújtani.
A TeamSupport szolgáltatási platformját használó cégek között megtalálható a Comcast, a Teladoc Health és a Fujifilm.
A szoftver használatának megkezdéséhez dönthet úgy, hogy a következő előfizetési csomagok valamelyikét választja: 49 USD, 69 USD vagy 119 USD ügynökönként havonta.
LiveAgent vs. TeamSupport összehasonlítás
Abban egyetértünk, hogy számos lehetőség közül választhatunk, de ne aggódjon, kiválasztottuk az 5 legjobbat, hogy összehasonlítsa.
Help Desk szoftver | LiveAgent
Próbálja ki ingyenesen a legjobb help desk szoftvert! Nincs szükség hitelkártyára.
|
Zendesk | Jira Service Management | TeamSupport | Salesforce Service Cloud |
---|---|---|---|---|---|
Capterra értékelés
Általános szoftverértékelések a Capterra ellenőrzött felhasználóktól.
|
4.7
(kb. 1000 vélemény)
|
4.4
(kb. 2000+ vélemény)
|
4.4
(kb. 300+ vélemény)
|
4.5
(kb. 800 vélemény)
|
4.4
(kb. 500 vélemény)
|
Web-based |
|
|
|
|
|
Ingyenes verzió |
A LiveAgent ingyenes verziót kínál.
|
A Zendesk nem kínál ingyenes verziót.
|
A Jira Service Management ingyenes verziót kínál.
|
A TeamSupport nem kínál ingyenes verziót.
|
A Salesforce Service Cloud nem kínál ingyenes verziót.
|
Ingyenes próbaverzió |
A LiveAgent ingyenes próbaverziót kínál.
|
A Zendesk ingyenes próbaverziót kínál.
|
A Jira Service Management ingyenes próbaverziót kínál.
|
A TeamSupport nem kínál ingyenes próbaverziót.
|
A Salesforce Service Cloud ingyenes próbaverziót kínál.
|
Kezdő ár |
$15/agent/month
A LiveAgent help desk szoftver ára 15 USD/ügynök/hónaptól kezdődik.
|
$19/ügynök/hó
A Zendesk ügyfélszolgálati szoftverek ára 19 USD/ügynök/hónaptól indul.
|
$20/agent/month
A Jira Service Management ügyfélszolgálati szoftvereinek ára 20 USD/ügynök/hónaptól indul.
|
$49/agent/month
A TeamSupport help desk szoftver ára 49 USD/ügynök/hónaptól kezdődik.
|
$25/agent/month
A Salesforce Service Cloud ügyfélszolgálati szoftver ára 25 USD/ügynök/hónaptól indul.
|
A demó hívások során feltett leggyakoribb kérdések a help desk szoftverrel kapcsolatban a következők:
A LiveAgent help desk szoftverének implementálása általában meglehetősen gyorsan elvégezhető.
Itt vannak azok a lépések, amelyeket meg kell tennie, hogy mindent üzembe helyezzen és működjön.
Bár az egyes vállalkozások számára a legjobb, mindenre kiterjedő ügyfélszolgálati szoftver meghatározása kissé körülményes, a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftverre támaszkodhat leginkább. Nemcsak rengeteg alapvető és haladó funkciót kínál, hanem több mint 150 integrációt is tartalmaz, így tudja, hogy egységes élményt teremthet ügyfelei számára, és növelheti az ügyfelek megtartását.
A LiveAgent egyértelmű győztes ebben a kategóriában. Valóban többcsatornás élményt kínál beépített jegykezelő szoftverével, a piac leggyorsabb chat widgetjével és kivételes call center megoldásával.
A különböző vállalkozások eltérő követelményeket támasztanak. Azonban a LiveAgent online help desk szoftver a legjobb szolgáltatásainak mennyisége és minősége alapján. Segít növelni az ügynöki termelékenységet, miközben az ügyfelet az üzleti tevékenységének középpontjában tartja.
Itt ismét a LiveAgent ragyog. Ingyenes opciójával valóban mindenki számára elérhető, függetlenül attól, hogy kis startupot vagy multinacionális céget működtet. Igényei szerint akár felfelé vagy lefelé is méretezhet, így biztos lehet benne, hogy mindig pontosan azt kapja, amire szüksége van.
A LiveAgent folyamatosan magas értékelésekkel büszkélkedhet olyan webhelyeken, mint a Capterra, a TrustRadius és a G2. A közösség megfizethető áron élvezheti a szolgáltatások és integrációk széles skáláját.
Ha olyan help desk-szoftvert keres, amely könnyen beállítható, a LiveAgent az Ön választása. Nem kell aggódnia az informatikai részleg bevonása miatt, és nem kell tudnia, hogyan kell kódolni. Ez a help desk megoldás mindenki számára könnyen elérhető, beleértve azokat is, akik nem tartják magukat különösebben műszakilag hozzáértőnek.
Jobbítaná marketinges hírnevét?
A LiveAgent kiválóan egyesíti a live chat-et, jegykezelést és automatizációt. Fejlessze marketing szolgáltatását a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftverével.
Jegy / ügyfélkapcsolat kezelés (CRM)
A Jegy / ügyfélkapcsolat kezelés (CRM) szolgáltatással eltárolhatja az ügyfelek adatait, ügyfélinformációkat a jegyekben, így mindig felkészült és hozzáértő lesz.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team