Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Teljesítményjelentések

A teljesítményjelentés egy szervezet, csoport vagy egyén teljesítményéről szóló jelentés. A teljesítményjelentéseket rendszeresen készítik a szervezeten vagy az üzleti területen belüli fejlesztési területek azonosítására.

Miért kellene rutinszerű teljesítményjelentéseket készíteni?

A teljesítményjelentések segíthetnek pontosan meghatározni vállalkozása azon területeit, amelyeken javításra van szükség. A „lemaradók” és az optimalizálható területek megtalálása mindig nagyszerű, mert lehetőséget kínál a következőkre:

  • Javítsa ügynökei teljesítményét
  • Biztosítson további képzést azoknak, akiknek szükségük van rá
  • Növelje az ügyfelek elégedettségét, a tapasztalatokat és az értékesítést
  • Források átcsoportosítása
  • A támogatási csatornák megerősítése
  • Keressen költséghatékonyabb módszereket a problémák megoldására
Ügynökök rangsorolása

Emellett a teljesítményjelentések bemutathatják vállalkozásának virágzó területeit is. Ez azért fontos, mert:

  • Nem kell átalakítania az egész üzleti/támogatási stratégiáját
  • Képes lesz jutalmazni a túlteljesítőket
  • Az alulteljesítők képesek lesznek tanulni a túlteljesítőktől
Komornik Peter

A LiveAgent ötvözi a kiváló élő csevegést, a jegyértékesítést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.

Komornik Peter, vezérigazgató
logo slido black

Mit csinál a LiveAgent teljesítményjelentési funkciója?

A teljesítményjelentések bemutatják a támogatási ügynökök teljesítményét. Minden teljesítményjelentés tartalmazza a megnyitott csevegések, a megoldott jegyek, hívások és egyebek teljes számát (lásd alább). A teljesítményjelentések grafikonként vagy diagramként jeleníthetők meg, és szegmentálhatók nap, hét, hónap, év vagy akár egyedi dátum szerint.

Teljesítményjelentések

Fedezze fel, ki a legeredményesebb, ki részesíti előnyben az e-maileket az élő csevegésekkel szemben, és ki biztosítja az eredményeket az idő múlásával.

Teljesítményjelentés megjelenítési lehetőségei

Szűrheti a teljesítményjelentés eredményeit ezek szerint:

  • Idő
  • Részleg
  • Ügynök
  • Címke
Teljesítmény-jelentés-1
Teljesítmény jelentés

Minden teljesítményjelentés módosítható további adatok bemutatására, beleértve:

  • Dátum
  • Válaszok
  • Új válasz átl. idege
  • Válasz megnyitásának átl. idege
  • Hívások
  • Kimenő hívások
  • Nem fogadott hívások
  • Hívási percek
  • Chat üzenetek
  • Chatek
  • Nem fogadott chatek
  • A chat megválaszolásának átl. ideje

  • A chat átl. ideje
  • Nincs értékelve
  • Nincs értékelve %
  • Pozitív értékelések
  • Pozitív értékelések %
  • Negatív értékelések
  • Negatív értékelések %
  • Bejövő üzenetek
  • Bejövő hívások
  • Befejezett hívások
  • Bejövő csevegések
  • Befejezett csevegések

Stand out from your competitors with a strong customer service culture

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!

Start free trial

Az adatok megjelenítésének módja a teljesítményjelentésekben

A LiveAgent az összes fent említett adatot többféle formátumban tudja bemutatni, beleértve a területdiagramokat, vonaldiagramokat, oszlopdiagramokat és kördiagramokat. Ezenkívül minden adat exportálható CSV fájlokba, megkönnyítve ezzel másokkal való megosztást.

Hogyan találhat teljesítményjelentéseket a LiveAgentben

A teljesítményjelentéseket csak a rendszergazdák láthatják. Ha rendszergazdai szerepkörrel rendelkezik, akkor a teljesítményjelentéseket úgy találhatja meg, hogy a bal oldali menüben található Jelentések (kör ikon) elemre kattint (jobbra a Hívások és az ügyfelek között), és kiválasztja a teljesítményjelentéseket a jelentések listájából.

Teljesítményjelentések

Felhívjuk figyelmét, hogy minden ügynök megtekintheti személyes statisztikáit/teljesítményjelentéseit, amikor bejelentkezik a LiveAgentbe.

Teljesítményjelentések
A személyes jelentések statisztikái a teljesítményjelentéseken kívül láthatók

Teljesítményjelentések használata az API-val

A teljesítményjelentések hívásértékeinek kezeléséhez használja a LiveAgent REST API-t .

API

Tudásbázis források

Ha többet szeretne megtudni az elemzési irányítópulton elérhető különböző típusú jelentésekről, kérjük, olvassa el tudásbázisainkat:

Készen áll arra, hogy többet megtudjon vállalkozásáról?

Kezdje javítani támogatási teljesítményét, értékesítését és az ügyfelek elégedettségét még ma az  ingyenes 14 napos próbaverziónkkal . Nincs szükség bankkártyára.

Próbálja ki a LiveAgentet még ma​

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

3000 + vélemények Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKOldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mik azok a teljesítményjelentések?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A teljesítményjelentés egy szervezet, csoport vagy egyén teljesítményéről szóló jelentés. A teljesítményjelentéseket rendszeresen készítik a szervezeten vagy az üzleti területen belüli fejlesztési területek azonosítására.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Miért kellene rutinszerű teljesítményjelentéseket készíteni?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A teljesítményjelentések segíthetnek pontosan meghatározni vállalkozása azon területeit, amelyeken javításra van szükség.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mit csinál a LiveAgent teljesítményjelentési funkciója?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A teljesítményjelentések bemutatják a támogatási ügynökök teljesítményét. Minden teljesítményjelentés tartalmazza a megnyitott csevegések, megoldott jegyek, hívások és egyebek teljes számát (lásd alább). A teljesítményjelentések grafikonként vagy diagramként jeleníthetők meg, és szegmentálhatók nap, hét, hónap, év vagy akár egyedi dátum szerint.” } }] }

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót