Mi az az ügynök csoport?
Az ügynökcsoport, más néven részleg, olyan ügynökök csoportja, akik hasonló készségekkel és képességekkel rendelkeznek. Ez egyfajta korszerűsített folyamat és az emberek szervezése is. Az ügynökcsoportok valamin alapulnak, pl. az ügyfelek helye vagy a probléma típusa. Segít az ügynököknek, hogy meghatározott területre koncentráljanak, és koncentráltak és hatékonyak maradjanak. Az összes bejövő üzenet és a különböző csatornákon keresztül érkező hívások egy pillanat alatt kézi feldolgozás nélkül átkerülnek a különböző ügynökcsoportokba. Hozza létre ügynökcsoportjait a LiveAgentjében.
Tudjon meg többet a Részlegekről a LiveAgentben.

GYIK
Mit jelent a csoport ügynöke?
A csoportügynök olyan ügynökök csoportja, akik hasonló képességekkel rendelkeznek. Emellett javulást jelent az emberek szervezésében. Ennek köszönhetően csoportosítással az ügynökök egy adott területre koncentrálhatnak. Ez kedvez az ügynökök hatékonyságának.
Hogyan kell ügynökcsoportot létrehozni a LiveAgent-ben?
A LiveAgent-ben úgynevezett részlegeket hozhat létre. Például létrehozhat egy “értékesítés” csoportot, és hozzájuk rendelheti a megfelelő jegyeket. Létrehozhatja őket a “konfiguráció” szekcióban, majd kattintson a “részlegek” gombra. Itt hozhatja létre és kezelheti csoportjait.
Expert note
Az ügynökcsoport egy hatékony eszköz az ügyfélszolgálatban történő folyamatok optimalizálására, mely segíti az ügynököket koncentrálni a meghatározott területre, növelve ezzel hatékonyságukat.

A LiveAgent egy magyar ügyfélszolgálati szoftver, amely segít megoldani a vásárlói kérdéseket és biztosítja a kitűnő vásárlói élményt. A szoftver jegykezelő rendszerrel kombinálja az összes ügyfélszolgálati folyamatot. Az integrációs kérelmek beküldésére sablonokat készítettek, amelyek lehetővé teszik a felhasználók számára, hogy könnyen kérjenek új integrációkat. Az LiveAgent API segítségével Ön könnyen összehasonlíthatja az árakat a versenytársaival. Ingyenes 7 vagy 30 napos próbaverzió áll rendelkezésre bankkártya nélkül.
A LiveAgentben az ügyfélszolgálat felügyelője feladatokat delegál és figyelemmel kíséri az ügynökök munkáját, akik gondoskodnak az ügyfelekről és támogatást nyújtanak. Az értesítési sablonok használatával időt és energiát takaríthatunk meg. Az ügyfélszolgálati jelentések és IT ügyfélszolgálat magyarázatok segítségével további hasznos forrásokhoz juthatunk. A LiveAgentben az admin körrel rendelkező ügynökök és ügyfél támogatók felügyelik és beállításokat végeznek a rendszerben. A felhasználó típusokról és sok másról tájékozódhatunk a LiveAgent weboldalán.
A LiveAgent helpdesk szoftver hatékonyan javítja a Forex üzleti tevékenységet az ügyfélszolgálat 24/7 elérhetőségével, és segítséget nyújt a marketing tevékenységekben és a lead-ek generálásában is. A szoftver számos hatékony funkcióval rendelkezik és számos integrációval. Sales kapcsolatok is rendelkezésre állnak a felhasználóknak.
Az ügyfélszolgálat kulcsfontosságú része egy cégnek, mivel hatással lehet az elégedettségre és az eladásokra. Az omnichannel vásárlói elkötelezettség lehetővé teszi a csatornák egyesítését, hogy személyre szabott élményeket nyújtsanak az ügyfeleknek. A puha készségek, mint az aktív hallgatás, figyelem és türelem, kritikusak a kiemelkedő ügyfélszolgálati élmény biztosításához.