A LiveAgent Ügynök-jelentést kínál a munkaidőről, a megválaszolt jegyekről, csevegésekről, hívásokról, értékesítésekről, jutalmakról és egyebekről (lásd az összes opciót alább) egy adott időtartományban. Az egyes bejegyzések időtartomány, osztály, csatorna és ügynök szerint rendezhetők. Az Agent Reports CSV fájlba exportálható.
Ügynökökkel kapcsolatos jelentések megjelenítési beállításai (oszlopok):
- Címke
- Válasz
- Új válasz átlagos ideje
- Nyitott válasz átlagos ideje
- Hívások
- Nem fogadott hívások
- Hívási percek
- Chat üzenetek
- Chat-ek
- Nem fogadott chat-ek
- A chat felvevésének átlagos ideje
- Chat átlagos ideje
- Nincs rangsorolva
- Nincs rangsorolva %
- Jutalmak
- Jutalmak %
- Megdorgálás
- Megdorgálás %
- Bejövő üzenetek
- Bejövő hívások
- Befejezett hívások
- Bejövő chat-ek
- Befejezett chat-ek
Az ügynökökkel kapcsolatos jelentés az alábbi típusú diagramokban jelenítheti meg adatait:
Ügynökökkel kapcsolatos jelentések használata API-val
Használja a LiveAgent REST API-t értékek lehívására az ügynökökkel kapcsolatos jelentésekből.
Identify the most popular communication channels
Generate channel reports to see how many tickets came from which channel. Try it today. No credit card required.
Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.
Költözés Channelsről a LiveAgentre?
A LiveAgent szolgáltatás egyszerű használatot, jó ár-érték arányt, valós idejű kommunikációt és ügyfélszolgálati képzést kínál üzleti hírnév javítására és elégedett ügyfelek elérésére.
A tudásbázis-cikkekhez könnyen csatolhatók fájlok. Lehetővé teszi az online közösségteremtést, hogy az ügyfelek segíthessenek egymásnak. A LiveAgent számos ügyfélszolgálati megoldást kínál, mint például a Help Desk, a Jegykezelő rendszer és az Élő Chat. Ingyenes csevegőszobát kínál weboldalak számára is.