Mi az az ügynök csoport?
Az ügynökcsoport, más néven részleg, olyan ügynökök csoportja, akik hasonló készségekkel és képességekkel rendelkeznek. Ez egyfajta korszerűsített folyamat és az emberek szervezése is. Az ügynökcsoportok valamin alapulnak, pl. az ügyfelek helye vagy a probléma típusa. Segít az ügynököknek, hogy meghatározott területre koncentráljanak, és koncentráltak és hatékonyak maradjanak. Az összes bejövő üzenet és a különböző csatornákon keresztül érkező hívások egy pillanat alatt kézi feldolgozás nélkül átkerülnek a különböző ügynökcsoportokba. Hozza létre ügynökcsoportjait a LiveAgentjében.
Tudjon meg többet a Részlegekről a LiveAgentben.
<![CDATA[]]>GYIK
Mit jelent a csoport ügynöke?
A csoportügynök olyan ügynökök csoportja, akik hasonló képességekkel rendelkeznek. Emellett javulást jelent az emberek szervezésében. Ennek köszönhetően csoportosítással az ügynökök egy adott területre koncentrálhatnak. Ez kedvez az ügynökök hatékonyságának.
Hogyan kell ügynökcsoportot létrehozni a LiveAgent-ben?
A LiveAgent-ben úgynevezett részlegeket hozhat létre. Például létrehozhat egy “értékesítés” csoportot, és hozzájuk rendelheti a megfelelő jegyeket. Létrehozhatja őket a “konfiguráció” szekcióban, majd kattintson a “részlegek” gombra. Itt hozhatja létre és kezelheti csoportjait.
Az útmutató azt javasolja, hogy egy termék bemutatóoldalán sorakozzanak fel egyértelműen az értékesítési pontok, és azokat a látogatóknak szánt első pillanattól kezdve jól láthatóvá kell tenni. Meg kell győződni arról, hogy az oldal, az elrendezés és a tartalom egyaránt világos, gyorsan navigálható és vonzó a látogatók számára. Emellett fontos a borítóképek és termékvideók használata, hogy a vásárlók jobban meg tudják érteni a termék értékét, és hogy szakértői véleményekkel és ügyfélajánlásokkal hitelesebbnek ható képet keltsünk a márka vonatkozásában. A kutatási statisztikák hozzáadása csak tovább erősítheti az oldal hitelességét.
A LiveAgent egy olyan ügyfélszolgálati szoftver, amely lehetővé teszi a hívógombok létrehozását weboldalak számára. Ezáltal növelheti az ügyfelek kényelmét és elégedettségét, valamint javíthatja az ügyfél-élményt. Az integrált hívógomb segítségével az ügyfelek könnyen felvehetik a kapcsolatot a vállalattal, ezáltal csökkentve az ügyfél-erőfeszítést. A hívógomb elhelyezése nagyon előnyös mind az ügyfelek, mind a vállalat számára, és segíthet javítani a márkaképet és a vásárlói tapasztalatot.
Hogyan fejezzünk be egy beszélgetést
Az utánkövetési kommunikáció és az élő chat használata fontos a márka megbízhatóságának és a potenciális ügyfelekkel történő kapcsolattartásnak. Az utánkövetési módszert visszajelzés formájában alkalmazzák a csevegés végén vagy az ajánlat részeként. A vásárlói visszajelzések és az e-mail utókövetések segítenek az ügyfelek elégedetté tételében és a márkajavításban. Az élő chat lehetőséget teremt a proaktív ügyfélszolgálatra és a konverziós hatékonyság javítására. Sablonokat használhatunk a beszélgetés professzionális befejezéséhez. A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver az összes ügyfélfelkérés kezelését egyetlen felületről teszi lehetővé. Az élő chat lehetősége hatékony kommunikációt biztosít az induló vagy kisvállalkozásokkal, amelyek számára a widget személyre szabható.
Az ügyfélszolgálat hatékonyabbá tehető a közösségi média és logikus folyamatok alkalmazásával. Az online ügyfélszolgálat gyors és költséghatékony, lehetővé teszi a valós időben történő visszajelzések és vélemények kinyerését. Az Értékelés és Javaslat Tábla segítségével olyan ügyfélközpontú termékeket készíthetünk, amelyek jobban kiszolgálják őket és megtartják hűségüket. A LiveAgent helpdesk segíti a hatékony kommunikációt és a hűség megőrzését az ügyfelekkel. A Negatív értékelés kezelése és az újracsatlakozási e-mail sablonok fontosak az elégedettség fenntartása érdekében.