• Funkciók
  • Részlegekre vonatkozó jelentések

Részlegekre vonatkozó jelentések

A részleg az ön szervezetének egy speciális osztály, amely termék, szolgáltatás, szakterület, földrajzi elhelyezkedés vagy hatáskör alapján lett kiválasztva.

A részlegek ellenőrzik a Beküldött Jegyeket és támogatóÜgynököket jelölnek ki az osztályokon belül. Szűrőket és Szabályokat határoznak meg, hogy a jegyek mindig a megfelelő helyre kerüljenek. Meghatározzák a különböző aláírási, telefonos, csevegési általi válaszadási szabályokat a különböző részlegek számára. Így azonnal láthatja, hogy mennyi új, folyamatban lévő és megoldott jegy van az ön osztályain. Például: Létrehozhat egy ,,eladási részleget” és hozzárendelheti a megfelelő jegyet. Minden osztálynak saját támogatási rendszere van, ahol kijelölhet ügynököket, kialakíthat támogatói e-mail címeket, támogatói jegyeket követhet nyomon, felállíthat munkafolyamati szabályokat, meghatározhatja a SLA-kat és a nyitvatartási időt.

A részlegek :

  • Korlátozhatják az ügynököknek a hozzáférést jegyekhez, amelyek ugyanahhoz a részleghez tartoznak.
  • Részlegenként meghatározzák az ön e-mail kommunikációs sablonját.
  • Részlegenként maghatározzák az élő csevegés, telefonos beszélgetés és üzenetküldés szolgáltatások  lehetőségét.

Csak egyedül szolgáltat?

Önnek nincs szüksége részlegekre, ha csak egyszemélyként működteti vállalkozását vagy nagyon kicsi szervezetet működtet. Ilyen esetben mindenki foglalkozik az ön jegyeivel, mindegy milyen jellegűek.

A részlegek előnyei:

  • Kiosztják a munkát, a hatásköröket és meghatározzák, hogy ki miért felelős.
  • Öszevonják a szakértői csapatokat.
  • Növelik a jegykezelés minőségét és hatékonyságát.
  • Csökkentik a jegy megválaszolásának és megoldásának  idejét.

Példák az alkalmazásra:

  • Funkció-HR, IT, Könyvelés
  • Szolgáltatási termékek-városi kerékpárok, országúti kerékpárok vagy Bikes-Shop.com, Flowers-Shop.com
  • Ügyfelek-Viszonteladók, leányvállalatok, VIP
  • Geográfia- USA, Európa, Ázsia

Részlegekre vonatkozó jelentések

A LiveAgent bizonyos időre visszamenőleg tájékoztatást tud adni a megválaszolt jegyekről, csevegésekről, hívásokról, Besorolásokról és még több mindenről. (Tekintse meg a választási lehetőségeket lent!) Az egyéni  bejelentkezéseket időpont, részleg, csatorna és ügynök alapján lehet csoportosítani.

Az osztály jelentését át lehet alakítani egy CSV fájlba.

Részlegjelentések

Részlegjelentés megtekintésének opciói (oszlopok):

  • Címke
  • Válaszadás
  • Új válaszadás általános idő
  • Válasz megtekintésének általános ideje
  • Hívások
  • Nem felvett hívások
  • Hívásidők
  • Üzenetek
  • Beszélgetések
  • Nem megválaszolt csevegések
  • Csevegésre adott válaszolási idő
  • Csevegés átlagos időtartama
  • Értékelt
  • Nem értékelt %
  • Díjak
  • Díjak %
  • Kifogások
  • Kifogások %
  •  Bejövő üzenetek
  • Bejövő hívások
  • Befejezett hívások
  • Bejövő csevegések
  • Befejezett csevegések
  • Létrehozás jegyek
  • Megoldott jegyek

A részlegjelentés a következő típusú diagramokat alkalmazza:

  • Területi diagram
  • Vonaldiagram
  • Oszlopdiagram
  • Kördiagram

Használja a részlegjelentéseket az API-val közösen

Használja a LiveAgent REST API-thogy előhívja a részlegjelentések értékeit. Tudásbázis források

Tudjon meg többet!

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.