• Funkciók
  • Ügynökökkel kapcsolatos jelentések

Ügynökökkel kapcsolatos jelentések

A LiveAgent Ügynök-jelentést kínál a munkaidőről, a megválaszolt jegyekről, csevegésekről, hívásokról, értékesítésekről, jutalmakról és egyebekről (lásd az összes opciót alább) egy adott időtartományban. Az egyes bejegyzések időtartomány, osztály, csatorna és ügynök szerint rendezhetők. Az Agent Reports CSV fájlba exportálható.

Ügynökökkel kapcsolatos jelentések megjelenítési beállításai (oszlopok):

  • Címke
  • Válasz
  • Új válasz átlagos ideje
  • Nyitott válasz átlagos ideje
  • Hívások
  • Nem fogadott hívások
  • Hívási percek
  • Chat üzenetek
  • Chat-ek
  • Nem fogadott chat-ek
  • A chat felvevésének átlagos ideje
  • Chat átlagos ideje
  • Nincs rangsorolva
  • Nincs rangsorolva %
  • Jutalmak
  • Jutalmak %
  • Megdorgálás
  • Megdorgálás %
  • Bejövő üzenetek
  • Bejövő hívások
  • Befejezett hívások
  • Bejövő chat-ek
  • Befejezett chat-ek

Az ügynökökkel kapcsolatos jelentés az alábbi típusú diagramokban jelenítheti meg adatait:

Ügynökökkel kapcsolatos jelentések használata API-val

Használja a LiveAgent REST API-t értékek lehívására az ügynökökkel kapcsolatos jelentésekből.


Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..