• Funkciók
  • Részlegekre vonatkozó jelentések

Részlegekre vonatkozó jelentések

A részleg a szervezet egy meghatározott részlegét képviseli termék vagy szolgáltatás, tudásterület, fizikai hely vagy felelősség szerint rendezve.

Osztályok-LiveAgent

Ossza szét a jegyeket és rendeljen támogatási ügynököket az osztályokhoz. Határozzon meg szűrőket és átviteli szabályokat, hogy jegyei mindig a megfelelő kezekbe kerüljenek. Adjon meg különböző aláírásokat, telefon- és csevegés-válaszolási szabályokat a különböző részlegekhez. Azonnal láthatja, hány új, nyitott és megoldott jegy van az osztályaiban.

Példa

Létrehozhat egy osztályt „Értékesítés” néven, és hozzárendelheti a megfelelő jegyeket.

Minden osztálynak megvan a saját támogatási folyamata, amelyhez megadhatja az ügynököket, konfigurálhatja a támogatási e-mail címeket, nyomon követheti a támogatási jegyeket, beállíthatja a munkafolyamat-szabályokat, meghatározhatja a szolgáltatási szintű megállapodásokat és a nyitvatartási időt.

A részlegek lehetővé teszik, hogy:

  • Korlátozza a jegyek hozzáférését a jegyekkel azonos osztályba tartozó ügynökök számára
  • Testreszabhatja az e-mail kommunikációs sablonokat osztályonként
  • Konfigurálja a chat-, telefon- és üzenetküldési szolgáltatások elérhetőségét osztályonként
Ügynökök-hozzáadása-az-osztályokhoz-LiveAgent

Egyszemélyes show-t vezet?

Ha egyszemélyes vállalkozást, vagy nagyon kicsi szervezetet üzemeltet, akkor nem kell a Részlegeket használni. Ebben az esetben a jegyeket maguk között osztják szét és kezelik, típustól függetlenül.

A részlegek előnyei:

  • A munka, a tekintély és a felelősség megosztása
  • Szakembercsoportok együttese
  • Növeli a jegykezelés hatékonyságát és minőségét
  • Csökkenti a jegyek megválaszolásának és megoldásának idejét

Felhasználási példák:

  • Funkció – humán erőforrás, informatika, számvitel
  • Termék vagy szolgáltatás – városi kerékpár, országúti kerékpár vagy Bikes-Shop.com, Flowers-Shop.com
  • Ügyfelek – viszonteladók, leányvállalatok, VIP
  • Földrajzi – USA, Európa, Ázsia

Osztály jelentése

A LiveAgent jelentést kínál a megválaszolt jegyekről, csevegésekről, hívásokról, rangsorokról, és egyebekről (lásd lent az összes lehetőséget) egy adott időtartományban. Az egyes bejegyzések időtartomány, osztály, csatorna és ügynök szerint rendezhetők. A részlegjelentés CSV-fájlba exportálható.

Részlegekre vonatkozó jelentések
Osztály jelentés

Osztály jelentésének megjelenítési lehetőségei (oszlopok):

  • Címke
  • Válasz
  • Új válasz átl. ideje
  • Nyitott válasz átl. ideje
  • Hívások
  • Nem fogadott hívások
  • Hívási percek
  • Chat üzenetek
  • Chatek
  • Nem fogadott chatek
  • A chat megválaszolásának átl. ideje
  • A chat átl. ideje
  • Nincs rangsorolva
  • Nincs rangsorolva %
  • Jutalmak
  • Jutalmak %
  • Hibák
  • Hibák %
  • Bejövő üzenetek
  • Bejövő hívások
  • Befejezett hívások
  • Bejövő chatek
  • Befejezett chatek
  • Létrehozott jegyek
  • Megoldott jegyek

Az osztály szerinti jelentés az alábbi típusú diagramokban jelenítheti meg adatait:

Osztályok jelentéseinek használata az API-val

A LiveAgent REST API segítségével lehívhatja az értékeket az Osztályok jelentéseiből.

Discover which agents need more training

Generate time reports to see which tickets took the longest to answer, and who was working on them. Try it today. No credit card required.

Tudásbázis erőforrások

Tudjon meg többet

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót