Ingyenes próba
  • Funkciók
  • Részlegekre vonatkozó jelentések

Részlegekre vonatkozó jelentések

Az osztály képviseli a szervezet egy meghatározott részlegét termék vagy szolgáltatás, tudásterület, fizikai elhelyezkedés vagy Felelősség szerint rendezve.

Ossza szét a Jegyeket és rendelje a támogatási Ügynököket az osztályokhoz. Definiálja a szűrőket és az átviteli Szabályokat, hogy a jegyei mindig a megfelelő kezekbe kerüljenek. Adjon meg különféle aláírásokat, telefonos és chat válaszadási szabályokat a különböző részlegekhez. Azonnal megnézheti, hogy hány új, nyitott és megoldott jegy van az Ön részlegein.

Példa

Létrehozhat egy „Értékesítés” nevű osztályt, és hozzárendelheti a megfelelő jegyeket.

Minden osztálynak saját támogatási folyamata lesz, amelyhez megadhatja az ügynököket, konfigurálhatja a támogatási e-mail címeket, nyomon követheti a támogatási jegyeket, beállíthatja a munkafolyamat szabályait, meghatározhatja a szolgáltatási szintű megállapodásokat és munkaidőt.

A részlegek lehetővé teszik, hogy:

  • Korlátozza a jegyek hozzáférését a jegyekkel azonos osztályba tartozó ügynökök számára
  • Testreszabhatja az e-mail kommunikációs sablonokat osztályonként
  • Konfigurálja a chat-, telefon- és üzenetküldési szolgáltatások elérhetőségét osztályonként

Egyszemélyes show-t vezet?

Ha egyszemélyes vállalkozást, vagy nagyon kicsi szervezetet üzemeltet, akkor nem kell a Részlegeket használni. Ebben az esetben a jegyeket maguk között osztják szét és kezelik, típustól függetlenül.

A részlegek előnyei:

  • A munka, a tekintély és a felelősség megosztása
  • Szakembercsoportok együttese
  • Növeli a jegykezelés hatékonyságát és minőségét
  • Csökkenti a jegyek megválaszolásának és megoldásának idejét

Felhasználási példák:

  • Funkció – humán erőforrás, informatika, számvitel
  • Termék vagy szolgáltatás – városi kerékpár, országúti kerékpár vagy Bikes-Shop.com, Flowers-Shop.com
  • Ügyfelek – viszonteladók, leányvállalatok, VIP
  • Földrajzi – USA, Európa, Ázsia

Osztály jelentése

A LiveAgent jelentést ad a megválaszolt jegyekről, chatekről, hívásokról, Rangsorolásokról, és egyebekről (összes opció alább) egy adott időtartományban. Az egyes bejegyzések időtartomány, osztály, csatorna és ügynök szerint rendezhetők. Az osztály jelentése CSV fájlba exportálható.

Osztály jelentésének megjelenítési lehetőségei (oszlopok):

  • Címke
  • Válasz
  • Új válasz átl. ideje
  • Nyitott válasz átl. ideje
  • Hívások
  • Nem fogadott hívások
  • Hívási percek
  • Chat üzenetek
  • Chatek
  • Nem fogadott chatek
  • A chat megválaszolásának átl. ideje
  • A chat átl. ideje
  • Nincs rangsorolva
  • Nincs rangsorolva %
  • Jutalmak
  • Jutalmak %
  • Hibák
  • Hibák %
  • Bejövő üzenetek
  • Bejövő hívások
  • Befejezett hívások
  • Bejövő chatek
  • Befejezett chatek
  • Létrehozott jegyek
  • Megoldott jegyek

Az osztály szerinti jelentés az alábbi típusú diagramokban jelenítheti meg adatait:

Osztályok jelentéseinek használata az API-val

A LiveAgent REST API segítségével lehívhatja az értékeket az Osztályok jelentéseiből.

Tudásbázis erőforrások

Tudjon meg többet

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..