Ingyenes próba
  • Funkciók
  • Ügynökökkel kapcsolatos jelentések

Ügynökökkel kapcsolatos jelentések

A LiveAgent Ügynök-jelentést kínál a munkaidőről, a megválaszolt jegyekről, csevegésekről, hívásokról, értékesítésekről, jutalmakról és egyebekről (lásd az összes opciót alább) egy adott időtartományban. Az egyes bejegyzések időtartomány, osztály, csatorna és ügynök szerint rendezhetők. Az Agent Reports CSV fájlba exportálható.

Ügynökökkel kapcsolatos jelentések megjelenítési beállításai (oszlopok):

  • Címke
  • Válasz
  • Új válasz átlagos ideje
  • Nyitott válasz átlagos ideje
  • Hívások
  • Nem fogadott hívások
  • Hívási percek
  • Chat üzenetek
  • Chat-ek
  • Nem fogadott chat-ek
  • A chat felvevésének átlagos ideje
  • Chat átlagos ideje
  • Nincs rangsorolva
  • Nincs rangsorolva %
  • Jutalmak
  • Jutalmak %
  • Megdorgálás
  • Megdorgálás %
  • Bejövő üzenetek
  • Bejövő hívások
  • Befejezett hívások
  • Bejövő chat-ek
  • Befejezett chat-ek

Az ügynökökkel kapcsolatos jelentés az alábbi típusú diagramokban jelenítheti meg adatait:

Ügynökökkel kapcsolatos jelentések használata API-val

Használja a LiveAgent REST API-t értékek lehívására az ügynökökkel kapcsolatos jelentésekből.


Identify the most popular communication channels

Generate channel reports to see how many tickets came from which channel. Try it today. No credit card required.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót