A teljesítményjelentés egy szervezet, csoport vagy egyén teljesítményéről szóló jelentés. A teljesítményjelentéseket rendszeresen készítik a szervezeten vagy az üzleti területen belüli fejlesztési területek azonosítására.
Miért kellene rutinszerű teljesítményjelentéseket készíteni?
A teljesítményjelentések segíthetnek pontosan meghatározni vállalkozása azon területeit, amelyeken javításra van szükség. A „lemaradók” és az optimalizálható területek megtalálása mindig nagyszerű, mert lehetőséget kínál a következőkre:
- Javítsa ügynökei teljesítményét
- Biztosítson további képzést azoknak, akiknek szükségük van rá
Növelje az ügyfelek elégedettségét, a tapasztalatokat és az értékesítést
- Források átcsoportosítása
- A támogatási csatornák megerősítése
- Keressen költséghatékonyabb módszereket a problémák megoldására
Emellett a teljesítményjelentések bemutathatják vállalkozásának virágzó területeit is. Ez azért fontos, mert:
- Nem kell átalakítania az egész üzleti/támogatási stratégiáját
- Képes lesz jutalmazni a túlteljesítőket
- Az alulteljesítők képesek lesznek tanulni a túlteljesítőktől
Mit csinál a LiveAgent teljesítményjelentési funkciója?
A teljesítményjelentések bemutatják a támogatási ügynökök teljesítményét. Minden teljesítményjelentés tartalmazza a megnyitott csevegések, megoldott jegyek, hívások és egyebek teljes számát (lásd alább). A teljesítményjelentések grafikonok vagy diagramok formájában jeleníthetők meg, és nap, hét, hónap, év vagy akár egyéni dátum szerint szegmentálhatók.
Fedezze fel, ki a legeredményesebb, ki részesíti előnyben az e-maileket az élő csevegésekkel szemben, és ki biztosítja az eredményeket az idő múlásával.
Teljesítményjelentés megjelenítési lehetőségei
Szűrheti a teljesítményjelentés eredményeit ezek szerint:
- Idő
- Részleg
- Ügynök
- Címke
Minden teljesítményjelentés módosítható további adatok bemutatására, beleértve:
- Dátum
- Válaszok
- Új válasz átl. idege
- Válasz megnyitásának átl. idege
- Hívások
- Kimenő hívások
- Nem fogadott hívások
- Hívási percek
- Chat üzenetek
- Chatek
- Nem fogadott chatek
- A chat megválaszolásának átl. ideje
- A chat átl. ideje
- Nincs értékelve
- Nincs értékelve %
- Pozitív értékelések
- Pozitív értékelések %
- Negatív értékelések
- Negatív értékelések %
- Bejövő üzenetek
- Bejövő hívások
- Befejezett hívások
- Bejövő csevegések
- Befejezett csevegések
Stand out from your competitors with a strong customer service culture
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!
Az adatok megjelenítésének módja a teljesítményjelentésekben
A LiveAgent az összes fent említett adatot többféle formátumban tudja bemutatni, beleértve a területdiagramokat, vonaldiagramokat, oszlopdiagramokat és kördiagramokat. Ezenkívül minden adat exportálható CSV fájlokba, megkönnyítve ezzel másokkal való megosztást.




Hogyan találhat teljesítményjelentéseket a LiveAgentben
A teljesítményjelentéseket csak a rendszergazdák láthatják. Ha rendszergazdai szerepkörrel rendelkezik, akkor a teljesítményjelentéseket úgy találhatja meg, hogy a bal oldali menüben található Jelentések (kör ikon) elemre kattint (jobbra a Hívások és az ügyfelek között), és kiválasztja a teljesítményjelentéseket a jelentések listájából.
Felhívjuk figyelmét, hogy minden ügynök megtekintheti személyes statisztikáit/teljesítményjelentéseit, amikor bejelentkezik a LiveAgentbe.
Teljesítményjelentések használata az API-val
A teljesítményjelentések hívásértékeinek kezeléséhez használja a LiveAgent REST API-t .
Tudásbázis források
Ha többet szeretne megtudni az elemzési irányítópulton elérhető különböző típusú jelentésekről, kérjük, olvassa el tudásbázisainkat:
Készen áll arra, hogy többet megtudjon vállalkozásáról?
Kezdje javítani támogatási teljesítményét, értékesítését és az ügyfelek elégedettségét még ma az ingyenes 14 napos próbaverziónkkal. Nincs szükség bankkártyára.
A LiveAgent ingyenes böngészőn belüli gépelési tesztet ad ki
A LiveAgent szoftver számos ügyfélszolgálati megoldást kínál, beleértve a Help Desket és az Élő Chatet. A LiveAgent ingyenes gépelési tesztet is kiadott, hogy javítsa a felhasználók gépelési sebességét.
Helpdesk szoftver a Szórakoztatóipar számára
A LiveAgent egy hatékony kommunikációs eszköz, amely lehetővé teszi a vállalkozások számára az ügyfélszolgálat és az értékesítés hatékonyabb kezelését. Az alkalmazás számos funkciót és integrációs lehetőséget kínál, valamint biztonságos és gyors működést biztosít. A proaktív chat lehetőségek a stratégiai ügyfélfogalom elérését segítik. Az IVR technológia könnyebb elérhetőséget és költségcsökkentést biztosít az ügyfeleknek és a vállalkozásoknak.